abonnement Unibet Coolblue
pi_166595887


Jeroen Pauw gaat in zijn eentje verder nu zijn soulmate Paul Witteman het hazenpad genomen heeft. Paultje houdt namelijk niet zo van nachtbraken en het late tijdstip. Dat komt ook mede door zijn leeftijd. Jeroen Pauw stopt nog lang niet. Die neemt elke dag weer wat vrouwen mee naar huis om de motor bij te tanken.

Het concept van Pauw blijft gewoon hetzelfde. Ouwehoeren over de waan en de urgentie van de dag. Van het geweld in het Midden-Oosten tot het geweld in het Oostblok. Van sport tot de politieke gebeurtenissen. Nu meer met een links kleurtje. Elke werkdag 23:00: Pauw!

Het geile Jeroen Pauw Twitteracount
Ik wil meer weten over Jeroen Pauw
Een koel linkje naar de site







pi_166595895
pi_166595901
HALELUJAAAAAAAAAAAAA
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166595909
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:01 schreef superniger het volgende:
HALELUJAAAAAAAAAAAAA
pi_166595921
Wauw!!! Wijfen van nog geen 16 die hun lippen willen laten opvullen met vergif! _O-
pi_166596310
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:02 schreef hpeopjes het volgende:
Wauw!!! Wijfen van nog geen 16 die hun lippen willen laten opvullen met vergif! _O-
Triester dan triest. En het wordt nog erger nu 'miss Beautygloss' ofwel Mascha Feoktistova, het ook heeft laten doen. Zegt tegen haar volgelingen dat ze moeten wachten tot ze 30 jaar zijn. Alsof die jongeren dat serieus nemen :N
pi_166596609
Wat zijn deze mensen doodvermoeiend. Zo ongelofelijk dom, dat er niet eens een gesprek mee te voeren valt.
Dit, dus.
pi_166596646
"ondanks dat ik laag ben opgeleid ben, betekent dat niet dat ik achterlijk ben of een tokkie"

Aldus een man met zelfs tatoeages op zijn hand...

"Hans Teeuwen die weggaat" _O-

OK, hij komt niet extreem dom over, maar zulke tatoeages ben je wat mij betreft per definitie een tokkie. En ook wat hemzelf betreft, want die tatoeages heeft ie echt niet alleen omdat hij dat mooi vindt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166596817
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:38 schreef Buitendam het volgende:
Wat zijn deze mensen doodvermoeiend. Zo ongelofelijk dom, dat er niet eens een gesprek mee te voeren valt.
Klopt. Toch leuk/knap dat Pechthold het probeerde.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_166596825
Man in blauwe trui is boos op de kwalificatie 'onderbuikgevoelens'. Vervolgens braakt ie een hele berg onderbuikgevoelens uit _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166596833
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Klopt. Toch leuk/knap dat Pechthold het probeerde.
Dat onderscheidt nou de PVV van normale mensen.
Dit, dus.
pi_166596876
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat onderscheidt nou de PVV van normale mensen.
Geen enkele eloquente of goed opgeleide PVV-stemmer zal zich openlijk uitgeven als pvv-stemmer. Echter betekent dat niet dat die er niet zijn.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_166596894
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Geen enkele eloquente of goed opgeleide PVV-stemmer zal zich openlijk uitgeven als pvv-stemmer. Echter betekent dat niet dat die er niet zijn.
Jawel. Dan grens je aan achterlijk zijn.
Ontkennen of openlijk voor uitkomen maakt niet uit. Achterlijk. Allemaal.
Dit, dus.
pi_166596934
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jawel. Dan grens je aan achterlijk zijn.
Ontkennen of openlijk voor uitkomen maakt niet uit. Achterlijk. Allemaal.
Het enige wat voornamelijk achterlijk is, is jouw reactie.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_166596945
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Het enige wat voornamelijk achterlijk is, is jouw reactie.
Niet. Jij juist.
Dit, dus.
pi_166596964
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Niet. Jij juist.
Strong come back!
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_166597002
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Strong come back!
Comeback met een spatie ertussen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, dus.
pi_166597024
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Comeback met een spatie ertussen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heet autocorrectie bij chrome ;)
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_166597050
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat heet autocorrectie bij chrome ;)
Tuurlijk, joh. Prima.
Dit, dus.
pi_166597085
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:38 schreef Buitendam het volgende:
Wat zijn deze mensen doodvermoeiend. Zo ongelofelijk dom, dat er niet eens een gesprek mee te voeren valt.
Vooral die Alexander ofzo.
pi_166597114
Pure verongelijktheid. Verongelijkt dat ze niet hetzelfde verdienen als een iemand met een dikke opleiding en dito baan. Verongelijkt dat hun groepje niet vaak genoeg genoemd wordt door de politici. Boos op het systeem de politici en de succesvolle mensen omdat ze langer moeten doorwerken. Dat dat volstrekt onbetaalbaar is snappen ze niet en als ze het al snappen boeit het ze geen kont. Ze willen minstens 10 zakkken snoep en als het er helaas maar 8 kunnen zijn zullen ze die hoge heren in Den Haag (of Washington) wel even vervangen door een narcistische totaaldebiel die mensen tegen elkaar opzet en allerlei levensgevaarlijke ideeën ten uitvoer wil brengen. Dat is namelijk veel beter dan liberalisme en redelijkheid.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166597121
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Tuurlijk, joh. Prima.
Weinig ervaring met computers zo blijkt.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_166597126
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 00:59 schreef tralalala het volgende:

[..]

Vooral die Alexander ofzo.
Die vrouw spant de kroon.

We worden namelijk allemaal niet ouder dan 65. In ieder geval 90%.
Dat heeft gewoon stemrecht.
Dit, dus.
pi_166597145
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die vrouw spant de kroon.

We worden namelijk allemaal niet ouder dan 65. In ieder geval 90%.
Dat heeft gewoon stemrecht.
Snap niet waarom pauw aldoor dat soort mensen laat optrommelen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_166597207
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Snap niet waarom pauw aldoor dat soort mensen laat optrommelen.
Ze willen toch gehoord worden? Het zijn nu eenmaal stuk voor stuk van dat soort figuren. Dat is hier op FOK! niet anders. Beter kun je ze gewoon negeren, en vervolgen daar waar nodig.
pi_166597210
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Snap niet waarom pauw aldoor dat soort mensen laat optrommelen.
Om het stereotype beeld te bevestigen en omdat ze niet het lef hebben om het op te nemen tegen iemand met een gelijkwaardig intellectueel vermogen.
pi_166597228
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Om het stereotype beeld te bevestigen en omdat ze niet het lef hebben om het op te nemen tegen iemand met een gelijkwaardig intellectueel vermogen.
Driewerf :')
pi_166597263
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Om het stereotype beeld te bevestigen en omdat ze niet het lef hebben om het op te nemen tegen iemand met een gelijkwaardig intellectueel vermogen.
hoho eerdmans en dukkie zaten er toch ook,. die hebben hbo hoor!
pi_166597281
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Om het stereotype beeld te bevestigen en omdat ze niet het lef hebben om het op te nemen tegen iemand met een gelijkwaardig intellectueel vermogen.
Waar zou je die in hemelsnaam moeten vinden? _O-

We zoeken een achterlijke, maar het moet wel een slimme achterlijke zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat dit zo'n beetje de slimste waren van alle mensen die op auditie zijn geweest om aan tafel te kunnen zitten. Vier mensen die zinnen konden maken die het dichtst bij volzinnen kwamen.
Dit, dus.
pi_166597283
Die vrouw zegt iets belangrijks bij Pegida te zijn, toch de beweging waar het kritische geluid te horen is. Als daar al niemand te vinden is die volgens jou geestelijk capabel genoeg is om een normaal gesprek te voeren, waar dan wel?
pi_166597326
Ze zijn absoluut wel te vinden alleen worden ze bewust niet uitgenodigd.
pi_166597336
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:11 schreef madam-april het volgende:
Ze zijn absoluut wel te vinden alleen worden ze bewust niet uitgenodigd.
Het lijkt me soms zo fijn om deze vorm van simpelheid te kunnen hanteren.
Dit, dus.
pi_166597348
In al die jaren wist men nooit een PVV stemmende burger te vinden die gewoon duidelijk kon maken wat het probleem nu is. Die niet overkwam als een kansloze Sjaak. Dan kun je de omroepen wel verwijten partijdig te zijn, de pijnlijke realiteit is toch anders. De PVV stemmer is gewoon over het algemeen iemand uit een volksbuurt met dito spraakvaardigheden. En op zich is daar niets mis mee. Waarom zou je als PVV'er ook op die vervloekte "elite" willen lijken?
pi_166597356
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:11 schreef madam-april het volgende:
Ze zijn absoluut wel te vinden alleen worden ze bewust niet uitgenodigd.
Is er een register van slimme PVV stemmers?
pi_166597370
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:13 schreef gelly het volgende:
In al die jaren wist men nooit een PVV stemmende burger te vinden die gewoon duidelijk kon maken wat het probleem nu is. Die niet overkwam als een kansloze Sjaak. Dan kun je de omroepen wel verwijten partijdig te zijn, de pijnlijke realiteit is toch anders. De PVV stemmer is gewoon over het algemeen iemand uit een volksbuurt met dito spraakvaardigheden. En op zich is daar niets mis mee. Waarom zou je als PVV'er ook op die vervloekte "elite" willen lijken?
Daar is alles mis mee, want ze zijn met heel veel.
Dit, dus.
pi_166597397
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Daar is alles mis mee, want ze zijn met heel veel.
Praat erover met jouw psycholoog!
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_166597401
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:11 schreef madam-april het volgende:
Ze zijn absoluut wel te vinden alleen worden ze bewust niet uitgenodigd.
Ik denk dat het meer een kwestie is van durven :P
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_166597506
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Daar is alles mis mee, want ze zijn met heel veel.
Mensen die met droge ogen beweren dat 9 van de 10 mensen tegenwoordig de 65 niet meer halen (qua leven bedoelt die vrouw dus). Als je een land wilt besturen op basis van zulke 'feiten', dan kun je inderdaad misschien het beste Donald Trump of een equivalent benoemen.

Mijn moederneukende god zeg |:(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166597550
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer een kwestie is van durven :P
Ik overweeg dan ook zeer serieus om me aan te melden. Het taboe moet doorbroken worden.
pi_166597557
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:07 schreef Joezi het volgende:

[..]

hoho eerdmans en dukkie zaten er toch ook,. die hebben hbo hoor!
Die komen beiden van de universiteit volgens mij..
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 01:23:58 #42
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166597560
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166597565
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:21 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mensen die met met droge ogen beweren dat 9 van de 10 mensen tegenwoordig de 65 niet meer halen (qua leven bedoelt die vrouw dus). Als je een land wilt besturen op basis van zulke 'feiten', dan kun je inderdaad misschien het beste Donald Trump of een equivalent benoemen.

Mijn moederneukende god zeg |:(
Naast ergernis wekt het ook wel medelij bij me op, moet ik zeggen. Hoe enorm hard word je dan wel niet aan alle kanten voorbij gelopen door alles en iedereen. Dan is letterlijk alles te moeilijk voor je. Zwaarste kutleven wat er moet zijn.
Dit, dus.
pi_166597573
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Die komen beiden van de universiteit volgens mij..
bohhhhhhhhh hoogst geleid zelfs
pi_166597581
Meneer is het vertrouwen in de politiek kwijt omdat ze in Den Haag denken dat mensen tegenwoordig steeds ouder worden en dat ze, om de zaak betaalbaar te houden, de pensioenleeftijd verhogen. Echter 9 van de 10 mensen haalt tegenwoordig de 65 niet eens meer (volgens de mentaal uitgedaagden bij Pauw iig wel)

Geen kruid tegen gewassen :{

[ Bericht 6% gewijzigd door Puntenjager op 12-11-2016 01:49:40 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166597591
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik overweeg dan ook zeer serieus om me aan te melden. Het taboe moet doorbroken worden.
Dit, dus.
pi_166597602
Geen vertrouwen in de politiek en dan je stem maar geven aan iemand waarvan je iig zeker weet dat hij minstens 50% niet na gaat komen. Komt de politiek luisteren, sloop je het gemeentehuis en bedreigt wethouders. Het is ook een soort zelfdestructie en slachtofferschap dat het hele leven van deze mensen tekent.
pi_166597610
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik overweeg dan ook zeer serieus om me aan te melden. Het taboe moet doorbroken worden.
Dat moet je voor jezelf overwegen natuurlijk. Maar ga er maar vanuit dat je een bak kritiek over je heen gaat krijgen, bovendien is dat ook niet bevorderlijk voor je baankansen. En dat is te wijten door de PVV voorman die aldoor onhandig uitlaat en ronduit schofferend is naar iedereen. Het lukt hem niet om de PVV salonfähig te laten zijn.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_166597615
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik overweeg dan ook zeer serieus om me aan te melden. Het taboe moet doorbroken worden.
Je posts hier op het forum doen je nou bepaald niet slimmer lijken dan de mevrouw op TV. Waarom denk je zelf anders?
pi_166597653
Steeds meer hogeropgeleiden kiezen voor de PVV. Het beeld dat PVV-stemmers laagopgeleide asociale tokkies zijn klopt absoluut niet (meer).
pi_166597694
Blijven dromen, tokkie.
Dit, dus.
pi_166597757
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Naast ergernis wekt het ook wel medelij bij me op, moet ik zeggen. Hoe enorm hard word je dan wel niet aan alle kanten voorbij gelopen door alles en iedereen. Dan is letterlijk alles te moeilijk voor je. Zwaarste kutleven wat er moet zijn.
Precies dat is ook het gevoel van die 58 (?) miljoen mensen die op Trump hebben gestemd. Voor de overgrote meerderheid de iets slomere, ietwat achterlijke medemens in de kleinere steden en dorpen.
Ze wéten dat ze simpele boerenlullen zijn. Ze kunnen de ratrace niet aan. Ze lopen met de tong op de schoenen en alsnog halen ze met moeite 5 km/uur. Dat is geen leuk gevoel en daarom zijn ze meer dan jaloers. Ze zijn KWAAD!
Dat gevoel is oprecht en ook misschien wel legitiem, maar als je dan de wereld wilt inrichten op basis van een volledig verdraaide weergave van de werkelijkeheid, dan heb ik toch wel een probleem met die emoties en kwaadheid.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166597764
Iemand die logische verbanden kan leggen stemt niet op de PVV. Iemand die gedegen analyses kan maken stemt geen PVV. Volgens mij doel je met hoger opgeleid op iets als HBO rechten
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:29 schreef madam-april het volgende:
Steeds meer hogeropgeleiden kiezen voor de PVV. Het beeld dat PVV-stemmers laagopgeleide asociale tokkies zijn klopt absoluut niet (meer).
Je gaat voorbij aan het punt dat achterlijke standpunten niet minder achterlijk worden als iemand met een stropdas ze uitdraagt. Misschien is iemand die achterlijke standpunten verzint nog wel dommer dan degene die ze klakkeloos na kauwt. Die laatste kan er gewoon niets aan doen.
pi_166597787
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:29 schreef madam-april het volgende:
Steeds meer hogeropgeleiden kiezen voor de PVV. Het beeld dat PVV-stemmers laagopgeleide asociale tokkies zijn klopt absoluut niet (meer).
Droom je dit of denk je echt dat dit de werkelijkheid is!? Zo ja, dan moet je misschien even checken hoe het echt zit :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166597817
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Je posts hier op het forum doen je nou bepaald niet slimmer lijken dan de mevrouw op TV. Waarom denk je zelf anders?
Over welke posts heb je het?
pi_166597820
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:35 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Precies dat is ook het gevoel van die 58 (?) miljoen mensen die op Trump hebben gestemd. Voor de overgrote meerderheid de iets slomere, ietwat achterlijke medemens in de kleinere steden en dorpen. Ze wéten dat ze simpele boerenlullen zijn.
Ze kunnen de ratrace niet aan. Ze lopen met de tong op de schoenen en alsnog halen ze met moeite 5 km/uur. Dat is geen leuk gevoel en daarom zijn ze meer dan jaloers. Ze zijn KWAAD! Dat gevoel is oprecht en ook misschien wel legitiem, maar als je dan de wereld wil inrichten op basis van een volledig verdraaide weergave van de werkelijkeheid, dan heb ik toch wel een probleem met die emoties en kwaadheid.
Precies dat. Ik heb best veel sympathie voor de hardwerkende lageropgeleide Nederlander. Maar niet als die ten koste van anderen z'n gelijk wil halen.
pi_166597852
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:37 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Droom je dit of denk je echt dat dit de werkelijkheid is!? Zo ja, dan moet je misschien even checken hoe het echt zit :)
De actuele cijfers spreken voor zich
pi_166597958
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:40 schreef madam-april het volgende:

[..]

De actuele cijfers spreken voor zich
En de tokkies stemmen tegenwoordig zeker allemaal D66!? _O-

Alsjeblieft, wees eerlijk en doe niet alsof door jou gewenste werkelijkheid ècht de realiteit is. Dat is storend.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166597972
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:36 schreef gelly het volgende:
Iemand die logische verbanden kan leggen stemt niet op de PVV. Iemand die gedegen analyses kan maken stemt geen PVV. Volgens mij doel je met hoger opgeleid op iets als HBO rechten

[..]

Je gaat voorbij aan het punt dat achterlijke standpunten niet minder achterlijk worden als iemand met een stropdas ze uitdraagt. Misschien is iemand die achterlijke standpunten verzint nog wel dommer dan degene die ze klakkeloos na kauwt. Die laatste kan er gewoon niets aan doen.
Heb je ook nog echte argumenten of is deze opsomming van drogredenen je hele onderbouwing?
pi_166597988
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:46 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

En de tokkies stemmen tegenwoordig zeker allemaal D66!? _O-

Alsjeblieft, wees eerlijk en doe niet alsof door jou gewenste werkelijkheid ècht de realiteit is. Dat is storend.
Ik zal morgen de cijfers erbij zoeken voor je..
pi_166598052
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:48 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik zal morgen de cijfers erbij zoeken voor je..
Ik ben benieuwd :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166598137
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:47 schreef madam-april het volgende:

[..]

Heb je ook nog echte argumenten of is deze opsomming van drogredenen je hele onderbouwing?
Ik denk anders dat gelly toch wel de crux aanstipt. Namelijk dat iedereen met functionerende hersenen doorziet dat politici als Trump en Wilders letterlijk in meer dan 50% van de gevallen klinkklare onzin uitkramen. Om niet te zeggen snoeiharde leugens. En als ze dan al een valide punt aandragen, dan bieden ze doorgaans nul oplossing. Of een totaal onrealiseerbare en/of totaal onwenselijke oplossing (kopvoddentaks of een muur die door Mexico betaald wordt bijvoorbeeld).
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166598145
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:13 schreef gelly het volgende:
In al die jaren wist men nooit een PVV stemmende burger te vinden die gewoon duidelijk kon maken wat het probleem nu is. Die niet overkwam als een kansloze Sjaak. Dan kun je de omroepen wel verwijten partijdig te zijn, de pijnlijke realiteit is toch anders. De PVV stemmer is gewoon over het algemeen iemand uit een volksbuurt met dito spraakvaardigheden. En op zich is daar niets mis mee. Waarom zou je als PVV'er ook op die vervloekte "elite" willen lijken?
Ik heb een tijdje geleden gezocht naar onderzoeken over de achterban van politieke partijen. Het laatste onderzoek wat ik kon vinden kwam uit 2011 en volgens dat onderzoek had de PVV veel laagopgeleide stemmers, het gemiddelde opleidingsniveau lag echt een heel stuk lager dan dat van de andere partijen. Er is sinds de laatste Tweede Kamer-verkiezingen echter nogal wat veranderd en de PVV is in die tijd in de peilingen met een flink aantal zetels gegroeid. Het lijkt me een beetje kortzichtig om te denken dat al die 'nieuwkomers' ook laagopgeleide mensen uit volksbuurten zijn.
Zelf denk ik dat een deel van die nieuwkomers enkel uit een soort protest op de PVV dreigt te stemmen en komende verkiezingen uiteindelijk toch voor een andere partij gaat. Het is echter ook niet ondenkbaar dat er in Nederland -net als in de VS bij Trump- sprake is van een onderrapportage in de peilingen voor de PVV, omdat veel mensen naar buiten toe niet eerlijk (durven te) zijn over hun stem op de PVV.

Dat laatste wordt vaker benoemd en ook Wierd Duk had het daar gisteren over toen hij vertelde dat hij een tiental mails had ontvangen van PVV-stemmers. Het is naar mijn mening ook wel te begrijpen dat mensen daar niet graag eerlijk over willen praten op TV, behalve dan de mensen die niet nadenken over eventuele gevolgen. :P
pi_166598212
Man met petje en tatoo's:

Ik heb u niet gezien

Ik maak het niet mee dat ik iemand zie rondlopen en die vraagt 'wat voel je nou!?'

Wij worden er niet bij betrokken.


Godverdomme zeg, klein kutkind dat je er bent! Wat verwacht je!? Dat politici bij alle tig miljoen tokkies hier in NL vier keer per jaar langsgaan om te vragen waar ze pijn en hebben hoe erg ze huillie huillie moeten doen!? GOD VER DOMME!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166598310
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:59 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje geleden gezocht naar onderzoeken over de achterban van politieke partijen. Het laatste onderzoek wat ik kon vinden kwam uit 2011 en volgens dat onderzoek had de PVV veel laagopgeleide stemmers, het gemiddelde opleidingsniveau lag echt een heel stuk lager dan dat van de andere partijen. Er is sinds de laatste Tweede Kamer-verkiezingen echter nogal wat veranderd en de PVV is in die tijd in de peilingen met een flink aantal zetels gegroeid. Het lijkt me een beetje kortzichtig om te denken dat al die 'nieuwkomers' ook laagopgeleide mensen uit volksbuurten zijn.
Zelf denk ik dat een deel van die nieuwkomers enkel uit een soort protest op de PVV dreigt te stemmen en komende verkiezingen uiteindelijk toch voor een andere partij gaat. Het is echter ook niet ondenkbaar dat er in Nederland -net als in de VS bij Trump- sprake is van een onderrapportage in de peilingen voor de PVV, omdat veel mensen naar buiten toe niet eerlijk (durven te) zijn over hun stem op de PVV.

Dat laatste wordt vaker benoemd en ook Wierd Duk had het daar gisteren over toen hij vertelde dat hij een tiental mails had ontvangen van PVV-stemmers. Het is naar mijn mening ook wel te begrijpen dat mensen daar niet graag eerlijk over willen praten op TV, behalve dan de mensen die niet nadenken over eventuele gevolgen. :P
Natuurlijk zullen tussen de PVV-stemmers ook hoger opgeleiden zitten. Echter nog steeds relatief erg weinig, denk ik. Precies zoals er ook wel een paar tokkies op D66 zullen stemmen, maar relatief gezien erg weinig.

En wat zegt hoger opgeleid tegenwoordig. 50% van de jongeren doet tegenwoordig hbo. 'Hoger opgeleid' is dus absoluut geen garantie meer voor intellect en objectief rederningsvermogen. Misschien dat je met academisch geschoold een beetje in de buurt komt van wat je je eigenlijk voorstelt bij 'hoger opgeleid' (Ja, ik weet het. Het is arrogant, maar het is wel een feit).
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166598492
Tokkiewijf: Wilders is democratisch gekozen, dus hij moet aan de macht komen en andere partijen moeten met hem samenwerken.

De politiek en de media laten hier (en in de VS) geen steken vallen. Het tokkiedeel van de bevolking is gewoon te dom om de basale principes van een democratie te begrijpen. En hebben er ook helemaal geen zin in om zich aan die principes te houden.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166598641
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:33 schreef Puntenjager het volgende:
Tokkiewijf: Wilders is democratisch gekozen, dus hij moet aan de macht komen en andere partijen moeten met hem samenwerken.

De politiek en de media laten hier (en in de VS) geen steken vallen. Het tokkiedeel van de bevolking is gewoon te dom om de basale principes van een democratie te begrijpen. En hebben er ook helemaal geen zin in om zich aan die principes te houden.
Tokkie dit, tokkie dat, tokkie zus, tokkie zo. Kun je ook normaal discussiëren, of kom je écht niet verder dan de gemiddelde deugdebiel bij DWDD?
pi_166598711
#teampuntenjager
pi_166598773
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:14 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Natuurlijk zullen tussen de PVV-stemmers ook hoger opgeleiden zitten. Echter nog steeds relatief erg weinig, denk ik. Precies zoals er ook wel een paar tokkies op D66 zullen stemmen, maar relatief gezien erg weinig.

En wat zegt hoger opgeleid tegenwoordig. 50% van de jongeren doet tegenwoordig hbo. 'Hoger opgeleid' is dus absoluut geen garantie meer voor intellect en objectief rederningsvermogen. Misschien dat je met academisch geschoold een beetje in de buurt komt van wat je je eigenlijk voorstelt bij 'hoger opgeleid' (Ja, ik weet het. Het is arrogant, maar het is wel een feit).
Tja, dat is lastig te zeggen. Momenteel is niet eens duidelijk hoeveel mensen PVV (of een andere partij) zouden stemmen, laat staan wie die mensen zijn. Maar de die-hard PVV-stemmers, of laten we zeggen: de PVV-fans, die al bij de vorige verkiezingen op de PVV hebben gestemd zullen inderdaad nog niet vertrokken zijn. :P

Je zou ook onderscheid kunnen maken tussen tokkiemensen (zoals tokkiewijf net bij Pauw) en de groep laagopgeleiden. Hoewel ze grotendeels zullen overlappen, gedragen niet alle laagopgeleiden zich als dat tokkiewijf (ik denk dan zelf bijvoorbeeld aan mensen in de zorg met een MBO-opleiding*). Aan de andere kant is er, zoals je zelf ook al aangeeft, bij hoogopgeleiden geen garantie dat je te maken hebt met iemand die beschikt over een fatsoenlijk redeneringsvermogen en in een discussie met goede argumenten kan komen; die Eerdmans werd net nog genoemd, mooi voorbeeld. 8)7
Als je het op die manier bekijkt kan dus zelfs de verdeling laag- en hoogopgeleid te kort door de bocht zijn. Ik zou het waarschijnlijk niet erg vinden om bij Pauw te luisteren naar een laagopgeleide PVV-stemmer met een goed verhaal, maar luisteren naar zo'n vrouw als vandaag bij Pauw vind ik echt tenenkrommend. Dat geldt ook voor die Eerdmans op sommige momenten, ondanks dat hij in de categorie 'hoogopgeleiden' valt.

De 'echt' hoogopgeleiden zullen in de achterban van de meeste partijen schaars zijn, ik denk dat zij zich grotendeels concentreren in één of twee partij(en).

*Of hoort MBO in de categorie 'middelbaaropgeleiden'?
pi_166598791
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:29 schreef madam-april het volgende:
Steeds meer hogeropgeleiden kiezen voor de PVV. Het beeld dat PVV-stemmers laagopgeleide asociale tokkies zijn klopt absoluut niet (meer).
Racisten via je in elke laag van de samenleving.
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
pi_166607723
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 03:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

Tja, dat is lastig te zeggen. Momenteel is niet eens duidelijk hoeveel mensen PVV (of een andere partij) zouden stemmen, laat staan wie die mensen zijn. Maar de die-hard PVV-stemmers, of laten we zeggen: de PVV-fans, die al bij de vorige verkiezingen op de PVV hebben gestemd zullen inderdaad nog niet vertrokken zijn. :P

Je zou ook onderscheid kunnen maken tussen tokkiemensen (zoals tokkiewijf net bij Pauw) en de groep laagopgeleiden. Hoewel ze grotendeels zullen overlappen, gedragen niet alle laagopgeleiden zich als dat tokkiewijf (ik denk dan zelf bijvoorbeeld aan mensen in de zorg met een MBO-opleiding*). Aan de andere kant is er, zoals je zelf ook al aangeeft, bij hoogopgeleiden geen garantie dat je te maken hebt met iemand die beschikt over een fatsoenlijk redeneringsvermogen en in een discussie met goede argumenten kan komen; die Eerdmans werd net nog genoemd, mooi voorbeeld. 8)7
Als je het op die manier bekijkt kan dus zelfs de verdeling laag- en hoogopgeleid te kort door de bocht zijn. Ik zou het waarschijnlijk niet erg vinden om bij Pauw te luisteren naar een laagopgeleide PVV-stemmer met een goed verhaal, maar luisteren naar zo'n vrouw als vandaag bij Pauw vind ik echt tenenkrommend. Dat geldt ook voor die Eerdmans op sommige momenten, ondanks dat hij in de categorie 'hoogopgeleiden' valt.

De 'echt' hoogopgeleiden zullen in de achterban van de meeste partijen schaars zijn, ik denk dat zij zich grotendeels concentreren in één of twee partij(en).

*Of hoort MBO in de categorie 'middelbaaropgeleiden'?
Wat is dit nou weer voor redelijkheid en nuancering!? Hier kan ik het natuurlijk nooit mee oneens zijn :(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166613064
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:58 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik denk anders dat gelly toch wel de crux aanstipt. Namelijk dat iedereen met functionerende hersenen doorziet dat politici als Trump en Wilders letterlijk in meer dan 50% van de gevallen klinkklare onzin uitkramen. Om niet te zeggen snoeiharde leugens. En als ze dan al een valide punt aandragen, dan bieden ze doorgaans nul oplossing. Of een totaal onrealiseerbare en/of totaal onwenselijke oplossing (kopvoddentaks of een muur die door Mexico betaald wordt bijvoorbeeld).
Ik lees nog steeds geen echte argumenten enkel drogredenen..
pi_166613454
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 21:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik lees nog steeds geen echte argumenten enkel drogredenen..
Lees de standpunten en ideeën van Trump en Wilders en zet je hersenen aan zou ik zeggen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166626350
Ik zit al de hele dag te wachten op de cijfers van de eloquente PVV-er madam-april.
pi_166626484
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:33 schreef Puntenjager het volgende:
Tokkiewijf: Wilders is democratisch gekozen, dus hij moet aan de macht komen en andere partijen moeten met hem samenwerken.

De politiek en de media laten hier (en in de VS) geen steken vallen. Het tokkiedeel van de bevolking is gewoon te dom om de basale principes van een democratie te begrijpen. En hebben er ook helemaal geen zin in om zich aan die principes te houden.
De Hillary achterban bestaat dus ook uit tokkies. Ze gaan de straat op en gebruiken geweld omdat ze het niet eens zijn met de verkiezingsuitslag.
  zondag 13 november 2016 @ 16:06:29 #76
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166626703
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 15:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De Hillary achterban bestaat dus ook uit tokkies. Ze gaan de straat op en gebruiken geweld omdat ze het niet eens zijn met de verkiezingsuitslag.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166637174
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 15:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De Hillary achterban bestaat dus ook uit tokkies. Ze gaan de straat op en gebruiken geweld omdat ze het niet eens zijn met de verkiezingsuitslag.
Ik zou dat eerder tuig noemen. Geen tokkies :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166649894
* Lijsttrekker Tunahan Kuzu over het
verkiezingsprogramma van DENK.

* Nationaal Coördinator
Terrorismebestrijding en Veiligheid
Dick Schoof over zijn nieuwe
veiligheidsanalyse.

* Rapper Fresku over zijn 'Welkom bij
de Fresku Show',zijn debuut in het
theater.
pi_166650617
KuzuGOD
TOPSHOW
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166653206
topshow *O*
pi_166653422
Jan Lammers over Verstappengod
pi_166656993
Kuzuuuuu
(she/her)
  maandag 14 november 2016 @ 21:55:55 #83
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166659037
Sultana wil niet meer komen, weggepest? -O-
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  maandag 14 november 2016 @ 22:34:34 #84
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166660351
Jan Lammers over de race van Max Verstappen
Een spectaculaire inhaalrace gisteren van Max Verstappen tijdens de Grand Prix van Brazilië. Vriend en vijand zijn vol over de fantastische prestaties van de jonge coureur. Ook oud-coureur Jan Lammers is lyrisch over Max. Hij is vanavond gast en vertelt waarom.

Tunahan Kuzu over het verkiezingsprogramma van DENK
Tunahan Kuzu, lijsttrekker van DENK, presenteert het verkiezingsprogramma. We bespreken de opvallendste punten (diversiteitsquota, loksollicitaties, positieve discriminatie, herstelbetalingen aan slavernijgebieden) en leggen hem een aantal ja/nee-vragen voor.

Dick Schoof over de nieuwe veiligheidsanalyse
Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Dick Schoof presenteert een nieuwe veiligheidsanalyse. Het dreigingsniveau blijft op niveau 4. De kans op een aanslag is reëel maar er zijn geen concrete aanwijzingen dat er voorbereidingen worden getroffen voor een aanslag. Wat betekent dat concreet? En welk gevaar vormen jihadisten die terugkeren uit Syrië en Irak?

Fresku over 'Welkom bij de Fresku Show'
"Ik wil dat je na afloop verward bent", zegt rapper Fresku over 'Welkom bij de Fresku Show'. Het is zijn debuut in het theater en dat is wennen voor maker en publiek. Er klinkt nauwelijks muziek, de grappen zijn niet enkel om te lachen, grote thema's als racisme en opvoeding worden behandeld en de Fresku-typetjes Gino Pietermaai en Willy Keurig zaaien nog meer verwarring dan anders. Vanavond schuift Fresku aan voor meer toelichting.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166660733
Waarom krijgt DENK zoveel spreektijd bij Pauw??

Ik mag toch hopen vanwege het humoristische element
  maandag 14 november 2016 @ 22:48:01 #86
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166660752
Wanneer gaat Turkije herstelbetalingen aan Armenië betalen?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166660811
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Wanneer gaat Turkije herstelbetalingen aan Armenië betalen?
Ssssssssssst. Verboden onderwerp bij DENK
pi_166660827
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 22:50 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Ssssssssssst. Verboden onderwerp bij DENK
staat wel in het verkiezingsprogramma
pi_166660868
pi_166660874
Gino Pietermaai :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 14 november 2016 @ 22:52:56 #91
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166660875
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166660880
quote:
deze kreeg ik op WhatsApp :{
pi_166660898
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 22:51 schreef JanCees het volgende:

[..]

staat wel in het verkiezingsprogramma
Herstelbetalingen wel, maar Armenië niet :)
pi_166660909
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 22:53 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Herstelbetalingen wel, maar Armenië niet :)
oh dacht dat te lezen ergens
pi_166660963
Kuzu is een schandknaapje van Erdogan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166661035
Ministerie van Vrede
De verdediging van Nederland wordt wat betreft DENK overbodig. Het ministerie van Defensie moet vervangen worden door een Ministerie van Vrede en Wederopbouw. Het leger mag zich namelijk alleen nog daarop richten. En een procent van alles wat we verdienen zou naar ontwikkelingssamenwerking moeten gaan.

Terrorisme
Onder het kopje ’aanpak van terrorisme’ staat niets over terrorisme uit islamitische hoek, maar schrijft de partij dat er een ’Actieplan Integratie Aanpak Extreemrechts Geweld’ moet worden ingevoerd, „omdat de dreiging van extreemrechts door diensten wordt onderschat.” Ook moet er een racisme-politie worden opgericht, die zich speciaal op de bestrijding van racisme focust.

Een ander markant punt uit het programma is diversiteitsquota’ voor allochtonen en vrouwen, zowel bij de overheid, bij stages als in de top van het bedrijfsleven. „Het gaat niet meer om de kwaliteit, maar om de gelijke geschiktheid voor hetzelfde werk. Dan mag je best een voorkeur geven”, aldus voorman Kuzu.
pi_166661054
Leuk, dat stropdasje w/
pi_166661059
Schiet dan
pi_166661064
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 22:59 schreef JanCees het volgende:
Ministerie van Vrede
De verdediging van Nederland wordt wat betreft DENK overbodig. Het ministerie van Defensie moet vervangen worden door een Ministerie van Vrede en Wederopbouw. Het leger mag zich namelijk alleen nog daarop richten. En een procent van alles wat we verdienen zou naar ontwikkelingssamenwerking moeten gaan.

Terrorisme
Onder het kopje ’aanpak van terrorisme’ staat niets over terrorisme uit islamitische hoek, maar schrijft de partij dat er een ’Actieplan Integratie Aanpak Extreemrechts Geweld’ moet worden ingevoerd, „omdat de dreiging van extreemrechts door diensten wordt onderschat.” Ook moet er een racisme-politie worden opgericht, die zich speciaal op de bestrijding van racisme focust.

Een ander markant punt uit het programma is diversiteitsquota’ voor allochtonen en vrouwen, zowel bij de overheid, bij stages als in de top van het bedrijfsleven. „Het gaat niet meer om de kwaliteit, maar om de gelijke geschiktheid voor hetzelfde werk. Dan mag je best een voorkeur geven”, aldus voorman Kuzu.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166661071
Topshow.
(she/her)
pi_166661075
KUZU
pi_166661085
Waren dat beelden van Kuzu?
pi_166661087
TrumpGOD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166661094
BomgordelGenot
  maandag 14 november 2016 @ 23:01:32 #105
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166661097
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waren dat beelden van Kuzu?
:D
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166661106
Goed duo
pi_166661122
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 23:01 schreef superniger het volgende:
TrumpGOD
pi_166661123
Asscher en Samson die een toneelstuk opvoeren :')
(she/her)
pi_166661126
De Trump bash gaat zelfs na de verkiezingen gewoon door.
pi_166661128
'debat'
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166661129
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waren dat beelden van Kuzu?
Kuzu op een biologische duurzaamheids stage in Syrië.

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166661134
Debatje in de Schilderswijk _O_
pi_166661135
KUZUUUUUU
(she/her)
  maandag 14 november 2016 @ 23:02:25 #114
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166661137
Aldus Molotov en Beria
RED ONS HENNIEGOD
pi_166661139
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2016 23:01 schreef Bolasie het volgende:
Goed duo
Melania 😍
pi_166661142
Het Rode Gevaar.
pi_166661143
Kuzu heeft wel een slaanbaar hoofd.
pi_166661145
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 23:02 schreef JanCees het volgende:

[..]

Melania 😍
Meh
pi_166661152
Kuzuaids
pi_166661153
F1 boeit toch echt niemand
pi_166661158
Max _O_
pi_166661161
Waarom praat ie Engels?
  maandag 14 november 2016 @ 23:03:24 #123
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166661164
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De Trump bash gaat zelfs na de verkiezingen gewoon door.
Ze lieten letterlijk alleen wat beelden zien. Ze maakten er geen opmerking over.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166661167
2 jaar geleden was niemand hier F1 fan.
pi_166661168
MAXGOD
pi_166661176
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Waarom praat ie Engels?
Pauw heeft toeristen op de boot.
  maandag 14 november 2016 @ 23:04:01 #127
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166661178
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Waarom praat ie Engels?
En hij heeft geen Red Bull-blikje omhoog gehouden

Ontslag
RED ONS HENNIEGOD
pi_166661185
Heel de dag gaat het over Max :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166661186
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 jaar geleden was niemand hier F1 fan.
'T zijn net Ajax fans
pi_166661194
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 jaar geleden was niemand hier F1 fan.
Mooi toch?
(she/her)
pi_166661200
SC genot.
pi_166661201
Max lijkt op een breeddbekpad.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  Redactie Sport maandag 14 november 2016 @ 23:04:50 #133
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166661203
MAXGOD
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 14 november 2016 @ 23:04:52 #134
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166661205
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 jaar geleden was niemand hier F1 fan.
Vervelend, al die nieuwe fans
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  Redactie Sport maandag 14 november 2016 @ 23:05:16 #135
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166661213
Mensen die in 2009 geen F1 keken :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166661218
Er zijn mensen die Nederland - Luxemburgaids hebben gekeken ipv F1. :') x100
pi_166661219
Ik kijk voor Kuzu

Niet voor F1aids
pi_166661224
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef tralalala het volgende:
Er zijn mensen die Nederland - Luxemburgaids hebben gekeken ipv F1. :') x100
(she/her)
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:05:45 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661229
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 23:04 schreef superniger het volgende:
Heel de dag gaat het over Max :r
Max _O_

Jij hebt het heel de dag over het weer :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661230
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef tralalala het volgende:
Er zijn mensen die Nederland - Luxemburgaids hebben gekeken ipv F1. :') x100
Luxemburg - Nederland*
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 23:05:56 #141
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166661234
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef tralalala het volgende:
Er zijn mensen die Nederland - Luxemburgaids hebben gekeken ipv F1. :') x100
Ik ja, en nu?
What can change the nature of a man?
pi_166661246
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Ik ja, en nu?
Jij hebt er kijk op.
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:06:18 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661249
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2016 23:04 schreef Bolasie het volgende:

[..]

'T zijn net Ajax fans
Ja want die wonnen in de jaren 70/80/90 niks :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661260
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef tralalala het volgende:
Er zijn mensen die Nederland - Luxemburgaids hebben gekeken ipv F1. :') x100
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:07:03 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661269
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk voor Kuzu

Niet voor F1aids
Ik zal het doorgeven. Gaat snel bij jou, net de HIV-diagnose achter de rug.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 14 november 2016 @ 23:07:06 #146
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166661271
Een Nederlander heeft succes in een sport

Als die op een dag zichzelf doodrijdt kan de F1 ook de prullenbak in bij velen
RED ONS HENNIEGOD
pi_166661273
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef tralalala het volgende:
Er zijn mensen die Nederland - Luxemburgaids hebben gekeken ipv F1. :') x100
En je hebt mensen die daarna nog Studio Voetbal meepakken. :')
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 23:07:29 #148
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166661283
Hey die fresco zit er ook.
What can change the nature of a man?
pi_166661291
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja want die wonnen in de jaren 70/80/90 niks :D

:P
Inderdaad.
pi_166661295
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
Hey die fresco zit er ook.
frescogod
pi_166661299
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hart van Nederland :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166661316
quote:
9s.gif Op maandag 14 november 2016 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Een Nederlander heeft succes in een sport

Als die op een dag zichzelf doodrijdt kan de F1 ook de prullenbak in bij velen
Een Nederlander heeft succes in een sport, tijd voor vijftig biografieën, en eeuwige tafelrechten bij elk Nederlands praatprogramma.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166661317
Goede beelden
  maandag 14 november 2016 @ 23:08:33 #154
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166661319
Leuke diashow
RED ONS HENNIEGOD
pi_166661321
Goed beeld.
pi_166661322
Die Olav is ook een debiel.
  Redactie Sport maandag 14 november 2016 @ 23:08:40 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166661326
olav :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:08:42 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661328
Olav ha ha ha :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 23:08:43 #159
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166661329
Olav Mol :')
What can change the nature of a man?
pi_166661330
Lag
  maandag 14 november 2016 @ 23:08:46 #161
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166661331
Goede framerate.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166661332
Is dat Ziggo die zoveel geld vraagt? :')
  maandag 14 november 2016 @ 23:08:51 #163
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_166661333
:')
Isn't it ironic, don't you think
pi_166661336
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:05 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Ik ja, en nu?
Waarom zou je naar een amateurteam kijken op TV? Ga dan naar je lokale FC Bal-op-het-dak
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  Redactie Sport maandag 14 november 2016 @ 23:08:57 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166661337
kutbeeld
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166661338
Fak dat shit!
standaarddrinker
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:09:00 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661339
Mooi dit _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661343
OlavGod
pi_166661350
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Is dat Ziggo die zoveel geld vraagt? :')
Nee
pi_166661356
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Is dat Ziggo die zoveel geld vraagt? :')
Nee de FOM. Ziggo wil het best weggeven, was net ook al bij rtlln
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_166661361
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Een Nederlander heeft succes in een sport, tijd voor vijftig biografieën, en eeuwige tafelrechten bij elk Nederlands praatprogramma.
Verbaasd me wel een beetje dat chauvinisme bij die oikofoben van de VARA.
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 23:09:36 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166661362
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Is dat Ziggo die zoveel geld vraagt? :')
Is toch extra reclame waardoor meer mensen gaan kijken op ziggo. :?
What can change the nature of a man?
  maandag 14 november 2016 @ 23:09:42 #173
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166661366
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Een Nederlander heeft succes in een sport, tijd voor vijftig biografieën, en eeuwige tafelrechten bij elk Nederlands praatprogramma.
Bij voorkeur biografieën met gigantische letters
RED ONS HENNIEGOD
pi_166661368
Oemberto Tan deed dit beter. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:09:42 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661370
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2016 23:08 schreef Bolasie het volgende:
Die Olav is ook een debiel.
Jij vindt dat de rondemis een preek moet houden

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 14 november 2016 @ 23:09:55 #176
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_166661375
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Is dat Ziggo die zoveel geld vraagt? :')
Nee de Formule1 organisatie erachter
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_166661384
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Is dat Ziggo die zoveel geld vraagt? :')
Nee dat is de F1 zelf waar de beelden zo duur zijn.
pi_166661391
Jack Plooij :r
pi_166661398
Ha ha ha :D
pi_166661399
Max _O_
(she/her)
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:10:58 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661400
Het moooie is dat Max ook een goeie coole gast is. Iemand waar je sympathie voor hebt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661417
Italiaan?? Ricciardo is een Aussie
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_166661418
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 23:07 schreef superniger het volgende:

[..]

Hart van Nederland :')
Weet je wel weer welke lokale 18-jarige knaapjes van de lokale voetbalclub en dancing zichzelf op het lokale bochtige dijkweggetje hebben doodgereden tegen een onbeweegbare esdoorn met hun zwarte Golf mark IV waar ze samen al jaren voor gespaard hadden door in de zomer hard te werken in de onmetelijke kassen van boer Kees.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 23:12:35 #185
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166661433
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Italiaan?? Ricciardo is een Aussie
Nee dit is een Aussie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
pi_166661439
quote:
Maar Nederlanders kunnen juist niet rijden in de regen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166661444
JA
pi_166661445
KUZUUUUU
pi_166661446
Kuzugenot
pi_166661448
KuzuAIDS
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166661451
jaaaaaaaa
pi_166661456
Kuzuuuuuuuuu
(she/her)
  maandag 14 november 2016 @ 23:13:46 #193
242879 Onnoman
The On And Only
pi_166661466
waarom geven ze deze idioten nog een podium?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_166661467
Jammer dat Johan er niet zit, beetje tegengas.
  Redactie Sport maandag 14 november 2016 @ 23:14:07 #195
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166661472
was dit al max? shitshow
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166661473
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:13 schreef Onnoman het volgende:
waarom geven ze deze idioten nog een podium?
Omdat we willen lachen?
  maandag 14 november 2016 @ 23:14:10 #197
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166661476
Wat praat hij toch irritant.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166661480
Fresku denkt er het zijne van
pi_166661485
Waarom aandacht geven aan kuzu? Waarom niet gewoon doodzwijgen
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 14 november 2016 @ 23:14:31 #200
242879 Onnoman
The On And Only
pi_166661488
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Omdat we willen lachen?
ik lach alleen om hans teeuwen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_166661491
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Wat praat hij toch irritant.
Inderdaad.
pi_166661493
:D
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 23:14:49 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166661495
Kwestie :')
What can change the nature of a man?
pi_166661497
"Kwestie"
pi_166661499
Genocide niet erkennen :r
pi_166661503
GenocideGenot.
pi_166661504
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:13 schreef Onnoman het volgende:
waarom geven ze deze idioten nog een podium?
Goed voor de kijkcijfers
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166661506
Dat heet gewoon ontkennen van genocide.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  maandag 14 november 2016 @ 23:15:05 #209
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166661513
Geno(t)cide
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166661517
Haha :')
(she/her)
pi_166661524
Armeense kwestie genot.
pi_166661531
Je kan zeggen wat je wil, maar Kuzu kan wel redelijk praten.
pi_166661533
Que si, Que no, Que nunca genocide. *O*
pi_166661534
DENK heeft leden. :')
  maandag 14 november 2016 @ 23:16:05 #215
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166661537
• Vóór het gelijk behandelen van islamitische onderwijsinitiatieven
• Vóór het aanbieden van voldoende opleidingen tot islamitisch geestelijke en imams

Wat vinden we van deze punten?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166661545
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:15 schreef BobW het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Kuzu kan wel redelijk praten.
Niet alles op je zelf reflecteren.
  maandag 14 november 2016 @ 23:16:21 #217
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_166661547
Het woordtja genocide
Haters everywhere but I don't really care.
pi_166661548
Bush did 9/11
pi_166661555
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:15 schreef BobW het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Kuzu kan wel redelijk praten.
Ja en als er iemand een wolf in schaapskleren is dan is hij het wel.
  maandag 14 november 2016 @ 23:16:32 #220
242879 Onnoman
The On And Only
pi_166661558
extreem linkse mensen zijn wat mij betreft de nieuwe nazi's van de 21e eeuw
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_166661567
Oh 200000 maar, dan valt het nog mee.
  maandag 14 november 2016 @ 23:17:10 #222
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166661573
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh 200000 maar, dan valt het nog mee.
Komt Hitler z'n bed niet voor uit.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166661579
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh 200000 maar, dan valt het nog mee.
Alles onder de miljoen is geen genocide.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166661589
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:17 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Komt Hitler z'n bed niet voor uit.
Voor D-Day ook niet.
pi_166661590
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ja en als er iemand een wolf in schaapskleren is dan is hij het wel.
Die blik in zijn ogen...

Let er maar eens op. Brrr..
pi_166661598
Armeense genocide is niet erg, maar Nederland moet wel ff volledige schuld erkennen inzake Maluku en Suriname in de jaren 80 en 90 :')...

Maluku kan ik me voorstellen, dat was compleet onhaalbaar. Dus enigszins spijt ervan hebben, en schuld erkennen dat die mensen nog tijden in Westerbork hebben gezeten nadat ze naar Nederland kwamen kan best..


Maar dan de Armeense genocide afdoen als een kwestie, maakt je compleet belachelijk.

Ik zou verder niet weten wat wij nog met Suriname zouden moeten overigens..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 14 november 2016 @ 23:18:23 #227
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_166661601
Ook al waren het er "maar" 200.000, waarom zou dat dan geen genocide zijn?
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
  maandag 14 november 2016 @ 23:18:29 #228
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_166661604
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:15 schreef BobW het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Kuzu kan wel redelijk praten.
Dit. Zoveel beter te verduren dan Zeurvana iig.
pi_166661608
Donkergroen erkent de genocide.

Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166661612
Nederlands koloniaal verleden: vreselijk, moet meer aandacht krijgen
Armeense genocide door Turken: niet gebeurd!
standaarddrinker
  maandag 14 november 2016 @ 23:18:58 #231
242879 Onnoman
The On And Only
pi_166661615
chemische castratie?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_166661619
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Armeense genocide is niet erg, maar Nederland moet wel ff volledige schuld erkennen inzake Maluku en Suriname in de jaren 80 en 90 :')...

Maluku kan ik me voorstellen, dat was compleet onhaalbaar. Maar dan de Armeense genocide afdoen als een kwestie, maakt je compleet belachelijk.

Ik zou verder niet weten wat wij nog met Suriname zouden moeten overigens..
250.000, 600.000, 700.000, 1.000.000, allemaal onduidelijkheid, dat snap je toch wel?
pi_166661621
Arjen Lubach _O_
(she/her)
pi_166661622
Lubach _O_
pi_166661626
De kinderporno kaart... Hoppa
  maandag 14 november 2016 @ 23:19:22 #236
242879 Onnoman
The On And Only
pi_166661629
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef Fylax het volgende:
Arjen Lubach _O_
hij is irritant
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:19:29 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661633
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Nederlands koloniaal verleden: vreselijk, moet meer aandacht krijgen
Armeense genocide door Turken: niet gebeurd!
Voetnoot :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661635
Kuzu bash
pi_166661636
Ik vind dat programma van Lubach niet zo bijzonder. Beetje nep-Amerikaans.
pi_166661637
Castreren moet weer leuk worden.
pi_166661640
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:18 schreef Onnoman het volgende:
chemische castratie?
Ja, je ballen in het batterijzuur hangen.
pi_166661647
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef Fylax het volgende:
Arjen Lubach _O_
linkse rat
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:19:59 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661648
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef Fylax het volgende:
Arjen Lubach _O_
_O_

Helden programma. Het mooie is dat het niet links of rechts is.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661656
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:18 schreef Onnoman het volgende:
chemische castratie?
Het gebruik van medicijnen om de werking tegen te gaan van de hormonen in de ballen.

Androcur is een bekende.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166661663
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef JanCees het volgende:

[..]

linkse rat
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef tong80 het volgende:

[..]

_O_

Helden programma. Het mooie is dat het niet links of rechts is.

:P
hm
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:20:37 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661667
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
De kinderporno kaart... Hoppa
Ja want je moet begrijpen dat het voor kinderen later heel erg is hoor. :D Want dat vinden anderen niet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661671
De pik afsnijden en in de bek douwen, zouden Henk en Ingrid zeggen.
standaarddrinker
  maandag 14 november 2016 @ 23:20:52 #248
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_166661672
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Castreren moet weer leuk worden.
Castreren is een feestje
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_166661675
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Het gebruik van medicijnen om de werking tegen te gaan van de hormonen in de ballen.

Androcur is een bekende.
Klinkt als een goed middel voor de nofap.
  maandag 14 november 2016 @ 23:21:07 #250
242879 Onnoman
The On And Only
pi_166661678
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, je ballen in het batterijzuur hangen.
ben jij voorstander?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_166661685
Fresku :')
(she/her)
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:21:25 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661688
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef Bolasie het volgende:
Ik vind dat programma van Lubach niet zo bijzonder. Beetje nep-Amerikaans.
Ha ha ha. Dat gelul altijd van On-Nederlands goed. Man Nederlandse tv is tien keer beter en 100 keer zo leuk dan die Amerikanen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661689
freskuh :')
oh god hij is net op weg als Typhoon
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_166661690
Fresku gooi jezelf weg man.
pi_166661693
Fresku is sinds kort ook moslim :')
pi_166661694
Ik zei het toch Fresku is pro Denk
pi_166661698
'Fresku' kijkt ook altijd uit zijn ogen alsof hij een pseudo-filosoof is of gewoon stoned
standaarddrinker
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:21:52 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661704
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef Zipportal het volgende:
Castreren moet weer leuk worden.
Net als cremeren volgens Harry Mens Ha ha ha

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661705
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Fresku is sinds kort ook moslim :')
* proest * :')
pi_166661706
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ha ha ha. Dat gelul altijd van On-Nederlands goed. Man Nederlandse tv is tien keer beter en 100 keer zo leuk dan die Amerikanen.

:P
Waar ontken ik dat?
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 23:22:06 #263
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166661716
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef DrDentz het volgende:
'Fresku' kijkt ook altijd uit zijn ogen alsof hij een pseudo-filosoof is of gewoon stoned
Dat is hetzelfde.
What can change the nature of a man?
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:22:15 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661719
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef JanCees het volgende:

[..]

linkse rat
Juist niet man. Dat ie weer zo gemakke;lijk roeptoetyeren

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661721
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Klinkt als een goed middel voor de nofap.
Je wordt er wel kaal van.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  maandag 14 november 2016 @ 23:22:17 #266
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166661723
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Fresku is sinds kort ook moslim :')
Geestelijk minder begaafd dus
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 14 november 2016 @ 23:22:20 #267
242879 Onnoman
The On And Only
pi_166661724
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik zei het toch Fresku is pro Denk
dat zei je idd.. je hebt scherpe zintuigen mijn vriend
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_166661732
Gaan ze dan ook shoarmatenten sollicitaties opsturen met namen als Mike en Priscilla?
(she/her)
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:22:50 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661739
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
De pik afsnijden en in de bek douwen, zouden Henk en Ingrid zeggen.
Deden ze namens IS in Bataglan. Volgens het het geloof.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661743
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik zei het toch Fresku is pro Denk
Fresku Denkt gewoon na, hij zal er niet intrappen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166661749
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:22 schreef Onnoman het volgende:

[..]

dat zei je idd.. je hebt scherpe zintuigen mijn vriend
Ik zei ook dat Trump zou winnen en Brexit

Donaties geven mag, info via DM
pi_166661754
Hoe zou dat komen dat mensen met arabische namen niet worden uitgenodigd? Omdat het gewoon vaak kut werken is en de vrijmibo ongezellig.
standaarddrinker
pi_166661758
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Juist niet man. Dat ie weer zo gemakke;lijk roeptoetyeren

:P
is ie wel hoor
pi_166661762
Allerlei Marokkanen die als straf op bezoek moeten bij Joden. _O_
(she/her)
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:23:39 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661766
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Waar ontken ik dat?
Je zegt dat het van Amerikanen gejat is

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 14 november 2016 @ 23:23:42 #276
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166661770
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zou dat komen dat mensen met arabische namen niet worden uitgenodigd? Omdat het gewoon vaak kut werken is en de vrijmibo ongezellig.
Zeiken als ik een broodje ham eet. :{
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166661774
Hij is ook tegen de monarchie. Walgelijk mannetje dus.
pi_166661776
En als een Turk een Nederlander weigert?
  maandag 14 november 2016 @ 23:23:56 #279
242879 Onnoman
The On And Only
pi_166661778
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2016 23:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik zei ook dat Trump zou winnen en Brexit

Donaties geven mag, info via DM
bron anders geloof ik je niet
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_166661779
Kuzu heeft gesproken
  maandag 14 november 2016 @ 23:23:58 #281
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166661780
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:23 schreef Fylax het volgende:
Allerlei Marokkanen die als straf op bezoek moeten bij Joden. _O_
Maar dat gaat niet gebeuren bij de geitenneukers
RED ONS HENNIEGOD
pi_166661784
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je zegt dat het van Amerikanen gejat is

:P
Precies. Dat is slecht, dit dus ook.
pi_166661785
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:23 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Zeiken als ik een broodje ham eet. :{
Alsof ze jou aankijken, Nederlandse hond.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166661789
Trump had ook hele goede punten hoor
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:24:21 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661792
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 23:23 schreef JanCees het volgende:

[..]

is ie wel hoor
Nou laat hem. Hij spaart de Linksen niet

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661801
Een 'zogenaamd' islamitisch motief :')
pi_166661803
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
De pik afsnijden en in de bek douwen, zouden Henk en Ingrid zeggen.
Ik zag vandaag een "Bring back death penalty for pedofiles?" kettingmail/ding/post of iets in die richting op Facebook langskomen. Alléén maar "yes". :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2016 23:25:01 ]
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:24:49 #288
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661804
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 23:23 schreef JanCees het volgende:
Hij is ook tegen de monarchie. Walgelijk mannetje dus.
Ik ben ook tegen de monarchie. Ben ik walgelijk ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661805
Kuzugod, grijze wolven worldwide pride, niet te stoppen, turkse koppen
  maandag 14 november 2016 @ 23:25:04 #290
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_166661810
Nou meneer Kuzu, het is ook zo dat veel 'allochtonen' (mag dat nog?) toch wel degelijk een taalachterstand hebben. En als je een sollicitatiebrief met 5 spelfouten per zin schrijft, heeft het niet per definitie met je naam of afkomst te maken dat je wordt afgewezen.
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
pi_166661815
Vingertje
pi_166661816
quote:
9s.gif Op maandag 14 november 2016 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Geestelijk minder begaafd dus
Volgens funx is dat anders :P

http://www.funx.nl/news/o(...)e-jongen-moslim-werd
pi_166661817
Turk Power! Turk goed, rest slecht!
pi_166661819
Moord op Van Gogh ontkennen.
standaarddrinker
  maandag 14 november 2016 @ 23:25:27 #295
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166661824
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Alsof ze jou aankijken, Nederlandse hond.
Grapje, werkten geen buitenlanders waar ik werkte. Alsof er but'nlanders werken op een Gronings accountantskantoor.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Trouwste user 2022 maandag 14 november 2016 @ 23:25:29 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_166661825
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2016 23:24 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Precies. Dat is slecht, dit dus ook.
Ken je The Office, Idols, Big Brother ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166661827
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:25 schreef gosschalks het volgende:
Nou meneer Kuzu, het is ook zo dat veel 'allochtonen' (mag dat nog?) toch wel degelijk een taalachterstand hebben. En als je een sollicitatiebrief met 5 spelfouten per zin schrijft, heeft het niet per definitie met je naam of afkomst te maken dat je wordt afgewezen.
Er zijn onderzoeken gedaan met identieke CVs en brieven en toch was er discriminatie.
  Redactie Sport maandag 14 november 2016 @ 23:25:40 #298
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166661830
wanneer gaat t over MAX?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166661832
Turkse ras, beste ras
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 23:25:43 #300
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166661833
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Moord op Van Gogh ontkennen.
Kuzu is goed in ontkennen.
What can change the nature of a man?
  maandag 14 november 2016 @ 23:25:58 #301
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166661837
quote:
Gelijk door naar de site van de NPO . Zegt genoeg
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')