abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 november 2016 @ 16:46:17 #1
462091 AdamskiAdamski
Best een aardige vent
pi_166433046
Mijn vrouw is super, maar qua sex mega saai. Ze wil wel maar het is rechtoe rechtaan, dat was vroeger anders, maar door leed is dit veranderd.
Ik hunker naar geilere sex, maar daar staat ze niet voor open. Ik bem al in jaren niet gepijpt bijvoorbeeld.

Ik denk er zelfs over om een stiille liefde ernaast te gaan houden, maar ben bang mijn verder goede relatie kapot te maken.

Een spannend mail contact lijkt mij ook wel wat. Hoe vind je die?

[ Bericht 98% gewijzigd door AdamskiAdamski op 05-11-2016 16:50:49 (Te snel geentert) ]
  Moderator zaterdag 5 november 2016 @ 16:53:20 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166433157
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:46 schreef AdamskiAdamski het volgende:
Mijn vrouw is super, maar qua sex mega saai. Ze wil wel maar het is rechtoe rechtaan, dat was vroeger anders, maar door leed is dit veranderd.
Ik hunker naar geilere sex, maar daar staat ze niet voor open. Ik bem al in jaren niet gepijpt bijvoorbeeld.

Ik denk er zelfs over om een stiille liefde ernaast te gaan houden, maar ben bang mijn verder goede relatie kapot te maken.

Een spannend mail contact lijkt mij ook wel wat. Hoe vind je die?

Das ook knap. Je bent bang om je verder goede relatie kapot te maken, om in de volgende zin dat volledig te overrulen en een spannend mail contact te willen. Denk je dat wat letters op je scherm een substitutie zijn voor de fluwelen tong van een strak, geil mokkeltje over je dop?

Nee TS. Dit is niet goed wat je nu doet.

:')
Breitling - Instruments for Professionals
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2016 @ 16:54:16 #3
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_166433169
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:46 schreef AdamskiAdamski het volgende:
Mijn vrouw is super, maar qua sex mega saai. Ze wil wel maar het is rechtoe rechtaan, dat was vroeger anders, maar door leed is dit veranderd.
Ik hunker naar geilere sex, maar daar staat ze niet voor open. Ik bem al in jaren niet gepijpt bijvoorbeeld.

Ik denk er zelfs over om een stiille liefde ernaast te gaan houden, maar ben bang mijn verder goede relatie kapot te maken.

Een spannend mail contact lijkt mij ook wel wat. Hoe vind je die?
kleine advertenties in de streekbladen, krijg je misschien wel contact met je buurvrouw :s)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_166433225
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:46 schreef AdamskiAdamski het volgende:

Een spannend mail contact lijkt mij ook wel wat. Hoe vind je die?
mag ik je emailadres? :P
pi_166433269
Nou ja in hoeverre is het al kapot dat je overweegt stiekem een stille liefde erbij te nemen...
pi_166433586
Welk leed?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166433903
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:29 schreef erodome het volgende:
Welk leed?
Nou best een goeie vraag eigenlijk :o
pi_166433945
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:46 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou best een goeie vraag eigenlijk :o
Waarom moet je dit bevestigen
Moeten zij weten
pi_166434358
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:48 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Waarom moet je dit bevestigen
omdat ik bij mezelf dacht

goh... best een goeie vraag...

maar dat mag ik dan niet zeggen ofzo van jou?
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2016 @ 18:32:53 #10
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_166434761
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:58 schreef FANN het volgende:

[..]

mag ik je emailadres? :P
:o
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_166434803
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:46 schreef AdamskiAdamski het volgende:
Een spannend mail contact lijkt mij ook wel wat. Hoe vind je die?
Dat is een echte killer, Adamski.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:41:08 #12
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_166434913
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:46 schreef AdamskiAdamski het volgende:
Mijn vrouw is super, maar qua sex mega saai. Ze wil wel maar het is rechtoe rechtaan, dat was vroeger anders, maar door leed is dit veranderd.
Ik hunker naar geilere sex, maar daar staat ze niet voor open. Ik bem al in jaren niet gepijpt bijvoorbeeld.

Ik denk er zelfs over om een stiille liefde ernaast te gaan houden, maar ben bang mijn verder goede relatie kapot te maken.

Een spannend mail contact lijkt mij ook wel wat. Hoe vind je die?
Hoezo staat ze er niet voor open? Vroeger stond ze er toch ook voor open?

Heb je het er al (serieus!) over gehad met je vrouw? Wat kwam daar uit? Wat is haar reden om 'saai' te zijn?

Praat dit probleem uit met je vrouw. Geef eventueel bij haar aan dat je zo niet verder wilt (als dat idd zo is, waar het hier op lijkt). Misschien opent het deuren.

Spannende chatsessies of spannend contact kan ook, maar doe dat dan nadat je vrouw er ok mee is of doe het nadat je weg bent bij je vrouw.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:42:08 #13
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_166434934
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:41 schreef embedguy het volgende:

[..]

Hoezo staat ze er niet voor open? Vroeger stond ze er toch ook voor open?

Heb je het er al (serieus!) over gehad met je vrouw? Wat kwam daar uit? Wat is haar reden om 'saai' te zijn?
Door een tafelkleed.
pi_166434989
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:41 schreef embedguy het volgende:

[..]

Hoezo staat ze er niet voor open? Vroeger stond ze er toch ook voor open?

Heb je het er al (serieus!) over gehad met je vrouw? Wat kwam daar uit? Wat is haar reden om 'saai' te zijn?

Praat dit probleem uit met je vrouw. Geef eventueel bij haar aan dat je zo niet verder wilt (als dat idd zo is, waar het hier op lijkt). Misschien opent het deuren.

Spannende chatsessies of spannend contact kan ook, maar doe dat dan nadat je vrouw er ok mee is of doe het nadat je weg bent bij je vrouw.

omdat ze vedriet heeft?

quote:
door leed is dit veranderd
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:51:59 #15
365231 Fera
Fire & Blood
pi_166435122
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:29 schreef erodome het volgende:
Welk leed?
Ook de eerste vraag die bij mij opkwam. Beetje vreemd dat TS daar verder niets over zegt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 5 november 2016 @ 18:53:01 #16
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_166435136
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:45 schreef FANN het volgende:

[..]

omdat ze vedriet heeft?

[..]

Aja, even overheen gelezen :).

Wat moeten we daarbij voorstellen Ts? Bij dat leed/verdriet? Hoe lang leid ze al en hoelang is er te verwachten dat dat zo blijft?

[ Bericht 4% gewijzigd door embedguy op 06-11-2016 11:33:32 ]
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_166435284
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:53 schreef embedguy het volgende:

[..]

Aja, even overheen gelezen :).

Wat moeten we daarbij voorstellen Ts? Bij dat leed/verdriet? Hoe lang leid ze al en hoelang is er te verwschten dat dat zo blijft?
Best wel erg om zo te denken.... i.p.v. te bedenken hoe hij haar kan steunen in haar leed is
hij zich een het afvragen hoe lang het nog duurt voordat hij weer gepijpt wordt.

Al het omgekeerd was en hij had verdriet en zijn vrouw zou dit topic hebben geopend zou
ze zijn afgemaakt :')

én terecht...

TS kan altijd nog naar de hoeren trouwens.....
  zaterdag 5 november 2016 @ 19:09:30 #18
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_166435526
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:59 schreef FANN het volgende:

[..]

Best wel erg om zo te denken.... i.p.v. te bedenken hoe hij haar kan steunen in haar leed is
hij zich een het afvragen hoe lang het nog duurt voordat hij weer gepijpt wordt.

Al het omgekeerd was en hij had verdriet en zijn vrouw zou dit topic hebben geopend zou
ze zijn afgemaakt :')

én terecht...

TS kan altijd nog naar de hoeren trouwens.....
Hoeren neuken is ook vreemd gaan in principe... Al is dat wel een nettere vorm van vreemdgaan. Imho beter de oplossing ergen anders zoeken (anders dan vreemdgaan).

Tja; als ts verwacht dat 't leed nog 10 jaar duurt, zijn er wellicht andere tips van toepassing dan dat 't over 3 maanden in principe 'al' voorbij is.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zaterdag 5 november 2016 @ 19:39:33 #19
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_166436190
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:41 schreef embedguy het volgende:

[..]

Hoezo staat ze er niet voor open? Vroeger stond ze er toch ook voor open?

Heb je het er al (serieus!) over gehad met je vrouw? Wat kwam daar uit? Wat is haar reden om 'saai' te zijn?

Praat dit probleem uit met je vrouw. Geef eventueel bij haar aan dat je zo niet verder wilt (als dat idd zo is, waar het hier op lijkt). Misschien opent het deuren.

Spannende chatsessies of spannend contact kan ook, maar doe dat dan nadat je vrouw er ok mee is of doe het nadat je weg bent bij je vrouw.

Dit slaat de spijker op de kop.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  zaterdag 5 november 2016 @ 19:49:36 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_166436431
Het gras zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvels......
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 5 november 2016 @ 20:05:00 #21
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_166436808
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
Het gras zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvels......
TS is al in geen jaren gepijpt... Ondanks dat wat je zegt waar is, lijkt het mij hier niet zozeer van toepassing.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zaterdag 5 november 2016 @ 20:16:24 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_166437093
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 20:05 schreef embedguy het volgende:

[..]

TS is al in geen jaren gepijpt... Ondanks dat wat je zegt waar is, lijkt het mij hier niet zozeer van toepassing.
als hij een echte Fok!ker was geweest had hij zichzelf kunnen pijpen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 5 november 2016 @ 20:20:31 #23
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_166437197
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 20:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

als hij een echte Fok!ker was geweest had hij zichzelf kunnen pijpen
Zie de PoHi van TS. Hij heeft nog minstens 1000 posts te gaan voordat hij in aanmerking komt voor de de felbegeerde rank 'echte FOK!er'.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_166437361
Maak het bespreekbaar met je vriendin.
  zondag 6 november 2016 @ 11:30:49 #25
462091 AdamskiAdamski
Best een aardige vent
pi_166449804
Het betreft een traumatisch verlies uit het verleden en een meer recent.
  zondag 6 november 2016 @ 11:32:38 #26
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_166449827
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:30 schreef AdamskiAdamski het volgende:
Het betreft een traumatisch verlies uit het verleden en een meer recent.
Heeft ze daar al professionele hulp bij?

Letterlijk traumatisch of 'gewoon' een verlies waar ze erg mee in de maag zit? Tweemaal een traumatisch verlies lijkt me wel heel erg pech (toch al maar de kans op tweemaal een traumatisch verlies lijkt me wel heel klein). Kloten situatie wel; sterkte aan haar en aan jou.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zondag 6 november 2016 @ 11:34:57 #27
365231 Fera
Fire & Blood
pi_166449851
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:30 schreef AdamskiAdamski het volgende:
Het betreft een traumatisch verlies uit het verleden en een meer recent.
Hoe gaan jullie daarmee om? Wordt daar over gepraat?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 6 november 2016 @ 14:39:10 #28
462091 AdamskiAdamski
Best een aardige vent
pi_166452882
Ze wil het zelf oplossen, heeft ook proffesionele hulp gehad.

We praten er zeker over, maar sluit zich af als het te dichtbij komt. De eerste keer heeft ze helemaal zelf moeten verbijten en daar een weg in gevonden. De tweede keer is minder heftig, maar resulteerd in dezefde aanpak, zelf oplossen, maar ook het oude leed komt omhoog.

Maar ik ben er ook nog, maar dat zo hard stellen is erg moeilijk. Alsof ze zich dan maar moet opofferen. Zo werkt dat niet.

Maar ik hou van sex en wil mij hierin verder ontwikkelen. maar ik wil ook loyaal zijn. Ik denk dat een geheime liefde op basis van erotiek en geilheid, niet disloyaal hoeft te zijn.
pi_166453045
Maar hoe kan ze nu verder zo helemaal geweldig zijn, maar de seks slecht als het door een traumatisch verlies komt?
Dat snap ik niet zo heel goed, want als het om een traumatisch verlies gaat ipv iets naars dat direct met seks te maken heeft zou ze daar toch op veel meer punten last van moeten hebben? Want zoals ik het tussen de regels in lees is haar libido ingezakt door zich algemeen klote te voelen.

Hoe lang speelt dit eigenlijk al?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 6 november 2016 @ 15:06:57 #30
462091 AdamskiAdamski
Best een aardige vent
pi_166453450
3 jaar....

Ook is ze erg boos, soms verdrietig.
pi_166453789
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 15:06 schreef AdamskiAdamski het volgende:
3 jaar....

Ook is ze erg boos, soms verdrietig.
Tja, als ze weigert te veranderen dan zit vreemdgaan er toch wel aan te komen. Het leven is veel te kort om zo negatief te leven. Iedereen heeft shit maar het gaat erom hoe je deze shit psychisch verwerkt. Als je vrouw weigert geile seks te geven omdat ze teveel dingen aan haar hoofd heeft moet ze hulp gaan zoeken. Weigert ze deze ook dan veroorzaakt ze zelf dat je binnenkort ergens anders je zak leegt.

Uiteraard ben je als man natuurlijk weer de klootzak en hebben ze een stok om te slaan. Maar het gaat om de oorzaak van het probleem en dat is zij. Seks is de fundering in je relatie. Is deze wankel dat stort je huis is.

Volgens mij vertel jij niet alles over haar. Ik vermoed dat ze een depressie heeft en haar zelfbeeld ook slecht is. Libido zakt gigantisch en ze denkt alleen aan zichzelf van hoe slecht ze het heeft van de zogenaamde leed. Hierbij wijst ze jou af en offert ze zich maar op voor standaard seks zodat jij even niet aan haar kop zeurt. Ze moet naar de huisarts voor een doorverwijzing! Haar ook duidelijk maken dat het moet anders kan ze je verliezen. Je gaat als man al meer om je heen kijken en je staat open voor mogelijk vreemdgaan als de kans zich voor zou doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Draconian op 06-11-2016 15:40:27 ]
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 00:25:12 #32
441859 crew  Lenny77
pi_166468641
Sex is helemaal niet de fundering van een relatie. Dat is communicatie! En het weigeren van geile sex is ook al zoiets raars om te zeggen, net of dat een basisrecht is..
Ze heeft problemen en ja daar zou aan gewerkt moeten worden! Ik begrijp TS ook wel hoor.
Heb je al specifiek aangegeven dat je haar mist zoals ze vroeger was!? En jullie samenzijn in bed?
Als je natuurlijk gewoon hebt gezeurd dat je gepijpt wil worden dan zal het niet helpen natuurlijk..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 7 november 2016 @ 00:30:14 #33
365231 Fera
Fire & Blood
pi_166468726
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 14:39 schreef AdamskiAdamski het volgende:
Ze wil het zelf oplossen, heeft ook proffesionele hulp gehad.

We praten er zeker over, maar sluit zich af als het te dichtbij komt. De eerste keer heeft ze helemaal zelf moeten verbijten en daar een weg in gevonden. De tweede keer is minder heftig, maar resulteerd in dezefde aanpak, zelf oplossen, maar ook het oude leed komt omhoog.

Maar ik ben er ook nog, maar dat zo hard stellen is erg moeilijk. Alsof ze zich dan maar moet opofferen. Zo werkt dat niet.

Maar ik hou van sex en wil mij hierin verder ontwikkelen. maar ik wil ook loyaal zijn. Ik denk dat een geheime liefde op basis van erotiek en geilheid, niet disloyaal hoeft te zijn.
Ik begrijp je gevoelens heel goed, maar ik denk niet dat vreemdgaan de oplossing biedt. Wellicht dat je een meer open relatie zou kunnen opperen. Want jouw behoeftes en gevoelens zijn ook belangrijk. Maar het is wel goed om eerlijk en open naar elkaar te blijven.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_166468792
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:46 schreef AdamskiAdamski het volgende:
Ik ben al in jaren niet gepijpt bijvoorbeeld.
Dat zou voor mij een dealbreaker zijn.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166474065
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 00:25 schreef Lenny77 het volgende:
Sex is helemaal niet de fundering van een relatie. Dat is communicatie! En het weigeren van geile sex is ook al zoiets raars om te zeggen, net of dat een basisrecht is..
Ze heeft problemen en ja daar zou aan gewerkt moeten worden! Ik begrijp TS ook wel hoor.
Heb je al specifiek aangegeven dat je haar mist zoals ze vroeger was!? En jullie samenzijn in bed?
Als je natuurlijk gewoon hebt gezeurd dat je gepijpt wil worden dan zal het niet helpen natuurlijk..
Lenny,

Mannen denken anders dan vrouwen. Voor mannen is seks de fundering anders kan je net zo goed met je zus gaan samenwonen.

Maar hij moet gewoon goed met zijn vrouw gaan praten. De druk van seks zal wel te hoog zijn waardoor dat nu het middelpunt is. Zijn vrouw heeft even een reset nodig zodat ze de problemen in haar hoofd een plekje kan geven en het omzet naar een nieuwe uitdaging van het dagelijkse leven. Het verleden is onbelangrijk en daarvan moet je leren om sterker terug te komen. Moeilijk voor een persoon die in een depressie verkeert maar misschien dat hypnotherapie helpt. Als ze mensen van roken af kunnen helpen moeten ze ook bepaalde gedachten kunnen wissen of een plekje geven zodat ze er niet meer aan denkt.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  maandag 7 november 2016 @ 13:07:31 #36
462091 AdamskiAdamski
Best een aardige vent
pi_166474480
Dank jullie allen voor de feedback, communicatie is de sleutel.

We weten ook allemaal hoe moeilijk dat is.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 19:38:33 #37
441859 crew  Lenny77
pi_166483103
Draconian, ik begrijp wat je zegt en op zich heb je gelijk,maar je weet in dit geval natuurlijk niet wat er gebeurt is en of de knop wel zo makkelijk om te draaien valt. Het verleden is inderdaad het verleden maar wie weet gaat het hier wel om het verlies van een kind en dan zal niet veel meer helpen en is geile sex wel het laatste waar je aan wil denken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_166492998
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 00:25 schreef Lenny77 het volgende:
Sex is helemaal niet de fundering van een relatie. Dat is communicatie! En het weigeren van geile sex is ook al zoiets raars om te zeggen, net of dat een basisrecht is..
Ze heeft problemen en ja daar zou aan gewerkt moeten worden! Ik begrijp TS ook wel hoor.
Heb je al specifiek aangegeven dat je haar mist zoals ze vroeger was!? En jullie samenzijn in bed?
Als je natuurlijk gewoon hebt gezeurd dat je gepijpt wil worden dan zal het niet helpen natuurlijk..
Sterker nog, zonder seks is het überhaupt geen relatie.

En communiceren doe je als het goed is met veel meer mensen. Niet dat communicatie niet belangrijk is in een relatie, maar het is beslist geen definiërend element.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166531391
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2016 13:07 schreef AdamskiAdamski het volgende:
Dank jullie allen voor de feedback, communicatie is de sleutel.

We weten ook allemaal hoe moeilijk dat is.
Communicatie is de sleutel zeg je. Al 3 jaar :? En de rest van de relatie is wél goed :?
Volgens mij neukt jouw vrouw al 3 jaar buiten de deur :7
  dinsdag 15 november 2016 @ 00:29:13 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166662787
Tja, sex is een primaire levensbehoefte, en het blijkt voor mannen nog veel primairder dan voor vrouwen te zijn !!

_O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166663864
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:29 schreef LeesFoknl het volgende:
Tja, sex is een primaire levensbehoefte, en het blijkt voor mannen nog veel primairder dan voor vrouwen te zijn !!

_O- _O-
Ja dat is 1 ding wat zeker is. Vrouwen zullen dat nooit begrijpen.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_166666321
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou ja in hoeverre is het al kapot dat je overweegt stiekem een stille liefde erbij te nemen...
Dit. Probeer er uit te komen met je vrouw en kies niet voor de laffe, makkelijke weg. Lost toch niks op.
  dinsdag 15 november 2016 @ 11:50:08 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166667415
Weet niet Strawberry. Wat als je er niet uitkomt met je vrouw, en zij het "erg" vindt als je wat anders doet. Moet je dan Hollands rechtuit ijn en open zeggen, ik zoek iets erbij. Of liever gaan voor harmonie (Aziatisch) en niets zeggen, wat niet weet, wat niet deert, en je vrouw niet kwetsen met die info en haar geen gezichtsverlies berokkenen. Geef haar wat zij nodig heeft (waaronder dus blijkbaar geen sex maar een trouwe levensgezel) en ga voor je sexuele behoefte af en toe eens buiten de deur. Een win win win situatie. vrouw geen gezeik aan haar kop, geen sex waar ze geen zin in heeft (bv blowjob geven) jij wel de door jou gewenste sex en de minares wel haar lol of als het een Dame van Plezier is wat extra inkomnsten.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166689492
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 11:50 schreef LeesFoknl het volgende:
Weet niet Strawberry. Wat als je er niet uitkomt met je vrouw, en zij het "erg" vindt als je wat anders doet. Moet je dan Hollands rechtuit ijn en open zeggen, ik zoek iets erbij. Of liever gaan voor harmonie (Aziatisch) en niets zeggen, wat niet weet, wat niet deert, en je vrouw niet kwetsen met die info en haar geen gezichtsverlies berokkenen. Geef haar wat zij nodig heeft (waaronder dus blijkbaar geen sex maar een trouwe levensgezel) en ga voor je sexuele behoefte af en toe eens buiten de deur. Een win win win situatie. vrouw geen gezeik aan haar kop, geen sex waar ze geen zin in heeft (bv blowjob geven) jij wel de door jou gewenste sex en de minares wel haar lol of als het een Dame van Plezier is wat extra inkomnsten.
Tot het uitkomt. Dan gooi je alles weg :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 16 november 2016 @ 12:06:24 #45
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166690010
Hoeft niet uit te komen, was er altijd eerlijk in. Werd mij niet in dank afgenomen, liever ....... doe maar, maar ik wil het niet weten. Dus: doe jij nou maar alsof je dat niet doet en dan doe ik alsof ik niet weet dat je dat doet.
Echt, op sommige (maar wel belangrijke) gebieden kunnen wij Nederlanders nog wel wat leren van de Aziaten. En Nederlanders springen er qua openhartigheid ( lees lompheid) toch wel uit.Dat merk je al als je ze vergelijkt met een Vlaming. (beiden natuurlijk de doorsnee en gemiddeld genomen en er zijn ook uitzonderingen dit om de discussie over generaliseren te voorkomen).

:W :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166690559
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 11:50 schreef LeesFoknl het volgende:
Weet niet Strawberry. Wat als je er niet uitkomt met je vrouw, en zij het "erg" vindt als je wat anders doet. Moet je dan Hollands rechtuit ijn en open zeggen, ik zoek iets erbij. Of liever gaan voor harmonie (Aziatisch) en niets zeggen, wat niet weet, wat niet deert, en je vrouw niet kwetsen met die info en haar geen gezichtsverlies berokkenen. Geef haar wat zij nodig heeft (waaronder dus blijkbaar geen sex maar een trouwe levensgezel) en ga voor je sexuele behoefte af en toe eens buiten de deur. Een win win win situatie. vrouw geen gezeik aan haar kop, geen sex waar ze geen zin in heeft (bv blowjob geven) jij wel de door jou gewenste sex en de minares wel haar lol of als het een Dame van Plezier is wat extra inkomnsten.
In de praktijk werkt het vaak niet zo. Waarom dan samen niet proberen op te lossen?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166695752
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 11:50 schreef LeesFoknl het volgende:
Weet niet Strawberry. Wat als je er niet uitkomt met je vrouw, en zij het "erg" vindt als je wat anders doet. Moet je dan Hollands rechtuit ijn en open zeggen, ik zoek iets erbij. Of liever gaan voor harmonie (Aziatisch) en niets zeggen, wat niet weet, wat niet deert, en je vrouw niet kwetsen met die info en haar geen gezichtsverlies berokkenen. Geef haar wat zij nodig heeft (waaronder dus blijkbaar geen sex maar een trouwe levensgezel) en ga voor je sexuele behoefte af en toe eens buiten de deur. Een win win win situatie. vrouw geen gezeik aan haar kop, geen sex waar ze geen zin in heeft (bv blowjob geven) jij wel de door jou gewenste sex en de minares wel haar lol of als het een Dame van Plezier is wat extra inkomnsten.
Ik zou het risico niet willen lopen dat ik de persoon waarvan ik zielsveel hou op de meest erge manier kwets door vreemd te gaan. Want het kan altijd uitkomen.

Dan probeer je er met je relatie aan te werken of inderdaad een open relatie voorstellen. Als voor jou de voordelen van je relatie opwegen tegen de wat mindere punten, dan moet je ook opofferingen kunnen maken als je piemel in je broek houden. Je kunt niet alles hebben. Wil je dat wel, dan ben je met de verkeerde persoon.

In dit geval zit er leed achter. Wellicht valt daar nog wel aan te werken. Moet wel van beide kanten komen en kost meer moeite dan vreemdgaan, maar als de andere persoon belangrijk voor je is dan doe je dat.
  woensdag 16 november 2016 @ 18:26:53 #48
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166697312
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou het risico niet willen lopen dat ik de persoon waarvan ik zielsveel hou op de meest erge manier kwets door vreemd te gaan. Want het kan altijd uitkomen.

Dan probeer je er met je relatie aan te werken of inderdaad een open relatie voorstellen. Als voor jou de voordelen van je relatie opwegen tegen de wat mindere punten, dan moet je ook opofferingen kunnen maken als je piemel in je broek houden. Je kunt niet alles hebben. Wil je dat wel, dan ben je met de verkeerde persoon.

In dit geval zit er leed achter. Wellicht valt daar nog wel aan te werken. Moet wel van beide kanten komen en kost meer moeite dan vreemdgaan, maar als de andere persoon belangrijk voor je is dan doe je dat.
DIT is ONZE oplossing. En er hoeft niets uit te komen, het is bekend. Schrif ik nou zo onduidelijk of zijn jullie oost indisch blind?
Weet nog een oplossing, als je partner belangrijk voor je is dan doe je dat (sex geven).

Neen, ik zie het als gemakzucht. Geen zin hebben, doe maar waar je zin in hebt maar vertel me niets. Waarom zoek je persee de schuld bij mij? Ten eerste, ik zie geen schuld. Ik wil sex (onmenselijk toch?) en zij wil geen sex (ook onmenselijk?). Nu, dan haal je het toch buiten de deur, met medeweten maar zonder de details te willen weten.
Als ik (voorbeeld) zin heb op friet en zij wil dat niet (maken) want dan stinkt het hele huis 3 dagen lang naar friet, en ik ga een frietje eten in de frituur, dat vind ik een oplossing waar beiden vrede mee hebben. Friet is natuurlijk ongezond (zegt men) en zij vindt dat maar niks, dat friet eten, dus als ik terug kom ga ik haar niet uitgebreid vertellen, ja, ik had een grote friet met dubbel mayonaise EN dubbel pindasaus, 2 fricandellen en 1 bokworst en een flesje chocomel.

Denk dat het nu toch wel duidelijk is. Dat anderen dat niet willen (hoe wij dat doen) is weer wat anders, dat interesseert mij toch niet. En andersom, als zij wat aparts of wat anders wil, bv Indiaas of Grieks "eten" mag ze daar aan toe geven. Ik ben wel ge-emancipeerd en verbied haar niets. Altijd maar die mensen die anderen hun normen willen opdringen .....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 16 november 2016 @ 18:27:41 #49
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166697326
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 12:43 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

In de praktijk werkt het vaak niet zo. Waarom dan samen niet proberen op te lossen?
DAT is mijn, onze praktijk. Onze oplossing.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166698811
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 18:26 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

DIT is ONZE oplossing. En er hoeft niets uit te komen, het is bekend. Schrif ik nou zo onduidelijk of zijn jullie oost indisch blind?
Weet nog een oplossing, als je partner belangrijk voor je is dan doe je dat (sex geven).

Neen, ik zie het als gemakzucht. Geen zin hebben, doe maar waar je zin in hebt maar vertel me niets. Waarom zoek je persee de schuld bij mij? Ten eerste, ik zie geen schuld. Ik wil sex (onmenselijk toch?) en zij wil geen sex (ook onmenselijk?). Nu, dan haal je het toch buiten de deur, met medeweten maar zonder de details te willen weten.
Als ik (voorbeeld) zin heb op friet en zij wil dat niet (maken) want dan stinkt het hele huis 3 dagen lang naar friet, en ik ga een frietje eten in de frituur, dat vind ik een oplossing waar beiden vrede mee hebben. Friet is natuurlijk ongezond (zegt men) en zij vindt dat maar niks, dat friet eten, dus als ik terug kom ga ik haar niet uitgebreid vertellen, ja, ik had een grote friet met dubbel mayonaise EN dubbel pindasaus, 2 fricandellen en 1 bokworst en een flesje chocomel.

Denk dat het nu toch wel duidelijk is. Dat anderen dat niet willen (hoe wij dat doen) is weer wat anders, dat interesseert mij toch niet. En andersom, als zij wat aparts of wat anders wil, bv Indiaas of Grieks "eten" mag ze daar aan toe geven. Ik ben wel ge-emancipeerd en verbied haar niets. Altijd maar die mensen die anderen hun normen willen opdringen .....
Tja, ik vind ook dat een vrouw niet zo moeilijk moet doen over seks. Je kan het gewoon geven en niet zo irritant doen van zit niet lekker in mijn vel en blablabla. Steek ook energie in je vent en ga lekker even potje knallen. Uiteindelijk is het nog gezonder ook voor de vrouw als ze klaarkomt maar dan moet ze wel die knop even omzetten tot vreugde. De zin komt vanzelf als je eerst voorspel hebt samen. Hoe lang dat ook mag duren. De seks moet je gewoon niet van de man afpakken. Dat maakt de situatie alleen maar depressiever thuis.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_166698849
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:24 schreef Draconian het volgende:

[..]

Tja, ik vind ook dat een vrouw niet zo moeilijk moet doen over seks. Je kan het gewoon geven en niet zo irritant doen van zit niet lekker in mijn vel en blablabla. Steek ook energie in je vent en ga lekker even potje knallen. Uiteindelijk is het nog gezonder ook voor de vrouw als ze klaarkomt maar dan moet ze wel die knop even omzetten tot vreugde. De zin komt vanzelf als je eerst voorspel hebt samen. Hoe lang dat ook mag duren. De seks moet je gewoon niet van de man afpakken. Dat maakt de situatie alleen maar depressiever thuis.
Dit vind ik ook niet een heel gezonde manier van denken.
pi_166698873
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 18:27 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

DAT is mijn, onze praktijk. Onze oplossing.
Hoe kan het jullie oplossing zijn als zij geen weet en geen zeg heeft in de zaak?
pi_166698965
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit vind ik ook niet een heel gezonde manier van denken.
Denk er maar over na. De vrouw is depressief. Maar de man krijgt hierdoor slechtere tot geen seks. Dus de man raakt geïrriteerd. Hij voelt zich steeds afgewezen. Dus omdat de vrouw een depressie heeft en alleen met haarzelf bezig is heeft ze geen tijd voor haar man zijn behoeftes. Relatie staat dus op springen en de man zou zelfs buiten de deur kunnen gaan zoeken. Problemen worden alleen maar groter en groter. Dus de vrouw kan best ook een beetje tijd aan haar man schenken in de seks. Niet iedere dag. Maar 2 tot 3 keer in de week goede seks. Uiteraard wel voorspel want geheid dat ze heus wel zin gaat krijgen als je lang genoeg speelt met haar klitje.

De vrouw heeft een probleem. Dat probleem hoeft ze niet ook nog eens naar haar man te projecteren. Heeft ze dadelijk een groter probleem. Wel samen blijven praten natuurlijk over het probleem wat speelt.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  woensdag 16 november 2016 @ 20:13:19 #54
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_166700171
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:29 schreef Draconian het volgende:

[..]

Denk er maar over na. De vrouw is depressief. Maar de man krijgt hierdoor slechtere tot geen seks. Dus de man raakt geïrriteerd. Hij voelt zich steeds afgewezen. Dus omdat de vrouw een depressie heeft en alleen met haarzelf bezig is heeft ze geen tijd voor haar man zijn behoeftes. Relatie staat dus op springen en de man zou zelfs buiten de deur kunnen gaan zoeken. Problemen worden alleen maar groter en groter. Dus de vrouw kan best ook een beetje tijd aan haar man schenken in de seks. Niet iedere dag. Maar 2 tot 3 keer in de week goede seks. Uiteraard wel voorspel want geheid dat ze heus wel zin gaat krijgen als je lang genoeg speelt met haar klitje.

De vrouw heeft een probleem. Dat probleem hoeft ze niet ook nog eens naar haar man te projecteren. Heeft ze dadelijk een groter probleem. Wel samen blijven praten natuurlijk over het probleem wat speelt.
Ik begin meer en meer te begrijpen waarom jouw vrouw alleen maar kan zeesterren. Pff van alleen dit lezen ben ik al opgedroogd.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_166700891
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 18:26 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

DIT is ONZE oplossing. En er hoeft niets uit te komen, het is bekend. Schrif ik nou zo onduidelijk of zijn jullie oost indisch blind?
Weet nog een oplossing, als je partner belangrijk voor je is dan doe je dat (sex geven).

Neen, ik zie het als gemakzucht. Geen zin hebben, doe maar waar je zin in hebt maar vertel me niets. Waarom zoek je persee de schuld bij mij? Ten eerste, ik zie geen schuld. Ik wil sex (onmenselijk toch?) en zij wil geen sex (ook onmenselijk?). Nu, dan haal je het toch buiten de deur, met medeweten maar zonder de details te willen weten.
Als ik (voorbeeld) zin heb op friet en zij wil dat niet (maken) want dan stinkt het hele huis 3 dagen lang naar friet, en ik ga een frietje eten in de frituur, dat vind ik een oplossing waar beiden vrede mee hebben. Friet is natuurlijk ongezond (zegt men) en zij vindt dat maar niks, dat friet eten, dus als ik terug kom ga ik haar niet uitgebreid vertellen, ja, ik had een grote friet met dubbel mayonaise EN dubbel pindasaus, 2 fricandellen en 1 bokworst en een flesje chocomel.

Denk dat het nu toch wel duidelijk is. Dat anderen dat niet willen (hoe wij dat doen) is weer wat anders, dat interesseert mij toch niet. En andersom, als zij wat aparts of wat anders wil, bv Indiaas of Grieks "eten" mag ze daar aan toe geven. Ik ben wel ge-emancipeerd en verbied haar niets. Altijd maar die mensen die anderen hun normen willen opdringen .....
Afspreken dat je een don't ask, don't tell constructie hebt is wat anders dan vreemdgaan. Je hebt er wel over gesproken, je bent tot een overeenstemming gekomen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166700941
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:29 schreef Draconian het volgende:

[..]

Denk er maar over na. De vrouw is depressief. Maar de man krijgt hierdoor slechtere tot geen seks. Dus de man raakt geïrriteerd. Hij voelt zich steeds afgewezen. Dus omdat de vrouw een depressie heeft en alleen met haarzelf bezig is heeft ze geen tijd voor haar man zijn behoeftes. Relatie staat dus op springen en de man zou zelfs buiten de deur kunnen gaan zoeken. Problemen worden alleen maar groter en groter. Dus de vrouw kan best ook een beetje tijd aan haar man schenken in de seks. Niet iedere dag. Maar 2 tot 3 keer in de week goede seks. Uiteraard wel voorspel want geheid dat ze heus wel zin gaat krijgen als je lang genoeg speelt met haar klitje.

De vrouw heeft een probleem. Dat probleem hoeft ze niet ook nog eens naar haar man te projecteren. Heeft ze dadelijk een groter probleem. Wel samen blijven praten natuurlijk over het probleem wat speelt.
Waarom ga jij niet gewoon even lekker samenwonen met bubba. Als hij je prostaat maar lang genoeg kietelt ga je het vast wel oprecht lekker vinden hoor.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166702171
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:29 schreef Draconian het volgende:

[..]

Denk er maar over na. De vrouw is depressief. Maar de man krijgt hierdoor slechtere tot geen seks. Dus de man raakt geïrriteerd. Hij voelt zich steeds afgewezen. Dus omdat de vrouw een depressie heeft en alleen met haarzelf bezig is heeft ze geen tijd voor haar man zijn behoeftes. Relatie staat dus op springen en de man zou zelfs buiten de deur kunnen gaan zoeken. Problemen worden alleen maar groter en groter. Dus de vrouw kan best ook een beetje tijd aan haar man schenken in de seks. Niet iedere dag. Maar 2 tot 3 keer in de week goede seks. Uiteraard wel voorspel want geheid dat ze heus wel zin gaat krijgen als je lang genoeg speelt met haar klitje.

De vrouw heeft een probleem. Dat probleem hoeft ze niet ook nog eens naar haar man te projecteren. Heeft ze dadelijk een groter probleem. Wel samen blijven praten natuurlijk over het probleem wat speelt.
Ga jij eens even opzoeken wat een depressie is.
pi_166708668
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 20:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom ga jij niet gewoon even lekker samenwonen met bubba. Als hij je prostaat maar lang genoeg kietelt ga je het vast wel oprecht lekker vinden hoor.
Precies. Als man niet zo moeilijk doen over seks.
pi_166708754
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:29 schreef Draconian het volgende:

[..]

Denk er maar over na. De vrouw is depressief. Maar de man krijgt hierdoor slechtere tot geen seks. Dus de man raakt geïrriteerd. Hij voelt zich steeds afgewezen. Dus omdat de vrouw een depressie heeft en alleen met haarzelf bezig is heeft ze geen tijd voor haar man zijn behoeftes. Relatie staat dus op springen en de man zou zelfs buiten de deur kunnen gaan zoeken. Problemen worden alleen maar groter en groter. Dus de vrouw kan best ook een beetje tijd aan haar man schenken in de seks. Niet iedere dag. Maar 2 tot 3 keer in de week goede seks. Uiteraard wel voorspel want geheid dat ze heus wel zin gaat krijgen als je lang genoeg speelt met haar klitje.

De vrouw heeft een probleem. Dat probleem hoeft ze niet ook nog eens naar haar man te projecteren. Heeft ze dadelijk een groter probleem. Wel samen blijven praten natuurlijk over het probleem wat speelt.
Of je hebt als man gewoon wat meer begrip voor de depressie van je vrouw en haar afgenomen libido daardoor, ook een idee. Dat je het als afwijzing ziet moet je gewoon beide over praten. Zoals jij het nu beschrijft is behoorlijk ziekelijk en getuigt van weinig empathie.

Naar haar man projecteren? :') Volgens mij kun jij beter helemaal geen relatie hebben als je seks ziet als een soort plicht of taak waaraan een vrouw 2 a 3 keer per week moet voldoen, maakt niet uit hoe ze zich voelt.

En je hebt volgens mij geen idee wat een depressie inhoudt.
  donderdag 17 november 2016 @ 12:18:01 #60
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166711234
De vrouw is in de wereld degene die beslist over of ze sex heeft met een bepaalde man. En wanneer. dat is al erg genoeg! Moeten wij mannen haar nu ook al laten beslissen wanneer wij sex hebben. Is het niet genoeg voor haat dat ze over haar eigen sex beslist. Moet ze nu ook al beslissen over de sex van de man. Neen, ik wil niet en ik wil ook niet dat jij sex hebt.

Jullie zijn niet helemaal normaal, of beter gezegd, jullie zijn helemaal niet normaal! (Degenen dus die zo denken). Ik heb nooit in mijn leven gezegd dat zij iets te zeggen heeft over mijn sexleven. Dat eeuwige gezeur. Ik ben trouw in nagenoeg alles, als partner, ik ben een fantastisch mens en partner, maar dat is niet voldoende. En dan kun je 100 x erover beginnen in de hoop mij te ontlokken ik zal nooit meer met een ander gaan, maar ik doe dat niet zeggen. Ik zeg open en eerlijk dat het zo is, verwijs naar haar jeugd (ze is knap) en dat ze met 17 in de rij voor haar stonden en ze er wel 3 tegelijk had, en ik, gaande richting 71 (17 / 71) mag niet doen wat zij als 17 jarige zichzelf wel toekende.
Ik ben duidelijk, zo doe ik het, en als je er niet tegen kan mats ik je en zal het niet openlijk doen, en als dat niet voldoende is, ... onze relatie is geen gevangenis.

En zo, mannen, moeten jullie het ook doen. En als jullie dat niet doen ....dan niet. Maakt mij echt niks uit!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166717473
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:18 schreef LeesFoknl het volgende:
De vrouw is in de wereld degene die beslist over of ze sex heeft met een bepaalde man.
En jij hebt seks met wie zich maar aanbiedt? Dat zegt meer over jou.

quote:
En wanneer. dat is al erg genoeg! Moeten wij mannen haar nu ook al laten beslissen wanneer wij sex hebben. Is het niet genoeg voor haat dat ze over haar eigen sex beslist. Moet ze nu ook al beslissen over de sex van de man. Neen, ik wil niet en ik wil ook niet dat jij sex hebt.
Zie je seks wel als iets waar je samen van moet genieten? Wat je mét elkaar doet, in plaats van om jou in je behoefte te voorzien? Die indruk wek je namelijk niet.

quote:
Jullie zijn niet helemaal normaal, of beter gezegd, jullie zijn helemaal niet normaal! (Degenen dus die zo denken). Ik heb nooit in mijn leven gezegd dat zij iets te zeggen heeft over mijn sexleven. Dat eeuwige gezeur. Ik ben trouw in nagenoeg alles, als partner, ik ben een fantastisch mens en partner, maar dat is niet voldoende. En dan kun je 100 x erover beginnen in de hoop mij te ontlokken ik zal nooit meer met een ander gaan, maar ik doe dat niet zeggen. Ik zeg open en eerlijk dat het zo is, verwijs naar haar jeugd (ze is knap) en dat ze met 17 in de rij voor haar stonden en ze er wel 3 tegelijk had, en ik, gaande richting 71 (17 / 71) mag niet doen wat zij als 17 jarige zichzelf wel toekende.
Ik ben duidelijk, zo doe ik het, en als je er niet tegen kan mats ik je en zal het niet openlijk doen, en als dat niet voldoende is, ... onze relatie is geen gevangenis.

En zo, mannen, moeten jullie het ook doen. En als jullie dat niet doen ....dan niet. Maakt mij echt niks uit!
Kijk, jij vindt bedrog blijkbaar niet erg. De meeste mensen vinden dat wel. Hoe zou jij het vinden als zij stiekem naast jou zich door een heleboel andere mannen laat neuken?
  vrijdag 18 november 2016 @ 03:45:42 #62
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166728749
Strawberrie, ben jij aan de drugs of kan je niet lezen, of wil je gewoon niet accepteren wat ik hier schrijf?

Strawberry schrijft hierboven (laatste alinea)
Kijk, jij vindt bedrog blijkbaar niet erg. De meeste mensen vinden dat wel. Hoe zou jij het vinden als zij stiekem naast jou zich door een heleboel andere mannen laat neuken?

hoe vaak moet ik nou schrijven voordat je het begrijpt: Ik beslis zelf met wie ik sex heb. dat mag mijn vrouw ook. Ik bedrieg niet, ik beloof geen eeuwige trouw oid. IK ben daar volledig voor 100 % duidelijk in.
WAt de meeste mensen vinden .... welke meeste mensen? De meeste van de wereld? De chinezen dus? Flauwekul allemaal, de meeste mensen vinden. Wat ik vind is voor mij belangrijk. Doe jij dan maar wat de "meeste" mensen vinden (wie dat dan ook moge zijn) dan doe ik wat ik belangrijk vind, dus DAT vind ik belangrijk. Het is heel belangrijk voor een mens (en zeker voor mij) om dat te doen in zijn (haar) leven wat ie zelf belangrijk vindt.Ik laat mij niet leven door wat de meeste mensen vinden, en ook niet door wat mijn partner vindt.

En zij hoeft ook niet stiekem met andere mannen te neuken, mijn toestemminge en zelfs zegen heeft ze.
Dus je vraag hoe ik ....... " het zou vinden als zij stiekem naast jou zich door een heleboel andere mannen laat neuken ". Nu, ik zou het prima vinden. Zou alleen niet begrijpen dat ze dat "stiekem" doet. Tja, als dat haar misschien een kick geeft .....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166729291
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 03:45 schreef LeesFoknl het volgende:
Strawberrie, ben jij aan de drugs of kan je niet lezen, of wil je gewoon niet accepteren wat ik hier schrijf?

Strawberry schrijft hierboven (laatste alinea)
Kijk, jij vindt bedrog blijkbaar niet erg. De meeste mensen vinden dat wel. Hoe zou jij het vinden als zij stiekem naast jou zich door een heleboel andere mannen laat neuken?

hoe vaak moet ik nou schrijven voordat je het begrijpt: Ik beslis zelf met wie ik sex heb. dat mag mijn vrouw ook. Ik bedrieg niet, ik beloof geen eeuwige trouw oid. IK ben daar volledig voor 100 % duidelijk in.
WAt de meeste mensen vinden .... welke meeste mensen? De meeste van de wereld? De chinezen dus? Flauwekul allemaal, de meeste mensen vinden. Wat ik vind is voor mij belangrijk. Doe jij dan maar wat de "meeste" mensen vinden (wie dat dan ook moge zijn) dan doe ik wat ik belangrijk vind, dus DAT vind ik belangrijk. Het is heel belangrijk voor een mens (en zeker voor mij) om dat te doen in zijn (haar) leven wat ie zelf belangrijk vindt.Ik laat mij niet leven door wat de meeste mensen vinden, en ook niet door wat mijn partner vindt.

En zij hoeft ook niet stiekem met andere mannen te neuken, mijn toestemminge en zelfs zegen heeft ze.
Dus je vraag hoe ik ....... " het zou vinden als zij stiekem naast jou zich door een heleboel andere mannen laat neuken ". Nu, ik zou het prima vinden. Zou alleen niet begrijpen dat ze dat "stiekem" doet. Tja, als dat haar misschien een kick geeft .....
Ik vind je teksten soms moeilijk volgen, dan heb ik je vast bekeerd begrepen als het inderdaad een afspraak is tussen jou en je vriendin. Fijn dat jullie daar in ieder geval open naar elkaar over zijn. Dat gaat in het geval van TS alleen niet op.
pi_166729325
Verder vind ik best dat er af en toe zin gemaakt mag worden. Als mijn vriend erg zin heeft en ik wat minder, dan ga ik er meestal wel in mee om hem een plezier te doen. Maar als iemand depressief is kan ik me voorstellen dat er echt helemaal niks is wat meer opwindt en dat zoiets dus echt een stuk moeilijker te doen is. Ik vind ook niet dat je dat van een ander kunt verwachten.
pi_166730661
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 08:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Verder vind ik best dat er af en toe zin gemaakt mag worden. Als mijn vriend erg zin heeft en ik wat minder, dan ga ik er meestal wel in mee om hem een plezier te doen. Maar als iemand depressief is kan ik me voorstellen dat er echt helemaal niks is wat meer opwindt en dat zoiets dus echt een stuk moeilijker te doen is. Ik vind ook niet dat je dat van een ander kunt verwachten.
Ligt eraan. Als zo een depressie jaren duurt en geen verbeteringen optreden dan is er een groot probleem voor de man. Dan ga je toch letterlijk krijgen op den duur van als je beter kan krijgen moet je gaan.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  vrijdag 18 november 2016 @ 11:23:37 #66
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_166731721
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 08:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Verder vind ik best dat er af en toe zin gemaakt mag worden. Als mijn vriend erg zin heeft en ik wat minder, dan ga ik er meestal wel in mee om hem een plezier te doen. Maar als iemand depressief is kan ik me voorstellen dat er echt helemaal niks is wat meer opwindt en dat zoiets dus echt een stuk moeilijker te doen is. Ik vind ook niet dat je dat van een ander kunt verwachten.
Dit. Als je echt depressief bent dan hoef je echt geen seks. Kut voor de man maar dan gaat die maar even tijdelijk porno kijken ofzo. Je kan niet iemand forceren.

En toch voor de vrouwen, ook in een depressie, laat je man niet totaal links liggen want dat kan ook rare dingen doen met de man.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 18 november 2016 @ 11:29:19 #67
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_166731831
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
En toch voor de vrouwen, ook in een depressie, laat je man niet totaal links liggen want dat kan ook rare dingen doen met de man.
Tsja tijdens mijn depressie was ik vooral bezig met overleven. Hoewel ik er begrip voor zou hebben gehad als hij hard de andere kant op zou zijn gerend ben ik blij dat hij dat niet heeft gedaan.
Het heeft zo'n diep vertrouwen gegeven dat hij nu toestemming heeft dat avontuur buiten de deur te zoeken. ;)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  vrijdag 18 november 2016 @ 11:30:46 #68
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_166731863
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 11:29 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Tsja tijdens mijn depressie was ik vooral bezig met overleven. Hoewel ik er begrip voor zou hebben gehad als hij hard de andere kant op zou zijn gerend ben ik blij dat hij dat niet heeft gedaan.
Het heeft zo'n diep vertrouwen gegeven dat hij nu toestemming heeft dat avontuur buiten de deur te zoeken. ;)
Over dat eerste, ja dat snap ik. Daarom ook mijn opmerking over dat je dan echt geen seks hoeft.
Dat laatste is wel heel bizar :o
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 18 november 2016 @ 11:34:02 #69
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_166731929
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 11:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Over dat eerste, ja dat snap ik. Daarom ook mijn opmerking over dat je dan echt geen seks hoeft.
Dat laatste is wel heel bizar :o
Nou ja toen mijn libido weer werkte zijn we eerst samen op avontuur gegaan. Het was niet enkel een beloning voor hem. :P
Ik zelf doe er niets meer mee, maar hij mag nog wel.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  vrijdag 18 november 2016 @ 11:35:30 #70
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_166731955
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 11:34 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Nou ja toen mijn libido weer werkte zijn we eerst samen op avontuur gegaan. Het was niet enkel een beloning voor hem. :P
Ik zelf doe er niets meer mee, maar hij mag nog wel.
je doet zelf niets meer met seks? geen behoefte meer aan? wow :o
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 18 november 2016 @ 11:37:04 #71
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_166731989
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 11:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

je doet zelf niets meer met seks? geen behoefte meer aan? wow :o
Buiten de relatie. Ik heb voorlopig genoeg aan ons samen. Maar wie weet of het ooit weer gaat kriebelen.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  vrijdag 18 november 2016 @ 11:38:54 #72
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_166732028
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 11:37 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Buiten de relatie. Ik heb voorlopig genoeg aan ons samen. Maar wie weet of het ooit weer gaat kriebelen.
Oh zo, oké. Ik ben daarin gewoon nog ouderwets en heb mijn hart en penis toevertrouwd aan 1 vrouw O+
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 18 november 2016 @ 11:45:14 #73
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_166732150
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 11:23 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En toch voor de vrouwen, ook in een depressie, laat je man niet totaal links liggen want dat kan ook rare dingen doen met de man.
Dit is wel een goeie ja.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_166735870
Ik herken je frustratie. Zit momenteel in een "light" versie van jouw situatie. Alles is perfect in de relatie, behalve de seks. Mijn vriendin zegt al maanden dat ze niks wil, omdat ze aan de schijt zit. In het begin hier ook voor naar de huisarts geweest en deze heeft het eea voorgeschreven. Gaat sindsdien eigenlijk niet meer dan gemiddeld naar de wc, buiten dat ze nog wel vaak dunne ontlasting heeft. In het begin kon ik me er ook echt wel in vinden dat het even rustig was tussen de lakens. Ze heeft ook een aantal weekjes niet gesport bijvoorbeeld. De afgelopen maanden doet ze eigenlijk alles weer. Behalve op seksueel gebied. Ik merk aan mezelf dat ik er ook steeds meer frustratie over krijg. Herhaaldeijk rustig over begonnen of ze al wat meer in de mood was. Krijg nu steeds meer het idee dat er meer speelt dan alleen de buikpijn. Wat is jullie advies in deze? Vriendin de tijd gunnen en op haar woord vertrouwen?
pi_166735903
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 10:16 schreef Draconian het volgende:

[..]

Ligt eraan. Als zo een depressie jaren duurt en geen verbeteringen optreden dan is er een groot probleem voor de man. Dan ga je toch letterlijk krijgen op den duur van als je beter kan krijgen moet je gaan.
Dan praat je daar samen over als dat de situatie is.
  vrijdag 18 november 2016 @ 15:23:33 #76
462091 AdamskiAdamski
Best een aardige vent
pi_166736181
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:06 schreef jesseax het volgende:
Krijg nu steeds meer het idee dat er meer speelt dan alleen de buikpijn. Wat is jullie advies in deze? Vriendin de tijd gunnen en op haar woord vertrouwen?
Er toch over praten, speelt vast meer. Al komt het advies van iemand die het nog niet heeft gedaan....
pi_166736360
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:18 schreef LeesFoknl het volgende:
De vrouw is in de wereld degene die beslist over of ze sex heeft met een bepaalde man. En wanneer. dat is al erg genoeg! Moeten wij mannen haar nu ook al laten beslissen wanneer wij sex hebben. Is het niet genoeg voor haat dat ze over haar eigen sex beslist. Moet ze nu ook al beslissen over de sex van de man. Neen, ik wil niet en ik wil ook niet dat jij sex hebt.

Jullie zijn niet helemaal normaal, of beter gezegd, jullie zijn helemaal niet normaal! (Degenen dus die zo denken). Ik heb nooit in mijn leven gezegd dat zij iets te zeggen heeft over mijn sexleven. Dat eeuwige gezeur. Ik ben trouw in nagenoeg alles, als partner, ik ben een fantastisch mens en partner, maar dat is niet voldoende. En dan kun je 100 x erover beginnen in de hoop mij te ontlokken ik zal nooit meer met een ander gaan, maar ik doe dat niet zeggen. Ik zeg open en eerlijk dat het zo is, verwijs naar haar jeugd (ze is knap) en dat ze met 17 in de rij voor haar stonden en ze er wel 3 tegelijk had, en ik, gaande richting 71 (17 / 71) mag niet doen wat zij als 17 jarige zichzelf wel toekende.
Ik ben duidelijk, zo doe ik het, en als je er niet tegen kan mats ik je en zal het niet openlijk doen, en als dat niet voldoende is, ... onze relatie is geen gevangenis.

En zo, mannen, moeten jullie het ook doen. En als jullie dat niet doen ....dan niet. Maakt mij echt niks uit!
Mannen beslissen net zo goed over seks. Ik heb een hogere drive dan mijn partner, altijd al gehad.
Hij is dus degene die mij vaker afwijst dan andersom.

Het is echt vrij normaal om in een monogame relatie geen seks te hebben als de ander geen zin heeft. Je zou niet eens seks moeten willen met iemand die geen zin heeft.
Zo is het ook vrij normaal om erover te praten en de behoefte van de ander te erkennen als er iets te scheef zit (wat dan gelukkig bij ons weer niet zo is).

De vrouw van de ts doet er goed aan haar problemen op te lossen, al was het alleen al omdat het zo scheef zit in behoefte nu (natuurlijk om veel meer redenen dan alleen dat, maar het gaat nu eenmaal even over die behoefte).
Dat mag de Ts best eisen van haar zelfs, zeker aangezien hij al veel geduld heeft getoont, veel begrip heeft getoont. Daar mag best wat begrip en moeite voor terug komen van haar.

Alleen is de oplossing hier niet om dan maar vreemd te gaan. Want dan leg je een enorme bom onder je relatie. Andere zaken bespreken, van haar problemen verminderen, een open relatie-vorm tot uit elkaar gaan zijn zaken die besproken kunnen worden en besproken zouden moeten worden.
De ts mag best duidelijk neerleggen dat het zo niet verder kan voor hem, dat niet alleen zij pijn heeft, maar ook hij door dit gedoe.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166736428
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 10:16 schreef Draconian het volgende:

[..]

Ligt eraan. Als zo een depressie jaren duurt en geen verbeteringen optreden dan is er een groot probleem voor de man. Dan ga je toch letterlijk krijgen op den duur van als je beter kan krijgen moet je gaan.
Natuurlijk is het een probleem voor hem in dit geval. Het is dan ook hoog tijd dat hij dit probleem echt stevig voorlegt bij zijn partner.
Hij is niet "raar" omdat hij dit niet meer goed trekt, dat is echt heel normaal.

Ik raad hem dan ook aan geen genoegen meer te nemen met het ik voel me zo rot van haar. Zij moet nu of gaan werken aan dat probleem zodat het zich oplost, iig voldoende voor beiden om door te kunnen gaan ipv eronder door te gaan, of hem ruimte geven om zijn behoefte op een andere manier in te vullen, of elkaar los te laten en te erkennen dat dit zo niet meer werkt.

Maar dan moet hij wel duidelijk maken aan haar hoe hoog dit probleem opgelopen is bij hem. En bij voorkeur dat ook nog eens op een constructieve manier brengen, wat nog best een kunst is als het al zo hoog opgelopen is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 18 november 2016 @ 15:38:16 #79
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_166736440
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:58 schreef FANN het volgende:

[..]

mag ik je emailadres? :P
Mail met spanning:

pi_166736466
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:06 schreef jesseax het volgende:
Ik herken je frustratie. Zit momenteel in een "light" versie van jouw situatie. Alles is perfect in de relatie, behalve de seks. Mijn vriendin zegt al maanden dat ze niks wil, omdat ze aan de schijt zit. In het begin hier ook voor naar de huisarts geweest en deze heeft het eea voorgeschreven. Gaat sindsdien eigenlijk niet meer dan gemiddeld naar de wc, buiten dat ze nog wel vaak dunne ontlasting heeft. In het begin kon ik me er ook echt wel in vinden dat het even rustig was tussen de lakens. Ze heeft ook een aantal weekjes niet gesport bijvoorbeeld. De afgelopen maanden doet ze eigenlijk alles weer. Behalve op seksueel gebied. Ik merk aan mezelf dat ik er ook steeds meer frustratie over krijg. Herhaaldeijk rustig over begonnen of ze al wat meer in de mood was. Krijg nu steeds meer het idee dat er meer speelt dan alleen de buikpijn. Wat is jullie advies in deze? Vriendin de tijd gunnen en op haar woord vertrouwen?
Nee, wel erover praten en geen genoegen nemen met vage antwoorden. Laten merken (constructief is het beste, dus zonder ruzie en verwijten) dat dit jou ook echt raakt. Dat niet zomaar aan de kant geschoven mag worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 19 november 2016 @ 14:02:39 #81
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166755751
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 20:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Afspreken dat je een don't ask, don't tell constructie hebt is wat anders dan vreemdgaan. Je hebt er wel over gesproken, je bent tot een overeenstemming gekomen.
Neen, dat was niet mogelijk. Ik heb dat geprobeerd dat is dan te confronterend. Zo gaat dat bij sommige mensen, en veel in Azie. Confrontatie, gezichtsverlies, is uit den boze. Als je het als koppel over zou hebben, en tot de slotsom komen, don´t ask don´t tell, dan zou dat een enorm gezichtsverlies zijn voor de vrouw. Het zou zelfs een bewijs zijn van walang hiya, geen zelfrespect want ze laat het toe dat hij "elders" gaat. Walang hiya wat daar het ergste scheldwoord is wat je iemand kunt noemen (samen met ina puta, je moeder is een hoer natuurlijk).
Dus men stapt een "halte" eerder uit. Er wordt niet (duidelijk) over gesproken, dat zou te confronterend zijn. Dat kan niet. Dan is de keuze dus: einde relatie of beiden doen alsof ze er geen weet van hebben. Dus beiden vinden het wel okay, leggen er zich bij neer. Als de vrouw het niet okay vindt maar niet de relatie wil kappen (wat bij een huwelijk dus helemaal niet mogelijk is want je blijft daar voor eeuwig getrouwd, scheiding kent men niet), zal de vrouw proberen een "betere" vrouw te zijn, meer te bieden dan andere, zodat man weer tevreden is. Dat hoeft niet alleen via sex te zijn, dat kan ook door hem te verwennen, lekker eten te kopen, toe te staan dat ie gaat gokken in de hanengevechten enz.

Het gaat er niet om wat jij, ik of anderen hier op Fok.nl ervan vinden. Het is gewoon OOK een realiteit voor heel veel mensen. De wereld is diverser als net jouw woonplaats en pak hem beet 50 km er om heen.

[ Bericht 3% gewijzigd door LeesFoknl op 19-11-2016 14:08:23 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 19 november 2016 @ 19:08:30 #82
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_166760608
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:02 schreef LeesFoknl het volgende:
Als de vrouw het niet okay vindt maar niet de relatie wil kappen (wat bij een huwelijk dus helemaal niet mogelijk is want je blijft daar voor eeuwig getrouwd, scheiding kent men niet), zal de vrouw proberen een "betere" vrouw te zijn, meer te bieden dan andere, zodat man weer tevreden is.
En? Word je meer verwend?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  zondag 20 november 2016 @ 03:02:56 #83
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166771392
Ja, hoewel het met een Aziatische nauwelijks mogelijk is nog meer verwend te worden. Ook seksueel! Lijkt misschien tegenstrijdig maar ik ben nu 70 en mijn vrouw is ook in de 60. Eens kijken naar nederlandse koppels van die leeftijd, tot wanneer die nog sex hebben gehad en of de man dan ook, als ze er geen zin meer in heeft, iedere week 1-2 x zonder een hoop gezeik en drama elders mag gaan spelen. Wij hadden sex tot na haar 60 ste. Je moet wel appels met peren vergelijken en niet er een detail uitkiezen. Gewoon het hele plaatje, de gehele situatie blijven zien, incl. leeftijd en alle andere omstandigheden.

Mannen, kijk om je heen, beetje verder dan je soepbord graag. Dan hoef je niet eens zo ver als naar Azie, Zuid Amerika, India, Arabische landen en Afrika te gaan. Het geldt ook voor al die oost Europese landen op een busreis van minder dan een dag. Polen met de bus 120 euro. Hoort bij de EU. In die landen heeft de staat nog niet de rol van de man, de kostwinnaar bij uitstek overgenomen middels bijstandsuitkeringen en allerlei regelingen.

Kijk, die vrouwen van nagenoeg overal elders in de wereld steken dan ook graag wat meer energie in hun relatie. die waarderen hun mannen! Zien er leuk uit, ook na hun 30 ste, en verzorgen hun man veel beter. Hier in NL doet de regering wel zorgen voor de financien, en als vrouw kun je je altijd wel door de een of ander laten neuken als de behoefte groot wordt.
Er werken nog altijd veel meer mannen dan vrouwen, ook in Nederland. En zeker in echte, full time banen met bv zwaar lichamelijk werk, 5 ploegendiensten enz.
En jaja, er zullen bslist wel een (klein) aantal vrouwen zijn die ook zwaar werk hebben, full time en misschien ook nog in ploegendienst. Uitzonderingen zijn er altijd.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166771411
Afgaande op de TT vraag ik mij nogal af waarom je met haar getrouwd bent, als je zo over je vrouw denkt :') durf een keuze te maken, niemand dwingt je bij haar te blijven.

Edit: ondertussen de OP gelezen. Jij maakt jouw behoeften net zo goed kenbaar als zij de hare (neem ik aan) onderhandel hier en daar. Kom je er niet uit? Er ligt een wereld voor je open.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2016 03:10:35 ]
pi_166771425
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 03:02 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, hoewel het met een Aziatische nauwelijks mogelijk is nog meer verwend te worden. Ook seksueel! Lijkt misschien tegenstrijdig maar ik ben nu 70 en mijn vrouw is ook in de 60. Eens kijken naar nederlandse koppels van die leeftijd, tot wanneer die nog sex hebben gehad en of de man dan ook, als ze er geen zin meer in heeft, iedere week 1-2 x zonder een hoop gezeik en drama elders mag gaan spelen. Wij hadden sex tot na haar 60 ste. Je moet wel appels met peren vergelijken en niet er een detail uitkiezen. Gewoon het hele plaatje, de gehele situatie blijven zien, incl. leeftijd en alle andere omstandigheden.

Mannen, kijk om je heen, beetje verder dan je soepbord graag. Dan hoef je niet eens zo ver als naar Azie, Zuid Amerika, India, Arabische landen en Afrika te gaan. Het geldt ook voor al die oost Europese landen op een busreis van minder dan een dag. Polen met de bus 120 euro. Hoort bij de EU. In die landen heeft de staat nog niet de rol van de man, de kostwinnaar bij uitstek overgenomen middels bijstandsuitkeringen en allerlei regelingen.

Kijk, die vrouwen van nagenoeg overal elders in de wereld steken dan ook graag wat meer energie in hun relatie. die waarderen hun mannen! Zien er leuk uit, ook na hun 30 ste, en verzorgen hun man veel beter. Hier in NL doet de regering wel zorgen voor de financien, en als vrouw kun je je altijd wel door de een of ander laten neuken als de behoefte groot wordt.
Er werken nog altijd veel meer mannen dan vrouwen, ook in Nederland. En zeker in echte, full time banen met bv zwaar lichamelijk werk, 5 ploegendiensten enz.
En jaja, er zullen bslist wel een (klein) aantal vrouwen zijn die ook zwaar werk hebben, full time en misschien ook nog in ploegendienst. Uitzonderingen zijn er altijd.
Mooi samenhangend verhaal.
  zondag 20 november 2016 @ 09:54:35 #86
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_166772422
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 03:02 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, hoewel het met een Aziatische nauwelijks mogelijk is nog meer verwend te worden. Ook seksueel! Lijkt misschien tegenstrijdig maar ik ben nu 70 en mijn vrouw is ook in de 60. Eens kijken naar nederlandse koppels van die leeftijd, tot wanneer die nog sex hebben gehad en of de man dan ook, als ze er geen zin meer in heeft, iedere week 1-2 x zonder een hoop gezeik en drama elders mag gaan spelen. Wij hadden sex tot na haar 60 ste. Je moet wel appels met peren vergelijken en niet er een detail uitkiezen. Gewoon het hele plaatje, de gehele situatie blijven zien, incl. leeftijd en alle andere omstandigheden.

Mannen, kijk om je heen, beetje verder dan je soepbord graag. Dan hoef je niet eens zo ver als naar Azie, Zuid Amerika, India, Arabische landen en Afrika te gaan. Het geldt ook voor al die oost Europese landen op een busreis van minder dan een dag. Polen met de bus 120 euro. Hoort bij de EU. In die landen heeft de staat nog niet de rol van de man, de kostwinnaar bij uitstek overgenomen middels bijstandsuitkeringen en allerlei regelingen.

Kijk, die vrouwen van nagenoeg overal elders in de wereld steken dan ook graag wat meer energie in hun relatie. die waarderen hun mannen! Zien er leuk uit, ook na hun 30 ste, en verzorgen hun man veel beter. Hier in NL doet de regering wel zorgen voor de financien, en als vrouw kun je je altijd wel door de een of ander laten neuken als de behoefte groot wordt.
Er werken nog altijd veel meer mannen dan vrouwen, ook in Nederland. En zeker in echte, full time banen met bv zwaar lichamelijk werk, 5 ploegendiensten enz.
En jaja, er zullen bslist wel een (klein) aantal vrouwen zijn die ook zwaar werk hebben, full time en misschien ook nog in ploegendienst. Uitzonderingen zijn er altijd.
Oftewel ze is het er niet mee eens. Of je haar emotioneel pijn mee doet (kan toch ook niet goed voelen als je van haar zou houden houdt?) of dat ze gewoon bang is haar inkomstenbron kwijt te raken (dan verdienen jullie elkaar) blijft in het midden aangezien zij hier niet meeschrijft. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Norma_Jeane op 20-11-2016 11:34:50 (Die was niet handig gekozen.) ]
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  zondag 20 november 2016 @ 11:05:14 #87
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166773113
Neen Norma, je krijgt toch geen gelijk. Hoe durf je te suggeren dat ik niet van mijn vrouw houd!! Het woord "zou" (in bovenstaande bijdrage) houdt in dat ik dat niet doe!!
Verder, je volgende drogreden, haar inkomsten. Nu, die zijn veel hoger dan de mijne. Ik ben namelijk geemancipeerd, ik hoef geen arme vrouw die niet goed voor me kan zorgen!
En hoe kan het haar emotioneel pijn doen als ze (in de 60 zijnde) geen sex meer wil (geven). Dan zou ik toch degene moeten zijn die emotioneel (en fysiek) pijn zou lijden.

Typisch vrouwen gepraat, egaal hoe, linksom of rechtsom, de man is een vieszak (in dit geval als ie nog gezond is en de vrouw geen sex meer wil, en ze ook niet wil uit "emotionele" gronden, om hem een plezier te doen, of om hem geen "pijn" te doen. Ja ja, die lieve vrouwen ... zo bezorgd om het welzijn van de mensen om hun heen. Geloof het 8)7
Maar ga gerust zo door, ik zal iedereen wel attenderen op je typische vrouwelijk onredelijk gekronkel om toch maar je gelijk te krijgen.

Bah, :r :r Je valt mij echt tegen.

:N :N :N

[ Bericht 3% gewijzigd door LeesFoknl op 20-11-2016 11:18:29 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 20 november 2016 @ 11:15:22 #88
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166773234
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 09:54 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

.................. aangezien zij hier niet meeschrijft. ;)
Als ze hier meeschreef zou ze iedereen die ook maar iets negatiefs over mij durfde te schrijven schriftelijk de nek omdraaien.
En in werkelijkheid, in real life, die hebben bloed in de aderen en geen theewater, en (let op) ook nog met consequenties aan verbonden! Dan hoeft niemand in twijfel te trekken of ik van haar houd. Wat een belediging, wat een gezichtsverlies als een andere vrouw dat zo maar zou zeggen. "Jouw man houdt niet van je".
Die zou diegene over het plein aan de haren naar de kerk slepen en daar in het wijwatervat verzuipen!

O-) :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 20 november 2016 @ 11:16:23 #89
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166773245
Zo, en nu op naar de masseuses !!

*O* *O* *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 20 november 2016 @ 11:23:05 #90
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_166773323
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 11:05 schreef LeesFoknl het volgende:
Hoe durf je te suggeren dat ik niet van mijn vrouw houd!!
Wel goed lezen he? Dat zeg ik niet, want ik weet niet of je van je vrouw houdt.
Ik zeg alleen dat de wetenschap dat je haar pijn ermee doet niet goed kan voelen.
Of ken je in het geheel geen schuldgevoel?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_166774972
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 11:23 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Wel goed lezen he? Dat zeg ik niet, want ik weet niet of je van je vrouw houdt.
Ik zeg alleen dat de wetenschap dat je haar pijn ermee doet niet goed kan voelen.
Of ken je in het geheel geen schuldgevoel?
Ik vind het een nare manier om misbruik te maken van de cultuur van zijn partner. Die te bang is voor gezichtsverlies vanuit die cultuur.
Wat leesfok zich maar niet wil realiseren is dat die angst er niet zou zijn als hij zich gewoon netjes zou gedragen volgens de afspraken. Dat die angst die er is in die cultuur voor gezichtsverlies niet betekend dat je daar dan maar vies misbruik van moet maken.

Vind het maar smerig wat hij schrijft, zo van haha, hun durven door hun cultuur er niets aan te doen, ook al weet ik dat ze het echt niet leuk vinden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166782725
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 13:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik vind het een nare manier om misbruik te maken van de cultuur van zijn partner. Die te bang is voor gezichtsverlies vanuit die cultuur.
Wat leesfok zich maar niet wil realiseren is dat die angst er niet zou zijn als hij zich gewoon netjes zou gedragen volgens de afspraken. Dat die angst die er is in die cultuur voor gezichtsverlies niet betekend dat je daar dan maar vies misbruik van moet maken.

Vind het maar smerig wat hij schrijft, zo van haha, hun durven door hun cultuur er niets aan te doen, ook al weet ik dat ze het echt niet leuk vinden.
Dit. Maar hij kan zoveel draaien zodat het voor hem niet verkeerd voelt.
  dinsdag 22 november 2016 @ 09:44:43 #93
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166819921
Ja, kronkel maar door vrouwen, daar zijn jullie goed in. Egaal hoe, maar gelijk en het laatste woord moeten jullie natuurlijk krijgen. Dat zijn jullie schuldig aan je vrouwzijn.

Maar je hebt pech, ik voel me niet schuldig. En veranderen doe ik al helemaal niet. En mannen, jong en oud, lees goed wat hier staat en realiseer je hoe intens krom de zogenaamde moderne nederlandse vrouw is. Nederland, het opgeheven vingertje. Vooral de vrouwen en de politici weten wel hoe vooral anderen moeten leven en denken.
Als de vrouw geen sex meer wil, dan zoek ik het elders. En, als mens, autonoom wezen, hoef ik daar geen toesteming voor te krijgen, of verantwoording voor af te leggen. Ik doe wat ik wil, zolang ik daarbij binnen de wet blijf. Vreemd, dat net vrouwen fatsoens politie-willen spelen. Voor de Nl wet is het toegestaan maar voor de ge-emancipeerde vrouw in het westen niet. Want ... als ze de man nu zo gek kan krijgen dat hij haar ook nog gelooft, dan heeft ze nog meer vat op hem. Dan beslist ze niet alleen over haar eigen sexbehoeftes en wat ze ermee doet (of dus niet) maar ook nog over de zijne. Jaja, ik wil geen ijsje en daarom mag jij er ook geen. Lijken wel idee-en van sommige Arabische landen, alleen daar zijn dan de vrouwen het slachtoffer, daar mogen de vrouwen vanalles niet, omdat de mannen dat niet gepast vinden (auto rijden, vlotte kleding, make-up, zingen, dansen, muziek) En hier zijn het de vrouwen.
Straks zegt mijn vrouw: ik wil niet meer koken. Dus geen warm eten meer. En neen, je mag ook niet elders iets warms eten want ik wil geen warm eten meer en wil ook niet voor jou koken, en ik wil ook niet dat anderen voor je koken en je warm eten geven.

Bekijk het maar! Ik reageer op dit soort opmerkingen niet meer, we komen toch geen centimeter verder. Ik heb gelijk. basta!

^O^ :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166820316
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 09:44 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, kronkel maar door vrouwen, daar zijn jullie goed in. Egaal hoe, maar gelijk en het laatste woord moeten jullie natuurlijk krijgen. Dat zijn jullie schuldig aan je vrouwzijn.

Maar je hebt pech, ik voel me niet schuldig. En veranderen doe ik al helemaal niet. En mannen, jong en oud, lees goed wat hier staat en realiseer je hoe intens krom de zogenaamde moderne nederlandse vrouw is. Nederland, het opgeheven vingertje. Vooral de vrouwen en de politici weten wel hoe vooral anderen moeten leven en denken.
Als de vrouw geen sex meer wil, dan zoek ik het elders. En, als mens, autonoom wezen, hoef ik daar geen toesteming voor te krijgen, of verantwoording voor af te leggen. Ik doe wat ik wil, zolang ik daarbij binnen de wet blijf. Vreemd, dat net vrouwen fatsoens politie-willen spelen. Voor de Nl wet is het toegestaan maar voor de ge-emancipeerde vrouw in het westen niet. Want ... als ze de man nu zo gek kan krijgen dat hij haar ook nog gelooft, dan heeft ze nog meer vat op hem. Dan beslist ze niet alleen over haar eigen sexbehoeftes en wat ze ermee doet (of dus niet) maar ook nog over de zijne. Jaja, ik wil geen ijsje en daarom mag jij er ook geen. Lijken wel idee-en van sommige Arabische landen, alleen daar zijn dan de vrouwen het slachtoffer, daar mogen de vrouwen vanalles niet, omdat de mannen dat niet gepast vinden (auto rijden, vlotte kleding, make-up, zingen, dansen, muziek) En hier zijn het de vrouwen.
Straks zegt mijn vrouw: ik wil niet meer koken. Dus geen warm eten meer. En neen, je mag ook niet elders iets warms eten want ik wil geen warm eten meer en wil ook niet voor jou koken, en ik wil ook niet dat anderen voor je koken en je warm eten geven.

Bekijk het maar! Ik reageer op dit soort opmerkingen niet meer, we komen toch geen centimeter verder. Ik heb gelijk. basta!

^O^ :Y
Geldt voor mannen net zo, als zij geen seks meer willen met hun vrouw dan beslist de man toch.
pi_166820481
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 09:44 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, kronkel maar door vrouwen, daar zijn jullie goed in. Egaal hoe, maar gelijk en het laatste woord moeten jullie natuurlijk krijgen. Dat zijn jullie schuldig aan je vrouwzijn.

Maar je hebt pech, ik voel me niet schuldig. En veranderen doe ik al helemaal niet. En mannen, jong en oud, lees goed wat hier staat en realiseer je hoe intens krom de zogenaamde moderne nederlandse vrouw is. Nederland, het opgeheven vingertje. Vooral de vrouwen en de politici weten wel hoe vooral anderen moeten leven en denken.
Als de vrouw geen sex meer wil, dan zoek ik het elders. En, als mens, autonoom wezen, hoef ik daar geen toesteming voor te krijgen, of verantwoording voor af te leggen. Ik doe wat ik wil, zolang ik daarbij binnen de wet blijf. Vreemd, dat net vrouwen fatsoens politie-willen spelen. Voor de Nl wet is het toegestaan maar voor de ge-emancipeerde vrouw in het westen niet. Want ... als ze de man nu zo gek kan krijgen dat hij haar ook nog gelooft, dan heeft ze nog meer vat op hem. Dan beslist ze niet alleen over haar eigen sexbehoeftes en wat ze ermee doet (of dus niet) maar ook nog over de zijne. Jaja, ik wil geen ijsje en daarom mag jij er ook geen. Lijken wel idee-en van sommige Arabische landen, alleen daar zijn dan de vrouwen het slachtoffer, daar mogen de vrouwen vanalles niet, omdat de mannen dat niet gepast vinden (auto rijden, vlotte kleding, make-up, zingen, dansen, muziek) En hier zijn het de vrouwen.
Straks zegt mijn vrouw: ik wil niet meer koken. Dus geen warm eten meer. En neen, je mag ook niet elders iets warms eten want ik wil geen warm eten meer en wil ook niet voor jou koken, en ik wil ook niet dat anderen voor je koken en je warm eten geven.

Bekijk het maar! Ik reageer op dit soort opmerkingen niet meer, we komen toch geen centimeter verder. Ik heb gelijk. basta!

^O^ :Y
Je bent net een kind.
pi_166822589
Verwijderd

[ Bericht 98% gewijzigd door Draconian op 22-11-2016 19:03:25 ]
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_166822860
Dat klinkt echt heel erg ernstig Draconian.
Denk dat je haar op de een of andere manier duidelijk moet maken dat jij hieraan onderdoor gaat en dat ze of nu echt hulp moet zoeken (evt samen zelfs), of het zo gewoonweg echt niet verder gaat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166823050
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:57 schreef erodome het volgende:
Dat klinkt echt heel erg ernstig Draconian.
Denk dat je haar op de een of andere manier duidelijk moet maken dat jij hieraan onderdoor gaat en dat ze of nu echt hulp moet zoeken (evt samen zelfs), of het zo gewoonweg echt niet verder gaat.
Komt van twee kanten. Zij gaat er ook aan onderdoor natuurlijk.

[ Bericht 42% gewijzigd door Draconian op 22-11-2016 19:02:42 ]
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_166823328
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 13:08 schreef Draconian het volgende:

[..]

Komt van twee kanten. Zij gaat er ook aan onderdoor natuurlijk. Zo een zeikende vent die om seks zeurt of pogingen doet. Het is echt een knipperlicht huwelijk. Iedere dag begint ze wel over scheiden. Ondertussen mijn Instagram bekijken of ik geen vreemde vrouwen erin heb staan. Dus ze meent er geen klote van dat gedreig met scheiden. Nu weer een screenshot sturen van ons whatsapp gesprek met de tekst eronder van, oh sorry verkeerde chat. Gewoon mij kwetsen iedere keer.

Ze raakt me gewoon een keer echt kwijt na bijna 24 jaar samen nu en trouw zijn. Enige wat ik vraag is 20 minuten in de week goede seks. Gewoon dat we ook meer samen hebben dan alleen broer zus relatie. Die depressie kan ik dan nog wel door de vingers zien en een luisterend oor bieden. Maar mijn seks lijdt er ook onder en laat dat nu datgene zijn wat voor mij de fundering is in een relatie.

Is het niet logisch als man dat je een keer echt een andere vrouw gaat vinden in de toekomst en daar misschien wel mee verder wilt? Waar zij zo bang voor is creëert ze zelf. Ik weet 100% zeker dat andere mannen allang weg waren.
Dat zij het ook zwaar heeft begreep ik al, zie in je tekst dat je daar ook echt wel rekening mee houdt. Maar er is een verschil tussen een kleine zware periode waar je (ze) zelf doorheen kan komen en dit. Ze zal hulp moeten zoeken wil ze jullie relatie behouden. Ze zal in moeten zien dat dit echt zo niet verder kan, dat ze zo haar gezin aan het vernietigen is, jou aan het vernietigen is.

Jij zal dus echt even op je strepen moeten gaan staan. Denk na over een manier dit met haar te bespreken die niet aanvallend is (wat best lastig is aangezien de emotie al zo hoog opgelopen is). Maar eis dat ze hulp gaat zoeken, evt jullie samen hulp zoeken, of dat het gewoon zo niet verder kan en je weg gaat.

Jullie zitten in een hele nare neerwaartse spiraal zo. Zoals ik het lees is er geen ruimte meer voor wat voor intimiteit dan ook, waardoor er ook geen openeningen meer zijn voor gewoon fijne seks of zelfs gewoon eens knuffelen/liefde delen. Jij raakt steeds gefrustreerder, zij steeds afwijzender op elke poging tot toenadering.
Dat is een ronduit destructief patroon die echt doorbroken moet worden en als dat niet lukt moet je er niet mee doorgaan want het maakt jullie beiden kapot.

Ga niet zoeken naar een ander terwijl je in deze relatie zit. Maar zet voor jezelf wel een grens, of nu actief bezig aan een oplossing waardoor jullie beiden weer happy worden met elkaar, of er een eind aan breien.
Als je nu je positieve energie in een ander gaat stoppen is het toch ook al voorbij, alleen dan met nog meer pijn en ellende dan er al is. Daarmee gooi je die laatste kans op een gelukkig leven samen in de prullebak. Dan kan je beter gewoon gaan en dan pas een ander zoeken, kan je tenminste jezelf ook recht aan blijven kijken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166825730
Verwijderd voor mijn vrouw.

[ Bericht 25% gewijzigd door Draconian op 22-11-2016 19:02:14 ]
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  dinsdag 22 november 2016 @ 20:46:28 #101
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166833048
_O- _O- _O-

Draconian, de jaren nu zijn de beste jaren van de rest van je leven. Respekt als je ervoor wil gaan je relatie wilt redden, maar maak met jezelf duidelijke afspaken (zonder het iemand, en zeker zonder het haar te vertellen).
Aan alles komt een einde, in het werkelijke leven. Heeft vechten nog zin? Ben ook bang dat je nooit meer dat terug krijgt wat er ooit was. Het ongecomplceerde van vroeger is, denk ik, voor altijd voorbij. Zelfs als jullie een keer in de week weer sex hebben, ben ik bang dat dat wat je nu doorstaat er altijd als een donkere wolk over blijft hangen, de boel overschaduwt en de lol er definitief vanaf is.

Zorg goed voor jezelf, zoals je in dit geval ziet doet niet snel een ander dat voor je!
Zelfs niet je eigen vrouw !!

:N :N

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 24-11-2016 12:32:57 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166861382
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:18 schreef LeesFoknl het volgende:
De vrouw is in de wereld degene die beslist over of ze sex heeft met een bepaalde man. En wanneer. dat is al erg genoeg! Moeten wij mannen haar nu ook al laten beslissen wanneer wij sex hebben. Is het niet genoeg voor haat dat ze over haar eigen sex beslist. Moet ze nu ook al beslissen over de sex van de man. Neen, ik wil niet en ik wil ook niet dat jij sex hebt.
Dan krijg je als antwoord, maar mannen zijn net zo.

Nee... Nee dat is helemaal niet hetzelfde...

Vele vrouwen hier in Nederland beseffen niet hoe mannen in elkaar zitten. Voor vrouwen is het de emotie, maar voor mannen is het een instinct / sterke drang om elke vrouw te neuken die ze tegen komen. Dit doen ze natuurlijk niet, maar het is er wel.

Seks is een primaire behoefte en als je dat niet kunt hebben, dan voel je als man zijnde je na een tijd, zwaar kut. Laatst staan jaar in / jaar uit.

Wat je zegt klopt gewoon, ook wat je verder in dit topic nog zegt. Vrouwen hier in Nederland beseffen niet hoe bevoorrecht ze wel niet zijn, als het gaat om daten, relaties en seks.
  Vis een optie? donderdag 24 november 2016 @ 01:25:56 #103
70532 loveli
N
pi_166863115
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:22 schreef dip-stick1 het volgende:
Wat je zegt klopt gewoon, ook wat je verder in dit topic nog zegt. Vrouwen hier in Nederland beseffen niet hoe bevoorrecht ze wel niet zijn, als het gaat om daten, relaties en seks.
En mannen zoals jij begrijpen niet dat vrouwen daar op die manier geen behoefte aan hebben en dus totaal niet zo bevoorrecht zijn als jij denkt.
crap in = crap out
pi_166864493
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 01:25 schreef loveli het volgende:

[..]

En mannen zoals jij begrijpen niet dat vrouwen daar op die manier geen behoefte aan hebben en dus totaal niet zo bevoorrecht zijn als jij denkt.
Toch hebben de twee heren wel gelijk. In de westerse wereld zie je dat vrouwen gelijke rechten als de man willen/krijgen. Lees deze stukken maar eens:
http://www.ad.nl/lifestyl(...)chte-sekse~a6c29103/
http://powervrouwen.blog.(...)n-bevoorrechte-sekse
http://www.nu.nl/overig/3(...)eds-minder-seks.html
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_166865265
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:22 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Dan krijg je als antwoord, maar mannen zijn net zo.

Nee... Nee dat is helemaal niet hetzelfde...

Vele vrouwen hier in Nederland beseffen niet hoe mannen in elkaar zitten. Voor vrouwen is het de emotie, maar voor mannen is het een instinct / sterke drang om elke vrouw te neuken die ze tegen komen. Dit doen ze natuurlijk niet, maar het is er wel.

Seks is een primaire behoefte en als je dat niet kunt hebben, dan voel je als man zijnde je na een tijd, zwaar kut. Laatst staan jaar in / jaar uit.

Wat je zegt klopt gewoon, ook wat je verder in dit topic nog zegt. Vrouwen hier in Nederland beseffen niet hoe bevoorrecht ze wel niet zijn, als het gaat om daten, relaties en seks.
Wat jij dan weer niet zo goed begrijpt is dat die vrouwen datzelfde hebben met die emotie. Naast ook een behoefte naar het fysieke van seks, gemiddeld genomen iets minder dan mannen, maar toch ook nog wel serieus aanwezig. Mannen hebben dat gemiddeld genomen andersom, dus niet geen behoefte naar dat emotionele, maar iets minder dan vrouwen dat gemiddeld genomen hebben. Maar toch wel essentieel.

Gewoon alleen maar dat fysieke van seks hebben is niet moeilijk, ook niet voor mannen. Dat emotionele is wel lastig, voor zowel mannen als vrouwen en daar zit vaak gewoon het knelpunt bij beide geslachten.
Jij kan bv gewoon naar de hoeren voor dat fysieke, maar dat zal naar alle waarschijnlijkheid alleen maar wat symptoom bestrijding zijn, niet echt datgene geven waar je echt naar verlangt. Het is de intimiteit, dat samen delen van de emotie die bij dat fysieke komt kijken wat je echt wil.

Dus het idee dat vrouwen zo makkelijk aan dat fysieke kunnen komen en het daardoor beter hebben is een misvatting. Steeds dat fysieke hebben zonder die emotionele intimiteit is niet ok, daar gaat zo'n vrouw zich uiteindelijk alleen maar nog slechter van voelen. Net zoals jij je niet beter gaat voelen van regelmatig naar de hoeren gaan, alleen dat fysieke hebben zonder die emotionele intimiteit.

Je ziet het ook in deze topic. Mannen die al tijden geen seks hebben of als er dan seks is niet die emotionele intimiteit erbij krijgen (vrouw doet niet echt "mee"). Tuurlijk hebben ze ook echt een brandende behoefte aan het fysieke en denken ze er zelfs over daarin een uitlaatklep te zoeken. Maar het meeste missen ze die emotionele intimiteit van seks, die binding met hun partner die ze verloren zijn.

Hierin verschillen mannen en vrouwen veel minder dan je denkt. En zou je je moeten realiseren dat het feit dat de gemiddelde vrouw elke dag lege seks zou kunnen krijgen de behoefte niet vervult. Want puur dat fysieke alleen is niet wat mensen zoeken, wel voor erbij, wel als leuke aanvulling op, maar niet wat ze nodig hebben om zich fijn te voelen in zichzelf. Daarvoor is aansluiting, emotionele intimiteit noodzakelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 24 november 2016 @ 12:36:53 #106
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166867227
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 01:25 schreef loveli het volgende:

[..]

En mannen zoals jij begrijpen niet dat vrouwen daar op die manier geen behoefte aan hebben en dus totaal niet zo bevoorrecht zijn als jij denkt.
Ja, dat kan kloppen. Maar zij hebben nog altijd de keus of ze willen neuken of niet. Weet je dat een jonge man tot 20 x zoveel testosteron heeft als een vrouw! Wat denk je dat dat een wereld van verschil maakt. Een halve eeuw geleden kreeg ik al een stijve als ik een damesfiets tegen een lantaarnpaal (fallussymbool bij uitstek, ja daar zal een vrouw niet snel opkomen) zag staan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 24 november 2016 @ 13:05:46 #107
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166867726
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2016 23:22 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Vrouwen hier in Nederland beseffen niet hoe bevoorrecht ze wel niet zijn, als het gaat om daten, relaties en seks.
Ja, en vooral met de nadruk op vrouwen IN NEDERLAND! Gisteren de documentaire van Zembla gezien, waarin een vrouw undercover ging in Denemarken en daat een 10-tal (zelfs gematigde) moskeeen afging en aan de iman haar (slechts bedacht) probleem voorlegde.
- Mijn man slaat mij, kan ik naar de politie gaan? Antwoord: neen
-Mijn man wil sex, mag ik hem weigeren. Antwoord: neen.
. Ik wil scheiden want mijn man wil een vrouw erbij nemen. Antwoord, dat moet je aan de raad van imans voorleggen en als ded man niet wil scheiden dan is het antwoord: neen.

En in zwakkere vorm vind je dit in heel veel delen van de wereld terug.
India, Azie enz enz.

Ik sta daar uiteraard niet achter. Geweld mag niet. Basta. Scheiding, tja, als het niet meer gaat ..... afkoelperiode 1 jaar, nog niiet goed, scheiding uitspreken. Dwingen tot sex, tuurlijk niet, nooit. Nog niet met een betaalde prostituee, ook die mogen weigeren.

Maar dat de vrouwen in Nederland toch maar bevoorrecht zijn, en niet zo een klein beetje, kan men niet ontkennen.
Sex relatie daten alles ligt volledig in de hand van de vrouw in Nederland. De kostwinnaar telt niet in Nederland voor de nederlandse vrouw. Behalve dus voor die kostwinnaars die wel heel erg goed de kost verdienen. En natuurlijk de 20 % knappe mannen en "bad boys" maken ook nog een goede kans.

Je zou bijna denken als je kinderen hebt: voed de jongens op tot bad boy en de meisjes op tot zeer ervaren sexpartners, dan komen ze het verste en zijn ze dus bhet gelukkigste.

En wie is er nou oppervlakkig in Nederland. De mannen die graag een vriendin willen (liefst vast) of de vrouwen die een rijke willen en af en toe eens zich door een uitverkorene laten sexen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166868020
Bevoorrecht noemt hij dat dan 8)7
Niet mishandeld worden, niet verkracht worden, ook gewoon keuze hebben over je eigen leven noem jij bevoorrecht? Vrouwen moeten hun zegeningen tellen als ze gewoon zichzelf mogen zijn? Vrij walgelijk weer leesfok...

De vrouwen hier zijn niet bevoorrecht, die vrouwen daar zijn ziek onderdrukt. Dat maakt niet dat de vrouwen hier hun zegeningen moeten tellen, dat maakt dat hoe vrouwen hier leven normaal is. Niet bevoorrecht, niet onderdrukt, gewoon normaal.

En weer die bad boy obsessie. Misschien moet je eens wat beter kijken, bad boys kunnen soms wel veel neuken, maar een relatie behouden is een heel ander verhaal. Net zoals mannen vaak zeggen dat is geen relatie materiaal bij bepaalde type's van vrouwen geld dit dus andersom bij bad boys. Leuk voor een wip, niet interessant voor meer. Veel zogenaamde bad boys worden op ten duur gek van hun lege en eenzame bestaan. Waarin vrouwen ze alleen maar voor even "lekker" vinden, waarin de andere mannen in hun omgeving ze alleen maar leuk vinden voor wat sensatie bij het stappen. Echte bad boys zijn beperkt houdbaar en gaan een zeer eenzaam leven tegemoet. Dat zie jij misschien niet zo als je die bad boy ziet overcompenseren tijdens het uitgaan, maar hij staat niet voor niets zo vooraan, heeft niet voor niets zo'n enorm grote bek. Dat heeft hij keihard nodig om toch nog dat beetje oppervlakkige contact te hebben, want iedereen, man en vrouw, haakt af als het meer wordt als oppervlakkig.

Nu is lang niet elke man met een wat "ruwer" uiterlijk of meer extrovert karakter ook een bad boy, ruwe bolster, blanke pit komt ook voor, gewoon een vrolijke stuiterbal ook. Dus het kan ook zo zijn dat wat jij in het hokje bad boy schaart eigenlijk helemaal geen bad boy is. Die kunnen wel relatie's in stand houden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166869182
Is er inmiddels al geneukt of wa ?
Stom paard
pi_166871958
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat jij dan weer niet zo goed begrijpt is dat die vrouwen datzelfde hebben met die emotie. Naast ook een behoefte naar het fysieke van seks, gemiddeld genomen iets minder dan mannen, maar toch ook nog wel serieus aanwezig. Mannen hebben dat gemiddeld genomen andersom, dus niet geen behoefte naar dat emotionele, maar iets minder dan vrouwen dat gemiddeld genomen hebben. Maar toch wel essentieel.
Dan behoor ik niet tot dat gemiddelde. Niet omdat ik dit niet begrijp, maar juist omdat ik ook naar dat emotionele behoefte heb.

Ik zal je vertellen, dat ik tot mijn 33ste maagd ben geweest. Niet omdat ik stil gestaan heb, maar omdat vrouwen nooit iets in mij zagen. Tot 33 jaar ben ik uit principe niet naar de hoeren gegaan. Als voor mijzelf zo geen contact mogelijk was met een vrouw, dan hoefde het voor mij ook niet meer. Wie of wat ben ik dan, als een vrouw mij zo niet ziet staan, maar zodra als ik flink geld neerleg, is sky's the limit?

Ondertussen heb ik redelijk wat seks gehad, met verschillende vrouwen. Maar ik ga altijd weer alleen naar huis. Logisch, maar snap je wat ik bedoel?

De eerste keer dat ik seks had, was goed en het samen zijn alleen al met een naakte vrouw, liet mijn hart sneller kloppen. Na een hele leven van negativiteit (ervaringen met vrouwen) en geen vooruitgang in positieve en nieuwe ervaringen, voelde ik mij voor een korte tijd...gelukkig.

Op het moment dat ik uit de deur stapte, sloeg dat direct om naar frustratie en onbegrip. Je hele leven kwam je geen stap verder met vrouwen, relaties en natuurlijk ook seks. Even geld neerleggen en dan opeens is iets wat je hele leven nog niet mogelijk was, wel mogelijk. Niet doelend op de seks, maar op contact en samen kunnen zijn met een vrouw. (Praten, lachen, zoenen, elkaar aanraken op het lichaam en gewoon de warmte voelen.)

Hoe denk je dat het voelt om je hele leven je kwetsbaar op te stellen, als enige interesse tonen, actie te ondernemen en alleen maar pijn, onbegrip en onzekerheid te voelen, wat dit met zich mee brengt.

Vrouwen tonen geen interesse en wat ik ook deed, positieve ervaringen bleven uit. Denk je dat het makkelijker word om te begrijpen waarom, als een vrouw bij voorbaat al geen interesse heeft?

Denk je dat het goed is voor je zelf zijn, om tot je 33ste geen positieve ervaringen op te kunnen doen en alleen maar negatieve?

Uit mijn eigen ervaringen, kun je nog zo eerlijk zijn, als je al een klein beetje onzeker bent, dan is het al klaar. Je mag niet onzeker zijn en het feit dat je juist door het hele leven van afwijzingen zo onzeker bent geworden, is niet relevant. Dat zal wel zijn redenen gehad hebben he?

Waarom zou je na zoveel klote ervaringen nog ooit de motivatie en zelfverzekerheid proberen te vinden voor een vrouw, als het toch nooit goed genoeg is?

Natuurlijk zijn niet alle vrouwen zo, alleen heb ik ze nog nooit ontmoet.

quote:
Gewoon alleen maar dat fysieke van seks hebben is niet moeilijk, ook niet voor mannen. Dat emotionele is wel lastig, voor zowel mannen als vrouwen en daar zit vaak gewoon het knelpunt bij beide geslachten.
Jij kan bv gewoon naar de hoeren voor dat fysieke, maar dat zal naar alle waarschijnlijkheid alleen maar wat symptoom bestrijding zijn, niet echt datgene geven waar je echt naar verlangt. Het is de intimiteit, dat samen delen van de emotie die bij dat fysieke komt kijken wat je echt wil.
Alleen fysieke seks, is altijd beter dan helemaal geen mogelijkheid om seks te kunnen hebben.

Het is niet moeilijk voor mannen?
Laatste keer dat ik checkte, namen vrouwen zelf geen actie en als je als enige actie ondernam, lag de beslissing nog altijd bij de vrouw, of ze uberhaubt na het eerste contact verder met je wou.

Vrouwen beslissen of het verder gaat of niet. Ook met seks. Op welke planeet is dit hetzelfde en niet moeilijk voor mannen?

quote:
Dus het idee dat vrouwen zo makkelijk aan dat fysieke kunnen komen en het daardoor beter hebben is een misvatting. Steeds dat fysieke hebben zonder die emotionele intimiteit is niet ok, daar gaat zo'n vrouw zich uiteindelijk alleen maar nog slechter van voelen. Net zoals jij je niet beter gaat voelen van regelmatig naar de hoeren gaan, alleen dat fysieke hebben zonder die emotionele intimiteit.
Altijd en overal seks kunnen krijgen, is nog altijd beter dan het jaren lang / je hele leven niet.

Nee, van de hoeren ga ik ook niet op lange termijn goed voelen. Dat heeft natuurlijk te maken, met alleen negatieve ervaringen en er nu flink voor moeten betalen, wil ik samen kunnen zijn met een vrouw, waar het anders nooit mogelijk was.
quote:
Je ziet het ook in deze topic. Mannen die al tijden geen seks hebben of als er dan seks is niet die emotionele intimiteit erbij krijgen (vrouw doet niet echt "mee"). Tuurlijk hebben ze ook echt een brandende behoefte aan het fysieke en denken ze er zelfs over daarin een uitlaatklep te zoeken. Maar het meeste missen ze die emotionele intimiteit van seks, die binding met hun partner die ze verloren zijn.

Hierin verschillen mannen en vrouwen veel minder dan je denkt. En zou je je moeten realiseren dat het feit dat de gemiddelde vrouw elke dag lege seks zou kunnen krijgen de behoefte niet vervult. Want puur dat fysieke alleen is niet wat mensen zoeken, wel voor erbij, wel als leuke aanvulling op, maar niet wat ze nodig hebben om zich fijn te voelen in zichzelf. Daarvoor is aansluiting, emotionele intimiteit noodzakelijk.
Uiteraard is emotionele intimiteit het belangrijkste. Dan nog is het gemakkelijk kunnen hebben van fysieke seks, veel beter dan geen mogelijkheiden hebben voor seks.

[ Bericht 1% gewijzigd door dip-stick1 op 24-11-2016 17:07:25 ]
pi_166874583
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:54 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Dan behoor ik niet tot dat gemiddelde. Niet omdat ik dit niet begrijp, maar juist omdat ik ook naar dat emotionele behoefte heb.
Zoals ik het lees behoor je wel tot dat gemiddelde. De nadruk ligt net een fractie meer op dat fysieke, maar die emotionele intimiteit is essentieel. Alleen dat fysieke is niet voldoende.

quote:
Ik zal je vertellen, dat ik tot mijn 33ste maagd ben geweest. Niet omdat ik stil gestaan heb, maar omdat vrouwen nooit iets in mij zagen. Tot 33 jaar ben ik uit principe niet naar de hoeren gegaan. Als voor mijzelf zo geen contact mogelijk was met een vrouw, dan hoefde het voor mij ook niet meer. Wie of wat ben ik dan, als een vrouw mij zo niet ziet staan, maar zodra als ik flink geld neerleg, is sky's the limit?

Ondertussen heb ik redelijk wat seks gehad, met verschillende vrouwen. Maar ik ga altijd weer alleen naar huis. Logisch, maar snap je wat ik bedoel?

De eerste keer dat ik seks had, was goed en het samen zijn alleen al met een naakte vrouw, liet mijn hart sneller kloppen. Na een hele leven van negativiteit (ervaringen met vrouwen) en geen vooruitgang in positieve en nieuwe ervaringen, voelde ik mij voor een korte tijd...gelukkig.

Op het moment dat ik uit de deur stapte, sloeg dat direct om naar frustratie en onbegrip. Je hele leven kwam je geen stap verder met vrouwen, relaties en natuurlijk ook seks. Even geld neerleggen en dan opeens is iets wat je hele leven nog niet mogelijk was, wel mogelijk. Niet doelend op de seks, maar op contact en samen kunnen zijn met een vrouw. (Praten, lachen, zoenen, elkaar aanraken op het lichaam en gewoon de warmte voelen.)
Zeer begrijpelijk dat het maar een korte "high" veroorzaakte en daarna teleurstelling en frustratie.
Dat is eigenlijk ook wat ik beschrijf met die emotionele intimiteit die ook mannen zoeken. Al leggen ze vaak net een fractie meer nadruk op het fysieke. Zeker als ze erover praten en het over vrouwen hebben die het zoveel "beter" hebben.

Vergis je vooral niet in de hoeveelheid vrouwen die wel een "neukertje" kunnen krijgen, maar maar heel erg weinig tot nooit tot die emotionele intimiteit komen, een relatie of meer diepgang. Leuk dat ze dan wel dat "avontuurtje voor een avondje" kunnen krijgen, maar dat is niet wat ze echt nodig hebben, net zoals bij jou veroorzaakt dat pijn, teleurstelling en frustratie.

quote:
Hoe denk je dat het voelt om je hele leven je kwetsbaar op te stellen, als enige interesse tonen, actie te ondernemen en alleen maar pijn, onbegrip en onzekerheid te voelen, wat dit met zich mee brengt.

Vrouwen tonen geen interesse en wat ik ook deed, positieve ervaringen bleven uit. Denk je dat het makkelijker word om te begrijpen waarom, als een vrouw bij voorbaat al geen interesse heeft?

Denk je dat het goed is voor je zelf zijn, om tot je 33ste geen positieve ervaringen op te kunnen doen en alleen maar negatieve?

Uit mijn eigen ervaringen, kun je nog zo eerlijk zijn, als je al een klein beetje onzeker bent, dan is het al klaar. Je mag niet onzeker zijn en het feit dat je juist door het hele leven van afwijzingen zo onzeker bent geworden, is niet relevant. Dat zal wel zijn redenen gehad hebben he?

Waarom zou je na zoveel klote ervaringen nog ooit de motivatie en zelfverzekerheid proberen te vinden voor een vrouw, als het toch nooit goed genoeg is?

Natuurlijk zijn niet alle vrouwen zo, alleen heb ik ze nog nooit ontmoet.
Ik begrijp echt wel dat het ronduit klote voelt en dat het een nare spiraal is, dat je elke keer je moed weer bij elkaar moet schrapen en de deur op je neus krijgt. Dat het dan erg moeilijk wordt dat zelfvertrouwen te behouden.

quote:
Alleen fysieke seks, is altijd beter dan helemaal geen mogelijkheid om seks te kunnen hebben.
Waarom voel je je dan eigenlijk zelfs slechter door het wel (kunnen) hebben van dat fysieke zonder dat emotionele? Want dit spreekt het bovenstaande wat je schrijft een beetje tegen.
Denk dat je dit vooral jezelf wijsmaakt zodat je "boos" (tussen haakjes, want ik zie wel frustratie maar geen zware boosheid jegens vrouwn bij je) kan zijn op vrouwen die dat wel "zo makkelijk" kunnen krijgen.

quote:
Het is niet moeilijk voor mannen?
Laatste keer dat ik checkte, namen vrouwen zelf geen actie en als je als enige actie ondernam, lag de beslissing nog altijd bij de vrouw, of ze uberhaubt na het eerste contact verder met je wou.

Vrouwen beslissen of het verder gaat of niet. Ook met seks. Op welke planeet is dit hetzelfde en niet moeilijk voor mannen?
Als het echt alleen om de fysieke daad gaat is dat gewoon ook voor mannen makkelijk. Bv door ervoor te betalen. Dat je dat "niet echt" vindt zegt al dat het je om meer gaat dan alleen die seks.

quote:
Altijd en overal seks kunnen krijgen, is nog altijd beter dan het jaren lang / je hele leven niet.

Nee, van de hoeren ga ik ook niet op lange termijn goed voelen. Dat heeft natuurlijk te maken, met alleen negatieve ervaringen en er nu flink voor moeten betalen, wil ik samen kunnen zijn met een vrouw, waar het anders nooit mogelijk was.

[..]

Uiteraard is emotionele intimiteit het belangrijkste. Dan nog is het gemakkelijk kunnen hebben van fysieke seks, veel beter dan geen mogelijkheiden hebben voor seks.
Alleen maar gebruikt worden als zaadvat die bij voorkeur direct na de daad verdwijnt zorgt ervoor dat het zelfbeeld van de vrouw erg rap achteruit gaat. Of die vrouw zijn die alleen maar interessant is als "overblijvertje" als de heren goed dronken zijn en alle "goede" vrouwen al weg zijn.

Kende vroeger een meisje die een maatje meer had en geen schoonheid was verder. Ze had wel seks, maar nooit een vriendje. Erger nog, degene met wie ze seks had (die dronken het bed met haar deelde) vroegen haar regelmatig of ze aub net wilde doen alsof er niets gebeurd was, waren bang dat hun vrienden erachter kwamen en ze uit zouden lachen. Ze schaamde zich voor haar, dat ze seks met haar hadden gehad. Dat ging van "vriendelijk" vragen of ze haar mond wilde houden tot ontkennen en ontzettend bot doen.
De pijn die dat haar deed was heel erg ernstig. Haar zelfbeeld was ernstig beschadigt erdoor en het heeft haar vele jaren gekost om daar overheen te komen. Dat terwijl het verder een hele sterke meid was die nooit "boos" is geweest op mannen.

Pas toen ze 32 was en veel afgevallen kreeg ze een partner. Kortom, je bent echt niet de enige en het is ook niet zo dat dit soort zaken vrouwen niet overkomen.
Dat die vrouwen zo nu en dan wel zaadvat mochten spelen voor dronken idioten maakt het echt niet beter voor ze, eerder slechter.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166879248
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 18:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Zoals ik het lees behoor je wel tot dat gemiddelde. De nadruk ligt net een fractie meer op dat fysieke, maar die emotionele intimiteit is essentieel. Alleen dat fysieke is niet voldoende.
Nee, ik ben vaak genoeg naar een hoer geweest, voor het alleen zijn met een vrouw. Samen naakt liggend op het bed, elkaar aankijkend, strelen, kussen en praten. That's it, geen sex.


quote:
Zeer begrijpelijk dat het maar een korte "high" veroorzaakte en daarna teleurstelling en frustratie.
Dat is eigenlijk ook wat ik beschrijf met die emotionele intimiteit die ook mannen zoeken. Al leggen ze vaak net een fractie meer nadruk op het fysieke. Zeker als ze erover praten en het over vrouwen hebben die het zoveel "beter" hebben.
De korte high en frustratie, komt van 33 jaar onzichtbaar zijn geweest voor vrouwen, ondanks wat ik ook deed. Na al die tijd, even flink wat geld neerleggen en opeens is contact met een vrouw wel mogelijk. (Echt niet alleen de seks.)

quote:
Vergis je vooral niet in de hoeveelheid vrouwen die wel een "neukertje" kunnen krijgen, maar maar heel erg weinig tot nooit tot die emotionele intimiteit komen, een relatie of meer diepgang. Leuk dat ze dan wel dat "avontuurtje voor een avondje" kunnen krijgen, maar dat is niet wat ze echt nodig hebben, net zoals bij jou veroorzaakt dat pijn, teleurstelling en frustratie.
Je wilt dus even zeggen, dat het een man die op alle vlakken afgewezen word, even hetzelfde is als een vrouw die kan neuken wanneer ze wilt en ook zo een relatie kan hebben, als ze dat zou willen?

quote:
Ik begrijp echt wel dat het ronduit klote voelt en dat het een nare spiraal is, dat je elke keer je moed weer bij elkaar moet schrapen en de deur op je neus krijgt. Dat het dan erg moeilijk wordt dat zelfvertrouwen te behouden.
Dat is een understatement. Zeker als vrouwen zelf nooit interesse tonen of getoond hebben. Dan heb je ook nog diegene die je gebruiken en je emoties bespelen.

quote:
Waarom voel je je dan eigenlijk zelfs slechter door het wel (kunnen) hebben van dat fysieke zonder dat emotionele? Want dit spreekt het bovenstaande wat je schrijft een beetje tegen.
Denk dat je dit vooral jezelf wijsmaakt zodat je "boos" (tussen haakjes, want ik zie wel frustratie maar geen zware boosheid jegens vrouwn bij je) kan zijn op vrouwen die dat wel "zo makkelijk" kunnen krijgen.
Echt? Wat valt er niet te begrijpen aan je hele leven onzichtbaar te zijn geweest voor vrouwen, totaal geen interesse in je hebben en alleen maar goed om afgewezen te worden of gebruikt te worden?

Dan op je 33ste toch maar geld neer te leggen, zodat je wel contact met een vrouw kan ervaren, op vele aspecten. Dus nog gewoon nog minder waard zijn. Geen enkele vrouw ziet je staan of toont enige interesse, maar zodra je geld neerlegt dan is contact wel mogelijk. Het gaat zich niet om de seks.

quote:
Als het echt alleen om de fysieke daad gaat is dat gewoon ook voor mannen makkelijk. Bv door ervoor te betalen. Dat je dat "niet echt" vindt zegt al dat het je om meer gaat dan alleen die seks.
Welke vrouw betaalt een man voor seks? Niet, die krijgt het gratis en wanneer ze zou willen.

Daarnaast is seks met condoom geen seks. Dus moet je ook nog veel risico nemen als manzijnde, wil je seks ervaren zoals seks hoort te zijn.

Ja, ook nog eens. 33 jaar niet bestaan, dan flink geld moeten neerleggen en ook nog eens risico's oplopen.
quote:
Alleen maar gebruikt worden als zaadvat die bij voorkeur direct na de daad verdwijnt zorgt ervoor dat het zelfbeeld van de vrouw erg rap achteruit gaat. Of die vrouw zijn die alleen maar interessant is als "overblijvertje" als de heren goed dronken zijn en alle "goede" vrouwen al weg zijn.
Zoiets noem je badboys of klootzakken. Ik ben geen van beide, ook al druk ik mezelf uit in frustratie en vermoeidheid.

quote:
Kende vroeger een meisje die een maatje meer had en geen schoonheid was verder. Ze had wel seks, maar nooit een vriendje. Erger nog, degene met wie ze seks had (die dronken het bed met haar deelde) vroegen haar regelmatig of ze aub net wilde doen alsof er niets gebeurd was, waren bang dat hun vrienden erachter kwamen en ze uit zouden lachen. Ze schaamde zich voor haar, dat ze seks met haar hadden gehad. Dat ging van "vriendelijk" vragen of ze haar mond wilde houden tot ontkennen en ontzettend bot doen.
De pijn die dat haar deed was heel erg ernstig. Haar zelfbeeld was ernstig beschadigt erdoor en het heeft haar vele jaren gekost om daar overheen te komen. Dat terwijl het verder een hele sterke meid was die nooit "boos" is geweest op mannen.

Pas toen ze 32 was en veel afgevallen kreeg ze een partner. Kortom, je bent echt niet de enige en het is ook niet zo dat dit soort zaken vrouwen niet overkomen.
Dat die vrouwen zo nu en dan wel zaadvat mochten spelen voor dronken idioten maakt het echt niet beter voor ze, eerder slechter.
Dat zijn badboys / klootzakken geweest. Achterlijk om zoiets te doen inderdaad. Ik zou zoiets echt niet kunnen, dat is gewoon wie ik ben. Alleen is dat niet goed / interessant genoeg.

Maar ze had wel vaker seks, hoe je het wend of keert. Blijkbaar is het hebben van seks van een vrouw de normaalste zaak van de wereld, maar een man die z'n hele leven geen relatie of sex heeft gehad, is ook gewoon de normaalste zaak van de wereld.

Dit is totaal niet hetzelfde. Zij heeft altijd ervaringen en contact gehad, ondanks dat die mannen zo achterlijk deden en op haar 32ste had ze een relatie.

Vrouwen komen niet naar mij toe en mijn vertrouwen in vrouwen is gewoon weg, om nog uberhaubt contact proberen te maken. Als het altijd alleen maar van één kant moet komen, dan hoeft het voor mij ook niet meer.

Dat is wat ik bedoel met dat vrouwen bevoorrecht zijn. Zij hoeven niet en kunnen zonder veel moeite een relatie en seks hebben

Mannen moeten juist en als het altijd eenzijdig blijft, veranderd er dan ook helemaal niks. Geen relatie, geen ervaringen, geen seks, niks gewoon en daarbij krijg je ook nog eens gratis, pijn, onbegrip, onzekerheid, frustratie, wat zich dan weer uit in depressie en laag zelfbeeld en therapie.

[ Bericht 0% gewijzigd door dip-stick1 op 24-11-2016 21:28:51 ]
pi_166892998
No reply, what a surprise.

Alsof ze het niet willen zien of gewoon zichzelf voorhouden, dat deze dingen gelijk staan voor vrouwen en mannen.
pi_166893569
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:45 schreef dip-stick1 het volgende:
No reply, what a surprise.

Alsof ze het niet willen zien of gewoon zichzelf voorhouden, dat deze dingen gelijk staan voor vrouwen en mannen.
Doe niet zo zielig man. Ga jezelf ergens anders voor schut zetten...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166895535
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:45 schreef dip-stick1 het volgende:
No reply, what a surprise.

Alsof ze het niet willen zien of gewoon zichzelf voorhouden, dat deze dingen gelijk staan voor vrouwen en mannen.
Gast...
  vrijdag 25 november 2016 @ 22:55:34 #116
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_166901829
Enerzijds reageerde ik niet omdat ik eigenlijk met forum-vakantie ben, maar zoals iedere verslaafde had ik even een terugval en spiekte ik alsnog. :@
Anderzijds heb ik de halve ochtend naar adem liggen happen van de lach en wachtte ik liever Erodome's reactie af, want zij reageert heel wat correcter terwijl ik nogal van de botte bijl ben en je vind jezelf al zo zielig. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:54 schreef dip-stick1 het volgende:

Natuurlijk zijn niet alle vrouwen zo, alleen heb ik ze nog nooit ontmoet.

Misschien dat toch meer eens je radar aanpassen en een ander type vrouw benaderen?
Sommige vrouw blijven ook van die magneten voor bad boys. Daar mankeert ook wat aan de radar.

quote:
Alleen fysieke seks, is altijd beter dan helemaal geen mogelijkheid om seks te kunnen hebben.

Het is niet moeilijk voor mannen?
Laatste keer dat ik checkte, namen vrouwen zelf geen actie en als je als enige actie ondernam, lag de beslissing nog altijd bij de vrouw, of ze uberhaubt na het eerste contact verder met je wou.

--Vrouwen beslissen of het verder gaat of niet. Ook met seks. Op welke planeet is dit hetzelfde en niet moeilijk voor mannen?

Newsflash ook mannen wijzen af en ghosten vrouwen weet ik uit eigen ervaring.
Ook voor dates die niet gericht zijn op een relatie. Die heb ik namelijk al (een open relatie). Het duurde 1,5 jaar voor ik eens een date had.

En je reageert ook niet op de opmerking van Erodome, dat ook zij wel eens door haar man afgewezen wordt omdat haar drive hoger is.
Ik heb eens hetzelfde gehad met mijn man. Ik kon daar op een gegeven moment niet meer tegen zodat ik zei voortaan neem jij het initiatief maar. Gevolg: 2x per jaar seks. :(

quote:
---Altijd en overal seks kunnen krijgen, is nog altijd beter dan het jaren lang / je hele leven niet.

Want een vrouw hoeft geen enkele smaak of standaard te hebben?
Zeg jij ja tegen IEDERE vrouw die je om seks zou vragen?

quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef dip-stick1 het volgende:

Welke vrouw betaalt een man voor seks? Niet, die krijgt het gratis en wanneer ze zou willen.

Nou ik ben een zuinige Nederlandse en een gigolo kost goud geld hoor. Mijn vibrator is heel wat goedkoper en doet precies wat ik wil. :P:

quote:
Daarnaast is seks met condoom geen seks. Dus moet je ook nog veel risico nemen als manzijnde, wil je seks ervaren zoals seks hoort te zijn.

Ja, ook nog eens. 33 jaar niet bestaan, dan flink geld moeten neerleggen en ook nog eens risico's oplopen.
Tha fuck? Het is geen seks als je een condoom gebruikt? Je bent nog erger dan Bill Clinton.
Op die manier zijn er meerdere jongens nog heel lang maagd. :D (nou ja mag ik hopen)
Ik hoop dat je nog wat geld heb liggen voor wat soa-tests. ;) O ja en voor alimentatie natuurlijk mocht het niet zonder gevolgen zijn.

quote:
Maar ze had wel vaker seks, hoe je het wend of keert. Blijkbaar is het hebben van seks van een vrouw de normaalste zaak van de wereld, maar een man die z'n hele leven geen relatie of sex heeft gehad, is ook gewoon de normaalste zaak van de wereld.

Tenzij ze condooms gebruikte. Dan was het geen seks. :+

quote:
Dit is totaal niet hetzelfde. Zij heeft altijd ervaringen en contact gehad, ondanks dat die mannen zo achterlijk deden en op haar 32ste had ze een relatie.
Dat ze wellicht kapot ging van binnen is maar bijzaak voor je? Ze was immers doorgesmeerd en daar moet ze maar blij mee zijn?

quote:
Dat is wat ik bedoel met dat vrouwen bevoorrecht zijn. Zij hoeven niet en kunnen zonder veel moeite een relatie en seks hebben

Mannen moeten juist en als het altijd eenzijdig blijft, veranderd er dan ook helemaal niks. Geen relatie, geen ervaringen, geen seks, niks gewoon en daarbij krijg je ook nog eens gratis, pijn, onbegrip, onzekerheid, frustratie, wat zich dan weer uit in depressie en laag zelfbeeld en therapie.
Nog niet genoeg therapie hoor. :N

En nu enigzins ontopic (hoewel ts wellicht inmiddels allang blij is dat hij recht-toe-recht-aan-seks heeft :D ).
Voor de heren hier die denken dat het alleen mannen overkomt hierbij 5 jaar lang klaagliederen van (voornamelijk) vrouwen met een partner met een laag libido:
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/109165/0
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/188596

Enjoy.
:W
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_166903328
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 22:55 schreef Norma_Jeane het volgende:
Enerzijds reageerde ik niet omdat ik eigenlijk met forum-vakantie ben, maar zoals iedere verslaafde had ik even een terugval en spiekte ik alsnog. :@
Anderzijds heb ik de halve ochtend naar adem liggen happen van de lach en wachtte ik liever Erodome's reactie af, want zij reageert heel wat correcter terwijl ik nogal van de botte bijl ben en je vind jezelf al zo zielig. :')

[..]

Misschien dat toch meer eens je radar aanpassen en een ander type vrouw benaderen?
Sommige vrouw blijven ook van die magneten voor bad boys. Daar mankeert ook wat aan de radar.

[..]

Newsflash ook mannen wijzen af en ghosten vrouwen weet ik uit eigen ervaring.
Ook voor dates die niet gericht zijn op een relatie. Die heb ik namelijk al (een open relatie). Het duurde 1,5 jaar voor ik eens een date had.

En je reageert ook niet op de opmerking van Erodome, dat ook zij wel eens door haar man afgewezen wordt omdat haar drive hoger is.
Ik heb eens hetzelfde gehad met mijn man. Ik kon daar op een gegeven moment niet meer tegen zodat ik zei voortaan neem jij het initiatief maar. Gevolg: 2x per jaar seks. :(

[..]

Want een vrouw hoeft geen enkele smaak of standaard te hebben?
Zeg jij ja tegen IEDERE vrouw die je om seks zou vragen?

[..]

Nou ik ben een zuinige Nederlandse en een gigolo kost goud geld hoor. Mijn vibrator is heel wat goedkoper en doet precies wat ik wil. :P:

[..]

Tha fuck? Het is geen seks als je een condoom gebruikt? Je bent nog erger dan Bill Clinton.
Op die manier zijn er meerdere jongens nog heel lang maagd. :D (nou ja mag ik hopen)
Ik hoop dat je nog wat geld heb liggen voor wat soa-tests. ;) O ja en voor alimentatie natuurlijk mocht het niet zonder gevolgen zijn.

[..]

Tenzij ze condooms gebruikte. Dan was het geen seks. :+

[..]

Dat ze wellicht kapot ging van binnen is maar bijzaak voor je? Ze was immers doorgesmeerd en daar moet ze maar blij mee zijn?

[..]

Nog niet genoeg therapie hoor. :N

En nu enigzins ontopic (hoewel ts wellicht inmiddels allang blij is dat hij recht-toe-recht-aan-seks heeft :D ).
Voor de heren hier die denken dat het alleen mannen overkomt hierbij 5 jaar lang klaagliederen van (voornamelijk) vrouwen met een partner met een laag libido:
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/109165/0
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/188596

Enjoy.
:W
Hier weer eentje die denkt dat ze bevoorrecht is, laat mij niet lachen.

Je hele leven door vrouwen laten bezeiken en ontmannen, is iets waar je niet over mag klagen, want dan ben je opeens zielig. Flikker toch een eind op.

Oh en newsflash, mannen die vrouwen afwijzen zijn juist alleen die bad boys of mannen wat in hun onrealistisch ideaalbeeld passen. Mannen die niet door een vrouw gewild worden, kunnen helemaal niemand afwijzen...

Hoe de fuck weet jij hoe het voelt om met een condoom te neuken als man zijnde? Het is geen seks, in de trand van, geen fuck voelen. Zonder condoom voel je alles, dat is mijn punt, maar blijkbaar ben je blond om te begrijpen, dat ik dit bedoelde.

Ja, zo hilarisch om gedwongen onveilige seks met een prostitue te moeten kiezen, over seks met een vrouw. Als vrouwen je hele leven geen enkele interesse in je tonen, dan moet je ooit toch eens de knoop doorhakken. Ik kan niet zoals jullie vrouwen, afwachten op contact, waar jullie de beste uit meerdere personen kunt uitkiezen.

Gewoon weer een goed voorbeeld hoe egocentrisch, ontwetend en naief vrouwen zijn. Juist omdat jullie niet de werkelijke negatieve ervaringen van een man kunnen geloven of bevatten, is omdat jullie daar bij voorbaat voor het grootste deel nooit in zullen belanden.

Je hoort bijna geen enkel vrouw over deze dezelfde soort situatie klagen. Niet omdat haar niet boeit, maar omdat ze deze situatie niet herkennen. Niks hoeven te doen en zonder enige moeite relatie en seks hebben.

Ik zou vrouwen nooit slecht behandelen, want dit is niet in mijn aard en ook niet door mijn opvoeding.

Maar als je dit zo tegen mij in het gezicht had gezegd, had ik je een flinke slag verkocht. Met je geen therapie genoeg...

Wat een ongelovelijke ontwetende trut ben je, de tering...

Het word eens tijd om eens af te stappen van mijn opvoeding en goed / lief te zijn voor vrouwen.

Interesse hebben ze toch al niet door hun oppervlakkige mentaliteit. Dan maar gewoon hun precies zo achterlijk behandelen, zoals ze mij mijn hele leven behandelen.
pi_166903758
Omdat ze je niet willen neuken word je achterlijk behandeld? Goede instelling wel.
pi_166904391
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 00:07 schreef Koettie het volgende:
Omdat ze je niet willen neuken word je achterlijk behandeld? Goede instelling wel.
Nee, begrijpend lezen is moeilijk.
  zaterdag 26 november 2016 @ 02:48:53 #120
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166905194
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:19 schreef erodome het volgende:
Bevoorrecht noemt hij dat dan 8)7
Niet mishandeld worden, niet verkracht worden, ook gewoon keuze hebben over je eigen leven noem jij bevoorrecht? Vrouwen moeten hun zegeningen tellen als ze gewoon zichzelf mogen zijn? Vrij walgelijk weer leesfok...

De vrouwen hier zijn niet bevoorrecht, die vrouwen daar zijn ziek onderdrukt. Dat maakt niet dat de vrouwen hier hun zegeningen moeten tellen, dat maakt dat hoe vrouwen hier leven normaal is. Niet bevoorrecht, niet onderdrukt, gewoon normaal.
Ik bedoel niet dat ze bevoorrecht zijn dat ze niet geslagen worden. Ik schrijf ook: geweld mag niet! basta!
Ik bedoel dat ze bevoorrecht zijn omdat alles wat met daten, sex, relatie, kinderen in relatie en huwelijk, wel of niet samenwonen of trouwen met de vader van hun kinderen, of dat ie ze een uurtje of 2-3 in de week mag zien. DAT noem ik bevoorrecht, Want de man heeft dat alles, die voorrechten om daar allemaal over te beslissen, toch mooi niet.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 26 november 2016 @ 03:04:55 #121
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166905213
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:19 schreef erodome het volgende:

En weer die bad boy obsessie. Misschien moet je eens wat beter kijken, bad boys kunnen soms wel veel neuken, maar een relatie behouden is een heel ander verhaal. Net zoals mannen vaak zeggen dat is geen relatie materiaal bij bepaalde type's van vrouwen geld dit dus andersom bij bad boys. Leuk voor een wip, niet interessant voor meer. Veel zogenaamde bad boys worden op ten duur gek van hun lege en eenzame bestaan. Waarin vrouwen ze alleen maar voor even "lekker" vinden, waarin de andere mannen in hun omgeving ze alleen maar leuk vinden voor wat sensatie bij het stappen. Echte bad boys zijn beperkt houdbaar en gaan een zeer eenzaam leven tegemoet. Dat zie jij misschien niet zo als je die bad boy ziet overcompenseren tijdens het uitgaan, maar hij staat niet voor niets zo vooraan, heeft niet voor niets zo'n enorm grote bek. Dat heeft hij keihard nodig om toch nog dat beetje oppervlakkige contact te hebben, want iedereen, man en vrouw, haakt af als het meer wordt als oppervlakkig.

Krijg gewoon medelijden met die bad boys, die alleen maar door 80 % van de vrouwen gekozen worden om te neuken. Ja, ik maak vaker mee dat de bad boys bij mij hun hart uitstorten en dan een traantje wegpinken _O- . ...... Oh LeesFok.nl wat is het leven klote, de vrouwen willen alleen maar neuken met me, zien me alleen als een sexsymbool. Mochten ze (als dat al ooit zo zou zijn) behoefte krijgen aan een tijd samen met een vrouw te leven, dan willen hele rijen vrouwen het graag met de bad boy proberen, met het idee dat het met haar WEL goed gaat, dat zij voor hem een uitzondering is, nl. de ware! En dat ze die kleine foutjes aan hem wel kan veranderen. Want dat (waan)idee waart sowieso onder veel vrouwen.

En iedereen haakt af bij bad boys? Waarom zou ik, als man, afhaken bij bad boys. Omdat ie teveel neukt? Omdat uie teveel verschillende vrouwen neukt? Wat is veel, teveel. Bad boys zijn bad voor vrouwen (die meer willen als lekkere sex en een interessante vent, die hem willen "temmen"). Maar dat zijn voor ons mannen vaak de beste vrienden!

:9 :7 8-) B-) (8>
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 26 november 2016 @ 03:10:13 #122
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166905219
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:19 schreef erodome het volgende:

Nu is lang niet elke man met een wat "ruwer" uiterlijk of meer extrovert karakter ook een bad boy, ruwe bolster, blanke pit komt ook voor, gewoon een vrolijke stuiterbal ook. Dus het kan ook zo zijn dat wat jij in het hokje bad boy schaart eigenlijk helemaal geen bad boy is. Die kunnen wel relatie's in stand houden.
Jaja, daar komt de romantiek, de droom van de vrouw boven: de bad boy die zo leuk jongensachtig stoer is maar eigenlijk zo lief, ruwe bolster blanke pit, vrolijke stuiterbal, die bij haar verandert. Door zijn grote liefde voor haar de ideale, meevoelende en luiers verwisselende partner wordt voor nu en tot in de eeuwigheid. :'(

Amen O~)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 26 november 2016 @ 03:40:38 #123
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166905251
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 18:59 schreef erodome het volgende:

Kende vroeger een meisje die een maatje meer had en geen schoonheid was verder. Ze had wel seks, maar nooit een vriendje. Erger nog, degene met wie ze seks had (die dronken het bed met haar deelde) vroegen haar regelmatig of ze aub net wilde doen alsof er niets gebeurd was, waren bang dat hun vrienden erachter kwamen en ze uit zouden lachen. Ze schaamde zich voor haar, dat ze seks met haar hadden gehad. Dat ging van "vriendelijk" vragen of ze haar mond wilde houden tot ontkennen en ontzettend bot doen.
De pijn die dat haar deed was heel erg ernstig. Haar zelfbeeld was ernstig beschadigt erdoor en het heeft haar vele jaren gekost om daar overheen te komen. Dat terwijl het verder een hele sterke meid was die nooit "boos" is geweest op mannen.

Pas toen ze 32 was en veel afgevallen kreeg ze een partner. Kortom, je bent echt niet de enige en het is ook niet zo dat dit soort zaken vrouwen niet overkomen.
Dat die vrouwen zo nu en dan wel zaadvat mochten spelen voor dronken idioten maakt het echt niet beter voor ze, eerder slechter.
Vertaal deze persoon eens naar een man:
Man, maatje meer (te dik) geen schoonheid. En dan komt al het verschil: Ze had wel sex maar nooit een vriendje. En hup, daar zijn we er al! Zij had als te dik, lelijk, toch (blijkbaar regelmatig) de mogelijkheid sex te hebben. Nu, dat is het hele punt, de man dus niet. Die heeft die keuze mogelijkheid niet, die kan hooguit naar de hoeren.

Je schrijft: de pijn die dat deed was heel erg ernstig. Haar zelfbeeld was ernstig beschadigt erdoor en het heeft haar vele jaren gekost om daar overheen te komen.
En hoe denk je dat dat voor die persoon geweest zou zijn als het een man was. Is de pijn dan niet ernstig, is zijn zelfbeeld dan niet ernstig beschadigd, als hem blijkt (gemakshalve 17 tot 32 ste jaar, dus 15 jaren lang) dat ie dusdanig lelijk, afstotend maar ook niet aardig of sympathiek genoeg is en dus alleen voor GELD sex kan krijgen!

Dan schrijf je: Dat die vrouwen zo nu en dan wel zaadvat mochten spelen voor dronken idioten maakt het echt niet beter voor ze, eerder slechter. Als die mannen uitsluitend dronken idioten waren, zelfs dan .... heeft zij nog de keuze gehad om hem mee te nemen en sex te hebben.

Met alle respekt en medelijden voor vrouwen die weinig liefde, aan rakingen en sex krijgen, denk toch dat het voor een man moeilijker is omdat ie zelfs niet kan besluiten (behalve met geld en dat moet je dan ook maar hebben) om sex(uele aanrakingen) te hebben.

Nu is het ook nog zo dat vrouwen de neiging hebben, en het wordt ook veel meer geaccepteerd door onze samenleving, om elkaar aan te raken, te omhelzen, te knuffelen, en idem dat bij kinderen. Laat mannen dat eens onder mekaar doen, of met zomaar een vrouw uit de kennissenkring, of met kinderen. Zal toch heel anders tegen aan worden gekeken.

Realiseert men zich dat dit meer en meer een maatschappelijk probleem gaat worden, (en vooral onder mannen). Over het gebrek aan aanraking, sex en knuffelen etc. en de gevolgen hiervan heb ik laatst het boek gelezen:
Prof. Dr. Cem Ekmekcioglu van de Med-Uni Wien "Der unberührte Mensch"
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 26 november 2016 @ 03:52:44 #124
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166905258
Hier wat info over bovenstaand schrijver en boek:
(helaas voor diegenen die Duits niet beheersen, ik kan niks in het Nederlands vinden).


11.08.2012 - "Touch" kommt kaum mehr ohne den Zusatz "Screen"aus – der Computer ... Im Buch „Der unberührte Mensch“ warnt er vor Vereinsamung durch ... Autor Cem Ekmekcioglu, geboren 1965, ist Facharzt für Physiologie und Ernährungsmedizin, seit 1994 arbeitet er am Institut für Physiologie der MedUni Wien.

Streicheleinheiten für unsere Gesundheit - netdoktor.at
www.netdoktor.at/gesundhe(...)sere-gesundheit-5842
Ekmekcioglu: Durch angenehme Berührungen werden dort etwa die Botenstoffe ... Univ. Prof. Dr. med. Cem Ekmekcioglu ist Facharzt für Physiologie und ...
"Körperkontakt hat keine Nebenwirkungen" - Gesund bleiben ...
derstandard.at › Gesundheit › Gesund bleiben


08.10.2014 - Bevor sich ihre Kunden auf die Matratze mit den bunten Tüchern ... hat der Wiener Mediziner und Autor Professor Cem Ekmekcioglu („Der ...
Das Gefühl für den eigenen Körper: Der fünfte Sinn | COSMOPOLITAN


07.11.2011 - In unserem modernen Leben verlieren wir das Gefühl für den eigenen Körper, ... berühmtester Tastsinn-Forscher, Privatdozent Dr. Martin Grunwald. Der Wissenschaftler, der an der Uni Leipzig ein Haptik-Forschungslabor leitet, ist davon ... „Der unberührte Mensch“ von Cem Ekmekcioglu und Anita Ericson ...

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 26-11-2016 04:04:49 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166905936
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 22:55 schreef Norma_Jeane het volgende:

En je reageert ook niet op de opmerking van Erodome, dat ook zij wel eens door haar man afgewezen wordt omdat haar drive hoger is.
Ik heb eens hetzelfde gehad met mijn man. Ik kon daar op een gegeven moment niet meer tegen zodat ik zei voortaan neem jij het initiatief maar. Gevolg: 2x per jaar seks. :(

Enjoy.
:W
WTF??? 2 x per jaar. Wouw, dat je dat hebt volgehouden joh. Wat een waardeloze vent! Heeft die knakker geen hulp gezocht bij de dokter? Ook al zou het niet kunnen vanwege moeheid kan hij toch gewoon beffen enzo? 2 x per jaar maar. Bestaat dat in een relatie?
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_166906249
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:04 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Krijg gewoon medelijden met die bad boys, die alleen maar door 80 % van de vrouwen gekozen worden om te neuken. Ja, ik maak vaker mee dat de bad boys bij mij hun hart uitstorten en dan een traantje wegpinken _O- . ...... Oh LeesFok.nl wat is het leven klote, de vrouwen willen alleen maar neuken met me, zien me alleen als een sexsymbool. Mochten ze (als dat al ooit zo zou zijn) behoefte krijgen aan een tijd samen met een vrouw te leven, dan willen hele rijen vrouwen het graag met de bad boy proberen, met het idee dat het met haar WEL goed gaat, dat zij voor hem een uitzondering is, nl. de ware! En dat ze die kleine foutjes aan hem wel kan veranderen. Want dat (waan)idee waart sowieso onder veel vrouwen.

En iedereen haakt af bij bad boys? Waarom zou ik, als man, afhaken bij bad boys. Omdat ie teveel neukt? Omdat uie teveel verschillende vrouwen neukt? Wat is veel, teveel. Bad boys zijn bad voor vrouwen (die meer willen als lekkere sex en een interessante vent, die hem willen "temmen"). Maar dat zijn voor ons mannen vaak de beste vrienden!

:9 :7 8-) B-) (8>
Waarom jij zou afhaken bij een bad boy? Omdat een bad boy niet alleen zo heet omdat hij veel neukt, maar omdat hij een gigantische klootzak is waar altijd gezeik van komt.

Kortom, je hebt een verkeerd beeld van bad boys, een lekkere fladderaar is geen bad boy, een vrolijke snuiter die zich niet wil binden is geen bad boy. Een bad boy is een echte hufter.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166906267
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:10 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Jaja, daar komt de romantiek, de droom van de vrouw boven: de bad boy die zo leuk jongensachtig stoer is maar eigenlijk zo lief, ruwe bolster blanke pit, vrolijke stuiterbal, die bij haar verandert. Door zijn grote liefde voor haar de ideale, meevoelende en luiers verwisselende partner wordt voor nu en tot in de eeuwigheid. :'(

Amen O~)
Nergens heb ik het over die veranderd. Maar over dat iemand die geen gigantische hufter is waar altijd naar gezeik van komt geen bad boy is.
Lekker rond willen wippen en niet willen binden is geen bad boy zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166906297
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 03:40 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Vertaal deze persoon eens naar een man:
Man, maatje meer (te dik) geen schoonheid. En dan komt al het verschil: Ze had wel sex maar nooit een vriendje. En hup, daar zijn we er al! Zij had als te dik, lelijk, toch (blijkbaar regelmatig) de mogelijkheid sex te hebben. Nu, dat is het hele punt, de man dus niet. Die heeft die keuze mogelijkheid niet, die kan hooguit naar de hoeren.

Je schrijft: de pijn die dat deed was heel erg ernstig. Haar zelfbeeld was ernstig beschadigt erdoor en het heeft haar vele jaren gekost om daar overheen te komen.
En hoe denk je dat dat voor die persoon geweest zou zijn als het een man was. Is de pijn dan niet ernstig, is zijn zelfbeeld dan niet ernstig beschadigd, als hem blijkt (gemakshalve 17 tot 32 ste jaar, dus 15 jaren lang) dat ie dusdanig lelijk, afstotend maar ook niet aardig of sympathiek genoeg is en dus alleen voor GELD sex kan krijgen!

Dan schrijf je: Dat die vrouwen zo nu en dan wel zaadvat mochten spelen voor dronken idioten maakt het echt niet beter voor ze, eerder slechter. Als die mannen uitsluitend dronken idioten waren, zelfs dan .... heeft zij nog de keuze gehad om hem mee te nemen en sex te hebben.

Met alle respekt en medelijden voor vrouwen die weinig liefde, aan rakingen en sex krijgen, denk toch dat het voor een man moeilijker is omdat ie zelfs niet kan besluiten (behalve met geld en dat moet je dan ook maar hebben) om sex(uele aanrakingen) te hebben.

Nu is het ook nog zo dat vrouwen de neiging hebben, en het wordt ook veel meer geaccepteerd door onze samenleving, om elkaar aan te raken, te omhelzen, te knuffelen, en idem dat bij kinderen. Laat mannen dat eens onder mekaar doen, of met zomaar een vrouw uit de kennissenkring, of met kinderen. Zal toch heel anders tegen aan worden gekeken.

Realiseert men zich dat dit meer en meer een maatschappelijk probleem gaat worden, (en vooral onder mannen). Over het gebrek aan aanraking, sex en knuffelen etc. en de gevolgen hiervan heb ik laatst het boek gelezen:
Prof. Dr. Cem Ekmekcioglu van de Med-Uni Wien "Der unberührte Mensch"
Zucht....

Nergens schrijf ik dat het voor die mannen niet erg is, sterker nog, ik schrijf het tegendeel.
Ik laat alleen met een vb zien dat mannen niet de enigste zijn die zulke pijn lijden. Dat vrouwen dat ook kan overkomen, alleen dat gemiddeld genomen voor vrouwen dat meer in die emotionele intimiteit zit dan in enkel dat fysieke (alhoewel dat natuurlijk ook wel essentieel is voor mannen).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166907576
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Zucht....

Nergens schrijf ik dat het voor die mannen niet erg is, sterker nog, ik schrijf het tegendeel.
Ik laat alleen met een vb zien dat mannen niet de enigste zijn die zulke pijn lijden. Dat vrouwen dat ook kan overkomen, alleen dat gemiddeld genomen voor vrouwen dat meer in die emotionele intimiteit zit dan in enkel dat fysieke (alhoewel dat natuurlijk ook wel essentieel is voor mannen).
Volgens mij overkomt het vrouwen nog vaker ook? Je hoort meer over dat mannen impotent raken dan de vrouwen. Vrouwen hoeven geen bloed in een geslachtsdeel te pompen dus kunnen makkelijker seks hebben. Dus in dit geval denk ik dat vrouwen meer last hebben van saaie seks omdat de man geen erectie meer kan krijgen.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_166907647
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:36 schreef Draconian het volgende:

[..]

Volgens mij overkomt het vrouwen nog vaker ook? Je hoort meer over dat mannen impotent raken dan de vrouwen. Vrouwen hoeven geen bloed in een geslachtsdeel te pompen dus kunnen makkelijker seks hebben. Dus in dit geval denk ik dat vrouwen meer last hebben van saaie seks omdat de man geen erectie meer kan krijgen.
Idd, ook iets wat kan gebeuren.
Maar vrouwen kunnen dan bv na de overgang weer last krijgen van droogheid en moeilijker tot opwinding komen waardoor de seks afneemt of saai wordt. Zijn vaak wel oplossingen voor, maar of iemand die gaat zoeken is altijd een 2de.

Al met al, het is allemaal niet zo zwart/wit, dat mannen zo zielig zijn op dit gebied en vrouwen het zo geweldig goed hebben op dit gebied.
Aan beide kanten zitten er mensen die buiten de boot vallen of een partner hebben die veranderd om wat voor reden dan ook waardoor er amper wat overblijft tussen de lakens.
Maakt niet uit van welk geslacht je bent, het is voor beide een probleem.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166907843
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:36 schreef Draconian het volgende:

[..]

Volgens mij overkomt het vrouwen nog vaker ook? Je hoort meer over dat mannen impotent raken dan de vrouwen. Vrouwen hoeven geen bloed in een geslachtsdeel te pompen dus kunnen makkelijker seks hebben. Dus in dit geval denk ik dat vrouwen meer last hebben van saaie seks omdat de man geen erectie meer kan krijgen.
Als vrouwen nou zelf eens vaker spontaan actie zouden ondernemen, dan was het probleem zo opgelost geweest. Dat eenzijdige is het grootste probleem. De man doet al het werk, moet zich als enige kwetsbaar opstellen en zal door afwijzingen persoonlijk aan zich gaan twijfelen en steeds meer onzekerder worden.

Dat is het enige gewoon. Vrouwen hier vinden dat alles gelijk is en dat het ene geslacht het niet slechter heeft dan het ander.

Als de man als enige actie onderneemt en interesse toont, dan waar is de gelijkheid hier?

Daar praten de vrouwen dan weer niet over.
pi_166907924
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:49 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Als vrouwen nou zelf eens vaker spontaan actie zouden ondernemen, dan was het probleem zo opgelost geweest. Dat eenzijdige is het grootste probleem. De man doet al het werk, moet zich als enige kwetsbaar opstellen en zal door afwijzingen persoonlijk aan zich gaan twijfelen en steeds meer onzekerder worden.

Dat is het enige gewoon. Vrouwen hier vinden dat alles gelijk is en dat het ene geslacht het niet slechter heeft dan het ander.

Als de man als enige actie onderneemt en interesse toont, dan waar is de gelijkheid hier?

Daar praten de vrouwen dan weer niet over.
Beweer je nu dat impotentie van de man de schuld is van de vrouw?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166907976
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Beweer je nu dat impotentie van de man de schuld is van de vrouw?
Het heeft niks met impotentie te maken? Waar heb ik het over impotentie?

Typisch, ik maak een duidelijk punt en er word zo om heen gepraat.
pi_166907992
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:57 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Het heeft niks met impotentie te maken? Waar heb ik het over impotentie?

Typisch, ik maak een duidelijk punt en er word zo om heen gepraat.
Je reageerd op een post die over impotentie gaat...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166908021
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Je reageerd op een post die over impotentie gaat...
En jij ontwijkt mijn punt, dat niks met impotentie te maken heeft.
pi_166908036
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:00 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

En jij ontwijkt mijn punt, die niks met impotentie te maken heeft.
Jij ziet niet eens wat mensen schrijven, nogmaals, je reageerd op een post die over impotentie gaat.
Dus nee, ik ontwijk niets, jij leest niet wat mensen schrijven en blijft maar de riedeltje herhalen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166908049
Als vrouwen nou zelf eens vaker spontaan actie zouden ondernemen, dan was het probleem zo opgelost geweest. Dat eenzijdige is het grootste probleem. De man doet al het werk, moet zich als enige kwetsbaar opstellen en zal door afwijzingen persoonlijk aan zich gaan twijfelen en steeds meer onzekerder worden.

Dat is het enige gewoon. Vrouwen hier vinden dat alles gelijk is en dat het ene geslacht het niet slechter heeft dan het ander.

Als de man als enige actie onderneemt en interesse toont, dan waar is de gelijkheid hier?

Daar praten de vrouwen dan weer niet over.
pi_166908058
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij ziet niet eens wat mensen schrijven, nogmaals, je reageerd op een post die over impotentie gaat.
Dus nee, ik ontwijk niets, jij leest niet wat mensen schrijven en blijft maar de riedeltje herhalen.
Zo beter..?
pi_166908087
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:03 schreef dip-stick1 het volgende:
Als vrouwen nou zelf eens vaker spontaan actie zouden ondernemen, dan was het probleem zo opgelost geweest. Dat eenzijdige is het grootste probleem. De man doet al het werk, moet zich als enige kwetsbaar opstellen en zal door afwijzingen persoonlijk aan zich gaan twijfelen en steeds meer onzekerder worden.

Dat is het enige gewoon. Vrouwen hier vinden dat alles gelijk is en dat het ene geslacht het niet slechter heeft dan het ander.

Als de man als enige actie onderneemt en interesse toont, dan waar is de gelijkheid hier?

Daar praten de vrouwen dan weer niet over.
Omdat het niet geheel en al waar is. Ik ben op mijn man afgestapt, ben wel vaker op mannen afgestapt. Met mij vele andere vrouwen. Het is allemaal niet zo zwart/wit als jij hier neerzet.

Hou op met jezelf als het enige echte slachtoffer zien, er zijn veel meer mensen die het kut hebben op dit gebied om legio redenen. Hou op met alles zo verschrikkelijk zwart/wit zien om je beeld maar extra te bevestigen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166908110
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Idd, ook iets wat kan gebeuren.
Maar vrouwen kunnen dan bv na de overgang weer last krijgen van droogheid en moeilijker tot opwinding komen waardoor de seks afneemt of saai wordt. Zijn vaak wel oplossingen voor, maar of iemand die gaat zoeken is altijd een 2de.

Al met al, het is allemaal niet zo zwart/wit, dat mannen zo zielig zijn op dit gebied en vrouwen het zo geweldig goed hebben op dit gebied.
Aan beide kanten zitten er mensen die buiten de boot vallen of een partner hebben die veranderd om wat voor reden dan ook waardoor er amper wat overblijft tussen de lakens.
Maakt niet uit van welk geslacht je bent, het is voor beide een probleem.
Helemaal mee eens. Het is van beide kanten. Zowel de man als de vrouw kan dit overkomen. Het gevaar zit hem erin dat het saai kan worden. Lang bij elkaar en de sleur komt erin.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_166908144
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:06 schreef Draconian het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Het is van beide kanten. Zowel de man als de vrouw kan dit overkomen. Het gevaar zit hem erin dat het saai kan worden. Lang bij elkaar en de sleur komt erin.
Dat moet je zien te voorkomen, of aanpakken als je merkt dat het erin sluipt.
Vooral niet alleen naar het stukje seks kijken dan, breder kijken dan dat. Doe leuke dingen met elkaar, lach, stoei, knuffel, praat met elkaar. Maak daar tijd voor, blijf je er bewust van. Dan blijft die seks ook veel makkelijker levend, wordt het geen vast riedeltje/moetje.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166908276
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat het niet geheel en al waar is. Ik ben op mijn man afgestapt, ben wel vaker op mannen afgestapt. Met mij vele andere vrouwen. Het is allemaal niet zo zwart/wit als jij hier neerzet.

Hou op met jezelf als het enige echte slachtoffer zien, er zijn veel meer mensen die het kut hebben op dit gebied om legio redenen. Hou op met alles zo verschrikkelijk zwart/wit zien om je beeld maar extra te bevestigen.
Goed, dan zullen die ontelbare keren in 33 jaar, waar ik op vrouwen ben afgestapt, tegenover geen enkele vrouw die ooit op mij gestapt zijn wel bullshit zijn dan.

Hoe zou ik dit anders moeten zien? Hoe zou ik mij hier anders in moeten voelen, als dit mijn ervaringen zijn 33 jaar lang?
pi_166908693
Hilarisch gewoon dat je 33 jaar in diep gat zit, waar je niet uit komt, ondanks wat je ook gedaan hebt, om vervolgens door het andere geslacht verteld te worden, dat ik mij in al die 33 jaar niet moet aanstellen en moet veranderen van mijn gedachten over eenzijdige ervaringen.

So what of je alleen afgewezen word. So what als vrouwen nooit interesse getoont hebben of contact gezocht hebben. So what, dat je in je jonger jaren niet relaties hebt kunnen ervaren en nu nog steeds op nul staat. So what dat je altijd een gezin had willen stichten, So what als je morgen om welke reden dan ook overlijd. So what.... Precies.
pi_166908755
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:15 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Goed, dan zullen die ontelbare keren in 33 jaar, waar ik op vrouwen ben afgestapt, tegenover geen enkele vrouw die ooit op mij gestapt zijn wel bullshit zijn dan.

Hoe zou ik dit anders moeten zien? Hoe zou ik mij hier anders in moeten voelen, als dit mijn ervaringen zijn 33 jaar lang?
Dat het bij jou nooit is gebeurd (wat ik echt rot vind voor je) is wat anders dan dat het nooit gebeurd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166908793
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:34 schreef dip-stick1 het volgende:
Hilarisch gewoon dat je 33 jaar in diep gat zit, waar je niet uit komt, ondanks wat je ook gedaan hebt, om vervolgens door het andere geslacht verteld te worden, dat ik mij in al die 33 jaar niet moet aanstellen en moet veranderen van mijn gedachten over eenzijdige ervaringen.

So what of je alleen afgewezen word. So what als vrouwen nooit interesse getoont hebben of contact gezocht hebben. So what, dat je in je jonger jaren niet relaties hebt kunnen ervaren en nu nog steeds op nul staat. So what dat je altijd een gezin had willen stichten, So what als je morgen om welke reden dan ook overlijd. So what.... Precies.
Niet so what. Heb echt al vele keren gezegd dat ik het serieus echt heel erg rot voor je vind en goed snap dat dat fiks knaagt.
Maar ook dat lees je niet, je blijft maar hangen in je eigen gedachtewereld waarin er geen enkele plaats meer is voor wat anders.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166919827
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:15 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Goed, dan zullen die ontelbare keren in 33 jaar, waar ik op vrouwen ben afgestapt, tegenover geen enkele vrouw die ooit op mij gestapt zijn wel bullshit zijn dan.

Hoe zou ik dit anders moeten zien? Hoe zou ik mij hier anders in moeten voelen, als dit mijn ervaringen zijn 33 jaar lang?
Maar wel vrouwen op andere mannen. Dus dan is het niet dat 'vrouwen' maar meer initiatief moeten nemen, want sommige doen dat dus al. Gewoon mensen, van beide geslachten. Ik heb ook mijn vriend en ex-vriend benaderd. Het gebeurd dus wel.
pi_166923302
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 21:24 schreef Koettie het volgende:

[..]

Maar wel vrouwen op andere mannen. Dus dan is het niet dat 'vrouwen' maar meer initiatief moeten nemen, want sommige doen dat dus al. Gewoon mensen, van beide geslachten. Ik heb ook mijn vriend en ex-vriend benaderd. Het gebeurd dus wel.
Sommige is nog altijd veel minder dan alle mannen. Wat verwacht je nu eigenlijk? Dat ik opeens nu ga zeggen, oh nou als jij jouw vriend en ex vriend benaderd hebt, dan moeten al die verloren jaren, toch wel eens goed gaan komen nu...
pi_166925925
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 23:47 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Sommige is nog altijd veel minder dan alle mannen. Wat verwacht je nu eigenlijk? Dat ik opeens nu ga zeggen, oh nou als jij jouw vriend en ex vriend benaderd hebt, dan moeten al die verloren jaren, toch wel eens goed gaan komen nu...
Nee. Ik geef aan dat het generaliseren wat je doet niet klopt. Als je zegt vrouwen zouden actiever mij moeten benaderen, prima. Maar je zegt dat vrouwen in het algemeen actiever moeten worden, wat dus deels al zo is. Ik bedoel niet alles wat ik zeg om te relativeren dat jij de kut voelt, hoewel je daar steeds vanuit gaat.
pi_166927501
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:15 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Goed, dan zullen die ontelbare keren in 33 jaar, waar ik op vrouwen ben afgestapt, tegenover geen enkele vrouw die ooit op mij gestapt zijn wel bullshit zijn dan.

Hoe zou ik dit anders moeten zien? Hoe zou ik mij hier anders in moeten voelen, als dit mijn ervaringen zijn 33 jaar lang?
Oké, hier hebben we het probleem gevonden. Jouw levenservaring met vrouwen is alleen jouw ervaring. Ik als man ben nooit op vrouwen afgestapt. Ze kwamen altijd naar mij. Nu weet ik dat het uiterlijk en karakter hier veel mee te maken hebben. Maar jouw ervaring betekend niet dat gelijk alle vrouwen zo zijn.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_166927778
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 11:15 schreef Draconian het volgende:

Oké, hier hebben we het probleem gevonden. Jouw levenservaring met vrouwen is alleen jouw ervaring. Ik als man ben nooit op vrouwen afgestapt. Ze kwamen altijd naar mij. Nu weet ik dat het uiterlijk en karakter hier veel mee te maken hebben. Maar jouw ervaring betekend niet dat gelijk alle vrouwen zo zijn.
En ik ben echt heel erg verbaasd dat het niet in hem op komt dat het aan hem ligt. Weet je, als je als vrouw kan kiezen en andere mannen zijn stuk voor stuk leuker, sympathieker, grappiger, sexier, dan is het toch niet gek dat je daar voor gaat. Dat gaat overigens ook voor mannen op. Als je kan kiezen kies je de leukste en niet het kneusje zodat ze ook een keer seks heeft.

Hij komt verdomd onsympathiek over met hoe hij naar vrouwen (en seks!!) kijkt. Ik vind het helemaal niet gek dat hij al zoveel jaar teleurstelling er op heeft zitten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166929360
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 11:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik ben echt heel erg verbaasd dat het niet in hem op komt dat het aan hem ligt. Weet je, als je als vrouw kan kiezen en andere mannen zijn stuk voor stuk leuker, sympathieker, grappiger, sexier, dan is het toch niet gek dat je daar voor gaat. Dat gaat overigens ook voor mannen op. Als je kan kiezen kies je de leukste en niet het kneusje zodat ze ook een keer seks heeft.

Hij komt verdomd onsympathiek over met hoe hij naar vrouwen (en seks!!) kijkt. Ik vind het helemaal niet gek dat hij al zoveel jaar teleurstelling er op heeft zitten.
Verbaasd ook nog? Hoe zou ik anders naar vrouwen moeten kijken als het altijd eenzijdig was? Of ze wezen mij af of ze logen en gebruikten mij.

Dan ligt het natuurlijk aan mij, dat vrouwen helemaal niks in 33 jaar van interesse hebben laten zien. Dat is natuurlijk voor jouw de meest voor de hand liggende reden natuurlijk. Lekker makkelijk, het opnemen voor je eigen geslacht, terwijl je met cliches aan het gooien bent en geen fuck van mij klote ervaringen weet.

Na 33 jaar zo eenzijdig leven, zou elke man, kwaad en gefrustreerd zijn. Dan moet je volgens jouw gewoon blijven lachen. Wat een mens...

Dit komt precies overheen met mijn ervaringen. Egocentrisch en ontwetend.
pi_166929489
Maar hoe zou het dan de schuld van vrouwen zijn? Zo van, ook al vinden ze je niet leuk dan moeten ze toch maar interesse tonen of hoe zie je dat voor je?
pi_166929528
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:32 schreef Koettie het volgende:
Maar hoe zou het dan de schuld van vrouwen zijn? Zo van, ook al vinden ze je niet leuk dan moeten ze toch maar interesse tonen of hoe zie je dat voor je?
Yup, vrouwen moeten ook de kneusjes en de onsympathieke mannen van deze wereld neuken, want anders blijven ze op fora drammen hoe kut alle vrouwen zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 27 november 2016 @ 13:52:10 #154
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_166929801
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:21 schreef Draconian het volgende:

[..]

WTF??? 2 x per jaar. Wouw, dat je dat hebt volgehouden joh. Wat een waardeloze vent! Heeft die knakker geen hulp gezocht bij de dokter? Ook al zou het niet kunnen vanwege moeheid kan hij toch gewoon beffen enzo? 2 x per jaar maar. Bestaat dat in een relatie?
Niks waardeloze vent. Hij is verder de liefste betrouwbare vent en vader die je je maar kan wensen. :) En ik hield het vol omdat mijn libido ook inkakt als het niet levendig wordt gehouden. Use it or lose it geldt hier.
Die fase is ook andersom geweest toen ik depressief was. Kennelijk voor beiden geen reden genoeg geweest om aan de bel te trekken. (Heel eerlijk gezegd weet ik niet of ik daar wel positief op had gereageerd hoor. :@ Ik heb een ex die heel erg pushte om seks en waarbij ik nogal wat grenzen ben overgegaan. Dat veroorzaakte een vervelende nasleep.)
Onze relatie is op meer gebaseerd dan seks alleen.
Het was ook een goede boost voor mijn relatie met mrs Right Hand. O+ :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:36 schreef Draconian het volgende:

[..]

Volgens mij overkomt het vrouwen nog vaker ook? Je hoort meer over dat mannen impotent raken dan de vrouwen. Vrouwen hoeven geen bloed in een geslachtsdeel te pompen dus kunnen makkelijker seks hebben. Dus in dit geval denk ik dat vrouwen meer last hebben van saaie seks omdat de man geen erectie meer kan krijgen.
Uhh niet opgelet bij biologie over de zwellichamen van de vrouw? :P

Zo nu ga ik weer proberen offline te zijn, maar ik wilde dat eerste zeker nog even kwijt.
Reageren op dip-shit dip-stick is nutteloze en negatieve energie dus ik ga even bevestigen dat vrouwen, nou ja deze dus, hem negeren. Hij is een self fulfilling prophecy.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_166929826
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:32 schreef Koettie het volgende:
Maar hoe zou het dan de schuld van vrouwen zijn? Zo van, ook al vinden ze je niet leuk dan moeten ze toch maar interesse tonen of hoe zie je dat voor je?
Nee, lezen is moeilijk he?

Geen vrouw heeft ooit uit zich zelf contact gemaakt / interesse getoont.

Als ik de enige ben die al die jaren actie ondernam en steeds afgewezen of belogen en gebruikt werd, denk je niet dat zoiets na 33 jaar iets met je doet ofzo?

Ik zie er niet slecht, ben gewoon wie ik ben, doe mijn ding, maar dat is schijnbaar niet goed genoeg.
pi_166929938
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 13:53 schreef dip-stick1 het volgende:

[..]

Nee, lezen is moeilijk he?

Geen vrouw heeft ooit uit zich zelf contact gemaakt / interesse getoont.

Als ik de enige ben die al die jaren actie ondernam en steeds afgewezen of belogen en gebruikt werd, denk je niet dat zoiets na 33 jaar iets met je doet ofzo?

Ik zie er niet slecht, ben gewoon wie ik ben, doe mijn ding, maar dat is schijnbaar niet goed genoeg.
Ik zeg toch nergens dat ik niet snap dat dat super kut is. Tuurlijk is dat naar, kan het me goed voorstellen. Ik reageerde gewoon op een paar post dat je aangeeft dat "vrouwen eens initiatief moeten nemen'. Vrouwen doen dat ook, alleen dus niet bij jou. Wat, nogmaals, oprecht kut voor je is.
pi_166929970
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yup, vrouwen moeten ook de kneusjes en de onsympathieke mannen van deze wereld neuken, want anders blijven ze op fora drammen hoe kut alle vrouwen zijn.
Als geen enkele man jouw je hele leven zag staan, niet op je zou afstappen, je zou afwijzen, je zou voorliegen en bezeiken, dan zou jij natuurlijk de meest gelukkigste vrouw ter wereld zijn. :')

Denken dat dit zomaar uit de duim gezogen is en dat deze uiting zomaar uit het niets uit de lucht komt vallen.

Maar goed, je bent een vrouw. Alles word je in de schoot geworpen. Vrij natuurlijk, dat je dit zo makkelijk zou wegcijferen.
pi_166929980
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 13:58 schreef dip-stick1 het volgende:

Als geen enkele man jouw je hele leven zag staan, niet op je zou afstappen, je zou afwijzen, je zou voorliegen en bezeiken, dan zou jij natuurlijk de meest gelukkigste vrouw ter wereld zijn. :')

Denken dat dit zomaar uit de duim gezogen is en dat deze uiting zomaar uit het niets uit de lucht komt vallen.

Maar goed, je bent een vrouw. Alles word je in de schoot geworpen. Vrij natuurlijk, dat je dit zo makkelijk zou wegcijferen.
Dan zou ik denken dat er iets mis is met mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166930181
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:57 schreef Koettie het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat ik niet snap dat dat super kut is. Tuurlijk is dat naar, kan het me goed voorstellen. Ik reageerde gewoon op een paar post dat je aangeeft dat "vrouwen eens initiatief moeten nemen'. Vrouwen doen dat ook, alleen dus niet bij jou. Wat, nogmaals, oprecht kut voor je is.
Ja, er zullen vast vrouwen zijn, die zelf actie ondernemen. Kan er op dit moment gewoon weinig mee, na zelf acceptatie blijven deze ervaringen elke keer een rol spelen, als het om contact met vrouwen gaat. Geen of weinig vertrouwen in de vrouw, ondanks dat ik ze niet ken. Elke dag leuke vrouwen tegen komen werkt voor mij onbegrip en bepaalde moedeloosheid. Alsof het iets onhaalbaar is. Dan zou een vrouw daar doorheen moeten kunnen prikken en begrip kunnen hebben hiervoor in plaats van er ongemakkelijk van te worden.

Als vrouwen zelf actie genomen hadden / interesse hadden getoond uit zichzelf. Al was het een paar keer maar geweest, dan hadden die ontelbare afwijzingen en negatieve ervaringen mij weinig meer geboeid.
  zondag 27 november 2016 @ 18:14:53 #160
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166937144
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:21 schreef Draconian het volgende:

[..]

WTF??? 2 x per jaar. Wouw, dat je dat hebt volgehouden joh. Wat een waardeloze vent! Heeft die knakker geen hulp gezocht bij de dokter? Ook al zou het niet kunnen vanwege moeheid kan hij toch gewoon beffen enzo? 2 x per jaar maar. Bestaat dat in een relatie?
Ja, dan zou de vrouw ook kunnen doen, als ze zelf geen zin heeft haar man eens gewoon pijpen.

Sorry Draconian, maar begrijp je nou echt niet wat er loos is als een man slechts 2 x met zijn vrouw sex heeft per jaar, waar dat aan ligt? Dan ziet ze er niet uit, of ze kan echt niks van sex, of verzorgt zich niet, laat zich hangen zowel haar uiterlijk als als mens. Of, meest vermoedelijk, is het een combinatie van bovenstaande mogelijkheden.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 27-11-2016 20:13:00 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 november 2016 @ 18:22:39 #161
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166937370
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom jij zou afhaken bij een bad boy? Omdat een bad boy niet alleen zo heet omdat hij veel neukt, maar omdat hij een gigantische klootzak is waar altijd gezeik van komt.

Kortom, je hebt een verkeerd beeld van bad boys, een lekkere fladderaar is geen bad boy, een vrolijke snuiter die zich niet wil binden is geen bad boy. Een bad boy is een echte hufter.
Jij schreef dat veel bad boys alleen maar vrolijke snuiters zijn of lekkere fladderaars. Maar wat is er als de lekkere fladderaar een kindje maakt en dan lekker weg fladdert. Oh ja, dan springt de staat wel bij als verzorgeraar en kostwinnaar. Heeft het kind geluk, heeft het wel te eten alleen niet een vader. Een echte papa.

Als je met bad boys dus een echte hufter bedoelt, dan ken ik, met al mijn dikke 50 jaren ervaring met mannen, vrouwen en relaties, toch vooral bad girls / bad women.
Over hufters (of wordt het hufsters bij vrouwen genoemd) gesproken. 8)7

En dan, en dat meen ik eerlijk, bedoel ik dat niet op jou erodome. Jij bent oprecht, maar ziet gewoon de werkelijkheid niet.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166937552
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:52 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Niks waardeloze vent. Hij is verder de liefste betrouwbare vent en vader die je je maar kan wensen. :) En ik hield het vol omdat mijn libido ook inkakt als het niet levendig wordt gehouden. Use it or lose it geldt hier.
Die fase is ook andersom geweest toen ik depressief was. Kennelijk voor beiden geen reden genoeg geweest om aan de bel te trekken. (Heel eerlijk gezegd weet ik niet of ik daar wel positief op had gereageerd hoor. :@ Ik heb een ex die heel erg pushte om seks en waarbij ik nogal wat grenzen ben overgegaan. Dat veroorzaakte een vervelende nasleep.)
Onze relatie is op meer gebaseerd dan seks alleen.
Het was ook een goede boost voor mijn relatie met mrs Right Hand. O+ :+

[..]

Uhh niet opgelet bij biologie over de zwellichamen van de vrouw? :P

Zo nu ga ik weer proberen offline te zijn, maar ik wilde dat eerste zeker nog even kwijt.
Reageren op dip-shit dip-stick is nutteloze en negatieve energie dus ik ga even bevestigen dat vrouwen, nou ja deze dus, hem negeren. Hij is een self fulfilling prophecy.
wat voor nasleep? of wil je daar liever niet op ingaan?
  zondag 27 november 2016 @ 18:36:10 #163
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166937818
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Zucht....

Nergens schrijf ik dat het voor die mannen niet erg is, sterker nog, ik schrijf het tegendeel.
Ik laat alleen met een vb zien dat mannen niet de enigste zijn die zulke pijn lijden. Dat vrouwen dat ook kan overkomen, alleen dat gemiddeld genomen voor vrouwen dat meer in die emotionele intimiteit zit dan in enkel dat fysieke (alhoewel dat natuurlijk ook wel essentieel is voor mannen).
En ik schrijf nergens dat jij schrijft dat het niet erg is voor mannen. Ik schrijf dat het voor mannen erger is omdat zij (net als de vrouwen) niet de intimiteit ervaren EN DAARNAAST vaak niet sex kunnen krijgen (of er moet al geld betaald worden). En de vrouw heeft dat laatste probleem, (ook) geen sex kunnen krijgen, dus nagenoeg niet of nooit.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 november 2016 @ 18:47:02 #164
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166938247
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Idd, ook iets wat kan gebeuren.
Maar vrouwen kunnen dan bv na de overgang weer last krijgen van droogheid en moeilijker tot opwinding komen waardoor de seks afneemt of saai wordt. Zijn vaak wel oplossingen voor, maar of iemand die gaat zoeken is altijd een 2de.

Al met al, het is allemaal niet zo zwart/wit, dat mannen zo zielig zijn op dit gebied en vrouwen het zo geweldig goed hebben op dit gebied.
Aan beide kanten zitten er mensen die buiten de boot vallen of een partner hebben die veranderd om wat voor reden dan ook waardoor er amper wat overblijft tussen de lakens.
Maakt niet uit van welk geslacht je bent, het is voor beide een probleem.
Erodome, je kwam zelf al met oplossingen mbt bovengenoemde problemen bij de vrouw. Je sprak al over je vibratortje en glijmiddelen zijn er zoveel verschillende als dat er speciale biertjes zijn! En dat zijn er heel wat!
Het feit blijft dat de man alleen sex kan krijgen door geld te betalen. "Slechts" geld. Ja, maar je moet het wel hebben !! En dat geld belangrijk is is duidelijk, want de vrouwen vragen GELD voor sex, en geen punten van de Douwe Egberts of zo.
In die zin, inderdaad, een man MET GELD heef het dan een stuk makkelijker, met geld kun je zowel sex als intimiteit kopen bij een vrouw (lees wat Dipstick schrijft)

Maar dat geldt ook voor een vrouw, een vrouw met geld kan ook een knappe man voor een nachtje inhuren.
Maar als je dus geen of slechts beperkt geld hebt kun je toch echt het beste een vrouw zijn.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 november 2016 @ 18:51:14 #165
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166938395
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Hou op met jezelf als het enige echte slachtoffer zien, er zijn veel meer mensen die het kut hebben op dit gebied om legio redenen. Hou op met alles zo verschrikkelijk zwart/wit zien om je beeld maar extra te bevestigen.
Toch heeft ie gelijk erodome. Voor de man is het kutter als voor degene die een kut heeft.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 november 2016 @ 18:56:54 #166
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166938567
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 21:24 schreef Koettie het volgende:

[..]

Maar wel vrouwen op andere mannen. Dus dan is het niet dat 'vrouwen' maar meer initiatief moeten nemen, want sommige doen dat dus al. Gewoon mensen, van beide geslachten. Ik heb ook mijn vriend en ex-vriend benaderd. Het gebeurd dus wel.
En van wie kwam het initiatief om aan jullie relatie toch maar een einde te maken? Zou mij in deze discussie toch wel interesseren.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 november 2016 @ 19:56:14 #167
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166940230
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:03 schreef dip-stick1 het volgende:
Als vrouwen nou zelf eens vaker spontaan actie zouden ondernemen, dan was het probleem zo opgelost geweest.

Beste dip-stick, lees dit aandachtig!
Met bovenstaande ben ik het dus niet eens! De kans is er gewoon ( en zelfs groot) dat zij dat toch niet op jou waren afgestapt. Je vergeet een ding, en dat zijn de criteria die vrouwen hanteren. Criteria die natuurlijk, logisch ook be-invloed worden door de situatie in Nederland / Belgie en hoe die ook is in sommige west europese landen.

Het wordt misschien tijd om, naast datgene dat je probeert in Nederland om een vrouw te vinden, eens in de wereld, in licht of zwaar afwijkende culturen, andere landen, te kijken naar welke criteria de vrouwen daar een man "selecteren" tot een groep waaruit ze wel een man willen kiezen.

Zie het verschil in wat ik een bad boy noem en erodome. Een vrolijke fladderaar is voor erodome geen echte bad boy. Nu, in Azie bijvoorbeeld, waar dus mijn vrouw vandaan komt en waar ik jaren gewoond heb in een stad met meer dan 15 miljoen inwoners, liggen en leven de vrouwen die voor vrolijke fladderaars gaan met hun kinderen op een platgedrukte kartonnen doos op straat. Kindjes van 2-3 jaar worden geleerd zogauw ze een blanke zien het open handje omhoog en treurig kijken, in de hoop op een stuiver. Mijn vrouw haat dus fladderaars, want daar is het bijna traditie dat als de vrouw 5 maanden zwanger is de "verwekker" (ander woord zoals papa of daddy zou te lovend zijn voor zo een sujet), verder "fladdert". En laat je nu niet vertellen dat de vrouwen daar alleen voor het geld gaan. Denk zelfs minder dan de vrouwen hier.
Misschien toch eens een topic hierover openen voor diegenen die het mocht interesseren.

:)

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 27-11-2016 20:23:47 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 november 2016 @ 19:58:58 #168
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166940290
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yup, vrouwen moeten ook de kneusjes en de onsympathieke mannen van deze wereld neuken, want anders blijven ze op fora drammen hoe kut alle vrouwen zijn.
Een opmerking een goede moderator niet waardig.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 november 2016 @ 20:14:48 #169
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166940800
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 18:28 schreef velden het volgende:

[..]

wat voor nasleep? of wil je daar liever niet op ingaan?
Ja,ik begrijp ook niet wat er nou bedoeld wordt!?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 november 2016 @ 20:19:58 #170
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166940963
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:52 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Die fase is ook andersom geweest toen ik depressief was. Kennelijk voor beiden geen reden genoeg geweest om aan de bel te trekken. (Heel eerlijk gezegd weet ik niet of ik daar wel positief op had gereageerd hoor. :@ Ik heb een ex die heel erg pushte om seks en waarbij ik nogal wat grenzen ben overgegaan. Dat veroorzaakte een vervelende nasleep

[..]

Uhh niet opgelet bij biologie over de zwellichamen van de vrouw? :P
Waren jullie beiden depressief (in verschillende periodes)?
En om welke reden? Was het ene niet het gevolg van het andere? En had het niet met meer libido bij de een dan bij de ander te maken?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166941215
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 19:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Een opmerking een goede moderator niet waardig.
Want? Daar komt de boodschap van dip-stick1 wel op neer.
Tails tell tales
  zondag 27 november 2016 @ 20:34:25 #172
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166941547
Ja, dat is wel zo, zie hierboven mijn post aan dip stick. Maar ik vind dat iemand in functie als moderator meer rekening dient te houden met alle partijen hun gevoelens. Van een gewoon lid zou ik het een nogal harde opmerking vinden, van een moderator een te harde, onnodig harde, grof zelfs.

Vaak merk ik op dat net die eigenschapen die vrouwen worden toegedicht, empathie, inlevingsvermogen, begripvol, zorgzaam enz. net bij de vrouwen zo slecht uit de verf komen.

:N :N

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 27-11-2016 22:44:50 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166945029
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 18:56 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

En van wie kwam het initiatief om aan jullie relatie toch maar een einde te maken? Zou mij in deze discussie toch wel interesseren.
Mij. Zoals ik al zei, ben gek op initiatief nemen.
pi_166945438
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 18:14 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, dan zou de vrouw ook kunnen doen, als ze zelf geen zin heeft haar man eens gewoon pijpen.

Sorry Draconian, maar begrijp je nou echt niet wat er loos is als een man slechts 2 x met zijn vrouw sex heeft per jaar, waar dat aan ligt? Dan ziet ze er niet uit, of ze kan echt niks van sex, of verzorgt zich niet, laat zich hangen zowel haar uiterlijk als als mens. Of, meest vermoedelijk, is het een combinatie van bovenstaande mogelijkheden.
Nee want nu noem je specifiek 1 vrouw. Het gaat hier over het algemeen. Vrouwen in het algemeen doen zat om de mannen op te winden. Als een man maar 2 x seks geeft per jaar aan de vrouw dan is de man gewoon impotent. Ik zal een voorbeeld geven. Ik ben als man heel erg oversekst. Als mijn vrouw in een onderbroekje zou bukken dan grijp ik haar zowat van achteren. Naakt slapen doet ze niet omdat ik dan een erectie krijg met lepeltje liggen en ik geheid hem erin probeer te stoppen. Zo een vieze geile beer ben ik.

Mijn vrouw heeft er veel minder behoefte aan en raakt vaak geïrriteerd van mij. Ze kleed zich ook niet sexy voor mij. Toch raak ik opgewonden omdat mijn libido goed is op 42 jarige leeftijd. Uiteraard kan ik mij voorstellen dat wanneer je een spuuglelijke vrouw hebt met platte hang tieten dat je geen erectie meer krijgt van haar. Maar dat geld ook voor de vrouw dat de man lelijk is geworden met heel veel rimpels en een drugshoofd.

Maar hier worden de vrouwen aangevallen en dat is onterecht. Het is van allebei de kanten dat deze ellende kan gebeuren. Vrouwen hebben hetzelfde gevoel als de man qua relatie. Ze zijn alleen wat emotioneler. In deze topic lijkt het wel alsof we met oosterse mannen te maken hebben en vrouwen als lager zien. Ze moeten dit en moeten dat. Ook zitten hier mannen met slechte ervaringen en hebben misschien wel psychische hulp nodig.

Ik ken trouwens een oude vriend van mij die ook nooit een echte relatie heeft gehad. Reden? Hij heeft een kut karakter naar vrouwen toe en verzorgd zichzelf niet. Ondertussen raakt hij gefrustreerd en wilt hij geen contact meer met mij. Omdat in het verleden zijn vriendinnetjes een oogje op mij kregen terwijl ik al bezet was. Hij kreeg het niet voor elkaar om ze te houden. Het is niet eens zijn uiterlijk maar het gedrag!

@Leesfok, je had het over opgewonden raken van een vrouwenfiets. Moest gelijk aan je denken toen ik deze zag: http://www.vkmag.com/maga(...)s_tegen_een_palmboom

[ Bericht 3% gewijzigd door Draconian op 27-11-2016 22:33:50 ]
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  zondag 27 november 2016 @ 22:47:59 #175
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166946531
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 22:01 schreef Koettie het volgende:

[..]

Mij. Zoals ik al zei, ben gek op initiatief nemen.
Werkelijk !! :N :N

Neem je dat initiatief ook in bed? Ben je ook dominant in bed?
Zo beetje dominant, op het gemene af?

http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph57b251d3e5d3b

:9 :9 :9

[ Bericht 13% gewijzigd door LeesFoknl op 27-11-2016 22:58:44 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 27 november 2016 @ 23:03:51 #176
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166946949
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 22:14 schreef Draconian het volgende:

[..]

......................................................... Ook zitten hier mannen met slechte ervaringen en hebben misschien wel psychische hulp nodig.

.........................................................................................................................................................................................................

@Leesfok, je had het over opgewonden raken van een vrouwenfiets. Moest gelijk aan je denken toen ik deze zag: http://www.vkmag.com/maga(...)s_tegen_een_palmboom

Neen, die mannen hebben geen psychische hulp nodig, maar gewoon ...... fysieke hulp.

http://www.vkmag.com/maga(...)s_tegen_een_palmboom
hehe, die is ECHT gek!

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 27-11-2016 23:26:43 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166948549
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 20:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, dat is wel zo, zie hierboven mijn post aan dip stick. Maar ik vind dat iemand in functie als moderator meer rekening dient te houden met alle partijen hun gevoelens. Van een gewoon lid zou ik het een nogal harde opmerking vinden, van een moderator een te harde, onnodig harde, grof zelfs.

Vaak merk ik op dat net die eigenschapen die vrouwen worden toegedicht, empathie, inlevingsvermogen, begripvol, zorgzaam enz. net bij de vrouwen zo slecht uit de verf komen.

:N :N
Dat is het probleem, vrouwen zoals Norma Jean en Issabeau baseren hun koude meningen op dat klein beetje info, wat ik gegeven heb over mijn ervaringen in die 33 jaar.

Dat is ook het probleem bij veel vrouwen. Gewoon koud zonder enig gevoel, komt heel erg overeen met al mijn ervaringen.

Het is geen self fulfilling prophecy, als je na zo'n lange tijd steeds de deksel op je neus krijgt, terwijl jij de enige speler bent die speelt.

Hoe moeilijk kan het zijn om te begrijpen, dat als je hele leven in deze situatie zit, ondanks dat wat je gedaan hebt en nog steeds geen enkele stap verder zijn?

Wat voor effect dat heeft over jezelf zijn en in verder interactie met vrouwen, na al die jaren.

Het is opmerkelijk, dat er zo weinig vrouwen hier zoals erodome en koettie er zijn. Die verder kunnen kijken, dan dat ze een man zien die vrouwen haat, maar een man zien die z'n hele leven struggeld met zijn negatieve ervaringen met vrouwen en het uitblijven van positieve ervaringen.

Ik kan beter mijzelf gewoon niet meer kwetsbaar opstellen voor een vrouw, dan hebben zij ook niet de kans om met je gevoelens te spelen en je te kwetsen of te beliegen, te gebruiken en te bezeiken. Ik ben een man ja, maar ook ik ben een mens en ook ik heb gevoelens.
pi_166949159
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 22:47 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Werkelijk !! :N :N

Neem je dat initiatief ook in bed? Ben je ook dominant in bed?
Zo beetje dominant, op het gemene af?

http://www.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph57b251d3e5d3b

:9 :9 :9
Waarom :N? Ik neem met alles initiatief, ik hou gewoon niet van wachten. En Thanks maar ga niet je porno linkje openen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Koettie op 28-11-2016 11:14:03 ]
  maandag 28 november 2016 @ 14:51:31 #179
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166955452
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan zou ik denken dat er iets mis is met mij.
Misschien is dip stick niet een "ware magneet" voor vrouwen. Maar zo als ie zich beschrijft hierboven ergens, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat er echt nooit een vrouw interesse in hem heeft gehad. Misschie een waar ie niet op afgestapt is. Niet uit zichzelf, maar het kan ook zijn dat hij bepaalde non verbale signalen niet heeft herkend of heeft opgevangen.
Probeer (een van de) volgende boeken te bemachtigen, zou wel eens een eye opener kunnen zijn voor dipstick en veel andere mannen. Voor mij was het toch een grote verheldering en daardoor steun.

Allan & Barbara Pease:
-Waarom mannen en vrouwen met hun lichaam zeggen wat ze eigenlijk niet willen vertellen.
-Lichaamstaal van de liefde

Kopen bij Bolcom, eventueel gebruikt = goedkoper, of lid worden van de bibliotheek en daar voor 24 euro per jaar (of zo) deze boeken en andere boeken van deze beiden en van anderen over dit (soort) thema(´s) lenen, een jaar lang!

Gewoon proberen, niet zeuren en liever een avond mokken! Dan beter een avond lezen en inzicht krijgen, en dat inzicht gebruiken.

Zukzes
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166973813
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:46 schreef AdamskiAdamski het volgende:
Mijn vrouw is super, maar qua sex mega saai. Ze wil wel maar het is rechtoe rechtaan, dat was vroeger anders, maar door leed is dit veranderd.
Ik hunker naar geilere sex, maar daar staat ze niet voor open. Ik bem al in jaren niet gepijpt bijvoorbeeld.

Ik denk er zelfs over om een stiille liefde ernaast te gaan houden, maar ben bang mijn verder goede relatie kapot te maken.

Een spannend mail contact lijkt mij ook wel wat. Hoe vind je die?
Hoe is het nu afgelopen? Er zijn er zoveel reacties geweest maar nog niets van jou. Verandering vanaf de vrouw haar kant zal er toch niet meer komen denk. Zoiets beseft de partner pas als het stuk is. Daarna wordt er pas nagedacht van waarom.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  dinsdag 29 november 2016 @ 12:01:30 #181
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166975755
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 08:31 schreef Koettie het volgende:

[..]

............................ En Thanks maar ga niet je porno linkje openen.
Ja Koettie, probeer dat de kat maar wijs te maken ...
En als je het opent zul je zien dat het een puur educatief filmpje is.
Je moet niet altijd het slechtste denken van een oudere man!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Vis een optie? dinsdag 29 november 2016 @ 12:44:33 #182
70532 loveli
N
pi_166976662
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:21 schreef Draconian het volgende:
Verandering vanaf de vrouw haar kant zal er toch niet meer komen denk. Zoiets beseft de partner pas als het stuk is. Daarna wordt er pas nagedacht van waarom.
Als ik jouw situatie lees, vraag ik me af waarom je naar je vrouw blijft grijpen. Vrouwen hebben ook behoefte aan affectie zonder dat ze meteen besprongen worden. De engelse termen "grabbing and groping" drukken het goed uit. De meeste vrouwen hebben daar een bloedhekel aan.

Als er geen plaats is voor gewone affectie en intimiteit, als er geen leuke dingen samen gedaan worden (er opuit gaan, knuffelen, praten), zorgt dat gegraai voor een aversie tegen de man in kwestie en dat is geen goed uitgangspunt voor seks.

Als jouw behoefte aan seks zo groot is en seks zo belangrijk voor je is, zou het dan niet de moeite waard zijn om met dat gegraai te stoppen als je weet dat het averechts werkt?
crap in = crap out
pi_166977228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Als ik jouw situatie lees, vraag ik me af waarom je naar je vrouw blijft grijpen. Vrouwen hebben ook behoefte aan affectie zonder dat ze meteen besprongen worden. De engelse termen "grabbing and groping" drukken het goed uit. De meeste vrouwen hebben daar een bloedhekel aan.

Als er geen plaats is voor gewone affectie en intimiteit, als er geen leuke dingen samen gedaan worden (er opuit gaan, knuffelen, praten), zorgt dat gegraai voor een aversie tegen de man in kwestie en dat is geen goed uitgangspunt voor seks.

Als jouw behoefte aan seks zo groot is en seks zo belangrijk voor je is, zou het dan niet de moeite waard zijn om met dat gegraai te stoppen als je weet dat het averechts werkt?
Topic is van Adamski.

Maar op jouw punt terug te komen. Wat als je al leuke dingen doet en knuffelt? Alleen mijn libido is hoger dan dat van de vrouw vanwege de leeftijd? De seks wordt slechter, en dus ook de rest in de relatie. Irritaties gaan opspelen. Als de vrouw gewoon de seks blijft steunen, zodat je samen blijft genieten en daardoor de rest van de relatie ook beter wordt. Dan is dat voor allebei een win win situatie. Je leest het overal op forums. De seks wordt slecht en de rest gaat meespelen en wordt vanzelf ook slechter vanwege de afstand die ontstaat. Geld ook voor de vrouw natuurlijk als de man slechte seks tot geen seks geeft.

[ Bericht 10% gewijzigd door Draconian op 29-11-2016 14:02:10 ]
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  Vis een optie? woensdag 30 november 2016 @ 12:15:10 #184
70532 loveli
N
pi_166997177
Jouw libido is hoger omdat je een man bent en een overvloed aan testosteron hebt. Voor jou wordt het verlangen naar seks heel makkelijk getriggerd door iets wat je ziet. Voor je vrouw ligt dat anders, ze heeft minder testosteron en logischerwijs een minder hoge seksdrive, jouw aanpak werkt niet (als het wel werkte, had je geen probleem). Hij werkt zelfs averechts.
Zonder verlangen is de rest van de seks ook niet leuk of voor herhaling vatbaar, zelf als ze fysiek wel reageert op stimulatie. Hoe zorg jij ervoor dat je vrouw welwillend is?

Onderzoek:
http://www.rebeccajorgens(...)ow-Sexual-Desire.pdf

Topic is inderdaad van Adamski. Hij stelt in een van zijn posts dat hij niet wil winnen ten koste van zijn vrouw. Dat is een uitgangspunt voor een goede relatie.
Jouw standpunt dat zij maar moet begrijpen hoe belangrijk seks voor jou is en wat water bij de wijn moet doen, is een egoistisch uitgangspunt waarbij jij iets wint ten koste van je vrouw. Dat is op de lange termijn niet houdbaar en zorgt voor nog meer aversie tegen seks van haar kant.

Je vrouw is niet stuk, al die andere vrouwen waar op diverse fora over geklaagd wordt zijn ook niet stuk. Ze hebben alleen een andere respons-cyclus dan mannen.
crap in = crap out
pi_166997618
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:15 schreef loveli het volgende:
Jouw libido is hoger omdat je een man bent en een overvloed aan testosteron hebt. Voor jou wordt het verlangen naar seks heel makkelijk getriggerd door iets wat je ziet. Voor je vrouw ligt dat anders, ze heeft minder testosteron en logischerwijs een minder hoge seksdrive, jouw aanpak werkt niet (als het wel werkte, had je geen probleem). Hij werkt zelfs averechts.
Zonder verlangen is de rest van de seks ook niet leuk of voor herhaling vatbaar, zelf als ze fysiek wel reageert op stimulatie. Hoe zorg jij ervoor dat je vrouw welwillend is?

Onderzoek:
http://www.rebeccajorgens(...)ow-Sexual-Desire.pdf

Topic is inderdaad van Adamski. Hij stelt in een van zijn posts dat hij niet wil winnen ten koste van zijn vrouw. Dat is een uitgangspunt voor een goede relatie.
Jouw standpunt dat zij maar moet begrijpen hoe belangrijk seks voor jou is en wat water bij de wijn moet doen, is een egoistisch uitgangspunt waarbij jij iets wint ten koste van je vrouw. Dat is op de lange termijn niet houdbaar en zorgt voor nog meer aversie tegen seks van haar kant.

Je vrouw is niet stuk, al die andere vrouwen waar op diverse fora over geklaagd wordt zijn ook niet stuk. Ze hebben alleen een andere respons-cyclus dan mannen.
Ja klopt. De hormoonhuishouding wordt ook anders naarmate je ouder wordt. Ik bedoel dus allebei een beetje water bij de wijn doen. Ik heb ook helemaal geen verlangen naar een andere vrouw. Omdat seks bij mij geen lust is maar ook een geestelijke band. Vertrouwd met je eigen partner.

Adamski is opvallend stil. Zeker iemand hier op Fok gevonden voor zijn geile praat en afspraakjes _O-
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')