abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 november 2016 @ 07:58:07 #51
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_166663866
2 manden met hout, en in het hele huis geen kachel of open haard te vinden. De vuurkorf is in gebruik als plantenbak :?



http://www.funda.nl/koop/(...)ude-engelenseweg-56/
pi_166666056
Sorry, ik lig eigenlijk om de gehele tekst over dit huis in een deuk, maar de eerste zin vind ik nog het allerleukste:

‘Knus’ is het eerste woord dat in ons opkomt wanneer we deze tussenwoning moeten omschrijven. ‘Home Sweet Home’ staat er met grote letters op de wand van de woonkamer en dit zou zomaar jouw motto (en woonkamerwand!) kunnen worden.

Ik vraag me echt af bij dit soort teksten of er mislukte tekstschrijvers achterzitten.

Maar vooruit ook nog een foto erbij. Kleinkinderen creatief uitgespeld?

pi_166666701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 10:56 schreef exode het volgende:

Maar vooruit ook nog een foto erbij. Kleinkinderen creatief uitgespeld?

Artep :P
Met een meidenkwartet
  dinsdag 15 november 2016 @ 12:04:15 #54
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166667751
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 10:56 schreef exode het volgende:
Sorry, ik lig eigenlijk om de gehele tekst over dit huis in een deuk, maar de eerste zin vind ik nog het allerleukste:

‘Knus’ is het eerste woord dat in ons opkomt wanneer we deze tussenwoning moeten omschrijven. ‘Home Sweet Home’ staat er met grote letters op de wand van de woonkamer en dit zou zomaar jouw motto (en woonkamerwand!) kunnen worden.

Ik vraag me echt af bij dit soort teksten of er mislukte tekstschrijvers achterzitten.

Maar vooruit ook nog een foto erbij. Kleinkinderen creatief uitgespeld?

[ afbeelding ]
Wow. Just wow.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166667914
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 11:22 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Artep :P
De Lisa en Maria begreep ik nog, maar die Artep...ik neem aan Petra? :D
pi_166673776
quote:
Op vrijdag 11 november 2016 14:45 schreef Oksel het volgende:
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen ~O>

Weet je niet hoe je foto's van Funda hier in het topic kunt plaatsen ?
Klik dan even op de spoiler hieronder voor een korte how-to !
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2016 @ 18:03:56 #58
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_166675001
quote:
Gemaakt met een cheapass telefoon? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_166675679
quote:
Ik vraag me altijd af of die mensen zelf nooit eens kijken hoe hun huis op internet staat.

Zo een makelaar flikker je toch buiten zonder ook maar 1 cent te betalen lijkt me of werkt dat zo niet? 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166676055
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2016 18:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af of die mensen zelf nooit eens kijken hoe hun huis op internet staat.

Zo een makelaar flikker je toch buiten zonder ook maar 1 cent te betalen lijkt me of werkt dat zo niet? 8)7
Ik denk dan altijd dat dit mensen zijn die denken dat ze dus écht geen makelaar gaan betalen voor het maken van een paar foto's, laat staan een fotograaf. Kom nou toch, alsof wij zelf niet even een paar foto's kunnen schieten. Ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn? Richten, knopje indrukken, klaar. Moeten we daarvoor een of andere fotograaf duur geld gaan betalen? Nee hoor makelaartje, die kosten voor de foto's mag je mooi uit je offerte schrappen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2016 18:47:22 ]
pi_166676894
Tja je had het misschien op kunnen ruimen. Of niet.

pi_166677033
quote:
De foto's zijn niet slecht; de resolutie wel.

Denk eerder dat ergens tusssen foto's maken en foto's plaatsen op Funda iets verkeerd gegaan is in de workflow. Lijken wel thumbnails o.i.d.

Wel idioot dat je dan niet eens een keer je Funda pagina bekijkt/controleert...
  dinsdag 15 november 2016 @ 20:12:46 #63
23384 RC2
Not me, broken when i got here
pi_166677849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:25 schreef R2R het volgende:
Tja je had het misschien op kunnen ruimen. Of niet.

[ afbeelding ]
De keuken deurtjes wat netter vastzetten.

Dat bureau houdt de deur mooi op zijn plek

Who wants to live forever anyway...
pi_166678946
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:12 schreef RC2 het volgende:

[..]

De keuken deurtjes wat netter vastzetten.
[ afbeelding ]

Nou dat is nog best lastig!
Je moet er best veel geduld of ervaring voor hebben om dat echt strak voor elkaar te krijgen.
Met mijn kasten heb ik het voor elkaar gekregen maar dat koste me de nodige uurtjes en zweetparels :P

* Misschien ben ik geen topklusser dat kan ook ;(
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_166679006
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:25 schreef R2R het volgende:
Tja je had het misschien op kunnen ruimen. Of niet.

[ afbeelding ]
Naast opruimen, schuren afstoffen ontvetten en 3 keer in de lak zetten van het houtwerk is ook aan te raden :P
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_166679496
Plaats nou eens foto's. Hoe moeilijk kan het zijn :N
pi_166679546
quote:
Instant? Als dit werk allemaal uitbesteed is, vraag ik me af of de verkoper er echt wat aan verdiend. Tenzij al het werk zelf is gedaan, dan wel, maar niet veel meer dan een goed salaris.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_166679706
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 21:17 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Instant? Als dit werk allemaal uitbesteed is, vraag ik me af of de verkoper er echt wat aan verdiend. Tenzij al het werk zelf is gedaan, dan wel, maar niet veel meer dan een goed salaris.
Goedkoop keukentje, goedkoop vloertje, standaard badkamer, hier en daar een likje verf. Buitenkant niks aan gedaan. Ze vragen er een ton meer voor dan gekocht.
pi_166685434
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 19:22 schreef Sjoerdfoto het volgende:
Hoi Allemaal,

Wellicht (hoop ik dan) geen opmerkelijke foto's van funda. Maar hier zitten behoorlijk wat funda kijkers (experts). Dus wellicht dat jullie iets op te merken hebben.
Dit is het huis van mijn ouders, staat sinds september te koop. Inmiddels nog geen kijker of koper gehad..

http://www.funda.nl/koop/(...)e-van-van-iperen-27/

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prima woning, erg praktisch zowel huis als garage en de omschrijving is ook netjes. Er wordt niets opgeblazen of opgedrongen; je krijgt een indruk van de omgeving en leest dat het vrije uitzicht op korte termijn opgeheven wordt.

Als ik wat aan de badkamer veranderde, dan was het schrootjesplafond verwijderen en kozijn wit schilderen, waarmee de hele ruimte neutraler zal zijn.

In de keuken is het niet de datering (mijn vrij recent vernieuwde keuken is erger), maar de opstelling. De gootsteen in de donkerste hoek en je staat er altijd zelf schaduwen te werpen! Lamplicht is geen daglicht. Hier zou ik dus het extra geld in steken: gootsteen tegen de zijmuur en de hoge kasten verplaatsen naar de grens van keuken en woonkamer, zodat ze het aanrecht niet verduisteren. Rvs-panelen zijn altijd lelijk als ze geen deel uitmaken van een geheel rvs-keukenblok, het worden net zwarte gaten. Maar dat is ook een kwestie van smaak.
Ben je eigenlijk verplicht om de keukeninrichting over te nemen?

quote:
Ik heb een poosje zitten kijken wat er niet klopt, want afgezien van de onscherpte lijkt er best moeite in gestoken te zijn, zowel de inrichting als wat er via de foto's getoond wordt. Pas veel later viel het muntje: mogelijk weet de fotograaf nog niet, dat hij aan een bril toe is. Geleidelijke achteruitgang merk je zelf niet zo snel. Dat kan echt grote functieverliezen opleveren.
Iemand vertelde een keer op een ander forum dat haar man een bril moest wegens niet zo goed meer zien. Ze was meegeweest naar de opticiën. Daar wilden ze eigenlijk dat hij de auto liet staan, want met zulk slecht zicht kon je het verkeer niet in. De man zag na het consult niet minder dan ervoor, dus ze gingen gewoon per auto naar huis.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:25 schreef R2R het volgende:
Tja je had het misschien op kunnen ruimen. Of niet.

[ afbeelding ]
Bij deze staat van verval zou het niet zoveel uitgemaakt hebben.
pi_166686909
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 21:15 schreef marcel.nl het volgende:
Plaats nou eens foto's. Hoe moeilijk kan het zijn :N
Dat dus, zie echt veel linkjes, veel meningen en weinig foto's.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_166711074
Jaja, in dit topic zijn al meer spiegels aan plafonds voorbij gekomen. Ik vind vooral de mix met het ding achter het bed apart.



Huis vind je hier.
pi_166712982
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:25 schreef R2R het volgende:
Tja je had het misschien op kunnen ruimen. Of niet.

[ afbeelding ]
_O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 17 november 2016 @ 19:37:40 #74
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_166719621
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:07 schreef exode het volgende:
Jaja, in dit topic zijn al meer spiegels aan plafonds voorbij gekomen. Ik vind vooral de mix met het ding achter het bed apart.

[ afbeelding ]

Huis vind je hier.
VRESELIJK zeg bah bah
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_166735775
Nee, joh, die muur hoeft niet geschilderd...


Gordijn? Niet nodig!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')