Misschien kan Driek nog wel iemand gebruiken om dit soort sabotageacties van NS in de gaten te houden. Solliciteren man!quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
Toeval of niet? In twee dagen tijd twee spoortaafbreuken en een gebroken lijmlas ...
Gisteren de lijmlas tussen Geldermalsen en Houten
Vandaag spoorstaafbreuk tussen Purmerend en Hoorn
Vandaag spoorstaafbreuk tussen Oss en Den Bosch
Ja, elke bak van die ICE afzonderlijk op een pontje de Eems overquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:42 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Als daar al een waslijn komt... Dan komt die HSL Groningen-Bremen er vast ook wel.
Dat wordt wederom een gevalletje Maastricht - Lanaken?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
Er komt waslijn op het traject Mol - Neerpelt - Weert
http://www.infrasite.nl/n(...)ieuwsberichten=20505
Nou wacht maar.. straks nog een Boog bij Roermond en je bent al in Venlo. Daarna rij je zo de grens over.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat wordt wederom een gevalletje Maastricht - Lanaken?
Dan kun je nog beter een schans bouwenquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:57 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Dat lijkt me wel lachen.. Met 200 kilometer per uur naar de Eems.. En dan met de pont over. Sluit helemaal aan op het nut van de lijn.
Ik heb nu een soort linerider in mijn hoofdquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter een schans bouwen
Bad Nieuwe Nieuwschans?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter een schans bouwen
Wel een nieuwe danquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter een schans bouwen
nooit geweten dat die dingen multicourant warenquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
De in Argentinië stilstaande wadlopers worden deels opgelapt en gaan rijden tussen Posadas (Argentinië) en Encarnación (Paraguay).
http://www.zaratealerta.c(...)de-la-linea-urquiza/
http://www.railjournal.co(...)ication-project.htmlquote:• electrification between Didcot Parkway and Oxford
• electrification of Filton Bank (Bristol Parkway to Bristol Temple Meads)
• electrification west of Thingley Junction near Chippenham to Bath Spa and Bristol Temple Meads, and
• electrification of the Henley and Windsor branch lines.
Kortom.. Straks rijdt driekwart van de treinen alsnog op diesel ter hoogte van Reading?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:43 schreef Peterselieman het volgende:
In Engeland verloopt de elektrificatie van de Great Wester Main Line niet helemaal soepel. Om (tijdelijk) wat kosten te besparen komt er op vier trajecten iets later waslijn te hangen
[..]
http://www.railjournal.co(...)ication-project.html
Dat valt misschien wel mee, omdat de elektrificatie later klaar is komen er meer bi-mode treinstellen gebouwd dan aanvankelijk de bedoeling was.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:01 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Kortom.. Straks rijdt driekwart van de treinen alsnog op diesel ter hoogte van Reading?
Onder andere omdat alle bestaande tunnels en viaducten te laag zijn. Het is niet simpelweg een draadje erboven hangen, daar moet eerst ruimte voor gemaakt worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:02 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Waarom is het trouwens überhaupt zo duur? 2,8 miljard?
Er staat nergens hoeveel later. Kan wel Sint Juttemis worden dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:17 schreef James1988 het volgende:
"iets later"
Net als dat elektrificatie van de Midland Main Line iets later komt zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |