abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 november 2016 @ 08:54:22 #76
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_166643763
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 00:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ik zie dat de pvv-tokkies elkaar nog altijd lekker aan het masturberen zijn in dit topic.
Bedankt voor je inbreng, racist!!!
pi_166644114
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 08:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

'Ze hebbuh me negerzoenuh afgepakt!'
'Nee hoor, je hebt je feiten verkeerd.'
'Oh.'
...

'Ze hebbuh me negerzoenuh afgepakt!'
Dit vat de discussie wel aardig samen inderdaad. :D Alles wat gezegd wordt is 10 posts later weer vergeten en dan beginnen we weer van voren af aan.

Edit:

Niet dat ik me nu wil opwerpen als secretaris van dit topic, maar wellicht is het een goed idee als iemand:

- gaat inventariseren welke argumenten er worden aangedragen, zowel voor als tegen
- gaat inventariseren wie deze argumenten onderschrijft of betwist
- dit lijstje opneemt in de OP zodat ernaar verwezen kan worden.

Just thinking out loud.

[ Bericht 19% gewijzigd door Molurus op 14-11-2016 09:31:44 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166644256
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 09:26 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dit vat de discussie wel aardig samen inderdaad. :D Alles wat gezegd wordt is 10 posts later weer vergeten en dan beginnen we weer van voren af aan.

Edit:

Niet dat ik me nu wil opwerpen als secretaris van dit topic, maar wellicht is het een goed idee als iemand:

- gaat inventariseren welke argumenten er worden aangedragen, zowel voor als tegen
- gaat inventariseren wie deze argumenten onderschrijft of betwist
- dit lijstje opneemt in de OP zodat ernaar verwezen kan worden.

Just thinking out loud.
Had daar ook al eens aan gedacht, maar dat vergt denk ik nogal wat tijd.

Zou wel flink kunnen schelen in het aantal posts qua herhalingen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 14 november 2016 @ 09:48:41 #79
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_166644297
Als die lijst wordt beperkt tot 2016 en de trollen (eenmalig inhoudsloos geschreeuw) niet meegenomen worden, kan het meevallen.
  maandag 14 november 2016 @ 10:20:25 #80
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_166644755
Straks wil niemand meer de intocht organiseren kosten van beveiliging te hoog worden
pi_166644766
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:20 schreef KingRadler het volgende:
Straks wil niemand meer de intocht organiseren kosten van beveiliging te hoog worden
Dat is bij voetbal ook nooit een probleem geweest, terwijl de problemen daar echt heel veel groter zijn.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166644792
Ik vind ook dat Zeurpiet moet verdwijnen.
pi_166644864
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:20 schreef KingRadler het volgende:
Straks wil niemand meer de intocht organiseren kosten van beveiliging te hoog worden
Voor kleinere gemeenten wordt die landelijke intocht wel onbetaalbaar.
  maandag 14 november 2016 @ 10:32:02 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166644877
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 09:26 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dit vat de discussie wel aardig samen inderdaad. :D Alles wat gezegd wordt is 10 posts later weer vergeten en dan beginnen we weer van voren af aan.

Edit:

Niet dat ik me nu wil opwerpen als secretaris van dit topic, maar wellicht is het een goed idee als iemand:

- gaat inventariseren welke argumenten er worden aangedragen, zowel voor als tegen
- gaat inventariseren wie deze argumenten onderschrijft of betwist
- dit lijstje opneemt in de OP zodat ernaar verwezen kan worden.

Just thinking out loud.
Het zou natuurlijk ook kunnen liggen aan het feit dat er geen onderbouwing mogelijk is voor bepaalde standpunten zodat discussie de facto onmogelijk is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_166644954
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 10:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk ook kunnen liggen aan het feit dat er geen onderbouwing mogelijk is voor bepaalde standpunten zodat discussie de facto onmogelijk is.
Wie het precies eens is met welke onderbouwing lijkt me een heel andere discussie. Het probleem hier is dat men gewoon vrij chronisch lijdt aan geheugenverlies en dat niemand 15000 posts gaat doorlezen om te zien wat er al eerder is gezegd.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166645081
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 08:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bij ons was de intocht met ZWARTE PIETEN, heerlijk, nutteloos gezeik om een kleurtje... en zo blijft het bij ons, gewoon NPO niet meer aanzetten.
Dat was hier ook zo, ik kan inmiddels concluderen dat er nauwelijks draagvlak is voor veranderding.
٩๏̯͡๏)۶
pi_166645171
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:37 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wie het precies eens is met welke onderbouwing lijkt me een heel andere discussie. Het probleem hier is dat men gewoon vrij chronisch lijdt aan geheugenverlies en dat niemand 15000 posts gaat doorlezen om te zien wat er al eerder is gezegd.
Dat komt omdat de anti-pieten geen enkel goed argument hebben en het weinig moeite kost om ze te weerleggen.
pi_166645230
Jaaaaa, het jaarlijkse klaagtopic over de user icons is inmiddels ook onderdeel van de traditie w/
FB / IK wil graag dat zwarte piet ventje weg bij mijn naam
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_166645275
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:53 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat komt omdat de anti-pieten geen enkel goed argument hebben en het weinig moeite kost om ze te weerleggen.
Nogmaals... of je het eens bent met die argumenten is een andere discussie. Het probleem hier is dat pro-pieters 10 posts later niet van mening zijn dat die argumenten weerlegd kunnen worden maar dat die argumenten nooit zijn gegeven.

Met name dat laatste zorgt voor een eindeloze herhaling van zetten. Erg efficient is het niet.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166645338
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:00 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nogmaals... of je het eens bent met die argumenten is een andere discussie. Het probleem hier is dat pro-pieters 10 posts later niet van mening zijn dat die argumenten weerlegd kunnen worden maar dat die argumenten nooit zijn gegeven.

Met name dat laatste zorgt voor een eindeloze herhaling van zetten. Erg efficient is het niet.
Kom maar op met je beste argument. Jij en ik. Mano a mano. Nu. hier.

pi_166645353
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jaaaaa, het jaarlijkse klaagtopic over de user icons is inmiddels ook onderdeel van de traditie w/
FB / IK wil graag dat zwarte piet ventje weg bij mijn naam
Haha huilen
standaarddrinker
pi_166645362
Ik wacht nog steeds op 1 steekhoudend argument tegen Zwarte Piet.
standaarddrinker
pi_166645425
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:04 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Kom maar op met je beste argument. Jij en ik. Mano a mano. Nu. hier.

[ afbeelding ]
Doe toch eerst maar zo'n lijstje. Die herhaling van zetten ben ik al lang klaar mee namelijk.

Maar amuse me: kun jij 1 argument dat is aangedragen door anti-pieters hier herhalen? En dan bedoel ik niet kun je een stroman bedenken... nee, kun jij een aangedragen argument herhalen op zo'n manier dat de anti-pieters hier zeggen 'ja, dat vind ik een goed argument'?

Ik denk namelijk niet dat je dat kunt. En als je dat niet kunt is dat wel diep triest wat mij betreft.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166645463
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:05 schreef DrDentz het volgende:

Ik wacht nog steeds op 1 steekhoudend argument tegen Zwarte Piet.
Ik vrees dat jij ook lijdt aan dezelfde vorm van geheugenverlies. Zeker als je stelt dat er nooit een argument is aangedragen of je daar niets van kunt herinneren.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166645473
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:12 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik vrees dat jij ook lijdt aan dezelfde vorm van geheugenverlies. Zeker als je stelt dat er nooit een argument is aangedragen of je daar niets van kunt herinneren.
Ik vroeg om een steekhoudend argument. Ik heb alleen drogredenen gezien. En steekwapens.
standaarddrinker
pi_166645489
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:12 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik vroeg om een steekhoudend argument. Ik heb alleen drogredenen gezien. En steekwapens.
Ah, je hebt dus wel argumenten van anti-pieters gezien?

Voor jou dezelfde uitdaging dan: kun je zo'n argument herhalen op zo'n manier dat de anti-pieters hier zouden zeggen 'ja, inderdaad, zo zou ik dat ook zeggen'?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166645503
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:09 schreef Molurus het volgende:

[..]

Doe toch eerst maar zo'n lijstje. Die herhaling van zetten ben ik al lang klaar mee namelijk.

Maar amuse me: kun jij 1 argument dat is aangedragen door anti-pieters hier herhalen? En dan bedoel ik niet kun je een stroman bedenken... nee, kun jij een aangedragen argument herhalen op zo'n manier dat de anti-pieters hier zeggen 'ja, dat vind ik een goed argument'?

Ik denk namelijk niet dat je dat kunt. En als je dat niet kunt is dat wel diep triest wat mij betreft.
Waarom moet ik daar mee komen? De reden dat mensen dromen vaak vergeten is omdat dromen vaak volkomen onlogisch zijn. Hetzelfde geldt voor de argumenten van de pietenhaters. Daar is geen touw aan vast te knopen tenzij je dronken en stoned tegelijk bent.
pi_166645518
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:14 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Waarom moet ik daar mee komen?
Om te laten zien dat je geen stront in je oren hebt. Wat ik vooralsnog niet geloof.
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')