abonnement Unibet Coolblue
pi_166820312
DSW?

Ah goedzo :) yep posten is gaan ;)
  Vis een optie? dinsdag 22 november 2016 @ 10:34:50 #52
70532 loveli
N
pi_166820523
Serinde, is je trouwjurk geen goede motivator om de spuigaten dicht(er) te houden?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 22 november 2016 @ 10:46:58 #53
70532 loveli
N
pi_166820722
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
DSW?
Zorgverleners moeten zelfstandig contracten aangaan met verzekeraars. Op die manier moeten de zorgkosten laag worden gehouden, marktwerking in de zorg, jeweetz. De ene verzekeraar bemoeit zich meer met de inhoud van mijn zorg dan de andere. DSW is een goede verzekeraar die (in tegenstellng tot sommige andere grote jongens) weet waarmee ze zich wel moeten bemoeien en waar niet.

Een fysio/huisarts/verloskundige praktijk moet een contract hebben met een verzekeraar, om alle patienten aan te kunnen nemen. Als Verzekeraar V geen contract heeft bij Fysio A, dan moet ik naar Fysio B. Als Fysio B meer zorg verleent dan Verzekeraar V behaagt, dan krijgt Fysio B volgend jaar geen contract meer bij Verzekeraar V, of een magerder contract.
Als ik zwanger ben en bij een verloskundige loop, dan wil ik niet dat de beslissingen van die verloskundige worden beïnvloed door de financiële prikkels van mijn verzekeraar.

Momenteel is de invloed van verzekeraars in de zorg heel ongezond.
crap in = crap out
pi_166820759
DSW , oke nooit van gehoord..zal eens kijken.
Zit nu bij zilveren kruis. Op zich nooit last van gehad verder.
En ik kan in mijn omgeving voor zover ik kan zien bij alle fysiotherapeuten terecht, dus dat is het probleem ook niet. Heb nu alleen het laagste pakket en daar zit geen fysio in.
  Vis een optie? dinsdag 22 november 2016 @ 11:16:34 #55
70532 loveli
N
pi_166821187
Natuurlijk kun je overal terecht, een fysio moet ervoor zorgen dat hij met elke verzekeraar een contract heeft, anders krijgt hij minder patiënten. Zijn/haar broodwinning staat op het spel als hij niet buigt naar de wensen van de verzekeraar en onder de streep komt dat jouw zorg niet ten goede.

Zilveren kruis is een van de grote kwaaien :+

Een jaar of 15 geleden al zijn veel kleine lieve verzekeraars opgeslokt door Achmea. Ik weet niet precies welke verzekeraars nog fatsoenlijk/onafhankelijk zijn, wel dat de directeur van DSW al met pensioen had moeten gaan, maar het nog erg leuk vindt om een goede verzekeraar te leiden. Hopelijk blijft 'ie nog 30 jaar directeur.
crap in = crap out
pi_166821404
Stapels saucizenbroodjes. Oh mijn god.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? dinsdag 22 november 2016 @ 11:42:32 #57
70532 loveli
N
pi_166821626
May the force be with you..
crap in = crap out
pi_166821965
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:42 schreef loveli het volgende:
May the force be with you..
Het is niet anders.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_166822064
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:16 schreef loveli het volgende:
Natuurlijk kun je overal terecht, een fysio moet ervoor zorgen dat hij met elke verzekeraar een contract heeft, anders krijgt hij minder patiënten. Zijn/haar broodwinning staat op het spel als hij niet buigt naar de wensen van de verzekeraar en onder de streep komt dat jouw zorg niet ten goede.

Zilveren kruis is een van de grote kwaaien :+

Een jaar of 15 geleden al zijn veel kleine lieve verzekeraars opgeslokt door Achmea. Ik weet niet precies welke verzekeraars nog fatsoenlijk/onafhankelijk zijn, wel dat de directeur van DSW al met pensioen had moeten gaan, maar het nog erg leuk vindt om een goede verzekeraar te leiden. Hopelijk blijft 'ie nog 30 jaar directeur.
Ah is dat ook niet de man die heeft gezegd dat zorg voor iedereen gratis moest zijn oid?
pi_166822072
ghehe sterkte ticoo
  Vis een optie? dinsdag 22 november 2016 @ 13:41:01 #61
70532 loveli
N
pi_166898193
peesaanhechting geïrriteerd/ overbelast of gewoon niet goed. eerst fysio en als dat niet helpt een scan om te kijken. nja januari dus en nu ff op de tandjes bijten en hopen dat het niet erger wordt :')
pi_166906027
Ik ben al jaren verzekerd bij DSW, erg tevreden (al maak ik weinig gebruik van zorg de laatste tijd gelukkig)

Loveli ik heb een stemmetje in mijn hoofd dat zegt: je hoeft pas 18-1 te passen en om 2 kilo af te vallen heb je maar 2 weken nodig :|W
Maar een beetje helpt het wel. Door studie en werk nu zoeken naar een goed ritme om aan de beweging te komen :)
pi_166918180
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:29 schreef Serinde het volgende:
Ik ben al jaren verzekerd bij DSW, erg tevreden (al maak ik weinig gebruik van zorg de laatste tijd gelukkig)

Loveli ik heb een stemmetje in mijn hoofd dat zegt: je hoeft pas 18-1 te passen en om 2 kilo af te vallen heb je maar 2 weken nodig :|W
Maar een beetje helpt het wel. Door studie en werk nu zoeken naar een goed ritme om aan de beweging te komen :)
Dat is dan vooral vocht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_166919497
Oh! Ondertussen hoef ik ook nog maar een kilo of 2 / 2,5.

Weekenden lunch ik alweer normaal en afvallen blijft goed gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? woensdag 30 november 2016 @ 13:41:09 #66
70532 loveli
N
pi_166998866
Ongerelateerde spam: bij de makro een goed Zwilling messenblok voor 109 euro.
crap in = crap out
pi_167018903
zodat we nog meer kunnen vreten? of we overal de vetrandjes vanaf kunnen snijden? offe...gewoon omdat dit topic verder op sterven na dood is?:P
  Vis een optie? donderdag 1 december 2016 @ 11:08:28 #68
70532 loveli
N
pi_167018998
Omdat het een awesome messenset is en ik het met jullie wilde delen O+ Ik heb bijna dezelfde, maar dan zonder klinknagels en zonder broodmes.
crap in = crap out
pi_167019795
Ik bezit een lang scherp Zwilling vleesuitbeenmes.

Maar de ree die ik onlangs in kleine stukjes heb gesneden, heb ik met een gewoon molenmesje gedemonteerd. Ik kan de Zwilling wel gebruiken voor het fijnsnijden van de reebout. Daar wou ik morgen maar eens mee bezig, dan zijn de bouten goed bestorven hoop ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_167020506
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
zodat we nog meer kunnen vreten? of we overal de vetrandjes vanaf kunnen snijden? offe...gewoon omdat dit topic verder op sterven na dood is?:P
Omdat we allemaal gezond slank zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167020517
ik ben niet voorzichtig genoeg met messen om mezelf zo'n kwaliteitsmessen te gunnen :D
pi_167020524
:D :D

Nee, ik ben dure messen niet waard.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? donderdag 1 december 2016 @ 12:44:03 #73
70532 loveli
N
pi_167020817
Met kwaliteitsmessen schiet je minder snel uit. Maar als je jezelf snijdt, dan is het wel een mooie diepe snee :P Het scheelt een euro of 60 met de normale prijs, je ziet ze niet heel vaak met zo'n goede aanbieding.

Hier wel gezond, redelijk slank, niet op koers voor de aansluitende kerstjurk. Hoewel rollade ook lekker is.

Succes met de reebout :9
crap in = crap out
pi_167020969
Ik wil wel graag koperen pannen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167021831
ow ik schiet zelden uit..maar flikker ze altijd zo in de besteklade ipv terug in jet messenblok..en in de vaatwasser enzo..
En met minder dure messen die door mijn schoonvader geslepen zijn heb je ook gewoon mooie diepe sneeën :D

niet op koers voor aansluitende kerstjurk? ben je te kritisch?
Hier niet zo gezond (want kan t roken niet laten de laatst tijd :|W maar wel slank genoeg voor de aansluitende kerstjurk...vind ik zelf he, maar kan dat ik niet kritisch genoeg ben natuurlijk :P

en waarom koperen pannen?
pi_167022339
Omdat ze zo mooi zijn.

Mijn kerstjurkje moet nog binnen komen. Maar dat komt wel goed. Vanmorgen 58,2, dat woog ik misschien voordat ik ooit zwanger werd. Ik ben heel heel blij met wat ik tot nu toe bereikt heb.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167022388
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167022427
Oh en bla, voorzelf afpraak maken dat je je pakje opmaakt en niet meer bijhalen.

Dan kun je ook bewust naar je laatste peuk roken en dan gewoon klaar.

Ik stop elke herfst, ik ga echt niet in de kou staan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Vis een optie? donderdag 1 december 2016 @ 14:45:52 #79
70532 loveli
N
pi_167023119
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil wel graag koperen pannen.
Lidl. Ik wil ook koperen pannen, maar vind ze te duur.
crap in = crap out
pi_167023911
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 14:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Lidl. Ik wil ook koperen pannen, maar vind ze te duur.
Ja het is wel duur, maar de meeste mooie dingen zijn gewoon duur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167025496
quote:
shiny! :)
bij mij https://www.wehkamp.nl/Zo(...)6&Blocks=0&View=Grid

ow en wat dat stoppen betreft..ja ik weet het..maar ik heb steeds dingen waarbij er gerookt wordt "voor de gezelligheid" en er dus weer sigaretten gehaald worden..maar je hebt wel gelijkt en ik weet ook dat het zo simpel is...:)
pi_167026299
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 16:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

shiny! :)
bij mij https://www.wehkamp.nl/Zo(...)6&Blocks=0&View=Grid

ow en wat dat stoppen betreft..ja ik weet het..maar ik heb steeds dingen waarbij er gerookt wordt "voor de gezelligheid" en er dus weer sigaretten gehaald worden..maar je hebt wel gelijkt en ik weet ook dat het zo simpel is...:)
Oh maar ik blijf wel roken voor gezelligheid. Maar dan gewoon niet de dag erna.
Maar ik ben raar denk ik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167026316
Leuke jurk <3 stijlvol.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167026767
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 17:42 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh maar ik blijf wel roken voor gezelligheid. Maar dan gewoon niet de dag erna.
Maar ik ben raar denk ik.
dat vind ik zo knap..als ik dat nou eens kon!
pi_167828442
Iedereen gezond slank de decembermaand doorgekomen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167828557
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Iedereen gezond slank de decembermaand doorgekomen?
Nee :N

Maar nu wel weer zin om vol gas te gaan! ^O^
pi_167834697
Hier ook weer even terug naar normaal. Al ging ik januari in met hetzelfde gewicht van begin december.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167849162
Ik heb de afgelopen maanden best wat nieuwe dingen gegeten! (Opgegroeid met nooit iets hoeven eten, wat een drama, ik lust dus echt niks. Ik werd groot op witte bonen in tomatensaus en witte rijst)

Anyway: rauwe rode ui, komkommersalade, zongedroogde tomaat, rucola (!).
Ondertussen kan ik nu dus een soort salade maken, dat had ik nooit gedacht, maar dat maakt gezond eten wel een stuk makkelijker.

Verder maakte ik afgelopen weken vaak iets van bonenstoofpotjes, flink gevuld met wortel, tomaten, bleekselderij, enz enz. Sowieso sinds ik eigenlijk niet meer kook met zakjes leer ik steeds meer pure smaken waarderen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167855691
Super Tico!

Ik ben december best goed doorgekomen. Voor de eerste keer een wedstrijdklasse survivalrun gefinisht met bandje: 7 km 35 hindernissen in 3:17 uur, 18 december. Daar ben ik echt superblij mee. Dit weekend een 14 km groepsrun, wordt ook leuk :)
De afgelopen anderhalve week tussen de familiebezoeken en feestjes door blijven hardlopen, vanochtend de vierde keer. Donderdag weer survivallen.

Eten is een zooitje verder, maar okee dat compenseer ik een beetje door het sporten. Zodra ik niet meer bij familie logeer weer gewoon en gezonder.
pi_167855807
Ik wil ook gaan afvallen. Maar het wil tot nu toe niet echt lukken :') Wil weer naar de sportschool gaan maar ben nu zwaar verkouden
  dinsdag 3 januari 2017 @ 17:21:58 #91
248821 Rauw.
op je bord.
pi_167859648
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:25 schreef larry_flynt het volgende:
Ik wil ook gaan afvallen. Maar het wil tot nu toe niet echt lukken :') Wil weer naar de sportschool gaan maar ben nu zwaar verkouden
Dan ga je toch 10km wandelen?

"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_167939158
wow! Dit topic is behoorlijk sloom geworden ;)

Ik ga vanaf volgende week ook weer braaf aan de gang.
Ik heb met 5:2 / vastendieet echt een geweldig resultaat behaald in 1 jaar en 2 maand.
Net 10 dagen pauze gehad (vakantie O+ ) en maandag weer mijn eerste vastendag.

Ik ben nu lichter dan op mijn trouwdag :D en heb kledingmaat 36/38 echt zo fijn.
Nu nog weer braaf gaan sporten en de boel nog wat strakker krijgen en dan ben ik extra tevreden :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_167943103
Ik ben ook aan het twijfelen over sporten. Zou mn huid dan ook wat mooier zitten?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167974653
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Iedereen gezond slank de decembermaand doorgekomen?
verbazingwekkend genoeg wel..alleen de eerste week van januari iets minder :')
vandaag eerste keer in het nieuwe jaar gaan sporten en de 16e met een pt samen om wat probleem oefeningen te verbeteren, echt wel zin in :D
pi_167974658
ow en tico, niet twijfelen, gaan!
pi_167980106
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 13:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow en tico, niet twijfelen, gaan!
Sowieso squaten :D das beter voor mn hangbillen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_167980189
In 2017 ga ik zo enorm afvallen: TRV / sigme's grote wandelplan
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? dinsdag 10 januari 2017 @ 18:11:17 #98
70532 loveli
N
pi_168033529
Hoop goede resultaten en dito voornemens. Iedereen nog de beste wensen.

Sigme, respect als de wandeling lukt zonder klachten van overbelasting. De Nijmeegse zou ik niet graag overdoen en dat was maar een paar dagen, met een nasleep van 2 weken.

Hier zonder sport voor kerst de 64 kilo gehaald en het bijbehorende lijf. In het nieuwe jaar is stabiliseren en helemaal strak worden het doel. Daar hoort dus wel sport bij.
crap in = crap out
pi_168033599
zo, dat is een flinke wandeling sigme, succes ermee :)

Vandaag een afspraak gemaakt voor fysio, volgende week intake..hopelijk gaat het snel beter zodat ik mijn arm weer volledig kan belasten!
pi_168078610
Vraagje, wat doen lightfrisdranken?
Want ondanks dat er geen cals in zitten lijkt het wel alsof je lijf een soort van op slot gaat als je het wel drinkt. Klopt dat of is dat dikke onzin?

Ik sta elke dag op de weegschaal (krijg je mooi grafiekje van in de app) en dan zie ik dus wat bepaalde dingen doen. Zo drink ik dus eigenlijk geen frisdranken meer, behalve steevast mn blikje engeriedrink. Los daarvan zit er momenteel weinig variatie, de ene dag pak ik toch wel een eitje de andere dag niet.
Anyway, als ik in de avond toch een paar glazen cola zero drink dan merk ik steevast dat de mn gewicht zo'n 200 tot 500 gram hoger is. Dat is niet 1x, maar eigenlijk elke keer. Het is er de dag erna ook meteen weer af, maar daar gaat het niet om.
Wat doet die troep nu eigenlijk in een lijf, waarom houdt je lijf vocht vast of whatever?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')