Wat?quote:Op maandag 14 november 2016 08:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Alsof die HOORRUNNURS dat niet gewend zijn
Mensen van boven het kanaal die Hoorn niet in ABN kunnen sprekenquote:
Hiffesum Sportparrukquote:Op maandag 14 november 2016 08:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Alsof die HOORRUNNURS dat niet gewend zijn
Ik heb het me nog nooit afgevraagd eigenlijkquote:Op maandag 14 november 2016 10:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Autistisch Vraagje: Wat is vanuit Vlaardingen Oost gezien het eindstation waarmee je de meeste tarief kilometers maakt èn zonder omwegen langs Driebergen Zeist komt... Ik had zelf Winterswijk...
minimaal 14quote:Op maandag 14 november 2016 10:53 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Daar moet je altijd staan inderdaad... Ach, het is ook maar een minuutje of 10 naar Utrecht.
Wie gaat er dan ook met het Poolse OV?quote:Op maandag 14 november 2016 08:46 schreef b2py het volgende:
Had ik al verteld dat ik iedere ochtend moet staan?
Makkelijk. De rijtijden van de sprinter zijn nog ruimer dan die van de IC's die op de dagranden overal stoppen.quote:Op maandag 14 november 2016 11:50 schreef derLudolf het volgende:
Zes bakken VIRM in de sprinter Zwolle-Grunn #overkill Gaat dat überhaupt de rijtijden halen?
Dat is het spoor naar Apeldoorn.quote:Op maandag 14 november 2016 12:34 schreef derLudolf het volgende:
DDZ5 gespot in Zutphen, de motorwagen ontbreekt Werd nu getrokken door een blauwe dieselloc (is die van Structon?)
Waar gaat dat spoor dat - als je van Zutphen richting Dieren gaat - net na de brug naar rechts afbuigt heen? Staat een geel bord met ATB waar een streep door staat en een eronder met 'code'
Vanaf 9 december verwacht ik dat het een stuk minder isquote:
Ik verwacht ook een lekker wijf en een miljoen euroquote:Op maandag 14 november 2016 13:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Vanaf 9 december verwacht ik dat het een stuk minder is
Verdubbeling van? Het aantal sporen? Treinen? Huisjesmelkers?quote:Op maandag 14 november 2016 14:03 schreef James1988 het volgende:
Vandaag is de officiële start van de verdubbeling Utrecht Centraal - Leidsche Rijn.
Toen er nog DDAR reed tussen Hilversum en Utrecht was er een trein in de ochtendspits véél te groot en de rest allemaal véél te klein. Juich dus niet te vroeg.quote:Op maandag 14 november 2016 13:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Vanaf 9 december verwacht ik dat het een stuk minder is
Dus geen gehuchten als Roodeschool en Stavoren omdat je daar via Amersgoort sneller naartoe kunt? Zou het niet Oldenzaal zijn dan? Arnhem-Winterswijk is 63, Arnhem-Oldenzaal is 29+62.quote:Op maandag 14 november 2016 10:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Autistisch Vraagje: Wat is vanuit Vlaardingen Oost gezien het eindstation waarmee je de meeste tarief kilometers maakt èn zonder omwegen langs Driebergen Zeist komt... Ik had zelf Winterswijk...
Sporen.quote:Op maandag 14 november 2016 14:05 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Verdubbeling van? Het aantal sporen? Treinen? Huisjesmelkers?
De drukte komt vooral doordat deze trein uit Almere komt, vanaf 9 december komt hij op mijn tijd uit Weesp. Dat scheelt een flinke slok op een borrelquote:Op maandag 14 november 2016 14:13 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Toen er nog DDAR reed tussen Hilversum en Utrecht was er een trein in de ochtendspits véél te groot en de rest allemaal véél te klein. Juich dus niet te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |