Niet?quote:
BIj mij niet iig. Kan zijn dat Dropbox hotlinken niet zo fijn vind. Upload ze anders bij imgur.quote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Niet?
Bij mij wel, ik heb ze gedeeld via dropbox.
Ik weet niet wat ik dan verkeerd doe.
Bij mij wel hoor.quote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Niet?
Bij mij wel, ik heb ze gedeeld via dropbox.
Ik weet niet wat ik dan verkeerd doe.
Is er geen afbeelding zichtbaar?
Eerst de motor in orde maken, volgende week gaan de koppen er af.quote:Op zondag 13 november 2016 19:45 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Hier wel, ziet er uit als een leukproject iig. Wat zijn je plannen?
Gebruik je hem alleen op vakantie?quote:Op zondag 13 november 2016 19:51 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Eerst de motor in orde maken, volgende week gaan de koppen er af.
Het elektrische gedeelte is ook slecht, overal losse draden en schakelaars.
Dat ga ik ook helemaal uitpluizen.
Dan een nieuwe apk er op.
Dan het interieur aanpakken, geluidsinstallatie, keukentje en zit+slaapplaatsen.
Ik hoop in mei zo ver te zijn dat ik op vakantie kan en daarna ga ik de buitenkant aanpakken, de carrosserie van de Chevy Van roest nog al hard dus die moet ik even goed aanpakken.
De onderkant is gelukkig keihard.
Als er iemand nog ideeën of tips heeft wil ik ze graag horen
Ja voor vakanties en uitjes.quote:Op zondag 13 november 2016 19:58 schreef halfway het volgende:
[..]
Gebruik je hem alleen op vakantie?
ja maar er zit helemaal geen roestquote:Op zondag 13 november 2016 20:36 schreef TheThirdMark het volgende:
Ook al is de bodem nog goed hard, even goed schoonmaken en een paar bussen rust-oleum eroverheen. Verder nog een puik wagentje zo te zien
Dan heb je daar vies geluk mee. Chevy's zijn niet gemaakt voor het klimaat hier (eigenlijk alleen voor een woestijn klimaat) en plekken die nu nog goed zijn kunnen volgend jaar volledig doorgerot zijn. Maar succes ermeequote:Op zondag 13 november 2016 20:40 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
ja maar er zit helemaal geen roest
ik denk dat hij past behandeld is, ook de uitlaat en de ophangrubbers van de uitlaat zijn helemaal nieuw.
Dat ze alleen gemaakt zijn voor de woestijn is onzin...quote:Op zondag 13 november 2016 20:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan heb je daar vies geluk mee. Chevy's zijn niet gemaakt voor het klimaat hier (eigenlijk alleen voor een woestijn klimaat) en plekken die nu nog goed zijn kunnen volgend jaar volledig doorgerot zijn. Maar succes ermee
Nee, geen onzin. Chevy's hebben een behandeling gehad die goed tegen UV kan, maar totaal niet tegen zout of een vochtpercentage hoger dan 1%.quote:Op zondag 13 november 2016 20:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat ze alleen gemaakt zijn voor de woestijn is onzin...
Je moet zo'n bus ook niet met alle geweld netjes willen houden..
Gewoon een haakse slijper, een lasapparaat en wat stukken plaatstaal op voorraad houden.. en hier en daar een stukkie vervangen af en toe..
Dan heb je vanzelf een keer alles gehad..
Ja maar daar is chevy echt niet de enige in.. Er zijn ook genoeg europese auto's die het daarmee moesten doen..quote:Op zondag 13 november 2016 20:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, geen onzin. Chevy's hebben een behandeling gehad die goed tegen UV kan, maar totaal niet tegen zout of een vochtpercentage hoger dan 1%.
ja ik heb daar eigenlijk weinig kaas van gegeten.quote:Op zondag 13 november 2016 20:41 schreef Zolderkamer het volgende:
Vooral de dakrand is een roestmagneet.. maar eigenlijk de hele carrosserie wel..
De bodem nog het minste idd..
Volgens mij is er genoeg plaatwerk te koop ook.. is ook een stuk makkelijker dan dat prutsen met hars... (en dan weegt ie nog ongeveer hetzelfde ipv een ton extra als je klaar bent.. alhoewel.. je raakt nooit klaar met dit soort gevallen )quote:Op zondag 13 november 2016 20:53 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
ja ik heb daar eigenlijk weinig kaas van gegeten.
ik denk dat ik het moet uitslijpen en opnieuw een plaatje inlassen.
een polyester matje vind ik maar amateuristisch.
zo dat is handig, een nieuwe zijkant er in is veel beter dan een plaatje lassen.quote:Op zondag 13 november 2016 20:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Volgens mij is er genoeg plaatwerk te koop ook.. is ook een stuk makkelijker dan dat prutsen met hars... (en dan weegt ie nog ongeveer hetzelfde ipv een ton extra als je klaar bent.. alhoewel.. je raakt nooit klaar met dit soort gevallen )
Maar je haalt zo ff een nieuwe zijkant ofzo
[ afbeelding ]
Ach die bus moet je niet willen spuiten maar gewoon rollen met een verfroller..quote:Op zondag 13 november 2016 21:07 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
zo dat is handig, een nieuwe zijkant er in is veel beter dan een plaatje lassen.
je zit dan alleen met het spuitwerk.
heb je een link van dat plaatwerk?
quote:Op zondag 13 november 2016 21:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ach die bus moet je niet willen spuiten maar gewoon rollen met een verfroller..
Ff googelen op G20 body panels..
https://www.parts.com/ind(...)OW-W/HINGED-DOOR-110
Bij eps in kiel-windeweer hebben ze trouwens fabrieksnieuwe motoren liggen..
http://www.uitlaten.com/usacars/main.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |