This site can’t be reachedquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:36 schreef bork het volgende:
Mit dem Zug von Almaty nach Urumchi (Zugreiseblog)
Ik zag het topic over IJzeren Rijn wel iets oplichten op Somda maar die negeer ik. Vertel?quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:28 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Goed treintjes maar weer.. Heeft iemand nog iets meegekregen over de IJzeren Rijn? Of de HSL Groningen-Bremen?
quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:36 schreef Prins_Pils het volgende:
Heuj dat wordt door het raam de kiosk uit
Er is me dit weekend wel een half miljoen keer gevraagd of ik me wel geregistreerd heb. Grootste gedeelte van de mensen hier zijn import en hebben al vroeg gestemd. En ik geloof dat het ook geen battleground (92% gaat naar Clinton in de peilingen) is, dus je krijgt heel weinig van de campagne mee in het dagelijks leven behalve klagende Amerikanen die vinden dat Trump aan het Washington Monument gespietst moet worden (letterlijk citaat in een café gisteren).....quote:
nu welquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
This site can’t be reached
www.zugreiseblog.de refused to connect.
Ze gaan het aanpassen aan "de nieuwe norm" Het zal mij benieuwenquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:36 schreef Prins_Pils het volgende:
Heuj dat wordt door het raam de kiosk uit
Wat op zich helemaal geen gek idee is natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
klagende Amerikanen die vinden dat Trump aan het Washington Monument gespietst moet worden (letterlijk citaat in een café gisteren).....
Het perron is inderdaad vrij laag (en het middendeel hoger) maar ik hoop niet dat ze hier ook met die idiote hekjes komen aanzetten om langs een duimbreedte hoogteverschil te zetten, zoals in Amersfoort en Baarrun.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze gaan het aanpassen aan "de nieuwe norm" Het zal mij benieuwen
Zijn wel lekkere richeltjes om van op je smoel te gaanquote:Op dinsdag 8 november 2016 17:14 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Het perron is inderdaad vrij laag (en het middendeel hoger) maar ik hoop niet dat ze hier ook met die idiote hekjes komen aanzetten om langs een duimbreedte hoogteverschil te zetten, zoals in Amersfoort en Baarrun.
Gaan je buren vast leuk vindenquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Briefj0n van Prorail in de bus: Het weekend van 19 en 20 november gaan ze het middenperron in Devsko ophogen. Zal wel iets met veel herrie worden.
Ja die jaquote:Op dinsdag 8 november 2016 18:46 schreef Prins_Pils het volgende:
Ja van die vragenlijst bedoelt hij denk ik
Misschien kan Driek nog wel iemand gebruiken om dit soort sabotageacties van NS in de gaten te houden. Solliciteren man!quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
Toeval of niet? In twee dagen tijd twee spoortaafbreuken en een gebroken lijmlas ...
Gisteren de lijmlas tussen Geldermalsen en Houten
Vandaag spoorstaafbreuk tussen Purmerend en Hoorn
Vandaag spoorstaafbreuk tussen Oss en Den Bosch
Ja, elke bak van die ICE afzonderlijk op een pontje de Eems overquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:42 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Als daar al een waslijn komt... Dan komt die HSL Groningen-Bremen er vast ook wel.
Dat wordt wederom een gevalletje Maastricht - Lanaken?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
Er komt waslijn op het traject Mol - Neerpelt - Weert
http://www.infrasite.nl/n(...)ieuwsberichten=20505
Nou wacht maar.. straks nog een Boog bij Roermond en je bent al in Venlo. Daarna rij je zo de grens over.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat wordt wederom een gevalletje Maastricht - Lanaken?
Dan kun je nog beter een schans bouwenquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:57 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Dat lijkt me wel lachen.. Met 200 kilometer per uur naar de Eems.. En dan met de pont over. Sluit helemaal aan op het nut van de lijn.
Ik heb nu een soort linerider in mijn hoofdquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter een schans bouwen
Bad Nieuwe Nieuwschans?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter een schans bouwen
Wel een nieuwe danquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter een schans bouwen
nooit geweten dat die dingen multicourant warenquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
De in Argentinië stilstaande wadlopers worden deels opgelapt en gaan rijden tussen Posadas (Argentinië) en Encarnación (Paraguay).
http://www.zaratealerta.c(...)de-la-linea-urquiza/
http://www.railjournal.co(...)ication-project.htmlquote:• electrification between Didcot Parkway and Oxford
• electrification of Filton Bank (Bristol Parkway to Bristol Temple Meads)
• electrification west of Thingley Junction near Chippenham to Bath Spa and Bristol Temple Meads, and
• electrification of the Henley and Windsor branch lines.
Kortom.. Straks rijdt driekwart van de treinen alsnog op diesel ter hoogte van Reading?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:43 schreef Peterselieman het volgende:
In Engeland verloopt de elektrificatie van de Great Wester Main Line niet helemaal soepel. Om (tijdelijk) wat kosten te besparen komt er op vier trajecten iets later waslijn te hangen
[..]
http://www.railjournal.co(...)ication-project.html
Dat valt misschien wel mee, omdat de elektrificatie later klaar is komen er meer bi-mode treinstellen gebouwd dan aanvankelijk de bedoeling was.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:01 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Kortom.. Straks rijdt driekwart van de treinen alsnog op diesel ter hoogte van Reading?
Onder andere omdat alle bestaande tunnels en viaducten te laag zijn. Het is niet simpelweg een draadje erboven hangen, daar moet eerst ruimte voor gemaakt worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:02 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Waarom is het trouwens überhaupt zo duur? 2,8 miljard?
Er staat nergens hoeveel later. Kan wel Sint Juttemis worden dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:17 schreef James1988 het volgende:
"iets later"
Net als dat elektrificatie van de Midland Main Line iets later komt zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |