abonnement Unibet Coolblue
pi_166690309
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 12:09 schreef Rvhkd het volgende:
Gisteren ook weer het een en ander ingeslagen. Met name content met de Emelisse White label Tres Hombres BA, fenomenaal bier! Over de Algorithm en Chimay uiteraard ook geen klagen :-)

[ afbeelding ]

Qua Untappd, naam Robvh - 1848 total - 1838 unique.
Waar hebben ze die Tres Hombres nog te koop? Die werd hier thuis goed ontvangen, maar is lastig te krijgen.
Stop rockin' the boat.
pi_166690339
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 12:09 schreef Rvhkd het volgende:
Gisteren ook weer het een en ander ingeslagen. Met name content met de Emelisse White label Tres Hombres BA, fenomenaal bier! Over de Algorithm en Chimay uiteraard ook geen klagen :-)

[ afbeelding ]

Qua Untappd, naam Robvh - 1848 total - 1838 unique.
Ziet er goed uit. :D

Klasse foto ook.
Van alles is weer waardeloos.
pi_166691729
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 12:29 schreef bassieVL het volgende:
Waar hebben ze die Tres Hombres nog te koop?
Ik heb er bij Deconinck opzij staan, maar zelfs daar was ie gelimiteerd tot 2 flesjes/ persoon...
pi_166691812
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 10:58 schreef bassieVL het volgende:
Afgelopen weekend in Nettetal bij Craft Beer Spezialist (https://www.facebook.com/craftbeerdeutschland) geweest. Aardige eigenaar, leuke selectie bier

Daar heb ik 2 van deze duitse Oak Aged bieren van Camba meegenomen. Apart flesje, ben erg benieuwd naar de inhoud.
[ afbeelding ]
Die eigenaar heeft me toegevoegd op untappd. Username is gewoon CraftBeerSpezialist. Kun je beetje in de gaten houden welke biertjes hij aan het assortiment gaat toevoegen, vaak nog voor hij t op Facebook plaatst. Kan met snel lopende specials handig zijn.
  woensdag 16 november 2016 @ 13:58:36 #80
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_166692107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 12:09 schreef Rvhkd het volgende:
Gisteren ook weer het een en ander ingeslagen. Met name content met de Emelisse White label Tres Hombres BA, fenomenaal bier! Over de Algorithm en Chimay uiteraard ook geen klagen :-)

[ afbeelding ]

Qua Untappd, naam Robvh - 1848 total - 1838 unique.
Is dat bier van whiskeyvaten van de Tres Hombres?

Dat schip heeft mijn stad als thuisbasis, al zijn ze er meer mee aan het zeilen over de hele wereld. Ben er wel een paar keer op geweest.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_166692582
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:58 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Is dat bier van whiskeyvaten van de Tres Hombres?

Dat schip heeft mijn stad als thuisbasis, al zijn ze er meer mee aan het zeilen over de hele wereld. Ben er wel een paar keer op geweest.
Rumvaten http://www.treshombres-rum.com/
Stop rockin' the boat.
pi_166692592
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:41 schreef Seul het volgende:

[..]

Ik heb er bij Deconinck opzij staan, maar zelfs daar was ie gelimiteerd tot 2 flesjes/ persoon...
Zonde, ik vond hem erg lekker.

Ga je trouwens naar het Alvinne Festival?
Stop rockin' the boat.
  woensdag 16 november 2016 @ 14:37:56 #83
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_166692737
quote:
Oja rum, klopt. Las tegelijkertijd iets over whiskeyvaten, vandaar dat ik in de war was :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_166693308
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 14:29 schreef bassieVL het volgende:
Ga je trouwens naar het Alvinne Festival?
Wss niet.
pi_166694136
Was trouwens laatst op zoek naar een beetje een leuke flesopener, maar kon echt moeilijk slagen. Toen kwam ik deze site tegen en, hoewel wel wat aan de prijs, het zijn wel toffe dingen (alleen jammer dat de echte krenten er al uit zijn).

Voor m'n broertje eentje besteld en net zelf ook een.

http://www.corkscrewsonli(...)sale_crown_cork.html
Van alles is weer waardeloos.
pi_166695010
Whut? Twee tientjes voor een roestige opener? Daar zou ik liever biertjes voor kopen :P
Schip ahoy!
pi_166695414
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 15:54 schreef Oldground het volgende:
Was trouwens laatst op zoek naar een beetje een leuke flesopener, maar kon echt moeilijk slagen. Toen kwam ik deze site tegen en, hoewel wel wat aan de prijs, het zijn wel toffe dingen (alleen jammer dat de echte krenten er al uit zijn).

Voor m'n broertje eentje besteld en net zelf ook een.

http://www.corkscrewsonli(...)sale_crown_cork.html
Lol wtf
Koop zon zelfde model ijzeren opener en leg die in je tuin de komende maand dan ziet ie er hetzelfde uit!
Ik had ooit wel eens hele zieke openers gezien, soort van dat houtje van la trappe (die gebruik ik overigens, als je die schuurt en verft heb je de ziekste opener ooit.) maar die maake een vader en zijn autistische (?) zoon samen in de usa, scheepte helaas niet naar nl.
pi_166696065
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 12:29 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Waar hebben ze die Tres Hombres nog te koop? Die werd hier thuis goed ontvangen, maar is lastig te krijgen.
Den Gouwen Aar Gouda had er nog aantal. Prachtige winkel en zeker bezoekje waard!
  woensdag 16 november 2016 @ 17:43:59 #89
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_166696411
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 17:25 schreef Rvhkd het volgende:

[..]

Den Gouwen Aar Gouda had er nog aantal. Prachtige winkel en zeker bezoekje waard!
Thanks voor de tip. Morgenmiddag in mijn pauze maar even langs. :)
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 16 november 2016 @ 18:09:49 #90
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_166696892
En mezelf een beetje gekieteld nadat ik vanmorgen succesvol mijn scriptie heb verdedigd. Moest snel zijn, dus dan maar even langs het Bierparadijs (normaal ga ik liever naar De Caigny). Bleken ze daar ineens ook Struise te hebben. :)

NAC Breda
Rèsbaarge
pi_166697088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 16:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
Whut? Twee tientjes voor een roestige opener? Daar zou ik liever biertjes voor kopen :P
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 16:54 schreef mckroket het volgende:

[..]

Lol wtf
Koop zon zelfde model ijzeren opener en leg die in je tuin de komende maand dan ziet ie er hetzelfde uit!
Haha oke, dan ben ik denk ik waarschijnlijk de enige liefhebber van dit soort dingen. Rekende hem in eerste instantie ook uit in biertjes, maar aangezien het toch een eenmalige aankoop is kon ik het wel verantwoorden.

Juist omdat ik zo'n type opener niet kon vinden in de winkels en online, kwam ik dit op het pad. Vind het wel tof met zo'n vervlogen Engelse brouwerij erin gegoten. :P
Van alles is weer waardeloos.
pi_166697576
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 18:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En mezelf een beetje gekieteld nadat ik vanmorgen succesvol mijn scriptie heb verdedigd. Moest snel zijn, dus dan maar even langs het Bierparadijs (normaal ga ik liever naar De Caigny). Bleken ze daar ineens ook Struise te hebben. :)

[ afbeelding ]
Nice!

Met die Grande Reserva kun je dat dan prima vieren. :D
Van alles is weer waardeloos.
pi_166697740
Ik ben trouwens best fan geworden van Grodziskie/Grätzer. Kompaan had er laatst een samen met een Poolse brouwerij, maar die waren snel op bij mijn lokale winkel.

Smaak is rokerig, maar in de richting van bacon oid. Heel fijn.
Van alles is weer waardeloos.
pi_166698063
Oldground: als je die Schlenkerla Doppelbock nog niet geproefd hebt, zeker doen... Rokerig, bacon,... Je lust 't vast!..
pi_166698396
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 18:57 schreef Seul het volgende:
Oldground: als je die Schlenkerla Doppelbock nog niet geproefd hebt, zeker doen... Rokerig, bacon,... Je lust 't vast!..
Haha daar ben ik dan ook niet bang voor. ;)

Ga hem onthouden, maar ben bang dat dit bestellen wordt of niet?
Van alles is weer waardeloos.
pi_166698613
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 18:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En mezelf een beetje gekieteld nadat ik vanmorgen succesvol mijn scriptie heb verdedigd. Moest snel zijn, dus dan maar even langs het Bierparadijs (normaal ga ik liever naar De Caigny). Bleken ze daar ineens ook Struise te hebben. :)

[ afbeelding ]
Klopt, hebben ze daar al vaker de laatste tijd. Prima Struisjes heb je uitgekozen. Kun je goed van genieten :)
Schip ahoy!
pi_166699010
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:09 schreef Oldground het volgende:
Ga hem onthouden, maar ben bang dat dit bestellen wordt of niet?
Doppelbock is opnieuw uit 26/11... Verdeling in Nl. heb 'k geen zicht op... Maar veronderstel dat er meer winkels ze verdelen dan hier in Belgïe, waar alleen Geers ze verkoopt, voor zover ik weet...
  woensdag 16 november 2016 @ 19:57:21 #99
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_166699724
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 18:37 schreef Oldground het volgende:

[..]

Nice!

Met die Grande Reserva kun je dat dan prima vieren. :D
Zeker! Eerst nog een Ypres opentrekken, daarna die Grande Reserva. :Y
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 16 november 2016 @ 20:25:10 #100
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_166700481
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:09 schreef Oldground het volgende:

[..]

Haha daar ben ik dan ook niet bang voor. ;)

Ga hem onthouden, maar ben bang dat dit bestellen wordt of niet?
Burg Bieren in Ermelo heeft Schlenkerla in het assortiment. Je kunt altijd even proberen of ze deze hebben
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')