abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 november 2016 @ 12:27:03 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_166558014
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefulll
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: twist02
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memoru
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Philomijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Krisvc
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nolita
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DonnaRush
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kirb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
FlyingFish *O*
Kazy *O*
Sara82 *O*
Missbrunette *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door SQ op 22-11-2016 11:51:46 ]
disclaimer
pi_166558065
Ik durf 't niet aan om zo in m'n pauze met collega's een test te kopen.
Afspraak met man is nu dat er bij geen bloed zaterdag nog een keer getest wordt.

Patience. I haz none.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 10 november 2016 @ 12:56:06 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_166558538
En jij houdt je daar braaf aan? O+
(Ik testte altijd zonder consensus. Hij hoorde het vanzelf wel als er een tweede streep kwam :'))
disclaimer
pi_166558959
Kris je maakt het wel spannend hoor! :o Ik hoop het echt voor je! ^O^

Man laat het hier eigenlijk volledig aan mij over geloof ik, maar ik wil sowieso alleen testen als hij ook thuis is ofzo. Ik moet wel samen met iemand kunnen stuiteren hoor! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166559409
Ik wilde ook alleen echt testen met man, maar dat was dus mislukt :') Maar goed, ov-testen deed ik juist zonder hem daar over te vertellen om geen druk op hem te leggen (hij wist uiteraard wel dat ik ze deed, maar niet wanneer en wat de uitkomst was).

Ik zou persoonlijk niet op een dag dat ik (vroeg) moet werken willen testen. Op een donderdag zou ik ook nog even geduld op proberen te brengen tot zaterdagochtend. Ik duim iig nog voor je Kris!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_166565884
Woei Kris, vet spannend! Zeg maar tegen je man dat de leute op Fok echt niet kunnen wachten tot zaterdag. :P

En ik mag uit de OP.

Hopelijk tot snel allemaal! :W :*
pi_166568317
Spannend kris!

Hopelijk volgen wij je snel naar het volgende topic sara :W

Ik heb nu ook in mijn hoofd om samen met vriend te willen testen mocht het aan de orde zijn. Voor nu heb ik ook geen testen in huis en ga ik ze niet halen voor een nod bloedloos voorbij is gegaan.
pi_166576966
Heeeeeeel licht en dun tweede streepje op een vroege test van 't kruidvat. Toen ik 'm op de foto wilde zetten was ie weg? Maar hij stond er echt. Ik vertrouw deze testen niet meer. :')

Anyway, geen bloed, vandaag heb ik tijd om 2v5 te scoren en morgen in de herkansing. Al wel goede moed, want ik zag dat streepje echt. *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166577005
Waaahh ik zag dat je gepost had en toen ging ik gelijk kijken!

Kruidvat kruidvat kruidvat woehoeee *O* :o
Dit, dat, alles.
pi_166577173
Spannend Kris!!
  Moderator vrijdag 11 november 2016 @ 08:13:32 #11
382129 crew  Donna
pi_166577256
Spannend!!
pi_166577305
Jaa Kris kom op!! Hierrrr met die strepen!
pi_166577436
Spannend, Kris!

[ Bericht 50% gewijzigd door DevilsAndDust op 11-11-2016 08:50:32 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166577487
Jaaa Kris, wat spannend! *O*
  vrijdag 11 november 2016 @ 08:46:14 #15
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166577496
Kris, fingers crossed!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166578126
Oeh wat spannend Kris! Mijn duimen draaien
pi_166579959
Kriss wat super spannend!!

Mag ik in de OP?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 11 november 2016 @ 12:13:14 #18
382129 crew  Donna
pi_166580365
Mag ik ook in de OP?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 11 november 2016 @ 12:13:32 #19
382129 crew  Donna
pi_166580372
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:48 schreef Memoru het volgende:
Kriss wat super spannend!!

Mag ik in de OP?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee wij zijn ook nog even oud. : :9
pi_166580411
Oeh!! Spannend Krisvc!
pi_166581795
Kris! :o
Oeh, wat spannend! Go go go tweede streepje! *O*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166583152
Donna, Leuk!! Ben deze maand 26 geworden:)

Mn NOD staat op 23 nov. Was vanmorgen misselijk zal wel niks zijn is denk nog te vroeg :') #hypochonder
pi_166584152
F5 F5 F5 voor de streepjes van Kriscv!

Memoru lekker hypochonderen? ;)
Dit, dat, alles.
pi_166584524
Is lang F5en tot morgenochtend hoor Philo. :P

Maar geen bloed en de hele dag kotsmisselijk. Dus ik heb zo'n gevoel dat het wel snor zit. :+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166584551
Memoru het ligt natuurlijk ook een beetje aan je cyclus, maar 12 dagrn voot je NOD lijkt mij inderdaad nog wat vroeg ;)

Bij mij is m'n luteale fase bijv. maar 12 dagen, dus 12 dagen voor m'n NOD is m'n eisprong pas. Dan is het vrij lastig om al zwanger te zijn zeg maar :+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166585298
Twist mijn lf is ook 12 dagen.
Hoelang is jouw totale cyclus?
Wat is jouw gevoel voor deze maand?

Mijn kans is denk ik nul want maar 1 keer seks dus. En dag na eisprong kreeg ik t norovirus. Mn lijf had wel wat beters te doen dan zwanger worden denk ik.
Dus geen gehypochonder hier.
Mijn kat hypochondert wel trouwens. Die is niet bij me weg te slaan. Normaal moet ze niks van me hebben :@
pi_166585435
Geen ervaring met katten, maar ik zou er voor de zekerheid gewoon overheen plassen! :+ :Y

Mijn cyclus is meestal 26 dagen, eisprong rond dag 15 ofzo. Hier ook maar 1x goed getimed denk ik, maar die was dan ook wel perfect getimed ;)
Verder weet ik het niet zo goed, maar het is ook nog een beetje vroeg om er wat van te voelen denk ik (8dpo). Dus we wachten maar geduldig af :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166586347
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 12:13 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hee wij zijn ook nog even oud. : :9
Hier ook 26, toevallig!

En kris, hopelijk word je gevoel morgen bevestigd met een mooi tweede streepje!
pi_166588572
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 15:53 schreef Krisvc het volgende:
Is lang F5en tot morgenochtend hoor Philo. :P

Maar geen bloed en de hele dag kotsmisselijk. Dus ik heb zo'n gevoel dat het wel snor zit. :+
Oh boehoe ik dacht dat je vanmiddag weer ging testen!

Snorren zijn goed! (8> (In dit geval. Bij mannen niet zo mijn ding.)
Dit, dat, alles.
pi_166588829
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 16:32 schreef Missladybug het volgende:

Mijn kat hypochondert wel trouwens. Die is niet bij me weg te slaan. Normaal moet ze niks van me hebben :@
Plas over je kat!

Morgen heb jij gewoon twee streepjes Kris! Lekker doorschuiven weer naar Z&G!
pi_166591109
Nu we toch aan het wachten zijn. Zijn er hier meer dames die onwijs veel haaruitval hebben sinds het stoppen met de pil }:|? wordt er gek van, vind t maar vies :')

Gelukkig heeft mn huisarts me verzekerd dat ik niet kaal ga worden _O- maar brrr :X
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_166592635
K heb voorgesteld aan mijn kat (poes eigenlijk) om over haar heen te plassen maar k kreeg deze blik.


pi_166596278
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 22:00 schreef Missladybug het volgende:
K heb voorgesteld aan mijn kat (poes eigenlijk) om over haar heen te plassen maar k kreeg deze blik.


[ afbeelding ]
Niet vragen, gewoon doen _O-

Mooie poes trouwens! Zij doet me denken aan batman door het zware maskertje.
pi_166599247
Krihisss...! Wakker worden! Plassen!

O-)
pi_166599460
Ik ga onder een steen leven ofzo. Geen streepje. Ga maar rustig m'n menstruatie afwachten terwijl ik misselijk zit te zijn. -O-
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator zaterdag 12 november 2016 @ 07:52:26 #36
382129 crew  Donna
pi_166599474
Nou zeg wat raar :?
pi_166599489
Kris :* :* wat raar!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166600238
Wat vervelend Kris, die onduidelijkheid. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid, en dan bij voorkeur de variant met twee strepen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_166600244
Nah. :{
Kom op streepje, show yourself!

:*
Dit, dat, alles.
pi_166610201
Blehhh dat willen we niet horen.
Balen Kris :'(
pi_166611065
Shit zeg, hoe kan dat nou?! :(

Maar dus ook nog steeds niet ongesteld? Wanneer was je NOD?

Zonder je valse hoop aan te willen praten: misschien een extreem late innesteling / weinig HCG tot nu toe? Hoe dan ook, ik blijf voor je duimen! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166611994
Nah, dat is gek Kris!

Ik probeer mijn ei te vinden. Tot nu toe nog zonder succes, maar volgens mijn eigen berekening moet hij ergens rond maandag komen. Ik heb al wel eens eerder een cyclus van 31 dagen gehad, dus waarschijnlijk nog even geduld :) We doen er in ieder geval alles aan om hem niet te missen ;)
pi_166612017
Nah, Kris. -O-
pi_166612663
Ah nee Kris, wat een onzekerheid! Ik had dat in de derde ronde, toen had ik ineens een cyclus van 38 dagen. :?.

Ik heb ook nog een gekke week achter de rug: mijn menstruatie zet helemaal niet door. Soms wat bloedverlies van oud bloed, dan weer een hele dag niets. Veel broekloeren dus. :'). Maar de test vanochtend was negatief. Geen idee alleen wat nu dag 1 is van mijn nieuwe cyclus.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166619502
Hier eindelijk bloed. Helemaal prima. Weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Onzekere gedoe kan ik helemaal niks mee merk ik.

Vol goede moed door!

Voor wie kunnen we in duimstand? 8-)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166619999
Nou DaD en Kriscv dan is de volgende ronde voor jullie. :*

Ei zoeken voor Peace go go go *O*

Kat van MLB _O- Idd batman! Met sikje. O+

littledrummergirl Ik heb niet meer of minder haaruitval dan toen ik wel de pil slikte. :) Vervelend is het wel!

Dan gaan we duimen voor twist..! ^O^
Dit, dat, alles.
pi_166620424
Kris, fijn dat je duidelijkheid hebt. Niet ongesteld en geen 2de streepje lijkt me inderdaad frustrerend. Op naar de volgende ronde!
pi_166621049
Prima dan inderdaad Kris. Duidelijkheid is inderdaad beter dan vaag gedoe.

Mijn NOD is woensdag. Heb geen verwachting maar toch wel hoop.
Ik ben gelukkiger wel relaxter qua testdrang enzo.

Ik zet mijn geld in op Twist als volgende streepjesplasser *O*
  zondag 13 november 2016 @ 11:18:38 #49
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166621503
Ik denk dat mijn ronde weinig kansen bied dit keer. Maar 1x seks gehad rond de juiste periode (woensdag, had denk ik donderdag of woensdag eisprong) en gisteren ineens wat bloedverlies? Plus ik ben enorm verkouden en was donderdag ook koortsig.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166622288
Ah balen Kris! ;(
Maar in elk geval duidelijkheid nu inderdaad!

Aah niet zoveel druk op mij leggen hoor! :P
Dinsdag/woensdag NOD en ik doe heel hard m'n best om er niet mee bezig te zijn (wat uiteraard jammerlijk mislukt :+ ).
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166659868
Vanmorgen getest maar negatief.
Jammer :'(
En net ook nog op kraamvisite geweest en nu rammel ik nog harder.
  maandag 14 november 2016 @ 22:40:42 #52
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166660547
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 22:21 schreef Missladybug het volgende:
Vanmorgen getest maar negatief.
Jammer :'(
En net ook nog op kraamvisite geweest en nu rammel ik nog harder.
:*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166660763
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 22:21 schreef Missladybug het volgende:
Vanmorgen getest maar negatief.
Jammer :'(
En net ook nog op kraamvisite geweest en nu rammel ik nog harder.
Maar vandaag is 'pas' 10dpo toch? Dat zou ook zomaar nog te vroeg kunnen zijn om te testen, of niet?
:*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166661082
Zou kunnen ja. Maar ik kan er misschien beter vanuit gaan dat ik gewoon ongesteld wordt woensdag.
pi_166661206
Missladybug, kun je niet beter al je testen weggooien of bij je man in bewaring geven? Je zit echt jezelf gek te maken daarmee. Lees je post van gisteren even terug. Gewoon pas na de NOD testen scheelt je een hoop testen en schijnzekerheid.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_166661465
Testen op 10 dpo is toch niet heel erg achterlijk vroeg?
Ik heb een lf van 12 dagen, dus over twee dagen heb ik sowieso zekerheid. Tuurlijk had ik graag een tweede streepje gezien. Maar dat ik toch best logisch?
  dinsdag 15 november 2016 @ 06:21:29 #57
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_166663571
Het is vroeg, en sommige mensen vinden het te vroeg, maar gelukkig mag je het helemaal zelf weten. Ik vond het juist wel fijn, want dan koos ik zelf een moment om vast meer zekerheid te hebben (niet 100% natuurlijk maar wel al meer vermoedens één kant op), in plaats van opeens overvallen te worden door een ongesteldheid.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_166663892
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:13 schreef Missladybug het volgende:
Testen op 10 dpo is toch niet heel erg achterlijk vroeg?
Ik heb een lf van 12 dagen, dus over twee dagen heb ik sowieso zekerheid. Tuurlijk had ik graag een tweede streepje gezien. Maar dat ik toch best logisch?
Je moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar het klinkt wat tegenstrijdig dat je op zondag post dat je er wat relaxter in staat en geen testdrang hebt, en de volgende ochtend ga je toch al testen. Tuurlijk hoop je altijd bij een test op een tweede streepje, maar een negatieve test nu zegt ook nog niets. Maar goed, je moet doen waar jij je fijn bij voelt!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_166664109
Het is inderdaad niet achterlijk vroeg en natuurlijk mag je het helemaal zelf weten :Y

Maar met een lf die korter is dan 14 dagen, is voor je NOD testen eigenlijk altijd een beetje 'te' vroeg. Gemiddeld duurt een innesteling 9 dagen (6-12) dus met 10 dpo zit je dan wel echt aan de vroege kant.

Maar het is natuurlijk heel persoonlijk, zoals Lemijn ook zegt. Ik word juist liever ongesteld (nouja eigenlijk liever niet :P ) dan dat ik een blanco test heb.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166665294
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 08:01 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Je moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar het klinkt wat tegenstrijdig dat je op zondag post dat je er wat relaxter in staat en geen testdrang hebt, en de volgende ochtend ga je toch al testen. Tuurlijk hoop je altijd bij een test op een tweede streepje, maar een negatieve test nu zegt ook nog niets. Maar goed, je moet doen waar jij je fijn bij voelt!
Ja de vorige maanden testte ik al vanaf 8dpo :') dat is wel achterlijk vroeg. En die drang had ik nu niet. Vandaar mn post :)
pi_166667021
Balen Kris! Hopelijk meer geluk in de volgende ronde!

Ik ben nog aan het hypochonderen:') Ben misselijk, moe en heb pijn in mn onderste ribben.

Maarja dat zegt niet heel veel.. Las dat sommige ook deze symptomen hadden en het niks bleek te zijn. Nog 7 dagen tot mijn NOD.

De CB test kan 5 dagen voor de verwachte menstruatie.
pi_166667071
Spannend twist! Uiterlijk morgen testen begrijp ik?

Balen MLB, ik duim voor de kleine kans dat je misschien toch iets te vroeg getest hebt.

Ik slik donderdag m'n laatste pil, hopelijk dan gauw echt ongesteld en ervoor gaan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166667145
Oef, dat zouden wel eens 7 lange dagen kunnen worden als je nu al wat denkt te voelen Memoru! ;)

Over vroeg testen is al genoeg gezegd denk ik. Het is niet mijn ding en ik snap het ook niet zo heel goed, maar dat moet ieder voor zich weten :)

Hier voelde ik de vorige ronde van alles (maar was het niet raak) en nu voel ik eigenlijk helemaal niks. Maar om dat dan weer als symptoom te gaan zien... :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166667192
Jeetje Kirb je geduld wordt wel op de proef gesteld zo :{ ik hoop dat je snel echt kunt starten! :*

Ik ga op z'n vroegst morgen testen denk, of misschien donderdag...als er dan nog iets te testen valt ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 11:57:12 #65
382129 crew  Donna
pi_166667589
Ik moet ook nog 7 dagen wachten en werd vanochtend kots beroerd toen er iemand langs me liep die sigaar rookte. M`n moeder was bij al haar zwangerschappen ook super beroerd nog voordat haar ongesteldheid uitbleef dus het spookte wel heel even door m`n hoofd, maar het was ook zo weer over.
Omdat we nog niet heel erg ons best gedaan hebben ga ik er vanuit dat het nog niet raak is. We zullen zien volgende week :D
pi_166668214
Spannend is dat hè Donna? Het idee dat het raak zou kunnen zijn! :D
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166670573
Welkom Kirb!

@ Twist. Ik heb er een goed gevoel over. We hebben ons best gedaan. Haha of mijn lichaam houdt me voor de gek..

@Donna: Echt super spannend! Wie weet samen naar het volgende topic.

Betreft testen..Gewoon doen wat goed voelt, wel realistisch blijven en zoveel mogelijk positief blijven denken. Een negatieve test is niet het einde van de wereld.
pi_166686992
Blijkbaar presteer ik beter onder druk dan ik dacht...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door twist02 op 16-11-2016 12:53:02 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166687007
Wow twist, gefeliciteerd!
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 07:42:54 #70
382129 crew  Donna
pi_166687048
*O* *O* *O*
pi_166687068
Wow twist, wat goed!! Gefeliciteerd!! *O*
pi_166687071
Dat zijn duidelijk 2 streepjes! Gefeliciteerd Twist!! *O*
pi_166687079
Mooie streepjes Twist! Gefeliciteerd *O*
pi_166687111
Twist, gefeliciteerd! Straks weer een kindje met dezelfde leeftijd :s)
pi_166687149
Yay Twist *O* gefeliciteerd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166687190
Gefeliciteerd Twist! *O*
pi_166687241
Twist, jaaaaa, minion 2.0 *O* *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166687302
Gefeliciteerd Twist *O*
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_166687353
Twist!!! Yeah! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_166687362
Thanks allemaal! :s)

Poeh, het is nog wel onwerkelijk hoor! Vooral omdat ik inmiddels gewoon op m'n werk zit alsof er niks aan de hand is :') terwijl ik van binnen keihard aan het stuiteren ben! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 08:55:00 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166687505
Gefeliciteerd twist!! *O* zo zie je maar dat symptomen ook niet alles zeggen _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166687631
Jaaa super twist, gefeliciteerd!!!
pi_166687829
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 07:53 schreef Minarosa het volgende:
Twist, gefeliciteerd! Straks weer een kindje met dezelfde leeftijd :s)
Zat even te spieken in Z&G en jij bent nu uitgerekend op de verjaardag van onze Minion! O+

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:10 schreef Missladybug het volgende:
Jaaa super twist, gefeliciteerd!!!
Bij jou al meer duidelijkheid?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166687857
Gefeliciteerd twist! *O*
pi_166688113
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 08:34 schreef twist02 het volgende:

Poeh, het is nog wel onwerkelijk hoor! Vooral omdat ik inmiddels gewoon op m'n werk zit alsof er niks aan de hand is :')
Haha dat lijkt me zo gek! Maarreee WOEHOEEEEEEE!!!!! *O* Gefeliciteerd vrouw!!! *O* Nice!
Dit, dat, alles.
  woensdag 16 november 2016 @ 09:50:18 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_166688117
Gefeliciteerd twist!
disclaimer
pi_166688176
yay Twist! gefeliciteerd! ^O^
pi_166688339
Wauw gefeliciteerd Twist, wat leuk :)! Dat is een gek gevoel hè. Om dan op je werk te doen of er niets veranderd is! De vorige zwangerschap had ik ook sochtends om 6u getest en daarna naar het werk! Deze keer bewust gedaan op een moment dat we daarna niet gelijk weg hoefden. Kon het vast een beetje bezinken :).
pi_166688359
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:25 schreef twist02 het volgende:

[..]

Zat even te spieken in Z&G en jij bent nu uitgerekend op de verjaardag van onze Minion! O+

[..]

Bij jou al meer duidelijkheid?
Ja, helaas ga ik je niet volgen deze maand. Maar hou een plekje voor me vrij bij Z&G, ik volg hopelijk snel! *O*
pi_166688508
Twist *O*
pi_166688585
Streepjes bij Twist! *O*
pi_166688653
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 10:06 schreef Vieve6 het volgende:
Wauw gefeliciteerd Twist, wat leuk :)! Dat is een gek gevoel hè. Om dan op je werk te doen of er niets veranderd is! De vorige zwangerschap had ik ook sochtends om 6u getest en daarna naar het werk! Deze keer bewust gedaan op een moment dat we daarna niet gelijk weg hoefden. Kon het vast een beetje bezinken :).
Ja, dat stelde man ook al voor, maar ik wilde echt niet wachten tot zaterdag! ;) Ach, gelukkig wel wat afleiding hier :)

quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 10:08 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Ja, helaas ga ik je niet volgen deze maand. Maar hou een plekje voor me vrij bij Z&G, ik volg hopelijk snel! *O*
Ahh, balen! :* Maar dat doe ik! ^O^
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166689531
Van harte gefeliciteerd Twist! Superleuk! *O*
pi_166689604
Jaaaaa Twist van harte!! Wat goed! *O* *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166689657
Twist*O*
pi_166692313
Wat leuk Twist, gefeliciteerd! *O*
pi_166693422
Hmm.. ik had deze ronde iets geks. Zondag een licht (wel zichtbaar) streepje op de ovutest, maandag (14 uur later) weer hetzelfde streepje. Dinsdag geen streepje. Ik heb vast net de piek gemist of zo. Ik had dinsdagochtend wel wat laast van mijn rug, dus toen zou hij wel gesproken zijn.
Met een regelmatige cyclus springt er toch wel altijd een eitje, toch?
pi_166693499
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 15:22 schreef Peacefulll het volgende:
Hmm.. ik had deze ronde iets geks. Zondag een licht (wel zichtbaar) streepje op de ovutest, maandag (14 uur later) weer hetzelfde streepje. Dinsdag geen streepje. Ik heb vast net de piek gemist of zo. Ik had dinsdagochtend wel wat laast van mijn rug, dus toen zou hij wel gesproken zijn.
Met een regelmatige cyclus springt er toch wel altijd een eitje, toch?
Gekke cyclussen unite *O* ik had gisteren en vandaag piepklein beetje bloedverlies... op 6/7 DPO

Volgens mij mag je er wel van uitgaan dat dit inderdaad altijd wel gebeurd ja. Denk ik. Geen idee eigenlijk :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166693851
Volgens mij kun je daar wel vanuit gaan Peace :Y maar geen ervaring met ovutesten, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen...

Debsterr: ik probeer altijd op te passen dat ik niemand valse hoop aanpraat, maar met je toevoeging van '6/7dpo' dacht ik wel meteen "innestelingsbloeding?" O-)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  woensdag 16 november 2016 @ 15:44:51 #100
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166693927
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 15:41 schreef twist02 het volgende:
Volgens mij kun je daar wel vanuit gaan Peace :Y maar geen ervaring met ovutesten, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen...

Debsterr: ik probeer altijd op te passen dat ik niemand valse hoop aanpraat, maar met je toevoeging van '6/7dpo' dacht ik wel meteen "innestelingsbloeding?" O-)
Haha dat was dus ook het eerste wat ik dacht, maar met maar 1x seks en direct daarna algehele malaise (verkouden, koorts) hoop ik er inderdaad maar niet op! grapje, natuurlijk is mijn brein al aan de haal met mij en staat de H&M app standaard open op zwangerschapskleding
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166694196
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2016 15:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha dat was dus ook het eerste wat ik dacht, maar met maar 1x seks en direct daarna algehele malaise (verkouden, koorts) hoop ik er inderdaad maar niet op! grapje, natuurlijk is mijn brein al aan de haal met mij en staat de H&M app standaard open op zwangerschapskleding
Oke, hierna stop ik echt met het voeden van je koopverslaving ;) :P
Maar mijn tweede streepje is ook het resultaat van 1x seks én een iets verminderde weerstand kan juist helpen bij de conceptie O-)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  woensdag 16 november 2016 @ 16:01:50 #102
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166694274
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 15:58 schreef twist02 het volgende:

[..]

Oke, hierna stop ik echt met het voeden van je koopverslaving ;) :P
Maar mijn tweede streepje is ook het resultaat van 1x seks én een iets verminderde weerstand kan juist helpen bij de conceptie O-)

O+ we wachten maar af, NOD is pas 25-11. Ugh, ik haat wachten :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166694596
@Debsterr: hier bleek 1x met - dachten we -slechte timing ook genoeg voor 2 streepjes. Ik ga gewoon voor je duimen! :Y
pi_166694798
Ohh jongons, in de OP zijn we missbrunette vergeten uit te zwaaien :@
pi_166697304
Hoi, kloon hier. :W

Heeft iemand ervaring met zwangerschapstesten die een half jaar over datum zijn? Is dat net als met zout, dat die datum er voor de sier opstaat? Of zijn ze dan echt onbetrouwbaar?

Ik twijfel tussen zwangerschap of blaasontsteking. :')
  woensdag 16 november 2016 @ 18:53:52 #106
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166697975
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 16:26 schreef Missladybug het volgende:
Ohh jongons, in de OP zijn we missbrunette vergeten uit te zwaaien :@
Die was zo snel weg, dat heeft ze vast niet doorgehad ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166698523
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 16:26 schreef Missladybug het volgende:
Ohh jongons, in de OP zijn we missbrunette vergeten uit te zwaaien :@
Oké, en nu voel ik me officieel gepasseerd.

;)
pi_166698618
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 18:26 schreef Elephird het volgende:
Hoi, kloon hier. :W

Heeft iemand ervaring met zwangerschapstesten die een half jaar over datum zijn? Is dat net als met zout, dat die datum er voor de sier opstaat? Of zijn ze dan echt onbetrouwbaar?

Ik twijfel tussen zwangerschap of blaasontsteking. :')
Die van mij waren 8 maanden over datum (net als m'n ovulatietesten), werkten nog steeds prima! En mocht je een positieve hebben, dan kun je altijd nog een extra goede kopen als dubbelcheck, dat was iig mijn gedachte. Dit waren overigens van die goedkope eBay dipsticks.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_166698956
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:17 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Die van mij waren 8 maanden over datum (net als m'n ovulatietesten), werkten nog steeds prima! En mocht je een positieve hebben, dan kun je altijd nog een extra goede kopen als dubbelcheck, dat was iig mijn gedachte. Dit waren overigens van die goedkope eBay dipsticks.
Ik heb nu een negatieve, maar ik vraag me af of ik daarop kan vertrouwen.

Ik heb sinds 2 dagen een soort 'zwaar' gevoel in mijn onderbuik dat ik associeer met een naderende ongesteldheid, maar dan zonder de ongesteldheid.
  woensdag 16 november 2016 @ 19:28:54 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_166698957
Gefikst voor de teergevoeligen :P
disclaimer
pi_166699073
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:28 schreef Elephird het volgende:

[..]

Ik heb nu een negatieve, maar ik vraag me af of ik daarop kan vertrouwen.

Ik heb sinds 2 dagen een soort 'zwaar' gevoel in mijn onderbuik dat ik associeer met een naderende ongesteldheid, maar dan zonder de ongesteldheid.
Ik heb een keer negatief getest, maar die was toen ook echt negatief. Maar wellicht test je te vroeg, dat kan natuurlijk ook nog. Ik zou het overmorgen weer proberen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_166699556
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:33 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik heb een keer negatief getest, maar die was toen ook echt negatief. Maar wellicht test je te vroeg, dat kan natuurlijk ook nog. Ik zou het overmorgen weer proberen.
Ik denk dat ik voor overmorgen een afspraak maak met de huisarts om urine te brengen, ik neig toch meer naar een blaasontsteking. :P Bedankt voor je tips!
pi_166699882
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2016 15:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Gekke cyclussen unite *O* ik had gisteren en vandaag piepklein beetje bloedverlies... op 6/7 DPO

Volgens mij mag je er wel van uitgaan dat dit inderdaad altijd wel gebeurd ja. Denk ik. Geen idee eigenlijk :').
Ondanks dat ik hier al een tijdje zit voel ik me echt nog een n00b (en dan lees ik ook nog eens zeker 10 jaar mee! :D). Vooral het feit dat het nog niet gelukt is, maakt me nu wel steeds meer onzeker. Het jaar komt er al hard aan. Hoewel ik heel nuchter kan zijn, voelt dit als een soort deadline. Maar, uit jullie reacties (en de symptomen van mijn lijf) haal ik inderdaad dat mijn eitje wel gesprongen is.

Ik vind bloedverlies op 6/7 DPO ook wel een hoopgevend symptoom O+ Wie weet Debster! Het is hier al vaak genoeg voorgekomen dat mensen dachten ongesteld te zijn geworden, maar dat het toch iets anders bleek te zijn *O*
pi_166700551
@Elephird: een snelle Google zoektocht leert me dat je volgens de fabrikanten beter geen test kunt gebruiken die over de datum is (duh 8)7 zou ik ook zeggen als fabrikant ;) ) omdat die niet betrouwbaar meer zouden zijn, maar kan niet echt vinden of je dan eerder een vals positieve of vals negatieve test krijgt :?
/compleet onnutige bijdrage :')

Voor de symptoom-spotters: ik bedacht me vanmiddag dat ik -achteraf gezien- wel één duidelijk symptoom had: een belachelijk goed humeur op een compleet onlogisch moment :')
Was bij de eerste ook al zo; toen was er gedoe met de trein en deed ik er 3 uur over om thuis te komen (i.p.v. 3 kwartier). Normaal gesproken ben ik dan echt giftig, maar die keer liep ik fluitend naar de trein tijdens de 6e overstap. En afgelopen maandag had ik ook een verschrikkelijke klotedag op m'n werk, maar kon ik nog steeds lachen toen er een mok thee over m'n bureau ging :+

SPOILER: First-world problems
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166700808
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:13 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Oké, en nu voel ik me officieel gepasseerd.

;)
Ja, zie je wel!!! Er waren er vier!!!
pi_166700857
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 20:27 schreef twist02 het volgende:

SPOILER: First-world problems
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk zou ik in zo'n intieme kring voor vertellen gaan. Verrassingen zijn veel leuker en je kan het samen vieren (en samen verwerken mocht het nog mis gaan). Geheim houden om het geheim houden vind ik persoonlijk een beetje jammer. Maar dat is mijn bescheiden mening. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je man hier in staat.
  woensdag 16 november 2016 @ 20:42:49 #117
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166700964
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 20:38 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik in zo'n intieme kring voor vertellen gaan. Verrassingen zijn veel leuker en je kan het samen vieren (en samen verwerken mocht het nog mis gaan). Geheim houden om het geheim houden vind ik persoonlijk een beetje jammer. Maar dat is mijn bescheiden mening. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je man hier in staat.
Eens, sowieso om tenminste ontspannen dat weekend te kunnen doorbrengen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166701328
Ja ik ben het ook eens twist. Leuk!!
pi_166701624
Ja als een ander het zegt klinkt het eigenlijk ook wel logisch :Y
Heb inderdaad ook weinig zin om daar het hele weekend krampachtig mee bezig te zijn. En door het zelf te vertellen, hebben we in elk geval nog 'in de hand' hoe we het vertellen ;)
Thanks! ^O^
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166701755
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 21:07 schreef twist02 het volgende:
Ja als een ander het zegt klinkt het eigenlijk ook wel logisch :Y
Heb inderdaad ook weinig zin om daar het hele weekend krampachtig mee bezig te zijn. En door het zelf te vertellen, hebben we in elk geval nog 'in de hand' hoe we het vertellen ;)
Thanks! ^O^
Precies dat! Heel erg veel plezier dit weekend O+ Lijkt me zo'n gaaf moment *;
  woensdag 16 november 2016 @ 21:18:33 #121
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166701975
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 21:07 schreef twist02 het volgende:
Ja als een ander het zegt klinkt het eigenlijk ook wel logisch :Y
Heb inderdaad ook weinig zin om daar het hele weekend krampachtig mee bezig te zijn. En door het zelf te vertellen, hebben we in elk geval nog 'in de hand' hoe we het vertellen ;)
Thanks! ^O^
Geen gedoe met "ehhh ik lust eigenlijk geen zachtgekookt ei" en zo ;)! Leuk, veel plezier met vertellen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166705767
Twistt *O* *O* *O*
pi_166710209
Veel plezier met vertellen Twist! Ga je een leuke manier verzinnen om het te brengen?

Ik heb mijn urine laten nakijken vanochtend, geen blaasontsteking volgens de assistente. Ze raadde aan om een test te halen die wel gewoon goed was qua houdbaarheidsdatum, dus dat heb ik gedaan. Maarja, ongeduldig dus niet de bijsluiter gelezen. :') Ik heb de test dus maar 5 seconden in plaats van 20 seconden in de urine gedoopt.

Bleurgh en wat kun je jezelf dan gek lopen maken he? De test lijkt negatief, of zie ik in een bepaald licht toch een streepje?

Komt ook bij dat ik geen idee heb waar ik zit in mijn cyclus, dus ik heb niks om op af te gaan verder. Behalve dus dat rare gevoel in mijn buik sinds maandag en een vaag gevoel van misselijkheid wat ik mezelf net zo goed aangepraat kan hebben. :')
  Moderator donderdag 17 november 2016 @ 11:22:23 #124
382129 crew  Donna
pi_166710311
Nogmaals een test doen en dan goed? ;)
pi_166710755
Elephird, de kruitvat 2 voor 5 testen worden hier vaak aangeraden. Die testen al vroeg positief en je hebt er dan ook gelijk twee, als de eerste niet goed gaat :P en hcg verdubbelt elke dag als je zwanger bent dus een tuurstreepje vandaag zou morgen veel duidelijker moeten zijn
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Moderator donderdag 17 november 2016 @ 12:15:14 #126
382129 crew  Donna
pi_166711193
Whaa, ik merk dat ik het (mede door dit topic) toch wel een beetje spannend vind. Straks is het wel raak en komt er geen ongesteldheid. Whaaaaaaaaaaaaaa. :7
  donderdag 17 november 2016 @ 12:21:27 #127
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166711296
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:15 schreef DonnaRush het volgende:
Whaa, ik merk dat ik het (mede door dit topic) toch wel een beetje spannend vind. Straks is het wel raak en komt er geen ongesteldheid. Whaaaaaaaaaaaaaa. :7
Wanneer is je NOD O+? Ik werd vanochtend halverwege mijn ontbijt overvallen door een vlaag van misselijkheid... trok wel weer bij zonder spugen, maar toch!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 17 november 2016 @ 12:24:03 #128
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166711338
Oh, mijn vriend gisteren (we gaan volgend weekend een nachtje weg en ik zei: dan kan ik of aan de zuip, of we gaan het vieren) toen ik aangaf dat ik da volgende week vrijdag dus ongesteld zou worden normaal:
"Nee"
Ik: :? Ik word volgende week vrijdag hopelijk niet ongesteld?
"Nee"
Ik: ik word gewoon niet ongesteld volgende week :D.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator donderdag 17 november 2016 @ 12:28:43 #129
382129 crew  Donna
pi_166711411
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wanneer is je NOD O+? Ik werd vanochtend halverwege mijn ontbijt overvallen door een vlaag van misselijkheid... trok wel weer bij zonder spugen, maar toch!
Dinsdag. Maar ik word tegenwoordig pas `s avonds ongesteld, dus ik zou woensdag ochtend kunnen testen als ik dinsdagavond niets zie.
  donderdag 17 november 2016 @ 12:33:04 #130
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166711488
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:28 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Dinsdag. Maar ik word tegenwoordig pas `s avonds ongesteld, dus ik zou woensdag ochtend kunnen testen als ik dinsdagavond niets zie.
Ik duim voor je :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166711887
In de duimstand voor Donna en Debsterr ^O^

Peacefulll ik kan me heel goed voorstellen dat het als een deadline voelt, dat jaar. Dat zou ik ook hebben. Wil je naar de huisarts als het deze maand niet raak is? Ik hoop dat je je (hoewel mysterieuze) streepje, hebt kunnen benutten.

Was ook benieuwd hoe het nu met Aloria is...

Hoewel ik super positief in het leven sta en nog steeds vertrouwen heb, had ik gisteren een kleine breakdown omtrent onze kinderwens. Dag 115 van mijn cyclus inmiddels en ik vind het zo ******* lang duren tot we naar het ziekenhuis mogen. (LOL Terwijl de wachttijd me eerst meeviel.) Kerst voelt super dichtbij maar die afspraak mijlenver. :') Denk omdat het komt omdat er nu een afspraak staat waar ik naartoe leef. Nou ja, er met mijn man over praten luchtte op en nu ga ik de klok een klein schopje vooruit geven. ;)
Dit, dat, alles.
pi_166712020
Spannend Donna en Debster!

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 11:22 schreef DonnaRush het volgende:
Nogmaals een test doen en dan goed? ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 11:50 schreef FlyingFish het volgende:
Elephird, de kruitvat 2 voor 5 testen worden hier vaak aangeraden. Die testen al vroeg positief en je hebt er dan ook gelijk twee, als de eerste niet goed gaat :P en hcg verdubbelt elke dag als je zwanger bent dus een tuurstreepje vandaag zou morgen veel duidelijker moeten zijn
Ik ga vandaag geen test meer doen, ik zit mezelf alleen maar gek te maken. :P Ik zal eens bij de Kruitvat kijken, dank je. :Y En dan kijken of het me lukt om gewoon een paar dagen af te wachten.

denk het niet, maar ok. :')
  donderdag 17 november 2016 @ 13:12:36 #133
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166712167
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Philomijn het volgende:
In de duimstand voor Donna en Debsterr ^O^

Peacefulll ik kan me heel goed voorstellen dat het als een deadline voelt, dat jaar. Dat zou ik ook hebben. Wil je naar de huisarts als het deze maand niet raak is? Ik hoop dat je je (hoewel mysterieuze) streepje, hebt kunnen benutten.

Was ook benieuwd hoe het nu met Aloria is...

Hoewel ik super positief in het leven sta en nog steeds vertrouwen heb, had ik gisteren een kleine breakdown omtrent onze kinderwens. Dag 115 van mijn cyclus inmiddels en ik vind het zo ******* lang duren tot we naar het ziekenhuis mogen. (LOL Terwijl de wachttijd me eerst meeviel.) Kerst voelt super dichtbij maar die afspraak mijlenver. :') Denk omdat het komt omdat er nu een afspraak staat waar ik naartoe leef. Nou ja, er met mijn man over praten luchtte op en nu ga ik de klok een klein schopje vooruit geven. ;)
Joh, het zou me meer verbazen als je (nog) geen kleine breakdown had gehad! Het lijkt me enorm frustrerend dat je cyclus zo lang is en inderdaad, nu er eenmaal een datum is voel je hoe lang elke dag ernaartoe duurt. Sterkte met wachten :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166716841
Donna en Debsterr, mijn duimen draaien voor jullie! ^O^

Philo: wat Debsterr zegt! Ik snap je echt heel goed hoor; vind het echt niet gek dat je hier flink moedeloos van wordt! Hopelijk kun je hier en daar wat afleiding vinden zodat de tijd wat sneller gaat! :*
En natuurlijk gewoon lekker spuien hier!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166720730
Spannend donna en debster!

Philomijn begrijpelijk dat je er even helemaal doorheen zit met zo'n lange cyclus. Fijn dat je er met je man over kan praten.

Vriend is ziek (dat is ie nooit) en dat net nu we richting de vruchtbare dagen gaan. Merk dat ik daarvan onrustig word. Ik keek er naar uit er weer voor te kunnen gaan. Duimen dat het snel over is en geen invloed op het sperma heeft!
pi_166732348
Philo ik snap dat het veel onzekerheid geeft, heel fijn dat je er wel goed over kunt praten met je vriend. Hopelijk vliegt de tijd!

Ook ik duim mee voor Donna en Debster!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator vrijdag 18 november 2016 @ 12:02:03 #137
382129 crew  Donna
pi_166732434
Philo ik zou ook allang een break down gehad hebben. Wat een onzekerheid. :*

Ik heb de normale pré menstruele chocolade cravings, dus ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt. :')
pi_166732974
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Philomijn het volgende:
In de duimstand voor Donna en Debsterr ^O^

Peacefulll ik kan me heel goed voorstellen dat het als een deadline voelt, dat jaar. Dat zou ik ook hebben. Wil je naar de huisarts als het deze maand niet raak is? Ik hoop dat je je (hoewel mysterieuze) streepje, hebt kunnen benutten.

Was ook benieuwd hoe het nu met Aloria is...

Hoewel ik super positief in het leven sta en nog steeds vertrouwen heb, had ik gisteren een kleine breakdown omtrent onze kinderwens. Dag 115 van mijn cyclus inmiddels en ik vind het zo ******* lang duren tot we naar het ziekenhuis mogen. (LOL Terwijl de wachttijd me eerst meeviel.) Kerst voelt super dichtbij maar die afspraak mijlenver. :') Denk omdat het komt omdat er nu een afspraak staat waar ik naartoe leef. Nou ja, er met mijn man over praten luchtte op en nu ga ik de klok een klein schopje vooruit geven. ;)
Het is ook hartstikke rot om zo lang te moeten wachten :* Ik had ook zulke enorme cycli en op een gegeven moment doet een dag of 60 je niets meer maar als het weer langer duurt dan de vorige is dat echt vervelend. Ik hoop dat de tijd tot de afspraak in het ziekenhuis voorbij vliegt. En tegelijkertijd: brace yourself, want eenmaal in de medische molen bestaat de tijd ook voor het overgrote deel uit afwachten. :* Alhoewel ik ook hoop dat jouw cyclus snel normaliseert door de Clomid en er verder niets aan de hand blijkt te zijn :)
pi_166735135
Ik duim ook voor jullie Donna en Debsterr!

@ Philomijn: Dag 115 wow.. Ik vind het al knap dat je het zo lang hebt volgehouden. Wanneer ga je naar het ziekenhuis?

@ Elephird: Heb je stiekem al getest? :P

Aanstaande woensdag is mijn NOD. Ik voel me nog steeds "anders," ( Vaag gevoel in mn buik, af en toe pijn in mn ribben, misselijk) Kan natuurlijk ook aan het hypochonderen zijn :')
Op z'n vroegst wil ik maandag testen.
pi_166735950
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Philomijn het volgende:
In de duimstand voor Donna en Debsterr ^O^

Peacefulll ik kan me heel goed voorstellen dat het als een deadline voelt, dat jaar. Dat zou ik ook hebben. Wil je naar de huisarts als het deze maand niet raak is? Ik hoop dat je je (hoewel mysterieuze) streepje, hebt kunnen benutten.

Was ook benieuwd hoe het nu met Aloria is...

Hoewel ik super positief in het leven sta en nog steeds vertrouwen heb, had ik gisteren een kleine breakdown omtrent onze kinderwens. Dag 115 van mijn cyclus inmiddels en ik vind het zo ******* lang duren tot we naar het ziekenhuis mogen. (LOL Terwijl de wachttijd me eerst meeviel.) Kerst voelt super dichtbij maar die afspraak mijlenver. :') Denk omdat het komt omdat er nu een afspraak staat waar ik naartoe leef. Nou ja, er met mijn man over praten luchtte op en nu ga ik de klok een klein schopje vooruit geven. ;)
Spannend Donna, Debster en Memoru! Laten we de streepjesregen van de afgelopen maanden mooi doorzetten. Spannend voor jullie!

Philomijn, ik weet nog niet wat we gaan doen. Met manlief afgesproken dat we iig nog 3 cyclussen vol goede moed blijven proberen. Wie weet! En anders in feb naar de huisarts om eens te kijken wat we verder kunnen. We houden er wel rekening mee dat, als we doorverwezen worden, er een wachttijd kan zijn. Maar hey! Voor die tijd is het gewoon raak en is de afspraak niet nodig 8-)

Ik kan me heel goed voorstellen dat je even een breakdown hebt. Het is ook niet niks om zo lang te moeten wachten. Maar de afspraak in het ziekenhuis is al bijna! Sinterklaas is immers ook al bijna het land weer uit ;) Ik heb respect voor je positieve en geduldige houding.
pi_166737903
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:10 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Spannend Donna, Debster en Memoru! Laten we de streepjesregen van de afgelopen maanden mooi doorzetten. Spannend voor jullie!

Philomijn, ik weet nog niet wat we gaan doen. Met manlief afgesproken dat we iig nog 3 cyclussen vol goede moed blijven proberen. Wie weet! En anders in feb naar de huisarts om eens te kijken wat we verder kunnen. We houden er wel rekening mee dat, als we doorverwezen worden, er een wachttijd kan zijn. Maar hey! Voor die tijd is het gewoon raak en is de afspraak niet nodig 8-)

Ik kan me heel goed voorstellen dat je even een breakdown hebt. Het is ook niet niks om zo lang te moeten wachten. Maar de afspraak in het ziekenhuis is al bijna! Sinterklaas is immers ook al bijna het land weer uit ;) Ik heb respect voor je positieve en geduldige houding.
Het is deze maand gewoon al raak, hoppa! Ik duim voor je :* jullie hebben lang genoeg gewacht!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator vrijdag 18 november 2016 @ 17:19:34 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166738243
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 17:38 schreef twist02 het volgende:
Donna en Debsterr, mijn duimen draaien voor jullie! ^O^

Philo: wat Debsterr zegt! Ik snap je echt heel goed hoor; vind het echt niet gek dat je hier flink moedeloos van wordt! Hopelijk kun je hier en daar wat afleiding vinden zodat de tijd wat sneller gaat! :*
En natuurlijk gewoon lekker spuien hier!
Over die invloed van ziekte op het zaad hoef je je nu geen zorgen te maken, dat is pas een paar weken later zichtbaar. Nu dus vooral gebruik maken van de vruchtbare dagen!

quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Philomijn het volgende:
In de duimstand voor Donna en Debsterr ^O^

Peacefulll ik kan me heel goed voorstellen dat het als een deadline voelt, dat jaar. Dat zou ik ook hebben. Wil je naar de huisarts als het deze maand niet raak is? Ik hoop dat je je (hoewel mysterieuze) streepje, hebt kunnen benutten.

Was ook benieuwd hoe het nu met Aloria is...

Hoewel ik super positief in het leven sta en nog steeds vertrouwen heb, had ik gisteren een kleine breakdown omtrent onze kinderwens. Dag 115 van mijn cyclus inmiddels en ik vind het zo ******* lang duren tot we naar het ziekenhuis mogen. (LOL Terwijl de wachttijd me eerst meeviel.) Kerst voelt super dichtbij maar die afspraak mijlenver. :') Denk omdat het komt omdat er nu een afspraak staat waar ik naartoe leef. Nou ja, er met mijn man over praten luchtte op en nu ga ik de klok een klein schopje vooruit geven. ;)
Kan de huisarts geen kuurtje provera voorschrijven? Misschien eens checken.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166738584
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:59 schreef Kirb het volgende:

[..]

Het is deze maand gewoon al raak, hoppa! Ik duim voor je :* jullie hebben lang genoeg gewacht!
Aaahw lief! Doet me goed :*
pi_166773214
Potverdikke, gisteren hele post getypt, klik ik ‘m weg op mijn telefoon. Nu dus maar even de laptop erbij gepakt.

Nolita, hoop dat jullie je vruchtbare dagen kunnen benutten! Het heerst wel zeg… Je zou zeggen dat er wat dat betreft weinig kinderen worden geboren over negen maanden ;) Gelukkig wist MaJo te vertellen dat het geen invloed heeft op het zaad. Ik dacht ook dat je dat meteen kon "zien".

Twist, voel je je al zwanger?! :D

Ben ook benieuwd wat de uitkomst is bij Elephird… En wie je bent ghaha…

Memoru gaat het spannend maken, woehhh. En die symptomen hoeven natuurlijk niet alleen maar hypochondrie te zijn, maar ook echt ergens vandaan te komen. ;)

Ik heb ook respect voor jouw instelling Peace. Knap dat jullie nog even drie maanden doorkachelen. Hopelijk kun je nog een mooi ei vinden en benutten.

Thanks voor de opbeurende woorden MaJo en Bobby! Huisarts heeft Provera niet genoemd, maar denk dat ze gewoon dacht, hoppa, door ermee, ipv zelf aanklooien. En dat vind ik nu ook prima. De afspraak is nu over drie weken, en dat klinkt alweer wat dichterbij dan vier. :) Ik kan er ook weer tegenaan na het spuien bij man, en het berichtje hier plempen. Hoop inderdaad dat clomid the trick gaat doen, ik zelf mijn ei kan zoeken en dat ik dan verder in dit topic kan blijven posten!

Zaad van man wordt ook gelijk bekeken. Vier jaar geleden hebben we dit om bepaalde redenen ook laten checken en toen was het vruchtbaar zaad, hopelijk zit dat nog snor. Uitslag horen we tijdens de afspraak bij de gyn.
Dit, dat, alles.
pi_166773528
Philomijn _O_ voor je post sowieso!

Fijn dat je er weer tegenaan kunt, kan me voorstellen dat het soms gewoon even fijn is om je hart te luchten :Y

Mijn duimen draaien voor iedereen! ^O^

En nee, voel me eigenlijk totaal nog niet zwanger :D buiten wat rommelende darmen (maar heb ook een darmaandoening dusja :+ )
Maar daar geniet ik nog maar even van, wie weet wanneer het opeens omslaat ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Moderator zondag 20 november 2016 @ 14:03:00 #146
382129 crew  Donna
pi_166776253
Ik voel natuurlijk allemaal dingen waarvan ik ineens niet meer weet of ik ze normaal ook voel een paar dagen voor ik ongesteld moet worden. Echt mindfuck dat je het gewoon niet weet. :X
  zondag 20 november 2016 @ 14:20:59 #147
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166776742
Ik heb gisteren en vandaag ineens behoorlijk bloedverlies (niet alleen bloed trouwens). Volgens mij kan ik deze ronde afschrijven. Vreemd genoeg totaal geen krampen of iets. Ovulatie was vorige week woensdag of donderdag...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166783863
Twist! Geniet er nog maar even van. Juist fijn dat het nu prima met je gaat.

Donna, spannend! Ben benieuwd. De eerste paar maanden vond ik het ook super spannend, want wat als!!!!! O+

Jeetje wat vervelend Debsterr. Ook al zo vroeg ongesteld. Lijkt alsof deze ronde niet helemaal lekker is gegaan of zo. :*

En Philo, fijn dat de lucht weer wat geklaard is :* En dat je goed met je man hebt kunnen praten. Wij kletsen je wel door die drie weken heen!
  Moderator maandag 21 november 2016 @ 08:02:17 #149
382129 crew  Donna
pi_166794819
quote:
15s.gif Op zondag 20 november 2016 14:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag ineens behoorlijk bloedverlies (niet alleen bloed trouwens). Volgens mij kan ik deze ronde afschrijven. Vreemd genoeg totaal geen krampen of iets. Ovulatie was vorige week woensdag of donderdag...
Wat vreemd! :'(
  Moderator maandag 21 november 2016 @ 11:31:48 #150
382129 crew  Donna
pi_166797285
Oh ik vind het zo spannend. Ik heb nog niet eens testen in huis. :D
  maandag 21 november 2016 @ 13:08:39 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166799243
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 11:31 schreef DonnaRush het volgende:
Oh ik vind het zo spannend. Ik heb nog niet eens testen in huis. :D
*duim duim duim duim duim*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166799913
Donnarush Waneer ga je testen????
  Moderator maandag 21 november 2016 @ 13:42:40 #153
382129 crew  Donna
pi_166799965
Als ik morgen niet ongesteld word dan ga ik woensdag testen. Tenzij ik morgen ineens explodeer met test drang, dan test ik misschien morgen wel :P
pi_166804045
Debsterr het gaat niet helemaal zoals verwacht begrijp ik? Wat irritant! Ben het even kwijt; ben je al lang geleden gestopt met anticonceptie? Want de eerste maanden kan het dan allemaal wel wat onregelmatiger zijn.
:*

Ging Memoru niet vandaag testen? O-)

Spannend Donna! Al zou ik wel aanraden om met ochtendurine te testen, dan heb je de grootste kans op een duidelijk resultaat ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Moderator maandag 21 november 2016 @ 16:59:38 #155
382129 crew  Donna
pi_166804072
Ja daarom wil ik tot woensdagochtend wachten. Maarja. :X :X :X Eerst morgen maar eens kijken of m`n ongesteldheid uitblijft.

*Helpt ook niet mee dat ik van alles voel wat ik niet heb als ik ongesteld moet worden.
pi_166804796
Haha Donna, het is wel grappig om te lezen ;) Laat je niet gek maken hè? Ben benieuwd woensdag!
  maandag 21 november 2016 @ 18:23:08 #157
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166805664
Twist, gaat inderdaad een beetje raar. Zou het kunnen dat dit een extreem vroege "miskraam" (vind ik niet helemaal de juiste term maar bij gebrek aan beter..) is? Anticonceptie ben ik al mee gestopt sinds vorig jaar juli ofzo. En juist de laatste 6/7 maanden goede regelmatige cyclus.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166806530
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 16:58 schreef twist02 het volgende:
Debsterr het gaat niet helemaal zoals verwacht begrijp ik? Wat irritant! Ben het even kwijt; ben je al lang geleden gestopt met anticonceptie? Want de eerste maanden kan het dan allemaal wel wat onregelmatiger zijn.
:*

Ging Memoru niet vandaag testen? O-)

Spannend Donna! Al zou ik wel aanraden om met ochtendurine te testen, dan heb je de grootste kans op een duidelijk resultaat ;)
Vanmorgen een beetje verslapen... :@ Ik ga het morgen doen! Morgen ook een bezichtiging bij een heel mooi huis! Hopelijk is morgen mijn geluksdag!

@ Debster: Innestellingsbloed? Wat vreemd! zeker omdat je steeds een normale cyclus had.
  maandag 21 november 2016 @ 19:10:33 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166806841
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 18:58 schreef Memoru het volgende:

[..]

Vanmorgen een beetje verslapen... :@ Ik ga het morgen doen! Morgen ook een bezichtiging bij een heel mooi huis! Hopelijk is morgen mijn geluksdag!

@ Debster: Innestellingsbloed? Wat vreemd! zeker omdat je steeds een normale cyclus had.
Aaah dat klinkt als een heel spannende dag! Veel succes met beide zaken ;).

Hmm, de hoeveelheid is teveel daarvoor denk ik.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166807223
Balen Debsterr. :*

Memoru en Donna. Tijd om te jompelen vind ik. Ik duim voor jullie! *O*

Hier eindelijk klaar met menstruatie from hell. Sinds ik bevallen ben is het allemaal veel heftiger. Maargoed. Op zoek naar de eisprong. Ik ben nog niet klaar voor ovulatietesten, maar ben nu een beetje zoekende. Cyclus was vorige keer 33 dagen, dan zou de eisprong dus later zijn dan waar ik op had gegokt. Dus nu maar van dag 12 t/m 21 regelmatig een feestje bouwen. Dan moet er minstens één zaadsoldaat z'n slag kunnen slaan vind ik.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 21 november 2016 @ 19:27:49 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166807278
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:25 schreef Krisvc het volgende:
Balen Debsterr. :*

Memoru en Donna. Tijd om te jompelen vind ik. Ik duim voor jullie! *O*

Hier eindelijk klaar met menstruatie from hell. Sinds ik bevallen ben is het allemaal veel heftiger. Maargoed. Op zoek naar de eisprong. Ik ben nog niet klaar voor ovulatietesten, maar ben nu een beetje zoekende. Cyclus was vorige keer 33 dagen, dan zou de eisprong dus later zijn dan waar ik op had gegokt. Dus nu maar van dag 12 t/m 21 regelmatig een feestje bouwen. Dan moet er minstens één zaadsoldaat z'n slag kunnen slaan vind ik.
Fijn! Nu weer met frisse moed aan de slag :)! En inderdaad, in die periode zit je wel goed. Ik zat afgelopen ronde op 15 of 16 qua ovulatie (normaliter 31/32 dagen cyclus).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166807610
Spannend, Donna!
Wat een geduld moeten jullie hebben, Philomijn en Peacefull. :*.

Ik snap er hier inmiddels niets meer van. :+. Van mijn vorige cyclus was de NOD op een donderdag. De maandag ervóór had ik al bloedverlies, maar wel maar weinig en alleen oud bloed. Dat ging zo af en aan die week een beetje door, tot ik de zaterdag erop ook helderrood bloed verloor. Toen leek mijn menstruatie te zijn begonnen. Dat heeft een paar dagen (vier, volgens mij) geduurd. Daarna bleef ik echter oud bloed verliezen, en inmiddels zijn we al zover dat ik al twee weken bloedverlies heb/ongesteld ben. Inmiddels niet veel meer, maar ik kan niet zonder inlegkruisjes in ieder geval.
Volgens mij moet je de eerste dag waarop je helderrood bloed verliest tellen als de eerste dag van je nieuwe cyclus. Daar vanuit gaande zou afgelopen zaterdag cyclusdag 8 zijn en toen ben ik voor de zekerheid ook maar begonnen met ovulatietesten. De streep knalde eraf, en de test van gisteren had zelfs een teststreep die donkerder was dan de controlestreep.
Long story short: geen idee waar ik nu zit in mijn cyclus en of we nog enige kans hebben. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166807626
Naar zo'n heftige menstruatie Kris! Fijn dat het nu over is.

Wat een spannende dag heb je voor de boeg Memoru! Heel veel plezier.
pi_166807944
Oeh Memoru, dan duim ik dubbel voor je! ^O^

Debsterr, dan zal het stoppen met de anticonceptie het niet zijn nee. Wat maf dan joh! :?
Zoiets zou het in theorie inderdaad kunnen zijn, maar dat zul je nooit meer met zekerheid kunnen zeggen.

Kris, klote dat het zo heftig is nu! En inderdaad lastig als je niet goed weet wanneer je moet mikken zeg maar ;) maar regelmatig een feestje bouwen klinkt als een goed plan! :Y

DaD klinkt ook verwarrend ja! Kan me voorstellen dat het lastig is om te bepalen waar in je cyclus je zit...met de tactiek van Kris valt er misschien nog wel wat te proberen? ;)

Hopelijk allemaal snel meer duidelijkheid! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166808142
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spannend, Donna!
Wat een geduld moeten jullie hebben, Philomijn en Peacefull. :*.

Ik snap er hier inmiddels niets meer van. :+. Van mijn vorige cyclus was de NOD op een donderdag. De maandag ervóór had ik al bloedverlies, maar wel maar weinig en alleen oud bloed. Dat ging zo af en aan die week een beetje door, tot ik de zaterdag erop ook helderrood bloed verloor. Toen leek mijn menstruatie te zijn begonnen. Dat heeft een paar dagen (vier, volgens mij) geduurd. Daarna bleef ik echter oud bloed verliezen, en inmiddels zijn we al zover dat ik al twee weken bloedverlies heb/ongesteld ben. Inmiddels niet veel meer, maar ik kan niet zonder inlegkruisjes in ieder geval.
Volgens mij moet je de eerste dag waarop je helderrood bloed verliest tellen als de eerste dag van je nieuwe cyclus. Daar vanuit gaande zou afgelopen zaterdag cyclusdag 8 zijn en toen ben ik voor de zekerheid ook maar begonnen met ovulatietesten. De streep knalde eraf, en de test van gisteren had zelfs een teststreep die donkerder was dan de controlestreep.
Long story short: geen idee waar ik nu zit in mijn cyclus en of we nog enige kans hebben. :+.
Uhhh ben jij niet gewoon zwanger? :P
pi_166808303
DaD, had je vandaag ook nog een positieve ovulatietest? Dan zou ik er toch voor de zekerheid nog even een zwangerschapstest tegenaan gooien. Een zwangerschap kan in het begin ook erg vreemd bloedverlies hebben. En in principe zijn ovulatietesten maar max twee dagen heel erg positief. Ik wil je geen valse hoop geven en misschien kijk ik er door mijn ervaring ook anders tegenaan, maar ik vind het een test waard.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_166808314
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spannend, Donna!
Wat een geduld moeten jullie hebben, Philomijn en Peacefull. :*.

Ik snap er hier inmiddels niets meer van. :+. Van mijn vorige cyclus was de NOD op een donderdag. De maandag ervóór had ik al bloedverlies, maar wel maar weinig en alleen oud bloed. Dat ging zo af en aan die week een beetje door, tot ik de zaterdag erop ook helderrood bloed verloor. Toen leek mijn menstruatie te zijn begonnen. Dat heeft een paar dagen (vier, volgens mij) geduurd. Daarna bleef ik echter oud bloed verliezen, en inmiddels zijn we al zover dat ik al twee weken bloedverlies heb/ongesteld ben. Inmiddels niet veel meer, maar ik kan niet zonder inlegkruisjes in ieder geval.
Volgens mij moet je de eerste dag waarop je helderrood bloed verliest tellen als de eerste dag van je nieuwe cyclus. Daar vanuit gaande zou afgelopen zaterdag cyclusdag 8 zijn en toen ben ik voor de zekerheid ook maar begonnen met ovulatietesten. De streep knalde eraf, en de test van gisteren had zelfs een teststreep die donkerder was dan de controlestreep.
Long story short: geen idee waar ik nu zit in mijn cyclus en of we nog enige kans hebben. :+.
Ik zou nog eens een zwangerschapstest doen. Ovutesten slaan ook uit van HCG en dit kan net zo goed een lichte bloeding in zwsch geweest zijn. :o
Kwak
pi_166808707
Dad ik zou ook nog een test er tegen aan gooien. Ben benieuwd!
pi_166809120
Woah, stelletje opjutters! :o. Ik heb die eerste zaterdag nog een test gedaan, een half uur voordat ik helderrood bloed verloor. Dan zou die toch al positief geweest moeten zijn?

(We hebben in ieder geval zaterdag en gisteren ons best gedaan naar aanleiding van de positieve ovulatietesten.)
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166809277
Zou zo'n vroege ovulatie bij eerdere ervaringen passen?

Ik ga voor je duimen. :Y *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator maandag 21 november 2016 @ 20:58:16 #171
382129 crew  Donna
pi_166810379
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 17:33 schreef Peacefulll het volgende:
Haha Donna, het is wel grappig om te lezen ;) Laat je niet gek maken hè? Ben benieuwd woensdag!
Doe m'n best haha. Was heel relaxed, tot vandaag eigenlijk :P
pi_166811745
Ja heuj ik probeer je niet op te jutten hoor!
Kwak
pi_166812151
Ik wil je ook niet opjutten, maar als je ovutesten positief blijven dan zou ik ook een hcgtestje voor de zekerheid er tegenaan gooien.

Die negatieve test die zaterdag zegt niet alles. Hier was de test pas op 16dpo positief met bloedverlies vanaf 12dpo.
pi_166818465
Nou, gisteravond was de ovulatietest al knalpositief binnen de 10 seconden die het duurt om hem in de urine te houden. Ik had ook nog een dipstickzwangerschapstest liggen, dus die heb ik ook direct maar gedaan...

...en jullie hadden helemaal gelijk! :D. *O*. :'(. *; . Zelfs met avondurine was die heel duidelijk positief!

Testen net voor je op bed gaat is trouwens wel echt een héél slecht idee. Gaap. :O .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 22 november 2016 @ 06:45:20 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_166818472
Dad!! Wat tof! Gefeliciteerd *O*
disclaimer
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 06:51:58 #176
382129 crew  Donna
pi_166818489
*O* *O* *O* *O*
Gefeliciteerd!!
pi_166818531
Dad, gefeliciteerd!! *O* *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166818542
Gefeli DAD! O+
pi_166818552
Gefeliciteerd dad!!! *O*
pi_166818565
_O- O+ Gefeliciteeeerd DaD *O*
pi_166818576
Dank jullie wel! O+. Ik vind het wel echt zenuwslopend met dat bloedverlies, maar ik hoop er maar het beste van... O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166818643
Gefeliciteerd DaD *O*
pi_166818670
Wow dad, gefeliciteerd! *O* *O*
pi_166818680
Dad!! Gefeliciteerd! Nog zo'n leukerd erbij *O*
S. 2014
J. 2016
pi_166818750
Dad O+
pi_166818845
Gefeliciteerd DaD *O* toch handig he, die ovulatietesten :D

Voordeel is waarschijnlijk dat je al verder bent dan oorspronkelijk gedacht, nadeel is dat het bloedverlies wel onzekerheid met zich meebrengt. Als het aan houdt misschien gelijk even contact opnemen met de vk voor overleg?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_166818913
Wahhh DaD gefeliciteerd!!! Wat ontzettend tof!!
  dinsdag 22 november 2016 @ 08:35:50 #188
409579 LuDann
All the way
pi_166819080
Gefeliciteerd DaD! *O*
pi_166819097
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:15 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd DaD *O* toch handig he, die ovulatietesten :D

Voordeel is waarschijnlijk dat je al verder bent dan oorspronkelijk gedacht, nadeel is dat het bloedverlies wel onzekerheid met zich meebrengt. Als het aan houdt misschien gelijk even contact opnemen met de vk voor overleg?
Ja precies, uitgaande van de eerste dag van mijn laatste menstruatie zou ik nu al ruim vijf weken zijn. Vanaf wanneer zou een echo kunnen laten zien of het goed zit? Vandaag moet ik gewoon werken, maar morgen ga ik maar even de vk bellen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166819113
DaD gefeliciteerd! O+ *O*
pi_166819128
Woooow gefeliciteerd!!
pi_166819168
Oh wow DaD O+
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 08:49:40 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166819242
Gefeliciteerd DaD! Zat gisteren te lezen en wilde ook al zeggen dat je waarschijnlijk gewoon zwanger bent :D wat fijn dat het ook echt zo is O+ *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166819522
DaD :o wat een plottwist! :D
Gefeliciteerd!! *O*

Kan me voorstellen dat dat bloedverlies je niet helemaal lekker zit, maar het komt wel vaker voor. Zou idd gewoon even contact opnemen met een vk en het uitleggen! :Y
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166819776
Ik moest stiekem net een beetje grinniken.

Baard: je had een positieve ovulatietest toch...? :9 *O*
DaD: Ja, maar euh, hoeft niet meer, want ik deed net een zwangerschapstest en ik ben zwanger.
Baard: -O-
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166819831
Kris :D !
_O-
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166820058
DAD, wat geweldig! *O* .

Snap wel dat je door het bloedverlies een wat raar gevoel erbij hebt, hopelijk kun je snel even langs bij de vk. Met een inwendige echo konden ze tijdens mijn vorige zwangerschap rond die termijn al wat zien (ik had toen zo'n vroege echo omdat ik door de pil heen zwanger was geworden en dus niet goed wist hoe lang ik zwanger was).
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 22 november 2016 @ 09:57:26 #198
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_166820060
Jaaahh DaD!! Gefeliciteerd!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_166820163
Gefeliciteerd DaD! *O* Wat een verrassing O+
pi_166820189
Wauw DaD! Wat gaaf! Hopelijk is het bloedverlies niks bijzonders!
pi_166820216
DaD wat spannend O+ *O*
pi_166820477
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 06:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, gisteravond was de ovulatietest al knalpositief binnen de 10 seconden die het duurt om hem in de urine te houden. Ik had ook nog een dipstickzwangerschapstest liggen, dus die heb ik ook direct maar gedaan...

...en jullie hadden helemaal gelijk! :D. *O*. :'(. *; . Zelfs met avondurine was die heel duidelijk positief!

Testen net voor je op bed gaat is trouwens wel echt een héél slecht idee. Gaap. :O .
Jaaaaa. Zie je wel!!! Gefeliciteerd!! Haske zwangert! Nog zo'n lieverd!
Kwak
pi_166820647
DaD :D Wat een verhaal, gefeliciteerd!! *O*

Hier mag de vlag uit 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil eventueel wel in de OP in het volgende topic:
Kirb
Bezig sinds nov 2016
kindje # 1
NOD 20 dec (maar even ruim genomen)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 10:47:02 #204
382129 crew  Donna
pi_166820725
Dat is fijn Kirb!!

Ik ben ziek (of zwanger). Ben al ruim een week steeds duizelig, maar gisteren bijna de hele dag en gisterenavond kwam er fikse hoofdpijn bij en ben beroerd. Vandaag thuis gebleven van m'n werk want ik voel me echt niet goed.
Dus ik ben ziek en wordt straks ongesteld of ik ben zwanger.

:Y)
pi_166820972
Kirb wat fijn dat je nu eindelijk echt kunt starten! *O* En nu snel weer weg hier! ;)

Donna wat spannend! Ik hoop op het laatste! ^O^ heb je inmiddels al wel testen in huis?
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 11:16:22 #206
382129 crew  Donna
pi_166821183
Nee die zou ik vandaag kopen haha, dus die kan ik pas halen als ik weer beter ben. Supermarkt heeft ze ook wel maar die vind ik veel te duur en m`n vriend is niet op tijd klaar deze week om nog naar Kruidvat te kunnen. Dus grote kans dat ik pas donderdag testen kan halen.
pi_166821352
Dad gefeliciteerd!! Wat een goede wending heeft je verhaal gekregen *O*

Kirb eindelijk echt van start, super!

Donna je houdt het spannend!
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 11:27:54 #208
382129 crew  Donna
pi_166821378
Ja en er zijn morgen en donderdag nog een paar met hun NOD toch? Spannende week!
pi_166821514
Dad!! Super voor julliee!! Gefeliciteerd *O* *O*

Vanmorgen had ik een omo witte test -O-
Symptomen zijn wel afgenomen maar heb nog niet mijn pre-menstruatie symptomen. Mijn NOD zou morgen zijn. Ik wacht morgen nog ff af anders donderdag weer testen

Net terug van mijn bezichtiging en we hebben een bod gedaan. :@
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:41:27 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166821607
DaD, gefeliciteerd *O* hoop dat je snel duidelijkheid hebt :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166821627
Tof van het bod Memoru!
Maar balen van de witte test -O- hopelijk was je gewoon nog net te vroeg, ik duim voor je!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166821729
DaD wat een fantastisch verhaal :D *O* Zo wil iedereen wel naar de NOD toeleven denk ik :D Gefeliciteerd! Ik hoop dat je snel naar de vk kan.

Bloed voor Kirb, heuj! Aan de klus maar!! Kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent. Een beginpunt is fijn.

Balen van de test Memoru...

En nog een :* voor Peace voor de opmerking "we kletsen je wel door de drie weken heen".
Dit, dat, alles.
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:50:40 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_166821742
Kirb aan de klats! *O* Ik zet je in de OP ;)
disclaimer
pi_166822255
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 06:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, gisteravond was de ovulatietest al knalpositief binnen de 10 seconden die het duurt om hem in de urine te houden. Ik had ook nog een dipstickzwangerschapstest liggen, dus die heb ik ook direct maar gedaan...

...en jullie hadden helemaal gelijk! :D. *O*. :'(. *; . Zelfs met avondurine was die heel duidelijk positief!

Testen net voor je op bed gaat is trouwens wel echt een héél slecht idee. Gaap. :O .
Wooohoooo! Gefeliciteerd! *O* O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_166822378
Gefeliciteerd DaD! *O*
pi_166822843
DaD gefeliciteerd!! *O*
pi_166823020
Thanks SQ!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166823165
Gefeliciteerd DaD! *O*
pi_166823196
Gefeliciteerd DaD! *O*
pi_166823490
DaD *O*
  dinsdag 22 november 2016 @ 13:41:19 #221
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_166823744
DaD, gefeliciteerd, ik duim voor je dat het bloedverlies snel stopt en dat alles goed zit!

[ Bericht 47% gewijzigd door Lemijn op 24-11-2016 08:17:53 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 22 november 2016 @ 14:40:41 #222
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_166825150
DaD *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_166825424
Wajoooo! Gefeliciteerd, wat een spannende aanloop naar je streepjes maar zo tof! Zomerbaby! *O*
pi_166825766
Eind oefening... Had net bloed ;(
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 15:33:19 #225
382129 crew  Donna
pi_166826023
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 15:18 schreef Memoru het volgende:
Eind oefening... Had net bloed ;(
Balen }:| }:|

En ik wilde hetzelfde typen. Hier ook net bloed. Ben ook goed ziek, dus direct volgepropt met Aleve Feminax (die me altijd erg goed helpen) en als dit voorbij is hoop ik dat ik niet meer steeds duizelig ben. Hopelijk was het een voorbode van ziek worden.
pi_166826741
Shit Memoru en Donna! -O-
Wat balen zeg! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166826764
Memoru :* en Donna :* klote! En beterschap Donna!
pi_166826806
Ahhhh, klote Memoru en Donna. :* Doen we nog een rondje wohts. :Y
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 16:38:46 #229
382129 crew  Donna
pi_166827068
Ja hoor, we wohts'en gewoon door! *;
pi_166827305
Het is hier echt super gezellig hoor! Maakt het wachten al weer een stuk aangenamer :* En voor nu een groot stuk chocolade, dikke tampons en veel knuffels van man/vriend.
pi_166827909
DaD gefeliciteerd *O* *O*

Wat jammer donna beterschap!
pi_166827972
Donna. Balen!! Beterschap!

Hopelijk de volgende ronde meer geluk:)
  dinsdag 22 november 2016 @ 17:31:38 #233
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166828084
Memoru, Donna :* wij gaan gewoon voor een vroeg kerstcadeautje :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 18:03:01 #234
382129 crew  Donna
pi_166828705
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:23 schreef Memoru het volgende:
Donna. Balen!! Beterschap!

Hopelijk de volgende ronde meer geluk:)
Jij ook veel geluk. En chocola! :Y)
pi_166829456
Wow DaD, gefeliciteerd! *O*
pi_166831598
Ha! Ik wist het! :P

Van harte gefeliciteerd DaD!! *O*
pi_166833765
Jammer Memoru en Donna!

*deelt chocola uit
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166839736
DAD wat een geluk O+ gefeliciteerd!
pi_166841843
Memoru en Donna wat jammer!!!

& DAD van harte gefeliciteerd :)!!
pi_166842252
Helaas, de felicitaties mogen weer ingetrokken worden. Het bloedverlies was toch geen goed teken en ik ben net een stolsel verloren. :'( . Die blijdschap was van korte duur.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166842490
:* :* :* :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 23 november 2016 @ 08:47:27 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_166842617
Dad :* ik zou het toch nog even laten controleren door een vk... Ik ben dit keer namelijk ook veel bloed verloren en ook een paar keer stolsels. Heb je er krampen bij?
disclaimer
pi_166842671
Nee, ik heb geen krampen. Denk je echt dat dat zin heeft? Baard drong er ook al op aan dat ik nog wel de vk moet bellen, maar ik heb er eigenlijk geen hoop meer in... Of is het sowieso verstandig na een miskraam om dat te melden?

Wat een achtbaan aan emoties dit. :'(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 23 november 2016 @ 08:54:21 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_166842702
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, ik heb geen krampen. Denk je echt dat dat zin heeft? Baard drong er ook al op aan dat ik nog wel de vk moet bellen, maar ik heb er eigenlijk geen hoop meer in... Of is het sowieso verstandig na een miskraam om dat te melden?

Wat een achtbaan aan emoties dit. :'(?
ze "moeten" het sowieso wel even weten en vaak willen ze toch even een echo maken naderhand, al is het maar om te kijken of alles schoon is. Ik zeg niet dat je hoop moet hebben want ik begrijp heel goed dat die nu helemaal weg is, maar ik zou toch wel even bellen :*
Sterkte!
disclaimer
pi_166842829
Och DaD wat vervelend.
Ik dacht ook meteen aan Sq toen ik het las, en ga mee met het advies (8> en Sq
Sterkte :*
pi_166843171
Shit DaD ;( kan me voorstellen dat je er nu weinig vertrouwen meer in hebt :*
Maar ook eens met SQ en de rest; het is sowieso goed om even contact te hebben, al is het maar zodat je echt weet waar je aan toe bent. Ik weet zeker dat een vk snapt dat je even langs wilt komen als je dit verhaal voorlegt! Sterkte, want dit moet wel echt zenuwslopend zijn! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166843400
oh man, DaD, wat een achtbaan. :*
pi_166843871
Dat is idd een achtbaan aan emoties dad ;(
Ik zou idd ook even contact opnemen, als is het maar om te weten dat het schoon is en je weer verder kunt. Sterkte!
pi_166843958
Ik heb net de vk even gebeld en ik mag zaterdag voor een echo komen. Ze zei dat eerder geen zin heeft, omdat ik nu nog niet zes weken ben. Nog een paar dagen afwachten dus en duimen dat het bloeden stopt.

Bedankt voor jullie lieve reacties, ze doen me goed. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_166844049
Ik ga duimen voor goed nieuws zaterdag DaD. Sterkte met afwachten de komende dagen...
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_166844379
Sterkte met afwachten DaD, je wordt wel heen en weer geslingerd zo. Hopelijk een mooie echo zaterdag :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166844517
Wat balen memoru en donna.

Pff wat een achtbaan inderdaad DaD. Ik duim met je mee voor zaterdag. Nu nog veel bloedverlies?
pi_166847378
Sterkte, DAD. Ik duim voor je! :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166847431
DaD.. Verschrikkelijk voor je ! Heel veel sterkte! Hopelijk komt het nog goed..
pi_166847926
Wat naar D&D! Echt niet leuk.

Toen ik hier met 5 weken een miskraam had, liep snel m'n streepje al af, zo heb ik het toen even 'gemonitord', dat liep dus gestaag af, ook geen echo's ofzo gehad. Maarja, jij had pas nog een knalstreep natuurlijk. Zelf zou ik denk ik even kijken of over paar dagen streepje al af loopt en anders toch nog even contact opnemen, al is het ook zeker niet raar als je dat nu al doet. Maar een echo zou nu ook nog niet heel zinvol zijn toch? (Zelf geen ervaring met heel vroege echo's)
pi_166848186
Sterkte DaD, nog veel bloedverlies?
pi_166850495
Aaah nee DaD! Wat klote :'( Een achtbaan van emoties. Sterkte
pi_166854380
Ik kom hier ook graag meeposten :). Heb wel maar even een kloon aangemaakt, er ook familie hier op fok haha. Zij hoeven natuurlijk niet alles mee te krijgen. :D. Ben vorige maand gestopt met de pil en had meteen een cyclus van 'maar' 31 dagen, daar was ik wel blij om want had de verhalen al gelezen dat het lang op zich kon laten wachten. Vraag me wel af wat sommige afkortingen hier in het topic betekenen :@
pi_166854510
DaD ;(. Sterkte de komende dagen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_166854794
DaD, aw nee, wat klote. Ik duim voor je!

quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 19:32 schreef Flav het volgende:
Ik kom hier ook graag meeposten :). Heb wel maar even een kloon aangemaakt, er ook familie hier op fok haha. Zij hoeven natuurlijk niet alles mee te krijgen. :D. Ben vorige maand gestopt met de pil en had meteen een cyclus van 'maar' 31 dagen, daar was ik wel blij om want had de verhalen al gelezen dat het lang op zich kon laten wachten. Vraag me wel af wat sommige afkortingen hier in het topic betekenen :@
Hai, welkom :W

Wat wil je weten?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166855123
Sterkte DaD! Wat schrikken zeg... & moeilijk voor jullie al die erg verschillende en snel op elkaar volgende emoties!
pi_166855310
quote:
[..]

Hai, welkom :W

Wat wil je weten?
Dankje :)
Ik zag NOD en dpo voorbij komen en kon me even niet bedenken wat het zou betekenen :@
pi_166855428
Niet Ongesteldheid Dag en Days Past Ovulation. En welkom :)
pi_166855431
Snelcursus WOHTS:

NOD is Niet Ongesteld dag (althans, dat maak ik er van :P). De dag waarop je je menstruatie verwacht maar niet ongesteld hoopt te worden.

DPO is Days Past Ovulation
In diezelfde orde van grote: CD is cyclusdag (dag 1 van je menstruatie is CD 1).

Over je kat heenplassen is hier heel normaal om te testen of je zwanger bent. :Y
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166855472
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 20:04 schreef Krisvc het volgende:
Snelcursus WOHTS:

NOD is Niet Ongesteld dag (althans, dat maak ik er van :P). De dag waarop je je menstruatie verwacht maar niet ongesteld hoopt te worden.

DPO is Days Past Ovulation
In diezelfde orde van grote: CD is cyclusdag (dag 1 van je menstruatie is CD 1).

Over je kat heenplassen is hier heel normaal om te testen of je zwanger bent. :Y
Hahaha tegelijk!
Ik wilde als grapje over onze hamster heen plassen als het raak was. Ware het niet dat onze hamster gisteren overleden is :'(
pi_166855504
Hij euh,...is toch niet verdronken he? :X

Aw nee, arme hamster. :'(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166856098
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 20:04 schreef Peacefulll het volgende:
Niet Ongesteldheid Dag en Days Past Ovulation. En welkom :)
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 20:04 schreef Krisvc het volgende:
Snelcursus WOHTS:

NOD is Niet Ongesteld dag (althans, dat maak ik er van :P). De dag waarop je je menstruatie verwacht maar niet ongesteld hoopt te worden.

DPO is Days Past Ovulation
In diezelfde orde van grote: CD is cyclusdag (dag 1 van je menstruatie is CD 1).

Over je kat heenplassen is hier heel normaal om te testen of je zwanger bent. :Y
Dank :D
Niet gedacht dat het ik het zo spannend zou vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Flav op 23-11-2016 22:17:50 ]
  woensdag 23 november 2016 @ 20:30:13 #268
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166856209
DaD, heel veel sterkte gewenst, hoop op een positieve uitslag zaterdag!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166856964
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 20:07 schreef Krisvc het volgende:
Hij euh,...is toch niet verdronken he? :X

Aw nee, arme hamster. :'(
Nee helaas, hij legde een week te vroeg het loodje. Volgende week dinsdag is mijn NOD pas. Dan plas ik wel over onze nieuwe hamster heen
pi_166857106
Veel sterkte gewenst DaD
pi_166864400
Hoi Flav, welkom! Wat fijn dat je cyclus zich zo gauw lijkt te herstellen. Ik lees hier wel vaker dat je je eisprong kunt voelen, lijkt me wel handig :D.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166869633
Update. :+. Het bloeden lijkt flink te zijn verminderd (alleen nog bij afvegen en een klein beetje in het maandverband (wat is dat naar om te dragen trouwens :')) en grotendeels oud bloed, niet meer helderrood). Na de initiële paniek van gisteren ben ik eigenlijk ook wel heel rustig geworden - ik heb blijkbaar een erg sterk vertrouwen in mijn lijf dat het dit aan kan. Nu alleen nog hopen dat dat vertrouwen zaterdag niet geschaad wordt...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Moderator donderdag 24 november 2016 @ 15:09:49 #273
382129 crew  Donna
pi_166869808
Ik duim voor je DAD!

Je hebt ook van die super super super dunne inlegkruisjes van Libresse. Die vind ik altijd fijn bij hele kleine beetjes bloed. Hopelijk hoef je het niet meer te gebruiken, maar anders een tip :)
pi_166874077
DaD fijn dat je in elk geval wat rust hebt gevonden nu! Ik duim heel hard voor je voor zaterdag! ^O^ :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166877872
Gelukkig gaat het beter DaD! Ik wens je het allerbeste voor zaterdag!

Morgen hoor ik of het bod voor het huis geaccepteerd wordt.. Spannend..
pi_166887235
DaD heb je nog steeds een knaltest? Ik hoop dat je morgen een mooi knipperend boontje op de echo ziet!

Memoru zeker spannend! Mooie gezinswoning op het oog? ;)

Ik heb gister op het kindje van een vriendin gepast (6 maanden oud). Normaal altijd een supervrolijk lief mannetje maar gister... laten we het zo zeggen dat ik het momenteel even niet erg zou vinden als het nog een paar maandjes duurt :') (geintje natuurlijk..)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166887346
Ik ben nieuw op dit onderdeel van het forum, eigenlijk vooral meelezer.
Nu zoek ik eigenlijk een beetje herkenning
Ik heb alle klachten die wijzen op zwangerschap, alleen ik blijf negatieve testen houden.
Zonet de huisarts gebeld en daar kan ik maandag terecht. Laat ik bloedprikken.
Het kan namelijk zijn dat ik te weinig hcg aanmaak voor thuis testen
Ben benieuwd, zijn er mensen die dit ook hebben gehad?

Of is het, negatieve thuistest, dan ook niet zwanger?
pi_166887653
Whiteflower, ik was ooit twee weken over tijd voordat ik positief testte. Bij de eerste echo bleek de zwangerschapsduur wel overeen te komen met wat ik dacht mijn nod was. Waarom ik zo laat pas een tweede streepje had is nooit duidelijk geworden, maar zolang je geen menstruatie hebt kan het nog alle kanten op :)
pi_166888318
Heel veel succes vandaag Memoru! Spannend.

WF, ik kan je niet helpen met je vraag. Vervelend die onzekerheid. Weet je zeker dat er niet een griepje aan zit te komen of zo? Er zijn wel meer vrouwen hier die dachten dat ze zwanger waren maar ziek bleken te zijn. Wanneer had je ongesteld moeten worden?
pi_166888348
Ik wacht niet op een tweede streepje. Maar voel mij net zo beroerd als tijdens mijn zwangerschappen alleen nu met verkoudheid.

Er heerst dus wel iets.
pi_166889167
Welkom Flav! Lekker dat je gelijk een cyclus had van 31 dagen! Hoop dat ie mooi regelmatig blijft, of gewoon uitblijft de volgende ronde. ;)

Arme hamster van Peace ;(

Memoru, al wat gehoord van je huis?

DaD ik duim enorm voor een knipper!!

Whiteflower, hoeveel dagen ben je overtijd? Spannend. Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen.
Dit, dat, alles.
pi_166891459
Welkom Flav! Ik heb toendertijd ook al die afkortingen moeten googlen haha!

@ Whiteflower + Ferrari: Spannend! Ik zal voor jullie duimen!

Helaas heeft iemand veel meer geboden voor het huis. Dus dat wordt op zoek naar iets anders ;( :'(
Omdat we nog niets nieuws hebben en ons huis appartement verkocht is, mag ik weer eventjes bij mijn schoonouders inwonen. Dus dat wordt nog wel lastig met het "maken."
pi_166892410
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:23 schreef Memoru het volgende:

Helaas heeft iemand veel meer geboden voor het huis. Dus dat wordt op zoek naar iets anders ;( :'(
Omdat we nog niets nieuws hebben en ons huis appartement verkocht is, mag ik weer eventjes bij mijn schoonouders inwonen. Dus dat wordt nog wel lastig met het "maken."
He wat balen joh. Hopelijk vinden jullie gauw een veel toffer huis voor de juiste prijs en hoef je maar even bij je schoonouders te wonen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_166895101
quote:
Helaas heeft iemand veel meer geboden voor het huis. Dus dat wordt op zoek naar iets anders ;( :'(
Omdat we nog niets nieuws hebben en ons huis appartement verkocht is, mag ik weer eventjes bij mijn schoonouders inwonen. Dus dat wordt nog wel lastig met het "maken."
Balen :(. Weet er ook alles van, elk huis was wij leuk vonden ging aan onze neus voorbij.
pi_166895106
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Flav op 25-11-2016 18:13:20 ]
  vrijdag 25 november 2016 @ 19:51:30 #286
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166896751
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:23 schreef Memoru het volgende:
Welkom Flav! Ik heb toendertijd ook al die afkortingen moeten googlen haha!

@ Whiteflower + Ferrari: Spannend! Ik zal voor jullie duimen!

Helaas heeft iemand veel meer geboden voor het huis. Dus dat wordt op zoek naar iets anders ;( :'(
Omdat we nog niets nieuws hebben en ons huis appartement verkocht is, mag ik weer eventjes bij mijn schoonouders inwonen. Dus dat wordt nog wel lastig met het "maken."
Bummer! Hopelijk komt er snel een ander leuk huis op jullie pad :*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:44:29 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166898129
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 06:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, gisteravond was de ovulatietest al knalpositief binnen de 10 seconden die het duurt om hem in de urine te houden. Ik had ook nog een dipstickzwangerschapstest liggen, dus die heb ik ook direct maar gedaan...

...en jullie hadden helemaal gelijk! :D. *O*. :'(. *; . Zelfs met avondurine was die heel duidelijk positief!

Testen net voor je op bed gaat is trouwens wel echt een héél slecht idee. Gaap. :O .
:o! Wat lees ik nou???!!

Ik had nog niet eens door dat je hier alweer meepostte, wat gaaf!!

Gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:45:49 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166898173
Oh sorry en ik zie ook nou pas dat ik hopeloos achterloop :')!

Succes voor de wachtenden! :*
pi_166905953
Succes vandaag, DAD. Ik duim voor je.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166906517
Hoop op een positieve uitkomst DaD!
Dit, dat, alles.
pi_166907903
Vanochtend was de echo en we zijn nog niets wijzer. Er zit wel iets, maar of dat een prille zwangerschap is of een miskraam waiting to happen, kon ze niet zeggen. Vrijdag moet ik weer voor een echo, dus het blijft spannend. Ze zei wel heel duidelijk dat er géén bloed in de baarmoeder (meer?) zit.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 26 november 2016 @ 12:00:26 #292
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166908022
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanochtend was de echo en we zijn nog niets wijzer. Er zit wel iets, maar of dat een prille zwangerschap is of een miskraam waiting to happen, kon ze niet zeggen. Vrijdag moet ik weer voor een echo, dus het blijft spannend. Ze zei wel heel duidelijk dat er géén bloed in de baarmoeder (meer?) zit.
Meh, niet het nieuws waar je op hoopte, maar ook niet per se negatief... hoop dat je vrijdag wel uitsluitsel krijgt!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_166908171
Wat spannend nog DaD. Ik had gehoopt dat jullie vandaag super mooi nieuws te horen hadden gekregen. Sterkte en succes deze week met afwachten :*
  zaterdag 26 november 2016 @ 12:45:02 #294
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_166908871
Balen dat je nog geen zekerheid hebt! Als het goed zit, verwachten ze dan volgende week een kloppend hartje te kunnen zien? Hier wordt voor je geduimd...!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_166911128
Ja, dan zou er een knipper moeten zijn. Maar ik was net bij mijn ouders en toen ik vertelde hoe laat ik de afspraak had, zei mijn vader: 'Oh, hoef je dan niet naar die vergadering waarvoor ik op zou komen passen?'
Aargh. :').
Ik moet de echo dus nog wel even verzetten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 26 november 2016 @ 20:51:31 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_166918805
Oh no, wat spannend DaD ;(

Ik duim voor je :*
pi_166921323
Balen die onzekerheid dad. Ben je van plan om komende week nog eens te testen om te zien wat het hcg in je lichaam doet?

Ik blijf voor je duimen!
pi_166921497
Pff dat wordt een lange week DaD. Ik blijf duimen!

[ Bericht 3% gewijzigd door Missladybug op 27-11-2016 09:24:08 ]
pi_166921516
DaD, mijn duimen draaien nog even door :*. Zenuwslopende dagen voor jullie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_166927532
Balen! Wordt een lange week in onzekerheid, ik blijf voor je duimen :)
pi_166927619
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 22:20 schreef Nolita het volgende:
Balen die onzekerheid dad. Ben je van plan om komende week nog eens te testen om te zien wat het hcg in je lichaam doet?

Ik blijf voor je duimen!
Ik heb in overleg met mijn man besloten om dat niet te doen. Ik heb geen testen meer in huis en heb ze ook expres niet meer gekocht. Iedere keer dat ik naar het toilet ga ben ik al ontzettend bezig met hoe veel bloed ik dan weer verloren heb en of dat een vermindering of vermeerdering is van de uren ervoor en pff, daar word ik al gek van.

Het is dus afwachten tot de volgende echo en ik kruip tot die tijd even onder een steen. Succes voor alle andere wachtenden hier! :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')