abonnement Unibet Coolblue
pi_469489
Commentaar hier
blabla
pi_469498
Dat douchen is wel in zeg! Ze laten steeds meer zien. Ach, ze moeten iets verzinnen om Big Brother weer populair te maken.
  dinsdag 14 november 2000 @ 19:17:24 #3
4914 MeNTaL_TO
Been there, done that
pi_469520
Ik dacht al, ik kijk voor het eerst, en gelijk allemaal bloot...denk ff bij lezen, heb vast wat gemist, maar idd dit is DE manier om bb weer populair te maken...
Nu nog sex en het veronica imago is weer compleet
Shibby dude! and then? and then? and then?.........and theeeeennnnn?
pi_469573
volgens mij zag ik anders wel een handjob voorbij schieten. Hieke en Ferdi onder de dekens, er zijn toch echt zacht ritmische bewegingen te zien.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 14 november 2000 @ 20:15:34 #5
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_469673
quote:
Op 14 november 2000 19:37 schreef PhalanX het volgende:
volgens mij zag ik anders wel een handjob voorbij schieten. Hieke en Ferdi onder de dekens, er zijn toch echt zacht ritmische bewegingen te zien.
Ze waren op de binnenkant van het dekbed aan het schrijven met het licht aan.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_469706
quote:
Op 14 november 2000 20:15 schreef Harry het volgende:
Ze waren op de binnenkant van het dekbed aan het schrijven met het licht aan.
En Fewdi kon op de binnenkant van dat dekbed schrijven met die bobbel in z'n broek. Want het was wel duidelijk dat ie een harde had.
pi_469738
Maar nu had Kim in ieder geval OOK haar bh uit! Ze stond helemaal naakt onder de douche. Nu nog naakt in bad, of dat nog wel met badpak aan?
doe maar gek, dan doe je normaal genoeg
pi_469740
Ik ben benieuwd mocht Fahrid weer eens op de buis komen, of ie nog zo begripvol is over de relatie tussen Hieke en Ferdie...

Die Georgie, wat had hij het moeilijk. Kim doet niet wat hij wil, vreselijk. Ben je klaar mee met zo'n lul.

Gegroet, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Moderator dinsdag 14 november 2000 @ 21:16:35 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_469879
Volop genoten van bovenstaande analyses. Maar, wel grappig om te constateren: nu er twee dagen wat bloots te zien is geweest in Big Brother, neemt het smurfengehalte hier direct toe.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 14 november 2000 @ 21:23:49 #10
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_469898
quote:
Op 14 november 2000 21:16 schreef Gert het volgende:
Volop genoten van bovenstaande analyses. Maar, wel grappig om te constateren: nu er twee dagen wat bloots te zien is geweest in Big Brother, neemt het smurfengehalte hier direct toe.
.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_469937
Maar hoe vonden jullie Dezeuree (ja sorry hoor ik heb nu eenmaal een bloed hekel aan dat mesn en vandaag staafde mij weer in dezes)
Dezeuree is eens niet voor een man. (Georgie in dit geval).
Lult weer over Kimmie.
Maar oke dat deed Hieke ook wel maar bij D. is het altijd op zo een speciaal toontje (vuil, kweaadaardig).
Maar het toppunt was voor mij toen ze zag dat Kim in de tuin stond te praten met Robin.
Hoe maakte ze dat nou?
O als ik zie met wie ze in de tuin aan het praten is , ja die zal haar echt niet ongelijk geven.
Daar stroomde de jaloezie weer van af.
Voor mij klonk dit als (klinkt als Ja Robin vind Kim zo leuk die praat haar naar haar mond.
Dus weer eigenbelang?
pi_469951
Ik vond het zo jammer dat Desiree Robin verkeerd inschatte. Hij was de enige die de woede van Kim (of Georgie) niet zat te voeden. 't Valt meer en meer op dat Bianca haantje de voorste is wat het voeden van woede betreft, of verdriet... emoties in ieder geval..
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_470001
quote:
Op 14 november 2000 21:16 schreef Gert het volgende:
Volop genoten van bovenstaande analyses. Maar, wel grappig om te constateren: nu er twee dagen wat bloots te zien is geweest in Big Brother, neemt het smurfengehalte hier direct toe.
Prima toch!
Tussen de weloverwogen, diep doordachte, serieuze, weloverwogen, o zo verantwoorde analyses en scherpzinnig uitgebouwde observaties door, de vaak prachtig rake, lompe, humoristische, nergens op slaande en klein-maar-fijne one-liners.

Een kleurrijke melting-pot van replies maakt elk forum, ook dit FOK-forum, alleen maar leuker!

  Moderator dinsdag 14 november 2000 @ 22:15:58 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_470041
quote:
Op 14 november 2000 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
't Valt meer en meer op dat Bianca haantje de voorste is wat het voeden van woede betreft, of verdriet... emoties in ieder geval..
En ze doet dit verrekte geraffineerd ook. Let maar op, er zit een patroon in:

1. Ze bevestigt altijd de legitimiteit van iemands gevoelens ('Tuurlijk, tuurlijk, is ook logisch dat je dat zo voelt'. 'Dat mag ook best' enz..)
2. Daarna geeft ze, als een weegschaal, een tegenargument, als 'advocaat van de duivel' ('Aan de andere kant: het is best voor te stellen dat <bewoner> het zo ervaart.').

Maar dat tegenargument is 'toevallig' altijd net wat zwakker, weegt net niet op tegen, of is net wat minder symphatiek dan, de argumenten van het 'slachtoffer' dat ze aan het troosten is. Die er dus een gevoel aan overhoudt dat hij/zij gelijk heeft. En zo voedt ze subtiel de rancune, de woede of het verdriet.

--------
Oftewel, bus-patiėnten: Bianca smurft big time, als de andere bewoners zich gesmurft voelen, maar ze moet eens opsmurfen want ze stinkt vet uit haar smurfje.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 14-11-2000 22:23]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 14 november 2000 @ 22:18:50 #16
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_470049
Mooie uiteenzetting Gert !!

Iets dergelijks suggereerde ik ook al in het topic 'Bianca', alleen leg jij het veel duidelijker uit hier .

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_470229
Kan iemand mij misschien vertellen wat Georgie nog in de 'cliffhanger' van de uitzending mompelt, in welk streamverslag dat eventueel staat ?
iets van : "die neukt honderd wijven als het moet, zonder probleem"....

Mij klonk het aardig als een gefrustreerd haantje, wiens jongste hennetje niet doet wat hij wil....

Of vergis ik mij ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 15-11-2000 00:50]

pi_470234
quote:
Op 15 november 2000 00:27 schreef Moor het volgende:

Mij klonk het aardig als een gefrustreerd haantje, wiens jongste hennetje niet doet wat hij wil....

Of vergis ik mij ?


Je vergist je niet, maar ik vind dat hier toch sprake is van een piepkuiken.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_470242
zoiets heb ik ook gehoord Moor.
Wat een droplul die Georgie.
Een verhouding afdwingen in het BB-huis
Kim had groot gelijk met haar uitspraak:
buiten kan je in zo'n situatie even weg lopen, elkaar even niet zien is dan goed, hier zit je op elkaars lip
Advies voor Kim: KAPPEN. niet Kim is de
egocentrische maar Georgie
Ik denk derhalve ik ben
pi_470262
Het viel me al op in dat 'subtiele, mannen-bierbuiken gesprek' van die 2 filosofen G. en F. bij de broodoven, zo van: "wat heb je nou aan die wijven hier, die willen niks!"

Heb al vast een verplicht jaar-abonnement bij Yab Yum aangevraagd op hun naam....

pi_470267
Heb er niets over gehoord op de streams Moor. Maar misschien weet iemand met een decoder meer. Georgie zat nl gisteren voornamelijk op stream 3&4 en die heb ik niet.

Heb natuurlijk de uitzending niet gezien, maar ineens begint me iets te dagen. Was het een gesprek 's nachts op de bank met Ferdi en Hieke?

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-11-2000 01:02]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_470292
G. zegt het liggend in bed, tegen iemand die van boven naar hem omlaag kijkt uit het bovenbed, aan het haar te zien was het Desiree (?) .....
pi_470320
quote:
Op 15 november 2000 01:27 schreef Moor het volgende:
G. zegt het liggend in bed, tegen iemand die van boven naar hem omlaag kijkt uit het bovenbed, aan het haar te zien was het Desiree (?) .....
Dat is dus een decodermoment van gisteravond. Het zal Bianca waarschijnlijk zijn geweest, omdat zij in het bed boven Georgie slaapt.

Waar ik aan dacht was een nacht eerder. Toen hield Georgie verhalen tegen Ferdi en Hieke. Heeft ie ook zulke uitspraken gedaan. Over Robin volgens mij.

*Qt gaat nu toch kijken of ze het niet heeft opgeschreven

Heb de streamverslagen van de 13e bekeken. De uitspraken van Georgie tegen Hieke en Ferdi zijn niet genoteerd door mij. Vond hem toen ook zoveel onzin uitkramen...

Het stukje waar jij op doelt zal waarschijnlijk door Thee zijn gezien. De bewuste opmerking staat echter niet in haar verslag.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 15-11-2000 02:18]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_470352
Sja ik kijk amper BB dus het zal misschien daaraan liggen, maar ik vond die Kim dus zooooooooooo'n doos. Tuurlijk, die Georgie ook maar o wat maakte Kim van een mug een olifant in mijn ogen. Zeker toen ze stelde dat ze in het BB huis niet weg kon, waarmee ze suggereerde dat ze, als ze in een gewoon woonhuis of zo met Georgie zou wonen, hem iig wel voor ff gesmeerd geweest was, zo hoog zat het haar (bedoel met ff trouwens uren, niet dagen).

En dus alleen op de opmerking van Georgie dat is sjaggie was, dat dat door Kim kwam volgens hem maar dat ie nu geen zin had te praten.

Ik bedoel, ik zou ook niet blij zijn zoiets te horen maar dan toch echt me schouders ophalen 'o well...fuck it' in mezelf mompelen en iets voor mezelf gaan doen. meer kun je op zo'n moment toch niet doen. Kim reageerde echter alsof haar het grootste onrecht ter wereld werd aangedaan, alsof ze tot op het bot gekwetst werd en dat vond ik echt zwaar overdreven. Maar goed, weten wat er de afgelopen weken allemaal precies tussen die 2 voorgevallen is weet ik niet allemaal zoals ik al zei, ik ben meer geinteresseerd in de echter real-life soap op CNN momenteel.

Zoals Robin zich opstelde toen in de tuin, toen Kim daar de 'wanker' uit hing, vond ik wel erg leuk. Kim vertelde haar kant van het verhaal daar en dan is het nogal dom om haar volledig bij te vallen zoals Hieke (?) deed. Wacht nou eerst maar tot je het verhaal van 2 kanten hebt gehoord alvorens zo te gaan oordelen, maar dat is mijn mening, ik haar oordelen gebaseerd op maar 1 kant van het verhaal. Maar Robin uitte dat (wel vrij lomp) maar toch. Kon dat wel waarderen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_470362
Kim is het gewoon spuugzat volgens mij om als een klein kind behandeld te worden door haar huisgenoten en vooral door Georgie. Ze noemen haar steevast Kimmie en die Sjors doet alsof ie haar vader is ipv haar vriendje. Lees de nieuwste column van Doordevil maar eens, hij schetst een leuk beeld.

Robin geeft idd meestal fijn zijn eigen (soms botte) mening. Vind ik ook altijd grappig om te zien!

En tegen die soap in de USA kan BB natuurlijk nooit op....

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_470368
koos in zijn kerkepadt-shirt... werkelijk weergaloos
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_470379
quote:
Op 15 november 2000 03:54 schreef PC eend het volgende:
koos in zijn kerkepadt-shirt... werkelijk weergaloos
Heb je er een plaatje van PC eend?
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_470399
Nee helaas
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_470401
Misschien maakt iemand wel een screenshotje 1 dezer dagen. Is vast iets leuks mee te doen voor het Fake Picture Topic...
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  woensdag 15 november 2000 @ 06:36:53 #30
215 misterDre
Paint it black!
pi_470427
quote:
Op 15 november 2000 00:58 schreef Qt het volgende:
Heb er niets over gehoord op de streams Moor. Maar misschien weet iemand met een decoder meer. Georgie zat nl gisteren voornamelijk op stream 3&4 en die heb ik niet.

Heb natuurlijk de uitzending niet gezien, maar ineens begint me iets te dagen. Was het een gesprek 's nachts op de bank met Ferdi en Hieke?


Yep, was inderdaad te zien op de decoder, Georgie in gesprek met de begrijpende Bianca (precies zoals Gert het hierboven omschrijft) Georgie ging ruim een uur lang uit z'n dak wel steeds in herhaling vallend hij was behoorlijk kwaad en heet behoorlijk wat krachttermen richting Kim gebruikt ik hoop dat ze dit woensdag uitzenden dan is Georgie nog niet jarig want het klonk in mijn oren niet erg fris!
pi_470434
quote:
Op 14 november 2000 22:15 schreef Dixidito het volgende:

Zit vanochtend heel vroeg voor de pc zie ik deze reactie. Prachtig!
Lig nu al in een deuk! applaus Dixidito!!
pi_470440
Tuurlijk,in 1 huis waar je nietr even een blokje om kan gaan is het logisch dat je je aan elkaar irriteerd maar Georgie.
Nou ik heb gisteren dat eerste gesprek tussen Georgie en Kim de volgende dag gestreamd. Tjeesus wat is dat een smurf zeg, Hij zegt de hele tijd (ook na de goede afloop van het gesprek) (jammer genoeg weer goed)Kimmie Wat ben je kinderachtig!
Maar onze Georgie liet zich wel enorm kennen. HIj baalde vooral dat Kimmie die avond had zitten lachen met de anderen terwijl hij zielig en boos in bed lag!

Nou Georgie daar was ik vrij neutraal mee maar nu niet meer.
Jammer dat Kim de keuze aan hem liet, om met elkaar door te gaan en ze niet zei. fuk off. wij passen niet bij elkaar.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')