abonnement Unibet Coolblue
pi_166433597

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166433781
Gefeliciteerd Yur!

Hoe hard liep je dan Wyccie?
pi_166433854
Vanmorgen lekker met de loopgroep in het bos getraind en op het laatste stukje begint mijn hiel/hak bij elke stap zeerder te doen. En het zit er nog }:| Er is echt elke keer weer wat anders, beetje moe word ik hier van. Nu maar weer de peesplaat rekken met een handdoek en rollen met een tennisbal...
pi_166434186
Ruim sub50.

Beterschap met je hiel. Ik heb nu zelf ook weer een wat stijve kuit, dus even rollen.
pi_166434676
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:28 schreef wyccie het volgende:
Wel weer een PR gelopen op de 10. :@ Dat lijkt me de laatste, want harder dan dit kan ik niet.
Sure, dat gelooft iedereen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166435202
Dinsdag naar de fysiotherapeut. Knie doet nog steeds stom, denk zelf ook dat het wel eens een springersknie kan zijn.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_166435214
D'n YUR en d'n Wyccie *O*
D'n Cynic en d'n Angel-A -O-
  zaterdag 5 november 2016 @ 19:14:35 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_166435654
gister was zo'n training waarbij alles loopt zoals het zou moeten.
22km en 1000m D+/D-, goed, voldaan gevoel!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 5 november 2016 @ 19:24:40 #9
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166435877
RD, wyccie en YUR: very nice *O*


Cynic en Angela :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166436176
Dank!

Cynic, met dat survivallen verbaast het me niet als het een springersknie is. Doe je ook gerichte krachttraining?
  zaterdag 5 november 2016 @ 19:43:29 #11
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_166436281
Hier voor het eerst een prijs gewonnen bij een hardloopwedstrijd, 3e bij de 5 km van de Erasmusronde ^O^ Uitgebreid verslag volgt nog
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_166436581
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2016 19:43 schreef MaleDuck het volgende:
Hier voor het eerst een prijs gewonnen bij een hardloopwedstrijd, 3e bij de 5 km van de Erasmusronde ^O^ Uitgebreid verslag volgt nog
*O* Gefeliciteerd!
pi_166437157
Wat goed MD!

Wyccie dat is wel serieus snel *O*

Cynic, ik hoop dat de fysio raad weet. Voor mezelf hoop ik dat een beetje rust genoeg is, volgende week de Olympisch Stadionloop en de week erop de 7^^loop. Die lange duurloop morgen moet ik maar even overslaan.
pi_166437363
Het gaat morgen heerlijk weer worden om lekker uit te waaien in de Kennemerduinen. De planning is om een duurloop van 35 kilometer te doen. En dan is het aftellen naar 3 december voor hopelijk de eerst UTMB punten :D . Ik kan dan nog net meedoen aan de loting voor 2017.
pi_166437766
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2016 19:43 schreef MaleDuck het volgende:
Hier voor het eerst een prijs gewonnen bij een hardloopwedstrijd, 3e bij de 5 km van de Erasmusronde ^O^ Uitgebreid verslag volgt nog
Dat is een leuke wedstrijd ook!
Gefeliciteerd!
  zaterdag 5 november 2016 @ 20:46:54 #16
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166437924
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:56 schreef Zwabberhark het volgende:
D'n YUR en d'n Wyccie *O*
D'n Cynic en d'n Angel-A -O-
Ik sluit me hierbij aan.

En een kleine *O* voor mezelf, want intussen is het gelukt om 10 minuten aaneengesloten te rennen (voorafgegaan door 5 en 8 minuten met 1 min. wandelpauze) gewoon buiten ditmaal en zonder noemenswaardige problemen. De voet lijkt het allemaal goed te houden, het is nog niet 100% goed, maar ik ben wel al een heel eind op weg.
pi_166440505
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 19:39 schreef wyccie het volgende:
Dank!

Cynic, met dat survivallen verbaast het me niet als het een springersknie is. Doe je ook gerichte krachttraining?
Nee, gerichte krachttraining eigenlijk niet.
Was de laatste tijd het tempo weer wat aan het opvoeren (schouder voelt weer veel beter, daar liep ik vorig jaar wat mee te klooien).
Tijdens een gemiddelde training en wedstrijd spring ik erg vaak ergens uit, dus het lijkt me wel in die richting te wijzen.

Eerst maar eens zien wat er dinsdag gezegd wordt. Heb volgend weekend en dan over 3 weken weer een wedstrijd staan, ook maar eens kijken of dat wel slim is.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_166440526
*O* voor yur ,wyccie , md en vork heel fijn *O* *O* !

Balen angela en cynic, hopelijk gaat het snel beter!

Gister de bergrace gelopen , ging super tot de Grebbeberg.. Toen 3x gewandeld.. Uiteindelijk alsnog in 22:54 gefinished. (3.3 km)

Morgen de krollenloop in Veghel :) .
  zondag 6 november 2016 @ 08:04:54 #19
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166447881
Succes xmissi!

Vandaag laan van meerdervoortloop *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 6 november 2016 @ 10:25:46 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_166448930
Jeuj, lekker holle veur goej krolle vandaag!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_166451931
11km in 56:04. Kan slechter. Weer kon bijna niet beter.
  zondag 6 november 2016 @ 14:48:47 #22
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166453109
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 13:52 schreef hatsaflats het volgende:
11km in 56:04. Kan slechter. Weer kon bijna niet beter.
Hoppa!
Da Hats is back *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 6 november 2016 @ 14:50:02 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_166453136
5km in 23:38. Erg tevreden! :D

[ Bericht 1% gewijzigd door SEMTEX op 07-11-2016 06:58:04 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 6 november 2016 @ 14:51:19 #24
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166453157
Zo. Eindelijk mijn oude 10 km PR uit de boeken gelopen. Nu staat het op een iets minder genante 56.07 :P (het was 57.07 van mijn vorige strandloopje)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 6 november 2016 @ 14:51:44 #25
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166453164
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2016 14:50 schreef SEMTEX het volgende:
5km in 23:40. Erg tevreden! :D
_O_
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166453429
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 14:48 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hoppa!
Da Hats is back *O*
Thanks. Maar ik ben nog lang niet terug hoor, dan moet ik 20sec/km sneller gaan lopen en dat is nog best veel. Ik loop iig wel weer redelijk lekker, dat is het belangrijkst.

Als ik zo wat logjes van de lvml op Strava bekijk was het best zwaar op het strand :P
pi_166453508
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 15:05 schreef hatsaflats het volgende:
Als ik zo wat logjes van de lvml op Strava bekijk was het best zwaar op het strand :P
Het tegendeel is waar. Het was laag water en er was geen sprake van wind tegen. Het was de makkelijkste editie in jaren (al heb ik die van vorig jaar gemist).
pi_166453761
Goed gelopen allemaal!
Ik ben zo benieuwd naar die Veghelse krollen. :9
  zondag 6 november 2016 @ 15:22:10 #29
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166453827
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 15:05 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Thanks. Maar ik ben nog lang niet terug hoor, dan moet ik 20sec/km sneller gaan lopen en dat is nog best veel. Ik loop iig wel weer redelijk lekker, dat is het belangrijkst.

Als ik zo wat logjes van de lvml op Strava bekijk was het best zwaar op het strand :P
Okee haha, dat scheelt nog best veel inderdaad. Komt vanzelf wel

Ik vond het strand meevallen, voor strand. Maar mijn tempo zakte flink terug inderdaad, van 5.20/5.25 naar 5.50/km. En die strandopgang was ronduit kut. Ben gaan wandelen. Daardoor een km die boven de 6 was en net niet onder de 56 gefinisht (officiële tijd is 56.01)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Redactie Sport zondag 6 november 2016 @ 15:31:10 #30
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_166453979
Ik heb een lekkere van A naar B gedaan, weer wat straatjes erbij voor Citystrides :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_166454788
Wat waaide het verschrikkelijk hard vandaag. De laatste 10km van mijn rondje waren verschrikkelijk door alle wind.

Gefeliciteerd iedereen met wat mooie tijden en PR's!
  zondag 6 november 2016 @ 16:13:56 #32
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_166455016
Oh vet, eerste in mijn categorie :D
Jammer dat ze alleen overall prijzen deden :P

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 06-11-2016 17:19:16 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator zondag 6 november 2016 @ 17:18:16 #33
155227 crew  Guppy
dus
pi_166456585
New York Marathon, weinig spannende strijd bij de vrouwen :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_166456860
Lekker bezig murmel en Semtex! ( Volgens mij heb ik jullie gezien maar wist het niet zeker dus niks gezegd haha) Ik heb dus ook de krollenloop gelopen. Erg leuk loopje. Helaas werkte mijn knie me erg tegen. Voelde ook mijn 'ren'knie weer meer opspelen dus als de wedstrijdjes klaar zijn echt ff rust.. Mijn tijd was iets van 35 minuten. :N Volgende week de Lintloop in Vleuten.. Mijn allereerste 5 mijl. Vind het wel beetje spannend. Maar ik kan het wel, dat weet in wel. En hopelijk heeft de fysio mijn knie dan opnieuw ingetaped en doet de knie daardoor dus minder vervelend en kan ik lekker lopen O+

En hoe ging de peuterloop Yur? Hoe heeft ie het gedaan? :D
  zondag 6 november 2016 @ 19:12:46 #35
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166459613
Die Peuterloop werd m niet. Mini was dolenthousiast, poseren voor de foto met zijn hardloopkleding en startnummer...

Totdat we in het startvak stonden. Harde muziek, veel mensen, stromende zeikregen...dat werd m teveel. Hij kreeg het heel koud en raakte overstuur. Na het startschot met hem in mijn armen over de startlijn gegaan, in de hoop dat ie misschien toch nog wilde gaan rennen, maar dat ging niet meer gebeuren.

En omdat ik niet zo'n ouder ben zoals op de foto van Devv laatst, hebben we lekker wat beschutting opgezocht, hebben we zijn warme jas aangedaan en zijn we lekker in de auto gestapt ^O^
F means you're fucked
pi_166459743
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:12 schreef YUR het volgende:
Die Peuterloop werd m niet. Mini was dolenthousiast, poseren voor de foto met zijn hardloopkleding en startnummer...

Totdat we in het startvak stonden. Harde muziek, veel mensen, stromende zeikregen...dat werd m teveel. Hij kreeg het heel koud en raakte overstuur. Na het startschot met hem in mijn armen over de startlijn gegaan, in de hoop dat ie misschien toch nog wilde gaan rennen, maar dat ging niet meer gebeuren.

En omdat ik niet zo'n ouder ben zoals op de foto van Devv laatst, hebben we lekker wat beschutting opgezocht, hebben we zijn warme jas aangedaan en zijn we lekker in de auto gestapt ^O^
Aaaww haha. Stiekem voel ik me ook vaak zo als ik in het startvak sta :p
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166460044
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2016 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
Oh vet, eerste in mijn categorie :D
Jammer dat ze alleen overall prijzen deden :P
Bij het loopje waar ik gisteren was hadden ze voor alle categoriën prijzen. Helaas zou jij dan geen handdoek hebben gewonnen, dus de Krollenloop is beter. ;)

Volgende week een 5k! Mijn tweede dit jaar, en volgens mij mijn 6e ooit. Ik ga ervan uit dat ik de 26-half van de vorige keer wel moet kunnen verbreken.
pi_166460093
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:12 schreef YUR het volgende:
Die Peuterloop werd m niet. Mini was dolenthousiast, poseren voor de foto met zijn hardloopkleding en startnummer...

Totdat we in het startvak stonden. Harde muziek, veel mensen, stromende zeikregen...dat werd m teveel. Hij kreeg het heel koud en raakte overstuur. Na het startschot met hem in mijn armen over de startlijn gegaan, in de hoop dat ie misschien toch nog wilde gaan rennen, maar dat ging niet meer gebeuren.

En omdat ik niet zo'n ouder ben zoals op de foto van Devv laatst, hebben we lekker wat beschutting opgezocht, hebben we zijn warme jas aangedaan en zijn we lekker in de auto gestapt ^O^
Aaaaw. Fijn voor hem dat je hem niet gemarteld hebt.
Jammer voor ons. :P Hopelijk de volgende keer beter weer.

Hoe oud is hij nu eigenlijk?
  zondag 6 november 2016 @ 19:38:42 #39
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166460296
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 19:31 schreef wyccie het volgende:

[..]

Aaaaw. Fijn voor hem dat je hem niet gemarteld hebt.
Jammer voor ons. :P Hopelijk de volgende keer beter weer.

Hoe oud is hij nu eigenlijk?
Net 3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
  Forum Admin zondag 6 november 2016 @ 20:05:24 #40
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_166461108
Voorzichtige tvp
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 6 november 2016 @ 20:09:08 #41
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166461246
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 20:05 schreef Pharkus het volgende:
Voorzichtige tvp
Keiharde welkom
F means you're fucked
  zondag 6 november 2016 @ 20:20:14 #42
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_166461595
welkom Pharkus!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 6 november 2016 @ 20:37:31 #43
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_166462212
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Aaaww haha. Stiekem voel ik me ook vaak zo als ik in het startvak sta :p
ik denk dat je voor velen van ons hier spreek :D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_166463479
Aah jammer Yur. Maar idd beter dat je hem niet marteld zoals op die foto van Devv :P.
Wel een hele lieve foto van jullie samen O+

Hopelijk lukt het een volgende x wel :)
pi_166464716
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:12 schreef YUR het volgende:
Die Peuterloop werd m niet. Mini was dolenthousiast, poseren voor de foto met zijn hardloopkleding en startnummer...

Totdat we in het startvak stonden. Harde muziek, veel mensen, stromende zeikregen...dat werd m teveel. Hij kreeg het heel koud en raakte overstuur. Na het startschot met hem in mijn armen over de startlijn gegaan, in de hoop dat ie misschien toch nog wilde gaan rennen, maar dat ging niet meer gebeuren.

En omdat ik niet zo'n ouder ben zoals op de foto van Devv laatst, hebben we lekker wat beschutting opgezocht, hebben we zijn warme jas aangedaan en zijn we lekker in de auto gestapt ^O^
Jammer dat jij niet zo'n ouder bent, want jouw zoon moet wel ooit de premies voor mijn pensioen betalen. Dus een beetje hardheid zou wel prettig zijn, in het onwaarschijnlijke geval dat onze generatie ooit mag stoppen met werken.

Maar goed, hij was in ieder geval enthousiast, dus de volgende keer gaat het vast goed :)

Mijn eigen LVML ging prima. Wel last van mijn been, doordat de trainingen na de Droomtijdloop best stevig waren. Maar de omstandigheden waren nagenoeg perfect. Met laag water lopen is heel fijn.

Mr B werd gewoon vierde! Driewerf hulde chapeau *O*
  zondag 6 november 2016 @ 23:21:02 #46
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166467346
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 20:05 schreef Pharkus het volgende:
Voorzichtige tvp
Hoi!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166470087
Ik was afgelopen weekend op "trainingskamp" met een aantal mensen van mijn loopgroep.
We hadden een weekend een huisje gehuurd in de buurt van Zwolle. de eersten gingen vrijdagmorgen al op pad om te wandelen, de rest kwam in de loop van de middag/avond. We hebben eerst gezamenlijk gegeten en 's avonds spelletjes gespeeld.
Zaterdagmorgen stond de eerste training gepland, 16 km. Dit was een wandelroute die 2 dames vrijdag al gewandeld hadden. Leuke route, alleen ergens een bordje gemist waardoor er uiteindelijk 20 km op de teller stond. 's Middags na het douchen en de lunch met een viertal op de mountainbike op pad geweest. Helaas maar zo'n 15 km door het bos kunnen crossen, omdat het anders te donker zou worden.
Zondagmorgen nog een loopje gedaan van 13 km en na de lunch weer terug gegaan. Er moet gewoon gewerkt worden vandaag.

En we hebben meteen het volgende tripje naar Ameland gepland in maart. Dan is de bedoeling om een trail te gaan lopen.
  maandag 7 november 2016 @ 08:29:59 #48
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166470296
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 08:00 schreef McTwente het volgende:
Ik was afgelopen weekend op "trainingskamp" met een aantal mensen van mijn loopgroep.
We hadden een weekend een huisje gehuurd in de buurt van Zwolle. de eersten gingen vrijdagmorgen al op pad om te wandelen, de rest kwam in de loop van de middag/avond. We hebben eerst gezamenlijk gegeten en 's avonds spelletjes gespeeld.
Zaterdagmorgen stond de eerste training gepland, 16 km. Dit was een wandelroute die 2 dames vrijdag al gewandeld hadden. Leuke route, alleen ergens een bordje gemist waardoor er uiteindelijk 20 km op de teller stond. 's Middags na het douchen en de lunch met een viertal op de mountainbike op pad geweest. Helaas maar zo'n 15 km door het bos kunnen crossen, omdat het anders te donker zou worden.
Zondagmorgen nog een loopje gedaan van 13 km en na de lunch weer terug gegaan. Er moet gewoon gewerkt worden vandaag.

En we hebben meteen het volgende tripje naar Ameland gepland in maart. Dan is de bedoeling om een trail te gaan lopen.
Leuk, dat wordt de vuurtorentrail neem ik aan? Die is leuk :)
Welke afstand ga je doen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166470354
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 08:29 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Leuk, dat wordt de vuurtorentrail neem ik aan? Die is leuk :)
Welke afstand ga je doen?
Klopt, de Vuurtorentrail inderdaad.
We willen dan de 18 km doen. De 35 lijkt me ook leuk, maar dat redt niet iedereen qua afstand en anders lopen we op verschillende dagen.
pi_166471596
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 15:09 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het tegendeel is waar. Het was laag water en er was geen sprake van wind tegen. Het was de makkelijkste editie in jaren (al heb ik die van vorig jaar gemist).
De Laan van Meerdervoortloop was weer leuk. En inderdaad niet al te zwaar deze keer: geen tegenwind op het strand, dat ook nog eens redelijk hard was. Al blijft het nog wel pittig om na de 1e 5km op hoog tempo, het duingebied in te gaan en dat mulle zand bij de strandop/afgangen vervloek ik ook elke keer weer.
Vorig jaar was het trouwens wel wat aangenamer (vooral bij de start), met 15 graden en zon. Ook toen niet veel wind geloof ik.
pi_166471812
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:36 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

De Laan van Meerdervoortloop was weer leuk. En inderdaad niet al te zwaar deze keer: geen tegenwind op het strand, dat ook nog eens redelijk hard was. Al blijft het nog wel pittig om na de 1e 5km op hoog tempo, het duingebied in te gaan en dat mulle zand bij de strandop/afgangen vervloek ik ook elke keer weer.
Vorig jaar was het trouwens wel wat aangenamer (vooral bij de start), met 15 graden en zon. Ook toen niet veel wind geloof ik.
Het strand kon niet veel beter denk ik (op de op- en afgang na natuurlijk).
Maar B, wat een mooie 4e plek. Ik zag tijdens jouw warming-up al dat het goed zat.

Nu nog de Meijendelloop winnen.
pi_166472058
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:50 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het strand kon niet veel beter denk ik (op de op- en afgang na natuurlijk).
Maar B, wat een mooie 4e plek. Ik zag tijdens jouw warming-up al dat het goed zat.

Nu nog de Meijendelloop winnen.
Ja die 4e plek was lekker. En nog vrij kort achter nr 2 en 3 ook. Heel even dacht ik nog op het strand naar hen toe te kunnen lopen, maar ze zetten toch door
Winst bij de Meijendelloop zit er trouwens niet echt in, er lopen een paar (veel) snellere mannen mee.
pi_166472377
Ik zag je al van voren wegstuiven op het filmpje van de start van de LvML ^O^
Goed gedaan.

Zwabber natuurlijk ook met zijn parcoursrecord, al zal dat de teleurstelling dat het geen heroïsche editie niet of nauwelijks verzachten voor d'n Zwab,
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_166472720
Dit is trouwens wel typisch een loopje voor jou, Guard!
  maandag 7 november 2016 @ 12:55:11 #55
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166474202
Ohja, de Meijendelloop...die kan ik wegens verschoven prioriteiten helaas niet lopen
F means you're fucked
pi_166474275
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit is trouwens wel typisch een loopje voor jou, Guard!
Ik ben na de Duinentrail (tijdelijk) allergisch voor duinen en strandopgangen en -afgangen.
Dat zal nog ongeveer duren tot 26 februari....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 7 november 2016 @ 13:36:22 #57
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_166475113
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 08:00 schreef McTwente het volgende:
En we hebben meteen het volgende tripje naar Ameland gepland in maart. Dan is de bedoeling om een trail te gaan lopen.
Ameland is leuk lopen. Ben daar een jaar geleden geweest om te lopen. Echt superomgeving. Ook met een grotere groep is het leuk.

@Hats je 11km is sneller dan mijn 5km op dit moment ;)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 7 november 2016 @ 13:42:17 #58
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166475231
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 13:36 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ameland is leuk lopen. Ben daar een jaar geleden geweest om te lopen. Echt superomgeving. Ook met een grotere groep is het leuk.

@Hats je 11km is sneller dan mijn 5km op dit moment ;)
Slack :W :*
F means you're fucked
  maandag 7 november 2016 @ 15:31:23 #59
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_166477453
:* Yur en co :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_166480370
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 13:36 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ameland is leuk lopen. Ben daar een jaar geleden geweest om te lopen. Echt superomgeving. Ook met een grotere groep is het leuk.

@Hats je 11km is sneller dan mijn 5km op dit moment ;)
Verveel je je op Aruba? ;)

Maar ik ben wel benieuwd of ik weer een beetje snel op niveau kom met regelmatiger trainen en 1x per week kracht. Heb eigenlijk wel het idee dat die krachttraining best wel helpt O-)
pi_166480848
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 17:50 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Verveel je je op Aruba? ;)

Lekker verveeld op het strand liggen, he bah ik moet er niet aan denken nu naar Aruba O-)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_166481030
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:15 schreef Guard het volgende:

[..]

Lekker verveeld op het strand liggen, he bah ik moet er niet aan denken nu naar Aruba O-)
Nee man, het begint hier net lekker weer te worden O+
pi_166481227
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:24 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nee man, het begint hier net lekker weer te worden O+
Ieder zijn ding, maar o.a. hierdoor denk ik: prima plan, even weg 8-)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_166481621
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Ieder zijn ding, maar o.a. hierdoor denk ik: prima plan, even weg 8-)
Als iedereen dat denkt hoef ik weer minder lang in de file te staan ;) En aangezien mijn auto altijd overdekt staat geniet ik extra van automobilisten die hebben moeten krabben #sadist

Maar ik vind kou echt heerlijk O+ Jammer van de ellende die het oplevert om op welke manier dan ook naar je werk te komen, maar verder O+
pi_166481947
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:45 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als iedereen dat denkt hoef ik weer minder lang in de file te staan ;) En aangezien mijn auto altijd overdekt staat geniet ik extra van automobilisten die hebben moeten krabben #sadist

Maar ik vind kou echt heerlijk O+ Jammer van de ellende die het oplevert om op welke manier dan ook naar je werk te komen, maar verder O+
:(

Zal morgenochtend wel weer feest worden op de weg
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_166482202
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:58 schreef Guard het volgende:

[..]

:(

Zal morgenochtend wel weer feest worden op de weg
Anders gewoon de fiets pakken morgen :P
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 19:08:30 #67
155227 crew  Guppy
dus
pi_166482223
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 18:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Ieder zijn ding, maar o.a. hierdoor denk ik: prima plan, even weg 8-)
Ik ontken dat gewoon nog even heel hard :') maar ga morgen ook maar wat eerder de weg op, denk ik
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_166482289
Ik ging vanmorgen om half 7 de weg op, en had alsnog 50 minuten vertraging :')
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 19:12:17 #69
155227 crew  Guppy
dus
pi_166482314
Lekker vooruitzicht... :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_166482562
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 19:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Lekker vooruitzicht... :')
Ach, terug had ik dit http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2016.312.08
Jolly fun!

Dus als iedereen nu even naar verre oorden vlucht, kan ik mooi doorrijden en heb ik genoeg tijd over om te trainen :P
pi_166482582
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 19:07 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Anders gewoon de fiets pakken morgen :P
Dan moet ik wel vroeg op pad... :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 19:25:16 #72
155227 crew  Guppy
dus
pi_166482698
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 19:20 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ach, terug had ik dit http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2016.312.08
Jolly fun!

Dus als iedereen nu even naar verre oorden vlucht, kan ik mooi doorrijden en heb ik genoeg tijd over om te trainen :P
Oh, da's echt feest :D

Gelukkig rijden wij elkaar niet in de weg. Dus dat is dan wel weer fijn, één auto minder ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 7 november 2016 @ 19:34:11 #73
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_166482959
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 17:50 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Verveel je je op Aruba? ;)

Maar ik ben wel benieuwd of ik weer een beetje snel op niveau kom met regelmatiger trainen en 1x per week kracht. Heb eigenlijk wel het idee dat die krachttraining best wel helpt O-)
Tis echt zo saai hier :P

Dat laatste zinnetje, je maakt me zo blij nu :*
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_166491408

Leuke actie maar niet heus..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator dinsdag 8 november 2016 @ 06:19:47 #75
155227 crew  Guppy
dus
pi_166493196
YayYay Boske :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport dinsdag 8 november 2016 @ 06:45:51 #76
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_166493273
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 23:43 schreef La_Tramposa het volgende:

Leuke actie maar niet heus..
:')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 8 november 2016 @ 08:10:54 #77
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_166493673
Ik ben vast aan het taperen geslagen voor de Meijendelloop 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_166494162
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 06:19 schreef Guppyfriend het volgende:
YayYay Boske :')
pi_166497215
Het jaarlijks terugkerende dilemma; Asselronde 25km (5 februari), Schoorl 30km (12 februari) of allebei..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166497276
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Het jaarlijks terugkerende dilemma; Asselronde 25km (5 februari), Schoorl 30km (12 februari) of allebei..
Gewoon de het loo marathon doen op 4 februari.
pi_166497353
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Gewoon de het loo marathon doen op 4 februari.
Ik ga geen marathon lopen in voorbereiding op een marathon ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166497821
Doe maar Schoorl dat is op mijn verjaardag :P

Doe diegene waarbij je je goed voeld toch? Of zeg ik iets geks nu?

Ik heb er verder geen verstand van maar is allebei doen dan niet wat veel? Er zit maar een week tussen toch?
pi_166497882
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:48 schreef xMissi het volgende:
Doe maar Schoorl dat is op mijn verjaardag :P

Doe diegene waarbij je je goed voeld toch? Of zeg ik iets geks nu?

Ik heb er verder geen verstand van maar is allebei doen dan niet wat veel? Er zit maar een week tussen toch?
Ja, dan moet je ze beiden of één van de twee als duurloop doen, wat ook op zich niet gek is in de marathonvoorbereiding. 2 jaar geleden had ik voor beiden ingeschreven maar heb ik uiteindelijk de MWM omgezet in de 10 mijl en toen kon ik ze allebei op redelijk vlot tempo lopen..

Maar de 25 en 30 zijn gewoon allebei hele mooie parcoursen die je eigenlijk niet wilt missen.
Hoewel het extra loopje in Schoorl tussen de 21 en de 30 op zich niet heel veel toevoegt, ik zou daar ook nog de halve kunnen doen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166497937
Aha ik begrijp het nu. Ik vind dat best knap als je je in een wedstrijdje zo goed kunt beheersen op je duurlooptempo :) Je hebt toch veel prikkels.

Maar nu snap ik je dilemma beter. Succes met kiezen ^O^
pi_166497981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:53 schreef xMissi het volgende:
Aha ik begrijp het nu. Ik vind dat best knap als je je in een wedstrijdje zo goed kunt beheersen op je duurlooptempo :) Je hebt toch veel prikkels.

Maar nu snap ik je dilemma beter. Succes met kiezen ^O^
Ja, dat lukt ook meestal niet en dat is lastig ;)
Alhoewel je je bij een 30km wedstrijd sowieso moet inhouden de eerste 15 a 20, ook als je het op wedstrijdtempo loopt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166498147
Ik heb me ook net op de laatste dag dat het kan ingeschreven voor de 7^^. Yolo. Ik moet even over mijn wedstrijdloop-angst heenkomen en het helpt me misschien ook een beetje met de motivatie..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166498704
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Het jaarlijks terugkerende dilemma; Asselronde 25km (5 februari), Schoorl 30km (12 februari) of allebei..
Asselronde natuurlijk. Ik hoop hem dit keer ook eindelijk te kunnen lopen.
pi_166498786
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Het jaarlijks terugkerende dilemma; Asselronde 25km (5 februari), Schoorl 30km (12 februari) of allebei..
Schoorl, lijkt me. Maar ik ben bevooroordeeld.

De duinen bij Schoorl zijn prachtig. En die lui van de Midwinter "Marathon" krijgen geen cent van me zolang ze die misleidende naam gebruiken.
pi_166498887
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:29 schreef pijll het volgende:

[..]

Schoorl, lijkt me. Maar ik ben bevooroordeeld.

De duinen bij Schoorl zijn prachtig. En die lui van de Midwinter "Marathon" krijgen geen cent van me zolang ze die misleidende naam gebruiken.
Dat laatste is niet zo'n pijnpunt bij mij ;) En ik weet oprecht niet welk parcours mooier is, Apeldoorn was vorige keer ook prachtig, zeker omdat er sneeuw was. En het was ook wel de best georganiseerde wedstrijd waar ik geweest ben, met pendelbussen die echt goed werken en je omkleden in een warme schouwburg..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166500545
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:29 schreef pijll het volgende:
De duinen bij Schoorl zijn prachtig. En die lui van de Midwinter "Marathon" krijgen geen cent van me zolang ze die misleidende naam gebruiken.
De 7HL gaat niet over 7H. De CPC komt niet langs de pier.
Zou je die ook niet lopen als jouw werk niet zou betalen?

Zowel de MWM als Schoorl lijken mij prachtig om te lopen, dus ik snap het dilemma van LT goed. In principe past de MWM dit jaar precies in het schema, maar het zou wel ten koste gaan van de clubtraining. Keuzes, moeilijk moeilijk.
pi_166500906
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:40 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

De 7HL gaat niet over 7H. De CPC komt niet langs de pier.
Zou je die ook niet lopen als jouw werk niet zou betalen?

Zowel de MWM als Schoorl lijken mij prachtig om te lopen, dus ik snap het dilemma van LT goed. In principe past de MWM dit jaar precies in het schema, maar het zou wel ten koste gaan van de clubtraining. Keuzes, moeilijk moeilijk.
Bij mij speelt mee dat er een grote groep van mijn loopmaatjes naar Apeldoorn gaat en zover ik weet niemand naar Schoorl. En het parcours in Schoorl is ook mooi, maar de afstand is veel groter voor mij dan de afstand naar Apeldoorn.
pi_166501269
Schoorl O+

De omgeving dan vooral. De businessrunners die vooraan mogen starten lopen op de 10km elk jaar verschrikkelijk in de weg, waardoor de lol er voor mij wel een beetje af is.
pi_166503967
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:11 schreef hatsaflats het volgende:
Schoorl O+

De omgeving dan vooral. De businessrunners die vooraan mogen starten lopen op de 10km elk jaar verschrikkelijk in de weg, waardoor de lol er voor mij wel een beetje af is.
Daar heb je op de 30km geen last van, weinig bedrijfslopers die dat aandurven :P
Heb jij wel eens in Apeldoorn gelopen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 8 november 2016 @ 17:54:35 #94
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166504791
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:40 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

De 7HL gaat niet over 7H. De CPC komt niet langs de pier.
Zou je die ook niet lopen als jouw werk niet zou betalen?

Zowel de MWM als Schoorl lijken mij prachtig om te lopen, dus ik snap het dilemma van LT goed. In principe past de MWM dit jaar precies in het schema, maar het zou wel ten koste gaan van de clubtraining. Keuzes, moeilijk moeilijk.
Hebben wij een marathontraining op Die dag? Ze staan ook al jaren bij mij hoog op het wensenlijstje
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166505298
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Daar heb je op de 30km geen last van, weinig bedrijfslopers die dat aandurven :P
Heb jij wel eens in Apeldoorn gelopen?
Nee, dat is voor mij dan weer een beetje uit de richting.
pi_166505629
Vorig jaar heb ik de 25km in Apeldoorn gelopen. Zaten hele mooie stukken in. Denk dat ik hem weer ga lopen.
pi_166505700
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:11 schreef hatsaflats het volgende:
Schoorl O+

De omgeving dan vooral. De businessrunners die vooraan mogen starten lopen op de 10km elk jaar verschrikkelijk in de weg, waardoor de lol er voor mij wel een beetje af is.
Volgend jaar Duinentrail, daar heb je geen business runners :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_166510937
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 17:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hebben wij een marathontraining op Die dag? Ze staan ook al jaren bij mij hoog op het wensenlijstje
Iedere zondag. Die dag waarschijnlijk 25 km.
pi_166511332
B, ik zie je hier voorbij komen: http://www.haagsetopsport(...)aan-meerdervoortloop

Je 4e plaats was met terugwerkende kracht nog veel indrukwekkender gezien het podium!
pi_166511851
Wow, wat ging deze training heerlijk!
2000m-1600m-1200m-800m-400m, die 2000m ging in 98-100 per rondje (4.05-4.10) en naarmate de afstand korter werd moest het tempo hoger. Ik had van tevoren echt weer zitten stressen om deze training maar toen we eenmaal bezig waren ging het vet lekker! De laatste interval van 400m deden we ombeurten kop over kop na 200m (ik liep alles met één andere dame) en kwamen we zelfs uit op 80 seconden :o Dat doet me wel afvragen hoe hard ik op een 400 of 800 kan als ik niet al zo'n training ervoor heb gedaan!

Wel lekker voor het vertrouwen, als ik nou ook nog eens goed voor mezelf ga zorgen qua slaap en eten komt het misschien toch weer goed met mijn hardloopcarriere ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 8 november 2016 @ 22:38:22 #101
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_166513594
Asselronde is heel mooi ja!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_166513622
Mr.B, superknappe prestatie! _O_

L_T gaat weer lekker ^O^.

En Schoorl O+
  woensdag 9 november 2016 @ 10:10:16 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_166530459
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Het jaarlijks terugkerende dilemma; Asselronde 25km (5 februari), Schoorl 30km (12 februari) of allebei..
Allebei is slopend, weet ik uit ervaring.. :o
Ik vind Schoorl tr. maar interessant tot de 21km, daarna wordt het saai...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 9 november 2016 @ 10:11:55 #104
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_166530492
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 23:43 schreef La_Tramposa het volgende:

Leuke actie maar niet heus..
Wat een kneuzen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Redactie Sport woensdag 9 november 2016 @ 16:28:58 #105
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_166538391
Weer lekker gelopen hier. Nu het ritme oppakken in combinatie met school en werk. :)

Ik denk ook nog na over de Asselronde. Lijkt me mooi om te doen in de voorbereiding op Rotterdam, of ik hem nou als wedstrijd loop of niet.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport woensdag 9 november 2016 @ 16:31:54 #106
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_166538450
En de challenge van Swets is stuk. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_166542683
quote:
11s.gif Op woensdag 9 november 2016 16:31 schreef DeLuna het volgende:
En de challenge van Swets is stuk. :P
Bij mij doet ie het nog wel...
  Redactie Sport woensdag 9 november 2016 @ 19:22:26 #108
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_166543006
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:11 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Bij mij doet ie het nog wel...
Als je 2,5 uur later antwoord bestaat inderdaad de kans dat hij het weer doet
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_166552578
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:22 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Als je 2,5 uur later antwoord bestaat inderdaad de kans dat hij het weer doet
Mijn diepe excuses dat ik niet stante pede op je post heb gereageerd zodat ik kon delen in de ellende van de niet werkende challenge. Tja, 2,5 uur later reageren kan inderdaad echt niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166552727
Ik was waar de puinduintrappen volgens mij zijn maar ik zag ze weer niet! Kan ook komen omdat het donker was :P Eigenlijk is zo heel laat lopen best heel lekker! Nu alleen hopen dat ik nog goed in slaap val.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 10 november 2016 @ 03:28:34 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_166553965
Leavin' on a jetplane O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_166554051
Lekker vroeg. Veel plezier in Las Vegas!
pi_166554237
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 03:28 schreef SEMTEX het volgende:
Leavin' on a jetplane O+
Goeie reis, ik ga straks ook weer de plas over.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 10 november 2016 @ 07:25:55 #114
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166554271
Wereldreizigerstopic hier. Ik blijf de dijken wel bewaken, Ok?

Have fun!
F means you're fucked
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 07:27:23 #115
155227 crew  Guppy
dus
pi_166554276
Have fun all! O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_166554328
Ah wow Vegas Baby! Geniet en maak onsniet te jaloers!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166554601
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 23:50 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Mijn diepe excuses dat ik niet stante pede op je post heb gereageerd zodat ik kon delen in de ellende van de niet werkende challenge. Tja, 2,5 uur later reageren kan inderdaad echt niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zure reactie. Ze zegt toch nergens dat dat niet kan?
DeLuna constateerde terecht dat de site een foutmelding gaf (ik heb het zelf ook gezien). Even later was dat blijkbaar weer opgelost.
  donderdag 10 november 2016 @ 08:20:28 #118
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166554609
Veel plezier allemaal!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Redactie Sport donderdag 10 november 2016 @ 08:28:30 #119
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_166554658
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 23:50 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Mijn diepe excuses dat ik niet stante pede op je post heb gereageerd zodat ik kon delen in de ellende van de niet werkende challenge. Tja, 2,5 uur later reageren kan inderdaad echt niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owh jemig zo bedoelde ik het niet :D

Ik moet echt niet meer vergeten emoticons of een PI te gebruiken merk ik nu _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_166554828
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 08:28 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Owh jemig zo bedoelde ik het niet :D

Ik moet echt niet meer vergeten emoticons of een PI te gebruiken merk ik nu _O-
Ik denk dat ik zelf even niet helemaal het zonnetje in huis was... Sorry DeLuna!!
  Moderator donderdag 10 november 2016 @ 08:51:15 #121
155227 crew  Guppy
dus
pi_166554850
Cumbaja O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_166555038
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 23:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was waar de puinduintrappen volgens mij zijn maar ik zag ze weer niet! Kan ook komen omdat het donker was :P Eigenlijk is zo heel laat lopen best heel lekker! Nu alleen hopen dat ik nog goed in slaap val.
En, nog goed en voldoende lang geslapen?
pi_166555119
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 23:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was waar de puinduintrappen volgens mij zijn maar ik zag ze weer niet! Kan ook komen omdat het donker was :P Eigenlijk is zo heel laat lopen best heel lekker! Nu alleen hopen dat ik nog goed in slaap val.
Je bent inderdaad om de puinduinen heen gelopen. Die trappen zijn niet direct aan de weg, maar op een paar plaatsen een bruggetje over en dan tien meter verder of zo. Het is denk ik niet aan te raden om die trappen te lopen als het donker is.
pi_166555225
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2016 03:28 schreef SEMTEX het volgende:
Leavin' on a jetplane O+
Heel veel plezier! Ik moet het voor de verandering eens bij ons winderig en natte duinengebied houden :'( ;) .
  donderdag 10 november 2016 @ 09:40:40 #125
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166555398
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:14 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Je bent inderdaad om de puinduinen heen gelopen. Die trappen zijn niet direct aan de weg, maar op een paar plaatsen een bruggetje over en dan tien meter verder of zo. Het is denk ik niet aan te raden om die trappen te lopen als het donker is.
Puinduinen by Night, hoofdlampie op en knallen ^O^
F means you're fucked
pi_166555849
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:07 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

En, nog goed en voldoende lang geslapen?
Redelijk ;) Gaat steeds weer wat beter met de structuur in mijn leven.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166556180
Ik vind ze bij daglicht al spannend :o
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_166556763
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2016 10:36 schreef CaLeX het volgende:
Ik vind ze bij daglicht al spannend :o
Ja ik kom sowieso steeds op plekken waarvan ik denk oh ik moet echt een keer bij daglicht terugkomen want dan kan ik veel mooiere paadjes lopen! Helaas is daglicht erg schaars. Misschien dit weekend, alhoewel ik dan niet van plan ben heel veel trappen te gaan lopen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166564306
Vanavond 15x400, wat een gekkigheid weer :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 10 november 2016 @ 17:45:23 #130
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166564323
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 17:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Vanavond 15x400, wat een gekkigheid weer :o
Daar heb ik ook zin in. Jammer dat ik zo ver van de baan woon tegenwoordig :D
F means you're fucked
pi_166564421
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 17:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Daar heb ik ook zin in. Jammer dat ik zo ver van de baan woon tegenwoordig :D
Ik weet nog niet of ik er zin in heb, 15x is wel heel veel en ze moeten vrij rap :P
Maar goed, meestal als ik bang ben voor een training valt het uiteindelijk wel mee. Gewoon achter mijn kleine snelle trainingsbuddy blijven plakken en niet nadenken..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 10 november 2016 @ 17:53:34 #132
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166564492
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 17:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik weet nog niet of ik er zin in heb, 15x is wel heel veel en ze moeten vrij rap :P
Maar goed, meestal als ik bang ben voor een training valt het uiteindelijk wel mee. Gewoon achter mijn kleine snelle trainingsbuddy blijven plakken en niet nadenken..
Precies, gewoon de benen laten gaan ^O^
F means you're fucked
  donderdag 10 november 2016 @ 18:31:24 #133
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_166565207
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 09:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Puinduinen by Night, hoofdlampie op en knallen ^O^
dit dus, Puinduinen ken ik niet maar met een goede hoofdlamp is geen enkele trail onmogelijk
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 10 november 2016 @ 19:56:21 #134
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166566855
Zul je altijd zien...Verkoop ik mijn startnummer voor de Meijendelloop omdat ik prio geef aan een leuke activiteit met mini, gaan ze ineens die leuke activiteit met mini verplaatsen :(

Gelukkig is een dag later nog de Duinstrandloop, kan ik m'n frustraties eruit lopen ofzo
F means you're fucked
  donderdag 10 november 2016 @ 21:25:06 #135
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166570148
Intussen zit ik alweer op zo'n 5km met een minuutje wandelpauze en 0 voetproblemen. Ik had 7^^ uit m'n hoofd gezet, maar toch, omdat ik nog ergens hoop had, heb ik mijn startnummer eerder al omgezet naar de nacht (7km). En nu begint het toch te kriebelen. Zal ik niet gewoon starten volgende week zaterdag, gewoon lekker rustig lopen en zien waar het spreekwoordelijke schip strandt?

Hmm...
  donderdag 10 november 2016 @ 21:28:59 #136
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166570308
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:25 schreef Vork het volgende:
Intussen zit ik alweer op zo'n 5km met een minuutje wandelpauze en 0 voetproblemen. Ik had 7^^ uit m'n hoofd gezet, maar toch, omdat ik nog ergens hoop had, heb ik mijn startnummer eerder al omgezet naar de nacht (7km). En nu begint het toch te kriebelen. Zal ik niet gewoon starten volgende week zaterdag, gewoon lekker rustig lopen en zien waar het spreekwoordelijke schip strandt?

Hmm...
Ik zou nu zeker geen risico nemen. Volgend jaar weer een nieuwe 7HL :Y
F means you're fucked
pi_166570330
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 19:56 schreef YUR het volgende:
Zul je altijd zien...Verkoop ik mijn startnummer voor de Meijendelloop omdat ik prio geef aan een leuke activiteit met mini, gaan ze ineens die leuke activiteit met mini verplaatsen :(
Dat is wel heel sneu inderdaad! Maar misschien kun je komen aanmoedigen om toch nog een beetje sfeer te proeven? Beviel mij vorig jaar ook erg goed!
  donderdag 10 november 2016 @ 21:34:07 #138
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166570514
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:28 schreef YUR het volgende:

Ik zou nu zeker geen risico nemen. Volgend jaar weer een nieuwe 7HL :Y
Dat is natuurlijk wel de veiligste optie.... en de minst leuke. Ik wacht nog even af hoe ik van vanavond herstel, van't weekend nog maar een keer buiten lopen en eens horen wat de fysio ervan vindt. Als die zorgelijk kijkt of me uit begint te lachen, dan verpats ik m'n startbewijs.
  donderdag 10 november 2016 @ 21:40:29 #139
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166570757
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:34 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel de veiligste optie.... en de minst leuke. Ik wacht nog even af hoe ik van vanavond herstel, van't weekend nog maar een keer buiten lopen en eens horen wat de fysio ervan vindt. Als die zorgelijk kijkt of me uit begint te lachen, dan verpats ik m'n startbewijs.
Nog minder leuk is om na een mwoa-zevenheuvelennacht nog 3 maanden hier moeten posten dat je het lekker kunnen hardlopen zo mist :)

Maar eerlijk is eerlijk, ik begrijp je gedachtengang volkomen en ik zou misschien wel dezelfde fout maken als jij ;)
F means you're fucked
  donderdag 10 november 2016 @ 21:44:43 #140
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166570874
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 21:40 schreef YUR het volgende:
Nog minder leuk is om na een mwoa-zevenheuvelennacht nog 3 maanden hier moeten posten dat je het lekker kunnen hardlopen zo mist :)

Maar eerlijk is eerlijk, ik begrijp je gedachtengang volkomen en ik zou misschien wel dezelfde fout maken als jij ;)
Op dit moment zie ik vooral niet in waar en hoe het fout zou kunnen gaan. Tijd om er iig een nachtje over te slapen. ;)
  donderdag 10 november 2016 @ 22:47:20 #141
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166573028
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 19:56 schreef YUR het volgende:
Zul je altijd zien...Verkoop ik mijn startnummer voor de Meijendelloop omdat ik prio geef aan een leuke activiteit met mini, gaan ze ineens die leuke activiteit met mini verplaatsen :(

Gelukkig is een dag later nog de Duinstrandloop, kan ik m'n frustraties eruit lopen ofzo
Dat zuigt :(
Geen startbewijzen meer verpatsen voor mini dus :P

Maar inderdaad, kom gezellig aanmoedigen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166574338
Nou ik weet niet wat er aan de hand is met mijn benen deze week, ze gaan zo ongelooflijk lekker :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 11 november 2016 @ 07:43:37 #143
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166577086
Dit weekend is het weer tijd voor het jaarlijkse trainingsweekend van de club. 8 huisjes vol hardlopers die vooral hun alcoholgebruik trainen volgens mij :+ Oh, en dan de volgende ochtend kijken hoe je het beste hardloopt op een alcoholverbrandingsmotor...

Eens kijken of het me lukt om dat alcoholdeel een beetje te beperken :D
F means you're fucked
pi_166577974
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou ik weet niet wat er aan de hand is met mijn benen deze week, ze gaan zo ongelooflijk lekker :o
Ik hoop niet dat je dit weekeinde een wedstrijd moet lopen, want als ik het zo lees wordt dat helemaal niks.
  vrijdag 11 november 2016 @ 10:42:17 #145
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166578964
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou ik weet niet wat er aan de hand is met mijn benen deze week, ze gaan zo ongelooflijk lekker :o
Niet nadenken, gewoon happy wezen :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166579398
Dit is wel een erg gave foto, Mr B:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Je houdt wel je armen te hoog, al is het raar dat ik dat tegen de nummer 4 in een achterlijk snelle tijd zeg)
pi_166579755
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit is wel een erg gave foto, Mr B:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Je houdt wel je armen te hoog, al is het raar dat ik dat tegen de nummer 4 in een achterlijk snelle tijd zeg)
Een zeer terechte opmerking over de loophouding! Ik weet dat ik aan het eind van een wedstrijd, als de vermoeidheid toeslaat, verkrampt ga lopen. Dwz schouders opgetrokken, armen hoog en licht voorovergebogen. Deze (inderdaad gave) foto is genomen op km 8,5 ongeveer dus dat klopt wel.
Bij de strandopgang stond overigens de trainer van de nr 1-3 die de aanwijzing toeschreeuwde om de armen actief in te zetten en dan gaat het weer goed. Dat heb ik dus soms nodig.

Maar ik beloof dat ik er voortaan beter op zal letten
pi_166582172
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit is wel een erg gave foto, Mr B:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Je houdt wel je armen te hoog, al is het raar dat ik dat tegen de nummer 4 in een achterlijk snelle tijd zeg)
Het inzakken van de heupen vind ik meer problematisch als we toch commentaar gaan leveren :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166582469
Dat album vangt wel goed de schoonheid en het afzien van hardlopen zeg :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166583583
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 14:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Dat album vangt wel goed de schoonheid en het afzien van hardlopen zeg :o
En dan was het dit jaar echt heel makkelijk qua omstandigheden. Hier nogmaals het filmpje van de editie van 2013: https://vimeo.com/78488326
  vrijdag 11 november 2016 @ 16:05:47 #151
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166584778
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 15:02 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

En dan was het dit jaar echt heel makkelijk qua omstandigheden. Hier nogmaals het filmpje van de editie van 2013: https://vimeo.com/78488326
Dit jaar kon je met een kater nog een fatsoenlijke tijd lopen *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166586520
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het inzakken van de heupen vind ik meer problematisch als we toch commentaar gaan leveren :P
Eigenlijk is Mr. B maar een belabberde loper. :{w Het is een raadsel hoe hij hiermee 4e is geworden.

Ik heb gisteren in de zeiknatte regen een stukje interval gedaan. Voor het eerst dat ik echt zin had om te gaan ondanks de kou en regen.
pi_166586580
Ik was zondag te snel voor de foto :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166586808
Iemand nog behoefte aan een startnummer voor de 7^^loop? Voor mij gaat het hem niet worden, wandelen naar de winkels is al een opgave.
  vrijdag 11 november 2016 @ 19:33:03 #155
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_166588303
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 15:02 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

En dan was het dit jaar echt heel makkelijk qua omstandigheden. Hier nogmaals het filmpje van de editie van 2013: https://vimeo.com/78488326
"het was strijden tegen de elementen".. ja, natuurlijk, als 1000 mensen om je heen dat lopen te roepen dan ga je het op een gegeven moment zelf ook geloven.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_166589083
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

"het was strijden tegen de elementen".. ja, natuurlijk, als 1000 mensen om je heen dat lopen te roepen dan ga je het op een gegeven moment zelf ook geloven.
Daar gaat mijn stoere verhaal voor op verjaardagen :'(
pi_166589815
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:30 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je dit weekeinde een wedstrijd moet lopen, want als ik het zo lees wordt dat helemaal niks.
Volgende week pas, en ik ga zondag met MrB trainen dus ik zorg wel dat die me nog even sloopt ;)
Overigens ben ik het nog steeds niet eens met dat verband, ik heb ook vaak genoeg een goede prestatie geleverd wanneer ik me echt sterk voelde!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 12 november 2016 @ 04:39:29 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_166598996
My god, de hardloopexpo hier is erg gaaf. GuGels gescoord die ik tot nu toe alleen op ebay kon vinden, startnummers en shirts gescoord, honderden standjes met toffe hardloopspulletjes, lichtgevende dingetjes, Rock 'n Roll run merchandise O+ Morgen de 5K rond zessen (het is hier nu 19:39, jullie slapen nu :D )
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 12 november 2016 @ 08:25:20 #159
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166599591
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:39 schreef SEMTEX het volgende:
My god, de hardloopexpo hier is erg gaaf. GuGels gescoord die ik tot nu toe alleen op ebay kon vinden, startnummers en shirts gescoord, honderden standjes met toffe hardloopspulletjes, lichtgevende dingetjes, Rock 'n Roll run merchandise O+ Morgen de 5K rond zessen (het is hier nu 19:39, jullie slapen nu :D )
Klinkt leuk!!! Heel veel plezier daar
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166600158
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:10 schreef Angel-A het volgende:
Iemand nog behoefte aan een startnummer voor de 7^^loop? Voor mij gaat het hem niet worden, wandelen naar de winkels is al een opgave.
-O- Wat is er gebeurd?
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:04:52 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166601295
Meld. Ik heb hardgelopen gejogd!

Wat voelde dat top! Kijken hoe dat morgen aanvoelt. Ik ga in november nog wat freewheelen en in december dan maar weer beginnen met een soort Evy. En dan mag ik hier ook weer een beetje posten, toch? :s)

Het vreemde is dat het voelt alsof ik zo weer een wedstrijd zou kunnen lopen. Absurd dat ik alles weer moet gaan opbouwen, maar ook wel weer leuk.
  Moderator zaterdag 12 november 2016 @ 11:07:11 #162
155227 crew  Guppy
dus
pi_166601320
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:04 schreef Quoi het volgende:
Meld. Ik heb hardgelopen gejogd!

Wat voelde dat top! Kijken hoe dat morgen aanvoelt. Ik ga in november nog wat freewheelen en in december dan maar weer beginnen met een soort Evy. En dan mag ik hier ook weer een beetje posten, toch? :s)

Het vreemde is dat het voelt alsof ik zo weer een wedstrijd zou kunnen lopen. Absurd dat ik alles weer moet gaan opbouwen, maar ook wel weer leuk.
Jij mag toch sowieso hier posten? :( o|O
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:11:39 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166601392
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jij mag toch sowieso hier posten? :( o|O
Dat is waar. Maar laten we zeggen dat ik weer iets hardloperigs te melden heb :P
  Moderator zaterdag 12 november 2016 @ 11:12:34 #164
155227 crew  Guppy
dus
pi_166601408
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:11 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar laten we zeggen dat ik weer iets hardloperigs te melden heb :P
Dat dient sowieso gevierd te worden! *O* fijn dat het zo goed voelt!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:14:16 #165
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166601441
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:11 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar laten we zeggen dat ik weer iets hardloperigs te melden heb :P
Welcome back *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:31:25 #166
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166601779
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Welcome back *O*
Dankje. Ik hoor graag jouw PR's, dan heb ik weer een punt waar ik naartoe kan werken ;) :P
pi_166603471
Ik ging weg voor een rondje van 7 of 8 kilometer, maar het ging wel lekker en het was zo lekker koud weer en toen heb ik uiteindelijk ruim 11 kilometer gelopen in nog best een aardig tempo.

Meer dan tien kilometer gelopen dat was ook al dik vier maanden geleden. Dus ik ben weer blij!

Semtex: ik heb nog Gu Gels liggen. En aangezien ik het komende jaar toch geen marathons loop, mag je die best krijgen van me.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_166603535
Even een vraag in de categorie 'grootmoeders tips'. Ik heb twee favoriete singlets om races in te doen. Vaak ben ik na een race totaal naar de klote dus prop ik vermoeid mn gebruikte singlet met startnummer en speldjes er nog aan ergens in een plastic zak of in mn wasmand. Gevolg? Ze zien er zo uit:



Iemand een tip om die roestvlekken er uit te krijgen zonder de singlet helemaal te verkloten?
pi_166603650
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

-O- Wat is er gebeurd?
Na een hele lekkere training vorige week kreeg ik bij het teruglopen naar de parkeerplaats pijn aan mijn hiel. Peesplaatontsteking wordt het genoemd, maar een echte ontsteking is het niet, meer een soort permanente kramp in de peesplaat waarbij de aanhechting aan het hielbot het vervelendst is omdat ik er niet op kan staan. Kan even duren voor het weg is. Dry needling in mijn voet zag ik niet zitten, dat is het enige dat de fysio er aan kan doen. Vanmorgen wel even 2 km hard gelopen, gewoon om te proberen, het lukte maar elke stap deed net zoveel pijn als wandelen. 15 km is me nu even te ver.

Quoi wat lekker dat je weer kan rennen!
pi_166611055
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 13:00 schreef Angel-A het volgende:

[..]

Na een hele lekkere training vorige week kreeg ik bij het teruglopen naar de parkeerplaats pijn aan mijn hiel. Peesplaatontsteking wordt het genoemd, maar een echte ontsteking is het niet, meer een soort permanente kramp in de peesplaat waarbij de aanhechting aan het hielbot het vervelendst is omdat ik er niet op kan staan. Kan even duren voor het weg is. Dry needling in mijn voet zag ik niet zitten, dat is het enige dat de fysio er aan kan doen. Vanmorgen wel even 2 km hard gelopen, gewoon om te proberen, het lukte maar elke stap deed net zoveel pijn als wandelen. 15 km is me nu even te ver.

Quoi wat lekker dat je weer kan rennen!
Bah :( hopelijk kun je snel weer lekker rennen!

En Q *O*
  Moderator zaterdag 12 november 2016 @ 20:15:40 #171
155227 crew  Guppy
dus
pi_166611511
Ik had vandaag weer eens een beestje tijdens het rennen O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 12 november 2016 @ 20:28:01 #172
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166611780
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:31 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dankje. Ik hoor graag jouw PR's, dan heb ik weer een punt waar ik naartoe kan werken ;) :P
_O-

5 km: 24.59
10 km: 53.41 niet pijllproof
15 km: 1.19.40
Hm: 1.56.25
25 km: 2.37.

Leuk, weer iemand om mee te strijden O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 12 november 2016 @ 20:31:27 #173
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166611852
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had vandaag weer eens een beestje tijdens het rennen O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egeltje?
Cute!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166612231
Het was wat aan de frisse kant vandaag in Vollenhove!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lopen ging nergens naar, mijn conditie is op de één of andere manier behoorlijk naar de vaantjes door het minder slapen 's nachts. Hindernisjes geen probleem. Uiteindelijk iets langzamer dan vorig jaar, maar wel meer punten omdat ik dichter achter de nummer 1 zat. Al met al wel tevreden.

Knie irriteert nu wel een beetje. De fysiotherapeut zegt dat het lichte overbelasting is, als ik het niet te gek maak moet het vanzelf weer overgaan. Alleen herstellen pezen helaas nogal langzaam dus het kan nog wel een tijd duren... -O-
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_166613083
Welke kleur startvak heeft men hier volgende week in Nijmegen?

Ik geel, ben wel benieuwd hoe lang na de eerste start dat is maar kan er nog niks over vinden..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166613140
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 20:50 schreef Cynic het volgende:
Het was wat aan de frisse kant vandaag in Vollenhove!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lopen ging nergens naar, mijn conditie is op de één of andere manier behoorlijk naar de vaantjes door het minder slapen 's nachts. Hindernisjes geen probleem. Uiteindelijk iets langzamer dan vorig jaar, maar wel meer punten omdat ik dichter achter de nummer 1 zat. Al met al wel tevreden.

Knie irriteert nu wel een beetje. De fysiotherapeut zegt dat het lichte overbelasting is, als ik het niet te gek maak moet het vanzelf weer overgaan. Alleen herstellen pezen helaas nogal langzaam dus het kan nog wel een tijd duren... -O-
Oef, goede motivatie om niet van de hindernis af te vallen!

Ik ga nu nog even lopen, al het daglicht is opgegaan aan Ikea klussen :(
Maar mijn bibliotheek is nu wel af!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zaterdag 12 november 2016 @ 22:00:40 #177
155227 crew  Guppy
dus
pi_166613693
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 21:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Welke kleur startvak heeft men hier volgende week in Nijmegen?

Ik geel, ben wel benieuwd hoe lang na de eerste start dat is maar kan er nog niks over vinden..
Dat staat toch in het boekje?

Ik kom aanmoedigen trouwens. Ben je te herkennen aan een rode roos? :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport zaterdag 12 november 2016 @ 22:46:08 #178
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_166614653
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 21:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Welke kleur startvak heeft men hier volgende week in Nijmegen?

Ik geel, ben wel benieuwd hoe lang na de eerste start dat is maar kan er nog niks over vinden..
Rood, alleen geen idee hoe het werkt
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_166615375
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 22:00 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat staat toch in het boekje?

Ik kom aanmoedigen trouwens. Ben je te herkennen aan een rode roos? :+
Ohja, zo kort had ik er dus naar gekeken :P
Derde startvak, prima denk ik. Weet alleen niet of ik nog oude truien heb om weg te doen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166615904
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 22:46 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Rood, alleen geen idee hoe het werkt
Tot volgende week dan!

Ook rood.
pi_166616010
Blauw op zaterdag en bruin op zondag.

Vandaag 17 km gelopen met de groep, het beoogde tempo was 5.30/km. Maar dat hebben we niet helemaal gehaald, mede doordat het parcours door het bos ging met veel modder en hoogteverschil. En dat ik verkouden ben hielp ook niet echt...
pi_166616730
Groen, groen, groen! :P
Nee, ik heb ook blauw en bruin.

Sinds gister een mankepoot, maar dat loop ik er wel uit. Moet volgende week goedkomen.

Vandaag klein duurloopje gedaan en toen ik wind mee had en de zon op mijn rug, was ik toch best wel aan het zweten! Met opgestroopte mouwe en handschoenen aan gelopen.
Het was echt lekker lopen in de Ooijpolder: mooie lucht, zonnetje, koeien, reiger.
pi_166619415
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 21:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oef, goede motivatie om niet van de hindernis af te vallen!

Ik ga nu nog even lopen, al het daglicht is opgegaan aan Ikea klussen :(
Maar mijn bibliotheek is nu wel af!
Haha, zo werkt het helaas niet helemaal. Het parcours loopt meestal ook wel een paar keer door het water. Dit keer gelukkig hooguit tot aan m'n middel. Maar als je uit zoiets valt ben je inderdaad wel nat en koud.
Koud water doet ook gekke dingen met je spieren als je daarna nog weer hard moet lopen (kuiten worden nogal stijf)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Cynic op 13-11-2016 09:14:23 ]
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_166619575
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 23:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ohja, zo kort had ik er dus naar gekeken :P
Derde startvak, prima denk ik. Weet alleen niet of ik nog oude truien heb om weg te doen..
Het hangt er natuurlijk vanaf of blauw een business vak is, want anders ben je in geel ook genaaid :+ . Ik start hopelijk ook in geel. Ik moet eerst maar weer eens beter worden...
pi_166619787
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 07:47 schreef Devv het volgende:

[..]

Het hangt er natuurlijk vanaf of blauw een business vak is, want anders ben je in geel ook genaaid :+ . Ik start hopelijk ook in geel. Ik moet eerst maar weer eens beter worden...
Het gaat me er ook om dat je niet een halfuur daar staat te vernikkelen.. Alhoewel dat met de 7^^ wel weer beter geregeld is omdat je weet hoe laat elk vak start dus ook later daar kunt gaan staan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zondag 13 november 2016 @ 08:39:21 #186
155227 crew  Guppy
dus
pi_166619889
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 23:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ohja, zo kort had ik er dus naar gekeken :P
Derde startvak, prima denk ik. Weet alleen niet of ik nog oude truien heb om weg te doen..
Gewoon een poncho pakken, doet praktisch iedereen ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator zondag 13 november 2016 @ 08:42:14 #187
155227 crew  Guppy
dus
pi_166619925
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 23:57 schreef McTwente het volgende:
Blauw op zaterdag en bruin op zondag.

Vandaag 17 km gelopen met de groep, het beoogde tempo was 5.30/km. Maar dat hebben we niet helemaal gehaald, mede doordat het parcours door het bos ging met veel modder en hoogteverschil. En dat ik verkouden ben hielp ook niet echt...
Oranje heb ik op zaterdag. Gisteren op m'n nieuwe schoenen gelopen (ik heb nieuwe schoenen!) en dat ging op zich wel. Máár ik hik al een paar dagen tegen verkouden zijn aan... Kuchen en zo, meh. Tot nu toe niet zo'n drama, maar het wordt ook nog niet echt beter. Gedoe!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_166620681
De voorlopige weersverwachting voor zondag is 7-9 graden met wolken en zon.
Dat wordt dus weer kort-kort met sleeves en poncho. Ik heb er zin in.

Zo nog even een 5k. En mijn re-neusgat loopt een beetje, het heerst. Bij mij zal dat wel door de griepprik en huisstofmijt komen. Ik voel me wel fit.
pi_166620707
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 08:42 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oranje heb ik op zaterdag. Gisteren op m'n nieuwe schoenen gelopen (ik heb nieuwe schoenen!) en dat ging op zich wel. Máár ik hik al een paar dagen tegen verkouden zijn aan... Kuchen en zo, meh. Tot nu toe niet zo'n drama, maar het wordt ook nog niet echt beter. Gedoe!
Pre7^^verkoudheidboks!
pi_166622055
Nou Zwabber, je kunt weer gerustgesteld zijn want vandaag ging de training weer echt voor geen meter :P Dus dan komt het vast goed in Nijmegen.
2x12 minuten @ 4.15 met 3 minuten voelde echt zwaar en gingen in 4.17-4.20, terwijl ik dezelfde training een paar weken terug nog in 4.11-4.13 liep. Complimenten voor MrB die mijn gesteun en gemopper verdragen heeft en stoicijns het tempo bleef vasthouden! En ik heb weer wat mooie nieuwe paden ontdekt daardoor!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166622286
Ik begin ein-de-lijk hardlopen weer gewoon leuk te vinden, ipv dat ik mezelf naar buiten moet sleuren omdat ik weet dat het heus wel goed voor me is. Dat is best een welkome ontwikkeling. Hopelijk weet ik het ook een beetje vast te houden.
pi_166623027
Zo dat was m. Laatste start to run les. 5.7 km in 34 minuten en gemiddeld 9.8 a 9.9 km per uur gerend. Ik ben tevreden. Was ook nog eens mijn 100ste workout, wel grappig die statistieken.

Volgende keer maar eens de Keep Running serie proberen. Op naar de 10.
pi_166623046
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 12:06 schreef hatsaflats het volgende:
Ik begin ein-de-lijk hardlopen weer gewoon leuk te vinden, ipv dat ik mezelf naar buiten moet sleuren omdat ik weet dat het heus wel goed voor me is. Dat is best een welkome ontwikkeling. Hopelijk weet ik het ook een beetje vast te houden.
Leuk om te horen! Ik had het zelfde in het begin hoor. Maar als het steeds beter gaat dan krijg je er juist weer zin in. Succes!
pi_166623968
Bruin hier! Klinken als goede weersvoorspellingen/ Kans op oververhitting is dan niet groot :)
pi_166623985
Rd, alles goed?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_166624263
Wat doet/deed RD dit weekend?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166624732
Een snelle 5k gelopen en PR met ruim 3 minuten verbeterd (hehe, ik loop zelden 5k). Ik vind het nog steeds raar dat ik zulke snelle tijden neerzet.
Maar ik word er wel moe van. Even een dutje doen dus. :@
  Moderator zondag 13 november 2016 @ 14:29:57 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_166624763
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat doet/deed RD dit weekend?
Schudden. Aardbeving in NZ ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_166625168
Oh jee. :o
Het is daar nu nacht toch?
Hopelijk laat hij morgen gauw wat van zich horen.
  Forum Admin zondag 13 november 2016 @ 15:05:15 #200
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_166625376
Zow ook weer een rondje gedaan. Ik ben mijn afstanden wat aan het oprekken voor de bruggenloop. Ik had een uur willen rennen, maar kwam wat meters te kort. En na 8 km begon mijn heup op te spelen. Het weer was wel lekker. ff douchen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_166625562
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Schudden. Aardbeving in NZ ;)
Ah, oke! Hopelijk is alles inderdaad goed dan.
Sinds ik geen tv of radio meer heb mis ik in het weekend nog wel eens wat nieuws :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166626283
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 11:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou Zwabber, je kunt weer gerustgesteld zijn want vandaag ging de training weer echt voor geen meter :P Dus dan komt het vast goed in Nijmegen.
2x12 minuten @ 4.15 met 3 minuten voelde echt zwaar en gingen in 4.17-4.20, terwijl ik dezelfde training een paar weken terug nog in 4.11-4.13 liep. Complimenten voor MrB die mijn gesteun en gemopper verdragen heeft en stoicijns het tempo bleef vasthouden! En ik heb weer wat mooie nieuwe paden ontdekt daardoor!
Het is waterkoud buiten. Echt afschuwelijk weer. Maar ik ben inderdaad nu wel gerustgesteld. Ik denk dat jij sub 1:05 kan lopen.

quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 12:06 schreef hatsaflats het volgende:
Ik begin ein-de-lijk hardlopen weer gewoon leuk te vinden, ipv dat ik mezelf naar buiten moet sleuren omdat ik weet dat het heus wel goed voor me is. Dat is best een welkome ontwikkeling. Hopelijk weet ik het ook een beetje vast te houden.
Jij kan dat! ^O^

quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 14:27 schreef wyccie het volgende:
Een snelle 5k gelopen en PR met ruim 3 minuten verbeterd (hehe, ik loop zelden 5k). Ik vind het nog steeds raar dat ik zulke snelle tijden neerzet.
Maar ik word er wel moe van. Even een dutje doen dus. :@
Blijkbaar is het kwartje gevallen! Bijzonder mooie tijd, 5 s onder mijn PR. Jij kunt nog veel sneller.
pi_166626376
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 15:49 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het is waterkoud buiten. Echt afschuwelijk weer. Maar ik ben inderdaad nu wel gerustgesteld. Ik denk dat jij sub 1:05 kan lopen.

[..]

Jij kan dat! ^O^

[..]

Blijkbaar is het kwartje gevallen! Bijzonder mooie tijd, 5 s onder mijn PR. Jij kunt nog veel sneller.
Ik weet ook dat ik dat kan aangezien ik tijdens mijn laatste HM in 1.03 nog wat doorkwam :P Maar of het volgende week gaat lukken en of ik niet voortijdig uit elkaar val is een tweede..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166626439
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 15:53 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik weet ook dat ik dat kan aangezien ik tijdens mijn laatste HM in 1.03 nog wat doorkwam :P Maar of het volgende week gaat lukken en of ik niet voortijdig uit elkaar val is een tweede..
Ok, dan schat ik je nu in op net boven het uur.
  Moderator zondag 13 november 2016 @ 16:14:26 #205
155227 crew  Guppy
dus
pi_166626912
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 14:54 schreef wyccie het volgende:
Oh jee. :o
Het is daar nu nacht toch?
Hopelijk laat hij morgen gauw wat van zich horen.
Hij is oké hoor ;) niet eens wat gevoeld
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_166627049
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 15:56 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ok, dan schat ik je nu in op net boven het uur.
Grapjas, ik ben nu echt lang niet zo fit als toen. Maar dat geeft niet, is gewoon weer een eerste wedstrijd om weer over de wedstrijdvrees heen te komen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166627852
Wyccie en cynic goed bezig :) En LT fijn dat jou trainingen goed gingen van de week. En mr.B heeft het vandaag stiekem gewoon zwaarder voor je gemaakt haha. Mossel ook heel fijn dat jij weer lekker aan het lopen bent, zelfde geld voor hats.
Doubledip Gefeliciteerd! Heel goed. Op naar de 10km!
En guppy hopelijk is je verkoudheid wat minder bij de 7^^ nacht!

Vandaag de Lintloop in Vleuten gelopen! Echt een heel mooi parcours. 5 mijl, in 55:26 Heb echt een mooi grafiekje nu :P. Heel constant gelopen. Ondanks dat ben ik toch 339/344.. Dat is wel een beetje een teleurstelling, maar het was kleinschalig dus geen probleem.. Nu wel last van mijn knie :(. Tijdens het lopen ging het wel dankzij de tape.

Ik ben iig wel trots op mezelf want dit is de eerste 8km aan een stuk :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166628127
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 16:48 schreef xMissi het volgende:
-
Lekker bezig geweest zo te zien! Toch fijn als je steeds iets meer kilometers aan een stuk kan lopen :)
pi_166628215
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 16:48 schreef xMissi het volgende:
Wyccie en cynic goed bezig :) En LT fijn dat jou trainingen goed gingen van de week. En mr.B heeft het vandaag stiekem gewoon zwaarder voor je gemaakt haha.
Inderdaad, niemand kan mij ongestraft van ingezakte heupen beschuldigen >:)
pi_166631212
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 14:27 schreef wyccie het volgende:
Een snelle 5k gelopen en PR met ruim 3 minuten verbeterd (hehe, ik loop zelden 5k). Ik vind het nog steeds raar dat ik zulke snelle tijden neerzet.
Maar ik word er wel moe van. Even een dutje doen dus. :@
Wat is/was je record als ik vragen mag?
Ben benieuwd of ik met mijn 27:15 in de buurt kom van jouw razendsnelle loopjes.
pi_166631255
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 16:48 schreef xMissi het volgende:
Wyccie en cynic goed bezig :) En LT fijn dat jou trainingen goed gingen van de week. En mr.B heeft het vandaag stiekem gewoon zwaarder voor je gemaakt haha. Mossel ook heel fijn dat jij weer lekker aan het lopen bent, zelfde geld voor hats.
Doubledip Gefeliciteerd! Heel goed. Op naar de 10km!
En guppy hopelijk is je verkoudheid wat minder bij de 7^^ nacht!

Vandaag de Lintloop in Vleuten gelopen! Echt een heel mooi parcours. 5 mijl, in 55:26 Heb echt een mooi grafiekje nu :P. Heel constant gelopen. Ondanks dat ben ik toch 339/344.. Dat is wel een beetje een teleurstelling, maar het was kleinschalig dus geen probleem.. Nu wel last van mijn knie :(. Tijdens het lopen ging het wel dankzij de tape.

Ik ben iig wel trots op mezelf want dit is de eerste 8km aan een stuk :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow 8 km aan een stuk is wel echt heel nice, gefeliciteerd! :)
pi_166631284
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 15:49 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het is waterkoud buiten. Echt afschuwelijk weer. Maar ik ben inderdaad nu wel gerustgesteld. Ik denk dat jij sub 1:05 kan lopen.

[..]

Jij kan dat! ^O^

[..]

Blijkbaar is het kwartje gevallen! Bijzonder mooie tijd, 5 s onder mijn PR. Jij kunt nog veel sneller.
Hoe kom je daar nou weer bij? Het was vanmorgen uitstekend hardloopweer. Bijna nog beter dan vorige week!
pi_166632473
DoubleDip, ik heb 23:13 gelopen.
Je vraag verbaast me eigenlijk, want er zijn zat lopers hier die veel sneller zijn.

quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 16:48 schreef xMissi het volgende:
Ik ben iig wel trots op mezelf want dit is de eerste 8km aan een stuk :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht! Heel goed gedaan. Leuke medaille ook.
pi_166632597
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 12:06 schreef hatsaflats het volgende:
Ik begin ein-de-lijk hardlopen weer gewoon leuk te vinden, ipv dat ik mezelf naar buiten moet sleuren omdat ik weet dat het heus wel goed voor me is. Dat is best een welkome ontwikkeling. Hopelijk weet ik het ook een beetje vast te houden.
Kwam je hardloopdip door een blessure of gewoon geen zin gehad?
Ik vind het in dit seizoen nog steeds moeilijk om naar buiten te gaan eigenlijk. :@
Zit je nu weer op je oude niveau?
pi_166633216
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef thettes het volgende:
Iemand een tip om die roestvlekken er uit te krijgen zonder de singlet helemaal te verkloten?
Ik zie dat je verwarmde citroensap kunt gebruiken. Inwrijven en dan met koud water uitspoelen. Evt. daarna nog gewoon wassen.
Of inwrijven met een mengsel van zout en azijn en een half uur in laten trekken.
Succes.
pi_166633662
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 18:50 schreef wyccie het volgende:

[..]

Kwam je hardloopdip door een blessure of gewoon geen zin gehad?
Ik vind het in dit seizoen nog steeds moeilijk om naar buiten te gaan eigenlijk. :@
Zit je nu weer op je oude niveau?
Nette tijd op de 5 zeg!

Ik ben vooral minder gaan lopen door werk op een uur rijden van huis. Zodra er files staan wordt het nogal puzzelen met tijd/energie. En tijdens het steeds weer opnieuw opbouwen ook nog wat blessuretjes opgelopen. Loop nu alweer zo'n 2,5 jaar matig, veel te lang!

Oude niveau duurt nog wel even, op de 10 zit ik er nu nog 20sec/km vanaf :P Ik probeer vooral gewoon rustig op te bouwen en heel te blijven. Ik kan volgens mij al wel veel harder, maar dan is dat heel blijven weer wat moeilijker :')
pi_166634137
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 18:48 schreef wyccie het volgende:
DoubleDip, ik heb 23:13 gelopen.
Je vraag verbaast me eigenlijk, want er zijn zat lopers hier die veel sneller zijn.

[..]

En terecht! Heel goed gedaan. Leuke medaille ook.
Hoe lang denk je nog weg te kunnen komen met de 'ik ben een langzame loper-act' :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166635169
Oh ja, werk/file is funest voor je trainingen.
Vooral als het al zo snel donker wordt. En koud en nat. :@
Doe gewoon rustig aan hè, beter gestaag blijven lopen dan snel en kapot.

LT, ik snapte gewoon niet waarom ik eruit gepikt werd om mee te vergelijken.
Ik weet wel dat ik nu sneller ben geworden, maar Murmel grapte al dat ik nu concurrentie voor jou ga worden. En dat gaat dus echt nooit gebeuren, hè! :D
Het is nog even wennen om mezelf 'snel' te vinden.
Ik denk nog steeds dat het allemaal toeval is, of een momentopname, en dat ik volgend jaar weer langzaam word. :')
pi_166639204
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 18:48 schreef wyccie het volgende:
DoubleDip, ik heb 23:13 gelopen.
Je vraag verbaast me eigenlijk, want er zijn zat lopers hier die veel sneller zijn.

[..]

En terecht! Heel goed gedaan. Leuke medaille ook.
Nou ik vind het echt pijlsnel hoor :o

quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:49 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, werk/file is funest voor je trainingen.
Vooral als het al zo snel donker wordt. En koud en nat. :@
Doe gewoon rustig aan hè, beter gestaag blijven lopen dan snel en kapot.

LT, ik snapte gewoon niet waarom ik eruit gepikt werd om mee te vergelijken.
Ik weet wel dat ik nu sneller ben geworden, maar Murmel grapte al dat ik nu concurrentie voor jou ga worden. En dat gaat dus echt nooit gebeuren, hè! :D
Het is nog even wennen om mezelf 'snel' te vinden.
Ik denk nog steeds dat het allemaal toeval is, of een momentopname, en dat ik volgend jaar weer langzaam word. :')
Impostor syndrome?
pi_166639349
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:49 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, werk/file is funest voor je trainingen.
Vooral als het al zo snel donker wordt. En koud en nat. :@
Doe gewoon rustig aan hè, beter gestaag blijven lopen dan snel en kapot.

LT, ik snapte gewoon niet waarom ik eruit gepikt werd om mee te vergelijken.
Ik weet wel dat ik nu sneller ben geworden, maar Murmel grapte al dat ik nu concurrentie voor jou ga worden. En dat gaat dus echt nooit gebeuren, hè! :D
Het is nog even wennen om mezelf 'snel' te vinden.
Ik denk nog steeds dat het allemaal toeval is, of een momentopname, en dat ik volgend jaar weer langzaam word. :')
Nou, kijk eens in het lijstje, wie is er verder nog sneller dan jij op de 5k? ;) Voor zover ik kan zien alleen Semtex en ik, misschien Hats ook? Maar ik gok dat jij nog veel harder zou kunnen als je meer op snelheid zou trainen. En misschien heb ik nog iets meer pure snelheid, maar als ik één wedstrijd loop dan moet ik een paar dagen echt rustig aan doen, en jij loopt er 3 in één weekend ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166639436
In 2013 was ik nog wel sneller (22:28), nu loopt wyccie me er makkelijk uit.
pi_166640317
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 21:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]

Impostor syndrome?
Die kende ik nog niet. :D
Dat soort fenomenen zijn mooi, vaak herkenbaar.

LT, ik denk dat mijn sterke punt is dat ik doe wat ik zelf wil en voel wat goed is, en dat daardoor mijn belastbaarheid zo groot is. Zou ik die strenge tempotrainingen doen, dan denk ik dat ik daar kapot aan kan gaan.
Maar mijn trainer zegt het ook, hoor. Hij denkt dat ik nog sneller kan lopen en vindt dat ik eens serieus moet intervallen, en meer rust nemen. Maar door te lopen zoals ik nu doe hoef ik niet eens te herstellen. :P
  zondag 13 november 2016 @ 22:27:20 #223
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166640430
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 12:54 schreef DoubleDip het volgende:
Zo dat was m. Laatste start to run les. 5.7 km in 34 minuten en gemiddeld 9.8 a 9.9 km per uur gerend. Ik ben tevreden. Was ook nog eens mijn 100ste workout, wel grappig die statistieken.

Volgende keer maar eens de Keep Running serie proberen. Op naar de 10.
*O* goed gedaan!

@hats: fijn :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 13 november 2016 @ 22:38:10 #224
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166640699
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 21:47 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou, kijk eens in het lijstje, wie is er verder nog sneller dan jij op de 5k? ;) Voor zover ik kan zien alleen Semtex en ik, misschien Hats ook? Maar ik gok dat jij nog veel harder zou kunnen als je meer op snelheid zou trainen. En misschien heb ik nog iets meer pure snelheid, maar als ik één wedstrijd loop dan moet ik een paar dagen echt rustig aan doen, en jij loopt er 3 in één weekend ;)
Ik kan het lijstje niet meer bijwerken want weet dat wachtwoord niet meer
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166642327
Was de bedoeling dat ik een gemakkelijke 15km zou rennen vanavond, (zeker gezien ik gisteravond een paar pilsjes heb gehad). Ben toch iets te hard gaan rennen, en dat voel ik nu.

Vergeleken met een aantal weken terug ben ik wel langzamer gaan rennen, dus dat is wel behoorlijk positief.

De 5km wil ik ook weer eens proberen, maar echt een gaatje ervoor heb ik niet gevonden. Zijn allemaal behoorlijke tijden die ik hier lees!
  maandag 14 november 2016 @ 01:49:26 #226
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_166642833
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 14:54 schreef wyccie het volgende:
Oh jee. :o
Het is daar nu nacht toch?
Hopelijk laat hij morgen gauw wat van zich horen.
Alles goed hier!
Het getroffen gebied ligt 700 km ten noorden van mij.
Gelukkig "maar" twee doden (aardbeving was in de vroege morgen dus veel mensen in bed) maar de schade is aanzienlijk.
Het getroffen gebied is van de buitenwereld afgesloten en het leger is bezig om medisch personeel, USAR teams en noodvoorzieningen in te vliegen.
Gister heb ik de Hump Ridge Track gelopen, voor een groot deel langs de kust....gelukkig toen nog geen beving want voor een groot deel van het zuider eiland is nog een tsunami-waarschuwing van kracht voor de kustgebieden.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_166643265
Wat betekent het als de zijkant van je voet zeer gaat doen bij het lopen? Had er al eerder last van, gisteren weer. Ben gewoon doorgelopen omdat het wel ging, maar het is wel irritant. Bij gewoon wandelen voel ik het ook. Heb ff Gegoogeld, maar kwam niet heel veel nuttigs uit.
pi_166643893
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 18:19 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? Het was vanmorgen uitstekend hardloopweer. Bijna nog beter dan vorige week!
Wat is dit nou weer? Juist jij hoort mij gelijk te geven. Het is waterkoud.
pi_166644428
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 07:38 schreef DoubleDip het volgende:
Wat betekent het als de zijkant van je voet zeer gaat doen bij het lopen? Had er al eerder last van, gisteren weer. Ben gewoon doorgelopen omdat het wel ging, maar het is wel irritant. Bij gewoon wandelen voel ik het ook. Heb ff Gegoogeld, maar kwam niet heel veel nuttigs uit.
Kan van alles betekenen, je bent ook niet echt duidelijk over wat voor pijn het is.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166644798
http://losseveter.nl/2016(...)nker/#comment-183327

@MrB, zie de comments, het internet is net zo verdeeld als wij..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 14 november 2016 @ 12:02:58 #231
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_166646241
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
http://losseveter.nl/2016(...)nker/#comment-183327

@MrB, zie de comments, het internet is net zo verdeeld als wij..
De doodlopers zijn de mensen die in het donker in het zwart lopen op een weg waar ook auto's rijden...

Dan ben ik maar liever een rennende kerstboom :Y

Ik heb gister m'n test voor de Meijendelloop goed doorstaan, 22,5 km op de teller zonder directe noemenswaardige problemen. En tempo viel niet tegen, zo rond de 4:45, dus die 25 km binnen de twee uur moet te doen zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_166648652
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
http://losseveter.nl/2016(...)nker/#comment-183327

@MrB, zie de comments, het internet is net zo verdeeld als wij..
Het internet is soms net het echte leven...
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
Ik heb gister m'n test voor de Meijendelloop goed doorstaan, 22,5 km op de teller zonder directe noemenswaardige problemen. En tempo viel niet tegen, zo rond de 4:45, dus die 25 km binnen de twee uur moet te doen zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hem al voorbijkomen op Strava ^O^ Dat gaat helemaal goed komen over twee weken. Misschien wel voorlopig vaatwassers en ander huishoudelijke apparaten vermijden. Voor de zekerheid
  maandag 14 november 2016 @ 15:05:12 #233
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166649637
Dat laatste advies geldt sowieso :)

MD je bent wel lekker snel terug op respectabel niveau zeg!
  maandag 14 november 2016 @ 15:14:40 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_166649824
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ging weg voor een rondje van 7 of 8 kilometer, maar het ging wel lekker en het was zo lekker koud weer en toen heb ik uiteindelijk ruim 11 kilometer gelopen in nog best een aardig tempo.

Meer dan tien kilometer gelopen dat was ook al dik vier maanden geleden. Dus ik ben weer blij!

Semtex: ik heb nog Gu Gels liggen. En aangezien ik het komende jaar toch geen marathons loop, mag je die best krijgen van me.
Hey lief! Welke smaak?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 15:16:52 #235
155227 crew  Guppy
dus
pi_166649875
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
Dan ben ik maar liever een rennende kerstboom
Rennende kerstboom: check! Nieuwe batterijen in m'n schoenenlampjes geprutst.

Gezien de prijs van die batterijen en het gedoe om ze te wisselen kun je bijna beter nieuwe lampjes kopen, maar soit. Ik kan er weer tegen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 14 november 2016 @ 16:02:49 #236
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166650804
Hoihoi, groen licht dus blauw op zaterdag 7^^! Ik ga niet hard, maar ik ga wel! :)

Zwaaien jullie wel even als je me passeert?
pi_166650946
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2016 16:02 schreef Vork het volgende:
Hoihoi, groen licht dus blauw op zaterdag 7^^! Ik ga niet hard, maar ik ga wel! :)

Zwaaien jullie wel even als je me passeert?
Je mag ook in een langzamer startvak gaan staan, als je je eerder opgegeven tijd niet gaat halen. Is zowel voor jezelf als voor de lopers om je heen prettiger.
  maandag 14 november 2016 @ 16:20:33 #238
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166651127
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 16:09 schreef pijll het volgende:

[..]

Je mag ook in een langzamer startvak gaan staan, als je je eerder opgegeven tijd niet gaat halen. Is zowel voor jezelf als voor de lopers om je heen prettiger.
Ik heb geen idee eigenlijk wat ik ga lopen en in welk vak ik dan hoor. Ik had me namelijk in eerste instantie opgegeven voor 15km en opveen later moment gevraagd of dat omgezet kon worden naar de nacht ivm die blessure, zonder verdere tijdsverwachtingen.

Ik zal wel ergens tussen 35 en 40 minuten erover gaan doen, is een startvak naar achteren dan handiger? Ik heb geen flauw idee, ik wil idd liever niet in de weg lopen.
pi_166651260
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 16:20 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik heb geen idee eigenlijk wat ik ga lopen en in welk vak ik dan hoor. Ik had me namelijk in eerste instantie opgegeven voor 15km en opveen later moment gevraagd of dat omgezet kon worden naar de nacht ivm die blessure, zonder verdere tijdsverwachtingen.

Ik zal wel ergens tussen 35 en 40 minuten erover gaan doen, is een startvak naar achteren dan handiger? Ik heb geen flauw idee, ik wil idd liever niet in de weg lopen.
Ah, de nacht... dan is blauw al redelijk ver naar achteren. Dan heb ik niets gezegd.
  maandag 14 november 2016 @ 16:40:50 #240
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166651446
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 16:29 schreef pijll het volgende:

Ah, de nacht... dan is blauw al redelijk ver naar achteren. Dan heb ik niets gezegd.
Nee, de dag is nog wel iets te ver weg ;). Ik heb even de tijden van vorig jaar bekeken, blauw is denk ik wel het juiste vak. Ik hoef niet voorin te staan, dus geen gedrang en geen haast. :s)
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 16:42:01 #241
155227 crew  Guppy
dus
pi_166651468
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 16:20 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik heb geen idee eigenlijk wat ik ga lopen en in welk vak ik dan hoor. Ik had me namelijk in eerste instantie opgegeven voor 15km en opveen later moment gevraagd of dat omgezet kon worden naar de nacht ivm die blessure, zonder verdere tijdsverwachtingen.

Ik zal wel ergens tussen 35 en 40 minuten erover gaan doen, is een startvak naar achteren dan handiger? Ik heb geen flauw idee, ik wil idd liever niet in de weg lopen.
Ik heb 45min. opgegeven en ben ik startvak oranje ingedeeld. Dan heb je een beetje een beeldvorming :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_166651883
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 16:29 schreef pijll het volgende:

[..]

Ah, de nacht... dan is blauw al redelijk ver naar achteren. Dan heb ik niets gezegd.
Blauw is het tweede startvak, van de vier. Dus niet echt heel ver naar achteren...
pi_166652327
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 16:42 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb 45min. opgegeven en ben ik startvak oranje ingedeeld. Dan heb je een beetje een beeldvorming :)
Heej ik ook! Staan we weer in hetzelfde vak misschien zie ik je nog :) Ik heb er wel zin in. En dan krijgen we weer een mooie medaille O+.. Mijn knie is overigens wel erg geirriteerd na gister en benen voelen beetje stijf en wat spierpijn (En spierpijn heb ik echt al keilang niet gehad na het hardlopen). Gelukkig gaat dat wel weer over . Na de montferlandrun is het hoogstens nog een kerstloopje. Maar inprincipe is montferland de laatste en stop ik echt even en ga ik even de knie wat rust gunnen.. Hoogstens 1 training per week,zal ik morgen even overleggen met fysio :).
  maandag 14 november 2016 @ 17:43:19 #244
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166652547
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 17:05 schreef McTwente het volgende:

[..]

Blauw is het tweede startvak, van de vier. Dus niet echt heel ver naar achteren...
Met de tijd die ik voor dit jaar in gedachten heb zou ik vorig jaar ergens tussen plek 1000 en 2000 eindigen van de ruim 6000 finishers. Ik denk dat blauw wel voldoet dan, beetje achterin hangen en dan komt het vast wel goed.
pi_166653981
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 17:43 schreef Vork het volgende:

[..]

Met de tijd die ik voor dit jaar in gedachten heb zou ik vorig jaar ergens tussen plek 1000 en 2000 eindigen van de ruim 6000 finishers. Ik denk dat blauw wel voldoet dan, beetje achterin hangen en dan komt het vast wel goed.
Ik wil de nacht rustig aan lopen, dus afgaande op vorig jaar rond plek 2000. Ik zou normaal zeker rond de 600-700e plek moeten kunnen lopen.
pi_166654009
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Kan van alles betekenen, je bent ook niet echt duidelijk over wat voor pijn het is.
Hmm, een beetje stekend/zeurderig ofzo, al klinkt dat erger dan het is. Voelt alsof ik er te vaak op gelopen heb, als ik er druk op zet wordt het erger (maar dat klinkt dan weer als een open deur).
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 18:54:11 #247
155227 crew  Guppy
dus
pi_166654041
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 17:34 schreef xMissi het volgende:

[..]

Heej ik ook! Staan we weer in hetzelfde vak misschien zie ik je nog :) Ik heb er wel zin in. En dan krijgen we weer een mooie medaille O+.. Mijn knie is overigens wel erg geirriteerd na gister en benen voelen beetje stijf en wat spierpijn (En spierpijn heb ik echt al keilang niet gehad na het hardlopen). Gelukkig gaat dat wel weer over . Na de montferlandrun is het hoogstens nog een kerstloopje. Maar inprincipe is montferland de laatste en stop ik echt even en ga ik even de knie wat rust gunnen.. Hoogstens 1 training per week,zal ik morgen even overleggen met fysio :).
Gezellig! Roepen hoor, als je me ziet :) ik zie bekenden niet altijd en dat komt soms nogal lullig over, maar dat is niet bedoeld :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_166654100
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 01:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Alles goed hier!
Het getroffen gebied ligt 700 km ten noorden van mij.
Gelukkig "maar" twee doden (aardbeving was in de vroege morgen dus veel mensen in bed) maar de schade is aanzienlijk.
Het getroffen gebied is van de buitenwereld afgesloten en het leger is bezig om medisch personeel, USAR teams en noodvoorzieningen in te vliegen.
Gister heb ik de Hump Ridge Track gelopen, voor een groot deel langs de kust....gelukkig toen nog geen beving want voor een groot deel van het zuider eiland is nog een tsunami-waarschuwing van kracht voor de kustgebieden.
Fijn te horen dat je veilig bent!
pi_166654187
Ik loop altijd links van de weg zodat ik inderdaad fietsers en auto's kan ontwijken. Al een paar keer fietsers wakker moeten klappen/roepen. Vooral met dit weer (hoofd naar beneden vanwege regen) en eerder ook vanwege de Pokemon-gekte.

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:52 schreef DoubleDip het volgende:
Hmm, een beetje stekend/zeurderig ofzo, al klinkt dat erger dan het is. Voelt alsof ik er te vaak op gelopen heb, als ik er druk op zet wordt het erger (maar dat klinkt dan weer als een open deur).
Ik heb zoiets 2 jaar geleden ook even gehad. Bij mij bleek het een soort verkramping te zijn, waar ik uit kon komen door mijn voet sterk te buigen. Maar ik weet niet of jij hetzelfde hebt.
  maandag 14 november 2016 @ 19:45:04 #250
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166655263
Hmmm...wat zegt het over je training van afgelopen jaar als je gewoon een maandagmiddag intervaltraininkje loopt met deze melding:

quote:
fastest 10k in a year
Misschien moet ik er eens wat aan doen :@
F means you're fucked
  maandag 14 november 2016 @ 19:52:53 #251
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166655491
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 18:51 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik wil de nacht rustig aan lopen, dus afgaande op vorig jaar rond plek 2000. Ik zou normaal zeker rond de 600-700e plek moeten kunnen lopen.
Normaal (wat dat ook mag zijn) zou ik een poging wagen om binnen 30 minuten terug te zijn, maar in dit geval ben ik allang blij als ik 't haal. Volgend jaar pak ik mijn 5km - sub20 doel wel weer aan.

Wat ben je overdag van plan? Monstertijd of ook gewoon lekker (uit)lopen.
pi_166655564
Ik doe de nacht ook rustig aan, d.w.z. lekker in mijn bed :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166656671
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 19:45 schreef YUR het volgende:
Hmmm...wat zegt het over je training van afgelopen jaar als je gewoon een maandagmiddag intervaltraininkje loopt met deze melding:

[..]

Misschien moet ik er eens wat aan doen :@
Haha, ik krijg ook steeds van dat soort dingen :D
  maandag 14 november 2016 @ 20:44:56 #254
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166656919
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 20:37 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Haha, ik krijg ook steeds van dat soort dingen :D
Best geinig wel ^O^
F means you're fucked
pi_166659582
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 19:45 schreef YUR het volgende:
Hmmm...wat zegt het over je training van afgelopen jaar als je gewoon een maandagmiddag intervaltraininkje loopt met deze melding:

[..]
Het zegt dat je stiekem de auto hebt gepakt.

Ik heb namelijk zo'n stomme Fastest 10k-melding van 40 min. omdat ik vergeten was mijn horloge uit te zetten toen ik in een auto klom. Ik krijg dat niet gecorrigeerd. :'(
  maandag 14 november 2016 @ 22:14:09 #256
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166659611
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 22:12 schreef wyccie het volgende:

[..]

Het zegt dat je stiekem de auto hebt gepakt.

Ik heb namelijk zo'n stomme Fastest 10k-melding van 40 min. omdat ik vergeten was mijn horloge uit te zetten toen ik in een auto klom. Ik krijg dat niet gecorrigeerd. :'(
Je brengt me op ideeën :P
F means you're fucked
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 22:16:29 #257
155227 crew  Guppy
dus
pi_166659687
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 22:12 schreef wyccie het volgende:

[..]

Het zegt dat je stiekem de auto hebt gepakt.

Ik heb namelijk zo'n stomme Fastest 10k-melding van 40 min. omdat ik vergeten was mijn horloge uit te zetten toen ik in een auto klom. Ik krijg dat niet gecorrigeerd. :'(
Bij Garmin kun je die workout opzoeken en het PR ontkoppelen. Of de hele workout deleten. Werkt dat bij TomTom niet?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_166660643
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 22:12 schreef wyccie het volgende:

[..]

Het zegt dat je stiekem de auto hebt gepakt.

Ik heb namelijk zo'n stomme Fastest 10k-melding van 40 min. omdat ik vergeten was mijn horloge uit te zetten toen ik in een auto klom. Ik krijg dat niet gecorrigeerd. :'(
Makkelijk, gewoon 39:59 rennen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166660754
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 22:16 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Bij Garmin kun je die workout opzoeken en het PR ontkoppelen. Of de hele workout deleten. Werkt dat bij TomTom niet?
Het gaat om zo'n badge van Nike+.
Bij TomTom en Runkeeper heb ik het autogedeelte er wel af kunnen knippen.
  dinsdag 15 november 2016 @ 07:56:38 #260
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_166663859
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 14:12 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Het internet is soms net het echte leven...

[..]

Ik zag hem al voorbijkomen op Strava ^O^ Dat gaat helemaal goed komen over twee weken. Misschien wel voorlopig vaatwassers en ander huishoudelijke apparaten vermijden. Voor de zekerheid
Jep, dat denk ik ook, ik krijg alleen de neiging om een stuk harder te gaan lopen daar, maar ben eigenlijk bang dat ik mezelf weer de blessures in loop... :@ Dus plan blijft 20 km op 4:45 lopen en daarna naar de finish knallen (als ik nog de energie heb om dat te doen :D)
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 15:05 schreef Quoi het volgende:
Dat laatste advies geldt sowieso :)

MD je bent wel lekker snel terug op respectabel niveau zeg!
Tja, erger nog, volgens mij was dit mijn langste loop aan 1 stuk ooit :o Dus qua afstanden zit ik op een hoger niveau dan ooit.
Maar qua snelheid ben ik er nog net niet... kom op de 5 km nog 5 seconden per km tekort ;)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_166664100
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 19:52 schreef Vork het volgende:

[..]

Normaal (wat dat ook mag zijn) zou ik een poging wagen om binnen 30 minuten terug te zijn, maar in dit geval ben ik allang blij als ik 't haal. Volgend jaar pak ik mijn 5km - sub20 doel wel weer aan.

Wat ben je overdag van plan? Monstertijd of ook gewoon lekker (uit)lopen.
Overdag wil ik wel knallen. Vorig jaar liep ik in de 1.16, dus sneller zou mooi zijn. Maar ik ben al even goed verkouden en als dat aanhoudt, teken ik voor 1.20-1.25.
pi_166665639
Een 1.15 zou mooi zijn, maar alles binnen de 1.20 ga ik al prima vinden. Wel frustrerend om te zien dat ik gewoon snelheid mis die ik in april wel had.. Liep toen 1,1 km meer in dezelfde tijd..
  dinsdag 15 november 2016 @ 18:44:32 #263
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_166676004
Post Glijdt licht hier nog wel eens?
Hij meldde een paar maanden geleden dat hij Ledderhose had en niet meer mocht hardlopen van de fysio.
Ik heb dit ook en word ervoor behandeld dmv Shockwave therapie.
Dit slaat goed aan de bultjes worden kleiner en inmiddels mag ik weer hardlopen!
pi_166677271
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 07:56 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Tja, erger nog, volgens mij was dit mijn langste loop aan 1 stuk ooit :o Dus qua afstanden zit ik op een hoger niveau dan ooit.
Dat viel me al op. Normaal loop je vooral 5k toch?
Echt netjes.
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:46:35 #265
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166677285
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 18:44 schreef Fa-tum het volgende:
Post Glijdt licht hier nog wel eens?
Hij meldde een paar maanden geleden dat hij Ledderhose had en niet meer mocht hardlopen van de fysio.
Ik heb dit ook en word ervoor behandeld dmv Shockwave therapie.
Dit slaat goed aan de bultjes worden kleiner en inmiddels mag ik weer hardlopen!
Dat klinkt als goed nieuws! ^O^
F means you're fucked
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:57:35 #266
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_166677534
Ja hè! En Evy is nu voor de 3e keer mijn vriendin :D
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:58:30 #267
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166677549
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:57 schreef Fa-tum het volgende:
Ja hè! En Evy is nu voor de 3e keer mijn vriendin :D
Dat geeft niets, ik ben in het verleden ook een keer of 5 samen geweest met onze fiere Vlaamse O+
F means you're fucked
pi_166677836
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
Ik heb gister m'n test voor de Meijendelloop goed doorstaan, 22,5 km op de teller zonder directe noemenswaardige problemen. En tempo viel niet tegen, zo rond de 4:45, dus die 25 km binnen de twee uur moet te doen zijn.
Dat moet jij met twee vingers in de neus kunnen! Of er moet net die dag een zware storm woeden.
Mijn laatste lange duurloop ging erg moeizaam, de poten wilden gewoon niet. Maar goed, dat was ook zo bij de laatste lange duurloop voor de droomtijdloop, dus daar hou ik me aan vast.

quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 19:45 schreef YUR het volgende:
Hmmm...wat zegt het over je training van afgelopen jaar als je gewoon een maandagmiddag intervaltraininkje loopt met deze melding:

[..]

Misschien moet ik er eens wat aan doen :@
Niet zo vreemd, daar je je de laatste jaren vooral gericht hebt op verre afstanden en trailen?
pi_166677967
Yur, ga jij je zaterdag aanmelden voor de Meeuwen Makrelen? Of iemand anders?

Op het moment dat de inschrijving opent ben ik niet in de gelegenheid me in te schrijven. Zou iemand me kunnen inschrijven?
  dinsdag 15 november 2016 @ 20:52:47 #270
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166678871
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:18 schreef wyccie het volgende:
Yur, ga jij je zaterdag aanmelden voor de Meeuwen Makrelen? Of iemand anders?

Op het moment dat de inschrijving opent ben ik niet in de gelegenheid me in te schrijven. Zou iemand me kunnen inschrijven?
Hoewel ik het wel wil proberen, weet ik ook zelf nog niet eens zeker of ik er op tijd thuis voor ben :@
F means you're fucked
  dinsdag 15 november 2016 @ 21:00:37 #271
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166679107
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:12 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat moet jij met twee vingers in de neus kunnen! Of er moet net die dag een zware storm woeden.
Mijn laatste lange duurloop ging erg moeizaam, de poten wilden gewoon niet. Maar goed, dat was ook zo bij de laatste lange duurloop voor de droomtijdloop, dus daar hou ik me aan vast.

[..]

Niet zo vreemd, daar je je de laatste jaren vooral gericht hebt op verre afstanden en trailen?
Mijn probleem is dat ik alles leuk vind...dus ik zal heus nog wel een paar keer veranderen van richting :)
F means you're fucked
pi_166679762
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 15:14 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hey lief! Welke smaak?
2 Jet Blackberry
2 Tri-Berry
1 Epresso Love
1 Lemon Sublime

Dacht dat ik er meer had, maar goed. Mocht je in Den Bosch zijn. Ik hoef er ¤0 voor te hebben.
Kan ze ook opsturen tegen verzendkosten.

[ Bericht 3% gewijzigd door mosselmossel op 15-11-2016 21:30:37 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_166682116
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Hoewel ik het wel wil proberen, weet ik ook zelf nog niet eens zeker of ik er op tijd thuis voor ben :@
Ik vind wel een manier. Bedankt.
  woensdag 16 november 2016 @ 09:09:44 #274
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_166687628
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:45 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat viel me al op. Normaal loop je vooral 5k toch?
Echt netjes.
Jep, heb dit jaar alleen nog maar 5 km wedstrijden gelopen (al wel 3 :P )
Maar wilde mezelf ook kunnen scharen onder het selecte groepje hardlopers die mee gedaan hebben aan de Meijendelloop :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:12 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat moet jij met twee vingers in de neus kunnen! Of er moet net die dag een zware storm woeden.
Klopt, maar wil mezelf niet over de kop lopen... En als ik mezelf niet zo'n langzaam doel stel, dan ga ik Mr. B proberen bij te houden en dat lijkt me geen mega goed idee...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_166687709
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 21:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat ik alles leuk vind...dus ik zal heus nog wel een paar keer veranderen van richting :)
Dat kan onmogelijk een probleem zijn. Want dan doe je dus altijd wat je leuk vindt.

quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:09 schreef MaleDuck het volgende:

[..]
Klopt, maar wil mezelf niet over de kop lopen... En als ik mezelf niet zo'n langzaam doel stel, dan ga ik Mr. B proberen bij te houden en dat lijkt me geen mega goed idee...
Verstandig om een langzaam doel van 2 uur te stellen, het is immers een parkoers met veel kleine klimmetjes en deels half verhard.
  woensdag 16 november 2016 @ 09:35:18 #276
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166687947
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:17 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat kan onmogelijk een probleem zijn. Want dan doe je dus altijd wat je leuk vindt.

Dat is zo, maar je kunt dan weer niet alles doen :)

Aanstaande zaterdag een mooi duurloopje tijdens de altijd zware halve marathon van Monster. Die heeft 10 fijne strandkilometers, doorgaans met wind tegen en over het lastige stuk strand bij de Zandmotor. Lekker dus :9
F means you're fucked
pi_166687961
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:09 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Jep, heb dit jaar alleen nog maar 5 km wedstrijden gelopen (al wel 3 :P )
Maar wilde mezelf ook kunnen scharen onder het selecte groepje hardlopers die mee gedaan hebben aan de Meijendelloop :@

[..]

Klopt, maar wil mezelf niet over de kop lopen... En als ik mezelf niet zo'n langzaam doel stel, dan ga ik Mr. B proberen bij te houden en dat lijkt me geen mega goed idee...
De eerste 5km zijn nog relatief makkelijk: verhard en nog redelijk vlak. Dat kan niet gezegd worden van de 20km die daarna komen en dus is het verstandig om dat eerste stuk te gebruiken om energie te sparen en warm te worden
Maar als je zin hebt: de eerste 5 gingen vorig jaar in 18:30 ongeveer :P
  woensdag 16 november 2016 @ 09:46:10 #278
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_166688066
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Verstandig om een langzaam doel van 2 uur te stellen, het is immers een parkoers met veel kleine klimmetjes en deels half verhard.
Daarom en als vlakke asfaltloper pur sang, kan ik beter langzaam proberen te genieten van half verhard en op en neer...
Maar op wat voor tempo ga jij hem lopen eigenlijk?

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:36 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

De eerste 5km zijn nog relatief makkelijk: verhard en nog redelijk vlak. Dat kan niet gezegd worden van de 20km die daarna komen en dus is het verstandig om dat eerste stuk te gebruiken om energie te sparen en warm te worden
Maar als je zin hebt: de eerste 5 gingen vorig jaar in 18:30 ongeveer :P
OK, als ik dat doe, ga ik wel 10 seconden voor je lopen, dan loop ik meteen een PR op de 5 km *O*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_166688220
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:46 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

OK, als ik dat doe, ga ik wel 10 seconden voor je lopen, dan loop ik meteen een PR op de 5 km *O*
En dan nog lekker 20km rustig uitlopen, lijkt me niks mis mee!
  woensdag 16 november 2016 @ 10:07:49 #280
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166688352
Wordt wel gezellig bij het appelgebak dus :)

Ik ga dit keer wel voor een PR op deze afstand trouwens. Met 25 km tijden van 2.36 en 2.42 moet dat haalbaar zijn, als ik hem uitloop.
Ik vind die 2.24 van Zwabber van 2 jaar geleden wel een leuk doel :Y
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 16 november 2016 @ 10:17:08 #281
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166688497
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 10:07 schreef Murmeli het volgende:
Wordt wel gezellig bij het appelgebak dus :)

Ik ga dit keer wel voor een PR op deze afstand trouwens. Met 25 km tijden van 2.36 en 2.42 moet dat haalbaar zijn, als ik hem uitloop.
Ik vind die 2.24 van Zwabber van 2 jaar geleden wel een leuk doel :Y
Gewoon doen dus :Y

Ik moest ff opzoeken wat mijn tijd was in Meijendel, maar dat had ik dit jaar sowieso niet gehaald
F means you're fucked
  woensdag 16 november 2016 @ 11:19:20 #282
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_166689352
Zojuist laatste training voor zevenheuvelennacht gelopen incl PR van 23.25 op de 5 km.
Ik heb er zin in!
Nu hopen op mooi weer .
pi_166689401
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is zo, maar je kunt dan weer niet alles doen :)

Aanstaande zaterdag een mooi duurloopje tijdens de altijd zware halve marathon van Monster. Die heeft 10 fijne strandkilometers, doorgaans met wind tegen en over het lastige stuk strand bij de Zandmotor. Lekker dus :9
Jammer dat het niet op zondag is, dan waait het mogelijk veel harder.

quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:46 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Daarom en als vlakke asfaltloper pur sang, kan ik beter langzaam proberen te genieten van half verhard en op en neer...
Maar op wat voor tempo ga jij hem lopen eigenlijk?
Ik ga proberen om sub 2:20 te lopen, dus dat is op jouw wandeltempo van 5:35/km.
pi_166689500
Niks mis met wandelen :P

Al doet wandelen bij mij nu wel een beetje zeer vanwege spier(?)pijn in mijn linker bil/heup. Afgelopen zondag heb ik een duurloop gedaan, en de dag erna liep ik wat mank/moeilijk vanwege spierpijn in mijn linkerheup. Door beweging (wandelen) ging die spierpijn grotendeels weg. Gisteravond een rondje gelopen, en toen zat de spierpijn iets hoger. En dat voel ik nog steeds. Als ik er op druk, dan voelt het een beetje zoals een blauwe plek aanvoelt. Het is allemaal niet ernstig, maar wel nieuw voor mij. Ik wacht het even af, en als het erger wordt, dan wordt het tijd om naar de fysio te gaan denk ik.
pi_166690197
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:23 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jammer dat het niet op zondag is, dan waait het mogelijk veel harder.

[..]

Ik ga proberen om sub 2:20 te lopen, dus dat is op jouw wandeltempo van 5:35/km.
Ik heb gisteren afgesproken om mee te rennen met een loopje door de polder :') (waarschijnlijk wel gewoon als snelle duurloop, want verstandig doen en niet na 8 maanden niks doen opeens weer elke 2 weken wedstrijdjes rennen)

Maar als het hetzelfde "vrij krachtig" is als 2 weken geleden teken ik ervoor!
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 12:28:53 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_166690300
Ik ben nog steeds zo verkouden als een hond ;( gisteren m'n zwemtraining al geskipt en ik weet nog niet of ik vanavond moet gaan lopen of niet... Ik heb gewoon spierpijn van het hoesten :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_166690407
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:18 schreef wyccie het volgende:
Yur, ga jij je zaterdag aanmelden voor de Meeuwen Makrelen? Of iemand anders?

Helaas midden in de verbouwing dan, alhoewel het me wel wat lijkt om iedereen aan het werk te zetten en zelf wat leuks te gaan doen. Kan je dat met mijn vrienden maar beter niet doen :X
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 16 november 2016 @ 20:24:28 #288
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166700459
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 10:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Gewoon doen dus :Y

Ik moest ff opzoeken wat mijn tijd was in Meijendel, maar dat had ik dit jaar sowieso niet gehaald
Wat was je tijd?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 16 november 2016 @ 22:32:05 #289
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166704067
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 20:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Wat was je tijd?
2.04.58 volgens de officiële uitslagenlijst
F means you're fucked
  woensdag 16 november 2016 @ 22:42:54 #290
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166704339
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 22:32 schreef YUR het volgende:

[..]

2.04.58 volgens de officiële uitslagenlijst
Oh wow! Dat is echt een mooie tijd :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_166707575
Ik ben ziek: om 5 uur wakker geworden om te gaan intervallen. :D
Ging erg lekker. Gewoon in kort-kort.
pi_166707967
Komt er nog een Fok!meet zondag?
  donderdag 17 november 2016 @ 13:47:07 #293
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_166712669
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 22:32 schreef YUR het volgende:

[..]

2.04.58 volgens de officiële uitslagenlijst
Netjes, leuke tijd, zeker als je doel was om onder de 2:05 te lopen, maar waarschijnlijk had je toen geen doel gesteld, jou kennende ;)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_166713682
Gister een ronde eerder moeten afkappen, dus vandaag maar eens de misgelopen kilometers alsnog ingehaald. Heerlijk constant gelopen (zo rond de 4:50/km). Ik begin goed te wennen aan het wat langzamer lopen. Ben alleen bang dat ik nu meer moeite moet gaan doen om een echte tempo rondje neer te zetten.
pi_166716766
Ik heb echt een beetje tegenzin om te gaan trainen vanavond :( En dan ben ik het tegen mezelf aan het goedpraten door te zeggen dat een extra dagje uitrusten misschien wel beter is voor de 7^^ omdat ik erg moe ben.. maar die is pas over 3 dagen dus eigenlijk is dat een rotsmoes.
Niet miepen maar lopen I guess?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 17 november 2016 @ 17:39:30 #296
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166716861
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 17:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb echt een beetje tegenzin om te gaan trainen vanavond :( En dan ben ik het tegen mezelf aan het goedpraten door te zeggen dat een extra dagje uitrusten misschien wel beter is voor de 7^^ omdat ik erg moe ben.. maar die is pas over 3 dagen dus eigenlijk is dat een rotsmoes.
Niet miepen maar lopen I guess?
Ik ben blij dat je de optie zelf al geeft :D
F means you're fucked
  donderdag 17 november 2016 @ 18:45:16 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_166718326
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 17:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb echt een beetje tegenzin om te gaan trainen vanavond :( En dan ben ik het tegen mezelf aan het goedpraten door te zeggen dat een extra dagje uitrusten misschien wel beter is voor de 7^^ omdat ik erg moe ben.. maar die is pas over 3 dagen dus eigenlijk is dat een rotsmoes.
Niet miepen maar lopen I guess?
rust is ook trainen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator donderdag 17 november 2016 @ 19:44:53 #298
155227 crew  Guppy
dus
pi_166719818
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 18:45 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

rust is ook trainen
Ik heb al een week niet meer gelopen ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 17 november 2016 @ 20:11:22 #299
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_166720401
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb al een week niet meer gelopen ;(
topsport is a bitch, al dat geslaap

[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-11-2016 20:17:42 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_166721385
Het is af en toen nog best lastig om voldoende slaap te krijgen.
pi_166722007
Ik ben vandaag eindelijk weer met de club buiten de baan wezen trainen. Dat was ook weel heeeeeel lang geleden. Het begint nu echt weer te komen! :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')