abonnement Unibet Coolblue
pi_166486155
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en

omdat er geen topic voor is!
Maar toch 1 die af en toe weer eens op komt dagen :P

Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

---

BOA-constrictor :*
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_166486660
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 21:02 schreef schommelstoel het volgende:
Ik denk dat ze Trump echt niet laten winnen.
En of dat er toch heel veel mensen blindelings op Clinton zullen stemmen.
Dat impliceert dat het niet eerlijk toegaat.
En ik vermoed ook dat er veel mensen blindelings op Clinton gaan stemmen. Omdat ze het ook niet meer weten en ze Trump alleen maar een grote bek vinden hebben. Clinton is geraffineerder.
pi_166489325
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 21:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat impliceert dat het niet eerlijk toegaat.
En ik vermoed ook dat er veel mensen blindelings op Clinton gaan stemmen. Omdat ze het ook niet meer weten en ze Trump alleen maar een grote bek vinden hebben. Clinton is geraffineerder.
Bijna alle grote (media)bedrijven zijn invested in Clinton. Terwijl Trump zelf een van die grote bedrijven is en dus niet gekocht is. Die kan het nooit winnen. Zelfs niet als hij de beste kandidaat ooit was voor de mensheid.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2016 22:26:21 ]
pi_166489428
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bijna alle grote (media)bedrijven zijn invested in Clinton. Terwijl Trump zelf een van die grote bedrijven is en dus niet gekocht is. Die kan het nooit winnen. Zelfs niet als hij de beste kandidaat ooit was voor de mensheid.
Maar dat beseft hij dan zelf toch ook? Waarom doet hij dan mee aan die poppenkast? Want dat is het dan.
pi_166489458
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 22:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dat beseft hij dan zelf toch ook? Waarom doet hij dan mee aan die poppenkast? Want dat is het dan.
Zijn merk (Donald Trump) is alleen maar gegroeid met het meedoen aan deze verkiezingen. Een harde zakenman als hij steekt er anders (naar eigen zeggen) geen 100 miljoen dollars in. En laten we wel wezen. Als je alles al hebt, waarom dan niet voor het aller hoogste gaan?
  maandag 7 november 2016 @ 22:31:35 #6
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_166489485
LOL...echt _O_
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  vrijdag 11 november 2016 @ 11:50:47 #7
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166579987
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bijna alle grote (media)bedrijven zijn invested in Clinton. Terwijl Trump zelf een van die grote bedrijven is en dus niet gekocht is. Die kan het nooit winnen. Zelfs niet als hij de beste kandidaat ooit was voor de mensheid.
man wat zit je fout. Je zit het totaal corrupte en failliete Msm na te praten

Men pikt het ultrafascistische globalisatie niet meer.

Oorlog met Rusland is afgeketst. Daarom zit onze politici zo te jammeren en het niet verwacht hebben dat Trump won.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_166580068
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

man wat zit je fout. Je zit het totaal corrupte en failliete Msm na te praten

Men pikt het ultrafascistische globalisatie niet meer.

Oorlog met Rusland is afgeketst. Daarom zit onze politici zo te jammeren en het niet verwacht hebben dat Trump won.
Ik ging er inderdaad van uit dat men de media (nog) wel zou volgen.
pi_166580166
Toont maar weer eens dat de macht van de MSM sterk overrated is.
Conscience do cost.
  vrijdag 11 november 2016 @ 18:07:27 #10
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
  vrijdag 11 november 2016 @ 20:31:18 #11
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166589551
Met Brexit was msm ook sterk van overtuigd dat de Britten zouden blijven.

Msm is hun manipulatie kracht kwijt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 11 november 2016 @ 20:33:09 #12
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166589610
Overigens is de Nederlandse vertaling van Trump wel errug toepasselijk.

Troef...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 11 november 2016 @ 21:06:51 #13
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_166590637
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:33 schreef Lambiekje het volgende:
Overigens is de Nederlandse vertaling van Trump wel errug toepasselijk.

Troef...
Wat is er toepasselijk aan een NL vertaling?
pi_166593547
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik ging er inderdaad van uit dat men de media (nog) wel zou volgen.
Ik ook. Wel heel mooi om te zien dat het volk hun eigen plan getrokken heeft en niet als schapen achter de msm aanholden.
pi_166599514
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:31 schreef Lambiekje het volgende:
Met Brexit was msm ook sterk van overtuigd dat de Britten zouden blijven.

Msm is hun manipulatie kracht kwijt
Betekent dat dus ook dat je nu de MSM niet meer als excuusje gaat gebruiken?

Even los van dat er genoeg pro-Trump media te vinden was hoor. Het idee dat Hillary gepushed werd is voornamelijk gebaseerd op het feit dat dat met name in west-europa werd gedaan.
Conscience do cost.
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:36:51 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_166600919
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 08:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Betekent dat dus ook dat je nu de MSM niet meer als excuusje gaat gebruiken?

Even los van dat er genoeg pro-Trump media te vinden was hoor. Het idee dat Hillary gepushed werd is voornamelijk gebaseerd op het feit dat dat met name in west-europa werd gedaan.
oeh das een mooie :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 12 november 2016 @ 18:46:28 #17
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_166610012

Met hun they them their daar worden die lui niet knapper van, meteen ook op die achterpoten, niet eens mogelijk om met die lui in gesprek te gaan, zie ik toch liever die lauren ipv al die sjw :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_166621539
quote:
Hoi Triarius, welkom op BNW. Er is een speciaal topic voor documentaires: BNW / [De Kluis] BNW Documentaires #3
pi_166621856
Bedankt Lavenderr.

Maar dat is in principe geen documentaire, echter een speech met video-overlap?
pi_166623072
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 11:38 schreef Triarius het volgende:
Bedankt Lavenderr.

Maar dat is in principe geen documentaire, echter een speech met video-overlap?
Ja klopt, maar het is best een lang stuk en in De Kluis valt je docu meer op. In een topic nemen mensen vaak niet de tijd om het helemaal te kijken en luisteren.
pi_166623321
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 12:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja klopt, maar het is best een lang stuk en in De Kluis valt je docu meer op. In een topic nemen mensen vaak niet de tijd om het helemaal te kijken en luisteren.
Ok dan, ik zal de wat langere videos daarin plaatsen. ;)
pi_166623630
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 13:11 schreef Triarius het volgende:

[..]

Ok dan, ik zal de wat langere videos daarin plaatsen. ;)
Top ^O^
  zondag 13 november 2016 @ 19:09:09 #24
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_166633335
Dat zijn toch die white supremacist gasten? Blank voor alles, enzo? Tenminste, dat logo, die Y vorm, dat hoort bij die white supremacists van de National Alliance.
pi_166634325
quote:
5s.gif Op zondag 13 november 2016 19:09 schreef ChrisCarter het volgende:
Dat zijn toch die white supremacist gasten? Blank voor alles, enzo? Tenminste, dat logo, die Y vorm, dat hoort bij die white supremacists van de National Alliance.
Geen white supremacists, maar white preserverance.

Je zou anders ook de vid gewoon even kunnen bekijken om ff te kijken waar het over gaat.
pi_166668084
quote:
3s.gif Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef Triarius het volgende:

[..]

Geen white supremacists, maar white preserverance.

Je zou anders ook de vid gewoon even kunnen bekijken om ff te kijken waar het over gaat.
Lichtkogel?..
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 15 november 2016 @ 12:22:01 #27
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_166668100
quote:
3s.gif Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef Triarius het volgende:

[..]

Geen white supremacists, maar white preserverance.

Je zou anders ook de vid gewoon even kunnen bekijken om ff te kijken waar het over gaat.
Nee, hun boodschap is er toch echt een van white supremacy. Kun je dat bedekken met de mantel der liefde en het preserverance noemen maar dat is het gewoonweg niet.

Een neo-conservatief christenclubje dat alles dat niet blank is als minderwaardig ziet.
pi_166668505
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, hun boodschap is er toch echt een van white supremacy. Kun je dat bedekken met de mantel der liefde en het preserverance noemen maar dat is het gewoonweg niet.

Een neo-conservatief christenclubje dat alles dat niet blank is als minderwaardig ziet.
Nee, als je goed hebt opgelet dan is de boodschap niet van white supremacy, maar van zelfbehoudt in een tijd waarin we op gigantische schaal voorgelogen worden door de politiek mbt de daadwerkelijke redenen van de massa-immigratie.

Want op een gegeven moment gaat dat niet meer goed natuurlijk als je het zo eens bekijkt:




Het probleem zit hem er namelijk in dat hoe minder blanken er in eigen gebied zijn, hoe meer druk de andere groepen in de samenleving op hen gaan uitvoeren. En het is maar hopen dat deze andere groepen net zo vriendelijk naar ons zullen zijn als dat wij voor ze zijn geweest toen ze hier binnenkwamen.

Want stel je eens voor dat er over 20 - 30 jaar minder blanken zijn in eigen gebied dan 'buitenlanders' en de blanken dus minder stemmen hebben bij de verkiezingen en daarmee dus geen controle meer hebben over eigen land... denk je dat daar ook maar iets goeds uit zal voortkomen?

Punt is dat ik geen problemen het met mensen die hiernaartoe komen, maar waar ik wel een probleem mee heb is de enorme aantallen ervan.
pi_166668629
Als ik nu een filmpje post van wat boze KKK gasten kan ik bovenstaande post helemaal teniet doen.

Maar wat een vreemde en vooral kromme redenatie voor iets dat neerkomt op
quote:
Punt is dat ik geen problemen het met mensen die hiernaartoe komen, maar waar ik wel een probleem mee heb is de enorme aantallen ervan.
Conscience do cost.
  dinsdag 15 november 2016 @ 13:27:32 #30
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_166669273
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:48 schreef ems. het volgende:
Als ik nu een filmpje post van wat boze KKK gasten kan ik bovenstaande post helemaal teniet doen.

Maar wat een vreemde en vooral kromme redenatie voor iets dat neerkomt op

[..]

Vooral dit dus. Extremisten heb je overal. Ongefundeerde angstpropaganda.
pi_166670006
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:48 schreef ems. het volgende:
Als ik nu een filmpje post van wat boze KKK gasten kan ik bovenstaande post helemaal teniet doen.

Maar wat een vreemde en vooral kromme redenatie voor iets dat neerkomt op

[..]

Een boze voormalig "KKK" lid als deze bedoel je?

pi_166673572
Een willekeurige extremist die oproept tot het schieten van negers. Heeft verder geen vliegende fuck te maken met het argument tegen massa-immigratie.

Het komt erop neer dat je allerlei domme shit van nog dommere mensen op youtube bij betrekt voor een argument dat al die emoties helemaal niet nodig heeft. Er valt genoeg te zeggen over de nadelen van massa-immigratie zonder dat je die brugklaspropaganda nodig hebt.

Maar ik vind youtubefilmpjes gebruiken om een argument te maken, zeker wat betreft zo'n subjectieve zaak als dit, sowieso een beetje een zwaktebod.
Conscience do cost.
pi_166674436
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:51 schreef ems. het volgende:
Een willekeurige extremist die oproept tot het schieten van negers. Heeft verder geen vliegende fuck te maken met het argument tegen massa-immigratie.

Het komt erop neer dat je allerlei domme shit van nog dommere mensen op youtube bij betrekt voor een argument dat al die emoties helemaal niet nodig heeft. Er valt genoeg te zeggen over de nadelen van massa-immigratie zonder dat je die brugklaspropaganda nodig hebt.

Maar ik vind youtubefilmpjes gebruiken om een argument te maken, zeker wat betreft zo'n subjectieve zaak als dit, sowieso een beetje een zwaktebod.
Die man is niet dom hoor, hij is Dr. en heeft in het huis van afgevaardigden gezeten in de VS.

En ook al heeft hij in zijn jonge jaren bij de KKK gezeten, hij kan prima overweg met de 'gekleurde' mens. Hier heeft hij een goed debat met Tommy Sotomayor


{yes, ik weet het... lange video echter toch plaats ik hem even voor degene die geïnteresseerd zijn)
  dinsdag 15 november 2016 @ 18:02:07 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166674980
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:20 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Lichtkogel?..
Looks like it.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166756433
Openminded is een illusie en voor de Britten privacy ook:


Brrr

Britten krijgen 'meest extreme' surveillancewet OOIT

Althans, als we totalitaire regimes als de DDR en Noord-Korea niet meerekenen. Maar voor de rest komen ze aan de overkant toch angstaanjagend dicht in de buurt van 1984-scenario's. Na een paar pogingen en een potje parlementair pingpong lijkt de Snooper's Charter er namelijk alsnog door te komen in het Britse parlement. Waardoor internetproviders straks verplicht zijn om de internetgeschiedenis van hun gebruikers een jaar lang te bewaren, zodat de overheid die informatie kan gebruiken voor strafrechtelijke onderzoeken. En, wellicht nog enger: het wetsvoorstel geeft de overheid ook het recht om bedrijven te dwingen hun eigen technologie te hacken of de beveiliging ervan te verzwakken om zo gebruikers te kunnen bespioneren. Denk de Apple/FBI-zaak, maar dan met uitgebreide bevoegdheden voor overheden. Sowieso krijgen opsporingsdiensten vergaande bevoegdheden om apparaten te hacken en data te verzamelen. Maar gelukkig heeft u toch niets te verbergen..

http://daskapital.nl/2016/11/britten_krijgen_meest_extreme.html
  zaterdag 19 november 2016 @ 16:22:03 #36
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166757810
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 22:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bijna alle grote (media)bedrijven zijn invested in Clinton. Terwijl Trump zelf een van die grote bedrijven is en dus niet gekocht is. Die kan het nooit winnen. Zelfs niet als hij de beste kandidaat ooit was voor de mensheid.
is de msm volger toch heerlijk voor de gek gehouden
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_166758817
Hoe is de MSM volger precies voor de gek gehouden dan? Door te zeggen dat bij iets wat je kernachtig kan samenvatten tot een wedstrijd dat het waarschijnlijker is dat Hillary zou winnen?

Moet ik nu ook boos worden omdat ze verwachtte dat Nederland het beter gedaan zou hebben op het EK en dat dat nogal tegenviel :?

Dit zegt meer over de manier hoe Lambiekje z'n media consumeert dan over het vermeende voor de gek houden van de MSM. Zoals gezegd, de uitslag van de verkiezingen is juist een prachtig voorbeeld van dat de boze boeman die men de MSM noemt lang niet zoveel invloed heeft.
Conscience do cost.
  zaterdag 19 november 2016 @ 23:27:40 #38
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166767622
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 17:26 schreef ems. het volgende:
Hoe is de MSM volger precies voor de gek gehouden dan? Door te zeggen dat bij iets wat je kernachtig kan samenvatten tot een wedstrijd dat het waarschijnlijker is dat Hillary zou winnen?

Moet ik nu ook boos worden omdat ze verwachtte dat Nederland het beter gedaan zou hebben op het EK en dat dat nogal tegenviel :?

Dit zegt meer over de manier hoe Lambiekje z'n media consumeert dan over het vermeende voor de gek houden van de MSM. Zoals gezegd, de uitslag van de verkiezingen is juist een prachtig voorbeeld van dat de boze boeman die men de MSM noemt lang niet zoveel invloed heeft.
http://www.breitbart.com/(...)isrupting-globalism/

http://zaplog.nl/zaplog/a(...)_de_social_media#rss

http://www.globalresearch(...)ch-algorithm/5482080

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 19-11-2016 23:35:08 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_166769972
Lambiekje used the paste-bot on ems. but it's not very effective.
Conscience do cost.
  zondag 20 november 2016 @ 10:51:21 #40
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166772922
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 21:06 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat is er toepasselijk aan een NL vertaling?
Trump == Troef

Trump is Illuminati’s troef
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 20 november 2016 @ 10:52:01 #41
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166772937
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 00:56 schreef ems. het volgende:
Lambiekje used the paste-bot on ems. but it's not very effective.
vooral niets wijzer willen worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 20 november 2016 @ 10:52:40 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166772942
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 10:51 schreef Lambiekje het volgende:

Trump == Troef

Trump is Illuminati’s troef
Ja, dus heeft de Nederlandse vertaling geen enkele waarde, aangezien de Engelse term ook al voldoende duidt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 20 november 2016 @ 12:31:48 #43
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_166774327
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 10:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Trump == Troef

Trump is Illuminati’s troef
Maar voor de verkiezingen was Trump nog juist de gevierde man onder "BNW"-land want hij was juist vrij van de elite.

Daarom zou hij verliezen, want rigged verkiezingen enzo. Nu heeft hij wel tegen alle verwachtingen (en media pogingen) gewonnen en nu is hij wel ineens evil?

:')
  zondag 20 november 2016 @ 12:34:55 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166774366
En ooit, lieve Trumpjes van generaties geleden, ooit zal er eentje in onze gelederen opstaan zodat de ware betekenis van onze familienaam eindelijk ten gelde kan worden gemaakt!

Het blijven natuurlijk Moffen, die Trumps.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 21 november 2016 @ 08:06:28 #45
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166794834
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 12:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar voor de verkiezingen was Trump nog juist de gevierde man onder "BNW"-land want hij was juist vrij van de elite.

Daarom zou hij verliezen, want rigged verkiezingen enzo. Nu heeft hij wel tegen alle verwachtingen (en media pogingen) gewonnen en nu is hij wel ineens evil?

:')
dat zeg ik niet.

Het is curieus,zijn naam. En daarnaast er gebeurt niets zonder sturing van de elite.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 november 2016 @ 09:00:47 #46
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166795239
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 08:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat zeg ik niet.

Het is curieus,zijn naam. En daarnaast er gebeurt niets zonder sturing van de elite.
Zoals het afkopen van grote rechtzaken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166795857
Stel nou dat er werkelijk een persoon zal zijn die 100% te vertrouwen is, geheid dat er dan complotters zijn die de persoon dan ook van alles gaan beschuldigen zodra gij president is geworden.

Dat is hun taak om te doen, alles uitpluizen waardoor ze zelf niet meer door hebben als ze iets goeds voor hun hebben staan.

Ik vraag mij af of die mensen ook nog wel genieten van seks :P
Of dat ze na de daad onderzoek doen of het wel echt was allemaal en er geen dubbele agenda bij is betrokken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 21 november 2016 @ 12:15:37 #48
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166798088
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 09:57 schreef schommelstoel het volgende:
Stel nou dat er werkelijk een persoon zal zijn die 100% te vertrouwen is, geheid dat er dan complotters zijn die de persoon dan ook van alles gaan beschuldigen zodra gij president is geworden.

Dat is hun taak om te doen, alles uitpluizen waardoor ze zelf niet meer door hebben als ze iets goeds voor hun hebben staan.

Ik vraag mij af of die mensen ook nog wel genieten van seks :P
Of dat ze na de daad onderzoek doen of het wel echt was allemaal en er geen dubbele agenda bij is betrokken.
Gebruikmakend van de geheime stash condooms zodat daar niet stiekem gaatjes in geprikt zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166852600
Van de Frontpage:

Facebook heeft een tool ontwikkeld waardoor berichten op de dienst in bepaalde gebieden niet kunnen verschijnen. Dat heeft het bedrijf gedaan om terug te kunnen keren op de Chinese markt, waar Facebook nu nog verboden is, schrijft The New York Times op basis van anonieme Facebook-medewerkers.

In sommige landen, zoals Pakistan en Turkije, blokkeert Facebook al langer bepaalde onderwerpen. Daar gaat het echter om blokkeren nadat een bericht is geplaatst en een overheid bij Facebook om blokkade heeft verzocht. Met de nieuwe tool voor China zouden berichten kunnen worden weggehouden uit de newsfeed van Chinese gebruikers.

Facebook zou niet van plan zijn om de berichten zelf te onderdrukken. De tool wordt in plaats daarvan aan een derde partij, mogelijk een Chinese partner, gegeven. Die kan dan zorg dragen voor het censureren van bepaalde onderwerpen.

De Facebook-medewerkers benadrukken dat de tool slechts een van de ideeën is om in China voet aan de grond te krijgen. Mogelijk wordt deze nooit gebruikt. Dat is tot nu toe nog niet gebeurd en er is ook geen aanwijzing dat Facebook de code van de tool aan de Chinese autoriteiten heeft aangeboden.

Slim bedacht van Facebook 8-)
  woensdag 23 november 2016 @ 22:52:51 #50
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_166860544
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
Van de Frontpage:

Facebook heeft een tool ontwikkeld waardoor berichten op de dienst in bepaalde gebieden niet kunnen verschijnen. Dat heeft het bedrijf gedaan om terug te kunnen keren op de Chinese markt, waar Facebook nu nog verboden is, schrijft The New York Times op basis van anonieme Facebook-medewerkers.

In sommige landen, zoals Pakistan en Turkije, blokkeert Facebook al langer bepaalde onderwerpen. Daar gaat het echter om blokkeren nadat een bericht is geplaatst en een overheid bij Facebook om blokkade heeft verzocht. Met de nieuwe tool voor China zouden berichten kunnen worden weggehouden uit de newsfeed van Chinese gebruikers.

Facebook zou niet van plan zijn om de berichten zelf te onderdrukken. De tool wordt in plaats daarvan aan een derde partij, mogelijk een Chinese partner, gegeven. Die kan dan zorg dragen voor het censureren van bepaalde onderwerpen.

De Facebook-medewerkers benadrukken dat de tool slechts een van de ideeën is om in China voet aan de grond te krijgen. Mogelijk wordt deze nooit gebruikt. Dat is tot nu toe nog niet gebeurd en er is ook geen aanwijzing dat Facebook de code van de tool aan de Chinese autoriteiten heeft aangeboden.

Slim bedacht van Facebook 8-)
hello newspeak
Huig
  donderdag 24 november 2016 @ 21:06:46 #51
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166878688
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)th_wetgeving_aan#rss

Man man man.

Hypercensuur, ultrafascisme en politiek correctheid. Glijbaan wordt met de dag slipperiger.

Wat een eng terminale -edit-wereld zijn we verzeild geraakt

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 24-11-2016 21:56:56 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_166880494
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:06 schreef Lambiekje het volgende:
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)th_wetgeving_aan#rss

Man man man.

Hypercensuur, ultrafascisme en politiek correctheid. Glijbaan wordt met de dag slipperiger.

Wat een eng terminale -edit-wereld zijn we verzeild geraakt
Wel enigszins met je eens.
  vrijdag 25 november 2016 @ 17:47:27 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_166894816

Royal sadness, me me me must have I want. Zie ze tekeer gaan om wat spullen ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_166895077
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:47 schreef controlaltdelete het volgende:

Royal sadness, me me me must have I want. Zie ze tekeer gaan om wat spullen ;(
Ja, best triest dit. De mensheid op zijn hebberigst.
  vrijdag 25 november 2016 @ 18:52:06 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166895573
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:47 schreef controlaltdelete het volgende:

Royal sadness, me me me must have I want. Zie ze tekeer gaan om wat spullen ;(
Ja... :'(
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 26 november 2016 @ 10:09:06 #56
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166906392

http://www.niburu.co/inde(...)=69:occult&Itemid=81

Mmm interessante voorkant van economist. En de Rothschilds voorspellingen.

Wilders op rad van Fortuin kaart
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 26 november 2016 @ 23:21:59 #57
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_166922732
Wat is er aan de hand met Julian Assange? Hij is niet meer gezien. Vermist? Dead man switch wel/niet geactiveerd?

pi_166927866
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 23:21 schreef frietenstamp het volgende:
Wat is er aan de hand met Julian Assange? Hij is niet meer gezien. Vermist? Dead man switch wel/niet geactiveerd?

Er is ook niets meer te vinden verder op internet.
  maandag 28 november 2016 @ 14:10:59 #59
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_166954707
Computersysteem is gehacked door drugsmaffia.
quote:
quote:
De douane laat als gevolg van computerstoringen in de Rotterdamse haven containers zonder controle door. Diverse bedrijven slaan alarm. Het is koren op de molen van drugscriminelen, stellen zij.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_166954923
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2016 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Computersysteem is gehacked door drugsmaffia.

[..]

[..]

Feest bij de drugsmaffia *O*
pi_166954995
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2016 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Computersysteem is gehacked door drugsmaffia.

[..]


[..]

Dit kon zo een missie zij uit het spel Watch dogs.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 29 november 2016 @ 22:25:26 #62
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166989105
Ah natuurlijk. Nederland is zo corrupt en fascistisch. Dat ze een hackwet gaan aannemen, waarbij antivirussoftware bedrijven gevraagd wordt om de computer onveilig te houden.

Het is een bespottelijke wetsvoorstel.

https://stophethackvoorstel.nl/#video
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 november 2016 @ 22:26:44 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166989142
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2016 14:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Computersysteem is gehacked door drugsmaffia.

[..]


[..]

het is vast oom agent.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167082493
De hoogte van je loon, je hypotheek, een aankoop bij Christine le Duc of een bezoek aan de psycholoog; vanaf januari 2018 kunnen derden meekijken naar de privébankgegevens. Tenzij de rekeninghouder duidelijk nee zegt tegen de bank die jouw gegevens straks op verzoek van andere bedrijven door kan verkopen…

…Onder nieuwe Europese regelgeving( PSD2) zijn banken straks verplicht betaalgegevens van hun klanten te verkopen aan derden als die daarom vragen. Die partijen hebben daar wel een vergunning voor nodig. Ook moet de klant hier toestemming voor geven, iedere keer dat de betaalgegevens in andere handen overgaan. Dat is wettelijk vastgelegd onder een aantal voorwaarden: aan wie de gegevens worden verkocht, welk deel van de betaalgegevens worden geleverd en voor welk doel ze worden verkocht. Ook moet een consument altijd nee kunnen zeggen.

De woordvoerder van de Autoriteit Persoonsgegevens verschuilt zich achter het formele wettelijke kader. Alle partijen die straks over betaalgegevens van consumenten beschikken, zullen zich aan de wet moeten houden op straffe van boetes die op kunnen lopen tot 20 miljoen euro. Of deze ontwikkeling ook maatschappelijk wenselijk is, ligt volgens haar bij de politiek. Toezichthouder AFM is wel bezorgd. “We hebben te maken met een snelle groei van geavanceerde digitale diensten in de internationale samenleving”, zegt Reinier Polmann van AFM. “De Nederlandse overheid heeft op dit gebied nog een slag te maken. Daarom kunnen we nu nog geen adequaat tegenwicht bieden aan eventueel misbruik van betaalgegevens.” Door internationaal samen te werken, verwacht Pollmann rotte appels eerder op te kunnen sporen en ook beter als gesprekspartner te kunnen dienen voor grote internationale concerns.

Toch is het heel raadzaam om als consument zelf alert te blijven. “Banken mogen bijvoorbeeld niet rechtstreeks betaalgegevens van elkaars klanten kopen. Maar Rabobank kan bijvoorbeeld wel een applicatie ontwikkelen waar de klant ook zijn ABN Amro-rekening in kan zetten voor het gemak”, aldus Pollmann. En dan kan het zomaar gebeuren dat Rabo een hypotheekaanvraag afwijst op basis van inkomenseisen. Zou de hypotheekverstrekker dan toch ook een kijkje hebben genomen op de ABN Amro-rekening van de klant ?

bron: http://time2wakeup.me/?p=6536

Maar eigenlijk moet er dus altijd toestemming gegeven worden dus als je nee zegt gebeurt het niet. Toch?



--------------------------------------------------------------------------------
pi_167086868
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 21:09 schreef Lavenderr het volgende:


Maar eigenlijk moet er dus altijd toestemming gegeven worden dus als je nee zegt gebeurt het niet. Toch?

Die Artikelen over PSD2 gooien twee dingen door elkaar:

Ten eerste regelt die richtlijn dat de instellingen die online transacties aanbieden hun API's moeten openstellen voor derden.
Oftewel een externe App moet bv de mongelijkheid hebben jouw betaalverkeer te regelen..
Maar, dat gaat enkel als jij dat ook expliciet wil.


Ten tweede, als financiële instellingen databestanden ter verkoop aanbieden (wat nu al zeer gebruikelijk is) moeten ze de consumenten waarvan de transactiedata afkomen, een opt-out bieden.
Nu is dat niet verplicht, en deze instellingen kunnen hun klantgegevens geanonimiseerde doorverkopen en doen dat vaak ook.

Beide maatregelen zijn een versterking van de positie van consumenten en geven een groter recht op privacy tov. de situatie nu.

Enkel als je die twee maatregelen door elkaar gooit wek je de indruk dat het andersom is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator zondag 4 december 2016 @ 00:23:08 #66
249559 crew  Lavenderr
pi_167087452
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 23:46 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Die Artikelen over PSD2 gooien twee dingen door elkaar:

Ten eerste regelt die richtlijn dat de instellingen die online transacties aanbieden hun API's moeten openstellen voor derden.
Oftewel een externe App moet bv de mongelijkheid hebben jouw betaalverkeer te regelen..
Maar, dat gaat enkel als jij dat ook expliciet wil.


Ten tweede, als financiële instellingen databestanden ter verkoop aanbieden (wat nu al zeer gebruikelijk is) moeten ze de consumenten waarvan de transactiedata afkomen, een opt-out bieden.
Nu is dat niet verplicht, en deze instellingen kunnen hun klantgegevens geanonimiseerde doorverkopen en doen dat vaak ook.

Beide maatregelen zijn een versterking van de positie van consumenten en geven een groter recht op privacy tov. de situatie nu.

Enkel als je die twee maatregelen door elkaar gooit wek je de indruk dat het andersom is
Dank voor je uitleg. Nu begrijp ik het beter.
  zondag 4 december 2016 @ 11:55:10 #67
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167091191
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
De hoogte van je loon, je hypotheek, een aankoop bij Christine le Duc of een bezoek aan de psycholoog; vanaf januari 2018 kunnen derden meekijken naar de privébankgegevens. Tenzij de rekeninghouder duidelijk nee zegt tegen de bank die jouw gegevens straks op verzoek van andere bedrijven door kan verkopen…

…Onder nieuwe Europese regelgeving( PSD2) zijn banken straks verplicht betaalgegevens van hun klanten te verkopen aan derden als die daarom vragen. Die partijen hebben daar wel een vergunning voor nodig. Ook moet de klant hier toestemming voor geven, iedere keer dat de betaalgegevens in andere handen overgaan. Dat is wettelijk vastgelegd onder een aantal voorwaarden: aan wie de gegevens worden verkocht, welk deel van de betaalgegevens worden geleverd en voor welk doel ze worden verkocht. Ook moet een consument altijd nee kunnen zeggen.

De woordvoerder van de Autoriteit Persoonsgegevens verschuilt zich achter het formele wettelijke kader. Alle partijen die straks over betaalgegevens van consumenten beschikken, zullen zich aan de wet moeten houden op straffe van boetes die op kunnen lopen tot 20 miljoen euro. Of deze ontwikkeling ook maatschappelijk wenselijk is, ligt volgens haar bij de politiek. Toezichthouder AFM is wel bezorgd. “We hebben te maken met een snelle groei van geavanceerde digitale diensten in de internationale samenleving”, zegt Reinier Polmann van AFM. “De Nederlandse overheid heeft op dit gebied nog een slag te maken. Daarom kunnen we nu nog geen adequaat tegenwicht bieden aan eventueel misbruik van betaalgegevens.” Door internationaal samen te werken, verwacht Pollmann rotte appels eerder op te kunnen sporen en ook beter als gesprekspartner te kunnen dienen voor grote internationale concerns.

Toch is het heel raadzaam om als consument zelf alert te blijven. “Banken mogen bijvoorbeeld niet rechtstreeks betaalgegevens van elkaars klanten kopen. Maar Rabobank kan bijvoorbeeld wel een applicatie ontwikkelen waar de klant ook zijn ABN Amro-rekening in kan zetten voor het gemak”, aldus Pollmann. En dan kan het zomaar gebeuren dat Rabo een hypotheekaanvraag afwijst op basis van inkomenseisen. Zou de hypotheekverstrekker dan toch ook een kijkje hebben genomen op de ABN Amro-rekening van de klant ?

bron: http://time2wakeup.me/?p=6536

Maar eigenlijk moet er dus altijd toestemming gegeven worden dus als je nee zegt gebeurt het niet. Toch?



--------------------------------------------------------------------------------
En weer een stap naar hyperfascisme
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zondag 4 december 2016 @ 16:43:06 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_167097937
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 11:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En weer een stap naar hyperfascisme
Maar als men weigert kunnen ze niets doen.
pi_167098098
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 11:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En weer een stap naar hyperfascisme
Komt dat voor of na ultrafascisme?
Conscience do cost.
  maandag 5 december 2016 @ 09:48:22 #70
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_167112198
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 16:50 schreef ems. het volgende:
Komt dat voor of na ultrafascisme?
Hyper is de hoogste vorm (tot nu toe).

Ultra is zelfs lager dan super. 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 5 december 2016 @ 13:10:09 #71
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167116444
Nemen 'ze' nu wraak op Kanye West?


  maandag 5 december 2016 @ 13:31:25 #72
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167116871
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:09 schreef Lambiekje het volgende:

[ afbeelding ]
http://www.niburu.co/inde(...)=69:occult&Itemid=81

Mmm interessante voorkant van economist. En de Rothschilds voorspellingen.

Wilders op rad van Fortuin kaart
tarot nog wel, in your face!
  maandag 5 december 2016 @ 16:58:17 #73
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167121952
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2016 09:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hyper is de hoogste vorm (tot nu toe).

Ultra is zelfs lager dan super. 8-)
http://english.stackexcha(...)hyper-ultra-or-super
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167122115
quote:
Wat voor soort fascisme was er in Duitsland tijdens WO2? Was dat ook hyper of slechts mega? Zodat ik het even allemaal op een rijtje kan zetten 8-)
Conscience do cost.
  woensdag 7 december 2016 @ 18:59:51 #75
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167172089
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat voor soort fascisme was er in Duitsland tijdens WO2? Was dat ook hyper of slechts mega? Zodat ik het even allemaal op een rijtje kan zetten 8-)
anno nu is is het fascisme next level
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 7 december 2016 @ 19:00:46 #76
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167172102
Pratende bluetooth-pop laat zich makkelijk gebruiken als afluisterapparaat

My Friend Cayla, een pratende pop, kan heel goed luisteren. Misschien wel té goed. De winkelketens Bart Smit en Intertoys staken voorlopig de verkoop van Cayla nadat uit Noors onderzoek is gebleken dat zij kan worden gebruikt om gesprekken af te luisteren, op afstand via een mobiele telefoon.
http://www.volkskrant.nl/(...)erapparaat~a4428966/

Dit is natuurlijk voor opgezette function creep.

[ Bericht 41% gewijzigd door Lambiekje op 08-12-2016 08:14:11 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 8 december 2016 @ 08:04:47 #77
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167183002
http://delangemars.nl/201(...)nstroom-naar-europa/

En dat wisten we nog niet,dat EU faciliteert in migratie. Verbaasde niets dat EU samenwerkt met mensensmokkelaars.

Het was bij meet af aan al de bedoeling voor destructie. Eerst de euro en vervolgens bewuste migratie voor cultuur sabotage.


Geweldig om te zien dat de bespottelijke zwartepietendiscussie escaleert en dat negerjochies van 7 a 8 zich afvragen waarom zij persoonlijk niet geaccepteerd worden. Voila precies wat ik verwachtte. En wat de setup is. Negers moeten zich al vroeg ongewenst voelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 08-12-2016 09:55:21 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 8 december 2016 @ 09:52:56 #78
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167184332
EU Threatens “Action” If Facebook Doesn’t Censor All “Fake News” And “Hate Speech” Within 24 Hours
http://www.activistpost.c(...)within-24-hours.html


Zo hé. Binnen 24 uur.
Fascisme is weer een level up.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 8 december 2016 @ 10:07:45 #79
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167184601
Lambiekje voor BNW Moderator _O_
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:03:48 #80
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167210909
Gitaar kan ’fout’ zijn

Paul Houtgast: „Bij twijfel loop je het risico van inbeslagname”.. © Foto Jos Schuurman
Door verscherpte regelgeving hangt eigenaren van muziekwinkels plots torenhoge boetes en een enorme papieren rompslomp boven het hoofd. Vanaf volgende maand geldt er een verbod op een houtsoort die in uitgerekend negen van de tien gitaren is verwerkt. Muziekmakend Nederland houdt het hart vast voor de gevolgen.

Het gaat om de zeldzame tropische houtsoorten palissander en bubinga. Het verbod geldt ook voor bepaalde vintage meubels, maar het effect hiervan is minder ingrijpend dan in de muziekwereld.

De maatregel werd deze week bekendgemaakt door onder meer het toonaangevende muziekblad Musicmaker en vloeit voort uit internationale regelgeving, vastgelegd tijdens een onlangs in Zuid-Afrika gehouden conventie.

De uitspraak van deze zogenoemde CITES-overeenkomst houdt in dat er voortaan strenge beperkingen gelden voor de handel, het vervoer en het in bezit hebben van muziekinstrumenten, maar ook meubels waarin dit hout is verwerkt. Handelaren en gitaarbouwers hebben vanaf 2 januari een speciaal certificaat nodig, waaruit blijkt dat het hout niet clandestien is. „Dat het legaal gekapt is of van een omgewaaide boom stamt en dat het dus niet van stroperij afkomstig is”, aldus Paul Houtgast, eigenaar van Woodstock Music Center in Vledderveen en expert op het gebied van beschermde houtsoorten.

Zo’n regeling gold overigens al voor het nog zeldzamere Rio palissander (Brazilian rosewood), dat in de muziekwereld geldt als de heilige graal. Het toezicht hierop werd enkele jaren geleden ineens fors verscherpt. In Duitsland leidde het tot in beslag genomen gitaren en ook op Schiphol werden instrumenten geconfisqueerd.

Gevreesd wordt nu eenzelfde scenario voor álle gitaren. „In de praktijk zal het vast wel meevallen, maar niemand die die garantie kan bieden”, aldus Houtgast. „Vooral omdat de toezichthoudende ambtenaren vaak ook niet weten wat ze ermee aan moeten. De diverse houtsoorten lijken enorm op elkaar. Bij twijfel loop je het risico dat je instrument in beslag wordt genomen. Kun je dus nog wel met je gitaar over straat? Naar het buitenland? Moet je nu ook voor een gitaar die al tientallen jaren in je bezit is een certificaat aanvragen?”

Winkeliers moeten vanaf 2 januari voor al hun gitaren met palissander of bubinga een ontheffingscertificaat aanvragen. Doen ze dit niet dan hangt ze een torenhoge boete boven het hoofd. „De gitaar wordt in beslag genomen en er staat een boete van minstens 1500 euro op. En in theorie zelfs een celstraf van drie tot zes jaar”, aldus Houtgast. „Misschien moeten we maar op plastic gitaren gaan spelen...”

Volgens een woordvoerder van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland wordt er hard gewerkt om op de meest praktische vragen snel antwoord te geven..

http://m.telegraaf.nl/dft(...)lemen-door-fout-hout

En jawel nu is de akoestische gitaar fout.

In wat voor sickminded wereld leven we.

6 jaar zitten voor in bezit van gitaar. Mijn God. Wat een triestigheid
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167211192
'Houtgast' _O-
Ze zijn knettergek geworden hier 8)7
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:34:39 #82
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167211573
Ontheffingscertificaat :') dit is net zo triest als het verplichte energielabel.
  zaterdag 10 december 2016 @ 10:00:45 #83
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167228766
http://www.destentor.nl/r(...)en-moslima-1.6723292


Brrrr wat een fout fout fout land is Nederland.

Nu is alles wat we zeggen of doen discriminatie. Dat is zeer kwalijke ontwikkeling.

De rechters van het wilders process verdienen de nekschot
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 10 december 2016 @ 10:04:11 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167228810
Juist! Laat ons Nederlanders lekker hoofddoekjes van die moslima's trekken en ze vertellen waar het op staat: het zijn allemaal terroristen en terroristenaanmoedigers. Bah, je mag helemaal niks meer in dit ultrahyperhipstermegaextrafascistische tyfusland.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:27:25 #85
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167232296
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:04 schreef Copycat het volgende:
Juist! Laat ons Nederlanders lekker hoofddoekjes van die moslima's trekken en ze vertellen waar het op staat: het zijn allemaal terroristen en terroristenaanmoedigers. Bah, je mag helemaal niks meer in dit ultrahyperhipstermegaextrafascistische tyfusland.
ook wel Vernederland
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167232360
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)en-moslima-1.6723292


Brrrr wat een fout fout fout land is Nederland.

Nu is alles wat we zeggen of doen discriminatie. Dat is zeer kwalijke ontwikkeling.

De rechters van het wilders process verdienen de nekschot
Ik vind de veroordeling van Wilders te ver gaan (woorden) maar deze vrouw was fysiek agressief. Dan wordt je terecht veroordeeld.
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:33:26 #87
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167232377
Advocaat Theo Hiddema spreekt van 'Black friday, een dieptepunt in de Nederlandse historie.'

,,Deze uitspraak getuigt van wantrouwen jegens de democratie, jegens de mondige burger. De rechter denkt blijkbaar dat kiezers blind en dom zijn, mensen waar iemand als Wilders even wat gedachten in kan pompen. Maar het Nederlandse volk weet precies wat er speelt in dit land. Als je in een Nederlandse binnenstad woont, heb je geen Wilders nodig om te weten dat er een Marokkanenprobleem is. Ze worden helemaal niet door hem opgehitst - ze zijn het gewoon met hem eens!"

Context
,,De rechter stelt dat Wilders over 'alle Marokkanen' sprak, zonder context. Maar elke Nederlander kent die context: Wilders pleit al jaren voor een immigratiestop voor moslims en het uitwijzen van criminele Marokkanen. En dat betekent nu eenmaal: minder Marokkanen in Nederland.

Verder is er technisch-juridisch niet eens zo heel veel op dit vonnis aan te merken. Het probleem is dieper: de rechter had zich hier helemaal niet in moeten mengen. Men doet alsof er een 'pressing social need' was om hem te vervolgen, alsof rellen dreigden door zijn uitspraken. Maar daar is geen sprake van. Na die toespraak in die kroeg zijn zijn volgelingen niet de straat op gegaan om op Marokkanen te jagen, dat hebben ze nooit gedaan."

Ongeregeldheden
,,Door dit vonnis kunnen wél ongeregeldheden komen. Want Wilders pikt dit niet, die gaat door, en dan kunnen sommige van zijn volgelingen het wetboek van strafrecht uit het oog verliezen. Wilders zegt dat miljoenen Nederlanders hiermee veroordeeld zijn, en hij heeft gelijk. Want als u nu naar buiten loopt en hetzelfde roept, krijgt u ook de gedachtepolitie aan de deur.

Dat Wilders geen straf heeft gekregen, begrijp ik dan ook weer niet. Zo'n rechterlijk pardon is bedoeld voor zaken waarin iemand niet de bedoeling had om een misdrijf te plegen. Of grote spijt heeft. Nou, daar is in dit geval geen sprake van. Het lijkt wel of de rechters daarmee willen aangeven dat ze Wilders niet helemaal serieus nemen. Dat lijkt me bijzonder onverstandig.

http://www.ad.nl/dossier-(...)ak-wilders~a35499fa/


Ik ben met Hiddema eens.

Rechtspraak heeft meer fout gedaan. En het is duidelijk dat in Nederland geen vrij woord meer is.

Wat een fout fout kankerland is Nederland. Totale waanzin deze proces tegen Wilders. Het proces geeft aan hoe terminaal Nederland is.

Overigens is de uitspraak van Spong op het proces, eng. Wat een eng foute kerel is dat zeg.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167232440
Moet dat steeds met zulke krachttermen? Je hele boodschap gaat er steeds aan verloren..
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:41:10 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167232469
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:27 schreef Lambiekje het volgende:

ook wel Vernederland
UltramegahyperhipsterVernederland!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:43:53 #90
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167232504
'Kind moet voortaan vier ouders kunnen hebben'

Een kind moet in de toekomst meer dan twee ouders kunnen hebben. Vier in totaal zelfs, die allen wettelijk als ouder zijn erkend. Dat stelt een speciale staatscommissie voor aan het kabinet.

http://www.ad.nl/dossier-(...)nen-hebben~ad58734f/

WTF.

De wereld begint volstrekt geschift te worden.

Dit is uiteraard opgetuigd dat is straks strafbaar is om zelf kinderen te maken. En daarom ook dat die corruptmisdadige vaccinwetenschappers nu willen om ongeboren babies al te verruineren met vaccins.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167232537
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:43 schreef Lambiekje het volgende:
'Kind moet voortaan vier ouders kunnen hebben'

Een kind moet in de toekomst meer dan twee ouders kunnen hebben. Vier in totaal zelfs, die allen wettelijk als ouder zijn erkend. Dat stelt een speciale staatscommissie voor aan het kabinet.

http://www.ad.nl/dossier-(...)nen-hebben~ad58734f/

WTF.

De wereld begint volstrekt geschift te worden

Want? Dit is een uitkomst voor veel kinderen met gescheiden ouders bijvoorbeeld. Juridisch liggen zaken dan soms zeer complex.

Wat is er geschift aan?
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:47:56 #92
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167232568
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

UltramegahyperhipsterVernederland!
hipster is geen juist woord in dit geval
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:56:16 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167232695
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:39 schreef ChrisCarter het volgende:
Moet dat steeds met zulke krachttermen? Je hele boodschap gaat er steeds aan verloren..
Dat proberen meerdere mensen hem al jarenlang uit te leggen. Heeft vooralsnog niet geholpen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:58:15 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167232739
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:47 schreef Lambiekje het volgende:

hipster is geen juist woord in dit geval
Vind ik wel. Het hipsterfascisme neemt hand over hand toe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_167242131
En daar gaan we weer:
News_Executive twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 20:58:24 VIDEO footage of the huge emergency services response to the explosion near Beşiktaş Vodafone Arena in #Istanbulhttps://t.co/KbJom7hVsX reageer retweet
Benieuwd welk complot hier weer achter zit.

http://www.nu.nl/onrust-t(...)ies-in-istanbul.html

AmichaiStein1 twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 20:50:54 #BREAKING: 2 terror attacks in Istanbul #Turkey: 1st targeted a shoppin mall, 2nd a bus with security personnel nea… https://t.co/jYW9BYeI7S reageer retweet
AmichaiStein1 twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 21:01:49 #BREAKING: At least 20 wounded in the explosion near the #Vodafone arena, #Istanbul. https://t.co/FGoOJGNbth reageer retweet
Conflicts twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 22:11:25 UPDATE: @AJTurk is says that 15 police have been killed in #Istanbul explosion. Reports suggest that a riot police vehicle was targeted. reageer retweet


[ Bericht 16% gewijzigd door Lavenderr op 10-12-2016 22:21:33 ]
  zaterdag 10 december 2016 @ 23:50:59 #96
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_167247111
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:33 schreef Lambiekje het volgende:
Advocaat Theo Hiddema spreekt van 'Black friday, een dieptepunt in de Nederlandse historie.'

,,Deze uitspraak getuigt van wantrouwen jegens de democratie, jegens de mondige burger. De rechter denkt blijkbaar dat kiezers blind en dom zijn, mensen waar iemand als Wilders even wat gedachten in kan pompen. Maar het Nederlandse volk weet precies wat er speelt in dit land. Als je in een Nederlandse binnenstad woont, heb je geen Wilders nodig om te weten dat er een Marokkanenprobleem is. Ze worden helemaal niet door hem opgehitst - ze zijn het gewoon met hem eens!"

Context
,,De rechter stelt dat Wilders over 'alle Marokkanen' sprak, zonder context. Maar elke Nederlander kent die context: Wilders pleit al jaren voor een immigratiestop voor moslims en het uitwijzen van criminele Marokkanen. En dat betekent nu eenmaal: minder Marokkanen in Nederland.

Verder is er technisch-juridisch niet eens zo heel veel op dit vonnis aan te merken. Het probleem is dieper: de rechter had zich hier helemaal niet in moeten mengen. Men doet alsof er een 'pressing social need' was om hem te vervolgen, alsof rellen dreigden door zijn uitspraken. Maar daar is geen sprake van. Na die toespraak in die kroeg zijn zijn volgelingen niet de straat op gegaan om op Marokkanen te jagen, dat hebben ze nooit gedaan."

Ongeregeldheden
,,Door dit vonnis kunnen wél ongeregeldheden komen. Want Wilders pikt dit niet, die gaat door, en dan kunnen sommige van zijn volgelingen het wetboek van strafrecht uit het oog verliezen. Wilders zegt dat miljoenen Nederlanders hiermee veroordeeld zijn, en hij heeft gelijk. Want als u nu naar buiten loopt en hetzelfde roept, krijgt u ook de gedachtepolitie aan de deur.

Dat Wilders geen straf heeft gekregen, begrijp ik dan ook weer niet. Zo'n rechterlijk pardon is bedoeld voor zaken waarin iemand niet de bedoeling had om een misdrijf te plegen. Of grote spijt heeft. Nou, daar is in dit geval geen sprake van. Het lijkt wel of de rechters daarmee willen aangeven dat ze Wilders niet helemaal serieus nemen. Dat lijkt me bijzonder onverstandig.

http://www.ad.nl/dossier-(...)ak-wilders~a35499fa/

Ik ben met Hiddema eens.

Rechtspraak heeft meer fout gedaan. En het is duidelijk dat in Nederland geen vrij woord meer is.

Wat een fout fout kankerland is Nederland. Totale waanzin deze proces tegen Wilders. Het proces geeft aan hoe terminaal Nederland is.

Overigens is de uitspraak van Spong op het proces, eng. Wat een eng foute kerel is dat zeg.
goeie post.

Die Spong is werkelijk niet te harden lately, idd.
Holy shit, wat een bad vibe straalt die kerel uit.
Hoogmoed komt voor de val.
Hij waant zich nog veilig met al die lakeien om zich heen.
Maar ergens in die slangenoogjes van 'm zie je angst. Angst voor de Waarheid.

intelligent als ie is, weet ie waarschijnlijk deep down al dat het schip
gedoemd is om onder te gaan.
Huig
pi_167281065
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 23:50 schreef Orwell het volgende:

[..]

goeie post.

Die Spong is werkelijk niet te harden lately, idd.
Holy shit, wat een bad vibe straalt die kerel uit.
Hoogmoed komt voor de val.
Hij waant zich nog veilig met al die lakeien om zich heen.
Maar ergens in die slangenoogjes van 'm zie je angst. Angst voor de Waarheid.

intelligent als ie is, weet ie waarschijnlijk deep down al dat het schip
gedoemd is om onder te gaan.
Nu je het zegt ja, lijkt het echt op.
  maandag 12 december 2016 @ 17:19:18 #98
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167282647
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:52 schreef Lambiekje het volgende:
EU Threatens “Action” If Facebook Doesn’t Censor All “Fake News” And “Hate Speech” Within 24 Hours
http://www.activistpost.c(...)within-24-hours.html


Zo hé. Binnen 24 uur.
Fascisme is weer een level up.
wat wordt er bedoeld met fake news? Heb je voorbeelden?
pi_167284191
Fake news is wat mensen nieuws noemen die niet zegt wat ze willen horen. Een zondebok waar beide kanten van de munt graag gebruik van maken.
Conscience do cost.
pi_167292566
Het ontkennen van roggebrood.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:56:55 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167300172
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 18:51 schreef ems. het volgende:
Fake news is wat mensen nieuws noemen die niet zegt wat ze willen horen. Een zondebok waar beide kanten van de munt graag gebruik van maken.
nee fakenews is nieuws wat gebracht wordt als realiteit wat in feite een fascistische agenda nastreeft met de intenties een valse consensus op te dringen zodat wij, het volk, maatregelen willen.

(no)Problem reaction solution
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167300406
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee fakenews is nieuws wat gebracht wordt als realiteit wat in feite een fascistische agenda nastreeft met de intenties een valse consensus op te dringen zodat wij, het volk, maatregelen willen.

(no)Problem reaction solution
Zoals de gekweekte fantasieën wat betreft de engheid van vaccinaties 8-)
Conscience do cost.
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:58:09 #103
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167301365
http://politiek.tpo.nl/20(...)n-studenten-leugens/

Een longread

Wouw. Gevangenis voor het gebruik van het woord hij of zij.

Ach in Nederland is een gitaar bezitten 6 jaar zitten.

Daarom is Wildersproces zo onmetelijk fout. De mongolide rechters weten niet wat voor extreme schade hun aanrichten met uitspraak voor de mensheid.

Dat Hij/zij bullshit wordt ook al vertaalt naar het toiletgebruik.


de mensheid staat op wat en plank boven de afgrond. Nog een paar stappen. En het ultrafascistisme wordt echt losgelaten.

Wat in Canada speelt is natuurlijk al bizar. Maar dat zijn kleine beginnetjes
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167301407
Ah weer een artikel waarvan Lambiekje weer eens de hele strekking mist, hoe voorspelbaar.
  dinsdag 13 december 2016 @ 17:47:40 #105
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167304635
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:00 schreef Chewie het volgende:
Ah weer een artikel waarvan Lambiekje weer eens de hele strekking mist, hoe voorspelbaar.
denk toch echt dat jij het fout hebt.

Wat voor implicaties dergelijk Bill heeft.

Stap voor stap naar Equilibrium
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 14 december 2016 @ 07:43:54 #106
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167316104
Heel Europa aan de grenscontroles, Nederland aan de verontschuldigingen.
https://langleveeuropa.nl(...)verontschuldigingen/

Mijn God wat is Nederland een fout land.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 14 december 2016 @ 11:37:00 #107
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167318795
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 07:43 schreef Lambiekje het volgende:
Heel Europa aan de grenscontroles, Nederland aan de verontschuldigingen.
https://langleveeuropa.nl(...)verontschuldigingen/

Mijn God wat is Nederland een fout land.
Wat een slecht opiniestuk vol angstdromen zeg.
  donderdag 15 december 2016 @ 12:55:34 #108
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167341766
19 School Powerpoint Presentations That Give Zero Fucks

Buzzfeed wat miljoenen lezers heeft, promoot racisme? Het wakkert het in ieder geval aan. Black lifes matter-gedoe. Conclusie van deze presentatie: witties zijn gevaarlijk en vreselijke mensen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167342355
Miljoenen mensen zijn het er blijkbaar mee eens. Doorgaans is dat voor jou genoeg om aan te geven dat er een kern van waarheid in zit.
Conscience do cost.
  donderdag 15 december 2016 @ 13:30:29 #110
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167342502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:55 schreef controlaltdelete het volgende:
19 School Powerpoint Presentations That Give Zero Fucks

Buzzfeed wat miljoenen lezers heeft, promoot racisme? Het wakkert het in ieder geval aan. Black lifes matter-gedoe. Conclusie van deze presentatie: witties zijn gevaarlijk en vreselijke mensen.
Hoe promoot dit volgens jou eigenlijk racisme?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 15 december 2016 @ 19:08:43 #111
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167349500
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_wantrouwen__.html

-edit, rustig aan-

Het is een echt een cesspool dat Europa.


GB zit vast in het drijfzand

Herinner hierbij dat wij nog veel dieper in de val klem zitten, waar GB zich nu angstvallig uit probeert los te worstelen. Zit GB tot ver voorbij hun middel vast in het EU-drijfzand, het drijfzand staat in Nederland reeds tot net onder de neusgaten. (of tot ver boven het hoofd, afhankelijk van je visie.)
https://langleveeuropa.nl(...)an-eu-lidstaat-veto/

Hoe bespottelijk kan het allemaal.

Nu met Ruttes ja zakt Nederland nog verder weg

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 15-12-2016 22:24:47 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 15 december 2016 @ 20:07:59 #112
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167351356
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:08 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_wantrouwen__.html


Het is een echt een cesspool dat Europa.

GB zit vast in het drijfzand

Herinner hierbij dat wij nog veel dieper in de val klem zitten, waar GB zich nu angstvallig uit probeert los te worstelen. Zit GB tot ver voorbij hun middel vast in het EU-drijfzand, het drijfzand staat in Nederland reeds tot net onder de neusgaten. (of tot ver boven het hoofd, afhankelijk van je visie.)
https://langleveeuropa.nl(...)an-eu-lidstaat-veto/

Hoe bespottelijk kan het allemaal.

Nu met Ruttes ja zakt Nederland nog verder weg
Dude, really? Mensen dood wensen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 15-12-2016 22:25:05 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_167356881
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 07:43 schreef Lambiekje het volgende:
Heel Europa aan de grenscontroles, Nederland aan de verontschuldigingen.
https://langleveeuropa.nl(...)verontschuldigingen/

Mijn God wat is Nederland een fout land.
Ik begrijp ook niet waarom er geen grenscontroles zijn. Echt niet. Waarom is dat zo?
  zondag 18 december 2016 @ 10:52:26 #114
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167412897
http://peterstuivenberg.n(...)van-nederlanders-is/

Mmm we hebben alleen de keus Wilders of linkse landverraders van de overige partijen.

NEXIT dat is een absolute noodzaak.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167414000
Ja, dat lost vast alles op :')
Conscience do cost.
  zondag 18 december 2016 @ 15:59:20 #116
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167418751
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 12:08 schreef ems. het volgende:
Ja, dat lost vast alles op :')
...

In ieder geval zelfbeschikking...

http://m.telegraaf.nl/bui(...)dt-kerstactiviteiten

Zal niet lang duren en kerst is ook taboe in EU.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167418900
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 15:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...

http://m.telegraaf.nl/bui(...)dt-kerstactiviteiten

Zal niet lang duren en kerst is ook taboe in EU.
Ga eens op onderzoek uit en lees het artikel goed. Wat blijkt, het gaat niet om "de turkse overheid" zoals telegraaf kopt, maar om een school.

Ik had toch gehoopt dat iemand die zo kritisch is op de vermeende MSM niet zo eenvoudig geplayed zou worden door (uitgerekend) de telegraaf.
Conscience do cost.
pi_167451598
Nou, dit gaat spaak lopen. Dit pikt Poetin echt niet :N:
ANKARA (ANP/RTR) -De Russische ambassadeur in Turkije, Andrej Karlov, is maandag in de Turkse hoofdstad Ankara overleden na een aanslag. Dat meldt het Russische persbureau RIA.

Karlov overleed, kort nadat hij werd neergeschoten toen hij een toespraak hield bij de opening van een fototentoonstelling. Drie anderen zouden gewond zijn geraakt. De schutter is volgens het Turkse persbureau Anadolu uitgeschakeld, wat kan betekenen dat hij gedood, gewond of gevangengenomen is.

http://www.dvhn.nl/buiten(...)anslag-21862711.html
  dinsdag 20 december 2016 @ 12:07:47 #119
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167469916
quote:
Sporten op kunstgras met rubberkorrels volgens RIVM niet gevaarlijk
Het onderzoek door het RIVM werd verricht nadat wetenschappers begin oktober tegen ZEMBLA zeiden dat rubbergranulaat-velden nooit goed onderzocht zijn, terwijl in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië voetballers het krijgen van kanker linken aan het spelen op deze velden.
bron
Ah natuurlijk De misdadigers van het RIVM stellen dat het veilig is. Echt verrassend. NOT.
Het is om lachen oh sneu allemaal weer. Eerst een buitensporig slecht rapportje, wat voor een basisscholierspreekbeurt al een ernstig onvoldoende zou zijn. Zembla brengt wat aan het licht. Paniek bij de terminale kankerflikkers bij RIVM en komen ze als nog met een nieuw rapport. Veilig. Dit is weer zo'n overduidelijk voorbeeld dat de verdomde instituut zichzelf dient op te heffen. Wat een stelletje mongolen. Welk individu geloofd nu werkelijk dat het veilig is?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 20 december 2016 @ 12:13:27 #120
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167470049
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Ga eens op onderzoek uit en lees het artikel goed. Wat blijkt, het gaat niet om "de turkse overheid" zoals telegraaf kopt, maar om een school.

Ik had toch gehoopt dat iemand die zo kritisch is op de vermeende MSM niet zo eenvoudig geplayed zou worden door (uitgerekend) de telegraaf.
Jij ontbeert het vermogen om te extrapoleren wat overeen jaar of wat kan gaan spelen?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167470095
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 12:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jij ontbeert het vermogen om te extrapoleren wat overeen jaar of wat kan gaan spelen?
Lees je nou maar voortaan eerst eens in voordat je hersenloos de MSM na gaat praten ;)
Conscience do cost.
  dinsdag 20 december 2016 @ 12:23:24 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167470262
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:58 schreef Lambiekje het volgende:
http://politiek.tpo.nl/20(...)n-studenten-leugens/

Een longread

Wouw. Gevangenis voor het gebruik van het woord hij of zij.

Ach in Nederland is een gitaar bezitten 6 jaar zitten.

Daarom is Wildersproces zo onmetelijk fout. De mongolide rechters weten niet wat voor extreme schade hun aanrichten met uitspraak voor de mensheid.

Dat Hij/zij bullshit wordt ook al vertaalt naar het toiletgebruik.

de mensheid staat op wat en plank boven de afgrond. Nog een paar stappen. En het ultrafascistisme wordt echt losgelaten.

Wat in Canada speelt is natuurlijk al bizar. Maar dat zijn kleine beginnetjes
que :{
Ik heb 2 electrische gitaren 2 ukulele en een spaanse gitaar.
Moet ik nu het gevang in :D

Guitar hero niet meegerekend :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 20 december 2016 @ 12:33:37 #123
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167470476
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 12:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Lees je nou maar voortaan eerst eens in voordat je hersenloos de MSM na gaat praten ;)
?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 20 december 2016 @ 12:58:46 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167471019
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 12:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ah natuurlijk De misdadigers van het RIVM stellen dat het veilig is. Echt verrassend. NOT.
Het is om lachen oh sneu allemaal weer. Eerst een buitensporig slecht rapportje, wat voor een basisscholierspreekbeurt al een ernstig onvoldoende zou zijn. Zembla brengt wat aan het licht. Paniek bij de terminale kankerflikkers bij RIVM en komen ze als nog met een nieuw rapport. Veilig. Dit is weer zo'n overduidelijk voorbeeld dat de verdomde instituut zichzelf dient op te heffen. Wat een stelletje mongolen. Welk individu geloofd nu werkelijk dat het veilig is?!
Wat maakt dit rapport zo slecht?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 20 december 2016 @ 15:17:40 #125
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167474619
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 12:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Lees je nou maar voortaan eerst eens in voordat je hersenloos de MSM na gaat praten ;)
realiteit haalt je in -edit-

Frankrijk in permanente Martial law. Is nu Duitsland aan de beurt.
En uiteraard kerst gerelateerd.

Dergelijke bullshit zal zich vaker, sneller en heviger opvolgen. Westers cultuur moet en zal kapot. Landverraders als Rutte zal zelfs wetten aannemen om het voor elkaar te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 20-12-2016 16:10:25 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 20 december 2016 @ 15:18:31 #126
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167474649
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 12:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat maakt dit rapport zo slecht?
dat je dat nog durft te stellen...

-edit-

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 20-12-2016 16:10:46 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 20 december 2016 @ 15:27:40 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167474918
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 15:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat je dat nog durft te stellen...


Ik stel helemaal niets, behalve dat ik je wat vraag...

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 20-12-2016 16:10:59 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 20 december 2016 @ 17:29:40 #128
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167477625
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 15:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

realiteit haalt je in -edit-

Frankrijk in permanente Martial law.
Is nu Duitsland aan de beurt.
En uiteraard kerst gerelateerd.

Dergelijke bullshit zal zich vaker, sneller en heviger opvolgen. Westers cultuur moet en zal kapot. Landverraders als Rutte zal zelfs wetten aannemen om het voor elkaar te krijgen.
Dit is nu?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_167477771
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 15:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

realiteit haalt je in -edit-

Frankrijk in permanente Martial law. Is nu Duitsland aan de beurt.
En uiteraard kerst gerelateerd.

Dergelijke bullshit zal zich vaker, sneller en heviger opvolgen. Westers cultuur moet en zal kapot. Landverraders als Rutte zal zelfs wetten aannemen om het voor elkaar te krijgen.
Heeft allemaal geen vliegende fuck te maken met het artikel noch met Turkije. Serieus, dit soort dingen erbij betrekken geeft alleen maar aan dat jij de media precies zo ombuigt om te vertalen naar iets wat voor jou wenselijk is. Je schiet er niets mee op en het staat verschrikkelijk dom.
Conscience do cost.
  woensdag 21 december 2016 @ 11:34:10 #130
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167494636
http://www.telegraaf.nl/b(...)ier_in_truck___.html

Nog niet bevestigd maar als het klopt is het ook niet zo vreemd. Het hele idee van martelaars en martelaarschap is dat bekend is wie het zijn en welke (in hun ogen) heldendaad zij verricht hebben.

Ik weet dat het achterlaten van een id vaak juist wordt gezien als teken aan de wand voor een false flag dus vandaar mijn verklaring.

Hopelijk vinden ze de klojo snel en zonder verdere escalatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 december 2016 @ 13:37:55 #131
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167496972
Altijd weer die id's, je gaat er bijna iets van gaan denken inderdaad :o

Opnieuw ook weer klungelend ambulancepersoneel. Ik zet het maar weer onder een spoilertje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 21 december 2016 @ 13:49:52 #132
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167497180
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Altijd weer die id's, je gaat er bijna iets van gaan denken inderdaad :o

Opnieuw ook weer klungelend ambulancepersoneel. Ik zet het maar weer onder een spoilertje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat commentaar op dat filmpje is misschien wel van het allerlaagste en domste niveau dat ik ooit heb gehoord.. In elk geval iemand die 0 verstand van triage heeft :')
  woensdag 21 december 2016 @ 13:56:46 #133
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_167497308
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 13:49 schreef ChrisCarter het volgende:
Dat commentaar op dat filmpje is misschien wel van het allerlaagste en domste niveau dat ik ooit heb gehoord.. In elk geval iemand die 0 verstand van triage heeft :')
Kom nou. Ze staan gewoon maar wat te doen man. Haha. Shit is nep man. Echt. Anders doe je toch niet zo? Dan doe je toch wel zoals het hoort. Haha. Nee man. Die lui weetje. En dat slachtoffer kijkt vast op zijn telefoon. Haha. Dat doen ze allemaal man. Shit is nep.

Hier nog een link: http://www.liveleak.com/view?i=3fe_1482180686
Kun je zien hoe mensen echt nep pijn hebben. Hoe dingen echt nep aan gort gereden zijn. Hoe mensen echt nep onder het puin van kerststalletjes liggen. Hoe mensen echt nep zo goed en zo kwaad als het gaat proberen te helpen. Ik trap er niet meer in.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_167506600
quote:
3s.gif Op woensdag 21 december 2016 11:34 schreef ChrisCarter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ier_in_truck___.html

Nog niet bevestigd maar als het klopt is het ook niet zo vreemd. Het hele idee van martelaars en martelaarschap is dat bekend is wie het zijn en welke (in hun ogen) heldendaad zij verricht hebben.

Ik weet dat het achterlaten van een id vaak juist wordt gezien als teken aan de wand voor een false flag dus vandaar mijn verklaring.

Hopelijk vinden ze de klojo snel en zonder verdere escalatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat wel een enorme prijs op zijn hoofd en het balkje wat er eerst voor zat is ook weg. Je kunt ook overdrijven met het beschermen van personen. Deze killer moet zo snel mogelijk opgepakt worden voor hij nog meer moorden begaat. Want deze figuur heeft niets meer te verliezen dus tot vreselijke dingen in staat.
pi_167506679
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 13:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat commentaar op dat filmpje is misschien wel van het allerlaagste en domste niveau dat ik ooit heb gehoord.. In elk geval iemand die 0 verstand van triage heeft :')
Plaatsvervangende schaamte :@ :o
  woensdag 21 december 2016 @ 20:52:35 #136
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167508292
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er staat wel een enorme prijs op zijn hoofd en het balkje wat er eerst voor zat is ook weg. Je kunt ook overdrijven met het beschermen van personen. Deze killer moet zo snel mogelijk opgepakt worden voor hij nog meer moorden begaat. Want deze figuur heeft niets meer te verliezen dus tot vreselijke dingen in staat.
Oh mee eens hoor. Ik vind dat je alle recht op privacy wel verliest in dit soort omstandigheden.
pi_167509324
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Oh mee eens hoor. Ik vind dat je alle recht op privacy wel verliest in dit soort omstandigheden.
Ja echt. Ik hoop zo dat ze hem oppakken vandaag. Het is natuurlijk wel een naar idee dat er nog een heel stel van die tikkende tijdbommen rondlopen in Europa dus dit zal de laatste niet geweest zijn.
  woensdag 21 december 2016 @ 22:26:09 #138
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_167512702
quote:
3s.gif Op woensdag 21 december 2016 11:34 schreef ChrisCarter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ier_in_truck___.html

Nog niet bevestigd maar als het klopt is het ook niet zo vreemd. Het hele idee van martelaars en martelaarschap is dat bekend is wie het zijn en welke (in hun ogen) heldendaad zij verricht hebben.

Ik weet dat het achterlaten van een id vaak juist wordt gezien als teken aan de wand voor een false flag dus vandaar mijn verklaring.

Hopelijk vinden ze de klojo snel en zonder verdere escalatie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is onderweg naar Nederland :{w
There is only one religion
pi_167513117
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:26 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Hij is onderweg naar Nederland :{w
Gezellig :') Misschien kan hij hier nog wat dood en verderf brengen.
  woensdag 21 december 2016 @ 22:47:05 #140
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167513638
Weer een paspoort , duurde lang
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 21 december 2016 @ 22:52:26 #141
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_167513863
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gezellig :') Misschien kan hij hier nog wat dood en verderf brengen.
Nou niet in Meppel, was een prachtig doelwit :X

Kerstviering Meppel afgelast vanwege ’Berlijn’
http://www.telegraaf.nl/b(...)ppel_afgelast__.html
There is only one religion
pi_167514356
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:52 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nou niet in Meppel, was een prachtig doelwit :X

Kerstviering Meppel afgelast vanwege ’Berlijn’
http://www.telegraaf.nl/b(...)ppel_afgelast__.html
Ze bereiken hiermee hun doel: angst zaaien.
pi_167515919
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Altijd weer die id's, je gaat er bijna iets van gaan denken inderdaad :o

Opnieuw ook weer klungelend ambulancepersoneel. Ik zet het maar weer onder een spoilertje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog niet de film gekeken.

OK – dus 'n zogenaamde machtige terror groep die bezig met 'n courageous vecht tegen de helft van de grootste legers ter wereld is, kunnen niet 'n wat simpler,effectiver plan om meer mensen te doden organiseren?
Zou het niet verstandiger om 'n kleine busje of autotje te huren, vol met explosieven dan rustig langs de straat rijden? Of gewoon 'n tas met bom daar laten ergens liggen? Dan met 'n mobieltje die laten ontploffen.

Maar nee, natuurlijk niet - in plaats gaat die 'well-organised,highly trained' terrorists 'n Poolse vrachtwagen kapen en door 'n markt op 'n maandag avond rammen?
Hoe druk zal zo'n maandag avond markt zijn?

Ach ja, zou me niet verbazen als er iemand hier komt die er bij was of 'n slachtoffer had gekend.

Anyone seen any convincing photos or heard any convincing witness testimonies yet ? I haven't.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 22 december 2016 @ 07:51:35 #144
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167519102
quote:
Hoe druk zal zo'n maandag avond markt zijn?
Alleen al hieruit blijkt hoe weinig verstand van zaken je hebt. Er zijn (helaas) genoeg filmpjes en fotos te vinden. Maar resultaten uit het verleden zeggen me dat geen enkel filmpje of foto voor jou "convincing" zal zijn. Nee liever blind de youtubedetectives volgen.

Bijzonder dat er ook helemaal niet kritisch naar dat superslechte youtube-filmpje wordt gekeken. Want het past in het eigen straatje.
  donderdag 22 december 2016 @ 10:17:18 #145
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167520742
Er zijn inmiddels meer filmpjes die rare zaken aantonen maar deel ik liever niet met jullie vanwege de bekende reden, het kritische must debunken. :o

Blunders that let Berlin Christmas terror suspect go free: He was under surveillance for months, arrested and freed three times, and not deported because of a clerical error


De msm dan maar, over blunders enzo, id's en blunders het zal ook eens niet. Komt me bekend voor.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 22 december 2016 @ 10:32:00 #146
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167520958
quote:
Blunders genoeg inderdaad. Maar dat komt ook omdat er nog steeds mensen zijn die tegen preventief oppakken zijn.

Dat maakt het ook dubbel; geef je de overheid meer bevoegdheden dan kan dat wel de vrijheid soms beperken.
pi_167526047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:

De msm dan maar
Gatverdamme de MSM! Behalve als ze iets zeggen waar ik het mee eens ben. Dan is het opeens een baken van eerlijkheid. 8-)
Conscience do cost.
pi_167526314
Belgische NAVO-topper sterft verdachte dood

De Belgische NAVO-topambtenaar Yves Chandelon (62) is omgekomen in verdachte omstandigheden. Hij was betrokken bij onderzoeken naar terreurfinanciering en andere gevoelige dossiers.

Volgens de kranten van Sudpresse werd Chandelon vorige vrijdag in Andenne (op 140 kilometer van zijn werkplek) teruggevonden met een kogel in het hoofd. Hij zou een wapen in de hand hebben gehad. Toch gelooft de familie niet in zelfdoding. Chandelon, woonachtig in Lens nabij Doornik, zou recent bij familieleden aangegeven hebben dat hij het gevoel had te worden achtervolgd. Ook kreeg hij vreemde telefoontjes. Het parket van Namen gelastte een autopsie en een sporenonderzoek omdat Chandelon bij de NAVO in het Luxemburgse Capellen werkte op gevoelige dossiers.

http://www.demorgen.be/pl(...)ood-b-1482367201807/

Hij wist teveel?


pi_167526397
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
Belgische NAVO-topper sterft verdachte dood

De Belgische NAVO-topambtenaar Yves Chandelon (62) is omgekomen in verdachte omstandigheden. Hij was betrokken bij onderzoeken naar terreurfinanciering en andere gevoelige dossiers.

Volgens de kranten van Sudpresse werd Chandelon vorige vrijdag in Andenne (op 140 kilometer van zijn werkplek) teruggevonden met een kogel in het hoofd. Hij zou een wapen in de hand hebben gehad. Toch gelooft de familie niet in zelfdoding. Chandelon, woonachtig in Lens nabij Doornik, zou recent bij familieleden aangegeven hebben dat hij het gevoel had te worden achtervolgd. Ook kreeg hij vreemde telefoontjes. Het parket van Namen gelastte een autopsie en een sporenonderzoek omdat Chandelon bij de NAVO in het Luxemburgse Capellen werkte op gevoelige dossiers.

http://www.demorgen.be/pl(...)ood-b-1482367201807/

Hij wist teveel?



Ben benieuwd , maar ben bang dat we van het onderzoek niets meer te horen krijgen.
There is only one religion
pi_167526510
Indiscriminate collection of emails is illegal, court rules in response to challenge originally brought by David Davis

Er wordt zowaar een beetje tegengestribbeld tegen het grote meekijken in de UK.
  donderdag 22 december 2016 @ 15:54:11 #151
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167527297
Na de felle discussie over Zwarte Piet staat er opnieuw een feestdag onder druk: het kerstfeest. Een groeiend aantal bedrijven, scholen en instellingen vermijdt krampachtig het woord kerst om ’andersgelovigen’ niet te kwetsen. Ze wensen elkaar daarom ’fijne wensdagen’, versturen wenskaarten en organiseren winterfeesten. Of schrappen zelfs het hele woord.

Bij lagere scholen is de ’kerstkramp’ goed te zien. Meerdere basisscholen organiseren tegenwoordig eindejaarsmaaltijden in plaats van kerstmaaltijden, zoals basisschool De Bogen in Harderwijk. „Ik zou niet weten waarom er gekozen is voor het woord eindejaarsmaaltijd”, probeert directeur Erik Vis nog. Maar na enig aandringen geeft hij toe. „Wij hebben op school veel verschillende geloven, waardoor wij ervoor hebben gekozen om het geen Kerstmis te noemen, maar uit respect voor iedereen hebben we het eindejaarsmaaltijd genoemd.” Verdere vragen wil hij niet beantwoorden. „Ik heb hier geen zin in. Tot ziens”, en gooit de hoorn erop.

Ook de 7e Montessorischool in Amsterdam heeft het woord kerst geschrapt en kinderen uitgenodigd voor een ’winterdiner’. De directie wil geen vragen beantwoorden. In een gesprek met een boze ouder geeft de directrice wel aan ’dat we over vijf jaar toch niet meer over kerst zouden spreken’. Dat zegt een andere ouder die vindt dat de school hiermee een ’traditie overboord gooit’.

Vorige week laaide de discussie op na een kerst-promo van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO), waarin het woord kerst afwezig is. ’December vier je samen’, is nu de slogan. Terwijl vorig jaar de NPO nog de slogan ’Kerst vier je samen’ gebruikte. Geen bewuste vermijding van het woord kerst, benadrukt een woordvoerder. Het filmpje gaat over de hele ’feestmaand december’.

http://m.telegraaf.nl/bin(...)st-krijgt-zwartepiet

Nou. Vandaag in telegraaf.
Kerst is ook taboe aan het worden.

Precies wat ik al eerder zeg. Politiek correctheid sloopt alles.

En als cultuur weg is is het gedaan met bevolking. Er wordt doelbewust een bom onder de bevolking gelegd.

Nog weer een truck en boulevard stunt uitvoeren.

Trend is gezet met 5 jaar is er geen kerst meer, zoals in artikel door sommige gesteld wordt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 22 december 2016 @ 15:55:46 #152
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167527331
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 16:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Ga eens op onderzoek uit en lees het artikel goed. Wat blijkt, het gaat niet om "de turkse overheid" zoals telegraaf kopt, maar om een school.

Ik had toch gehoopt dat iemand die zo kritisch is op de vermeende MSM niet zo eenvoudig geplayed zou worden door (uitgerekend) de telegraaf.
zie post hierboven.

Realiteit haalt je sneller in...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167527355
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zie post hierboven.

Realiteit haalt je sneller in...
Wat heeft de post bovenin te maken met een willekeurige school in Turkije?

En hoe precies wordt het voor jou onmogelijk gemaakt om kerst te vieren?

Weer de telegraaf zie ik trouwens. Ouwe MSM'er van me 8-)
Conscience do cost.
  donderdag 22 december 2016 @ 16:08:58 #154
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167527672
Politieke correctheid is dan ook wel terecht oerdom. Feesten en gelegenheden anders noemen uit angst kwetsend te zijn is echt van dieptriest niveau.
pi_167527783
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:08 schreef ChrisCarter het volgende:
Politieke correctheid is dan ook wel terecht oerdom. Feesten en gelegenheden anders noemen uit angst kwetsend te zijn is echt van dieptriest niveau.
Zolang mij niet wordt op persoonlijk niveau wordt verplicht bepaalde zaken anders te noemen zie ik het probleem eigenlijk niet zo.

Daarnaast gebruik ik zowel kerstdagen als feestdagen al jaren door elkaar heen terwijl ik hetzelfde bedoel. Ik heb dan ook moeite om dit te zien als politieke correctheid. Of mensen zich gekwetst voelen of niet heb ik al helemaal een broertje dood aan.
Conscience do cost.
  donderdag 22 december 2016 @ 16:29:33 #156
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167528271
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:12 schreef ems. het volgende:

[..]

Zolang mij niet wordt op persoonlijk niveau wordt verplicht bepaalde zaken anders te noemen zie ik het probleem eigenlijk niet zo.

Daarnaast gebruik ik zowel kerstdagen als feestdagen al jaren door elkaar heen terwijl ik hetzelfde bedoel. Ik heb dan ook moeite om dit te zien als politieke correctheid. Of mensen zich gekwetst voelen of niet heb ik al helemaal een broertje dood aan.
Ik vind dit klassieke onnodige correctheid. De directie vult voor anderen in dat zij aanstoot :') kunnen nemen aan iets dus huppakkee naam veranderen. Dat is heel triest.
pi_167528417
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zie post hierboven.

Realiteit haalt je sneller in...
Het is idd een soort kramp. Weg met tradities want misschien vinden andere culturen het niet leuk. Nou, jammer dan. We wonen in Nederland en hier vieren we Kerstmis.
  donderdag 22 december 2016 @ 17:45:31 #158
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167529678
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 14:50 schreef ems. het volgende:

[..]

Gatverdamme de MSM! Behalve als ze iets zeggen waar ik het mee eens ben. Dan is het opeens een baken van eerlijkheid. 8-)
MSM is nu toch alleen maar clickbait en celebrity onzin?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  donderdag 22 december 2016 @ 18:56:56 #159
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167530833
Jij wilt dat toch nu ook zijn :Y) ^O^ :Z
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 22 december 2016 @ 19:30:51 #160
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167531765
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 18:56 schreef DeMolay het volgende:
Jij wilt dat toch nu ook zijn :Y) ^O^ :Z
Ik doe niet aan celebrity onzin.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  donderdag 22 december 2016 @ 19:33:21 #161
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167531837
je kreeert, sorry voor geen trema

Ikzelf vind jouw inbreng zeer welkom !, kaf van het koren....
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_167535253
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 07:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alleen al hieruit blijkt hoe weinig verstand van zaken je hebt. Er zijn (helaas) genoeg filmpjes en fotos te vinden. Maar resultaten uit het verleden zeggen me dat geen enkel filmpje of foto voor jou "convincing" zal zijn. Nee liever blind de youtubedetectives volgen.

Bijzonder dat er ook helemaal niet kritisch naar dat superslechte youtube-filmpje wordt gekeken. Want het past in het eigen straatje.
Wie heeft 'youtubedetectives' nodig als je deze soort gasten op MSM TV hebben?

Merja Sondstrom

Shandana Durrani

Als jij deze dit soort BS geloven moet je zelf weten natuurlijk.

Verder heb ik niet erg veel met jou of de andere alles op TV gelovers te 'discusseren'.
Ik heb niet genoeg tijd of geduld meer. Als ik wil ruzie met iemand zoals jou of andere hier (the suitably shocked and outraged) over deze soort zaken kan ik net zo goed naar 'n mainstream forum gaan.
Happy xmas chris.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 22-12-2016 21:27:16 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_167535779
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Er zijn inmiddels meer filmpjes die rare zaken aantonen maar deel ik liever niet met jullie vanwege de bekende reden, het kritische must debunken. :o

Blunders that let Berlin Christmas terror suspect go free: He was under surveillance for months, arrested and freed three times, and not deported because of a clerical error


De msm dan maar, over blunders enzo, id's en blunders het zal ook eens niet. Komt me bekend voor.
Dit soort sideline verhaaltjes ook fake zijn om meer 'flesh on the bones' op de oorspronkelijk of hoofd verhaal te creeeren....alsof 't 'n echte mens ipv 'n totaal nep karakter is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_167535795
Dit vind ik toch wel heel leuk nieuws :D

Wereld is af. Adam Curry commentator bij InfoWars

Wij slapen weer zacht vanavond, want Adam Curry is WOKE. Nee maar even serieus. Een meer psychedelische ervaring dan de ex van Paay die met z'n blonde manen aanschuift bij de waterfilter-verkoper en professioneel internet-wappie Alex Jones, moet ons nog onder ogen komen. Maar toch, laten we ook weer niet te snel oordelen. Want ondanks dat we het eigenlijk een lijn is waar we niet overheen willen stappen, worden er in deze aflevering soms best geinige, bij benadering nuttige, en eigenlijk niet geheel onware dingen gezegd. Maar dat heeft u niet van ons!

http://www.geenstijl.nl/m(...)am_curry_commen.html

Zou Alex Jones blij met hem zijn?
pi_167535911
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
Dit vind ik toch wel heel leuk nieuws :D

Wereld is af. Adam Curry commentator bij InfoWars

Wij slapen weer zacht vanavond, want Adam Curry is WOKE. Nee maar even serieus. Een meer psychedelische ervaring dan de ex van Paay die met z'n blonde manen aanschuift bij de waterfilter-verkoper en professioneel internet-wappie Alex Jones, moet ons nog onder ogen komen. Maar toch, laten we ook weer niet te snel oordelen. Want ondanks dat we het eigenlijk een lijn is waar we niet overheen willen stappen, worden er in deze aflevering soms best geinige, bij benadering nuttige, en eigenlijk niet geheel onware dingen gezegd. Maar dat heeft u niet van ons!

http://www.geenstijl.nl/m(...)am_curry_commen.html

Zou Alex Jones blij met hem zijn?
En hier de video :)

You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_167536748
Ik volg Alex al een jaartje dagelijks nu. Ik vertrouwde hem eerst niet maar hij heeft naarmate ik hem beter leerde kennen toch wel verstand in zijn koppie. Hij is zeker niet perfect, verre van, maar hij is een durver en is volhardend in zijn strijd tegen de MSM. And I like that.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_167538989
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:43 schreef Yiha3 het volgende:
Ik volg Alex al een jaartje dagelijks nu. Ik vertrouwde hem eerst niet maar hij heeft naarmate ik hem beter leerde kennen toch wel verstand in zijn koppie. Hij is zeker niet perfect, verre van, maar hij is een durver en is volhardend in zijn strijd tegen de MSM. And I like that.
Ja, moed kan hem niet ontzegd worden.
  vrijdag 23 december 2016 @ 12:17:10 #168
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167548810
Ik heb helemaal niks met die AJ. Las ergens jl dat ie 8 mil waard is, hij boert goed.

Berlin Christmas market attack suspect killed in Milan shootout

:Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 23 december 2016 @ 12:20:14 #169
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167548863
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb helemaal niks met die AJ. Las ergens jl dat ie 8 mil waard is, hij boert goed.

Berlin Christmas market attack suspect killed in Milan shootout

:Z
Alex Jones zit in mijn ogen er alleen in voor het geld. Niet voor waarheidsvinding.
  vrijdag 23 december 2016 @ 14:53:11 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167551848
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alex Jones zit in mijn ogen er alleen in voor het geld. Niet voor waarheidsvinding.
Lekker schreeuwen en ranten en er nog goed voor betaald worden ook. Doet hij eigenlijk nog best prima zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 23 december 2016 @ 14:53:43 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167551863
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 12:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alex Jones zit in mijn ogen er alleen in voor het geld. Niet voor waarheidsvinding.
Nou wel inderdaad, hij begon met een ijzersterke zoektoecht na de toedracht van Waco, naarmate hij populairder werd, raakte hij ook meer van het padje af, met de instelling alles wat ik doe of zeg word toch wel geloofd, plus ik word populair.

Een paar jaar geleden, had hij de kans om tijdens de bilderberg converentie vragen te stellen aan Diederik Samsom, in plaats van nuttige vragen, kwam er zoveel onzin uit dat ik niet snap dat veel mensen dit nog serieus kunnen nemen.

Het zelfde gold van een jaar er voor dat een lampje in zijn hotel kamer uit ging en hij compleet doorsloeg en paranoia werd
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 23 december 2016 @ 15:05:36 #172
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167552069
Everybody can be bought if the price is right
pi_167554922
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lekker schreeuwen en ranten en er nog goed voor betaald worden ook. Doet hij eigenlijk nog best prima zo.
Dit. En vermakelijk.
  zaterdag 24 december 2016 @ 14:56:44 #174
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167577446
http://www.dagelijksestan(...)art-vanaf-1-januari/

Wat n triestige transgender gedoe.
Dergelijke personen zijn niet goed. En nog bespottelijker is dat politiek daar in mee gaat. Ze kunnen beter een ruimplicht instellen. Naar quarantaine die feestwinkel klapjosties.Transgender kan echt niet geaccepteerd worden. Geen enkel respect voor zulke zielige drabbers. Met harde hand dient dat eruit geramd te worden.

Wat vaccinatie allemaal niet aanricht.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 24-12-2016 15:03:11 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167577574
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:56 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.dagelijksestan(...)art-vanaf-1-januari/

Wat n triestige transgender gedoe.
Dergelijke personen zijn niet goed. En nog bespottelijker is dat politiek daar in mee gaat. Ze kunnen beter een ruimplicht instellen. Naar quarantaine die feestwinkel klapjosties.Transgender kan echt niet geaccepteerd worden. Geen enkel respect voor zulke zielige drabbers. Met harde hand dient dat eruit geramd te worden.

Wat vaccinatie allemaal niet aanricht.
Dus door vaccinatie worden ze transgender???
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:12:42 #176
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167577663
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:05 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dus door vaccinatie worden ze transgender???
En zo ja, welke dan precies?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:13:08 #177
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167577670
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:56 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.dagelijksestan(...)art-vanaf-1-januari/

Wat n triestige transgender gedoe.
Dergelijke personen zijn niet goed. En nog bespottelijker is dat politiek daar in mee gaat. Ze kunnen beter een ruimplicht instellen. Naar quarantaine die feestwinkel klapjosties.Transgender kan echt niet geaccepteerd worden. Geen enkel respect voor zulke zielige drabbers. Met harde hand dient dat eruit geramd te worden.

Wat vaccinatie allemaal niet aanricht.
Even los van de rabiate manier van discriminatoire haat: dit betekent meer privacy op je kaart. Moet je toch juist voorstander van zijn?
pi_167577796
Het stukje, Ze kunnen beter een ruimplicht instellen.

Gaat dat niet wat ver, soort van doodsverwensing?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 24 december 2016 @ 15:50:24 #179
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167578273
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:56 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.dagelijksestan(...)art-vanaf-1-januari/

Wat n triestige transgender gedoe.
Dergelijke personen zijn niet goed. En nog bespottelijker is dat politiek daar in mee gaat. Ze kunnen beter een ruimplicht instellen. Naar quarantaine die feestwinkel klapjosties.Transgender kan echt niet geaccepteerd worden. Geen enkel respect voor zulke zielige drabbers. Met harde hand dient dat eruit geramd te worden.

Wat vaccinatie allemaal niet aanricht.
Je bent de afgelopen tijd wel van de doodsverwenzingen zeg...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_167578449
Hoe deze gast zijn filmpjes monteert is echt briljant:

pi_167578740
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 14:56 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.dagelijksestan(...)art-vanaf-1-januari/

Wat n triestige transgender gedoe.
Dergelijke personen zijn niet goed. En nog bespottelijker is dat politiek daar in mee gaat. Ze kunnen beter een ruimplicht instellen. Naar quarantaine die feestwinkel klapjosties.Transgender kan echt niet geaccepteerd worden. Geen enkel respect voor zulke zielige drabbers. Met harde hand dient dat eruit geramd te worden.

Wat vaccinatie allemaal niet aanricht.
Nu kan ik wel het een en ander weghalen maar ik hoop eigenlijk dat je zelf beseft wat je hier loopt te beweren. Dat kan niet Lambiekje :N
  zaterdag 24 december 2016 @ 16:47:55 #182
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167579230
Ik stem op Lambiekje voor nieuwe beheerder van FOK *O*
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  zondag 25 december 2016 @ 11:13:27 #183
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167593881
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:05 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dus door vaccinatie worden ze transgender???
Hormoonhuishouding wordt gesloopt.

Dus ja transgender wordt je door vaccins
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 25 december 2016 @ 11:14:11 #184
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167593903
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu kan ik wel het een en ander weghalen maar ik hoop eigenlijk dat je zelf beseft wat je hier loopt te beweren. Dat kan niet Lambiekje :N
Wat er nu gebeurt in de maatschappij dat kan niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 25 december 2016 @ 11:15:17 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167593920
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:14 schreef Lambiekje het volgende:

Wat er nu gebeurt in de maatschappij dat kan niet.
Je endlösung is wel ultrahyperhipsterfascistisch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 25 december 2016 @ 11:23:44 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167594083
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hormoonhuishouding wordt gesloopt.

Dus ja transgender wordt je door vaccins
En dus moeten die maar preventief geruimd worden? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_167595219
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 11:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dus moeten die maar preventief geruimd worden? :?
Ik vraag mij af wat de kern van dit alles is.
Wat is het eind doel?

Is hij bang dat er straks een stormvloed aan lesbiennes en homo's rondlopen, en niet te vergeten transgenders.


Ik vraag mij ook af of Lambiek als kind ooit "prikjes" heeft gehad.
Zo ja, dan maakt dat hem erg nukkig tegen alles wat hij niet kent.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 25 december 2016 @ 15:59:11 #188
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167599823
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat er nu gebeurt in de maatschappij dat kan niet.
als het al dan niet opzettelijk door menselijke invloed gebeurt, dan is het gewoon een misdaad tegen de mensheid.
  zondag 25 december 2016 @ 16:58:31 #189
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_167600523
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 15:05 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dus door vaccinatie worden ze transgender???
niet transgender maar no-gender :{w
There is only one religion
  Moderator zondag 25 december 2016 @ 17:01:44 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_167600556
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hormoonhuishouding wordt gesloopt.

Dus ja transgender wordt je door vaccins
Geloof er niks van. Zo vergezocht. Ben jij transgender? Nee? En je bent wel gevaccineerd toch?
  zondag 25 december 2016 @ 17:01:51 #191
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_167600557
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 december 2016 16:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu kan ik wel het een en ander weghalen maar ik hoop eigenlijk dat je zelf beseft wat je hier loopt te beweren. Dat kan niet Lambiekje :N
Ach hij heeft nog gewoon teveel mannelijke hormonen >:)
Misschien kan er EU gesubsidieerd geprobeerd worden hem iets vrouwelijker te maken met wat injecties :{w
There is only one religion
  maandag 26 december 2016 @ 10:21:33 #192
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167613257
Het begint nu wel erg vervelend worden wat Queen Elizabeth doet.

En de volgende topartiest dood: George Michael.

Men weet vast nog wel wat de -edit-, queen heeft gezegd.

"Four more icons must die in 2016"

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 26-12-2016 10:27:07 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 26 december 2016 @ 10:26:55 #193
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167613367
http://investmentwatchblo(...)ative-media-illegal/

Zo. Die foute- edit,-gedraag je fatsoenlijk -heeft ook weer ff snel weer wat ingevoerd

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 26-12-2016 10:33:39 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167617557


heuj
  maandag 26 december 2016 @ 15:58:49 #195
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167620080
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 10:21 schreef Lambiekje het volgende:
Het begint nu wel erg vervelend worden wat Queen Elizabeth doet.

En de volgende topartiest dood: George Michael.

Men weet vast nog wel wat de -edit-, queen heeft gezegd.

"Four more icons must die in 2016"
Gesproken bron?
pi_167632303
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2016 13:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]

heuj
Niet waar joh. Amerikanen zijn onze eeuwige helden.
pi_167634005
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 01:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet waar joh. Amerikanen zijn onze eeuwige helden.
Dat sowieso.
  dinsdag 27 december 2016 @ 19:15:33 #198
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167649553
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2016 10:21 schreef Lambiekje het volgende:
Het begint nu wel erg vervelend worden wat Queen Elizabeth doet.

En de volgende topartiest dood: George Michael.

Men weet vast nog wel wat de -edit-, queen heeft gezegd.

"Four more icons must die in 2016"
another one bites the dust
Carrie Fisher.
pi_167650014
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:15 schreef Manke het volgende:

[..]

another one bites the dust
Carrie Fisher.
En we hebben nog een paar dagen dit jaar. Wie zullen er nog volgen?
  dinsdag 27 december 2016 @ 19:57:53 #200
40150 Manke
'tis but a scratch
  woensdag 28 december 2016 @ 18:52:58 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167681735
http://www.activistpost.c(...)veillance-state.html

Elke dag wordt onze ultrafascistische maatschappij stap voor stap fascistischer.

Ongelooflijk. Nu ook je Facebook en Twitter account bij reizen naar VS.

Er komt een dag dat iets niet delen op je Facebook gelijk staat aan rechterloze executie. En ja ik meen het die dag gaat komen. En sneller dan ons lief is. Vergeet niet 'du best terrorist'.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 28 december 2016 @ 19:07:16 #202
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167682105
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:52 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.activistpost.c(...)veillance-state.html

Elke dag wordt onze ultrafascistische maatschappij stap voor stap fascistischer.

Ongelooflijk. Nu ook je Facebook en Twitter account bij reizen naar VS.

Er komt een dag dat iets niet delen op je Facebook gelijk staat aan rechterloze executie. En ja ik meen het die dag gaat komen. En sneller dan ons lief is. Vergeet niet 'du best terrorist'.
Of je gaat gewoon niet naar de VS? ;) Ik wil steeds minder graag daarheen.
  woensdag 28 december 2016 @ 19:15:44 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167682314
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:52 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.activistpost.c(...)veillance-state.html

Elke dag wordt onze ultrafascistische maatschappij stap voor stap fascistischer.

Ongelooflijk. Nu ook je Facebook en Twitter account bij reizen naar VS.

Er komt een dag dat iets niet delen op je Facebook gelijk staat aan rechterloze executie. En ja ik meen het die dag gaat komen. En sneller dan ons lief is. Vergeet niet 'du best terrorist'.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_167682576
http://www.activistpost.c(...)k-staged-events.html

In dit filmpje worden allebei de aanslagen in twijfel getrokken.
  woensdag 28 december 2016 @ 20:47:26 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167685788
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hormoonhuishouding wordt gesloopt.

Dus ja transgender wordt je door vaccins
Dus.... voel je al een beetje transgender?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 29 december 2016 @ 09:28:29 #206
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167699054
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]


https://langleveeuropa.nl(...)en-van-het-fascisme/

Denk dat je nog ff achter je oren moet krabben

[ Bericht 16% gewijzigd door Lambiekje op 29-12-2016 09:39:11 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 29 december 2016 @ 09:31:44 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167699103
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.activistpost.c(...)k-staged-events.html

In dit filmpje worden allebei de aanslagen in twijfel getrokken.
Berlijn is natuurlijk zo overduidelijk. id-kaart laten slingeren.

Overigens beide boulevardtruckdrivingevents was gedaan door een vermeende tunesier
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 29 december 2016 @ 09:33:51 #208
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167699139
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Of je gaat gewoon niet naar de VS? ;) Ik wil steeds minder graag daarheen.
politiek gezien is het land fout. Maar buiten de steden is de natuur wel mooi.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 29 december 2016 @ 09:36:30 #209
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167699194
http://m.telegraaf.nl/art(...)lde-wekenlang-toneel

Wat een walgelijke ziekelijke -edit,niet doen- is zij dan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 29-12-2016 09:44:22 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 29 december 2016 @ 09:57:54 #210
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167699559
Lavenderr stop met censureren. jij neemt dat -edit, niet schelden-toch niet in bescherming? Voel even aan je hoofd.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 29-12-2016 13:08:17 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 29 december 2016 @ 10:00:29 #211
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167699592
Waardeloze informatiestroom
Miljarden euro’s zijn door o.a. Saudi-Arabië en Qatar geïnvesteerd om de gematigde oppositie op te zetten, strijders aan te trekken, deze te bewapenen met wapens en tanks uit het voormalige Oostblok en organisaties op te zetten zoals de White Helmets (Witte Helmen) en het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten. Allemaal om de westerse mainstream media te kunnen voorzien van een informatiestroom die waardeloos is omdat het niet geverifieerd kan worden.

http://destillewaarheid.n(...)nanciert-terrorisme/

Prachtig hoe NOS fakenews gebruikt.
En het bespottelijke wij de belastingbetaler financiert terrorisme.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_167703417
Weer een post die klaagt over Mainstream media terwijl het ventje een paar posts eerder nog schermt met mainstream media.
Conscience do cost.
  donderdag 29 december 2016 @ 12:46:34 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167703768
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 09:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

https://langleveeuropa.nl(...)en-van-het-fascisme/

Denk dat je nog ff achter je oren moet krabben
Nogmaals FASCISME!!!!
Weet je wel wat fascisme is??
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 29 december 2016 @ 13:14:53 #214
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_167704644
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
Waardeloze informatiestroom
Miljarden euro’s zijn door o.a. Saudi-Arabië en Qatar geïnvesteerd om de gematigde oppositie op te zetten, strijders aan te trekken, deze te bewapenen met wapens en tanks uit het voormalige Oostblok en organisaties op te zetten zoals de White Helmets (Witte Helmen) en het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten. Allemaal om de westerse mainstream media te kunnen voorzien van een informatiestroom die waardeloos is omdat het niet geverifieerd kan worden.

http://destillewaarheid.n(...)nanciert-terrorisme/

Prachtig hoe NOS fakenews gebruikt.
En het bespottelijke wij de belastingbetaler financiert terrorisme.

Hier ook maar op toepassen, en op die met dat kind?
Confirmation bias kan lelijke dingen aanrichten.
Ik bedoel dus dat als je iets leest wat je ideeën bevestigt, je je verdediging verlaagt.

Ben je bekend met de bijbel en met name openbaringen? Het 8e beest lijkt te wijzen op een 'nwo'.
  donderdag 29 december 2016 @ 18:08:47 #215
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167715014
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
Waardeloze informatiestroom
Miljarden euro’s zijn door o.a. Saudi-Arabië en Qatar geïnvesteerd om de gematigde oppositie op te zetten, strijders aan te trekken, deze te bewapenen met wapens en tanks uit het voormalige Oostblok en organisaties op te zetten zoals de White Helmets (Witte Helmen) en het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten. Allemaal om de westerse mainstream media te kunnen voorzien van een informatiestroom die waardeloos is omdat het niet geverifieerd kan worden.

http://destillewaarheid.n(...)nanciert-terrorisme/

Prachtig hoe NOS fakenews gebruikt.
En het bespottelijke wij de belastingbetaler financiert terrorisme.
Natuurlijk kan het wel geverifieerd worden... ga er zelf naar toe!
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_167719968
bid voor mij broeder, bid voor mij", luidde zijn boodschap( de trucker van Berlijn)

Bid voor mij bestaat niet eens in de Islam :') :')
pi_167720440
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:44 schreef PSVCL het volgende:
bid voor mij broeder, bid voor mij", luidde zijn boodschap( de trucker van Berlijn)

Bid voor mij bestaat niet eens in de Islam :') :')
Niet? Wat denk jij dat de juiste vertaling is?
pi_167721665
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 20:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet? Wat denk jij dat de juiste vertaling is?
moslims bidden alleen voor God ,niet voor elkaar..
Dat weet elk Moslim
pi_167722026
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

moslims bidden alleen voor God ,niet voor elkaar..
Dat weet elk Moslim
Oh ok. Dus dit is iets wat iemand verzonnen heeft? Maar even een vraag: willen moslims dan niet voor hun broeders zorgen en ze het beste toewensen en aan Allah vragen of hij ze wil beschermen? (serieuze vraag)
  donderdag 29 december 2016 @ 22:03:22 #220
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167723254
openminded is nu Putin , Erdolf en een ayatollah

VN en US buiten spel !!

Nu jouw.....Terecht ! :P
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_167723275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 21:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh ok. Dus dit is iets wat iemand verzonnen heeft? Maar even een vraag: willen moslims dan niet voor hun broeders zorgen en ze het beste toewensen en aan Allah vragen of hij ze wil beschermen? (serieuze vraag)
Zeker wel , dan gebeurd dan ook met smeekbedes ..:)
Maar het gebed(5x per dag) is alleen voor God.
  donderdag 29 december 2016 @ 22:07:32 #222
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167723419
GOD is ALLAH......ze hebben 'm ook in japan en india gezien ! (chezus)

ik 0 keer ! en ik geloof in mezelf ! :D
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 29 december 2016 @ 22:08:36 #223
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167723450
G.O.D. =

quest is open
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 29 december 2016 @ 22:09:13 #224
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167723477
Genometry Of Definity
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_167726189
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 22:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zeker wel , dan gebeurd dan ook met smeekbedes ..:)
Maar het gebed(5x per dag) is alleen voor God.
Oh zo. Ik snap het :Y
  donderdag 29 december 2016 @ 23:53:16 #226
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167728181
In het kader van fake news. Volgens Nu.nl zou hier het luchtalarm moeten klinken. Nou, nee dus.
  vrijdag 30 december 2016 @ 00:03:59 #227
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167728615
quote:
23.44 In tegenstelling tot eerdere berichten is het luchtalarm in Grave niet afgegaan
Joh. :')
pi_167729166
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 23:53 schreef ChrisCarter het volgende:
In het kader van fake news. Volgens Nu.nl zou hier het luchtalarm moeten klinken. Nou, nee dus.
Dat is geen fake news. Foutieve informatie.
pi_167741300
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 23:53 schreef ChrisCarter het volgende:
In het kader van fake news. Volgens Nu.nl zou hier het luchtalarm moeten klinken. Nou, nee dus.
Waarom zou dat alarm afgaan dan? Wat was er loos?
pi_167741575
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 14:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom zou dat alarm afgaan dan? Wat was er loos?
Volgensmij ging dat over een schip dat benzeen vervoer.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_167743400
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 14:23 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Volgensmij ging dat over een schip dat benzeen vervoer.
Oh, maar dat mocht niet? Of ging het niet door?
  vrijdag 30 december 2016 @ 15:56:31 #232
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167746146
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 14:23 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Volgensmij ging dat over een schip dat benzeen vervoer.
Ja, de schipper besloot om de sluis te koppen met zijn boot en daarna de brug :')
pi_167747231
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:52 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.activistpost.c(...)veillance-state.html

Elke dag wordt onze ultrafascistische maatschappij stap voor stap fascistischer.

Ongelooflijk. Nu ook je Facebook en Twitter account bij reizen naar VS.

Er komt een dag dat iets niet delen op je Facebook gelijk staat aan rechterloze executie. En ja ik meen het die dag gaat komen. En sneller dan ons lief is. Vergeet niet 'du best terrorist'.
Of je gebruikt gewoon geen Facebook.
En ja, we hebben te doen met niets en niemand ontzienende terroristen dus men moet wel maatregelen nemen. Dat jij dat fascistisch noemt, tja. Jij vind een scheet al fascistisch. Het woord verliest bij elke keer dat je het noemt inhoud en betekenis.
pi_167749054

:P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 30 december 2016 @ 17:19:08 #235
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_167749408
Wat wil je daar mee zeggen?
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_167753933
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 17:19 schreef t4600c het volgende:
Wat wil je daar mee zeggen?
Dat fake-nieuws van alle tijden is?
pi_167754494
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat fake-nieuws van alle tijden is?
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2016 19:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat fake-nieuws van alle tijden is?
Sprookjes van Grimm kunnen er ook wel bij. Ook gewelddadig.
  zaterdag 31 december 2016 @ 01:45:56 #238
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_167772044
quote:
quote:
Julian Assange is a deeply polarizing figure. Many admire him and many despise him (into which category one falls in any given year typically depends on one’s feelings about the subject of his most recent publication of leaked documents).

But one’s views of Assange are completely irrelevant to this article, which is not about Assange. This article, instead, is about a report published this week by The Guardian that recklessly attributed to Assange comments that he did not make. This article is about how those false claims — fabrications, really — were spread all over the internet by journalists, causing hundreds of thousands of people (if not millions) to consume false news. The purpose of this article is to underscore, yet again, that those who most flamboyantly denounce Fake News, and want Facebook and other tech giants to suppress content in the name of combating it, are often the most aggressive and self-serving perpetrators of it.

One’s views of Assange are completely irrelevant to this article because, presumably, everyone agrees that publication of false claims by a media outlet is very bad, even when it’s designed to malign someone you hate. Journalistic recklessness does not become noble or tolerable if it serves the right agenda or cause. The only way one’s views of Assange are relevant to this article is if one finds journalistic falsehoods and Fake News objectionable only when deployed against figures one likes.



The shoddy and misleading Guardian article, written by Ben Jacobs, was published on December 24. It made two primary claims — both of which are demonstrably false. The first false claim was hyped in the article’s headline: “Julian Assange gives guarded praise of Trump and blasts Clinton in interview.” This claim was repeated in the first paragraph of the article: “Julian Assange, the founder of WikiLeaks, has offered guarded praise of Donald Trump. …”

The second claim was an even worse assault on basic journalism. Jacobs set up this claim by asserting that Assange “long had a close relationship with the Putin regime.” The only “evidence” offered for this extraordinary claim was that Assange, in 2012, conducted eight interviews that were broadcast on RT. With the claimed Assange-Putin alliance implanted, Jacobs then wrote: “In his interview with la Repubblica, [Assange] said there was no need for WikiLeaks to undertake a whistleblowing role in Russia because of the open and competitive debate he claimed exists there.”

The reason these two claims are so significant, so certain to attract massive numbers of clicks and shares, is obvious. They play directly into the biases of Clinton supporters and flatter their central narrative about the election: that Clinton lost because the Kremlin used its agents, such as Assange, to boost Trump and sink Clinton. By design, the article makes it seem as though Assange is heralding Russia as such a free, vibrant, and transparent political culture that -- in contrast to the repressive West -- no whistleblowing is needed, all while praising Trump.

But none of that actually happened. Those claims are made up.
Het artikel gaat verder.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_167777120
quote:
Nou,ze zitten wel vol disciplines. :Y
  zondag 1 januari 2017 @ 12:45:46 #240
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_167805632
In Magnolia, Texas, it is now a felony crime to walk your own children home from school. Er, I mean the “government indoctrination center.” Seriously, parents can now be charged with serious crimes for merely meeting their children at the school and walking them home.

“The principal has decided that no matter how close the student lives to the school, the student must either take the bus, or the parent must wait in a long car pickup line,” reports Fox 26 in Houston.

“Try to walk your student off the campus and you could face criminal charges… Fox26 knows of 2 other parents who were just threatened with arrest.”

http://www.naturalnews.co(...)lony-crimes-dui.html

Tssk wat je wel niet als ouder. Je kind ophalen en samen naar huis. Dat is toch wel celwaardig.

Mijn God wat is de westerse wereld een bespottelijk ultrafascistisch moloch geworden.

Ah natuurlijk, met cafeïne achter stuur is ook strafbaar. Maar dat is denk eerder dat er Amerikaanse agenten geweldadige tyfusmongolen zijn. Maar aan de andere kant. Jij en ik zijn terroristen em wat je ook doet of bent, achter tralies.
Het past weer mooi in het ultrafascistisch beleid
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 1 januari 2017 @ 13:16:16 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167806157
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:45 schreef Lambiekje het volgende:
In Magnolia, Texas, it is now a felony crime to walk your own children home from school. Er, I mean the “government indoctrination center.” Seriously, parents can now be charged with serious crimes for merely meeting their children at the school and walking them home.

“The principal has decided that no matter how close the student lives to the school, the student must either take the bus, or the parent must wait in a long car pickup line,” reports Fox 26 in Houston.

“Try to walk your student off the campus and you could face criminal charges… Fox26 knows of 2 other parents who were just threatened with arrest.”

http://www.naturalnews.co(...)lony-crimes-dui.html

Tssk wat je wel niet als ouder. Je kind ophalen en samen naar huis. Dat is toch wel celwaardig.

Mijn God wat is de westerse wereld een bespottelijk ultrafascistisch moloch geworden.

Ah natuurlijk, met cafeïne achter stuur is ook strafbaar. Maar dat is denk eerder dat er Amerikaanse agenten geweldadige tyfusmongolen zijn. Maar aan de andere kant. Jij en ik zijn terroristen em wat je ook doet of bent, achter tralies.
Het past weer mooi in het ultrafascistisch beleid
Een directeur van een school bepaalt tegenwoordig wat allemaal crimineel is volgens de wet? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 1 januari 2017 @ 17:47:15 #242
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_167810966
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:45 schreef Lambiekje het volgende:
In Magnolia, Texas, it is now a felony crime to walk your own children home from school. Er, I mean the “government indoctrination center.” Seriously, parents can now be charged with serious crimes for merely meeting their children at the school and walking them home.

“The principal has decided that no matter how close the student lives to the school, the student must either take the bus, or the parent must wait in a long car pickup line,” reports Fox 26 in Houston.

“Try to walk your student off the campus and you could face criminal charges… Fox26 knows of 2 other parents who were just threatened with arrest.”

http://www.naturalnews.co(...)lony-crimes-dui.html

Tssk wat je wel niet als ouder. Je kind ophalen en samen naar huis. Dat is toch wel celwaardig.

Mijn God wat is de westerse wereld een bespottelijk ultrafascistisch moloch geworden.

Ah natuurlijk, met cafeïne achter stuur is ook strafbaar. Maar dat is denk eerder dat er Amerikaanse agenten geweldadige tyfusmongolen zijn. Maar aan de andere kant. Jij en ik zijn terroristen em wat je ook doet of bent, achter tralies.
Het past weer mooi in het ultrafascistisch beleid
Het artikel m.b.t. ophalen kinderen van school is al vrij oud, 6 april 2016 .
Als je nou onderzoek had gedaan of dat nog beleid is daar dan had je recht van spreken, maar helaas is dat dus niet het geval.
There is only one religion
pi_167817615
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:45 schreef Lambiekje het volgende:
In Magnolia, Texas, it is now a felony crime to walk your own children home from school. Er, I mean the “government indoctrination center.” Seriously, parents can now be charged with serious crimes for merely meeting their children at the school and walking them home.

The principal has decided that no matter how close the student lives to the school, the student must either take the bus, or the parent must wait in a long car pickup line,” reports Fox 26 in Houston.

“Try to walk your student off the campus and you could face criminal charges… Fox26 knows of 2 other parents who were just threatened with arrest.”

http://www.naturalnews.co(...)lony-crimes-dui.html

Tssk wat je wel niet als ouder. Je kind ophalen en samen naar huis. Dat is toch wel celwaardig.

Mijn God wat is de westerse wereld een bespottelijk ultrafascistisch moloch geworden.

Ah natuurlijk, met cafeïne achter stuur is ook strafbaar. Maar dat is denk eerder dat er Amerikaanse agenten geweldadige tyfusmongolen zijn. Maar aan de andere kant. Jij en ik zijn terroristen em wat je ook doet of bent, achter tralies.
Het past weer mooi in het ultrafascistisch beleid
Wat is de ware reden hierachter?
pi_167847127
Zojuist met een AK47 in zijn poot geschoten:


En weer zo'n debiele tourniquet :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2017 23:46:29 ]
pi_167847191
Ik vraag me altijd af wat het nut is van dat soort filmpjes. Ze hebben namelijk exact niets te maken met de vraag of er iets gebeurd is of niet en maakt de massamedia van de hoaxers des te ongeloofwaardiger.
Conscience do cost.
pi_167847217
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 23:47 schreef ems. het volgende:
Ik vraag me altijd af wat het nut is van dat soort filmpjes. Ze hebben namelijk exact niets te maken met de vraag of er iets gebeurd is of niet en maakt de massamedia van de hoaxers des te ongeloofwaardiger.
Je lekker blijven afvragen dan. :)

Ik vraag me af wat het nut is van altijd maar reageren op filmpjes waar je het nut niet van inziet.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2017 23:50:37 ]
pi_167847506
Z'n poot is afgebonden met een of andere blauwe feestslinger en dat heeft het bloeden op magische wijze gestopt. :')

Zoek ff op wat een AK47 voor schade doet bij een stuk hout of een steen of zo.


En weer een Amerikaan. Altijd weer een Amerikaan.... of Brit....

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2017 00:06:01 ]
pi_167848035
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je lekker blijven afvragen dan. :)
Zal wel moeten aangezien het nooit wordt uitgelegd :)
quote:
Ik vraag me af wat het nut is van altijd maar reageren op filmpjes waar je het nut niet van inziet.
Vermaak, natuurlijk. En het is belangrijk om het kaf van het koren te scheiden wat betreft interessante info. Je zou het juist moeten aanmoedigen dus.
Conscience do cost.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 09:40:05 #249
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167849951
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Z'n poot is afgebonden met een of andere blauwe feestslinger en dat heeft het bloeden op magische wijze gestopt. :')

Zoek ff op wat een AK47 voor schade doet bij een stuk hout of een steen of zo.


En weer een Amerikaan. Altijd weer een Amerikaan.... of Brit....
Je hebt geen idee wat een tourniquet doet of wel?
pi_167850062
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je hebt geen idee wat een tourniquet doet of wel?
Volgens mij heb jij totaal geen idee, want je gelooft gewoon dat zo'n slap feestslingertje losjes om een been gebonden kan worden om als tourniquet te fungeren. :')

Geen bloed te zien. Spijkerbroek niet kapot (geknipt of aan flarden door kogel uit fucking AK47). Niets.

De man zit er ook niet echt bij alsof hij net met een AK47 in zijn poot is geschoten. Zijn overacting valt ook nogal duidelijk op.

Man man man man man man man man

-niet schelden-

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 03-01-2017 12:35:38 ]
pi_167850267
Nog even speciaal voor Chris Carter:

Tourniquet (geneeskunde)

Een Tourniquet is een knelverband dat om een arm of been wordt aangelegd om zeer ernstige bloedingen te stoppen. Het is een noodmaatregel die moet worden gebruikt om een leven te redden, maar het gebruik van een tourniquet kan wel schade veroorzaken. De in de arm of been lopende zenuwen worden afgekneld en het weefsel krijgt geen bloed meer toegevoerd. Het knelverband wordt vaak op de plaats van een ongeluk met ter plaatse aanwezige materialen in elkaar gezet.

Helderrood bloed dat in grote hoeveelheden uit een wond stroomt duidt op een slagaderlijke bloeding. Het slachtoffer verliest in korte tijd veel bloed. Als het niet lukt om de ernstige bloeding te stelpen bestaat er een kans dat het slachtoffer overlijdt door verbloeding. Dan moet worden overgegaan tot het aanbrengen van een tourniquet. De gewonde moet bovendien zo snel mogelijk naar het ziekenhuis worden vervoerd.

Tourniquet aanbrengen

Nodig is een reep stof, riem of iets anders dat plat en flexibel is, ten minste 5 centimeter breed en lang genoeg om twee maal om het lidmaat gewikkeld te worden. Dit wordt de tourniquet of het knevelverband. De tourniquet wordt iets boven de wond geplaatst en tweemaal om het ledemaat gewikkeld. Er wordt een halve knoop in de tourniquet gelegd. Een tak of iets anders stevigs wordt op de halve knoop geplaatst en er wordt een hele knoop van gemaakt met de tak erin.

Vervolgens wordt aan de tak gedraaid, zodat de tourniquet strakker om het ledemaat komt te zitten. Er wordt net zo lang aan de tak gedraaid tot de bloeding stopt, dan wordt de tak vastgebonden. Het tijdstip waarop de tourniquet is aangebracht moet worden genoteerd, zodat duidelijk is hoelang het al op zijn plaats zit. De tourniquet wordt niet bedekt. Op het voorhoofd van het slachtoffer wordt een letter "T" geschreven (dat kan zo nodig ook met het bloed van de patiënt). In afwachting van professionele hulp blijft de verzorger bij het slachtoffer en let op dat hij niet in shock raakt en geen hartstilstand krijgt. Een tourniquet die te lang op zijn plaats blijft zitten leidt tot beschadiging van het ledemaat, omdat het weefsel afsterft, wat zodanig ernstige vormen kan aannemen dat het lidmaat in zijn geheel kan afsterven.

Een tourniquet moet niet worden verward met een stuwband die wel de veneuze terugvoer, maar niet de arteriële aanvoer van bloed belemmert. De stuwband wordt o.a. gebruikt om de aderen op te laten zwellen, waardoor ze beter aan te prikken zijn bij het afnemen van bloed.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tourniquet_(geneeskunde)





[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2017 09:59:49 ]
  dinsdag 3 januari 2017 @ 10:38:26 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167850896
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij totaal geen idee, want je gelooft gewoon dat zo'n slap feestslingertje losjes om een been gebonden kan worden om als tourniquet te fungeren. :')

Geen bloed te zien. Spijkerbroek niet kapot (geknipt of aan flarden door kogel uit fucking AK47). Niets.

De man zit er ook niet echt bij alsof hij net met een AK47 in zijn poot is geschoten. Zijn overacting valt ook nogal duidelijk op.

Man man man man man man man man
Heb je niet bedacht dat er ook alternatieve verklaringen zijn? Je gaat er hier voor het gemak van uit dat het een slappe slinger is, zonder dat je dat ding goed ziet. Het is ook goed mogelijk dat hij door een fragment is geraakt, ipv direct etc etc. Je trekt zeer verregaande conclusies uit zeer weinig informatie.

-edit-

:|W

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 03-01-2017 12:37:37 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_167851084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 10:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je niet bedacht dat er ook alternatieve verklaringen zijn? Je gaat er hier voor het gemak van uit dat het een slappe slinger is, zonder dat je dat ding goed ziet. Het is ook goed mogelijk dat hij door een fragment is geraakt, ipv direct etc etc. Je trekt zeer verregaande conclusies uit zeer weinig informatie.

[..]

:|W
Al zat ie strak om zijn poot... zo'n ding wordt aangelegd bij een slagaderlijke bloeding. Dan ben je ver heen he.... en je zit onder het bloed. -edit-

[ Bericht 15% gewijzigd door Lavenderr op 03-01-2017 12:42:17 ]
  dinsdag 3 januari 2017 @ 11:00:43 #254
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167851293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 10:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Al zat ie strak om zijn poot... zo'n ding wordt aangelegd bij een slagaderlijke bloeding. Dan ben je ver heen he.... en je zit onder het bloed.

Er is niet veel bnw hier te vinden inderdaad als dat er ooit al eens was. Elke truther maakt zich uit de voeten, geen actuele zaken worden nog besproken of nieuwe topics gemaakt. Het argument feestslinger-tourniquet is weer een mooi staaltje van de bekende plank -edit-

[ Bericht 27% gewijzigd door Lavenderr op 03-01-2017 12:43:07 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 11:18:36 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167851577
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 09:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nog even speciaal voor Chris Carter:

Tourniquet (geneeskunde)

Een Tourniquet is een knelverband dat om een arm of been wordt aangelegd om zeer ernstige bloedingen te stoppen. Het is een noodmaatregel die moet worden gebruikt om een leven te redden, maar het gebruik van een tourniquet kan wel schade veroorzaken. De in de arm of been lopende zenuwen worden afgekneld en het weefsel krijgt geen bloed meer toegevoerd. Het knelverband wordt vaak op de plaats van een ongeluk met ter plaatse aanwezige materialen in elkaar gezet.

Helderrood bloed dat in grote hoeveelheden uit een wond stroomt duidt op een slagaderlijke bloeding. Het slachtoffer verliest in korte tijd veel bloed. Als het niet lukt om de ernstige bloeding te stelpen bestaat er een kans dat het slachtoffer overlijdt door verbloeding. Dan moet worden overgegaan tot het aanbrengen van een tourniquet. De gewonde moet bovendien zo snel mogelijk naar het ziekenhuis worden vervoerd.

Tourniquet aanbrengen

Nodig is een reep stof, riem of iets anders dat plat en flexibel is, ten minste 5 centimeter breed en lang genoeg om twee maal om het lidmaat gewikkeld te worden. Dit wordt de tourniquet of het knevelverband. De tourniquet wordt iets boven de wond geplaatst en tweemaal om het ledemaat gewikkeld. Er wordt een halve knoop in de tourniquet gelegd. Een tak of iets anders stevigs wordt op de halve knoop geplaatst en er wordt een hele knoop van gemaakt met de tak erin.

Vervolgens wordt aan de tak gedraaid, zodat de tourniquet strakker om het ledemaat komt te zitten. Er wordt net zo lang aan de tak gedraaid tot de bloeding stopt, dan wordt de tak vastgebonden. Het tijdstip waarop de tourniquet is aangebracht moet worden genoteerd, zodat duidelijk is hoelang het al op zijn plaats zit. De tourniquet wordt niet bedekt. Op het voorhoofd van het slachtoffer wordt een letter "T" geschreven (dat kan zo nodig ook met het bloed van de patiënt). In afwachting van professionele hulp blijft de verzorger bij het slachtoffer en let op dat hij niet in shock raakt en geen hartstilstand krijgt. Een tourniquet die te lang op zijn plaats blijft zitten leidt tot beschadiging van het ledemaat, omdat het weefsel afsterft, wat zodanig ernstige vormen kan aannemen dat het lidmaat in zijn geheel kan afsterven.

Een tourniquet moet niet worden verward met een stuwband die wel de veneuze terugvoer, maar niet de arteriële aanvoer van bloed belemmert. De stuwband wordt o.a. gebruikt om de aderen op te laten zwellen, waardoor ze beter aan te prikken zijn bij het afnemen van bloed.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tourniquet_(geneeskunde)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ooit een BHV cursus gehad?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 januari 2017 @ 11:21:46 #256
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167851628
:?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 3 januari 2017 @ 11:52:28 #257
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167852315
Het leven is geen Hollywood film, maar dat concept wil blijkbaar nog niet echt landen bij je. Heb je nou al gekeken op www.reddit.com/r/watchpeopledie ?

Dan zie je dat het niet is zoals jij het in je hoofd voorstelt. :)
pi_167852341
Ik voelde me bijna een troll maar gelukkig reageerde je op me om dat te ontkrachten! Ben benieuwd naar de volgende keer wanneer je weer zielig komt doen omdat mensen het niet met je eens zijn. Veel succes in de grote-mensen wereld met die instelling :D
Conscience do cost.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 11:55:02 #259
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167852377
Wel jammmer hoor, er zijn oprechte vragen maar dat wordt gewoon weggezet als trollen en krijgen we weer dat hele emotionele riedeltje.

Als je geen verstand hebt van zaken als tourniquets en triage dan snap ik dat het allemaal maar wat vreemd lijkt. Maar dan krijg je dus een antwoord of een uitleg en dan schiet men hier meteen in de slachtofferstuip.

Ja daar kan ik verder ook weinig aan doen.

Zoals gesteld kijk eens op de link die ik gepost heb (extreem NSFL Not Safe For Life) en je ziet dat het in werkelijkheid niet eruitziet als in films en dat bloed niet in emmers rondvliegt.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 12:01:25 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167852495
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:55 schreef ChrisCarter het volgende:
Wel jammmer hoor, er zijn oprechte vragen maar dat wordt gewoon weggezet als trollen en krijgen we weer dat hele emotionele riedeltje.

Als je geen verstand hebt van zaken als tourniquets en triage dan snap ik dat het allemaal maar wat vreemd lijkt. Maar dan krijg je dus een antwoord of een uitleg en dan schiet men hier meteen in de slachtofferstuip.

Ja daar kan ik verder ook weinig aan doen.

Zoals gesteld kijk eens op de link die ik gepost heb (extreem NSFL Not Safe For Life) en je ziet dat het in werkelijkheid niet eruitziet als in films en dat bloed niet in emmers rondvliegt.
Ik verbaas me nog steeds over de grote hoeveelheid aannames die worden gemaakt. Er worden conclusies getrokken uit zeer beperkte informatie, maar daar iets over zeggen komt zo te zien niet zo goed aan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_167853294
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 11:52 schreef ChrisCarter het volgende:
Het leven is geen Hollywood film, maar dat concept wil blijkbaar nog niet echt landen bij je. Heb je nou al gekeken op www.reddit.com/r/watchpeopledie ?

Dan zie je dat het niet is zoals jij het in je hoofd voorstelt. :)
dude..
die kende ik nog niet :X :D
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 3 januari 2017 @ 12:47:00 #262
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167853381
Dus guyvie had op dat moment ook geen fiducie in een feestslinger gehad ..ok...maar voor een AK shot afdoende :')

Je post is ineens weg
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 3 januari 2017 @ 12:53:34 #263
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_167853545
@chris

En jokkebrok weet niet hoe een Tourniquet werkt naar aanleiding van het filmpje is geen oprechte vraag maar een terechtwijzing.....

niet eens op waarheid gebaseerd want je legt zon ding alleen aan na groot bloedverlies anders wegen de nadelen niet af...

Toen ik iemand uit het ravijn redde met een geheel open onderbeen was een tourniquet niet nodig gezien het bloedverlies zo gering was

*The tourniquet should not be used unless a pressure dressing has failed to stop the bleeding or an arm or leg has been cut off. On occasion, tourniquets have injured blood vessels and nerves. If left in place too long, a tourniquet can cause loss of an arm or leg. Once applied, it must stay in place, and the casualty must be taken to the nearest medical treatment facility as soon as possible. DO NOT loosen or release a tourniquet after it has been applied and the bleeding has stopped.

WARNING: A tourniquet is only used on arm(s) or leg(s) where there is danger of loss of casualty's life.

[ Bericht 23% gewijzigd door DeMolay op 03-01-2017 13:00:16 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_167853853
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 23:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zojuist met een AK47 in zijn poot geschoten:


En weer zo'n debiele tourniquet :')
Misschien 't 'n deel van z'n fancy dress costume is. :)
Maar ja - wat a joke!
Nog grappiger is dat mensen blijven die vuile leugenaars geloven :)
Dankje voor 't posten. Happy New Year
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_167853979
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien 't 'n deel van z'n fancy dress costume is. :)
Maar ja - wat a joke!
Nog grappiger is dat mensen blijven die vuile leugenaars geloven :)
Dankje voor 't posten. Happy New Year
Haha.. en schone handen. In je poot geschoten worden met een fucking AK47 en dan je handen lekker clean houden. :')

Jij ook een gelukkig nieuwjaar kerel! ^O^
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:17:24 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167854256
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 12:47 schreef DeMolay het volgende:
Dus guyvie had op dat moment ook geen fiducie in een feestslinger gehad ..ok...maar voor een AK shot afdoende :')

Je post is ineens weg
Ik was KO en een toeschouwer had een Tourniquet aangelegd met een sok van een teamgenoot.
als er feestslingers hadden gelegen op een voetbal veld had hij dat van mij part ook mogen gebrruiken..

Ik wil er hierbij aangeven dat zoiets door iemand kan worden aangelegd, zo super moeilijk is het niet.
en het kan daadwerkelijk ledematen of levens redden.

Ennnnnn dan ben je gelijk een troll!!! :D

Of die gast schone handen had na aanleggen weet ik niet, ik was niet bij kennis ...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_167854363
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:17 schreef theguyver het volgende:
Ik wil er hierbij aangeven dat zoiets door iemand kan worden aangelegd, zo super moeilijk is het niet.
en het kan daadwerkelijk ledematen of levens redden.
:')
Beweren wij hier iets anders dan?

Herinneren we ons Brussel Maalbeek nog? Ook tourniquets .... maar dan sjaals:


Give me a fucking break zeg. :')

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2017 13:35:35 ]
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:28:10 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167854504
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')
Beweren wij hier iets anders dan?

Herinneren we ons Brussel Maalbeek nog? Ook tourniquets .... maar dan sjaals:


Give me a fucking brake zeg. :')
het is break!

een rem heb je niet nodig..

Maar waarom zou het niet kunnen???
Een sjaal een sok slingers??
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:30:52 #269
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167854563
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')
Beweren wij hier iets anders dan?

Herinneren we ons Brussel Maalbeek nog? Ook tourniquets .... maar dan sjaals:


Give me a fucking brake zeg. :')
Dat ging ook al door mijn hoofd. Die dude lag er ook best chill bij sharp dressed na zoiets ingrijpend meegemaakt te hebben, het zal wel aan de shock geweten worden maar dan toch vooral je verhaal blijven doen wat ook nog eens rammelt. Een feestslingertourniquet doet wonderen :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167854655
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

het is break!

een rem heb je niet nodig..

Maar waarom zou het niet kunnen???
Een sjaal een sok slingers??
Klopt, maar laten we over jou typo's maar niet beginnen he. Dan zijn we nog wel ff zoet.

Ik zeg nergens dat het niet kan. Leer begrijpend lezen.
pi_167854695
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')
Beweren wij hier iets anders dan?

Herinneren we ons Brussel Maalbeek nog? Ook tourniquets .... maar dan sjaals:


Give me a fucking brake zeg. :')
Dat jij zo "fucking" weinig kennis van zaken hebt betekend nog niet dat het dan automagisch een "hoax" is.

Maar wat maakt jou opeens zo'n kenner van het aanleggen van tourniquets, wellicht heb ik het gemist maar in je reacties merk ik namelijk helemaal niks van enige vorm van kennis?

"brake" :')
pi_167854723
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:36 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat jij zo "fucking" weinig kennis van zaken hebt betekend nog niet dat het dan automagisch een "hoax" is.

Maar wat maakt jou opeens zo'n kenner van het aanleggen van tourniquets, wellicht heb ik het gemist maar in je reacties merk ik namelijk helemaal niks van enige vorm van kennis?

"brake" :')
Betekend :')
pi_167854771
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Betekend :')
Ah wat een verassing, wederom geen inhoudelijke reactie van jokkebrokje :')

Kom wat maakt jou zo'n expert op het gebied van het aanleggen van tourniquets waardoor je deze zaken zo snel als fake en/of hoax af kan doem?
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:42:49 #274
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167854806
Typofoutjesgezeik is begonnen als laatste redmiddel. Btw als noodtourniquet zou ik eerder naar een riem grijpen dan een feestslinger. Zat mensen die een riem dragen wie weet meneer het slachtoffer zelf met zijn fat american accent. Zou me niks verbazen als zijn baard en moustache ook fake zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:44:51 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167854840
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Klopt, maar laten we over jou typo's maar niet beginnen he. Dan zijn we nog wel ff zoet.

Ik zeg nergens dat het niet kan. Leer begrijpend lezen.
Jij ging toch weg?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_167854847
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah wat een verassing, wederom geen inhoudelijke reactie van jokkebrokje :')

Kom wat maakt jou zo'n expert op het gebied van het aanleggen van tourniquets waardoor je deze zaken zo snel als fake en/of hoax af kan doem?
Jij komt mij terechtwijzen om een onschuldige typo terwijl je zelf problemen hebt met d-tjes en t-tjes. Dat vind ik echt heerlijk :D

Lees gewoon even terug. Dan zie je prima waarom ik vind dat de Amerikaan uit het filmpje een leugenaar is.

Kijk ook het filmpje over Brussel. De commentator legt ook prima uit waarom die mensen in de video een groepje leugenaars zijn.
pi_167854869
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij ging toch weg?
Rustig maar even. Ik ga wel weg, maar als jullie me blijven quoten dan blijft dat lastig he....
pi_167854888
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Typofoutjesgezeik is begonnen als laatste redmiddel. Btw als noodtourniquet zou ik eerder naar een riem grijpen dan een feestslinger. Zat mensen die een riem dragen wie weet meneer het slachtoffer zelf met zijn fat american accent. Zou me niks verbazen als zijn baard en moustache ook fake zijn.
Ja joh... ze hebben geen poot om op te staan dus komen ze met typo's aanzetten.

Een feestslinger..... trek er maar eens hard aan.... dan zie je wel wat er gebeurt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2017 13:47:46 ]
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:47:33 #279
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167854900
Maar stel ik ga mee in die gedachtegang he. Dan plan je dus een "aanslag" en alles tot in de puntjes ruim vantevoren voorbereid.

Dan zou je toch niet verwachten dat die zulke shit produceren dat een of andere youtube-detective daar zo doorheen prikt?

Lotus-slachtoffers zouden nog meer hun best doen bijvoorbeeld.

Waarom zouden ze dan zulke D-kwaliteit leveren? Alleen al door doe redenering te volgen geloof ik niet dat dit fake is en daarom geloof ik wel dat dit een aanslag is geweest met 39 doden.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:48:06 #280
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167854913
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja joh... ze hebben geen poot om op te staan dus komen ze met typo's aanzetten.

Een feestslinger..... trek er maar eens hard aan.... dan zie je wel wat er gebeurt.
Van welk materiaal is het gemaakt?
pi_167854953
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij komt mij terechtwijzen om een onschuldige typo terwijl je zelf problemen hebt met d-tjes en t-tjes. Dat vind ik echt heerlijk :D

Lees gewoon even terug. Dan zie je prima waarom ik vind dat de Amerikaan uit het filmpje een leugenaar is.

Kijk ook het filmpje over Brussel. De commentator legt ook prima uit waarom die mensen in de video een groepje leugenaars zijn.
Ik wijs je nergens terecht, de brake was gewoon grappig.

Ja ik heb je overige geneuzel ook gelezen maar nergens een steekhoudend argument maar dat probleem heb jij eigenlijk altijd en vervolgens komt het nooit verder dan het aloude BNW gezegde "zoek het zelf maar uit" :')
pi_167855022
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik wijs je nergens terecht, de brake was gewoon grappig.

Ja ik heb je overige geneuzel ook gelezen maar nergens een steekhoudend argument maar dat probleem heb jij eigenlijk altijd en vervolgens komt het nooit verder dan het aloude BNW gezegde "zoek het zelf maar uit" :')
Nooit heb ik of heeft een ander uit "mijn hoek", ooit ook maar één steekhoudend argument. Nooit, maar dan ook nooit. Dat weet ik inmiddels wel, dus hou gewoon op met mij te quoten en te blijven "zuigen" om een antwoord dat je toch nooit steekhoudend zult vinden.

:')
pi_167855035
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Van welk materiaal is het gemaakt?
Van feestslingermateriaal
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:56:50 #284
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167855124
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Van feestslingermateriaal
Dus op basis van een blinde aanname bepaal jij dat je dit zo wel even los/kapot trekt. Bijzonder.

Wat als de slinger uit touw en nylon bestaat?
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:58:04 #285
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167855165
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus op basis van een blinde aanname bepaal jij dat je dit zo wel even los/kapot trekt. Bijzonder.

Wat als de slinger uit touw en nylon bestaat?
Of helemaal geen slinger is maar bijv een sjaal. Of er zitten kleine lampjes in verwerkt etc etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 januari 2017 @ 13:58:30 #286
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_167855179
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Van feestslingermateriaal


Dat laat toch allemaal los als je er aan gaat trekken en draaien? Krijg je allemaal van die feestslingersprietjes in je wond. Welke wond trouwens? Ik zie niks bij die gast alleen een feestslinger.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_167855200
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:56 schreef ChrisCarter het volgende:

Van feestslingermateriaal

Dus op basis van een blinde aanname bepaal jij dat je dit zo wel even los/kapot trekt. Bijzonder.

Wat als de slinger uit touw en nylon bestaat?
Ik heb al geconcludeerd dat de man helemaal geen tourniquet nodig had. Hij was niet eens gewond. -edit-

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 03-01-2017 14:20:39 ]
  dinsdag 3 januari 2017 @ 14:01:44 #288
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167855256
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb al geconcludeerd dat de man helemaal geen tourniquet nodig had. Hij was niet eens gewond.
Hoe heb je geconcludeerd dat hij niet gewond is dan? Je was de medicus ter plaatse? :? Ik kan bevestigen noch ontkennen dat hij gewond is namelijk.

Ik zie wel dat hij behandeld wordt dus de aanname dat hij iets heeft is best redelijk.

-edit-

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 03-01-2017 14:21:07 ]
  dinsdag 3 januari 2017 @ 14:02:30 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167855275
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat laat toch allemaal los als je er aan gaat trekken en draaien? Krijg je allemaal van die feestslingersprietjes in je wond. Welke wond trouwens? Ik zie niks bij die gast alleen een feestslinger.
ipv slingers te tonen..
kan je beter slingers pakken en uitelkaar gaan trekken tot het knapt.
... het is maar een idee :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 januari 2017 @ 14:03:19 #290
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_167855299
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat laat toch allemaal los als je er aan gaat trekken en draaien? Krijg je allemaal van die feestslingersprietjes in je wond. Welke wond trouwens? Ik zie niks bij die gast alleen een feestslinger.
Was het exact die slinger ja? En hoe heb je zijn verwondingen (of gebrek) geconstateerd?

Zoveel aannames, ik kan het in elk geval niet 100% zeker stellen.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 14:07:22 #291
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167855395
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoe heb je geconcludeerd dat hij niet gewond is dan? Je was de medicus ter plaatse? :? Ik kan bevestigen noch ontkennen dat hij gewond is namelijk.

Ik zie wel dat hij behandeld wordt dus de aanname dat hij iets heeft is best redelijk.


Blijkbaar telt het geïmproviseerde verband onder de knie niet mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 03-01-2017 14:57:47 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_167855412
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb al geconcludeerd dat de man helemaal geen tourniquet nodig had. Hij was niet eens gewond.
En jij vindt het gek dat je met dit soort uitspraken niet serieus te nemen bent?

Waar is die conclusie van je "dat die man helemaal geen tourniquet nodig had" op gebaseerd eigenlijk want dat heb ik in je eerdere reacties niet kunnen ontdekken?

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 03-01-2017 14:58:22 ]
  dinsdag 3 januari 2017 @ 14:08:30 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167855417
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Blijkbaar telt het geïmproviseerde verband onder de knie niet mee.
- ninja edit -
brrrr plaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_167855759
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

- ninja edit -
brrrr plaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt dat je bevestigt dat een tourniquet ingezet wordt als er iig sprake is van een bloedend slachtoffer en dat het daarbij doorgaans een smeerboel is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2017 14:23:14 ]
  dinsdag 3 januari 2017 @ 14:24:50 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167855798
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Bedankt dat je bevestigt dat een tourniquet ingezet wordt als er iig sprake is van een bloedend slachtoffer en dat het daarbij doorgaans een smeerboel is.
Dus niet altijd ;)
Jij gaat er gewoon vanuit, je was er niet bij, je hebt niet uitgetest of het uberhaupt wel of niet kan maar je oordeel ligt al vast.

De rest geeft gewoon aan dat niks onmogelijk is tot het tegendeel is bewezen :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_167856001
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus niet altijd ;)
Jij gaat er gewoon vanuit, je was er niet bij, je hebt niet uitgetest of het uberhaupt wel of niet kan maar je oordeel ligt al vast.

De rest geeft gewoon aan dat niks onmogelijk is tot het tegendeel is bewezen :)
Je wordt in je poot geschoten met een AK47. Dan ga je bloeden. Als er een tourniquet aangelegd wordt, dan bloed je waarschijnlijk vrij veel. Het slachtoffer zijn handen, zijn shirt, zijn broek en zijn brancard zijn vrij van enig waarneembaar druppeltje bloed en -edit-
Occam's razor luitjes... iets waarmee jullie te pas en te onpas schermen, gaat hier prima op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 03-01-2017 15:00:11 ]
  dinsdag 3 januari 2017 @ 14:41:49 #297
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167856125
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je wordt in je poot geschoten met een AK47. Dan ga je bloeden. Als er een tourniquet aangelegd wordt, dan bloed je waarschijnlijk vrij veel. Het slachtoffer zijn handen, zijn shirt, zijn broek en zijn brancard zijn vrij van enig waarneembaar druppeltje bloed
Occam's razor luitjes... iets waarmee jullie te pas en te onpas schermen, gaat hier prima op.
En de grote mastermind hierachter is dit gewoon even vergeten of zo?

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 03-01-2017 15:01:34 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_167856284
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:41 schreef ATuin-hek het volgende:
En de grote mastermind hierachter is dit gewoon even vergeten of zo?
Het is niet meer nodig om hun best te doen. Het valt de meerderheid toch niet op. Sterker nog, er zijn veel mannetjes zoals jij die het gaan zitten verdedigen.
  dinsdag 3 januari 2017 @ 14:48:37 #299
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_167856300
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je wordt in je poot geschoten met een AK47. Dan ga je bloeden. Als er een tourniquet aangelegd wordt, dan bloed je waarschijnlijk vrij veel. Het slachtoffer zijn handen, zijn shirt, zijn broek en zijn brancard zijn vrij van enig waarneembaar druppeltje bloed en jij blijft maar pijpzeiken over bewijs dat ie niet gewond is.

Occam's razor luitjes... iets waarmee jullie te pas en te onpas schermen, gaat hier prima op.
Waarom zeg je waarschijnlijk?
waarom niet je bloed heel erg veel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_167856325
"Mannetjes zoals jij"
Dan vraag ik mij toch wel eens af waar Jok zich zelf bij plaats.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_167856437
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 14:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Waarom zeg je waarschijnlijk?
waarom niet je bloed heel erg veel?
Irony. Leer het herkennen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')