abonnement Unibet Coolblue
pi_469716
Ja dat was dus vandaag wel ff heftig en volgens de cliffhanger kunnen we morgen nog meer verwachten.

Dat Koen zijn handjes niet echt thuis kan houden en absoluut niet weet wanneer ie moet stoppen, dat wisten we al langer, maar ik vond Nacy ook gewoon te ver gaan. Bovendien was ze wel erg dom of niet gewoon weg te lopen en te denken 'stik maar'. Maar nee, ze moest er zelf ook per se mee door gaan waardoor het lekker uit de hand liep.

Ik vond de houding van de anderen ook erg opvallend. Niemand deed ook maar iets, niemand zei er echt wat van of kwam tussen beide. Alleen Hans op het einde. En zoals in de cliffhanger te zien was: Hans was ook diegene die in de ruzie die ons morgen volledig voorgeschoteld zal worden, er tussen sprong.

Ik vind Nacy maar een dom doosje, vind Koen inmiddels ebzig aan een overkill op zijn eigen karikatuur en ik begin Hans steeds relaxter te vinden in de BUS.

Maar ben benieuwd naar wat SBS ons morgen aan geruzie voorschoteld tussen Nancy en Koen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_469809
Ik weet niet waar die ruzie in eerste instantie om ging, maar ik heb regelmatig momenten gehad waarbij ik dacht dat Koen eens een gigantische beuk op z'n muil moest hebben. En dat terwijl ik gewoon thuis op de bank op afstand zit te kijken. Hoe moet dat zijn als je in die bus zit? Die randdebiel haalt je het bloed onder de nagels vandaan.

In ieder geval is er weer eens wat actie in de Bus.
Ik ben alleen wel benieuwd hoever SBS dit laat gaan, want het moet niet echt uit de klauwen gaan lopen, ook al scoort dat leuk.

Groetjes, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_470165
Ik hou niet van ruzie en ik vind de bus dan ook niet leuk.. Ik hoorde dat Koen inmiddels ontslagen is als schoolmeester omdat ie zo uit z'n dakpan gaat in de bus..
klopt dat??
  dinsdag 14 november 2000 @ 23:38:43 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_470169
quote:
Op 14 november 2000 20:55 schreef ruby het volgende:
Ik weet niet waar die ruzie in eerste instantie om ging, maar ik heb regelmatig momenten gehad waarbij ik dacht dat Koen eens een gigantische beuk op z'n muil moest hebben. En dat terwijl ik gewoon thuis op de bank op afstand zit te kijken. Hoe moet dat zijn als je in die bus zit? Die randdebiel haalt je het bloed onder de nagels vandaan.
Dat was ook precies zijn bedoeling. Wat ik had begrepen was dat Nancy bij een eerdere confrontatie Koen had gedreigd dat haar vriendjes hem na de bus wel even zouden verbouwen. Koen beschouwde dit mi terecht als een oorlogsverklaring, en hij meldde dat de oorlog 'in de bus uitgevochten zou worden'. Daar is hij dus mee bezig, en ik moet zeggen dat die Nancy behoorlijk hysterisch bezig is. Niet te genieten vanwege haar gebrek aan nicotine, maar KOM OP zeg!!! Nancy is hier MINSTENS zo schuldig aan. Wat een irritant schijtmokkel zeg

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 14-11-2000 23:39]

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 14 november 2000 @ 23:52:19 #5
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_470183
Die Koen verdiend gewoon tikken.

Hij loopt nu mooi met een dik/blauw oog

[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 november 2000 @ 00:23:07 #6
862 Arcee
Look closer
pi_470223
Koen had er wel eerder mee kunnen stoppen. Beetje klieren is okee, maar hij sloeg wel weer door. Nancy zei wel een paar keer "Koen, FUCK OFF!" en dat vond ik eik wel leuk.
quote:
vind Koen inmiddels ebzig aan een overkill op zijn eigen karikatuur
Dat is al een tijd zo, maar dat is wel waar inderdaad. En Hans is relaxed, idd, maar ook dat is al een tijd zo.

Wat ik trouwens ook triest vond: de discussie over het roken. Aminata die gewoon een dag niet eet om te kunnen roken. Hoe triest kun je zijn?

Wat dat betreft vond ik Koen's optreden wel sterk door er flink tegenin te gaan.

Maar het was in ieder geval een enerverende uitzending inderdaad.

  woensdag 15 november 2000 @ 02:58:05 #7
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_470342
Ik sta volledig aan Koens zijde, die ook in het roken als onderdeel van het budget feilloos zijn punt maakte. Nancy zit alleen in de bus om haar voluptueuze figuur te tonen en voor het overige is zij enkel in het geweer als het om dingen voor haar zelf aangaat. Ze is niet sociaal voelend, loopt er maar wat voor spek en bonen bij en de klappen die zij aan Koen met ferme hand uitdeelt getuigen van een zware emotionele onvolwassenheid. Ook was zij flauw of een beetje dom zelfs door geen standpunt te hebben over het roken/budget item en pardoes weer tegen koen uit te vallen als hij logisch vraagt naar de reden waarom.
Tsja en de rest.. die is gewoon bezig met overleven, emotioneel afgestompt welhaast. Indruisen tegen Koen blijkt geen goede strategie te zijn en diep in hun hart denken ze wat nancy betreft ook: dat mokkeltje zijn we liever kwijt dan rijk.
Koen treitert natuurlijk lang door, maar zo'n doodsbedreiging is dan ook zo be-la-che-lijk... Hij is gewoon uit op haar totale demasque.

[Dit bericht is gewijzigd door Perico op 15-11-2000 02:59]

pi_470343
Ik denk ook dat nu de oorlog verklaart is aan nancy , ik denk alleen dat hij dit niet doet door die bedreiging (dat was volgens mij alleen maar een verklaring tegen de rest) , maar eerder omdat hij in haar een grote concurrent ziet.
Nancy heeft immers niet lang nadat ze in de bus stapte , al bij de populairste 3 gezeten.
Maar de kijkcijfers zijn sinds nancy wel gestegen dus ik kan me indenken dat sbs haar niet snel wil laten vertrekken.

En die hans die moet ik nog steeds niet zo , moet hem alleen wel nageven dat ie wel een negatieve opmerking durfde te plaatsen in de live uitzending , terwijl er nog expliciet voor gewaarschuwd was dat dit niet de bedoeling was.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_470355
Ik kon Hans juist wel waarderen, daar hij de enige was die ingreep tussen Koen & Nancy, terwijl de rest er als een stel zoutzakken bij hing.

En ook die discussie over het roken pakte hij wel goed aan. Nancy daarentegen liet zich daar ook weer van haar domme kant (heeft ze wel een andere kant?) zien. Niet willen discussieren, maar geen strobreed willen toegeven in haar rookgedrag. Lekker kortzichtig. En dan zeiken als Koen er terecht een opmerking over plaatst.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_470448
quote:
Op 14 november 2000 23:38 schreef Verbal het volgende:
Dat was ook precies zijn bedoeling. Wat ik had begrepen was dat Nancy bij een eerdere confrontatie Koen had gedreigd dat haar vriendjes hem na de bus wel even zouden verbouwen. Koen beschouwde dit mi terecht als een oorlogsverklaring, en hij meldde dat de oorlog 'in de bus uitgevochten zou worden'. Daar is hij dus mee bezig, en ik moet zeggen dat die Nancy behoorlijk hysterisch bezig is. Niet te genieten vanwege haar gebrek aan nicotine, maar KOM OP zeg!!! Nancy is hier MINSTENS zo schuldig aan. Wat een irritant schijtmokkel zeg

V


ik ben het niet vaak eens met moderators , maar dit keer wel met de toevoeging

wat een dom kut wijf die nancy

als ik iets zwak vind dan is het wel dreigen(met vriendjes), daar zou ik bijna de doodstraf op willen zetten!

[Dit bericht is gewijzigd door dalai op 15-11-2000 07:55]

uit
  woensdag 15 november 2000 @ 08:40:53 #11
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_470486
quote:
Op 15 november 2000 07:54 schreef dalai het volgende:

als ik iets zwak vind dan is het wel dreigen(met vriendjes), daar zou ik bijna de doodstraf op willen zetten!


Inderdaad.. heel triest ! Lekker stoer als je het zelf niet afkan.
[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
pi_471211
Hoewel Koen te ver ging en onderhand een beetje al te overdreven zijn 'spelletjes' speelt (begint nogal te vervelen en is idd overkilled), was Nancy wel als een enorme domme doos bezig.
I.p.v. Koen aan te vliegen na twee keer waarschuwen dat hij van haar af moet blijven, had ze heel rustig kunnen zeggen dat als hij niet ophoudt ze aangifte tegen hem zal doen. Met als bewijs de camera's die registreren dat Koen de lichamelijke integriteit van Nancy niet respecteert. Mishandeling is nog altijd bij wet verboden. Verschillende keren met een riem slaan is iets wat daar verdacht veel op lijkt. De regie had uiteindelijk kunnen/moeten ingrijpen.
Dat de rest niet, nauwelijks of laat reageerde zal wel aan Nancy zelf liggen. Blijkbaar vonden ze de vechtpartij 'verdiend'.
T'was trouwens geen gezicht; Nancy met haar in miniscuul bikinietje gehulde lijf in 'gevecht'met Koen. Alsof ze het had kunnen winnen! 't leek bijna of ze het erom deed om met golvende borsten in beeld te kunnen komen.
Kortom ze maakten zich allebei volkomen belachelijk .
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_471598
Er wordt natuurlijk maar een deel uitgezonden van zo'n ruzie. Eigenlijk weet niemand wat er aan vooraf ging. Tenzij je continu de streams volgt natuurlijk. Het kan best zijn dat Koen haar bv al een uur lang het bloed onder de nagels vandaan aant halen was. Misschien gebeurde er dit. Telkens als N. ergens naartoe liep, K. er achter aan. Laat haar geen moment met rust. Steeds maar weer poepeke en kleintje zeggen. Ik denk dat ik na een uur al niet behoorlijk meer redelijk kan denken denken en dan zo reageer als Nancy deed. Misschien..
quote:
Op 15 november 2000 14:27 schreef tiki het volgende:
't leek bijna of ze het erom deed om met golvende borsten in beeld te kunnen komen.
LOL
  donderdag 16 november 2000 @ 15:35:04 #14
7049 Logos
Nothing's Impossible
pi_473992
Als ik in de bus had gezeten, dan was ik er allang uit met een rode kaart op zak.

Waarom? Nou, voor diegenen die het nog niet duidelijk is:

Die koen is gewoon zo irritant bezig. Ik kan 'm echt wel wat doen. Dit is de eerste persoon die mij aanzet tot fysiek geweld.

Ik denk dat hij het nog heel moeilijk gaat krijgen als hij weer uit de bus komt, omdat heel nederland en vlaanderen nu weet hoe hij is. En volgens mij mag niemand hem. Ik iig niet, maar dat was al duidelijk.

Het vuiltje in je oog dat je er maar niet uit krijgt.
pi_474038
quote:
Op 16 november 2000 15:35 schreef Logos het volgende:
Als ik in de bus had gezeten, dan was ik er allang uit met een rode kaart op zak.

Waarom? Nou, voor diegenen die het nog niet duidelijk is:

Die koen is gewoon zo irritant bezig. Ik kan 'm echt wel wat doen. Dit is de eerste persoon die mij aanzet tot fysiek geweld.


Dan ben jij dus net zo slim als Nancy, mensen die zich verbaal niet kunnen redden zouden niet in zo'n programma geplaatst moeten worden. Nancy liet zich heel goed kennen. Een verwend nest dat zodra ze een beetje geirriteerd is (of dat door nicotinegebrek of door koen is maakt niet uit) gelijk van zich af gaat meppen. Maar ja wat kun je verwachten van iemand die als ex een drugsdealer en als nieuwe vriend een portier kickbockser heeft. Niet bepaald mensen die het van hun verbale kwaliteiten moeten hebben, eerder van hun losse handjes
quote:
Ik denk dat hij het nog heel moeilijk gaat krijgen als hij weer uit de bus komt, omdat heel nederland en vlaanderen nu weet hoe hij is. En volgens mij mag niemand hem. Ik iig niet, maar dat was al duidelijk.
Nou ik weet anders niet hoe Koen is. Wat ik gezien heb is dat Koen meesterlijk kan manipuleren, maar ik heb echt niet het gevoel dat ik de echte Koen heb gezien. Ik zie iemand die van zijn BUS tijd een groot spel maakt met als doel het winnen van de hoofdprijs, waar niets mis mee is want daarvoor zitten ze er allemaal. Hij heeft in mijn ogen een goede tactiek uitgedacht op basis van de vorige bus waarin het buitenbeentje/psycho(Seki) goed scoorde met anti sociaal gedrag. En als de anderen hier geen antwoord op hebben anders dan fysiek geweld toe te passen, dan toont dat hun verbale onkunde aan.
Ik kijk sinds kort de bus en ik moet zeggen dat ik me echt amuseer om Koen.
Koen Rulzzzz en zonder hem gaat de rest gelijk in winterslaap. Dus Koen moet blijven om het stelletje zoutzakken alert en wakker te houden

PS Its all in the GAME

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  vrijdag 17 november 2000 @ 01:26:44 #16
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_475157
En over games gesproken... Koen die ziet dat Sandra in de put zit en dan urenlang voor haar met illustraties en uitgebreide beschrijving en al spelletjes gaat zitten uittekenen, zelf bedacht, met titels als "De Dolle Schroef" .... ben er wel benieuwd naar, geeft toch ook aan dat hij a) altijd intiatief neemt b) vindingrijk is c) sociaal voelend. Tof gewoon! Daar is de rest gewoon veel te berekenend voor... en te lusteloos, en zich de hele tijd te KUT (Zoe) voor voelend... GA DAN NIET IN DE BUS! ,
pi_475379
quote:
Op 14 november 2000 23:36 schreef ungabunga het volgende:
Ik hou niet van ruzie en ik vind de bus dan ook niet leuk.. Ik hoorde dat Koen inmiddels ontslagen is als schoolmeester omdat ie zo uit z'n dakpan gaat in de bus..
klopt dat??
Of het echt waar is weet ik niet , maar er zijn wel dergelijke verhalen , die hem ook bereikt hebben.... , waarschijnlijk was zijn belofte om geld aan het speciaal onderwijs te schenken , dan ook bedoeld om weer wat goodwill te kweken.
Overigens zijn er ook collegas van hem (ik geloof bij de brandweer) die zijn handelswijze serieus afwijzen en zeggen daarom op iemand anders te hebben gestemd , ook deze berichten hebben koen al bereikt en hij zegt dat hij zich hier niet druk om maakt.
quote:
Op 16 november 2000 15:55 schreef Party-pooper het volgende:
Nou ik weet anders niet hoe Koen is. Wat ik gezien heb is dat Koen meesterlijk kan manipuleren
[knip]
Ik vind niet dat koen het spel echt zo heel meesterlijk speelt , komt op mij vaak erg doorzichtig over , verbijsterend vind ik het dan ook te zien dat de andere er steeds weer met open ogen inlopen (terwijl hij nota bene steeds loopt te vertellen dat hij een groot spel speelt).
Voor de rest vind ik dat je het wel aardig ziet voor iemand die pas komt kijken
quote:
Op 15 november 2000 03:30 schreef DIGGER het volgende:
Ik kon Hans juist wel waarderen, daar hij de enige was die ingreep tussen Koen & Nancy, terwijl de rest er als een stel zoutzakken bij hing.En ook die discussie over het roken pakte hij wel goed aan
OK ik zie ook steeds meer positieve puntjes van hans , maar hij is mij toch nog steeds een beetje te nietszeggend. Moest ik hem in 2 woorden omschrijven zou ik emotioneel en truttig gebruiken.
Maar hij krijgt toch weer een paar bonuspuntjes vanwege zijn tafel-schoonveeg actie


-------------------
ik ben me dur eendje

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 17 november 2000 @ 12:31:11 #18
7049 Logos
Nothing's Impossible
pi_475803
quote:
Dan ben jij dus net zo slim als Nancy, mensen die zich verbaal niet kunnen redden zouden niet in zo'n programma geplaatst moeten worden.
Vriendelijk bedankt voor je misinterpretatie. Ik kan me verbaal heel goed redden en dat zal ik ook altijd blijven doen.

Wat koen doet is niet slim. Dat is gewoon precies zeggen wat de mensen tegenover hem langzaam maar zeker zo irriteert dat zij over de rooie gaan. Tuurlijk hij moet af en toe ook lief zijn (hoort bij zijn tactiek) omdat ie anders zijn basis verliest om iemand over de rooie te krijgen.
Ik heb ook grenzen, dat bedoel ik. Hij weet ze te vinden. Ik zeg niet dat het verkeerd is dat hij ze weet te vinden, maar WAT hij ermee doet zou ik bijna ethisch onverantwoord noemen.

Het vuiltje in je oog dat je er maar niet uit krijgt.
pi_475845
quote:
Op 17 november 2000 12:31 schreef Logos het volgende:
Hij weet ze te vinden. Ik zeg niet dat het verkeerd is dat hij ze weet te vinden, maar WAT hij ermee doet zou ik bijna ethisch onverantwoord noemen.
Noem jij het dan ethisch verantwoord 12 elkaar onbekende(veelal labiele personen is wel gebleken) mensen in een bus proppen om (want daar draait het uiteindelijk om)
hun interacties met elkaar waar te nemen, waarbij gehoopt wordt op relatie, achterklap, ruzies en zielige momenten.
Koen past zich gewoon aan aan de vreemde omgeveing. Niet op een manier waarop iedereen dat zou doen(inclusief mezelf ook) maar wel op een manier die het programma leuk maakt. Dat dat ten koste kan gaan van sommmige mensen vindt ik de schuld van SBS. Hadden ze maar:
of mensen moeten selecteren die sterker in hun schoenen staan, want Sandra(huilebalk) en Mariska(ik zeg nee maar bedoel ja) lopen nou niet over(in mijn ogen dan) van zelfvertrouwen en geestelijke ontwikkeling.
of een duidelijk regelement over wat wel of niet kan en mag moeten schrijven. Koen oppereert net binnen het toelaatbare(hij balanceert wel regelmatig op het randje, maar toch) en heeft hier blijkbaar succes mee want hij is toch regelmatig tot populairste buspassagier verkozen.
Persoonlijk denk ik niet dat Koen in real live ook dit soort psycho gedrag ten tonele zal brengen simpelweg omdat je dan uiteindelijk knap geisoleerd zult raken.

Ik geef eerlijk toe dat wanneer ik in de bus zou zitten(wat nooit zou gebeuren) ik ook waarschijnlijk een saaie meeluller zou lijken op de bus en niet voor Koen zijn tactiek zou hebben gekozen. Maar ik heb respect voor hem dat ie dit aandurft.

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  zaterdag 18 november 2000 @ 02:00:30 #20
7531 Dutztrasz
't rommelt in Nederland .
pi_478086
[quote]Op 14 november 2000 23:38 schreef Verbal het volgende:
Dat was ook precies zijn bedoeling. Wat ik had begrepen was dat Nancy bij een eerdere confrontatie Koen had gedreigd dat haar vriendjes hem na de bus wel even zouden verbouwen. Koen beschouwde dit mi terecht als een oorlogsverklaring, en hij meldde dat de oorlog 'in de bus uitgevochten zou worden'. Daar is hij dus mee bezig, en ik moet zeggen dat die Nancy behoorlijk hysterisch bezig is. Niet te genieten vanwege haar gebrek aan nicotine, maar KOM OP zeg!!! Nancy is hier MINSTENS zo schuldig aan. Wat een irritant schijtmokkel zeg

heeeeeeeelemaaaaaal mee eens. Maar ze moet wel blijven, doe wrak Mariska maar naar huis, of gelijk de kliniek die er recht op heeft

pi_478888
quote:
Op 15 november 2000 07:54 schreef dalai het volgende:
ik ben het niet vaak eens met moderators , maar dit keer wel met de toevoeging

wat een dom kut wijf die nancy

als ik iets zwak vind dan is het wel dreigen(met vriendjes), daar zou ik bijna de doodstraf op willen zetten!


stel je zo aan is toch goed voor de kijkcijfers
asjemenou???weet ik toch niet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')