abonnement Unibet Coolblue
pi_173207179
Zo! in November seizoen 2!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:17:14 #277
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173207610
Als het weer dezelfde opzet is dan ga ik iig niet meer kijken.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173208685
Ik kijk niet meer, vorig jaar was zó gescript :')
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 17 augustus 2017 @ 14:34:36 #279
408813 crew  trein2000
pi_173209435
Ik kijk aflevering 1 om te zien of het weer zo nep is.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_173210192
Gewoon weer een kans geven misschien dat ze er zelf ook er van geleerd hebben
Twinning = boring
pi_173210372
Wat is er nep aan dan?
pi_173210630
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat is er nep aan dan?
Productie team wat alle bewegingen ed doorspeelt naar het politieteam en dan doen alsof ze een anonieme tip hebben gekregen, of camera beelden hebben opgevraagd.
hardcoholic
pi_173210647
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:37 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Productie team wat alle bewegingen ed doorspeelt naar het politieteam en dan doen alsof ze een anonieme tip hebben gekregen, of camera beelden hebben opgevraagd.
Dat is bewezen dat dat gebeurde? Of is dat een complottheorie van je
pi_173210682
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:34 schreef trein2000 het volgende:
Ik kijk aflevering 1 om te zien of het weer zo nep is.
Als de politie al om allerlei camerabeelden moet vragen, zullen ze die toch niet zomaar aan programmamakers verstrekken?
Had nu ook weer niet de indruk dat de politie mede-producent was.
Over het hoe en wat van die spelregels zouden ze wel wat duidelijker kunnen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door svann op 17-08-2017 15:51:43 (typo) ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_173210686
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:37 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dat is bewezen dat dat gebeurde? Of is dat een complottheorie van je
is zeer duidelijk te zien in Seizoen 1, hangt van toevalligheden aan elkaar. politieteam wat ergens in een parkje parkje gaat posten, waar dan toevallig een van de deelnemers doorheen fietst etc.

wil je dit programma eerlijk en goed doen moet je de deelnemers zelf laten filmen ipv een cameraploeg meesturen
hardcoholic
pi_173210770
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:39 schreef Ferdii het volgende:

is zeer duidelijk te zien in Seizoen 1, hangt van toevalligheden aan elkaar. politieteam wat ergens in een parkje parkje gaat posten, waar dan toevallig een van de deelnemers doorheen fietst etc.

wil je dit programma eerlijk en goed doen moet je de deelnemers zelf laten filmen ipv een cameraploeg meesturen
Dat. :Y
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_173210776
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:39 schreef Ferdii het volgende:

[..]

is zeer duidelijk te zien in Seizoen 1, hangt van toevalligheden aan elkaar. politieteam wat ergens in een parkje parkje gaat posten, waar dan toevallig een van de deelnemers doorheen fietst etc.

wil je dit programma eerlijk en goed doen moet je de deelnemers zelf laten filmen ipv een cameraploeg meesturen
Een theorie dus. Kan ook zijn dat ze niet alle opsporingsmethoden in 1 uur krijgen gepropt maar dat die op de achtergrond wel meelopen.Dat politieteam zit daar waarschijnlijk nav info

Dat laatste ben ik met je eens.
pi_173210826
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:43 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Een theorie dus. Kan ook zijn dat ze niet alle opsporingsmethoden in 1 uur krijgen gepropt maar dat die op de achtergrond wel meelopen.Dat politieteam zit daar waarschijnlijk nav info

Dat laatste ben ik met je eens.
uberhaupt kan er niks van kloppen gezien het politie team geen echt team is en dus ook geen opsporings bevoegdheid heeft. Camera beelden opvragen ed is dus onmogelijk. de beelden die ze laten zien in de serie zijn dus gewoon van door het productie team opgehangen camera's.

Betekend dat er met de voortvluchtigen een crew meeloopt. "jongens willen jullie hier gaan pinnen? oke dan hangen we even een camera op, zodat het lijkt dat we beelden op hebben gevraagd"
hardcoholic
pi_173210832
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Een theorie dus. Kan ook zijn dat ze niet alle opsporingsmethoden in 1 uur krijgen gepropt maar dat die op de achtergrond wel meelopen.Dat politieteam zit daar waarschijnlijk nav info

Dat laatste ben ik met je eens.
Naar mijn weten is het geen politie-team, maar een 'opsporingsteam'.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_173210835
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:45 schreef svann het volgende:

[..]

Naar mijn weten is het geen politie-team, maar een 'opsporingsteam'.
dit dus ja
hardcoholic
pi_173210965
http://www.crimesite.nl/tv-programma-hunted-is-simulatie/

Er is wat van te zeggen.

Het zogenaamd uitzoeken van bankgegevens: of men dat doet met toestemming of zonder toestemming: de informatie komt op tafel

Opvragen van BRP gegevens: gebeurt niet want er is toestemming gegeven. Maar nogmaals: of men de info nu achterhaalt via toestemming of via echte opvraag: het ligt er.

afluisteren/uitpeilen van telefoons: zelfde verhaal. Is met toestemming. ALs je dat al weet gebruik dan geen telefoon. Het is wel een mooie afspiegeling van de waarheid
pi_173211179
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat is er nep aan dan?
Alles? Alsof ze zomaar overal realtime op een of ander zelf in elkaar geknutseld camerasysteem van het winkeltje om de hoek kunnen inloggen...
Don't let my username fool you...
pi_173211187
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
http://www.crimesite.nl/tv-programma-hunted-is-simulatie/

Er is wat van te zeggen.

Het zogenaamd uitzoeken van bankgegevens: of men dat doet met toestemming of zonder toestemming: de informatie komt op tafel

Opvragen van BRP gegevens: gebeurt niet want er is toestemming gegeven. Maar nogmaals: of men de info nu achterhaalt via toestemming of via echte opvraag: het ligt er.

afluisteren/uitpeilen van telefoons: zelfde verhaal. Is met toestemming. ALs je dat al weet gebruik dan geen telefoon. Het is wel een mooie afspiegeling van de waarheid
-edit- Wat dat linkje dus uitlegt. :P

Ik hoop dat de nieuwe deelnemers wat minder groen zijn.

[ Bericht 18% gewijzigd door svann op 17-08-2017 16:11:36 ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_173211341
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 16:04 schreef svann het volgende:

[..]

-edit- Wat dat linkje dus uitlegt. :P

Ik hoop dat de nieuwe deelnemers wat minder groen zijn.
precies, er zaten ook een boel onbenullen bij :')
hardcoholic
pi_173211497
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 15:18 schreef Inca het volgende:
Gewoon weer een kans geven misschien dat ze er zelf ook er van geleerd hebben
Ik denk het niet, veel mensen stellen geen vragen en nemen alles op tv voor waarheid aan.
Op Fok! zag je dat het aantal kijkers snel afnam maar voor de rest werd het programma tot het eind redelijk goed bekeken.
pi_174757885
Vanavond start van het nieuwe seizoen. Ik zal de eerste aflevering een kans geven, kijken of er dit keer niet zulke cringemensen of soort-van-BN'ers meedoen. Dat het fake is neem ik dan voor lief.

Sowieso blijft de Britse versie natuurlijk beter; in de UK heb je veel uitgestrektere gebieden waar je je kunt verstoppen. Evert kon eigenlijk alleen winnen door "vals" te spelen.
  Redactie Sport maandag 30 oktober 2017 @ 14:36:28 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174758009
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:29 schreef Flitskikker het volgende:
Vanavond start van het nieuwe seizoen. Ik zal de eerste aflevering een kans geven, kijken of er dit keer niet zulke cringemensen of soort-van-BN'ers meedoen. Dat het fake is neem ik dan voor lief.

Sowieso blijft de Britse versie natuurlijk beter; in de UK heb je veel uitgestrektere gebieden waar je je kunt verstoppen. Evert kon eigenlijk alleen winnen door "vals" te spelen.
Ik dacht volgende week.

En dat einde vorig jaar was wel echt :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174758064
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik dacht volgende week.

En dat einde vorig jaar was wel echt :')
Inderdaad :')

Wel echt vanavond, 20:25 op NPO 3.
pi_174758099
Ik ga het weer proberen.
pi_174758661
Ook hier ga ik het weer proberen, ik hoop op iets realistischere beelden, geen van toevalligheden in elkaar hangend geschreven script, waarbij het hunter team overduidelijk is geholpen door de regisseur.

Daarnaast wat meer achtergrond info over op welke wijze ze systematisch te werk gaan zou ook interessant zijn
hardcoholic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')