abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_166609807
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie en Eggs :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166609822
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 18:25 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Wel lastig idd. Probeer toch ontspannen te zijn.
Duh. :P Ik ga geen bevestiging lopen zoeken.
pi_166609879
quote:
Dat vinden vrouwen juist leuk! De aanhouder wint!
Prima, en ik wil best laten zien dat ik ervoor wil gaan, maar bij het minst geringe vermoeden dat er bij de wederpartij niet dezelfde passie is dan laat ik het gewoon lekker los. Geblokkeerd worden op WA is wat dat betreft aardig duidelijk.
pi_166609959
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 18:37 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Prima, en ik wil best laten zien dat ik ervoor wil gaan, maar bij het minst geringe vermoeden dat er bij de wederpartij niet dezelfde passie is dan laat ik het gewoon lekker los. Geblokkeerd worden op WA is wat dat betreft aardig duidelijk.
Nee joh, vrouwen spelen nou eenmaal graag hard to get, willen veroverd worden en van hun sokken geblazen door grote gebaren!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166609962
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 18:37 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Prima, en ik wil best laten zien dat ik ervoor wil gaan, maar bij het minst geringe vermoeden dat er bij de wederpartij niet dezelfde passie is dan laat ik het gewoon lekker los.
Hangt er ook wel vanaf denk ik. Bij sommige is het aantrekken/afstoten. Maar voor sommigen is het als je hebt geblokkeerd echt klaar. Vooral als iemand afzegt en dan blokt zou ik denken dat iemand er klaar mee is.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166609982
Hoe is blokkeren ooit niet 'ik ben er klaar mee'?
pi_166610022
Blokkeren is volgens mij wel echt een enorm directe hint van leave me alone hoor.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166610038
Blokkeren zonder duidelijk te melden waarom je het doet is echt het meest kansloos.

Vind ik alleen te accepteren als iemand die persoon blijft stalken, maar om zo iemand af te wijzen is vrij zwak.
Oh.
pi_166610054
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Blokkeren is volgens mij wel echt een enorm directe hint van leave me alone hoor.
Sterker nog, dat is eigenlijk iets wat je vooral doet bij creeps :X Gewoon normale jongens met wie het niet klikte zeg je gewoon dat 't niet klikte' , of dat hoeft vaak niet eens omdat het duidelijk/wederzijds is.
Ja doei.
pi_166610055
Ja oke. Als je ontblokt wordt dan alleen.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166610061
Zelfs m'n pinpas is wel eens geblokkeerd geraakt, verdomme.
pi_166610088
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 18:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sterker nog, dat is eigenlijk iets wat je vooral doet bij creeps :X Gewoon normale jongens met wie het niet klikte zeg je gewoon dat 't niet klikte' , of dat hoeft vaak niet eens omdat het duidelijk/wederzijds is.
dit
pi_166610136
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Blokkeren is volgens mij wel echt een enorm directe hint van leave me alone hoor.
Mooi dat je het nog een hint noemt :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_166610171
Bij dat Paiq "Speedchat" gebeuren kun je volgens mij ook echt een uur of zo wachten voor je eens een gesprek krijgt, is het niet?
pi_166610179
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 18:58 schreef Toto69 het volgende:
Bij dat Paiq "Speedchat" gebeuren kun je volgens mij ook echt een uur of zo wachten voor je eens een gesprek krijgt, is het niet?
Als man wel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166610186
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 18:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als man wel.
Krijg je vooraf een foto te zien als vrouw voor je op accepteen klikt? Want dan weet ik genoeg. :P
pi_166610197
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 18:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Krijg je vooraf een foto te zien als vrouw voor je op accepteen klikt? Want dan weet ik genoeg. :P
Nope.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166610212
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nope.
Oh hmm, nja ik laat het wel aanstaan op de achtergrond. :+
  zaterdag 12 november 2016 @ 19:02:42 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166610236
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:01 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh hmm, nja ik laat het wel aanstaan op de achtergrond. :+
Waarom probeer je een datingsite?
Over het algemeen zijn die zo gericht op vrouwen...
Paiq helemaal.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166610262
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Vimbavimba op 12-11-2016 19:11:11 ]
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166610316
Ah, sowieso nog een week of twee voordat er weer een date gepland kan worden. Zet het wel een tijdje op een laag pitje.
pi_166610330
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom probeer je een datingsite?
Over het algemeen zijn die zo gericht op vrouwen...
Paiq helemaal.
Nou ja of het nou online of offline is maakt ook weinig verschil eigenlijk, ik bak er niets van :+
  zaterdag 12 november 2016 @ 19:09:47 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166610353
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou ja of het nou online of offline is maakt ook weinig verschil eigenlijk, ik bak er niets van :+
Kan je niets via fok regelen :P
pi_166610390
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan je niets via fok regelen :P
Daar heb ik niet zo'n goede ervaring mee. :D :')
Maar nee ik denk dat dat zo mogelijk nog lastiger is :+
  zaterdag 12 november 2016 @ 19:13:00 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166610404
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan je niets via fok regelen :P
Het is eenvoudiger, aangezien je elkaar eerst kunt leren kennen voordat er intenties zijn.
Voor mensen die sociaal wat minder sterk zijn en die niet de knapste zijn, is dat wel een groot pluspunt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 november 2016 @ 19:27:27 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166610636
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:12 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Daar heb ik niet zo'n goede ervaring mee. :D :')
Maar nee ik denk dat dat zo mogelijk nog lastiger is :+
Had nog wel hoop voor je ;(
pi_166610712
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Had nog wel hoop voor je ;(
Dat is lief :Y
pi_166614137
Toto, jij bent een gewoon goed uitziende kerel! Je bent een chille gast met humor, komt echt wel goed met je O+
pi_166614281
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 november 2016 22:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Toto, jij bent een gewoon goed uitziende kerel! Je bent een chille gast met humor, komt echt wel goed met je O+
Ja als het niets met fries wordt, neem ik jou wel hoor tootsie O+

Good luck :*
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166614420
Wat een liefde hier.
pi_166614482
Zelfs ik kan wel eens lief uit de hoek komen
pi_166615415
O+ datenight O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166615571
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 23:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ datenight O+
Date night. Het is al half 12. En je zit nog op fok? Neem aan dat je date a klaar is dan? :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 12 november 2016 @ 23:36:56 #34
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166615617
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Ja als het niets met fries wordt, neem ik jou wel hoor tootsie O+

Good luck :*
Ja toots, ik zou je ook wel aandrukken als ik dronken ben hoor O+

Mijn tindermatch heeft net een geheel ander schema dan de mijne :P maar met een uurtje oid is ze in dezelfde zaal, beetje spannend wel :)
  zondag 13 november 2016 @ 01:46:25 #35
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_166617829
Hoi mede FOK!kers,

Wat fijn dat er een centraal dating-topic is. Wil niet de hele tijd nieuwe topics over mijn dates gaat openen, niet dat het er zoveel zijn maar ik geloof dat ik na drie jaar vrijgezel zijn en dates die alleen op sex uit waren, een flinke deuk in mijn zelfvertrouwenheb gekregen.

Zo ook nu. Ik heb een leuke jongen leren kennen waar ik twee dates mee heb gehad. De dates waren supergezellig en leuk. Na date één (waar overigens niet gekust of verdergegaan is) hadden we het allebei druk, dus viel het appcontact een week stil. Afgelopen maandag besloot ik weer eens een appje te sturen, bij mij was de drukte weg. Hij reageerde direct, en stelde de volgende dag voor om woensdag weer af te spreken. Dat hebben we gedaan, wederom bij mij thuis (hij woont samen met zijn broer, ik kan me voorstellen dat bij hem afspreken daardoor wat minder prettig is, en ik hoef ook niet gelijk zijn familie te leren kennen vind ik). Ook deze date was erg gezellig en leuk. Veel gelachen, dezelfde humor en deze date hebben we wel gekust. Hij glimlachte de hele tijd, we proostten voor de grap op ons en toen hij wegging hebben we bij zijn auto nog wat gekust en geknuffeld. De dagen erna flink wat contact gehad over app, donderdag startte hij het gesprek door te vragen of ik lekker geslapen had, ik antwoordde en verder de hele dag door geappt. Vrijdag startte hij het gesprek wederom door mij een fijne dag te wensen (want 11e van de 11e en dat is in limburg de start van het nieuwe carnavalsseizoen, met veel evenementen). Ook hier weer de rest van de dag geappt, hij gaf nog aan het vervelend voor me te vinden dat ik een paniekaanvalnhad wegens mijn claustrofobie (ik had beter moeten weten en naar een rustiger gedeelte van de kroeg moeten gaan, maar ach, dan weet ik dat voor de volgende keer). Verder nog wat foto's van mijn zelfgemaakte outfit geappt en hij zei dat het er fleurig uitzag. een halfuur later bedankte ik hem ervoor en vroeg ik nog wat hij aan het doen was. Vreemd genoeg heeft hij zijn berichten sindsdien niet meer gelezen. Ik ben niet geblokkeerd, maar de vinkjes op app zijn ook niet blauw waaraan ik kan zien dat ze gelezen zijn. Ik stuurde vanmiddag nog voor de grap, "het is stil aan de overkant" met een tonguitsteek-smiley, ook hier hetzelfde verhaal. En juist hier word ik zo zenuwachtig van.

Ondertussen heb ik al een aantal horrorscenario's bedacht, zoals dat hij iemand leukers is tegengekomen, hij niet durft te zeggen dat hij niet met me door wil (hoewel het dan wel gek is dat hij dan twee dagen achter elkaar het gesprek is gestart), etcetera. We zouden elkaar morgenavond misschien zien en dat zou nog even over de app besproken worden omdat ik zelf het eea te doen heb en niet weet hoelaat ik morgenavond thuis ben, maar nu zie ik het dus gebeuren dat het niet doorgaat en ik een afwijzing krijg.

Ben ik nu zo'n angsthaas of is hier een verklaarbare reden voor?
With love :*
pi_166618224
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Blokkeren is volgens mij wel echt een enorm directe hint van leave me alone hoor.
Kan, maar het hoeft niet persé de enige reden te zijn. Aantrekken en afstoten is er één van. Vrouwen die hun zin niet krijgen maken er ook nógal vaak gebruik van. Dit zijn dan de dames waarmee 'lets be friends' is afgesproken. En eerlijk waar, veel vrouwen kunnen hier behoorlijk slecht mee omgaan wanneer blijkt dat het ook gewoon écht 'lets be friends' is en blijft. Er wordt dan van alles uit de kast getrokken, inclusief blokkeren. De eerste keer is vergeven, met de tweede keer is het klaar. Echt vreselijk, uiteindelijk steek ik ook veel energie in de vriendschap.

quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 01:46 schreef girlnextdoor. het volgende:

Ben ik nu zo'n angsthaas of is hier een verklaarbare reden voor?
Post eens een pic van je zelfgemaakte outfit?

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2016 02:30:16 ]
  zondag 13 november 2016 @ 02:35:35 #37
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166618300
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 01:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoi mede FOK!kers,

Wat fijn dat er een centraal dating-topic is. Wil niet de hele tijd nieuwe topics over mijn dates gaat openen, niet dat het er zoveel zijn maar ik geloof dat ik na drie jaar vrijgezel zijn en dates die alleen op sex uit waren, een flinke deuk in mijn zelfvertrouwenheb gekregen.

Zo ook nu. Ik heb een leuke jongen leren kennen waar ik twee dates mee heb gehad. De dates waren supergezellig en leuk. Na date één (waar overigens niet gekust of verdergegaan is) hadden we het allebei druk, dus viel het appcontact een week stil. Afgelopen maandag besloot ik weer eens een appje te sturen, bij mij was de drukte weg. Hij reageerde direct, en stelde de volgende dag voor om woensdag weer af te spreken. Dat hebben we gedaan, wederom bij mij thuis (hij woont samen met zijn broer, ik kan me voorstellen dat bij hem afspreken daardoor wat minder prettig is, en ik hoef ook niet gelijk zijn familie te leren kennen vind ik). Ook deze date was erg gezellig en leuk. Veel gelachen, dezelfde humor en deze date hebben we wel gekust. Hij glimlachte de hele tijd, we proostten voor de grap op ons en toen hij wegging hebben we bij zijn auto nog wat gekust en geknuffeld. De dagen erna flink wat contact gehad over app, donderdag startte hij het gesprek door te vragen of ik lekker geslapen had, ik antwoordde en verder de hele dag door geappt. Vrijdag startte hij het gesprek wederom door mij een fijne dag te wensen (want 11e van de 11e en dat is in limburg de start van het nieuwe carnavalsseizoen, met veel evenementen). Ook hier weer de rest van de dag geappt, hij gaf nog aan het vervelend voor me te vinden dat ik een paniekaanvalnhad wegens mijn claustrofobie (ik had beter moeten weten en naar een rustiger gedeelte van de kroeg moeten gaan, maar ach, dan weet ik dat voor de volgende keer). Verder nog wat foto's van mijn zelfgemaakte outfit geappt en hij zei dat het er fleurig uitzag. een halfuur later bedankte ik hem ervoor en vroeg ik nog wat hij aan het doen was. Vreemd genoeg heeft hij zijn berichten sindsdien niet meer gelezen. Ik ben niet geblokkeerd, maar de vinkjes op app zijn ook niet blauw waaraan ik kan zien dat ze gelezen zijn. Ik stuurde vanmiddag nog voor de grap, "het is stil aan de overkant" met een tonguitsteek-smiley, ook hier hetzelfde verhaal. En juist hier word ik zo zenuwachtig van.

Ondertussen heb ik al een aantal horrorscenario's bedacht, zoals dat hij iemand leukers is tegengekomen, hij niet durft te zeggen dat hij niet met me door wil (hoewel het dan wel gek is dat hij dan twee dagen achter elkaar het gesprek is gestart), etcetera. We zouden elkaar morgenavond misschien zien en dat zou nog even over de app besproken worden omdat ik zelf het eea te doen heb en niet weet hoelaat ik morgenavond thuis ben, maar nu zie ik het dus gebeuren dat het niet doorgaat en ik een afwijzing krijg.

Ben ik nu zo'n angsthaas of is hier een verklaarbare reden voor?
het is me niet helemaal duidelijk; kun je eea nog iets uitgebreider beschrijven?
  zondag 13 november 2016 @ 02:57:23 #38
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_166618459
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 02:25 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Kan, maar het hoeft niet persé de enige reden te zijn. Aantrekken en afstoten is er één van. Vrouwen die hun zin niet krijgen maken er ook nógal vaak gebruik van. Dit zijn dan de dames waarmee 'lets be friends' is afgesproken. En eerlijk waar, veel vrouwen kunnen hier behoorlijk slecht mee omgaan wanneer blijkt dat het ook gewoon écht 'lets be friends' is en blijft. Er wordt dan van alles uit de kast getrokken, inclusief blokkeren. De eerste keer is vergeven, met de tweede keer is het klaar. Echt vreselijk, uiteindelijk steek ik ook veel energie in de vriendschap.

[..]

Post eens een pic van je zelfgemaakte outfit?

Niks bijzonders. Gewoon een shirt waar wat applicaties op zijn aangebracht. Zonder hoofd erbij;)

Maargoed, we wijken af van de vraag. Zie dat ie sinds zijn laatste bericht vrijdag ook niet meer online is geweest?
With love :*
  zondag 13 november 2016 @ 03:07:52 #39
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166618577
Je zou kunnen bellen.
Ik heb mijn match misgelopen maar dinsdag gaan we hor dan ook ergens wat drinken :)
  zondag 13 november 2016 @ 06:48:27 #40
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166619336
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 03:07 schreef Trashcanman het volgende:
Je zou kunnen bellen.
Ik heb mijn match misgelopen maar dinsdag gaan we hor dan ook ergens wat drinken :)
dit. Hoe moeilijk kan het zijn?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 13 november 2016 @ 08:59:40 #41
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166620070
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 02:25 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Kan, maar het hoeft niet persé de enige reden te zijn. Aantrekken en afstoten is er één van. Vrouwen die hun zin niet krijgen maken er ook nógal vaak gebruik van. Dit zijn dan de dames waarmee 'lets be friends' is afgesproken. En eerlijk waar, veel vrouwen kunnen hier behoorlijk slecht mee omgaan wanneer blijkt dat het ook gewoon écht 'lets be friends' is en blijft. Er wordt dan van alles uit de kast getrokken, inclusief blokkeren. De eerste keer is vergeven, met de tweede keer is het klaar. Echt vreselijk, uiteindelijk steek ik ook veel energie in de vriendschap.

[..]

Post eens een pic van je zelfgemaakte outfit?

Kom net thuis van ongepland bezoek aan meid van vorige week die geen verdere afspraken wilde, wel biertjes en contact.

Sinds ik daar OK op zei is ze actiever dan ooit :')

Was weer een fijne nacht, maar ga maar nergens van uit na vorige week.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166620449
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 08:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Kom net thuis van ongepland bezoek aan meid van vorige week die geen verdere afspraken wilde, wel biertjes en contact.

Sinds ik daar OK op zei is ze actiever dan ooit :')

Was weer een fijne nacht, maar ga maar nergens van uit na vorige week.
Prima regeling toch? Voorkomt foute keuzes bij andere dates. :Y
pi_166622792
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 19:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou ja of het nou online of offline is maakt ook weinig verschil eigenlijk, ik bak er niets van :+
Waarom zou je dat zeggen over jezelf?
pi_166623705
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 03:07 schreef Trashcanman het volgende:
Je zou kunnen bellen.
Ik heb mijn match misgelopen maar dinsdag gaan we hor dan ook ergens wat drinken :)
Hoe moeilijk makkelijk wil je het jezelf maken. _O_
Gewoon even belletje/appje/smsje en opnieuw afspreken als beide partijen het nog willen, niks met vaag blokkeren etc etc.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166623805
Dit _O_
pi_166624441
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 23:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Date night. Het is al half 12. En je zit nog op fok? Neem aan dat je date a klaar is dan? :P
Nee die moest nog beginnen *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166625563
Hm. Ben weer ingelogd op Okcupid. Momenteel 3 interessante gesprekken.
Mijn ex ook tegengekomen en hij stuurde mij gisteren een sms of ik nog eens zin had om af te spreken.Ik zei "Ok is goed". :') Ik weet eigenlijk totaal niet wat ik ervan moet verwachten. 5 maanden geleden had hij het uitgemaakt en sinds 2 maanden hebben we weer sms contact. :@
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_166625771
afspreken met je ex :')
pi_166627055
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 15:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
afspreken met je ex :')
Waarom niet?
pi_166627778
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 16:19 schreef Weissman het volgende:

[..]

Waarom niet?
Het is niet voor niets je ex, 9/10 vriendschappen werken dan ook niet meer.
pi_166628023
Hoeveel matches hebben jullie gemiddeld per week bijv. op Tinder? Ik vind het aanbod mannen echt teleurstellend, swipe rustig een hele tijd naar links voordat er eens een leuke voorbij komt en dan nog praat maar 10% uit zichzelf. Dit is denk ik echt zo een app waar het bij de 1 lekker gaat en de ander niet :o En ja ik ben kieskeurig, maar hoor van andere vriendinnen dat de meerderheid die zij tegenkomen op Tinder ook lelijk is :X
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_166628267
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef ntm het volgende:
Hoeveel matches hebben jullie gemiddeld per week bijv. op Tinder? Ik vind het aanbod mannen echt teleurstellend, swipe rustig een hele tijd naar links voordat er eens een leuke voorbij komt en dan nog praat maar 10% uit zichzelf. Dit is denk ik echt zo een app waar het bij de 1 lekker gaat en de ander niet :o En ja ik ben kieskeurig, maar hoor van andere vriendinnen dat de meerderheid die zij tegenkomen op Tinder ook lelijk is :X
mijn type man zit er ook zelden
Gewoon niet mijn medium
pi_166628276
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef ntm het volgende:
Hoeveel matches hebben jullie gemiddeld per week bijv. op Tinder? Ik vind het aanbod mannen echt teleurstellend, swipe rustig een hele tijd naar links voordat er eens een leuke voorbij komt en dan nog praat maar 10% uit zichzelf. Dit is denk ik echt zo een app waar het bij de 1 lekker gaat en de ander niet :o En ja ik ben kieskeurig, maar hoor van andere vriendinnen dat de meerderheid die zij tegenkomen op Tinder ook lelijk is :X
Tinder was niet zo'n succes, in een paar jaar tijd misschien 30 in totaal?

Nu Happn, ook bagger. 2 Dagen rondlopen in Utrecht, en geen enkele match :')
pi_166628447
Maar als je als vrouw amper matches hebt, ben je of enorm kritisch, of enorm lelijk.
pi_166628581
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef ntm het volgende:
Hoeveel matches hebben jullie gemiddeld per week bijv. op Tinder? Ik vind het aanbod mannen echt teleurstellend, swipe rustig een hele tijd naar links voordat er eens een leuke voorbij komt en dan nog praat maar 10% uit zichzelf. Dit is denk ik echt zo een app waar het bij de 1 lekker gaat en de ander niet :o En ja ik ben kieskeurig, maar hoor van andere vriendinnen dat de meerderheid die zij tegenkomen op Tinder ook lelijk is :X
Ik bekijk de laatste weken een aantal datingsites (is voor mij nieuw). En merk nu al dat de verhoudingen man-vrouw en de eisen die men aan elkaar stelt ENORM scheef is. Enorm scheef ten voordele van de vrouwen. Je kunt als man nog beter op straat iemand aanspreken. Maar dit heeft ook een keerzijde Merk ik. Nog een tijdje en dit werkt ook in het nadeel voor vrouwen. Waarvan je zelf al een voorbeeld noemt uit eigen ervaring.
  zondag 13 november 2016 @ 17:19:22 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166628839
Ik kreeg gisteravond voor de tweede keer te horen dat men dacht dat ik een vriend had :')
Ze konden me enkel niet vertellen waarom ze dit dachten of wie die persoon dan zou zijn :+
pi_166628870
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 17:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg gisteravond voor de tweede keer te horen dat men dacht dat ik een vriend had :')
Ze konden me enkel niet vertellen waarom ze dit dachten of wie die persoon dan zou zijn :+
Misschien 2 keer met een dronken hoofd met dezelfde gezoend?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166629030
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 17:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg gisteravond voor de tweede keer te horen dat men dacht dat ik een vriend had :')
Ze konden me enkel niet vertellen waarom ze dit dachten of wie die persoon dan zou zijn :+
Tja dat heb ik ook wel eens gehoord. Zegt helemaal niks dus.
  zondag 13 november 2016 @ 17:25:54 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166629151
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2016 17:20 schreef Godshand het volgende:

Misschien 2 keer met een dronken hoofd met dezelfde gezoend?
2 verschillende kroegen, met weinig zelfde publiek.
Heb dit nog nooit gehad :')
pi_166631003
De meeste mensen van een bepaalde leeftijd hebben toch ook gewoon een relatie en daardoor is het toch geen vreemde aanname?
pi_166631085
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2016 16:45 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Het is niet voor niets je ex, 9/10 vriendschappen werken dan ook niet meer.
Ik ben op een enkele uitzondering na nog steeds goed bevriend met bijna al mijn exen of ex-dates.

Maar bedankt voor deze wijsheid Braddie, als jij het zegt dan moet het wel kloppen.
  zondag 13 november 2016 @ 18:15:31 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166631125
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 18:12 schreef Allures het volgende:
De meeste mensen van een bepaalde leeftijd hebben toch ook gewoon een relatie en daardoor is het toch geen vreemde aanname?
Ze weten dat ik al lange tijd vrijgezel ben, en geen idee van wie of wat ze anders gehoord moesten hebben. Dus neem wel vreemde aanname mbt mij.
pi_166631379
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 18:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ben op een enkele uitzondering na nog steeds goed bevriend met bijna al mijn exen of ex-dates.

Maar bedankt voor deze wijsheid Braddie, als jij het zegt dan moet het wel kloppen.
Doe ff niet zo zuur man :')

1 van m`n ex-dates wilde vrienden blijven, prima.
Na 2,5 maand besloot ze toch maar dat ze zich niet kon openstellen voor een vriendschap, en elke keer dat we praatte werd ze korter af en bij het laatste gesprek was het "Hopelijk vind je een meid die wel bij je past, en misschien tot in de toekomst" En toen blokkeerde ze mij.. Sja

En de rest heeft mij eigenlijk direct geblokkeerd nadat de 1e date niets werd.
pi_166632122
Dus eigenlijk sta je net zo hoog als Deezer op de datingladder.
pi_166632147
Ik heb 0,0 zelfvertrouwen, maar mij vergelijken met deezertje...
pi_166632832
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2016 18:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb 0,0 zelfvertrouwen, maar mij vergelijken met deezertje...
moet pijnlijk zijn
pi_166632896
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 17:02 schreef Allures het volgende:

[..]

mijn type man zit er ook zelden
Gewoon niet mijn medium
Wat voor type man ben je dan naar opzoek?

Ik heb gisteren trouwens een prima date gehad. Leuke klik. Nu zien hoe het verder gaat. :)
pi_166632969
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2016 18:56 schreef Bilzerian het volgende:

[..]

moet pijnlijk zijn
Is vrij pijnlijk, gelukkig maar dat ik mezelf niet te vergelijken vind met Deezertje.

Ik date niet met meiden onder de 20.
Oh en ik heb misschien niet veel dates gehad, en nog geen relatie gehad, maar ik doe niet net alsof dat wel zo is.
pi_166633042
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2016 19:01 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Is vrij pijnlijk, gelukkig maar dat ik mezelf niet te vergelijken vind met Deezertje.

Ik date niet met meiden onder de 20.
Oh en ik heb misschien niet veel dates gehad, en nog geen relatie gehad, maar ik doe niet net alsof dat wel zo is.
zolang je je niet verlaagt tot dat niveau is er ergens nog wel hoop voor je
pi_166633043
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2016 19:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh en ik heb misschien niet veel dates gehad, en nog geen relatie gehad
Hoe weet je dan of vriendschappen met exen wel werken of niet? 8)7 8)7 8)7
pi_166633117
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2016 19:02 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hoe weet je dan of vriendschappen met exen wel werken of niet? 8)7 8)7 8)7
Omdat ik wel al een x aantal dates heb gehad, en als ik +- 3 maanden met iemand aan't daten ben geslagen, die mij na een vakantie friendzoned maar wél vrienden wil blijven, weet ik wel hoe dat is en dat het niet werkt.

(En omdat ik een x aantal jaar geleden ook met een meid bezig was, 2 jaar lang vrienden i.c.m benefits, en dat liep ook stuk)

Heb niet veel ervaring en geen relatie gehad, maar dat wil niet zeggen dat ik niet weet hoe dingen werken..

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2016 19:05:19 ]
pi_166633131
quote:
12s.gif Op zondag 13 november 2016 19:02 schreef Bilzerian het volgende:

[..]

zolang je je niet verlaagt tot dat niveau is er ergens nog wel hoop voor je
Ik kijk wel uit.
pi_166633155
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2016 19:01 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Is vrij pijnlijk, gelukkig maar dat ik mezelf niet te vergelijken vind met Deezertje.

Ik date niet met meiden onder de 20.
Oh en ik heb misschien niet veel dates gehad, en nog geen relatie gehad, maar ik doe niet net alsof dat wel zo is.
Wie is Deezer?

Voor mij ligt de minimale leeftijdsgrens op 22; zo lang ze ouder zijn dan mijn zusje is het goed (nee, geen foto's van mijn zusje. Veel te knap).

[ Bericht 2% gewijzigd door Stabiel op 13-11-2016 19:11:49 ]
pi_166633237
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:05 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Wie is Deezer?

Voor mij ligt de minimale leeftijdsgrens op 22; zo lang ze ouder zijn dan mijn zusje is het goed.
Deezer is een nogal beruchte user hier met nogal een hmm, hoe zeg je dat? Aparte mening over vrouwen/dates.

Had geloof ik ook 2 dates met een chick van 16 (? Klopt dit ?) En een van 17.
Voor mij is 20 toch wel de grens, is toch 5 jaar verschil.
pi_166633290
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2016 19:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Deezer is een nogal beruchte user
Jij niet wil je zeggen?
pi_166633493
Oh jawel hoor, maar niet op een manier waarin ik vrouwen belachelijk maak, ik maak voornamelijk mezelf belachelijk _O-
Althans, maakte :')

Maar als het eenmaal op het internet staat dan ontkom je er niet meer aan en kan je nog zo normaal proberen mee te posten, dan blijf je die dikke mongool (want zo zien veel users hier mij wel :') )
pi_166633587
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 17:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tinder was niet zo'n succes, in een paar jaar tijd misschien 30 in totaal?

Nu Happn, ook bagger. 2 Dagen rondlopen in Utrecht, en geen enkele match :')
Haha tsja het loopt niet bij iedereen vlot helaas
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_166633761
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 17:12 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik bekijk de laatste weken een aantal datingsites (is voor mij nieuw). En merk nu al dat de verhoudingen man-vrouw en de eisen die men aan elkaar stelt ENORM scheef is. Enorm scheef ten voordele van de vrouwen. Je kunt als man nog beter op straat iemand aanspreken. Maar dit heeft ook een keerzijde Merk ik. Nog een tijdje en dit werkt ook in het nadeel voor vrouwen. Waarvan je zelf al een voorbeeld noemt uit eigen ervaring.
Ja in het echt is natuurlijk anders, dan krijg je zoveel meer mee (vb uitstraling), terwijl bij Tinder je maar een paar foto's ziet. Maarja zoals ik al zei, er zitten genoeg niet aantrekkelijke mannen op die app dus die zullen ook vast wel scoren, anders hadden ze wel een andere datingsite geprobeerd :+
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_166633764
Ik liep vandaag door de stad en zag toch aparte stelletjes lopen...dus dat is altijd wel apart want zo moeilijk lijkt het allemaal niet om een chick te fixen, uiterlijk al helemaal niet van belang.
pi_166633795
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:15 schreef ntm het volgende:

[..]

Haha tsja het loopt niet bij iedereen vlot helaas
Vertel mij wat ;(
pi_166633859
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 17:03 schreef Faxie het volgende:
Tinder was niet zo'n succes, in een paar jaar tijd misschien 30 in totaal?
Hier zo'n 50 in 6 weken denk ik.
pi_166633868
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 17:07 schreef Faxie het volgende:
Maar als je als vrouw amper matches hebt, ben je of enorm kritisch, of enorm lelijk.
Ben best kritisch en dat weet ik ook van mezelf. Helpt verder natuurlijk ook niet echt, zou wel gewild hebben dat ik minder kritisch was qua uiterlijk. Helaas gaat dat gewoon niet. :@
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_166633920
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2016 19:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hier zo'n 50 in 6 weken denk ik.
Ow vandaar dat ze mij niet meer hoeven ;(
  zondag 13 november 2016 @ 19:22:16 #84
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166633926
quote:
99s.gif Op zondag 13 november 2016 19:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hier zo'n 50 in 6 weken denk ik.
Gisteren 2 in een half uurtje swipen :).

De een is Griek en typt vrij slecht Engels but thinks I'm goooorgeus en de ander zegt niks :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166633983
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:21 schreef ntm het volgende:

[..]

Ben best kritisch en dat weet ik ook van mezelf. Helpt verder natuurlijk ook niet echt, zou wel gewild hebben dat ik minder kritisch was qua uiterlijk. Helaas gaat dat gewoon niet. :@
Als je zo kritisch bent moet je er niet van staan kijken dat je weinig matches hebt....
pi_166633986
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gisteren 2 in een half uurtje swipen :).

De een is Griek en typt vrij slecht Engels but thinks I'm goooorgeus en de ander zegt niks :P.
Ik ''swipe'' wel eens voor de dames die hier over de vloer zijn, om te lachen.

Elke swipe naar rechts is een match volgens mij bij alle vrouwen _O-
pi_166633992
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vertel mij wat ;(
Ken ook een paar uit mijn omgeving die na amper 1 maand tinderen gelijk 1 lange relatie kregen en gaan samenwonen of trouwen. Toch wel echt geluk dan hè.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_166634016
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ''swipe'' wel eens voor de dames die hier over de vloer zijn, om te lachen.

Elke swipe naar rechts is een match volgens mij bij alle vrouwen _O-
Hier ook wel eens gedaan. Ik kan dit beamen :')
pi_166634039
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef ntm het volgende:
Hoeveel matches hebben jullie gemiddeld per week bijv. op Tinder? Ik vind het aanbod mannen echt teleurstellend, swipe rustig een hele tijd naar links voordat er eens een leuke voorbij komt en dan nog praat maar 10% uit zichzelf. Dit is denk ik echt zo een app waar het bij de 1 lekker gaat en de ander niet :o En ja ik ben kieskeurig, maar hoor van andere vriendinnen dat de meerderheid die zij tegenkomen op Tinder ook lelijk is :X
Oh ik vind ze nog wel vaak knap. :@
Bij mij begint ook 10% maar uit zichzelf te praten (als ik zelf begin te praten dan verwijderen/negeren ze mij, dus doe het niet meer ;( ) en achteraf hou ik nog 3% over dat "datebaar" is.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_166634055
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:23 schreef ntm het volgende:

[..]

Ken ook een paar uit mijn omgeving die na amper 1 maand tinderen gelijk 1 lange relatie kregen en gaan samenwonen of trouwen. Toch wel echt geluk dan hè.
Ach ik ken er een die al 5 jaar samen is nadat hij bij wordfeud 'daten' had gemaakt, en zij toen 'ja' zei :')
pi_166634065
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je zo kritisch bent moet je er niet van staan kijken dat je weinig matches hebt....
Daar sta ik ook niet zozeer versteld van maar wel van het aanbod. Lees hier regelmatig dat mensen zeggen 'ja Tinder is alleen voor goed uitziende mannen' (of iets in die trant), wat gewoon echt niet klopt. Gewoon niet :P
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_166634096
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:25 schreef ntm het volgende:

[..]

Daar sta ik ook niet zozeer versteld van maar wel van het aanbod. Lees hier regelmatig dat mensen zeggen 'ja Tinder is alleen voor goed uitziende mannen' (of iets in die trant), wat gewoon echt niet klopt. Gewoon niet :P
Daarom ben ik daar ook weggegaan :)
pi_166634106
Ik haak ook af als ik in het engels moet tinderen trouwens :@ te veel moeite
  zondag 13 november 2016 @ 19:26:48 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166634123
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ''swipe'' wel eens voor de dames die hier over de vloer zijn, om te lachen.

Elke swipe naar rechts is een match volgens mij bij alle vrouwen _O-
Klopt wel ja :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166634171
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:24 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Oh ik vind ze nog wel vaak knap. :@
Bij mij begint ook 10% maar uit zichzelf te praten (als ik zelf begin te praten dan verwijderen/negeren ze mij, dus doe het niet meer ;( ) en achteraf hou ik nog 3% over dat "datebaar" is.
Oh oke :o
Ja dat heb ik ook wel hoor, meesten beginnen niet uit zichzelf te praten of vallen midden in het gesprek stil. Dat schiet ook niet op hehe. Ook als er dan nummers worden uitgewisseld, app je ff maar dan valt het ook weer stil ondertussen _O-
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_166634214
Echt niet elke swipe naar rechts is een match voor een vrouw of het ligt aan mij ;)
Ik heb denk ik 15-20 matches per week als ik de app zelf dagelijks gebruik. 60% daarvan zegt niks, ook niet nadat ik een gesprek ben begonnen.

Gisteren weer een date gehad met de Griek, het is een aardige vent, maar that's it denk ik. Dat ik zo erg twijfel betekent meestal niet veel goeds.
pi_166634239
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef ntm het volgende:

[..]

Oh oke :o
Ja dat heb ik ook wel hoor, meesten beginnen niet uit zichzelf te praten of vallen midden in het gesprek stil. Dat schiet ook niet op hehe. Ook als er dan nummers worden uitgewisseld, app je ff maar dan valt het ook weer stil ondertussen _O-
Ik gok dat veel kerels het telkens niks zeggen van vrouwen een beetje beu zijn :@

Revolutie!
pi_166634251
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef RiceCooker het volgende:
Echt niet elke swipe naar rechts is een match voor een vrouw of het ligt aan mij ;)
Ik heb denk ik 15-20 matches per week als ik de app zelf dagelijks gebruik. 60% daarvan zegt niks, ook niet nadat ik een gesprek ben begonnen.

Gisteren weer een date gehad met de Griek, het is een aardige vent, maar that's it denk ik. Dat ik zo erg twijfel betekent meestal niet veel goeds.
Je hebt DM ;) ;)
pi_166634310
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je hebt DM ;) ;)
Ja dat klopt maar niet van jou!
pi_166634334
Mijn probleem is nu eigenlijk dat ik dit jaar zo het gevoel dat een vrouw zo de ware was dat ik dat gevoel probeer na te jagen.

Never settle for less..
Maar ja met wat pech kom je er zo eentje nooit meer tegen :\
Hell To The Liars
pi_166634358
quote:
9s.gif Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

Ja dat klopt maar niet van jou!
Ik ontken alles!
pi_166634512
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2016 19:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik gok dat veel kerels het telkens niks zeggen van vrouwen een beetje beu zijn :@

Revolutie!
Heb wel eens een gesprek geprobeerd aan te knopen maar als je dan alleen gesloten antwoorden krijgt houdt het ook op, heb geen zin om daar moeite voor te doen. Zie ook altijd veel FOK!kers hier klagen over dat vrouwen het zo makkelijk hebben maar mijn mening is eerder dat mannen het makkelijk hebben, over het algemeen. Veel hoeven echt weinig moeite te doen en ze kunnen zo 1 leuke meid scoren.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_166634542
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:26 schreef Allures het volgende:
Ik haak ook af als ik in het engels moet tinderen trouwens :@ te veel moeite
Heb een paar keer engels getinderd en daar kwamen dates uit voort, leuk contact aan over gehouden :)
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 13 november 2016 @ 19:37:08 #104
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166634556
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:36 schreef ntm het volgende:

[..]

Heb wel eens een gesprek geprobeerd aan te knopen maar als je dan alleen gesloten antwoorden krijgt houdt het ook op, heb geen zin om daar moeite voor te doen. Zie ook altijd veel FOK!kers hier klagen over dat vrouwen het zo makkelijk hebben maar mijn mening is eerder dat mannen het makkelijk hebben, over het algemeen. Veel hoeven echt weinig moeite te doen en ze kunnen zo 1 leuke meid scoren.
ben je weer single?
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_166634578
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:36 schreef ntm het volgende:

[..]

Heb wel eens een gesprek proberen aan te knopen maar als je dan alleen gesloten antwoorden krijgt houdt het ook op, heb geen zin om daar moeite voor te doen. Zie ook altijd veel FOK!kers hier klagen over dat vrouwen het zo makkelijk hebben maar mijn mening is eerder dat mannen het makkelijk hebben, over het algemeen. Veel hoeven echt weinig moeite te doen en ze kunnen zo 1 leuke meid scoren.
Grappig, ik heb dus altijd precies hetzelfde gehad.... veel gesloten antwoorden op nota bene open vragen :')

Maar dat mannen geen moeite hoeven te doen geloof ik niet zo, sorry.... ja de 5% enorm knappe kerels misschien...
pi_166634616
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:36 schreef ntm het volgende:

[..]

Heb wel eens een gesprek geprobeerd aan te knopen maar als je dan alleen gesloten antwoorden krijgt houdt het ook op, heb geen zin om daar moeite voor te doen. Zie ook altijd veel FOK!kers hier klagen over dat vrouwen het zo makkelijk hebben maar mijn mening is eerder dat mannen het makkelijk hebben, over het algemeen. Veel hoeven echt weinig moeite te doen en ze kunnen zo 1 leuke meid scoren.
Andersom is het ook vaak zo hoor. Ik stel vragen, geef ook zelf wat prijs waar zij makkelijk op zou kunnen doorvragen, maar vaak krijg je alleen gesloten antwoorden terug en wordt er niet doorgevraagd naar wat je zelf zegt. De vrouwen die wel vragen stellen en doorvragen, daar heb je vaak een leuk gesprek mee. Of het dan ook wat wordt is een tweede, want je moet natuurlijk wel op een bepaald niveau een klik hebben.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_166634619
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:36 schreef ntm het volgende:

[..]

Heb wel eens een gesprek geprobeerd aan te knopen maar als je dan alleen gesloten antwoorden krijgt houdt het ook op, heb geen zin om daar moeite voor te doen. Zie ook altijd veel FOK!kers hier klagen over dat vrouwen het zo makkelijk hebben maar mijn mening is eerder dat mannen het makkelijk hebben, over het algemeen. Veel hoeven echt weinig moeite te doen en ze kunnen zo 1 leuke meid scoren.

Ach we snappen elkaar gewoon allemaal niet
Gewoon een beetje lief doen tegen elkaar. Veel daten, beetje tongen. Happy world
pi_166634624
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ben je weer single?
Ja :s) jij?
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 13 november 2016 @ 19:39:38 #109
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166634668
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:38 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja :s) jij?
uiteraard
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_166634764
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:38 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja :s) jij?
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

uiteraard
Als dat geen daten wordt
pi_166634797
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Grappig, ik heb dus altijd precies hetzelfde gehad.... veel gesloten antwoorden op nota bene open vragen :')

Maar dat mannen geen moeite hoeven te doen geloof ik niet zo, sorry.... ja de 5% enorm knappe kerels misschien...
Ik zie het anders wel vaak in mijn omgeving. Niet alleen de knappe boys. En ja waarom denk je dat de term fuckboy ineens zo populair is. Genoeg mannen die leuke meiden beetje aan het lijntje houden of niet serieus met ze zijn. Omdat ze denken gras is groener aan de overkant, want ja genoeg andere knappe meiden die bereid zijn zeg maar :+ Andersom komt natuurlijk ook voor, maar wat ik persoonlijk zie in mijn omgeving is wel voornamelijk man die zich zo gedraagt.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 13 november 2016 @ 19:42:55 #112
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166634818
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef Faxie het volgende:

[..]


[..]

Als dat geen daten wordt
dit is geen relaties sc
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_166634888
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:42 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik zie het anders wel vaak in mijn omgeving. Niet alleen de knappe boys. En ja waarom denk je dat de term fuckboy ineens zo populair is. Genoeg mannen die leuke meiden beetje aan het lijntje houden of niet serieus met ze zijn. Omdat ze denken gras is groener aan de overkant, want ja genoeg andere knappe meiden die bereid zijn zeg maar :+ Andersom komt natuurlijk ook voor, maar wat ik persoonlijk zie in mijn omgeving is wel voornamelijk man die zich zo gedraagt.
Dat is volgens mij het bekende '10% van de kerels doet 90% van de vrouwen' verhaal...

Ben wel benieuwd naar jouw omgeving, want ik kan me er totaal niet in vinden...
pi_166634903
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

dit is geen relaties sc
Nee, de dating SC ;)
pi_166634951
Oke, als een vrouw op Happn een kerel tegenkomt, en ziet dat hij >50km verderop zit opeens, alsnog liken of kruisje?
pi_166634956
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef Faxie het volgende:

[..]


[..]

Als dat geen daten wordt
Ik denk dat Frank_Drebin het stiekem nog graag ziet gebeuren :D Volgens hem passen we bij elkaar omdat we er allebei goed uitzien en een universitaire opleiding hebben gedaan.
Maarja veel mensen kunnen met die criteria bij elkaar passen :+
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_166634992
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:42 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik zie het anders wel vaak in mijn omgeving. Niet alleen de knappe boys. En ja waarom denk je dat de term fuckboy ineens zo populair is. Genoeg mannen die leuke meiden beetje aan het lijntje houden of niet serieus met ze zijn. Omdat ze denken gras is groener aan de overkant, want ja genoeg andere knappe meiden die bereid zijn zeg maar :+ Andersom komt natuurlijk ook voor, maar wat ik persoonlijk zie in mijn omgeving is wel voornamelijk man die zich zo gedraagt.
hoe oud ben je?
pi_166635002
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:45 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik denk dat Frank_Drebin het stiekem nog graag ziet gebeuren :D Volgens hem passen we bij elkaar omdat we er allebei goed uitzien en Universitaire opleiding hebben gedaan.
Maarja veel mensen kunnen met die criteria bij elkaar passen :+
Ik ken jullie verder niet
pi_166635128
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:46 schreef Allures het volgende:

[..]

hoe oud ben je?
23 en de mensen in mijn omgeving zijn ouder. Ja het is triest, lijkt alsof ik over 18-jarigen praat. En bij die mannen denk ik ook..ze zijn in de twintig of eind twintig maar nog steeds niet volwassen -O-
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 13 november 2016 @ 19:49:48 #120
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166635195
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:45 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik denk dat Frank_Drebin het stiekem nog graag ziet gebeuren :D Volgens hem passen we bij elkaar omdat we er allebei goed uitzien en een universitaire opleiding hebben gedaan.
Maarja veel mensen kunnen met die criteria bij elkaar passen :+
maar ik ben een fuckboy :s

Kom je weer klb sc?
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_166635234
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ''swipe'' wel eens voor de dames die hier over de vloer zijn, om te lachen.

Elke swipe naar rechts is een match volgens mij bij alle vrouwen _O-
Ik probeer wel in te schatten of het een match is of niet, gebaseerd op gewoon zijn uiterlijk. Zit nog vaak goed *)
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef ntm het volgende:

[..]

Oh oke :o
Ja dat heb ik ook wel hoor, meesten beginnen niet uit zichzelf te praten of vallen midden in het gesprek stil. Dat schiet ook niet op hehe. Ook als er dan nummers worden uitgewisseld, app je ff maar dan valt het ook weer stil ondertussen _O-
Maarja, toen ik vroeger op tinder zat en meer swipete, kwam ik op bepaald moment nog weinig interessante mensen tegen. Misschien teveel geswiped? Nu ben ik gestopt bij 80 matches op 3 dagen, geen zin om nog meer te swipen en nog meer nutteloze gesprekken. :O
Het werkt niet voor mij.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_166635303
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:50 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ik probeer wel in te schatten of het een match is of niet, gebaseerd op gewoon zijn uiterlijk. Zit nog vaak goed *)

[..]

Maarja, toen ik vroeger op tinder zat en meer swipete, kwam ik op bepaald moment nog weinig interessante mensen tegen. Misschien teveel geswiped? Nu ben ik gestopt bij 80 matches op 3 dagen, geen zin om nog meer te swipen en nog meer nutteloze gesprekken. :O
Het werkt niet voor mij.
Heb hetzelfde, voor sommigen werkt het wel en voor sommigen niet.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_166635327
80? Tering :')
pi_166635686
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:53 schreef Faxie het volgende:
80? Tering :')
Vrouw hè, zitten ze zo aan :)
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 13 november 2016 @ 20:05:40 #125
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166635849
80 is niet heel veel
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_166635898
80 in 3 dagen is superveel
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 13 november 2016 @ 20:07:27 #127
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166635942
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 20:06 schreef RiceCooker het volgende:
80 in 3 dagen is superveel
dan ben jij of lelijk of heel kieskeurig 😂
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_166636162
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 20:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vrouw hè, zitten ze zo aan :)
Als je iedereen liket misschien.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_166636204
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
80 is niet heel veel
Nee het is nu inderdaad niet heel veel als vrouw omdat ik er niet actief mee bezig ben.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_166636212
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 20:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Als je iedereen liket misschien.
Ik heb het ook wel eens voor een lesbische dame gedaan :D
pi_166636420
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach ik ken er een die al 5 jaar samen is nadat hij bij wordfeud 'daten' had gemaakt, en zij toen 'ja' zei :')
_O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166636455
Ik heb denk ik nog geen 80 x de goede kant op geswipet op tinder in de paar jaar dat ik het had :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166636486
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2016 20:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

_O-
Het ergste is dat het nog waar is ook :')
pi_166636604
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef RiceCooker het volgende:
Echt niet elke swipe naar rechts is een match voor een vrouw of het ligt aan mij ;)
Ik heb denk ik 15-20 matches per week als ik de app zelf dagelijks gebruik. 60% daarvan zegt niks, ook niet nadat ik een gesprek ben begonnen.

Gisteren weer een date gehad met de Griek, het is een aardige vent, maar that's it denk ik. Dat ik zo erg twijfel betekent meestal niet veel goeds.
Waarom die twijfel opeens? Eerst was het lachen met de Griek :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166636886
quote:
5s.gif Op zondag 13 november 2016 20:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom die twijfel opeens? Eerst was het lachen met de Griek :?
Dat was via de app
pi_166637159
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 20:30 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

Dat was via de app
Dan alleen blijven appen ;)

Nee maar serieus, ook na de eerste date was je nog enthousiast...

Is zijn aandacht voor jou verminderd oid?

Als je niet erover wil hebben ook goed, op zich mannen zat :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166638160
quote:
5s.gif Op zondag 13 november 2016 20:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom die twijfel opeens? Eerst was het lachen met de Griek :?
Ik heb ook vaak dat date 1 wel leuk is, en de 2de of 3de minder, of de dame heeft dat, kan gebeuren, volgende!

Al heb ik soms wel het idee dat mensen snel afhaken/opgeven of massaal bindingsangst hebben..
pi_166638302
Beknopte tekst aan het profiel toegevoegd... kijken of het iets van verschil maakt...
  zondag 13 november 2016 @ 21:26:00 #139
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166638765
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 18:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ben op een enkele uitzondering na nog steeds goed bevriend met bijna al mijn exen of ex-dates.

Maar bedankt voor deze wijsheid Braddie, als jij het zegt dan moet het wel kloppen.
Oh?

Overigens ben ik op 1 ex en 1 ex date na ook nog met allen goed bevriend. Dus het kan inderdaad.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166642578
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 21:26 schreef yats het volgende:

[..]

Oh?

Overigens ben ik op 1 ex en 1 ex date na ook nog met allen goed bevriend. Dus het kan inderdaad.
Kies jij er voor om vrienden te blijven of word je elke keer gefriendzoned?

Nogal een verschil yats ;)
  maandag 14 november 2016 @ 01:08:20 #141
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166642673
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 00:53 schreef Weissman het volgende:

[..]

Kies jij er voor om vrienden te blijven of word je elke keer gefriendzoned?

Nogal een verschil yats ;)
Daar kies ik voor. En jij? Ik mis nog een antwoord op dat eerste stuk van je.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166642696
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 01:08 schreef yats het volgende:

[..]

Daar kies ik voor. En jij? Ik mis nog een antwoord op dat eerste stuk van je.
Jij mist wel meer dingen :)
pi_166642862
Toch weer eens gaan kijken op Paiq. Die Paiq quizen die je kan maken is wel grappig. Hoewel vrouwen wel het iets te serieus nemen. Het wemelt van de "Ik heb kinderen. Accepteer je dat?" quiz vragen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166643102
Ik snap er soms ook echt niks van. _O- twee hele goede dates, hele avond met elkaar kunnen praten, zelfde interesses, zoenen, knuffelen, continu contact zoeken vanuit haar kant, etcetc.

Berichtje; "ik heb toch niet helemaal het gevoel dat blablabla.". Echt, waren er geen regenbogen en engeltjes om compleet te maken? _O- :')

Oh well, next.
pi_166643223
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 20:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan alleen blijven appen ;)

Nee maar serieus, ook na de eerste date was je nog enthousiast...

Is zijn aandacht voor jou verminderd oid?

Als je niet erover wil hebben ook goed, op zich mannen zat :P
Nee, zijn aandacht is niet verminderd.
Het is gezellig, maar alleen vriendschappelijk wat mij betreft.
pi_166643403
Ik snap dat gif als iemand niet wil echt niet :@
Knaagt het anders te veel als iemand je afwijst?
pi_166643423
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 08:07 schreef Allures het volgende:
Ik snap dat gif als iemand niet wil echt niet :@
Knaagt het anders te veel als iemand je afwijst?
Je hoeft niet altijd alles hier op jezelf te betrekken. Krijg je anders niet genoeg aandacht?

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 14-11-2016 10:09:28 ]
pi_166643427
Slappe poging om het om te draaien hoor. Had je niks beters om mij in het diskrediet te brengen?
Even wachten tot yats je komt helpen misschien? Of een sneer over mijn relatie?
pi_166643433
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 08:12 schreef Allures het volgende:
Slappe poging om het om te draaien hoor. Had je niks beters om mij in het diskrediet te brengen?
Even wachten tot yats je komt helpen misschien? Of een sneer over mijn relatie?
Zegt degene die even een sneertje moet plaatsen over het niet kunnen handelen van een afwijzing. Ga toch weg, hypocriet wijf :')
pi_166643442
Het was geen sneer, het was iets wat mij hier in zijn algemeenheid opvalt en wat al vaker (en door meer users) besproken is

Dat jij alle kritiek in een of andere vete die alleen in jouw hoofd betrekt is verder echt alleen jouw probleem
  maandag 14 november 2016 @ 08:15:57 #151
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166643446
Iets met balk en splinter. Niks mis met balen dat het toch niet ging zoals je hoopte.

Better luck next time, Dino ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166643453
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 08:15 schreef Allures het volgende:
Het was geen sneer, het was iets wat mij hier in zijn algemeenheid opvalt en wat al vaker (en door meer users) besproken is

Dat jij alle kritiek in een of andere vete die alleen in jouw hoofd betrekt is verder echt alleen jouw probleem
Ksst, ga lekker iemand anders vervelen met je gemekker. :')
  maandag 14 november 2016 @ 08:18:10 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166643463
Ja zo is t wel genoeg he. Eventuele onderlinge problemen lossen jullie maar in DM op :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166643517
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 06:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik snap er soms ook echt niks van. _O- twee hele goede dates, hele avond met elkaar kunnen praten, zelfde interesses, zoenen, knuffelen, continu contact zoeken vanuit haar kant, etcetc.

Berichtje; "ik heb toch niet helemaal het gevoel dat blablabla.". Echt, waren er geen regenbogen en engeltjes om compleet te maken? _O- :')

Oh well, next.
alsof mensen gelijk een relatie hebben als ze elkaar offline ontmoeten.
Misschien hadden ze wel een ander ontmoet. Soms is de reden echt belachelijk maar het blijft nee helaas.
FOK! is net een groot tijdschrift
  maandag 14 november 2016 @ 08:42:05 #155
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_166643619
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ''swipe'' wel eens voor de dames die hier over de vloer zijn, om te lachen.

Elke swipe naar rechts is een match volgens mij bij alle vrouwen _O-
Natuurlijk. Ik swypte in mijn tinder tijden alles naar rechts. Niet altijd even verstandig geweest :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 14 november 2016 @ 08:50:29 #156
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166643717
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 08:27 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

alsof mensen gelijk een relatie hebben als ze elkaar offline ontmoeten.
Misschien hadden ze wel een ander ontmoet. Soms is de reden echt belachelijk maar het blijft nee helaas.
Wie heeft t over een relatie dan?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 14 november 2016 @ 09:16:23 #157
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166644007
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 08:27 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

alsof mensen gelijk een relatie hebben als ze elkaar offline ontmoeten.
Misschien hadden ze wel een ander ontmoet. Soms is de reden echt belachelijk maar het blijft nee helaas.
Wellicht. Maar dan nog is het raar als mensen zeggen dat ze een leuke date hebben, intiemer dan handje pakken zijn geweest en dat een paar keer en dan zeggen dat ze niet klikken.

Als er geen klik is blijf ik wel op afstand hoor.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166644062
En sommige mensen blijven dan niet op afstand.
En weer andere mensen kunnen pas voor zichzelf bepalen of die klik er is als er fysieke intimiteit is geweest

Zo veel mensen, zo veel wensen
Niet echt meteen nodig om daar negatieve dingen aan te koppelen
pi_166644138
Het is dan denk ik ook niet de afwijzing zelf die knaagt, maar de tegenstrijdige signalen. Hoewel die soms nogal subjectief te interpreteren zijn natuurlijk. Dat is toch niet zo gek. Dat sommige mensen er nonchalanter mee omgaan, wil toch niet zeggen dat het onbegrijpelijk is dat anderen daar weer een beetje moeite mee hebben?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_166644155
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:21 schreef Allures het volgende:
En sommige mensen blijven dan niet op afstand.
En weer andere mensen kunnen pas voor zichzelf bepalen of die klik er is als er fysieke intimiteit is geweest

Zo veel mensen, zo veel wensen
Niet echt meteen nodig om daar negatieve dingen aan te koppelen
Amen.
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 09:38:26 #161
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166644232
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 09:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wellicht. Maar dan nog is het raar als mensen zeggen dat ze een leuke date hebben, intiemer dan handje pakken zijn geweest en dat een paar keer en dan zeggen dat ze niet klikken.

Als er geen klik is blijf ik wel op afstand hoor.
Jawel, maar dat ben jij. Sommigen zijn ook verliefd op het verliefd zijn wellicht, waarbij de persoon niet zo belangrijk is, terwijl ze dan al diep van binnen weten dat 't 'm niet gaat worden.

Alle mensen zijn anders. Overigens wel jammer als het gaat zoals jij beschrijft, maar goed, dat maakt het niet minder realiteit natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 14 november 2016 @ 09:45:49 #162
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166644262
Oh, ik lees Dino zijn post helemaal niet alsof de afwijzing knaagt, of als negatieve dingen ergens aan koppelen, of er moeite mee hebben.

Meer als een lacherig onbegrip om de signalen die het een zeggen en het bericht dat iets anders zegt. En ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Het leest imo meer als een wtf _O- dan als een wtf :'(.

Maar goed, dat is mijn interpretatie :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166644274
Zo interpreteerde ik hem ook!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_166644292
Hij eindigt nota bene met "next."
pi_166644331
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:28 schreef LuNaTiC het volgende:
Het is dan denk ik ook niet de afwijzing zelf die knaagt, maar de tegenstrijdige signalen. Hoewel die soms nogal subjectief te interpreteren zijn natuurlijk.
Hmhm hier ook wel eens een verhaal gelezen van een meisje dat na het begin van een compleet verkeerd ingeschatte seksdate niet wist hoe snel ze weg moest komen. Betreffende user is tegen beter weten in nog weken overtuigd geweest dat ze nog wel terug zou komen om "het goed te maken" :')

Sommige mensen willen alles in hun voordeel interpreteren terwijl alle signalen al jaren op rood staan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 14 november 2016 @ 09:51:25 #166
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166644332
Ondanks (of misschien wel dankzij) een date-loos weekend, een super leuke meid gematcht met de beste virtuele klik tot nu toe. Helaas kunnen we niet eerder dan komend weekend daten, maar hij staat wel. ^O^
pi_166644346
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:45 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik lees Dino zijn post helemaal niet alsof de afwijzing knaagt, of als negatieve dingen ergens aan koppelen, of er moeite mee hebben.

Meer als een lacherig onbegrip om de signalen die het een zeggen en het bericht dat iets anders zegt. En ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Het leest imo meer als een wtf _O- dan als een wtf :'(.

Maar goed, dat is mijn interpretatie :D.
Dat was ook wat ik bedoelde, maar er zal vast wel een diepere duiding te vinden zijn door onze specialisten. _O-
pi_166644352
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:45 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik lees Dino zijn post helemaal niet alsof de afwijzing knaagt, of als negatieve dingen ergens aan koppelen, of er moeite mee hebben.

Meer als een lacherig onbegrip om de signalen die het een zeggen en het bericht dat iets anders zegt. En ik kan me daar wel wat bij voorstellen. Het leest imo meer als een wtf _O- dan als een wtf :'(.

Maar goed, dat is mijn interpretatie :D.
een wtf met allebei die smileys is toch sowieso een (negatief) oordeel.

Eerlijker en netter zou iets zijn van 'jammer, ik zag haar wel zitten, maar helaas. Hoort bij daten'
  maandag 14 november 2016 @ 09:57:05 #169
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166644406
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jawel, maar dat ben jij. Sommigen zijn ook verliefd op het verliefd zijn wellicht, waarbij de persoon niet zo belangrijk is, terwijl ze dan al diep van binnen weten dat 't 'm niet gaat worden.

Alle mensen zijn anders. Overigens wel jammer als het gaat zoals jij beschrijft, maar goed, dat maakt het niet minder realiteit natuurlijk.
Dat eerste zien we hier bij sommige posters nog weleens inderdaad, of niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 14-11-2016 10:09:55 ]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166644425
Omg wat ben je voorspelbaar :D hilarisch
pi_166644429
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

Sommige mensen willen alles in hun voordeel interpreteren terwijl alle signalen al jaren op rood staan.
Dat hoort ook een beetje bij deze reeks en bij de kliekjes die elkaar digitaal naar een "feelgood" fisten.

Je krijgt hier na 2 leuke dates al de status van halve god, dan snap ik dat het makkelijk is om alles op de persoon die je heeft afgewezen af te schuiven en "NEXT!!" of "HER LOSS!!" te roepen en je frustraties te uiten, want er zijn toch altijd wel mensen hier die met je mee zullen lullen.

#ijustsaidthat
  maandag 14 november 2016 @ 09:58:43 #172
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_166644437
Hej! Vraagje: Ik ben een meisje op Tinder tegengekomen die ik al een jaar of 6 (oppervlakkig) ken. Punt is dat ze een vriend heeft al een jaar of twee. Betekend het tinder profiel dat ze weer vrijgezel is?
I wonder what it's all about
pi_166644458
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:58 schreef Habbezak het volgende:
Hej! Vraagje: Ik ben een meisje op Tinder tegengekomen die ik al een jaar of 6 (oppervlakkig) ken. Punt is dat ze een vriend heeft al een jaar of twee. Betekend het tinder profiel dat ze weer vrijgezel is?
nee niet automatisch. Heel veel mensen willen gewoon even kijken hoe het is
Ik heb het wel eens in een drankspelletje gebruikt met (bezette) vriendinnen
Maar het zou zomaar kunnen. Misschien moet je het vragen (aan haar, niet hier)
  maandag 14 november 2016 @ 10:00:12 #174
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166644459
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat was ook wat ik bedoelde, maar er zal vast wel een diepere duiding te vinden zijn door onze specialisten. _O-
Oh ja, die date experts hier weten alles over je en jouw dates dino, dat weet je toch? Ze weten immers alles als experts toch?

Jammer overigens van die date, zeker omdat het leek dat het wel klikte. Maar inderdaad, next.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 14 november 2016 @ 10:00:27 #175
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166644467
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 09:53 schreef Allures het volgende:

[..]

een wtf met allebei die smileys is toch sowieso een (negatief) oordeel.

Eerlijker en netter zou iets zijn van 'jammer, ik zag haar wel zitten, maar helaas. Hoort bij daten'
Ik lees t luchtiger. Maar goed, interpretatie van woorden dit dat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166644474
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:58 schreef Habbezak het volgende:
Hej! Vraagje: Ik ben een meisje op Tinder tegengekomen die ik al een jaar of 6 (oppervlakkig) ken. Punt is dat ze een vriend heeft al een jaar of twee. Betekend het tinder profiel dat ze weer vrijgezel is?
Ik ga even in m'n glazen bol kijken voor je.

Hoe heet ze?
pi_166644481
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 09:58 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat hoort ook een beetje bij deze reeks en bij de kliekjes die elkaar digitaal naar een "feelgood" fisten.

Je krijgt hier na 2 leuke dates al de status van halve god, dan snap ik dat het makkelijk is om alles op de persoon die je heeft afgewezen af te schuiven en "NEXT!!" of "HER LOSS!!" te roepen en je frustraties te uiten, want er zijn toch altijd wel mensen hier die met je mee zullen lullen.

#ijustsaidthat
:O, scheelt dat je geen flauw idee hebt hoe ik hier verder mee om ga en welke conclusies ik er uit trek. Je hebt je 'alpha' praatje weer even kunnen doen, trots op je. O+
pi_166644482
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 09:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hmhm hier ook wel eens een verhaal gelezen van een meisje dat na het begin van een compleet verkeerd ingeschatte seksdate niet wist hoe snel ze weg moest komen. Betreffende user is tegen beter weten in nog weken overtuigd geweest dat ze nog wel terug zou komen om "het goed te maken" :')

Sommige mensen willen alles in hun voordeel interpreteren terwijl alle signalen al jaren op rood staan.
Dat is waar, maar dan pak je ook wel meteen de ergste er tussenuit ;) (en weet je ook me redelijke zekerheid hoe het écht is gegaan ;)).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 14 november 2016 @ 10:02:12 #179
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166644489
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:58 schreef Allures het volgende:
Omg wat ben je voorspelbaar :D hilarisch
Net zo voorspelbaar als jij of weiss. Of heb je nog steeds geen spiegel in huis?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166644632
O heerlik even rondje everplassen.


Mad stoer O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166644679
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 10:02 schreef yats het volgende:

[..]

Net zo voorspelbaar als jij of weiss. Of heb je nog steeds geen spiegel in huis?
I love the smell of anger in the morning :9
pi_166644689
Hoop frustraties hier, weinig dates :9
pi_166644702
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:14 schreef rival het volgende:
Hoop frustraties hier, weinig dates :9
Straks weer, uurtje of 2 komt ze naar mij toe. 2e date. En daar?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2016 10:17:38 ]
pi_166644752
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:14 schreef rival het volgende:
Hoop frustraties hier, weinig dates :9
hier wel eentje vandaag. Can't wait.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  maandag 14 november 2016 @ 10:22:05 #185
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166644779
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2016 10:20 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

hier wel eentje vandaag. Can't wait.
Met die blonde boy?
Veel plezier.

Wat gaan jullie doen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166644819
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2016 10:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Straks weer, uurtje of 2 komt ze naar mij toe. 2e date. En daar?
Wat ga je doen?

Ze zit braaf te wachten tot ik uit werk kom. (hoop ik dan maar)
pi_166644826
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Met die blonde boy?
Veel plezier.

Wat gaan jullie doen?
Yasss :9

Drankjes doen etc etc
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166644917
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 08:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wie heeft t over een relatie dan?
niemand, dat klopt. Maar dat het gevoel het er gelijk moet zijn hoeft niet al vinden sommige dat weer wel. Er moet wel een basis zijn, maar wellicht staan andere mensen er weer anders in.

[ Bericht 2% gewijzigd door Vimbavimba op 14-11-2016 10:39:51 ]
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166644957
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 09:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wellicht. Maar dan nog is het raar als mensen zeggen dat ze een leuke date hebben, intiemer dan handje pakken zijn geweest en dat een paar keer en dan zeggen dat ze niet klikken.

Als er geen klik is blijf ik wel op afstand hoor.
Vind ik zelf ook wel. Juist om de tegenstrijdigheid te voorkomen.
Of ze hadden na alles toch een 'neh' gevoel.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166644958
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 06:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik snap er soms ook echt niks van. _O- twee hele goede dates, hele avond met elkaar kunnen praten, zelfde interesses, zoenen, knuffelen, continu contact zoeken vanuit haar kant, etcetc.

Berichtje; "ik heb toch niet helemaal het gevoel dat blablabla.". Echt, waren er geen regenbogen en engeltjes om compleet te maken? _O- :')

Oh well, next.
Jammer. Volgende is altijd beter ^O^

En sommige mensen hebben diepere problemen en kunnen binnen paar tellen omslaan. Heb ik ook weleens. Je moet het niet te persoonlijk maken :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166644976
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:26 schreef rival het volgende:

Wat ga je doen?
Make an educated guess...
  maandag 14 november 2016 @ 10:43:36 #192
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166645040
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 10:26 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Yasss :9

Drankjes doen etc etc
Hehehehe.
Waar ken je hem eigenlijk van?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166645054
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:37 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Jammer. Volgende is altijd beter ^O^

En sommige mensen hebben diepere problemen en kunnen binnen paar tellen omslaan. Heb ik ook weleens. Je moet het niet te persoonlijk maken :P
echt precies wat ik bedoelde dit
Ze wil niet en nu word opeens geïnsinueerd dat ze 'diepere problemen' heeft? Wat dan? Waarom?
pi_166645082
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 10:44 schreef Allures het volgende:

echt precies wat ik bedoelde dit
Ze wil niet en nu word opeens geïnsinueerd dat ze 'diepere problemen' heeft? Wat dan? Waarom?
Dit.
pi_166645094
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 10:44 schreef Allures het volgende:

[..]

echt precies wat ik bedoelde dit
Ze wil niet en nu word opeens geïnsinueerd dat ze 'diepere problemen' heeft? Wat dan? Waarom?
Boeit het wat het is? Misschien waren het oppervlakkige redenen, dat boeit op de lange duur nog steeds niet.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166645135
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:47 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Boeit het wat het is?
ja. Naast dat ik het erg kleinzerig en niet zo netjes vind ontsla je jezelf zo van alle zelf kritiek want die ander heeft 'problemen'
Zo kom je natuurlijk nooit op een punt waar je enige groei door gaat maken
pi_166645163
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 10:50 schreef Allures het volgende:

[..]

ja. Naast dat ik het erg kleinzerig en niet zo netjes vind ontsla je jezelf zo van alle zelf kritiek want die ander heeft 'problemen'
Zo kom je natuurlijk nooit op een punt waar je enige groei door gaat maken
Welke groei kun je maken, als je nog niet weet wat het is? Je moet jezelf niet uit speculatie naar beneden werken, vind ik.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166645193
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 10:50 schreef Allures het volgende:

[..]

ja. Naast dat ik het erg kleinzerig en niet zo netjes vind ontsla je jezelf zo van alle zelf kritiek want die ander heeft 'problemen'
Zo kom je natuurlijk nooit op een punt waar je enige groei door gaat maken
Ik heb vorig jaar een ban van een maand gehad, omdat ik exact hetzelfde zei :') _O-
Met de mededeling van een mod dat fok en de datingreeks eigenlijk niet voor ''normale'' mensen bedoeld was :D
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:52 schreef Mathemaat het volgende:
Welke groei kun je maken, als je nog niet weet wat het is? Je moet jezelf niet uit speculatie naar beneden werken, vind ik.
Als je elke keer niet verder dan 1 of 2 date komt dan sta je al beneden imho O-)

Maar deze post zal wel weer weggehaald worden door een mod *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2016 10:57:32 ]
pi_166645223
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:52 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Welke groei kun je maken, als je nog niet weet wat het is? Je moet jezelf niet uit speculatie naar beneden werken, vind ik.
nou je zou in ieder geval iets kunnen doen aan de neiging mensen in een bepaalde negatieve hoek te duwen omdat ze niet met je verder willen en ze persoonlijke problemen toe te dichten

Ik zeg ook zeker niet dat je bij alles moet denken 'ow nee wat deed ik fout! Ik moet meer perfect worden!' Maar dat hele 'ze weet niet wat ze mist, raar mens met haar rare keuze en rare manier van doen' is echt een beetje een laf verdedigingsmechanisme
Er zit ook nog gewoon normaal, constructief gedrag tussen in
pi_166645310
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 10:57 schreef Allures het volgende:

[..]

nou je zou in ieder geval iets kunnen doen aan de neiging mensen in een bepaalde negatieve hoek te duwen omdat ze niet met je verder willen en ze persoonlijke problemen toe te dichten

Ik zeg ook zeker niet dat je bij alles moet denken 'ow nee wat deed ik fout! Ik moet meer perfect worden!' Maar dat hele 'ze weet niet wat ze mist, raar mens met haar rare keuze en rare manier van doen' is echt een beetje een laf verdedigingsmechanisme
Er zit ook nog gewoon normaal, constructief gedrag tussen in
Weet je, je hebt gelijk. Ik denk soms erg negatief.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166645325
Toch wel fascinerend om te zien waar ik allemaal, indirect, van beticht word. _O-
pi_166645369
Voel me genept... na gesprek op Paiq blijkt diegene geen foto's te hebben :')
Grote vraag: waarom niet?
pi_166645389
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Toch wel fascinerend om te zien waar ik allemaal, indirect, van beticht word. _O-
nu trek je het wel heel erg ver door om drama te creëren of zo :?
pi_166645391
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Toch wel fascinerend om te zien waar ik allemaal, indirect, van beticht word. _O-
Volgens mij draait het niet allemaal om jou in het bijzonder als ik het goed lees. :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_166645402
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 11:07 schreef Allures het volgende:

[..]

nu trek je het wel heel erg ver door om drama te creëren of zo :?
Het is toch zo? of snap je dat niet?
pi_166645438
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Voel me genept... na gesprek op Paiq blijkt diegene geen foto's te hebben :')
Grote vraag: waarom niet?
Jeetje. Dit meen je niet?

Heb je al gebeld met het hoofdkantoor van Paiq?
  maandag 14 november 2016 @ 11:12:37 #207
141482 Q.
JurassiQ
pi_166645472
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Voel me genept... na gesprek op Paiq blijkt diegene geen foto's te hebben :')
Grote vraag: waarom niet?
Mensen zonder foto's zijn lelijk. :7
For great justice!
pi_166645491
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 11:12 schreef Q. het volgende:

[..]

Mensen zonder foto's zijn lelijk. :7
Dat dacht ik dus ook gelijk :') Maar dat is wel een beetje ala Paiq. Als het gesprek doodloopt nadat de foto's zichtbaar zijn weet je waarom.
pi_166645510
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook gelijk :') Maar dat is wel een beetje ala Paiq. Als het gesprek doodloopt nadat de foto's zichtbaar zijn weet je waarom.
Alsof jij de dames wel aan het soppen krijgt met je foto's :') Geweldig dit :D
pi_166645520
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 11:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Alsof jij de dames wel aan het soppen krijgt met je foto's :') Geweldig dit :D
Ik heb nog altijd een vleugje mysterie :P
pi_166645548
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:15 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb nog altijd een vleugje mysterie :P
-,-
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166645634
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:15 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb nog altijd een vleugje mysterie :P
Had je nog gedate?
pi_166645724
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 10:57 schreef Allures het volgende:

[..]

nou je zou in ieder geval iets kunnen doen aan de neiging mensen in een bepaalde negatieve hoek te duwen omdat ze niet met je verder willen en ze persoonlijke problemen toe te dichten

Ik zeg ook zeker niet dat je bij alles moet denken 'ow nee wat deed ik fout! Ik moet meer perfect worden!' Maar dat hele 'ze weet niet wat ze mist, raar mens met haar rare keuze en rare manier van doen' is echt een beetje een laf verdedigingsmechanisme
Er zit ook nog gewoon normaal, constructief gedrag tussen in
Even onthouden dit
  maandag 14 november 2016 @ 11:40:07 #214
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166645931
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 11:07 schreef Allures het volgende:

[..]

nu trek je het wel heel erg ver door om drama te creëren of zo :?
Nah, ook ik zie je regelmatig nogal selectief lezen en dan een conclusie trekken die het best bij jou lijkt te passen maar dan niet volledig aansluit. Andere mensen vatten dat op als kort door de bocht, negatief en oordelend.

Je sticht daar zelf ook drama mee waar mensen dan vervolgens op reageren.

Maar das redelijk off-topic.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166646134
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Voel me genept... na gesprek op Paiq blijkt diegene geen foto's te hebben :')
Grote vraag: waarom niet?
Onzekerheid of gehecht aan der privacy.
  maandag 14 november 2016 @ 11:56:45 #216
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166646144
"Afwijzing" is een part of the dating game. Je moet er niet te lang bij stil staan en het vooral niet te persoonlijk aantrekken of dood analysen. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan wanneer jij de ander stiekem heel leuk vindt.

Ik had het er met een vriendin over en zij zei ook dat zij het nooit via datings app of sites zou durven, omdat ze er te onzeker voor is en het teveel persoonlijk zou aantrekken.
pi_166646475
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 06:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik snap er soms ook echt niks van. _O- twee hele goede dates, hele avond met elkaar kunnen praten, zelfde interesses, zoenen, knuffelen, continu contact zoeken vanuit haar kant, etcetc.

Berichtje; "ik heb toch niet helemaal het gevoel dat blablabla.". Echt, waren er geen regenbogen en engeltjes om compleet te maken? _O- :')

Oh well, next.
Zo herkenbaar dit, jammer van de tegenstrijdige signalen ;(.
pi_166646527
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 09:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wellicht. Maar dan nog is het raar als mensen zeggen dat ze een leuke date hebben, intiemer dan handje pakken zijn geweest en dat een paar keer en dan zeggen dat ze niet klikken.

Als er geen klik is blijf ik wel op afstand hoor.
Juistem, denk ook dat het dan meer een combinatie is van het hoofd en het hart, met een vleugje gevoel ;)
  maandag 14 november 2016 @ 12:27:34 #219
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166646614
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 12:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zo herkenbaar dit, jammer van de tegenstrijdige signalen ;(.
Dat een date goed verloopt wil nog niet vanzelf zeggen dat er een relatie voor langere tijd in zit. Sommige mannen en vrouwen daten om het daten, genieten van het moment etc. In dat geval zijn "tegenstrijdige signalen" misschien meer eigen interpretatie dan feitelijkheden.
pi_166646805
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 07:28 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

Nee, zijn aandacht is niet verminderd.
Het is gezellig, maar alleen vriendschappelijk wat mij betreft.
Dan maar voor iemand anders rijst koken.

ElDino is toch niet de Griek hè? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166647057
_O-, nee. :P
pi_166647144
Geen inhoudelijke bijdrage maar het blijft een heerlijk topic _O- _O_
pi_166647333
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 12:27 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Dat een date goed verloopt wil nog niet vanzelf zeggen dat er een relatie voor langere tijd in zit. Sommige mannen en vrouwen daten om het daten, genieten van het moment etc. In dat geval zijn "tegenstrijdige signalen" misschien meer eigen interpretatie dan feitelijkheden.
Dat schrijf ik ook nergens dat er dan perse een relatie in moet zitten. Buiten dat, zover ben ik nog lang niet op een eerste of tweede date. Terwijl andere mensen, meteen willen weten of de ander relatie materiaal is. Zoveel mensen, zoveel wensen :)
  maandag 14 november 2016 @ 13:32:38 #224
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166647835
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:56 schreef escalatie het volgende:
"Afwijzing" is een part of the dating game. Je moet er niet te lang bij stil staan en het vooral niet te persoonlijk aantrekken of dood analysen. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan wanneer jij de ander stiekem heel leuk vindt.

Ik had het er met een vriendin over en zij zei ook dat zij het nooit via datings app of sites zou durven, omdat ze er te onzeker voor is en het teveel persoonlijk zou aantrekken.
Oh absoluut. Maar als ik een date heb en er is echt geen vonkje te bekennen dan voel je dat aankomen. Als je een leuke date hebt en een nog leuker vervolg dan is die afwijzing haaks op je gevoel, wat het lastiger te verteren maakt gok ik.

Maar daten is vooral aftasten toch.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166648018
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 13:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar daten is vooral betasten toch.
Fixed. :9
pi_166648304
Ik heb me wel eens laten meeslepen in een zoensessie op date. En zodra ik in de auto naar huis zat kon ik wel gruwelen. Bepaalde trekjes van die persoon stonden me achteraf tegen.

Dus afgedaan met geen klik inderdaad. Die gast zich afvragen hoe dan?

Nou gewoon, geen klik, doei!
pi_166648369
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 13:32 schreef Skull-splitter het volgende:

Oh absoluut. Maar als ik een date heb en er is echt geen vonkje te bekennen dan voel je dat aankomen. Als je een leuke date hebt en een nog leuker vervolg dan is die afwijzing haaks op je gevoel, wat het lastiger te verteren maakt gok ik.
Het staat niet haaks op je gevoel, het staat vooral haaks op het mannelijke ratio. En dat zie je keer op keer in dit topic terugkomen.

Mannen die posten verhalen over dates, ze zei dit en daarna zei ze dat dus dan wil ze de volgende keer zus en zo.
1 + 1 = 2, toch?
En als de verwachtingen niet uitkomen is het ''HER LOSS!!!!'' of ''NEXT'' of ''IK SNAP ER NIKS MEER VAN?!?!''.
Menselijke interactie is in veel gevallen geen wiskunde. Daten en een band opbouwen met een persoon is niet altijd op logica gebaseerd.
Komt er op neer dat vooral de mannen op fok geen snars snappen van vrouwelijke psyche.
(Dit is overigens geen aanval op jou)
pi_166648545
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2016 13:57 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het staat niet haaks op je gevoel, het staat vooral haaks op het mannelijke ratio. En dat zie je keer op keer in dit topic terugkomen.

Mannen die posten verhalen over dates, ze zei dit en daarna zei ze dat dus dan wil ze de volgende keer zus en zo.
1 + 1 = 2, toch?
En als de verwachtingen niet uitkomen is het ''HER LOSS!!!!'' of ''NEXT'' of ''IK SNAP ER NIKS MEER VAN?!?!''.
Menselijke interactie is in veel gevallen geen wiskunde. Daten en een band opbouwen met een persoon is niet altijd op logica gebaseerd.
Komt er op neer dat vooral de mannen op fok geen snars snappen van vrouwelijke psyche.
(Dit is overigens geen aanval op jou)
Ik ga allang niet meer uit van wat er alleen gezegd wordt, laat het maar zien in acties (en dan bedoel ik niet zoenen of meer), daaruit kun je veel meer halen.

Woorden zijn makkelijk gezegd, alleen kun je daar niet veel mee. En ja, ik snap de vrouwelijke psyche niet, daar kom ik eerlijk voor uit ;).
pi_166649224
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2016 13:57 schreef Weissman het volgende:

[..]
Menselijke interactie is in veel gevallen geen wiskunde. Daten en een band opbouwen met een persoon is niet altijd op logica gebaseerd.
Hou wiskunde er buiten :{w Het heeft meer te maken met oorzaak-gevolg denken die veel mensen hebben, die gaat niet (zo makkelijk) op bij mensen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166649927
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 13:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Oh absoluut. Maar als ik een date heb en er is echt geen vonkje te bekennen dan voel je dat aankomen. Als je een leuke date hebt en een nog leuker vervolg dan is die afwijzing haaks op je gevoel, wat het lastiger te verteren maakt gok ik.

Maar daten is vooral aftasten toch.
Zeker als je zelf wel gevoelens hebt voor de ander maar die gevoelens zijn niet wederzijds dan is het wel ff klote natuurlijk, maar helaas hoort 'een blauwtje lopen' er bij. First shot right is helaas maar weinig mensen gegund, denk dat als het misloopt het goed is om te denken waarom het misgelopen is maar je moet ook oppassen niet over-te-analiseren.

Niks is zo frustrerend als het volgens jouw wel lekker loopt maar dan een afwijzing te krijgen, bij een date kan je het soms nog wel aan voelen maar heb nergens een grotere hekel aan dan op Tinder oid zomaar geen reactie in de chat te krijgen of dat zelfs de match opgeheven word zonder iets te zeggen. Dan denk je wel soms 'Wat heb ik verkeerd gezegd?!' :)
pi_166650857
Is dat niet de luxe van internetdaten.... Dat je je niet hoeft te excuseren en gewoon mag verdwijnen/wissen/blokken?

Zeker als er nog geen ontmoeting is geweest?
pi_166650975
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 16:05 schreef meIIyou het volgende:
Is dat niet de luxe van internetdaten.... Dat je je niet hoeft te excuseren en gewoon mag verdwijnen/wissen/blokken?

Zeker als er nog geen ontmoeting is geweest?
Nee, dat is het zeker niet! Gewoon kinderachtig is het, enig respect is ver te zoeken! Ik sta daar heel anders in dan andere mensen, ben nu eenmaal opgevoed ipv alleen gevoed (Ik zal wel weer een hoop emoties en reacties oproepen met deze reactie, so be it :W).

Buiten dat snap ik best dat het gebeurd, sommige mannen accepteren geen "nee", en die gaan de dame in kwestie dan stalken enzo. Iets wat ik totaal juist niet begrijp. Heb weleens een reactie gehad van een vrouw: "Je zal wel boos en kwaad op mij zijn omdat ik geen drankje wil drinken met jou, net als alle anderen mannen.." Mijn reactie: "Ehm, nou nee, als je niet wil dan wil je niet."

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2016 16:20:01 ]
pi_166651049
Het is netter om te zeggen 'ik voel het niet' maar ik voel die verplichting naar een vreemde ook niet altijd.
Gesprek kan toch doodbloeden. Gebeurt andersom ook wel eens en ik heb daar echt 0 emotie bij
pi_166651176
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 16:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, dat is het zeker niet! Gewoon kinderachtig is het, enig respect is ver te zoeken! Ik sta daar heel anders in dan andere mensen, ben nu eenmaal opgevoed ipv alleen gevoed (Ik zal wel weer een hoop emoties en reacties oproepen met deze reactie, so be it :W).

Buiten dat snap ik best dat het gebeurd, sommige mannen accepteren geen "nee", en die gaan de dame in kwestie dan stalken enzo. Iets wat ik totaal juist niet begrijp. Heb weleens een reactie gehad van een vrouw: "Je zal wel boos en kwaad op mij zijn omdat ik geen drankje wil drinken met jou, net als alle anderen mannen.." Mijn reactie: "Ehm, nou nee, als je niet wil dan wil je niet."
Drie warme schouderklopjes voor deze nice guy.
  maandag 14 november 2016 @ 19:13:14 #235
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166654463
SC reacties verwijderd. De slowchat is hier: R&P / [SC Relaties #3527] Dqod's offertopic
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 14 november 2016 @ 19:39:59 #236
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_166655113
Hai :) Ik heb even een vraagje... Je ontmoet iemand online en de chats zijn super gezellig, nummers zijn uitgewisseld ondertussen en op de WApp gaat het super relaxed en leuk...hoelang wacht je dan met afspreken?
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  maandag 14 november 2016 @ 19:41:16 #237
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166655146
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2016 19:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Hai :) Ik heb even een vraagje... Je ontmoet iemand online en de chats zijn super gezellig, nummers zijn uitgewisseld ondertussen en op de WApp gaat het super relaxed en leuk...hoelang wacht je dan met afspreken?
exact 96 uur
  maandag 14 november 2016 @ 19:43:12 #238
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_166655211
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 19:41 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

exact 96 uur
Zo kort? :@
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_166655349
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2016 19:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Hai :) Ik heb even een vraagje... Je ontmoet iemand online en de chats zijn super gezellig, nummers zijn uitgewisseld ondertussen en op de WApp gaat het super relaxed en leuk...hoelang wacht je dan met afspreken?
Als het klikt gewoon afspreken, niet wachten, geen rare regels toepassen, gewoon gaan! Risico nemen en genieten!
  maandag 14 november 2016 @ 19:49:48 #240
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_166655402
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 19:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Als het klikt gewoon afspreken, niet wachten, geen rare regels toepassen, gewoon gaan! Risico nemen en genieten!
Ja zoiets had ik ook maar wil geen verkeerd signaal geven ofzo :@
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  maandag 14 november 2016 @ 19:50:09 #241
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166655411
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2016 19:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Hai :) Ik heb even een vraagje... Je ontmoet iemand online en de chats zijn super gezellig, nummers zijn uitgewisseld ondertussen en op de WApp gaat het super relaxed en leuk...hoelang wacht je dan met afspreken?
Het gaat uiteindelijk om jouw gevoel. Waar jij je prettig bij voelt. Dat is erg persoonlijk.

Mijn advies is altijd om niet te lang wachten. In het echt kan toch heel anders zijn en hoe langer je wacht des te groter de teleurstelling zou kunnen zijn mocht het toch niks worden. En je steekt er toch aardig wat tijd in.

Ik probeer binnen een week toch een datum te prikken.
  maandag 14 november 2016 @ 19:51:27 #242
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_166655448
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 19:50 schreef escalatie het volgende:

[..]

Het gaat uiteindelijk om jouw gevoel. Waar jij je prettig bij voelt. Dat is erg persoonlijk.

Mijn advies is altijd om niet te lang wachten. In het echt kan toch heel anders zijn en hoe langer je wacht des te groter de teleurstelling zou kunnen zijn mocht het toch niks worden. En je steekt er toch aardig wat tijd in.

Ik probeer binnen een week toch een datum te prikken.
ja inderdaad want nu is het super leuk en straks zie je elkaar en denk je dit gaat het toch niet worden
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  maandag 14 november 2016 @ 19:54:32 #243
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166655530
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2016 19:51 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

ja inderdaad want nu is het super leuk en straks zie je elkaar en denk je dit gaat het toch niet worden
Inderdaad, dus telefoon pakken en appen! ;)
  maandag 14 november 2016 @ 19:57:28 #244
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_166655597
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 19:54 schreef escalatie het volgende:

[..]

Inderdaad, dus telefoon pakken en appen! ;)
Haha dat deden we de hele dag al :@ :D
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_166655720
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 16:05 schreef meIIyou het volgende:
Is dat niet de luxe van internetdaten.... Dat je je niet hoeft te excuseren en gewoon mag verdwijnen/wissen/blokken?

Zeker als er nog geen ontmoeting is geweest?
Kan voor degene die blokt een luxe zijn maar voor de geblokte minder :) vind het altijd wel irritant maar kan mezelf er, omdat je ze idd niet persoonlijk kent, er wel redelijk snel overheen zetten.
pi_166655759
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2016 19:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Hai :) Ik heb even een vraagje... Je ontmoet iemand online en de chats zijn super gezellig, nummers zijn uitgewisseld ondertussen en op de WApp gaat het super relaxed en leuk...hoelang wacht je dan met afspreken?
Ik heb er met een 3 dagen gewacht, was een enorme klik. Met de ander 2 weken (omdat ze nog nooit had gedate en het eng vond) Was ook een enorme klik.
Heb ook met een andere meid 3 weken gewacht en dat is uiteindelijk stuk gelopen omdat we beide tóch vonden dat we te lang hadden gewacht en er was in haar ogen niks meer wat we konden bespreken :')

Oh, en een keer kreeg ik van een meid via Paiq d`r nummer, en toen ik in de auto zat werd ik geappt door haar of ik een serie wilde kijken bij haar thuis, prima. Had ik dat maar niet gedaan, want ik was in een vlaag van verstandsverbijstering door gereden naar haar toe.

Was niet zo dat ik onverzorgd was, maar ik had wel een spijkerbroek + nette schoenen aan kunnen trekken i.p.v joggingsbroek + oude nikes.
Daar is ze ook uiteindelijk op afgeknapt (+ dat ze vond dat ik op haar oude buurjongen leek, kek)
  maandag 14 november 2016 @ 20:06:27 #247
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_166655829
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 20:03 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik heb er met een 3 dagen gewacht, was een enorme klik. Met de ander 2 weken (omdat ze nog nooit had gedate en het eng vond) Was ook een enorme klik.
Heb ook met een andere meid 3 weken gewacht en dat is uiteindelijk stuk gelopen omdat we beide tóch vonden dat we te lang hadden gewacht en er was in haar ogen niks meer wat we konden bespreken :')

Oh, en een keer kreeg ik van een meid via Paiq d`r nummer, en toen ik in de auto zat werd ik geappt door haar of ik een serie wilde kijken bij haar thuis, prima. Had ik dat maar niet gedaan, want ik was in een vlaag van verstandsverbijstering door gereden naar haar toe.

Was niet zo dat ik onverzorgd was, maar ik had wel een spijkerbroek + nette schoenen aan kunnen trekken i.p.v joggingsbroek + oude nikes.
Daar is ze ook uiteindelijk op afgeknapt (+ dat ze vond dat ik op haar oude buurjongen leek, kek)
Naja als je iemand zo spontaan uitnodigd kun je toch niet verwachten dat ie helemaal "gedressed" aankomt :X ik zou het juist leuk vinden als je zou komen ongeacht wat je dan aan hebt...

Ik ben altijd beetje bang als je zo snel afspreekt dat ze denken dat je dat altijd doet of dat het allemaal om seks gaat omdat je zo snel handelt en ik krijg dan zelf altijd het gevoel dat de anders geen interesse heeft om mij te leren kennen...
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  maandag 14 november 2016 @ 20:20:17 #248
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166656187
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 20:03 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik heb er met een 3 dagen gewacht, was een enorme klik. Met de ander 2 weken (omdat ze nog nooit had gedate en het eng vond) Was ook een enorme klik.
Heb ook met een andere meid 3 weken gewacht en dat is uiteindelijk stuk gelopen omdat we beide tóch vonden dat we te lang hadden gewacht en er was in haar ogen niks meer wat we konden bespreken :')

Oh, en een keer kreeg ik van een meid via Paiq d`r nummer, en toen ik in de auto zat werd ik geappt door haar of ik een serie wilde kijken bij haar thuis, prima. Had ik dat maar niet gedaan, want ik was in een vlaag van verstandsverbijstering door gereden naar haar toe.

Was niet zo dat ik onverzorgd was, maar ik had wel een spijkerbroek + nette schoenen aan kunnen trekken i.p.v joggingsbroek + oude nikes.
Daar is ze ook uiteindelijk op afgeknapt (+ dat ze vond dat ik op haar oude buurjongen leek, kek)
Bij mij heeft er wel eens een jaar of 5 tussen gezeten. En de date was erg geslaagd
pi_166656252
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2016 20:06 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Naja als je iemand zo spontaan uitnodigd kun je toch niet verwachten dat ie helemaal "gedressed" aankomt :X ik zou het juist leuk vinden als je zou komen ongeacht wat je dan aan hebt...

Ik ben altijd beetje bang als je zo snel afspreekt dat ze denken dat je dat altijd doet of dat het allemaal om seks gaat omdat je zo snel handelt en ik krijg dan zelf altijd het gevoel dat de anders geen interesse heeft om mij te leren kennen...
Ja precies, zou het zelf ook alleen maar leuk vinden.

Heb overigens ook een keer gehad dat ik contact had met een meid via app, op Whatsapp was het écht een schatje, veel dezelfde interesses, heel erg gezellig contact, veel flirten over en weer, en diezelfde meid bleek in het echt verschrikkelijk te zijn.

Schelden, boeren, schijten, geen manieren, toen ze m`n auto zag staan was het "Die auto is kankergay vriend" :') Dat was echt een afknapper, reis je 400 kilometer voor iemand waarvan je denk zo die is leuk O+ En dan blijkt het een tokkie to the max te zijn ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2016 20:23:34 ]
  maandag 14 november 2016 @ 20:25:06 #250
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_166656330
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 20:22 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja precies, zou het zelf ook alleen maar leuk vinden.

Heb overigens ook een keer gehad dat ik contact had met een meid via app, op Whatsapp was het écht een schatje, veel dezelfde interesses, heel erg gezellig contact, veel flirten over en weer, en diezelfde meid bleek in het echt verschrikkelijk te zijn.

Schelden, boeren, schijten, geen manieren, toen ze m`n auto zag staan was het "Die auto is kankergay vriend" :') Dat was echt een afknapper, reis je 400 kilometer voor iemand waarvan je denk zo die is leuk O+ En dan blijkt het een tokkie to the max te zijn ;(
Ow walgelijk is dat inderdaad :X :X
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_166656382
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2016 20:25 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Ow walgelijk is dat inderdaad :X :X
Ja, ben zelf ook geen heilig boontje m.b.t schelden en ik kan soms ook best wel ongemanierd uit de hoek komen (Of naja, meer met een houding van, boeieennnnddddd :') ) Maar niet op de eerste date toch? _O- Dan laat je jezelf toch een beetje representatief overkomen?

In haar ogen was het achteraf " Als je mij dan al niet aan kan rot je toch op? " En dat was dan ook het laatst wat ze via Whatsapp tegen mij zei _O-
  maandag 14 november 2016 @ 20:28:49 #252
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_166656445
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 20:26 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja, ben zelf ook geen heilig boontje m.b.t schelden en ik kan soms ook best wel ongemanierd uit de hoek komen (Of naja, meer met een houding van, boeieennnnddddd :') ) Maar niet op de eerste date toch? _O- Dan laat je jezelf toch een beetje representatief overkomen?

In haar ogen was het achteraf " Als je mij dan al niet aan kan rot je toch op? " En dat was dan ook het laatst wat ze via Whatsapp tegen mij zei _O-
Ja ik zou dat soort dingen ook niet doen op de 1e date hoor...als ik ze al helemaal zou doen haha

Maar vind het wel heel simpel gedacht hoor van haar
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_166656588
Nee daarom, je moet je niet echt anders voordoen dan hoe je bent vind ik op een eerste date, maar wat genuanceerder mag het allemaal wel.

Vond het ook erg simpel gedacht van haar, maar als ze zo denkt is het niet de juiste voor mij..
pi_166657028
Wordt er hier eigenlijk ook nog gedate buiten datingssites om?
  maandag 14 november 2016 @ 20:50:40 #255
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_166657116
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2016 20:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee daarom, je moet je niet echt anders voordoen dan hoe je bent vind ik op een eerste date, maar wat genuanceerder mag het allemaal wel.

Vond het ook erg simpel gedacht van haar, maar als ze zo denkt is het niet de juiste voor mij..
Nee precies dan is ze zeker niet de juiste en is het misschien maar goed dat je er gelijk achterkwam toch
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_166657224
quote:
17s.gif Op maandag 14 november 2016 20:50 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Nee precies dan is ze zeker niet de juiste en is het misschien maar goed dat je er gelijk achterkwam toch
Daarom, vind het wel prettig om er zo achter te komen.
pi_166660780
Had een leuke date vandaag.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166660869
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Had een leuke date vandaag.
ik ook.
pi_166660899
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2016 22:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

ik ook.
Vervolgdate?
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166660949
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Had een leuke date vandaag.
🤗🤗
pi_166661020
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Vervolgdate?
Dit was date 2, was heel leuk, dus date 3 gaat ook komen *O* :Y
pi_166661166
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 22:55 schreef Drug het volgende:

[..]

🤗🤗
:* O+
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 22:58 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dit was date 2, was heel leuk, dus date 3 gaat ook komen *O* :Y
Leuke vorderingen! ^O^
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166661306
Morgen middag weer een date *O* en dat is voorlopig de laatste ''nieuwe'' O-)

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2016 23:21:12 ]
pi_166662042
Hij wil weer afspreken binnenkort. *O*
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166662626
Paiq blijft toch lachen.

Nu krijg je altijd wel een gratis match, maar hier reageren ze wel als je een openingszin stuurt op een foto. En nog 2 matches door een quiz goed in te vullen :')

Dat laatste is wel makkelijk te sturen, je kan vaak aan de vragen wel zien wat ze wil :')

Maar goed, nadeel van Paiq, is dat het minder bekend is en er een hoop probleemgevallen (lees borderline, verslaafd, autist of anderszins niet 100%) op zit en je muren dus huizenhoog moet optrekken.

Maar levert wel lachen verhalen op :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166662660
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:09 schreef Godshand het volgende:
Paiq blijft toch lachen.

Nu krijg je altijd wel een gratis match, maar hier reageren ze wel als je een openingszin stuurt op een foto. En nog 2 matches door een quiz goed in te vullen :')

Dat laatste is wel makkelijk te sturen, je kan vaak aan de vragen wel zien wat ze wil :')

Maar goed, nadeel van Paiq, is dat het minder bekend is en er een hoop probleemgevallen (lees borderline, verslaafd, autist of anderszins niet 100%) op zit en je muren dus huizenhoog moet optrekken.

Maar levert wel lachen verhalen op :P
Hmm waarom zitten juist die op Paiq? :P OKC is ook een site met een apart slag volk.
  dinsdag 15 november 2016 @ 00:18:29 #267
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166662710
Hier een onverwachte wending. De Nederlander is vorig weekend overgevlogen, was heel leuk en alles. Maar de Griek was nog in beeld. Open kaart gespeeld naar beiden. Griek wil het niet echt weten maar doet niet moeilijk en de Nederlander was er ook verrassend relaxt over. Maar hij bleef maar vragen via een omweg of ik seks heb gehad met mijn Griek. Ik vind het een beetje... bizar om in detail te treden naar beiden toe, ik dacht dat het wel duidelijk was en dat iedereen er OK mee was. Maar goed, gisteren onomwonden aangegeven dat er wel degelijk sprake was van seks. En nu is hij gepikeerd want 'afspreken is heel wat anders dan neuken'. Jammer, puur misverstand want ik dacht dat hij zo nonchalant deed omdat hij zelf twee ijzers in het vuur had. Ondertussen had hij het over 'afspreken met anderen' maar dan zonder bijbedoelingen.

Vandaag voorzichtig berichtje gestuurd. Maar eens zien of ik dit recht kan breien.
Help.
Resistance is futile.
pi_166662715
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Hmm waarom zitten juist die op Paiq? :P OKC is ook een site met een apart slag volk.
Nee OKC is anders.

OKC zitten de hipsters en beschaafde dames die iets met internationaal hebben.

Dus veel hoog opgeleide vrouwen die de Sex and the City proberen na te doen. Er zitten wel wat alternatievelingen maar niet veel vind ik.

Ik zie vooral hoge hakken, Christian Dior tasjes en vervolgens Machu Piccu foto's om aan te tonen dat ze nog wel eens een stap buiten Amsterdam zetten :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166662721
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:18 schreef Seven. het volgende:
Hier een onverwachte wending. De Nederlander is vorig weekend overgevlogen, was heel leuk en alles. Maar de Griek was nog in beeld. Open kaart gespeeld naar beiden. Griek wil het niet echt weten maar doet niet moeilijk en de Nederlander was er ook verrassend relaxt over. Maar hij bleef maar vragen via een omweg of ik seks heb gehad met mijn Griek. Ik vind het een beetje... bizar om in detail te treden naar beiden toe, ik dacht dat het wel duidelijk was en dat iedereen er OK mee was. Maar goed, gisteren onomwonden aangegeven dat er wel degelijk sprake was van seks. En nu is hij gepikeerd want 'afspreken is heel wat anders dan neuken'. Jammer, puur misverstand want ik dacht dat hij zo nonchalant deed omdat hij zelf twee ijzers in het vuur had. Ondertussen had hij het over 'afspreken met anderen' maar dan zonder bijbedoelingen.

Vandaag voorzichtig berichtje gestuurd. Maar eens zien of ik dit recht kan breien.
Help.
Recht breien? :')

Waarom? Hij doet moeilijk, je bent duidelijk geweest en gaat hij hypocriet doen.

Hij toont maar lekker zelf aan of zn lul niet in die anderen is geweest :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 15 november 2016 @ 00:24:34 #270
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166662751
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 20:54 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Daarom, vind het wel prettig om er zo achter te komen.
Na 400km jakkeren.
Resistance is futile.
pi_166662754
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:09 schreef Godshand het volgende:
Paiq blijft toch lachen.

Nu krijg je altijd wel een gratis match, maar hier reageren ze wel als je een openingszin stuurt op een foto. En nog 2 matches door een quiz goed in te vullen :')

Dat laatste is wel makkelijk te sturen, je kan vaak aan de vragen wel zien wat ze wil :')

Maar goed, nadeel van Paiq, is dat het minder bekend is en er een hoop probleemgevallen (lees borderline, verslaafd, autist of anderszins niet 100%) op zit en je muren dus huizenhoog moet optrekken.

Maar levert wel lachen verhalen op :P
No offence maar ik lach liever om mijn date van vandaag die aan het peilen was, wat er mogelijk is qua trio's met mijn andere dames dan om Paiq.

Overigens, kan ik de borderliner van Paiq van mijn lijstje vinken hier. Is wel even geleden.

quote:
15s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:18 schreef Seven. het volgende:
Hier een onverwachte wending. De Nederlander is vorig weekend overgevlogen, was heel leuk en alles. Maar de Griek was nog in beeld. Open kaart gespeeld naar beiden. Griek wil het niet echt weten maar doet niet moeilijk en de Nederlander was er ook verrassend relaxt over. Maar hij bleef maar vragen via een omweg of ik seks heb gehad met mijn Griek. Ik vind het een beetje... bizar om in detail te treden naar beiden toe, ik dacht dat het wel duidelijk was en dat iedereen er OK mee was. Maar goed, gisteren onomwonden aangegeven dat er wel degelijk sprake was van seks. En nu is hij gepikeerd want 'afspreken is heel wat anders dan neuken'. Jammer, puur misverstand want ik dacht dat hij zo nonchalant deed omdat hij zelf twee ijzers in het vuur had. Ondertussen had hij het over 'afspreken met anderen' maar dan zonder bijbedoelingen.

Vandaag voorzichtig berichtje gestuurd. Maar eens zien of ik dit recht kan breien.
Help.
Wat een drama :')
pi_166662756
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Na 400km jakkeren.
Ja, dat was wel ff kut, heb niet heel vrolijk in de auto gezeten de terugreis _O-
pi_166662779
Paiq en mensen met problemen oi oi oi ...
Die meid waarmee ik gedate had die opeens begon over haar problemen omtrent prostitutie, agressieve ex, die bang was dat ik haar ook zou slaan en in de prostitutie zou dwingen, kwam ook van Paiq af :')

Heb ook echt een paar weken lang heel leuk contact gehad met iemand van Paiq, noemde zichzelf "Tropical Bonbon" Dat was dan wel weer wat minder :') En de laatste paar zinnen die we gewisseld hadden was "Wat vind je er van als je nooit seks met mij zou kunnen hebben" ? Ik trok een :') En dacht, wat is dit voor een random vraag..

Dus ik zeg, eh, nou... Ik ken je amper, maar ik vind seks wel belangrijk in een relatie.
Toen kreeg ik terug: Nou, ik vind seks walgelijk wat als je zwanger word, of erger nog AIDS krijgt :r

Toen begon ik te lachen en werd ik geblokkeerd :')
pi_166662795
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Paiq en mensen met problemen oi oi oi ...
Die meid waarmee ik gedate had die opeens begon over haar problemen omtrent prostitutie, agressieve ex, die bang was dat ik haar ook zou slaan en in de prostitutie zou dwingen, kwam ook van Paiq af :')

Heb ook echt een paar weken lang heel leuk contact gehad met iemand van Paiq, noemde zichzelf "Tropical Bonbon" Dat was dan wel weer wat minder :') En de laatste paar zinnen die we gewisseld hadden was "Wat vind je er van als je nooit seks met mij zou kunnen hebben" ? Ik trok een :') En dacht, wat is dit voor een random vraag..

Dus ik zeg, eh, nou... Ik ken je amper, maar ik vind seks wel belangrijk in een relatie.
Toen kreeg ik terug: Nou, ik vind seks walgelijk wat als je zwanger word, of erger nog AIDS krijgt :r

Toen begon ik te lachen en werd ik geblokkeerd :')
_O-

Ik post eens zo'n quiz, sommige zijn wel hilarisch.

Als het niet mag van mamma Samzz haalt ze ze maar weg :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166662801
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

_O-

Ik post eens zo'n quiz, sommige zijn wel hilarisch.

Als het niet mag van mamma Samzz haalt ze ze maar weg :)
Ik had echt gedurende 10 minuten 2 wisselende emoties, namelijk :') en _O-

hmm, zo`n quiz..?
  dinsdag 15 november 2016 @ 00:32:27 #276
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166662809
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Recht breien? :')

Waarom? Hij doet moeilijk, je bent duidelijk geweest en gaat hij hypocriet doen.

Hij toont maar lekker zelf aan of zn lul niet in die anderen is geweest :')
Ik heb nooit met zoveel woorden gezegd dat ik voornemens was seks te hebben met mijn Griek. En hij heeft nooit met zoveel woorden gezegd dat seks voor hem over de grens zou zijn.
Laat ik het zo zeggen, er is van beide kanten veel ruimte geweest voor interpretatie. En eerlijk is eerlijk, als ik het allemaal iets serieuzer had genomen, dan had ik sowieso niet met mijn Griek afgesproken.

Mijn Nederlander heeft me van zijn fb verwijderd. Dat staat me wel enorm tegen, omdat mijn ex er ook zo een is. Ruzie, hop, gelijk blokkeren. Zo zwart/wit, niet even nadenken of jezelf zelfs maar de kans te geven om er even afstand van te nemen en dan tot een besluit te komen. In mijn beleving een duidelijke indicatie dat iemand erg onzeker en controlerend is, maar misschien zit ik er naast. Hoe dan ook, hij voelt zich duidelijk gekwetst en dat is altijd ;( . Niet de bedoeling van 'leuk scharrelen en wie weet wat nog meer'.
Resistance is futile.
pi_166662816
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb nooit met zoveel woorden gezegd dat ik voornemens was seks te hebben met mijn Griek. En hij heeft nooit met zoveel woorden gezegd dat seks voor hem over de grens zou zijn.
Laat ik het zo zeggen, er is van beide kanten veel ruimte geweest voor interpretatie. En eerlijk is eerlijk, als ik het allemaal iets serieuzer had genomen, dan had ik sowieso niet met mijn Griek afgesproken.

Mijn Nederlander heeft me van zijn fb verwijderd. Dat staat me wel enorm tegen, omdat mijn ex er ook zo een is. Ruzie, hop, gelijk blokkeren. Zo zwart/wit, niet even nadenken of jezelf zelfs maar de kans te geven om er even afstand van te nemen en dan tot een besluit te komen. In mijn beleving een duidelijke indicatie dat iemand erg onzeker en controlerend is, maar misschien zit ik er naast. Hoe dan ook, hij voelt zich duidelijk gekwetst en dat is altijd ;( . Niet de bedoeling van 'leuk scharrelen en wie weet wat nog meer'.
Pech gehad. Kom op, wat verlies je nu? 1 date en nu al drama :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166662817
Ik lees alleen maar 2 mensen die geen kaas hebben gegeten van duidelijk communiceren.
pi_166662847
Jeetje..
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  dinsdag 15 november 2016 @ 00:39:26 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166662850
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Pech gehad. Kom op, wat verlies je nu? 1 date en nu al drama :')
Hij heeft er trouwens niet echt drama over gemaakt, dat moet ik er eerlijk bij zeggen. Hij had direct zoiets van 'het spijt me maar hier heb ik geen zin in'. Hij had er niet naar moeten vragen (tot 3-4 keer toe), dat was het enige drama.

En wat verlies ik nu.. het is een leuke vent. Ik had nog geen enkele reden gevonden om hem af te wijzen, en nu torpedeer ik het binnen 24 uur na de eerste date. :P . Ik weet dat ik wel heel ruimdenkend ben maar ik zou nu ook weer niet mijn schouders ophalen als de rollen omgekeerd zouden zijn.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 november 2016 @ 00:42:50 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166662872
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:34 schreef Weissman het volgende:
Ik lees alleen maar 2 mensen die geen kaas hebben gegeten van duidelijk communiceren.
True.

quote:
9s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Jeetje..
Het valt allemaal wel mee hoor :* .
Resistance is futile.
pi_166662913

Lolwhut? _O-


Typisch voorbeeld van een gemiddeld Paiq quizje. Als je wil matchen en je hebt minimaal 2 hersencellen weet je wat je te doen staat.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166662924
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:09 schreef Godshand het volgende:
Paiq blijft toch lachen.

Nu krijg je altijd wel een gratis match, maar hier reageren ze wel als je een openingszin stuurt op een foto. En nog 2 matches door een quiz goed in te vullen :')

Dat laatste is wel makkelijk te sturen, je kan vaak aan de vragen wel zien wat ze wil :')

Maar goed, nadeel van Paiq, is dat het minder bekend is en er een hoop probleemgevallen (lees borderline, verslaafd, autist of anderszins niet 100%) op zit en je muren dus huizenhoog moet optrekken.

Maar levert wel lachen verhalen op :P
Ik lach mij kapot op Paiq, in positieve zin, die quiz is zo leuk! Kom soms niet meer bij van de vragen die gesteld worden: Een hele quiz over pleisters, manier van plakken, verwijderen en alles wat ermee te maken heeft! ^O^ _O-, edit: zie dat Godshand hem net quote :z

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2016 00:51:35 ]
pi_166662928
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:49 schreef Godshand het volgende:
[ afbeelding ]
Lolwhut? _O-

[ afbeelding ]
Typisch voorbeeld van een gemiddeld Paiq quizje. Als je wil matchen en je hebt minimaal 2 hersencellen weet je wat je te doen staat.
Gadverdamme :') :D al die korstvragen.

Heb geen ervaring met Paiq maar mijn god, als je dit al ziet dan vlucht je toch wel even ?
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166662932
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik lach mij kapot op Paiq, in positieve zin, die quiz is zo leuk! Kom soms niet meer bij van de vragen die gesteld worden: Een hele quiz over pleisters, manier van plakken, verwijderen en alles wat ermee te maken heeft! ^O^ _O-
Nou de helft is helaas van het 2e voorbeeld.

"Ik heb kinderen, hoe sta je daar tegenover? "
Dan weet je al hoe laat het is, evenals:
"Hou jij van volslank?" :') !
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166662947
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou de helft is helaas van het 2e voorbeeld.

"Ik heb kinderen, hoe sta je daar tegenover? "
Dan weet je al hoe laat het is, evenals:
"Hou jij van volslank?" :') !
Sommige zijn te erg, je weet meteen wat ze willen of zelf zijn!
  dinsdag 15 november 2016 @ 00:57:13 #287
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166662957
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:49 schreef Godshand het volgende:
[ afbeelding ]
Lolwhut? _O-

[ afbeelding ]
Typisch voorbeeld van een gemiddeld Paiq quizje. Als je wil matchen en je hebt minimaal 2 hersencellen weet je wat je te doen staat.
1. Langzaam
2. Ja
3. Ik ben een vampier, geen moeite mee

4. Wat een achterlijke vraag, de normaalste die je maar kunt vinden
5. Korst is uitgehard wondvocht
6. 2 jaar geleden, was gruwelijk zat
Resistance is futile.
  dinsdag 15 november 2016 @ 00:59:27 #288
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166662965
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou de helft is helaas van het 2e voorbeeld.

"Ik heb kinderen, hoe sta je daar tegenover? "
Dan weet je al hoe laat het is, evenals:
"Hou jij van volslank?" :') !
Je wil niet weten hoeveel mannen trouwens op 'volslank' afkomen, als je het maar vol vertrouwen uitdraagt. Van alle mannen die mij matchen zegt 90% 'I love curves' en van die 90% gebruikt bijna de helft 'm als opener.

En laten we eerlijk zijn, curves zijn ook sexy. :7 8-) .
Zelfvertrouwen ook. :P
Resistance is futile.
  dinsdag 15 november 2016 @ 01:00:59 #289
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166662974
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sommige zijn te erg, je weet meteen wat ze willen of zelf zijn!
En dit is een nadeel want.....?
Resistance is futile.
pi_166662995
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoeveel mannen trouwens op 'volslank' afkomen, als je het maar vol vertrouwen uitdraagt. Van alle mannen die mij matchen zegt 90% 'I love curves' en van die 90% gebruikt bijna de helft 'm als opener.

En laten we eerlijk zijn, curves zijn ook sexy. :7 8-) .
Zelfvertrouwen ook. :P
Bij volslank heb ik wel vrouwen in mijn hoofd uit het KPD "maatje meer" topic. Grote tieten en nog goede vormen met een goede taille. Maar de vrouwen die zichzelf volslank vinden zijn eerder richting obesitas en zijn er weinig curves :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 15 november 2016 @ 01:08:45 #291
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166663022
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 01:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

Bij volslank heb ik wel vrouwen in mijn hoofd uit het KPD "maatje meer" topic. Grote tieten en nog goede vormen met een goede taille. Maar de vrouwen die zichzelf volslank vinden zijn eerder richting obesitas en zijn er weinig curves :')
Taille. O+ . Zo mooi bij vrouwen, echt het aller allermooiste. Ik denk dat dat komt doordat je met taille mooie verhoudingen krijgt.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 november 2016 @ 01:23:01 #292
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166663083
Ik blijf maar doorklikken. Iskra O+. Haar wil ik.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 november 2016 @ 01:43:37 #293
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166663199
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je wil niet weten hoeveel mannen trouwens op 'volslank' afkomen, als je het maar vol vertrouwen uitdraagt. Van alle mannen die mij matchen zegt 90% 'I love curves' en van die 90% gebruikt bijna de helft 'm als opener.

En laten we eerlijk zijn, curves zijn ook sexy. :7 8-) .
Zelfvertrouwen ook. :P
Curves zijn zeker sexy. Maar volslank is de laatste jaren nogal aan inflatie (huehhuehhueh) onderhevig. Want rond is óók curves, als in volledig.

Ik heb niks tegen stevige/dikke dames want kom vooral op gezicht en persoonlijkheid af, maar als je tonnetje rond bent en je zegt dat je volslank bent dan gok ik dat je er gratis andere issues bij krijgt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 15 november 2016 @ 01:46:47 #294
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166663210
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 01:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Curves zijn zeker sexy. Maar volslank is de laatste jaren nogal aan inflatie (huehhuehhueh) onderhevig. Want rond is óók curves, als in volledig.

Ik heb niks tegen stevige/dikke dames want kom vooral op gezicht en persoonlijkheid af, maar als je tonnetje rond bent en je zegt dat je volslank bent dan gok ik dat je er gratis andere issues bij krijgt...
Niemand noemt zichzelf graag dik natuurlijk. :P . Daarom zet ik mijn maat er gewoon bij.
Resistance is futile.
pi_166663213
Wat verfrissend! :)

Dat we deze discussie nooit eerder hebben gehad in deze reeks *O*
  dinsdag 15 november 2016 @ 01:48:36 #296
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166663227
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 01:47 schreef Weissman het volgende:
Wat verfrissend! :)

Dat we deze discussie nooit eerder hebben gehad in deze reeks *O*
Definitief slotje dan maar? Want eigenlijk is toch alles een herhaling van zetten...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 15 november 2016 @ 01:59:04 #297
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166663272
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 01:47 schreef Weissman het volgende:
Wat verfrissend! :)

Dat we deze discussie nooit eerder hebben gehad in deze reeks *O*
Alles is hier al eens aangehaald. Ik post al heel wat langer hier dan jij, m'n beste jong. Heel fok kan wel op slot als we zo gaan beginnen.
Resistance is futile.
pi_166663279
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2016 01:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Alles is hier al eens aangehaald. Ik post al heel wat langer hier dan jij, m'n beste jong. Heel fok kan wel op slot als we zo gaan beginnen.
Dat laatste gaat niet lang meer op zich laten wachten gok ik zo _O-
  dinsdag 15 november 2016 @ 02:02:02 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166663287
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 02:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat laatste gaat niet lang meer op zich laten wachten gok ik zo _O-
Fok bestaat langer dan jij, maak je maar niet druk.
Resistance is futile.
  dinsdag 15 november 2016 @ 02:02:17 #300
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166663289
Dicht?
Resistance is futile.
  dinsdag 15 november 2016 @ 02:02:28 #301
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166663290
Dicht.
Resistance is futile.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')