maar toch is de toelatingsprocedure nog steeds niet helemaal afgerond.quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:12 schreef James1988 het volgende:
En, in tegenstelling tot de V250, is dit een kant-en-klare trein. Er rijden er al duizend van rond.
Door welke incapabele aarsfrikandel wordt die zogenaamde procedure sowieso gedaan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar toch is de toelatingsprocedure nog steeds niet helemaal afgerond.
We kunnen veel zeggen van de V250.. Maar het is wel de enige trein die op alle ERTMS-varianten van Nederland en België kon rijden. Siemens lukt dat niet met de HLE18 en Bombardier niet met TRAXX-en.quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:12 schreef James1988 het volgende:
En, in tegenstelling tot de V250, is dit een kant-en-klare trein. Er rijden er al duizend van rond.
Wat is dat toch dat treinen tegenwoordig telkens een software-update moeten hebben (en vervolgens stuk gaan, zie SLT). Wat verandert er dan nou dat een trein dan ineens wél mag rijden? Wat is het verschil tussen Rijden Van Arnhem Naar Zutphen 1.0 en Rijden Van Arnhem Naar Zutphen 2.0?quote:
Thalys? Zelfde leverancierquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
We kunnen veel zeggen van de V250.. Maar het is wel de enige trein die op alle ERTMS-varianten van Nederland en België kon rijden. Siemens lukt dat niet met de HLE18 en Bombardier niet met TRAXX-en.
Als de trein zelf in staat was om te rijdenquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
We kunnen veel zeggen van de V250.. Maar het is wel de enige trein die op alle ERTMS-varianten van Nederland en België kon rijden.
Mja, Ansaldo STS was dan ook het beste onderdeel van dat bedrijf.quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
We kunnen veel zeggen van de V250.. Maar het is wel de enige trein die op alle ERTMS-varianten van Nederland en België kon rijden. Siemens lukt dat niet met de HLE18 en Bombardier niet met TRAXX-en.
I'm a survivorquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
We kunnen veel zeggen van de V250.. Maar het is wel de enige trein die op alle ERTMS-varianten van Nederland en België kon rijden. Siemens lukt dat niet met de HLE18 en Bombardier niet met TRAXX-en.
Modernheidquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:23 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat treinen tegenwoordig telkens een software-update moeten hebben (en vervolgens stuk gaan, zie SLT). Wat verandert er dan nou dat een trein dan ineens wél mag rijden? Wat is het verschil tussen Rijden Van Arnhem Naar Zutphen 1.0 en Rijden Van Arnhem Naar Zutphen 2.0?
Ricardo Rail, eerder bekend als Lloyd’s Register Rail.quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door welke incapabele aarsfrikandel wordt die zogenaamde procedure sowieso gedaan?
Ja. In normale Jip- en janneketaalquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:22 schreef Zelfscanner het volgende:
Een trein topic
Hier hoor ik thuis. Mag hier alles wat met trein te maken heeft?
Dat was een slager die zijn eigen vlees keurde. Dat was op zijn zachtst gezegd niet handigquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:15 schreef MTL het volgende:
[..]
Ricardo Rail, eerder bekend als Lloyd’s Register Rail.
http://rail.ricardo.com/e(...)RT-FastForward-Train
Wacht, had Lloyd’s Register Rail ook niet iets te maken met de toelating voor de V250?
http://www.treinreiziger.(...)ter_discussie-145349
Dat klinkt als een luchtkasteel van een dertienjarige.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt als een luchtkasteel van een dertienjarige.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. In normale Jip- en janneketaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |