abonnement Unibet Coolblue
pi_166573378
Jullie weten vast nog wel van die meid vorige week, ziek naar huis.. deze week had ze toetsweek en reageerde ze niet op mijn berichten, vandaag laatste toets gehad. Eens kijken of ze morgen wel tijd heeft en of de 'ik maak het snel goed' inderdaad van waarde was of zoals de vaker gehoorde 'we appen!' na een eerste date en je vervolgens nooit meer wat hoort... Hoop op 't eerste :P
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 22:58:34 #202
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166573425
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Jullie weten vast nog wel van die meid vorige week, ziek naar huis.. deze week had ze toetsweek en reageerde ze niet op mijn berichten, vandaag laatste toets gehad. Eens kijken of ze morgen wel tijd heeft en of de 'ik maak het snel goed' inderdaad van waarde was of zoals de vaker gehoorde 'we appen!' na een eerste date en je vervolgens nooit meer wat hoort... Hoop op 't eerste :P
als ze al niet reageert heeft ze er geen zin in
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_166573519
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

als ze al niet reageert heeft ze er geen zin in
Tja... maar de 'ik maak het binnenkort goed' is dan weer een zoethoudertje die ze niet meent. Ik probeer het morgen nog één keer (voor mijn gevoel toch niets te verliezen meer) en dan is het klaar.
pi_166573555
Zestien (!) Jaar man. Laat gaan...
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 23:02:19 #205
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166573560
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Tja... maar de 'ik maak het binnenkort goed' is dan weer een zoethoudertje die ze niet meent. Ik probeer het morgen nog één keer (voor mijn gevoel toch niets te verliezen meer) en dan is het klaar.
Voor haar ís 't al klaar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166573582
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:02 schreef Toto69 het volgende:
Zestien (!) Jaar man. Laat gaan...
Ergens wel sneu als zelfs díe niet wilt... daarom meer.
pi_166573617
Date gehad. Niet voor herhaling vatbaar. Eigenlijk wist ik dat van te voren al :') maar mijn nieuwsgierigheid he :X
pi_166573632
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:03 schreef Weissman het volgende:
Date gehad. Niet voor herhaling vatbaar. Eigenlijk wist ik dat van te voren al :') maar mijn nieuwsgierigheid he :X
Verklaar je nader.
pi_166573695
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:03 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ergens wel sneu als zelfs díe niet wilt... daarom meer.
Wait whut? Explain.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 10 november 2016 @ 23:06:54 #210
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166573722
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wait whut? Explain.
beter een foto
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_166573736
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
Geen klik imho, niet de juiste vibe en ik had geen visioenen over dat ze het zaad uit mijn ballen zou willen zuigen.
pi_166573751
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wait whut? Explain.
Nou ja als zelfs een zestienjarige niet met mij wilt daten of dus intiem zijn... :') Zo lelijk ben ik echt niet namelijk en ook redelijk normaal qua doen en laten.
pi_166573860
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou ja als zelfs een zestienjarige niet met mij wilt daten of dus intiem zijn... :') Zo lelijk ben ik echt niet namelijk en ook redelijk normaal qua doen en laten.
Ik heb je kop gezien, je bent inderdaad niet lelijk.

Maar ik heb het idee dat het aan andere factoren ligt. Zomaar een gevoel.
pi_166573926
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb je kop gezien, je bent inderdaad niet lelijk.

Maar ik heb het idee dat het aan andere factoren ligt. Zomaar een gevoel.
Mensen blijven wel altijd contact houden op de een of andere manier als er nog geen date is... dame 2 ook nog steeds terwijl ik twee keer duidelijk heb laten weten niet sta te springen om naar haar toe te komen als eerste date.
pi_166573953
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou ja als zelfs een zestienjarige niet met mij wilt daten of dus intiem zijn... :') Zo lelijk ben ik echt niet namelijk en ook redelijk normaal qua doen en laten.
hoe zou jij zelf in drie woorden omschrijven, hoe zouden vrouwen jou omschrijven.
Hell To The Liars
pi_166573959
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Mensen blijven wel altijd contact houden op de een of andere manier als er nog geen date is... dame 2 ook nog steeds terwijl ik twee keer duidelijk heb laten weten niet sta te springen om naar haar toe te komen als eerste date.
Ga er dan eens heen. Lekker boeiend die twintig euro...
pi_166574176
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Mensen blijven wel altijd contact houden op de een of andere manier als er nog geen date is... dame 2 ook nog steeds terwijl ik twee keer duidelijk heb laten weten niet sta te springen om naar haar toe te komen als eerste date.
Oh. Maar wil je haar nog zien?
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_166574211
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ga er dan eens heen. Lekker boeiend die twintig euro...
Meer omdat ik net zoals Weiss het idee heb dat er geen real life klik is en dus bij voorbaat al met een teleurstelling thuiskom. Vaker meegemaakt, dus dat wil ik voorkomen. Als ik nog steeds gratis kon reizen had ik het wellicht gedaan.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:14 schreef Droopie het volgende:

[..]

hoe zou jij zelf in drie woorden omschrijven, hoe zouden vrouwen jou omschrijven.
Zelf: stil water, diepe gronden, intelligent, te verlegen.
Dames: eerlijk, niet mannelijk/stoer, mysterieus
pi_166574256
Zaterdag mijn eerste date in een lange tijd. Perzisch meisje. Spannend.
pi_166574317
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Meer omdat ik net zoals Weiss het idee heb dat er geen real life klik is en dus bij voorbaat al met een teleurstelling thuiskom.
Ho even _O- Dat heb ik niet gezegd.

Ik ben niet teleurgesteld. Dat ben ik nooit na een date. Mss is het verschil dat ik er blanco en zonder verwachting in ga. Zonder te berekenen hoeveel haar drankje mij zou kosten.
pi_166574369
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ho even _O- Dat heb ik niet gezegd.

Ik ben niet teleurgesteld. Dat ben ik nooit na een date. Mss is het verschil dat ik er blanco en zonder verwachting in ga. Zonder te berekenen hoeveel haar drankje mij zou kosten.
Je zei net dat je vooraf al zo'n idee had. Dat heb ik dus met deze dame. Leuk op de app en goed kunnen lullen, maar ben bang voor geen fysieke connectie en dat die klik in het echt ook tegenvalt.
pi_166574417
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Meer omdat ik net zoals Weiss het idee heb dat er geen real life klik is en dus bij voorbaat al met een teleurstelling thuiskom. Vaker meegemaakt, dus dat wil ik voorkomen. Als ik nog steeds gratis kon reizen had ik het wellicht gedaan.

[..]

Zelf: stil water, diepe gronden, intelligent, te verlegen.
Dames: eerlijk, niet mannelijk/stoer, mysterieus
Probeer er een beetje wat aan te veranderen.
Werk aan je verlegenheid, wees realistisch (streetwise) en toon je intelligentie wat vaker en zorg dat je niet betweterig wordt.

Naar de dames toe, eerlijkheid nooit veranderen, mysterieus niet verwarren met gesloten en wees duidelijker naar de vrouwen toe.

Het staat en valt met uitstraling.
En kijk wat minder op de centen.

Als je daten niet kan veroorloven, dan kan je een relatie al moeilijk onderhouden (en dan heb ik het niet over kadootjes)
Hell To The Liars
pi_166574555
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Je zei net dat je vooraf al zo'n idee had. Dat heb ik dus met deze dame. Leuk op de app en goed kunnen lullen, maar ben bang voor geen fysieke connectie en dat die klik in het echt ook tegenvalt.
Dat heeft helemaal niks met mij te maken of wat ik zeg. Daar ben jij altijd bang voor :O
pi_166574596
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou ja als zelfs een zestienjarige niet met mij wilt daten of dus intiem zijn... :') Zo lelijk ben ik echt niet namelijk en ook redelijk normaal qua doen en laten.
Want zestienjarigen hebben minder eisen dan vrouwen die ouder zijn?
Oh.
pi_166574636
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:28 schreef Droopie het volgende:

[..]

Probeer er een beetje wat aan te veranderen.
Werk aan je verlegenheid, wees realistisch (streetwise) en toon je intelligentie wat vaker en zorg dat je niet betweterig wordt.

Naar de dames toe, eerlijkheid nooit veranderen, mysterieus niet verwarren met gesloten en wees duidelijker naar de vrouwen toe.

Het staat en valt met uitstraling.
En kijk wat minder op de centen.

Als je daten niet kan veroorloven, dan kan je een relatie al moeilijk onderhouden (en dan heb ik het niet over kadootjes)
Wat bedoel je met streetwise? Ik sta soms versteld dat ik zulke knappe dames kan daten, dus iets in mij triggert ze wel. Uitstraling moet ik inderdaad aan werken, gaat denk ik automatisch beter als je wat lekkerder in je vel zit ook qua werk en sociaal leven (understatement). Kan daten op zich nog wel veroorloven hoor, maar ben wel kritischer waar ik mijn geld aan uitgeef. En dat zijn dus niet twijfelgevallen of dames die aan de andere kant van het land wonen. Duizenden meiden zijn in mijn stad vrijgezel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')