abonnement Unibet Coolblue
pi_166638402
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2016 21:13 schreef Bolasie het volgende:
Was van plan om Suits te gaan kijken maar dat verdwijnt dus binnenkort. :') Ben een trage kijker dus voor 1 december red ik het niet om 4 seizoenen (legaal) af te kijken.

Nu maar een andere serie zoeken.
Was er zelf na 1,5 seizoen wel klaar mee.
Van alles is weer waardeloos.
  zondag 13 november 2016 @ 21:33:37 #27
1234 HiZ
Istanbullu
pi_166638993
Ik heb letterlijk elke keer dat ik in Turkije ben dat Netflix mijn password automatisch reset. Wat heel erg lullig is, omdat het e-mail account waarmee ik Netflix gebruik toevallig ook op een server zit die verbindingen uit Turkije niet leuk vindt. Ik moet dan moeilijk gaan zitten doen met tethering via een VPN op mijn telefoon om bij mijn account te komen.

Ben ik de enige die 'eruit wordt gegooid' bij gebruik in het buitenland (PS. dit is geen vraag over VPN gebruik bij Netflix zelf, want dat hebben ze geloof ik inmiddels wel effectief uitgeschakeld).
pi_166639152
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 21:33 schreef HiZ het volgende:
Ik heb letterlijk elke keer dat ik in Turkije ben dat Netflix mijn password automatisch reset. Wat heel erg lullig is, omdat het e-mail account waarmee ik Netflix gebruik toevallig ook op een server zit die verbindingen uit Turkije niet leuk vindt. Ik moet dan moeilijk gaan zitten doen met tethering via een VPN op mijn telefoon om bij mijn account te komen.

Ben ik de enige die 'eruit wordt gegooid' bij gebruik in het buitenland (PS. dit is geen vraag over VPN gebruik bij Netflix zelf, want dat hebben ze geloof ik inmiddels wel effectief uitgeschakeld).
Een paar weken geleden heb ik mijn tablet gewoon in België gebruikt zonder het opnieuw intoetsen van een password, het werkte gewoon.


Full Metal Jacket op het station van Gent gekeken via het wifi :P
pi_166639154
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 21:33 schreef HiZ het volgende:
Ben ik de enige die 'eruit wordt gegooid' bij gebruik in het buitenland (PS. dit is geen vraag over VPN gebruik bij Netflix zelf, want dat hebben ze geloof ik inmiddels wel effectief uitgeschakeld).
Ik heb Netflix de afgelopen jaren gebruikt in Canada, Japan, IJsland en Italië en heb nog nooit iets vergelijkbaars meegemaakt.
  zondag 13 november 2016 @ 21:39:50 #30
1234 HiZ
Istanbullu
pi_166639168
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 21:39 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik heb Netflix de afgelopen jaren gebruikt in Canada, Japan, IJsland en Italië en heb nog nooit iets vergelijkbaars meegemaakt.
Het is echt elke keer raak.
pi_166639207
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 21:39 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het is echt elke keer raak.
Vreemd, net als WammesWaggel hierboven aangeeft heb ik nog nooit opnieuw mijn wachtwoord hoeven invoeren afgezien van de eerste keer dat ik het device gebruikte en die ene keer dat ik bewust mijn wachtwoord had aangepast.
  zondag 13 november 2016 @ 22:01:02 #32
1234 HiZ
Istanbullu
pi_166639695
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 21:41 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Vreemd, net als WammesWaggel hierboven aangeeft heb ik nog nooit opnieuw mijn wachtwoord hoeven invoeren afgezien van de eerste keer dat ik het device gebruikte en die ene keer dat ik bewust mijn wachtwoord had aangepast.
Nee, het gaat verder dan opnieuw je pasword invoeren. Het password is dan eenzijdig door Netflix aangepast zodat ik echt weer het password moet gaan opgeven. Elke keer dus met de boodschap dat het 'gebruik verdacht was'.
pi_166642670
Toch wel scary dat Netflix bij "Opnieuw bekijken" altijd ook titels neerzet die ik ooit in de analoge tijd heb gekeken. :X
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166646381
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinosaur – 2000 6 1:22 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Animatie, Disney
'Dinosaur' is het opmerkelijke verhaal over dinosauriërs die de uitdaging van hun leven moeten aangaan. Onderweg leren ze de waarde van vriendschap kennen.

History of the Eagles – 2013 12 3:07 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire
Verhalen van bandleden en insiders in de muziekindustrie schetsen een levendig beeld van The Eagles, een van de meest succesvolle bands van Amerika.

Monsters en co. – 2001 AL 1:32 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Animatie, Comedy, Disney
De professionele bangmakers van Monsters Inc. sluipen 's nachts kinderslaapkamers binnen om angstkreten te ontlokken die ze omzetten in energie waarop hun wereld draait.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_166651683
Top 5 beste series?

Ik heb de volgende series gezien

Narcos
Homeland
Prison Break
El patron del mal

Iemand nog wat tips?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166651871
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Top 5 beste series?

Ik heb de volgende series gezien

Narcos
Homeland
Prison Break
El patron del mal

Iemand nog wat tips?
Walking Dead.
  maandag 14 november 2016 @ 17:11:46 #37
211083 Angelof9
I must go first
pi_166651976
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 21:33 schreef HiZ het volgende:
Ik heb letterlijk elke keer dat ik in Turkije ben dat Netflix mijn password automatisch reset. Wat heel erg lullig is, omdat het e-mail account waarmee ik Netflix gebruik toevallig ook op een server zit die verbindingen uit Turkije niet leuk vindt. Ik moet dan moeilijk gaan zitten doen met tethering via een VPN op mijn telefoon om bij mijn account te komen.

Ben ik de enige die 'eruit wordt gegooid' bij gebruik in het buitenland (PS. dit is geen vraag over VPN gebruik bij Netflix zelf, want dat hebben ze geloof ik inmiddels wel effectief uitgeschakeld).
Ik gebruik Netflix regelmatig in Engeland en Duitsland en heb mijn wachtwoord nog nooit hoeven te resetten.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_166652279
Erdogan wil je wachtwoord hebben waarschijnlijk :P
pi_166652735
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 21:15 schreef Oldground het volgende:

[..]

Was er zelf na 1,5 seizoen wel klaar mee.
Is het zo saai ja?
  Forum Admin / PR maandag 14 november 2016 @ 18:12:09 #40
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_166653148
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2016 17:51 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Is het zo saai ja?
Ik heb me er prima mee vermaakt. Als ze de licentie niet alsnog verlengen (zoals met oa TWD) ga ik in ieder geval meteen een suggestie indienen om het terug te halen. :)
  roze maandag 14 november 2016 @ 20:09:28 #41
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166655902
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Top 5 beste series?

Ik heb de volgende series gezien

Narcos
Homeland
Prison Break
El patron del mal

Iemand nog wat tips?
Beste serie's die ik heb gezien:

• Bates Motel
• Sons of Anarchy
• Breaking Bad

(En Game of Thrones maar dat staat niet op Netflix)
Your beauty never ever scared me.
pi_166655941
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Top 5 beste series?

Ik heb de volgende series gezien

Narcos
Homeland
Prison Break
El patron del mal

Iemand nog wat tips?
Black Mirror
Fargo
Oh.
pi_166656043
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Top 5 beste series?

Ik heb de volgende series gezien

Narcos
Homeland
Prison Break
El patron del mal

Iemand nog wat tips?
Breaking Bad
Fargo
Twin Peaks
Peaky Blinders
Black Mirror
Spartacus
Deadwood
Bloodline
Tails tell tales
  maandag 14 november 2016 @ 23:15:31 #44
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_166661527
Ik ga black mirror eens een kans geven :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_166661597
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 23:15 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga black mirror eens een kans geven :D
Ik heb tot nu toe 3 afleveringen gezien en het is absoluut de moeite waard. Eén aflevering vond ik zo eng dat ik maar afleiding op FOK! heb gezocht tijdens het kijken :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166662980
The Crown aardige serie, tot halverwege gekomen nu.

Alleen vind ik dat de historische personen juist niet echt goed lijken (met name Lithgow als Churchill erger ik me aan) en de Duke and Duchess of Windsor lijken er wel heel erg geflatteerd vanaf te komen. Verder was Elizabeth wel wat gedrevener in haar taak en verwaarloosde half om half haar kinderen, althans die werden bijna 100% door nanny's opgevoed. Dat zie ik ook niet echt terug. Dan de Duke of Edinburgh nog, volgens mij word-ie ook enigszins geflatteerd weergegeven. Moet het nog afkijken, ben bang dat het wrs toch een beetje een hagiografie aan het worden is. Grappige is ook dat ze lord (uncle Dickie) Mountbatten dan weer wel met enigszins onsympathieke dingetjes opzadelen namelijk, wat dan te verwachten valt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 15-11-2016 18:30:39 ]
I´m back.
pi_166663025
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 12:55 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waar dan?

[ afbeelding ]
Beetje het verhaal van Gladiator de film? Iig zelfde keizer.
Wel goed, of niet?
I´m back.
pi_166663030
quote:
0s.gif Op
maandag 14 november 2016 23:18 schreef Isabeau het volgende:


[..]

Ik heb tot nu toe 3 afleveringen gezien en het is absoluut de moeite waard. Eén aflevering vond ik zo eng dat ik maar afleiding op FOK! heb gezocht tijdens het kijken :@
welke
(she/her)
  roze dinsdag 15 november 2016 @ 01:20:51 #49
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166663074
Hoppa en weer verder met Pretty Little Liars.

Caleb :9~ *;
Your beauty never ever scared me.
pi_166663208
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 23:15 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga black mirror eens een kans geven :D
Echt een briljante serie.
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe 3 afleveringen gezien en het is absoluut de moeite waard. Eén aflevering vond ik zo eng dat ik maar afleiding op FOK! heb gezocht tijdens het kijken :@
Welke?
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')