abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_168462450
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb de Wiki OP maar weer eens geupdate. O+
pi_168470458
Zooey Deschanel krijgt een tweede kindje
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_168537283
Beyoncé zou nu toch echt zwanger zijn van nr. 2!

http://www.lindanieuws.nl(...)er-twee-op-komst-is/
pi_168549220
Jill Dillard (Duggar) verwacht een jongetje!
pi_168569012
Een drieling. Oi...

quote:
Pharrell Williams and wife Helen Lasichanh delightedly announce arrival of 'happy and healthy' TRIPLETS

Pharrell Williams and his wife Helen Lasichanh have delightedly announced the arrival of their triplets.

The Happy singer, who shares an eight-year-old son Rocket with his wife, welcomed the babies into the world earlier this month, in news they confirmed to Vanity Fair.

While representatives for the star did not specify the gender or names of the tots, they revealed the family are all 'happy and healthy' following the births.

Helen first flaunted her bump while attending the N°5 L’EAU party for Chanel in West Hollywood in September and People confirmed the news the next day.

Speaking of his relationship with Helen, the Happy singer told Savannah Guthrie on The Today Show that Helen, a model, is 'awesome', as he said: 'The bestie thing is awesome. Every night is like a sleepover.

The couple have been married since October 2013 - are already parents to little Rocket, whose name Pharrell previously explained.

Back in 2014, the hitmaker told Oprah: 'In the same way the Indians named their children after a force or animal or element, we named him after a man-made machine that was meant to go up, meant to ascend.'

Pharrell has candidly discussed his marriage in the past, as he revealed back in 2014 that he was reluctant to settle down when they first became a couple.

After years of playing the field, the hitmaker candidly revealed he was forced to change his ways because she did not immediately fall for him as she was already in a relationship.

He said: 'She didn't answer half of my text messages (at first). Egotistically, no (that didn't intrigue me). I was like, 'Oh yeah?' because I had that kind of money and because I had that kind of reach, I thought I was entitled and I had learned that no, she has a boyfriend and she's not interested.'

After over two years of friendship, when she became single again he wanted to settle although his immaturity was a problem.

He went on: 'I hurt her a lot in the very beginning once she was free and was available, because I had given her all of this attention but I wasn't ready to like, let go (of his life as a bachelor).

'I looked at my life and I was like: "Man, I could keep doing this for another 10 years, is that what I want to do?" And so I made a decision. And then we made a decision and just started dating.'

woensdag 1 februari 2017 @ 19:55:17 #206
193335 DjinN
Hardcore carnivore
pi_168598710
Beyoncé is zwanger van een tweeling :D Officieel bevestigd via haar eigen Instagram pagina :)

0201-beyonce-twins-pregnant-instagram-8.jpg

quote:
We would like to share our love and happiness. We have been blessed two times over. We are incredibly grateful that our family will be growing by two, and we thank you for your well wishes. - The Carters
Love all,
trust few,
everything is real,
but not everyone is true.
  woensdag 1 februari 2017 @ 19:59:43 #207
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_168598858
Wat een smakeloze foto :').
Wel leuk voor ze, uiteraard :Y.
KuikenGuppy
pi_168598951
Ik kan bijna niet geloven dat die foto echt is. _O- . :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_168598990
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 19:55 schreef DjinN het volgende:
Beyoncé is zwanger van een tweeling :D Officieel bevestigd via haar eigen Instagram pagina :)

[ afbeelding ]

[..]

Afgrijselijke foto. Slaat kant noch wal.
Maar goed, een tweeling is wel heel leuk. :P
pi_168599009
Wat leuk (behalve de foto). O+ Zag gisteren al een artikel waar Beyoncè overduidelijk een babybuikje had.
• Valar Morghulis
Ansichtkaarten
pi_168599043
Had foto trouwens een stuk leuker gevonden zonder sluier en een matchend setje kleding.
• Valar Morghulis
Ansichtkaarten
pi_168599198
Leuk voor ze! Valt me wel op dat veel beroemdheden altijd tweelingen krijgen, relatief gezien. Veel IVF ofzo, dan toch?
/he tastes like you only sweeter/
~
the only heaven i'll be sent to
is when i'm alone with you
pi_168599304
quote:
5s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Leuk voor ze! Valt me wel op dat veel beroemdheden altijd tweelingen krijgen, relatief gezien. Veel IVF ofzo, dan toch?
Mwa. Ik ken ook best wat tweelingen in het dagelijkse leven of kom het via via Facebook tegen.
Tweeling is op zich niet zoooo uniek, toch?
  woensdag 1 februari 2017 @ 20:18:44 #214
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_168599339
Wat een foute foto, wat een leuk nieuws voor ze wel!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_168599467
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:17 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mwa. Ik ken ook best wat tweelingen in het dagelijkse leven of kom het via via Facebook tegen.
Tweeling is op zich niet zoooo uniek, toch?
Nee, niet mega uniek, maar toch heb ik het idee dat het bij celebs relatief meer voorkomt. Maar goed, wellicht zit ik ernaast.
~
  woensdag 1 februari 2017 @ 20:25:22 #216
193335 DjinN
Hardcore carnivore
pi_168599560
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Afgrijselijke foto. Slaat kant noch wal.
Maar goed, een tweeling is wel heel leuk. :P
Hahahah helemaal met je eens! Maar wel leuk dat ze zwanger is :D Ben nu al benieuwd of het weer twee van die kopietjes van Jay-Z worden of niet :X
Love all,
trust few,
everything is real,
but not everyone is true.
  woensdag 1 februari 2017 @ 20:27:17 #217
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_168599621
quote:
5s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja dat idee heb ik ook.
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_168599700
quote:
11s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nee, niet mega uniek, maar toch heb ik het idee dat het bij celebs relatief meer voorkomt. Maar goed, wellicht zit ik ernaast.
ik denk dat het komt omdat ze vaak relatief laat beginnen en daardoor toch geregeld wat hulp nodig hebben met de vruchtbaarheid :Y
disclaimer
Noud
pi_168600071
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik denk dat het komt omdat ze vaak relatief laat beginnen en daardoor toch geregeld wat hulp nodig hebben met de vruchtbaarheid :Y
Dat kan inderdaad best de reden zijn, :).
~
pi_168600638
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad best de reden zijn, :).
Klopt, was een andere celeb die het jammer vond dat ze( de zwangere van meerlingen in showbiz) er niet open over zijn. Ben nu te lui om te zoeken wie dat zei.
pi_168601272
Die foto ;( blijkt maar weer dat snaak niet te koop is. Wel hartstikke leuk voor ze! Ben nu al benieuwd op wie ze gaan lijken en naar de namen.
  woensdag 1 februari 2017 @ 21:09:48 #222
43556 miss_dynastie
Met vlag en Wayple #ESF2018
pi_168601394
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 20:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klopt, maar Beyoncé is toch nog jong en was zeker jong bij nr. 1? Voor mijn gevoel is ze 43, maar dacht dat ze halverwege de dertig is....
So let me clue you in... I'm not in danger. I am the danger.
pi_168601465
Volgens mij was het ook bekend dat Beyonce vruchtbaarheidsproblemen had toch? Los van leeftijd?
disclaimer
Noud
pi_168601814
Het lijkt wel zo'n krans voor op een graf achter haar op die foto.
  woensdag 1 februari 2017 @ 21:42:53 #225
43556 miss_dynastie
Met vlag en Wayple #ESF2018
pi_168602563
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij was het ook bekend dat Beyonce vruchtbaarheidsproblemen had toch? Los van leeftijd?
Oh echt? Zo goed volg ik het dan weer niet. Heb hardop moeten lachen bij die foto, dat wel :')
So let me clue you in... I'm not in danger. I am the danger.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')