abonnement Unibet Coolblue
pi_166578295
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 21:18 schreef Sarasi het volgende:
Sommige mannen zijn gewoon beter. En niet omdat ze meer ervaring hebben of wat dan ook, maar gewoon omdat het beter voelt. Ik heb geen idee waar dat aan ligt; het kan grootte zijn (ik ben echt beroerd in dat schatten), kan ook gewoon een kromming zijn of de dikte of whatever. Misschien dat het een potje/dekseltje situatie is, dat het gewoon net goed in elkaar past.

Ik zou 'm gewoon weer bellen. Maak er een fuckbuddy van ofzo. Kan jou het schelen waarom de seks zo goed is, als ie maar goed is. *O*
Volgens mij stoten veel mannen ook maar wat. Recht toe, recht aan, met het ritme van een heipaal die de grond in gaat. Het heeft dan wel ritme, het meest simpele, maar het heeft geen groove, geen spanning. Neuk je als een klompendanser of als een tangodanser? Dat maakt ook nogal uit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_166578628
quote:
Neuk je als een klompendanser of als een tangodanser?
Ik ben redelijk visueel ingesteld, maar hier heb ik toch wel wat moeite met inbeelden.
pi_166579389
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 16:01 schreef Chai het volgende:
Kan, maar kan ook gewoon tussen je oren zitten. Dat je extra geil en los was door zijn grote lul bijv. :)
Dit dus, zeker icm drank was je een stuk losser
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_166580075
De meeste vrouwen hebben liever een wat grotere dan een kleinere, dat is niet voor niks.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 11 november 2016 @ 13:30:26 #80
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_166581704
Zit het niet vooral tussen je oren? ONS, misschien spannend? is dat je eerste ONS?
Daarbij grotere piemel dan gewend wat je ms zelf al helemaal in je hoofd romantiseert etc?

Of was hij gewoon veel beter? duurde het langer? bewoog hij beter? zoveel variabelen :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_166583140
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2016 10:18 schreef KosterT het volgende:

[..]

Ik ben redelijk visueel ingesteld, maar hier heb ik toch wel wat moeite met inbeelden.
Heipaal gespot.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_166583909
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij stoten veel mannen ook maar wat. Recht toe, recht aan, met het ritme van een heipaal die de grond in gaat. Het heeft dan wel ritme, het meest simpele, maar het heeft geen groove, geen spanning. Neuk je als een klompendanser of als een tangodanser? Dat maakt ook nogal uit.
Nou, nog niet eens. Bij écht goede seks is dat ene eerste moment dat 'ie er helemaal inzit gewoon het allerfijnste gevoel ter wereld. O+
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 11 november 2016 @ 15:23:54 #83
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166583958
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2016 10:18 schreef KosterT het volgende:

[..]

Ik ben redelijk visueel ingesteld, maar hier heb ik toch wel wat moeite met inbeelden.
leuk voor je.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166584811
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 15:48 schreef Irisontdekt het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw, dus weet niet zo goed hoe het werkt. Hoop dat ik hier goed zit. Ik ben een 26-jarige vrouw die nooit heel erg seksueel is geweest. Ik heb altijd wel genoten van seks, maar het was voor mij nooit enorm belangrijk. Ik had tot kort geleden ook nooit een orgasme gehad.. In relaties deed ik het meestal maar een paar keer per maand en ik had daar ruim voldoende aan. Mijn libido was niet erg hoog en hoewel seks prettig kon voelen, genoot ik meer van de intimiteit dan het fysieke gedeelte. Ik masturbeerde ook niet of nauwelijks. En ook daarbij kwam ik nooit klaar.

Ik heb vorige week seks gehad met een man die ik daarvoor niet kende. Ik heb hem leren kennen tijdens het uitgaan en had iets te veel wijn op. Ik ben met hem mee naar huis gegaan wat ik anders nooit zou doen. M'n vriendinnen hebben me daarin gestimuleerd, maar dat is een lang verhaal. Het komt er op neer dat ik naar bed ben geweest met die jongen en mijn eerste drie orgasmes heb gehad.

Natuurlijk ben ik bij mezelf gaan denken wat er anders was. Het enige belangrijke verschil was dat deze jongen behoorlijk groot geschapen was. Ik heb hem niet gemeten en het niet aan hem gevraagd, maar als ik op basis van mijn exen moet schatten denk ik dat hij rond de 20 cm zat. Om een beeld te vormen.. Aan het begin van de seks deed het best wat pijn, maar dat trok weg. En het was niets in vergelijking met het enorme genot dat ik voelde. Alsof ik voor het eerst echt begreep waar iedereen het bij seks nou over had. Ik voelde me zo vol en gewoon, gestimuleerd ofzo. Zoals gezegd ben ik dus drie keer klaargekomen en ik denk er sindsdien constant aan.

Zijn er hier mensen met een soortgelijke ervaring en weet iemand of het inderdaad door zijn langere penis kan komen dat ik wel een orgasme kreeg? Ik heb geen idee of dat mogelijk is, maar ik ben alleen tijdens de penetratie klaargekomen. Of zijn er andere verklaringen voor? Alvast bedankt voor jullie antwoorden, x Iris.
Het antwoord is alcohol.

Je klinkt als een enorm geremd persoon. Met alcohol laat je remmingen los. Heb je later nog nuchter met hem seks gehad?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166585243
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2016 15:21 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nou, nog niet eens. Bij écht goede seks is dat ene eerste moment dat 'ie er helemaal inzit gewoon het allerfijnste gevoel ter wereld. O+
Maar als het daarbij blijft is het geen écht goede seks.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_166585902
En hier dames en heren zien we weer een hoax debunked. De linkse softies willen ons altijd wijs maken dat penislengte niet uitmaakt en dat het gemiddelde 14.5 cm is en blablabla. Puur zodat wij niet allemaal massaal ongelukkig worden. Net als de uitspraak 'op elke pot past een dekseltje' bijvoorbeeld. Iedereen kent wel een stuk of 5 eeuwige vrijgezellen. Dus je weet dat ook die pet niet op gaat.

Maar feit blijft, dat vrouwen gewoon geil worden van zo'n lekkere grote dikke pik. Ze voelen zich helemaal 'gevuld' en komen al klaar als hij er net in zit.

Was ik maar een neger :(
pi_166585980
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar als het daarbij blijft is het geen écht goede seks.
Alles erna is bonus.
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 11 november 2016 @ 18:31:48 #88
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166587119
Een goeie piemel is altijd goed voor de feestvreugde, dat is nu eenmaal zo.
Maar heb ook FANTASIE!!! Zó belangrijk.
Niets meer een turn off dan dat zenuwachtige onzekere gedoe... Laat het beest/de hoer in je los.
Ratio overboord en opgaan in de seksuele energie.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_166587134
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Een goeie piemel is altijd goed voor de feestvreugde, dat is nu eenmaal zo.
Maar heb ook FANTASIE!!! Zó belangrijk.
Niets meer een turn off dan dat zenuwachtige onzekere gedoe... Laat het beest/de hoer in je los.
Ratio overboord en opgaan in de seksuele energie.
Amen!
pi_166587199
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 17:01 schreef matigeuser het volgende:
En hier dames en heren zien we weer een hoax debunked. De linkse softies willen ons altijd wijs maken dat penislengte niet uitmaakt en dat het gemiddelde 14.5 cm is en blablabla. Puur zodat wij niet allemaal massaal ongelukkig worden. Net als de uitspraak 'op elke pot past een dekseltje' bijvoorbeeld. Iedereen kent wel een stuk of 5 eeuwige vrijgezellen. Dus je weet dat ook die pet niet op gaat.

Maar feit blijft, dat vrouwen gewoon geil worden van zo'n lekkere grote dikke pik. Ze voelen zich helemaal 'gevuld' en komen al klaar als hij er net in zit.

Was ik maar een neger :(
Maagd gespot
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166588716
Kan vanalles zijn.
Misschien ben je wat dieper dan gemiddeld, net zoals bij mannen de lengte verschilt verschilt de diepte bij vrouwen ook. E zit voor jou het genot in dat plekje bovenaan in je raken.
Misschien heb je een wat lossere bekkenbodem waardoor je van kleiner minder voelt (daar valt op te "trainen").
Misschien (en deze is vrij waarschijnlijk) gaf de "past dat wel" spanning en de milde pijn in het begin een extra kick, waardoor je ademhaling, je spierspanning en het geestelijke stukje anders was. Ook levert een (milde) pijnprikkel/spanning van gaat het wel (milde "angst") hormonen op die voor een erg groot deel overlappen met de genotshormonen. Heb je daardoor een "kickstart" gekregen qua genotsstofjes die je normaal niet zo hebt, veel meer opbouw voor nodig hebt/helemaal niet aan toe komt. Ook het "zulke dingen doe ik anders nooit" levert die spanning op.
Misschien was je natter (of juist minder nat) door de spanning van het hele gebeuren.
Misschien is het eerst heel rustig aan neuken juist wel wat je nodig hebt ipv het gelijk "gaan".

Kortom, kan echt vanalles zijn. Vooral leuk dat je nu dat genot hebt kunnen ervaren. Nu zaak om te gaan experimenteren met wat het is dat jouw klokje laat tikken. En of dat nu (milde) pijnprikkels zijn, of een grote pik, of lekker rustig aan beginnen met tergend, plagend langzaam stoten maakt niet zoveel uit. Geniet van de zoektocht zou ik zo zeggen!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166591023
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 15:53 schreef CoolGuy het volgende:
Hmm...die jongen, was die toevallig buitenlands? Turks / Marokkaans?
Ik denk eerder een negert, want op fokkers na haalt nog geen procent van de mannen 20 cm.

Het kan natuurlijk ook dat het in werkelijkheid 17 cm oid was. Dat is statistisch veel waarschijnlijker en zo nauwkeurig kunnen veel mensen niet schatten.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 21 november 2016 @ 00:49:48 #93
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166793943
Ts hoe ist nu?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_166796999
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:18 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik denk eerder een negert, want op fokkers na haalt nog geen procent van de mannen 20 cm.

Het kan natuurlijk ook dat het in werkelijkheid 17 cm oid was. Dat is statistisch veel waarschijnlijker en zo nauwkeurig kunnen veel mensen niet schatten.
Sowieso begrijp ik niet waarom hij turken en marrokanen erbij trekt, terwijl uit onderzoeken komt dat voornamelijk de eerste statistisch gezien aan de smallere kant zitten. Geldt overigens voor heel het midden-oosten misschien een verklaring voor al die conflicten daar.
pi_166797615
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 11:18 schreef Wotte het volgende:

[..]

Sowieso begrijp ik niet waarom hij turken en marrokanen erbij trekt, terwijl uit onderzoeken komt dat voornamelijk de eerste statistisch gezien aan de smallere kant zitten. Geldt overigens voor heel het midden-oosten misschien een verklaring voor al die conflicten daar.
Niet voor Noord afrikanen.
pi_166797729
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:18 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik denk eerder een negert, want op fokkers na haalt nog geen procent van de mannen 20 cm.

Het kan natuurlijk ook dat het in werkelijkheid 17 cm oid was. Dat is statistisch veel waarschijnlijker en zo nauwkeurig kunnen veel mensen niet schatten.
Als de OP klopt (vraag ik me af). Denk ik mdatbdit wel klopt.

Neem daarbij de inschatting van lengte die bij de meeste vrouwen waarschijnlijk net zo goed is als bij het inparkeren.

O-)
Whatever...
pi_166798238
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 00:49 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ts hoe ist nu?
Volgens mij nog steeds bezig met haar minnaar... Geen tijd voor Fok dus
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 21 november 2016 @ 12:35:46 #98
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166798519
ja en dat vind Godshand volgens mij wel een beetje jammer he? :')
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166798555
Oeps
pi_166799043
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 11:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Niet voor Noord afrikanen.
Op de kaart die ik bekeek was marokko inderdaad de enige uitschieter in noord-afrika, met een gemiddelde wat vergelijkbaar is met die van Nederland. Overigens geldt dat ook voor Nederland, in west europa. Ik denk dat het op basis van de penis world map, veilig is om te stellen dat nederlanders gemiddeld even groot (in het geval van marokko) of groter geschapen zijn dan turken, arabieren en dergelijke volkeren.

Over het algemeen kan je zeggen hoe oostelijker je gaat des te kleiner de maat, en hoe zuidelijker je reist des te groter de size. Dus ik raad ts aan om eens antropologisch veldwerk te gaan verichten in Kongo.

hihahoo :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')