abonnement Unibet Coolblue
pi_166890598
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is juist exact wat transgenders doen toch :?
Die verhuizen naar een ander hokje :P
Moeten zij weten
pi_166890662
Om niemand te beledigen ofzo maar ik zou denk ik echt over mijn nek gaan als ik een leuke vent zou tegenkomen en ik moet constateren dat hij gewoon een vagina heeft. Dat is alles behalve mannelijk.
Kssstt niet zo kittig!
pi_166895046
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 17:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? Jezelf in een genderhokje proppen? Ik ben geboren als man en zo voel ik mij ook. Prop ik mijzelf nu in een genderhokje?
Dat is niet heel moeilijk. Jezelf in een genderhokje proppen doe je bijvoorbeeld door voetbal te kijken, omdat het mannelijk is en turnen af te schrijven, omdat het vrouwelijk is; bier te drinken, want dat doen mannen, maar wijn niet aan durven raken, want dat is wijvendrank etc. etc. Zie je vaak genoeg.
pi_166896477
Heb wel eens geknuffeld met een trans maar de mannelijke lichaamsgeur was toch een afknapper. Als ze als een vrouw had geroken was ik wel verder gegaan.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_166899425
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:07 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat is niet heel moeilijk. Jezelf in een genderhokje proppen doe je bijvoorbeeld door voetbal te kijken, omdat het mannelijk is en turnen af te schrijven, omdat het vrouwelijk is; bier te drinken, want dat doen mannen, maar wijn niet aan durven raken, want dat is wijvendrank etc. etc. Zie je vaak genoeg.
Nou ik weet niet in wat voor kringen jij rondhangt maar de mensen die ik ken die voetbal kijken doen dat omdat ze het leuk vinden en die drinken bier omdat ze het lekker vinden en sommigen om dronken te worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_166988387
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 21:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nou ik weet niet in wat voor kringen jij rondhangt maar de mensen die ik ken die voetbal kijken doen dat omdat ze het leuk vinden en die drinken bier omdat ze het lekker vinden en sommigen om dronken te worden.
Dat is zeer fijn voor jou, maar dat is verder totaal niet van belang.
pi_166995783
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:02 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat is zeer fijn voor jou, maar dat is verder totaal niet van belang.
Het is in zoverre van belang dat het min of meer aantoont dat je gezever over genderhokjes bij het overgrote publiek totaal een non issue is.

Gezeur door mensen die kennelijk niets beters om handen hebben.

Genderhokjes :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_166996156
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is in zoverre van belang dat het min of meer aantoont dat je gezever over genderhokjes bij het overgrote publiek totaal een non issue is.

Gezeur door mensen die kennelijk niets beters om handen hebben.

Genderhokjes :')
Het is natuurlijk een erg vrijpostige aanname dat jouw omgeving representatief is voor het overgrote publiek, maar zelfs als dat zo zou zijn (en het in jouw omgeving echt niet voorkomt, wat ik betwijfel) is dat nog steeds totaal niet van belang.

Synovia gaf namelijk enkel haar persoonlijke voorkeur omtrent potentiële partners, namelijk iemand die zichzelf niet in genderhokjes propt. Daar kon jij je blijkbaar geen voorstelling van maken en ik gaf jou dus wat voorbeelden om het te verduidelijken.

Zelfs als er maar 1 persoon op deze hele planeet is die dat doet, dan is dat dus iemand waar zij niet veel mee heeft. Niemand kaart hier een maatschappelijk probleem aan of zo.
pi_166996175
Transgenders :')

Buiten het feit dat ze voor mij alsnog ene man zijn, en als een man ruiken. Zijn ze sowieso geestelijk instabiel.

Niets voor mij dus.
pi_166996297
Wat als je erachter komt na een paar keer seks te hebben gehad? Ik zou me vies voelen en weg willen rennen denk ik :P
  woensdag 30 november 2016 @ 11:40:04 #61
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_166996494
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:25 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een erg vrijpostige aanname dat jouw omgeving representatief is voor het overgrote publiek, maar zelfs als dat zo zou zijn (en het in jouw omgeving echt niet voorkomt, wat ik betwijfel) is dat nog steeds totaal niet van belang.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:07 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Dat is niet heel moeilijk. Jezelf in een genderhokje proppen doe je bijvoorbeeld door voetbal te kijken, omdat het mannelijk is en turnen af te schrijven, omdat het vrouwelijk is; bier te drinken, want dat doen mannen, maar wijn niet aan durven raken, want dat is wijvendrank etc. etc. Zie je vaak genoeg.
Toppertje hoor. Ik denk dat je jezelf gewoon met pannenkoeken omringt.
pi_166996601
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:40 schreef Nobu het volgende:

[..]

[..]

Toppertje hoor. Ik denk dat je jezelf gewoon met pannenkoeken omringt.
Onder andere door mijn aanwezigheid hier inderdaad.
  woensdag 30 november 2016 @ 12:01:39 #63
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_166996930
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:44 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Onder andere door mijn aanwezigheid hier inderdaad.
Is dat zo? Ik heb anders precies dezelfde ervaring. Voorlopig lijk jij de enige te zijn die dergelijk gedrag in het dagelijks leven veel tegenkomt.

Ga je ook nog uitleggen wat jouw observatie zoveel waardevoller maakt dan die van KS?
pi_166997034
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:01 schreef Nobu het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik heb anders precies dezelfde ervaring. Voorlopig lijk jij de enige te zijn die dergelijk gedrag in het dagelijks leven veel tegenkomt.

Ga je ook nog uitleggen wat jouw observatie zoveel waardevoller maakt dan die van KS?
Ik heb nooit gezegd dat mijn observatie waardevoller is, maar ik heb in het deel dat je voor het gemak weg hebt gehaald wel verteld waarom het niet uitmaakt:

quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:25 schreef AnanYaw het volgende:
Zelfs als er maar 1 persoon op deze hele planeet is die dat doet, dan is dat dus iemand waar zij niet veel mee heeft. Niemand kaart hier een maatschappelijk probleem aan of zo.
pi_166997977
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:25 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een erg vrijpostige aanname dat jouw omgeving representatief is voor het overgrote publiek, maar zelfs als dat zo zou zijn (en het in jouw omgeving echt niet voorkomt, wat ik betwijfel) is dat nog steeds totaal niet van belang.

Synovia gaf namelijk enkel haar persoonlijke voorkeur omtrent potentiële partners, namelijk iemand die zichzelf niet in genderhokjes propt. Daar kon jij je blijkbaar geen voorstelling van maken en ik gaf jou dus wat voorbeelden om het te verduidelijken.

Zelfs als er maar 1 persoon op deze hele planeet is die dat doet, dan is dat dus iemand waar zij niet veel mee heeft. Niemand kaart hier een maatschappelijk probleem aan of zo.
Ok. Ik denk dat het een totaal non issue is wat nauwelijks voorkomt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_166999782
Nee.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')