Je kan ook stroomloos maken nabij bruggenquote:Op woensdag 9 november 2016 13:12 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat valt misschien wel mee, omdat de elektrificatie later klaar is komen er meer bi-mode treinstellen gebouwd dan aanvankelijk de bedoeling was.
[..]
Onder andere omdat alle bestaande tunnels en viaducten te laag zijn. Het is niet simpelweg een draadje erboven hangen, daar moet eerst ruimte voor gemaakt worden.
ja, maar een tunnel is daar al snel te lang voor.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Je kan ook stroomloos maken nabij bruggen
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:25 schreef dennistd het volgende:
Vijf doden bij het omslaan van een tram bij Londen: http://www.bbc.com/news/live/uk-england-london-37811029
Nou, zo dus:quote:
twitter:philatrail twitterde op woensdag 09-11-2016 om 17:42:54 RAIB report suggests Croydon tram "was travelling at a significantly higher speed than is permitted" at the 12mph curve it derailed on. reageer retweet
Zaandam is een DDM gekanteld in de jaren ‘90. Het spoor naar Enkhuizen heeft een overweg, daar is een voertuig geramd waardoor de trein kantelde en tegen de flyover knalde.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:01 schreef ReisT het volgende:
¿Zaandam? Leg uit.
Hier was in elk geval geen auto om tegengaan te rijden.
Trein op overweg, auto rijdt tegen trein, trein in de slootquote:Op woensdag 9 november 2016 17:01 schreef ReisT het volgende:
¿Zaandam? Leg uit.
Hier was in elk geval geen auto om tegengaan te rijden.
Deutsche Bahn biedt tientallen reismogelijkheden per dag, waarom zou je HKX überhaupt gebruiken als die twee keer per week rijdt?quote:
Hamburg-Keulen is toch minimaal 16 ICE's en iets van 12 IC's ofzo? Of heb ik dat superverkeerd onthoudenquote:
Pak de reisplanner er maar bij. Ik zie tussen 5:00 en 20:00 twee verbindingen per uur (1x rechtstreeks, 1x met overstap), en soms drie. Tussen 20:00 en 5:00 zie ik ook nog wat treinen.quote:
Tsja, eigen schuld. Als je op het spoor de concurrentie wil aangaan moet je iets bieden dat minstens net zo goed is als wat er al rijdt. Met een handvol treinen per week kom je er simpelweg niet als de concurrent 40 verbindingen per dag biedt.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:43 schreef greavy het volgende:
En inmiddels is er weer rigoureus geschrapt in de dienstregeling. Er is sinds de oprichting geen verbetering geweest, het is steeds minder geworden. Zo is er een periode geweest dat er op bepaalde dagen maar één trein per richting reed, en nog buiten de spitsen ook.
Dit zal wel het begin van het einde zijn, vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |