abonnement Unibet Coolblue
pi_166559184

Welkom in het Groningen topic, die als sinds juni 2006 bestaat op het forum van Fok! Hier komen
Groningers bij elkaar om te kletsen, de dag door te nemen en natuurlijk (mini)meets te organiseren.
Wij hebben niet echt regels, maar houd het netjes, gezellig en natuurlijk: houd je aan de policy van Fok!


fok.png
FOKicon.jpg
iIPkY.gif Pauly.jpg oj.jpg danica.jpg artoflove.jpg ik.jpeg psm753.jpg
IL96.gif avatar.jpg t8vthc_th.gif leleava.gif avak.jpg luciano3.png 82jnhwm.gif jurkje.gif abc.jpg
gras.jpg Duikertje%202.png Gitaarmannetje2.gif robb.png slorkfok.gif nice2.gif bb1.jpg World.png tulp.jpg
pijl.png kerol5.gif grologo.JPG nn.jpg avatar-hubert.gif wilier.jpg fok_priest.jpg Metallica_2006.gifdraccavv.png join the club!


Topicreeks: Groningen mag ook een eigen topic
Oog TV (Omroep Organisatie Groningen)
STADJERSTV
Beno's Stad - Videoarchief

Officiële links:
Groningen.nl
FC Groningen.nl
Gemeente Groningen

Overige links:
Nog meer mooie foto's van de Stad
En nog meer...
Groningen in Beeld
Stad en omgeving...
Oude foto's van de Stad
Diverse foto's van de Stad
NoordNL, Historische foto's


Muzikale toevoegingen ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemiddelde temperatuur komende 48uur


Locaties in Groningen

[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
__________________________________________________



De OP
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  donderdag 10 november 2016 @ 13:49:53 #2
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166559715
Ach het is ook geen drama hoor.. maar er word 1 standaard gemaakt, en dan moeten er weer speciale komen.. Het is algemeen bekend hoe achterlijk veel meer dat moet kosten ten opzichte van normale.. en die dingen vallen niet eens op..
Daarbij voldoen ze dus ook niet aan de wet..

Maar oh wee als je eigen fietsverlichting niet aan de wet voldoet..

Goeden TT trouwensch
pi_166559769
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:18 schreef Zolderkamer het volgende:
Mag je in Groningen binnenkort ongestraft door rood fietsen?

'Strikt volgens de Verkeerswet mag het inderdaad niet', zegt Eddy Beuker, woordvoerder van de gemeente Groningen.
Hij reageert op de vraag of de nieuwe fietsverkeerslichten die de gemeente bezig in te voeren, juridisch wel door de beugel kunnen. Nee dus, maar: 'We gaan uit van de geest van de wet, niet van de letter'.

'De boodschap is volstrekt duidelijk'
Het is een gegeven dat de juridische werkelijkheid vaak een andere is dan de 'alledaagse beleving'. Toch verwacht Beuker geen problemen als het op een eventuele rechtszaak komt. 'In de praktijk is het volstrekt helder wat de bedoeling is'.

Ongestraft door rood?
De eerste nieuwe fietsverkeerslichten zijn inmiddels in gebruik. Ze staan bij de kruising bij de Herebrug. Je zou dus de proef op de som kunnen nemen door opzettelijk door rood te fietsen, een boete incasseren en die vervolgens aanvechten bij de rechter.

Disclaimer: uiteraard geheel voor eigen rekening en risico.
[ afbeelding ]

Belachelijke prestige onzin.. :')
Scheelt op sommige kruispunten aardig lang onnodig wachten.
  donderdag 10 november 2016 @ 13:52:43 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166559787
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:52 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Scheelt op sommige kruispunten aardig lang onnodig wachten.
Wacht jij anders wel dan? :P
pi_166559807
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:52 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wacht jij anders wel dan? :P
Hangt van de dag en mijn humeur af.
Vaak niet
  donderdag 10 november 2016 @ 14:18:07 #6
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166560328
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:53 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Hangt van de dag en mijn humeur af.
Vaak niet
Hier net zo.. als ik even uit wil rusten dan zijn stoplichten wel handig..
pi_166560523
Ik krijg binnenkort m'n shirt binnen met de plattegrond van Stad erop. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 10 november 2016 @ 14:55:40 #8
462201 Lemonde1990
Moeilijk allemaal
pi_166561075
25 en nog maagd.

Uiterlijk een 6.5 / 7
Sociale skills een 5 (heb autisme)
Eeuwige vrijgezel

Kom uit de Randstad maar de meeste meiden hier zijn best arrogant zeker in de studentensteden, (Leiden Amsterdam) dus ik wil graag zaterdag een bastion hotel huren in Groningen en daar van het maagd zijn afkomen.

Nu wat vraagjes.
Wat is de beste dag om te stappen in Groningen ?
Vrijdag of zaterdag? Want sommige mensen in mijn omgeving zeggen dat zaterdagavond iedereen terug gaat naar z'n ouders dus dat je beter door de weeks kan gaan.

En welke clubs zitten de meeste ''sletten'' ''breezers''?
En denk je dat je als man alleen veel aanspraak maakt in Groningen?
Hoop echt dat het wat oplevert, mijn dating coach zegt dat ik heel klein moet beginnen met complimentjes tijdens het uitgaan, zodat het niet een ''te groot ding'' voor me word, en de spanning stijgt, want dan slaat mijn onzekerheid toe en dat is niet aantrekkelijk.

Dus wat is de top 3 cafés bij jullie waar je de sletten van je af moet slaan?
Bedankt voor de eventuele tips
pi_166561142
Donderdag als je drukte wil ervaren
Dinsdag als je het evenwichtig wil hebben, niet te druk niet te rustig.
De sletjes zijn te vinden in de blauwe engel, negende cirkel en sowieso ook wel bij kokomo en oceans. Eventueel chupitos.

Maar denk niet dat je direct met ze kan neuken hoor. Zoenen op z'n minst.
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_166561189
Ga gewoon naar de hoerenstraat. Vijftig euro, vijftien minuten. Klaar.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 10 november 2016 @ 15:07:18 #11
462201 Lemonde1990
Moeilijk allemaal
pi_166561329
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Donderdag als je drukte wil ervaren
Dinsdag als je het evenwichtig wil hebben, niet te druk niet te rustig.
De sletjes zijn te vinden in de blauwe engel, negende cirkel en sowieso ook wel bij kokomo en oceans. Eventueel chupitos.

Maar denk niet dat je direct met ze kan neuken hoor. Zoenen op z'n minst.
Dus het klopt wat ze hier zeggen in m'n omgeving!!!, de blauwe engel heeft iedereen het over!!! Had het expres niet vermeld in m'n bericht om te kijken het echt waar zou zijn. :P

Dan ga ik volgende week donderdag misschien, moet je trouwens verplicht een studentenpas hebben voor de blauwe engel? want ben geen student haha
  donderdag 10 november 2016 @ 15:07:58 #12
462201 Lemonde1990
Moeilijk allemaal
pi_166561341
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:00 schreef Sarasi het volgende:
Ga gewoon naar de hoerenstraat. Vijftig euro, vijftien minuten. Klaar.
Wil graag ontmaagd worden door een meisje die mij aantrekkelijk vind, ipv het geld.
pi_166561380
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:07 schreef Lemonde1990 het volgende:

[..]

Wil graag ontmaagd worden door een meisje die mij aantrekkelijk vind, ipv het geld.
Aantrekkelijkheden vervagen door alcohol. Is dit weer een kloon van 0906/deezertje/datisjammerzeg?
pi_166561466
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:07 schreef Lemonde1990 het volgende:

[..]

Wil graag ontmaagd worden door een meisje die mij aantrekkelijk vind, ipv het geld.
Dan moet je een vriendin zoeken en niet iemand opduikelen uit een club. Die wil namelijk gewoon seks en het boeit haar waarschijnlijk minder dan een drol welke vent er aan de pik vastzit. Als ze dat al kan beoordelen na weetikhoeveel bier. :')

Meneer is te goed voor een hoer, maar met stomdronken 'sletten' heeft hij natúúrlijk geen probleem. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_166561486
Wat is BelSimpel toch een godsgruwelijke graftakketering zaak met de service van een natte scheet :r
pi_166561583
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat is BelSimpel toch een godsgruwelijke graftakketering zaak met de service van een natte scheet :r
Oké wat's mis? :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_166561647
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oké wat's mis? :')
Ik heb mijn telefoon ter reparatie aangeboden. Ze hebben gezegd max. 10 werkdagen. We zitten op nu 18 werkdagen. De T&T status staat al anderhalf week op 'Wordt geretourneerd aan verkoper" Nog steeds niks gehoord. Nou had ik Maandag gebeld en hadden ze een grandioos mooi aanbod voor me waar ik zeker geen nee zou kunnen zeggen... En wel een telefoon uit de showroom met 'zeer lichte val en gebruikersschade' :') Ik ga dus niet akkoord. Krijg ik een reactie dat ik geen keus heb omdat ik anders dikke pech heb en zonder telefoon zit en dit makkelijk nog eens twee weken gaat duren omdat ze niet van plan zijn zich ze houden aan Art 7:21 BW. :') ___!

Edit: Wat BS niet weet is dat ik een heel dossier van A tot Z heb aangelegd met mail contact en foto;s van mijn toestel (kras vrij), en dit vanavond naar Radar en Kanniewaarzijn ga sturen. :D
pi_166562074
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:49 schreef maxburger het volgende:
Hoi, ik ben over een kleine maand jarig. Helemaal geen zin in. Maar als ik het vier, zijn jullie welkom. 😎
Op 1 of andere manier zie ik hier niks van terecht komen, hoe vaak jij al wel niet de stad in zou gaan en ik je uitnodig in de Graan maar niet op komt dagen :')
pi_166562485
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ik heb mijn telefoon ter reparatie aangeboden. Ze hebben gezegd max. 10 werkdagen. We zitten op nu 18 werkdagen. De T&T status staat al anderhalf week op 'Wordt geretourneerd aan verkoper" Nog steeds niks gehoord. Nou had ik Maandag gebeld en hadden ze een grandioos mooi aanbod voor me waar ik zeker geen nee zou kunnen zeggen... En wel een telefoon uit de showroom met 'zeer lichte val en gebruikersschade' :') Ik ga dus niet akkoord. Krijg ik een reactie dat ik geen keus heb omdat ik anders dikke pech heb en zonder telefoon zit en dit makkelijk nog eens twee weken gaat duren omdat ze niet van plan zijn zich ze houden aan Art 7:21 BW. :') ___!

Edit: Wat BS niet weet is dat ik een heel dossier van A tot Z heb aangelegd met mail contact en foto;s van mijn toestel (kras vrij), en dit vanavond naar Radar en Kanniewaarzijn ga sturen. :D
Oeh, houd me op de hoogte. Mijn telefoon komt er ook vandaan.
Your opinion of me is none of my business.
pi_166562700
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:09 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oeh, houd me op de hoogte. Mijn telefoon komt er ook vandaan.
Zal ik doen. Onthoud 1 ding goed. Ze gaan alles behalve tot het uiterste voor je. En als je een beroep doet op je consumentenrecht, gaan de hakken in het zand en heeft BS zijn eigen wetten. ( iets van Vindi gejat denk ik :') )
pi_166562815
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Zal ik doen. Onthoud 1 ding goed. Ze gaan alles behalve tot het uiterste voor je. En als je een beroep doet op je consumentenrecht, gaan de hakken in het zand en heeft BS zijn eigen wetten. ( iets van Vindi gejat denk ik :') )
Jeetje en ik was bijna van plan om daar mijn volgende te halen :+
Dat doen we dus niet.
pi_166563063
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:24 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Jeetje en ik was bijna van plan om daar mijn volgende te halen :+
Dat doen we dus niet.
Nou het was voor mij dus ook een wassen neus. Ik werd overgehaald toch te gaan, en met een leuke prijs voor abo dacht ik, waarom ook niet. Nou, nu weet ik die 'daarom' dus.
  donderdag 10 november 2016 @ 16:37:41 #23
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166563082
Ik heb er in het voorjaar online een Acer besteld.. was dead on arrival.. dus ik bellen, vraag of ik hem in de winkel op de vismarkt kan komen ruilen tegen eentje die wel werkt.. (stuk sneller)
Nee meneer dat moet via ons hoofdkantoor en die kan u niet bezoeken of het pakje daar afgeven.. (die twee straten 1 straat.. of eigenlijk in het verlengde ligt..verderop zit aan het waagplein)
Dus ik dat ding teruggestuurd.. doen ze er een maand over om mn geld terug te storten..

Lekker simpel joh...
pi_166569476
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 15:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
), en dit vanavond naar Radar en Kanniewaarzijn ga sturen. :D
:')
Ben je 70 ofzo?
pi_166569655
O en dat verhaal met die verkeerslichten, "de eerste verkeerslichten staan er al'. Die staan er al bijna 2 jaar ofzo, op de hereweg. Wat een dom gezeik om een paar lampjes :') boehoe juridisch blabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')