abonnement Unibet Coolblue
pi_166428947
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
pi_166429049
Die ISIS opmerkingen, grapje of geen grapje, niet gewenst. Bedankt.
Lambo of Rekt
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:35:29 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166429210
Aantal posts verwijderd. Kunnen we dit topic als een verse start gebruiken, het ontopic houden en vooral niet gericht/geclaimd op/door één persoon :)?

Thanks!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166429259
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:35 schreef Samzz het volgende:
Aantal posts verwijderd. Kunnen we dit topic als een verse start gebruiken, het ontopic houden en vooral niet gericht/geclaimd op/door één persoon :)?

Thanks!
Als je de posts van D. dan ook weg haalt vind ik het best :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:39:45 #5
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166429275
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik heb morgen een NMLK meet waar wat meer mannen op af komen :P Heb al gezien dat er sowieso qua uiterlijk 1 leuke bij zit _O-
Hoe gaat dit precies in zijn werk? Zijn dat meets waar de focus ligt op nieuwe mensen leren kennen om er mee te gaan daten? Of hoe moet ik dat zien?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:41:24 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166429296
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als je de posts van D. dan ook weg haalt vind ik het best :)
We doen ons best het leuk te houden voor iedereen, wat erg lastig is. Dus als iedereen een beetje meewerkt kunnen we er vast weer een leuk topic van maken met z'n allen, aight?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166429301
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe gaat dit precies in zijn werk? Zijn dat meets waar de focus ligt op nieuwe mensen leren kennen om er mee te gaan daten? Of hoe moet ik dat zien?
Ben ik ook wel benieuwd naar?
Hell To The Liars
pi_166429311
Maar NMLK heeft toch helemaal niks met daten te maken.... :'(
pi_166429323
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe gaat dit precies in zijn werk? Zijn dat meets waar de focus ligt op nieuwe mensen leren kennen om er mee te gaan daten? Of hoe moet ik dat zien?
De focus ligt op nieuwe mensen leren kennen. Het is niet bedoeld als datingsite, maar het wordt soms wel zo gebruikt.
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:47:49 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166429367
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:42 schreef Weissman het volgende:
Maar NMLK heeft toch helemaal niks met daten te maken.... :'(
Dat wist ik niet, vandaar de vraag ;). Geen idee wat t concept inhoudt.

Maar aangezien de focus niet ligt op daten heeft t hier geen plaats, in t sociale contacten-topic dan weer wel :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:50:39 #11
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166429410
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

De focus ligt op nieuwe mensen leren kennen. Het is niet bedoeld als datingsite, maar het wordt soms wel zo gebruikt.
Ik had nog nooit van NMLK gehoord, nu wel. Leuk initiatief en als ik tijd over had, had ik me nu al ingeschreven. Maar aangezien dat niet het geval is...
pi_166429696
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat wist ik niet, vandaar de vraag ;). Geen idee wat t concept inhoudt.

Maar aangezien de focus niet ligt op daten heeft t hier geen plaats, in t sociale contacten-topic dan weer wel :Y.
Het wordt je ook wel duidelijk als je weet wat de afkorting betekent:
Nieuwe Mensen Leren Kennen

Geen Dating gerichte naam dus :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166430574
Mannen wat is jullie ervaring met Badoo vs Pepper?

Vrouwen krijgen overal aandacht dus hun mening telt even niet.
pi_166430770
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:27 schreef Tamabralski het volgende:
Mannen wat is jullie ervaring met Badoo vs Pepper?

Vrouwen krijgen overal aandacht dus hun mening telt even niet.
Pepper zitten meer vrouwen met een hoger opleidingsniveau.
pi_166430781
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat wist ik niet, vandaar de vraag ;). Geen idee wat t concept inhoudt.

Maar aangezien de focus niet ligt op daten heeft t hier geen plaats, in t sociale contacten-topic dan weer wel :Y.
Zoals ik i mn eerste post daarover al zei zat er een leuke jongen tussen. Hoe je die mensen ontmoet maakt toch niet uit of mogen alleen mensen hier posten die via een datingsite kennismaken?
pi_166430831
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:41 schreef Elvi het volgende:

[..]

Zoals ik i mn eerste post daarover al zei zat er een leuke jongen tussen. Hoe je die mensen ontmoet maakt toch niet uit of mogen alleen mensen hier posten die via een datingsite kennismaken?
Het is toch geen date? Je hebt alleen een leuke foto gezien :')
pi_166430974
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het is toch geen date? Je hebt alleen een leuke foto gezien :')
No fucking shit maar ik geloof dat t hier ook ging over alles wat ermee te maken had en of je een leuk iemand hebt gezien of ontmoet.

Maar blijkbaar mag iedereen op 1 user na onder bepaalde voorwaarden posten ofzo :')
  zaterdag 5 november 2016 @ 13:56:54 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_166430979
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:41 schreef Elvi het volgende:

[..]

Zoals ik i mn eerste post daarover al zei zat er een leuke jongen tussen. Hoe je die mensen ontmoet maakt toch niet uit of mogen alleen mensen hier posten die via een datingsite kennismaken?
Volgens mij is ooit besloten dat alle soorten dates mogen. Kan me best voorstellen dat je nieuwsgierig raakt naar iemand door een leuke foto hoor, beetje voorpret.
pi_166431013
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Volgens mij is ooit besloten dat alle soorten dates mogen. Kan me best voorstellen dat je nieuwsgierig raakt naar iemand door een leuke foto hoor, beetje voorpret.
Precies, en vroeger mochten er ook posts gemaakt worden van "oh ik zag een leuk iemand bij de supermarkt". Maar nu blijkbaar niet meer ofzo. Hoe maak je een forum dood...
pi_166431357
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:41 schreef Elvi het volgende:

[..]

Zoals ik i mn eerste post daarover al zei zat er een leuke jongen tussen. Hoe je die mensen ontmoet maakt toch niet uit of mogen alleen mensen hier posten die via een datingsite kennismaken?
Heb je al een plan om hem aan te spreken/te versieren?
  zaterdag 5 november 2016 @ 14:21:39 #21
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166431388
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

Het is toch geen date? Je hebt alleen een leuke foto gezien :')
Voorpret, napret, binnenpret... Zolang het maar niet een heel topic over wat anders gaat is er geen probleem lijkt me.
pi_166431493
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 14:21 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Voorpret, napret, binnenpret... Zolang het maar niet een heel topic over wat anders gaat is er geen probleem lijkt me.
Ja dan krijg je idd shit zoals ''welke kleur jurk moet ik aan'' :')

Hij weet niet eens van haar bestaan af, hoe is dat gerelateerd aan daten? 8)7
  zaterdag 5 november 2016 @ 14:38:44 #23
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166431654
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 november 2016 14:28 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ja dan krijg je idd shit zoals ''welke kleur jurk moet ik aan'' :')

Hij weet niet eens van haar bestaan af, hoe is dat gerelateerd aan daten? 8)7
Grijs vlak. Als ze iemand ziet die haar interessant lijkt en ze gaat die kerel waarschijnlijk spreken is dat ontopic genoeg lijkt me.
pi_166431681
Als 1 mannelijke user hier het FB-profiel afgaat van een chick die hij in de supermarkt heeft gezien dan is het een creep.

Als een vrouwelijke user hier in termen van daten gaat praten over een man die ze nog niet heeft gezien of kent dan is het wel ok. Want ja, voorpret he.

8)7
pi_166431703
Anders ga je daar lekker over zeuren in feedback ipv op iedere slak zout te leggen. ^O^
  zaterdag 5 november 2016 @ 14:44:57 #26
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166431723
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:41 schreef Elvi het volgende:

[..]

Zoals ik i mn eerste post daarover al zei zat er een leuke jongen tussen. Hoe je die mensen ontmoet maakt toch niet uit of mogen alleen mensen hier posten die via een datingsite kennismaken?
Nee, hoor. Maar in pricipe gaat het toch over nieuwe mensen leren kennen en niet per se daten, toch? Daarnaast heb je ook geen date, maar ga je iemand ontmoeten, of afspreken met een groep mensen waar toevallig een leuke jongen tussen zit?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 5 november 2016 @ 14:50:55 #27
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166431786
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:56 schreef Elvi het volgende:

[..]

No fucking shit maar ik geloof dat t hier ook ging over alles wat ermee te maken had en of je een leuk iemand hebt gezien of ontmoet.

Maar blijkbaar mag iedereen op 1 user na onder bepaalde voorwaarden posten ofzo :')
Nou Elvi, je maakt t groter dan het bedoeld wordt. Maar he, leuk dat je iemand zag die je leuk lijkt. Wie weet rolt er na de meet wat uit.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166432199
Misschien kan de OP worden veranderd want ik snap er ook nog maar zelden iets van (wat wel en niet mag)
pi_166432209
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 14:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, hoor. Maar in pricipe gaat het toch over nieuwe mensen leren kennen en niet per se daten, toch? Daarnaast heb je ook geen date, maar ga je iemand ontmoeten, of afspreken met een groep mensen waar toevallig een leuke jongen tussen zit?
jij weet ook wel dat je als meisje dan waarschijnlijk met een date thuis komt :D :@
Als je je zinnen op iemand zet bedoel ik
  zaterdag 5 november 2016 @ 15:33:59 #30
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166432220
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 15:32 schreef Allures het volgende:
Misschien kan de OP worden veranderd want ik snap er ook nog maar zelden iets van (wat wel en niet mag)
Wat stel je voor?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166432261
Duidelijkheid over wat bij daten hoort en wat nog niet en wat slowchat is en of dat is toegestaan
  zaterdag 5 november 2016 @ 15:39:44 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166432293
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 15:36 schreef Allures het volgende:
Duidelijkheid over wat bij daten hoort en wat nog niet en wat slowchat is en of dat is toegestaan
Ik denk dat het lastig is om dat heel duidelijk te gaan definieren. Je ziet het al aan wat hier net besproken is, iedereen heeft daar een andere kijk op. In de OP worden wat voorbeelden genoemd. Deze kunnen eventueel aangevuld worden/meer ingekaderd.

Slowchat is in principe niet toegestaan. Maar de lijn tussen wat slowchat is en wat niet is zo gruwelijk lastig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166432331
Misschien strenger op zijn? Ik vond het zelf prettig en duidelijker toen hier echt alleen concreet over dates gepost werd. Een concrete vraag over een date of een verslag. Dat mond minder uit in slowchat of gezeik.
En dan komen de eeuwige discussies zoals 'wie betaald?' Ook wel weer voorbij maar minder omdat het alleen is als je er met je date niet uit kwam of je je erg zorgen om maakt en niet hypothetisch geneuzel om dit topic levend te houden omdat sommigen eigenlijk gewoon opzoek zijn naar een SC
  zaterdag 5 november 2016 @ 16:41:52 #34
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166432986
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 15:42 schreef Allures het volgende:
Misschien strenger op zijn? Ik vond het zelf prettig en duidelijker toen hier echt alleen concreet over dates gepost werd. Een concrete vraag over een date of een verslag. Dat mond minder uit in slowchat of gezeik.
En dan komen de eeuwige discussies zoals 'wie betaald?' Ook wel weer voorbij maar minder omdat het alleen is als je er met je date niet uit kwam of je je erg zorgen om maakt en niet hypothetisch geneuzel om dit topic levend te houden omdat sommigen eigenlijk gewoon opzoek zijn naar een SC
Ga t overleggen met m'n collega-mod. Je feedback is iig prettig.

Verdere tips e.d. zijn alsnog welkom, maar dan graag in DM/Feedback van R&P, dan kan het hier zoveel mogelijk ontopic blijven. En ik weet dat ik er zelf om vroeg, maar vanaf nu dus :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166433099
Hallo.

Gister avond heb ik een date gehad via tinder. Meisje in kwestie praatte weinig op tinder ( de berichten bleken niet aan te komen..)

Ik zei dat ik in rotterdam was en ze zei dat ze eigenlijk HW moest maken, maar 'fuck school' dacht en mij dus wilde zien. Een half uur later was ze er.

Leuk meisje. Héél erg spontaan, heel erg grappig. Helaas voor mij zit ze op de uni van Amsterdam, en ik doe mbo3, dus vooral daarop hadden we geen klik. Ze heeft wel betaald voor ons eten, dat was ook vrij nieuw voor mij.

Ik heb heel de date contact proberen ge zoeken door mn hand op haar rug te leggen tijdens het lopen, af en toe geknuffeld en helaas, ze duwde mij weg toen ik haar wilde zoenen ( :D)

Wel heb ik haar nummer gehad, en praat ze wel terug tegen mij maar is het eenzijdig, wel staat ze open voor een tweede keer, zover ik dat begrijp.

Al met al ben ik best tevreden omdat het zó spontaan was - de date en zijzelf- dat ik weinig verwachtingen had. Maar ik baal van het opleidingsniveau...

Was ook lang geleden dat ik een date had, 3 weken geleden ben ik laten staan tijdens een date ( meisje blokkeerde mij op app op tijdstip dat wij elkaar zouden zien, zonder een tegenbericht of dergelijke..)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2016 16:53:24 ]
pi_166433401
Waarom wil je een tweede keer met haar afspreken?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_166433503
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar ik baal van het opleidingsniveau...
Man, dat boeit jou geen fuck, want je probeert haar wel aan te raken. De vraag is, boeide het haar, jouw opleiding?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166433812
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:13 schreef Fascination het volgende:
Waarom wil je een tweede keer met haar afspreken?
Weet niet of ik dat wil, ik wilde meer duidelijkheid hoe zij het ervaren had. Maar dat was dus niet te subtiel genoeg
pi_166433832
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Man, dat boeit jou geen fuck, want je probeert haar wel aan te raken. De vraag is, boeide het haar, jouw opleiding?
Dat qeet ik dus niet, was ze niet duidelijk over :p. Ze dloeg die arm niet weg, dus dat vond ze wel fijn denk ik
  zaterdag 5 november 2016 @ 19:40:43 #40
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166436214
Deze zat ineens niet meer in myAT.

Over uurtje date, ik knijp hem :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 5 november 2016 @ 19:45:18 #41
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166436332
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:49 schreef Vlaggenroof het volgende:

Was ook lang geleden dat ik een date had, 3 weken geleden
Als dit al lang is.. Auw
pi_166436362
Je baalt niet van het opleidingsniveau, hoort vind ik ook vrij weinig uit te maken bij een date, maar that's just me.
Je baalt dat je bij het zoenen werd weggeduwd, nou heb je d`r nummer, is het contact voornamelijk van jouw kant afkomstig maar ze wil wel een 2e date?

Iets in mij zegt geen tijd meer aan verspillen want het kan zomaar zijn dat je een rebound bent, maar aan de andere kant, misschien is de 2e date wel een ander verhaal en word het gezelliger en word er gezoend.
pi_166437875
Paar weken geleden eerste afspraak gehad met een dame, morgen gaan we samen naar de dierentuin. :)

Zin in!
pi_166439569
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 20:44 schreef Mandéra het volgende:
Paar weken geleden eerste afspraak gehad met een dame, morgen gaan we samen naar de dierentuin. :)

Zin in!
Lekker de tropenhal in duiken.
Thuis je tropenhelm laten voelen ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166439595
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 november 2016 19:45 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Als dit al lang is.. Auw
Nee, ik bedoelde dat ik die niet meetelde
'Behalve dat ik 3 weken...'
pi_166439715
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 19:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Deze zat ineens niet meer in myAT.

Over uurtje date, ik knijp hem :')
Beetje zenuwachtig? :)
  zaterdag 5 november 2016 @ 23:58:22 #47
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_166443350
Ik kom ook weer eens binnenvallen. Even terugkomen op een eerder takje. NMLK is nadrukkelijk niet voor daten. Niet zo bedoeld en met name de vrouwen waarderen het niet als je net doet alsof het een datingsite is.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 6 november 2016 @ 00:27:33 #48
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166443996
Ik had een match met een fokker vandaag :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166444137
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had een match met een fokker vandaag :')
Strawberry?
  zondag 6 november 2016 @ 00:34:09 #50
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166444145
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 00:33 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Strawberry?
Heb je nou nog gedate vanavond?
Oh.
pi_166444191
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heb je nou nog gedate vanavond?
Nee ik had geen zin en zij was te moe van verhuizen. Wellicht morgen nog maar ik reken nergens meer op. Ben na elke mislukte date weer meer een forever aloner.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 6 november 2016 @ 00:37:17 #52
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166444211
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 00:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee ik had geen zin en zij was te moe van verhuizen. Wellicht morgen nog maar ik reken nergens meer op. Ben na elke mislukte date weer meer een forever aloner.
balen

Morgen de ander toch
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_166444330
Morgen/vandaag date met 1 van de Grieken van Tinder, hij is echt een idioot op de app, ik heb er zin in 😻
pi_166444374
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 00:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee ik had geen zin en zij was te moe van verhuizen. Wellicht morgen nog maar ik reken nergens meer op. Ben na elke mislukte date weer meer een forever aloner.
Gelukkig ligt het niet aan jou :)
pi_166444698
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 00:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee ik had geen zin en zij was te moe van verhuizen. Wellicht morgen nog maar ik reken nergens meer op. Ben na elke mislukte date weer meer een forever aloner.
Doe je toch echt zelf. Er is al miljoen keer uitgelegd waarom en wat je er aan kan doen.

Stap 1 is in ieder geval zo Fok afsluiten en gaan slapen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 6 november 2016 @ 02:17:07 #56
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166445722
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 00:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee ik had geen zin en zij was te moe van verhuizen. Wellicht morgen nog maar ik reken nergens meer op. Ben na elke mislukte date weer meer een forever aloner.
Als je dates al als mislukt beschouwt als je "alleen" maar gezoend en gefriemeld hebt dan krijg je dat al snel.

Misschien verwachtingen bijstellen voor een date? Gewoon helemaal niks verwachten.
Oh.
pi_166445984
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 00:44 schreef RiceCooker het volgende:
Morgen/vandaag date met 1 van de Grieken van Tinder, hij is echt een idioot op de app, ik heb er zin in 😻
Wat leuk voor je :)

Have fun *O*
  zondag 6 november 2016 @ 07:53:00 #58
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166447851
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 00:44 schreef RiceCooker het volgende:
Morgen/vandaag date met 1 van de Grieken van Tinder, hij is echt een idioot op de app, ik heb er zin in 😻
Spannend, heel veel plezier :D.

Ik heb vanavond weer een date, hij neemt me mee uit eten :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 6 november 2016 @ 08:57:38 #59
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166448148
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had een match met een fokker vandaag :')
Had ik een paar jaar geleden op Paiq ook, ze wou alleen niet zeggen wie ze precies was dus ben er nog steeds niet over uit wie het kan zijn geweest :P
  zondag 6 november 2016 @ 09:02:48 #60
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_166448163
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 00:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had een match met een fokker vandaag :')
Fokker of fokster?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_166448183
Herkennen jullie ze dan aan het gezicht, ontmoeten jullie zo veel fokkers? Of hebben ze het dan over newbies door bushokjes tyfen dat jullie weten dat het fokkers zijn?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 6 november 2016 @ 09:23:59 #62
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166448304
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2016 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
Herkennen jullie ze dan aan het gezicht, ontmoeten jullie zo veel fokkers? Of hebben ze het dan over newbies door bushokjes tyfen dat jullie weten dat het fokkers zijn?
Ze reageerde met een huillach op een van mijn grapjes, dus busted :P
  zondag 6 november 2016 @ 09:24:02 #63
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166448305
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2016 07:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Spannend, heel veel plezier :D.

Ik heb vanavond weer een date, hij neemt me mee uit eten :).
Lekker! Have fun *O* Fancy restaurant?

quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 00:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee ik had geen zin en zij was te moe van verhuizen. Wellicht morgen nog maar ik reken nergens meer op. Ben na elke mislukte date weer meer een forever aloner.
Komt door je eigen houding en je rare wereldbeeld. Geen boohoo dus. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken, dat komt toch niet binnen en je bent het ook gewoon niet waard. :X
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 6 november 2016 @ 09:25:46 #64
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166448320
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2016 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
Herkennen jullie ze dan aan het gezicht, ontmoeten jullie zo veel fokkers? Of hebben ze het dan over newbies door bushokjes tyfen dat jullie weten dat het fokkers zijn?
Je ziet wel eens wat foto's.

En ik ontmoet vrij veel FOK!kers. Gister ook weer 9.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 6 november 2016 @ 09:32:22 #65
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166448374
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 09:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je ziet wel eens wat foto's.

En ik ontmoet vrij veel FOK!kers. Gister ook weer 9.
Ook door US herken ik zo af en toe inderdaad wel een fokster, die zijn dan altijd polyamoureus en dat is niet echt wat voor mij.
  zondag 6 november 2016 @ 09:53:41 #66
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166448555
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 09:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Lekker! Have fun *O* Fancy restaurant?

[..]

Komt door je eigen houding en je rare wereldbeeld. Geen boohoo dus. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken, dat komt toch niet binnen en je bent het ook gewoon niet waard. :X
Nee, niet fancy. Zo zijn we beide niet. Gewoon een doorsnee restaurant met een fantastische bar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166448613
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 00:33 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Strawberry?
Waarom zou ik daten?
  zondag 6 november 2016 @ 10:04:38 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166448659
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als je dates al als mislukt beschouwt als je "alleen" maar gezoend en gefriemeld hebt dan krijg je dat al snel.

Misschien verwachtingen bijstellen voor een date? Gewoon helemaal niks verwachten.
Helemaal als je weinig date-ervaring hebt en niet goed weet hoe en wat je wilt, is dat niet bepaald een mislukte date. Me dunkt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166448687
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 09:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je ziet wel eens wat foto's.

En ik ontmoet vrij veel FOK!kers. Gister ook weer 9.
He bah, fokkers ontmoeten in het echt, lijkt me nou helemaal niets :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 6 november 2016 @ 10:17:28 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166448819
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2016 10:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

He bah, fokkers ontmoeten in het echt, lijkt me nou helemaal niets :@
Eens. Klapjosties zijn t allemaal.
pi_166448965
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 09:23 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ze reageerde met een huillach op een van mijn grapjes, dus busted :P
Kan ook nog iemand van Bokt zijn, dat forum heeft de Fok smileys overgenomen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 6 november 2016 @ 10:33:28 #72
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166449032
quote:
4s.gif Op zondag 6 november 2016 10:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kan ook nog iemand van Bokt zijn, dat forum heeft de Fok smileys overgenomen :)
Nope ze gaf gelijk toe dat ze van hier was.

Zojuist ook maar even tinder geïnstalleerd, eens kijken of dat nog een chat of 2 oplevert.
  zondag 6 november 2016 @ 10:38:22 #73
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166449120
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2016 09:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, niet fancy. Zo zijn we beide niet. Gewoon een doorsnee restaurant met een fantastische bar.
Alsnog erg leuk natuurlijk!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_166449142
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 10:33 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Nope ze gaf gelijk toe dat ze van hier was.

Zojuist ook maar even tinder geïnstalleerd, eens kijken of dat nog een chat of 2 oplevert.
Ik ben ook wel eens herkend. Op een datingsite omdat ik de zelfde username gebruik als hier. En andersom dus ook, dat ik hier herkend werd door iemand met wie ik ooit een date heb gehad.
  zondag 6 november 2016 @ 10:42:41 #75
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166449171
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2016 10:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ben ook wel eens herkend. Op een datingsite omdat ik de zelfde username gebruik als hier. En andersom dus ook, dat ik hier herkend werd door iemand met wie ik ooit een date heb gehad.
Ja waarom bel je me eigenlijk nooit meer?
  zondag 6 november 2016 @ 10:44:30 #76
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166449195
Cut it met die slowchat :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166449202
Date net vertrokken, het was gezellig :s)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 6 november 2016 @ 10:49:20 #78
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166449251
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 10:45 schreef LuNaTiC het volgende:
Date net vertrokken, het was gezellig :s)
Net vertrokken? Ooeeeh, nice :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166449464
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 10:45 schreef LuNaTiC het volgende:
Date net vertrokken, het was gezellig :s)
Heb je kunnen slapen? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166449523
moeilijk, moeilijk. :P straks misschien nog even een tukkie doen (of vroeg naar bed vanavond :+)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_166449558
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:10 schreef LuNaTiC het volgende:
moeilijk, moeilijk. :P straks misschien nog even een tukkie doen (of vroeg naar bed vanavond :+)
Buiten seks,wat hebben jullie gedaan? Jullie kennen elkaar van ?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166449679
dit was tweede date, wederom bij mij thuis. Via Pepper overigens. Gekookt en hapje gegeten, gezellig gekletst en elkaar weer wat beter leren kennen. Spelletje gedaan en uiteindelijk weer knus op de bank beland met een filmpje op. Vorige keer ging ze nog wel netjes naar huis, dit keer naar boven verhuisd ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_166449858
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:20 schreef LuNaTiC het volgende:
dit was tweede date, wederom bij mij thuis. Via Pepper overigens. Gekookt en hapje gegeten, gezellig gekletst en elkaar weer wat beter leren kennen. Spelletje gedaan en uiteindelijk weer knus op de bank beland met een filmpje op. Vorige keer ging ze nog wel netjes naar huis, dit keer naar boven verhuisd ;)
Goed bezig ^O^, lekker van genieten!
  zondag 6 november 2016 @ 11:39:39 #84
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166449907
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 21:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Beetje zenuwachtig? :)
Ik was heul zenuwachtig. Goed contact laatste paar weken, maar toch, je kent elkaar niet en herken je elkaar van de foto's?

Ter ontspanning thuis maar opgeruimd de uren ervoor, maar dat laatste kwartiertje was alsnog zenuwpezen.

Aangekomen, elkaar meteen herkend. Ze is net een tikkie langer dan ik ben volgens mij, maar ik heb niet zo'n groot complex op dat gebied. Leuke kop, leuke pretoogjes,
Wel een andere tent moeten zoeken ivm drukte. Gelukkig wel wat barretjes in de buurt.

Gezellige kennismaking in de bar, daarna samen naar huis gelopen (ze woont hier praktisch om de hoek), flikflooien onderweg, waarna ze zichzelf bij mij uitnodigde.

Al met al een geslaagde date en ik wil haar zeker vaker zien.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166449931
quote:
Gezien er geen '' ;) '' staat in je post hebben jullie geen seks gehad begrijp ik?
  zondag 6 november 2016 @ 11:42:51 #86
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166449946
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2016 11:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Gezien er geen '' ;) '' staat in je post hebben jullie geen seks gehad begrijp ik?
Speciaal voor jou dmv post icon. ^O^
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166449967
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2016 10:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ben ook wel eens herkend. Op een datingsite omdat ik de zelfde username gebruik als hier. En andersom dus ook, dat ik hier herkend werd door iemand met wie ik ooit een date heb gehad.
Yep gevonden :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166449981
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:44 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Yep gevonden :D
Alsof ik niet genoeg stalkers had mq :')
pi_166449990
Dame wilt per se dat ik haar kant op kom. Terwijl zij eerst hier zou komen... Ben alleen niet overtuigd of ze wel leuk genoeg is om mijn tijd en geld op te offeren, normaal is ze mijn type niet. Zij kan gratis reizen. Vanavond misschien Skypen als alternatief. Tja voor mij is twintig euro ook een week boodschappen nu. Lullig, maar beter daten als ik wat meer onafhankelijk ben.
pi_166449991
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
boodschappen nu. Lullig, maar beter daten als ik wat meer onafhankelijk ben.
Gewoon gaan. Jezus man
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zondag 6 november 2016 @ 11:49:23 #91
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_166450004
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:47 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Gewoon gaan. Jezus man
Gewoon niet op ingaan. Jezus man. :+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_166450005
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:47 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Gewoon gaan. Jezus man
En dan achteraf balen dat het is tegengevallen? Skype is prima alternatief dan.
pi_166450011
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Dame wilt per se dat ik haar kant op kom. Terwijl zij eerst hier zou komen... Ben alleen niet overtuigd of ze wel leuk genoeg is om mijn tijd en geld op te offeren, normaal is ze mijn type niet. Zij kan gratis reizen. Vanavond misschien Skypen als alternatief. Tja voor mij is twintig euro ook een week boodschappen nu. Lullig, maar beter daten als ik wat meer onafhankelijk ben.
Ik zou haar om een borg van 20 DeezerDollars vragen. Als je er naar toe gaat en ze is leuk, krijgt ze het terug. Zo niet dan heb jij iig niks verloren.
pi_166450016
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 11:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

En dan achteraf balen dat het is tegengevallen? Skype is prima alternatief dan.
Als je Skype gaat voorstellen, dan knapt ze op je af. Ze is gewoon moe van het verhuizen. Je moet niet zo compulsief en star zijn.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166450033
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 11:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

En dan achteraf balen dat het is tegengevallen? Skype is prima alternatief dan.
Als je twintig euro veel vindt voor een middagje met een vrouw zou ik dat hele date- en relatiegebeuren maar gewoon uit je hoofd gaan zetten.
pi_166450046
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:50 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Als je Skype gaat voorstellen, dan knapt ze op je af. Ze is gewoon moe van het verhuizen. Je moet niet zo compulsief en star zijn.
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek dus wil enigszins goed uitgerust daar komen. Ik date liever lokaal. Makkelijker afspreken doordeweeks als het wel klikt.
  zondag 6 november 2016 @ 11:53:47 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166450051
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:52 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Als je twintig euro veel vindt voor een middagje met een vrouw zou ik dat hele date- en relatiegebeuren maar gewoon uit je hoofd gaan zetten.
Dit.

Ga wat anders doen. Serieus.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166450060
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:52 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Als je twintig euro veel vindt voor een middagje met een vrouw zou ik dat hele date- en relatiegebeuren maar gewoon uit je hoofd gaan zetten.
Wel als je al best veel dates hebt gehad die je uit eigen buidel moest financieren zonder een beetje succes.
  zondag 6 november 2016 @ 11:54:33 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166450061
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:20 schreef LuNaTiC het volgende:
dit was tweede date, wederom bij mij thuis. Via Pepper overigens. Gekookt en hapje gegeten, gezellig gekletst en elkaar weer wat beter leren kennen. Spelletje gedaan en uiteindelijk weer knus op de bank beland met een filmpje op. Vorige keer ging ze nog wel netjes naar huis, dit keer naar boven verhuisd ;)
Oh, zo leuk O+.

Spelletjes doen is ook wel een leuk idee, kan ik date ook voorstellen voor na het eten. Thanks!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166450081
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 11:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek dus wil enigszins goed uitgerust daar komen. Ik date liever lokaal. Makkelijker afspreken doordeweeks als het wel klikt.
Mooi dan horen we je wel weer als je een date hebt.

OT: date vanavond en dat is weer best lang geleden
(alles weer op een rijtje in mijn hoofd ook qua werk en woning)
Hell To The Liars
  zondag 6 november 2016 @ 11:55:55 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166450087
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2016 11:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
-knip-

Tof dat t leuk was O+. Ik neem aan dat nogmaals willen afspreken wederzijds is :P?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166450089
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 11:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Wel als je al best veel dates hebt gehad die je uit eigen buidel moest financieren zonder een beetje succes.
Stop met daten.

Ga het geld besteden aan een psycholoog / PUA-coach / prostituees

(doorstrepen wat niet van toepassing is)
pi_166450093
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 11:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek dus wil enigszins goed uitgerust daar komen. Ik date liever lokaal. Makkelijker afspreken doordeweeks als het wel klikt.
Ik lees alleen maar smoesjes en excuses, stop er aub gewoon mee.

Je weet van tevoren dat ze verder weg woont, dan niet achteraf gaan "zeiken" boehoe afstand en kost geld..
pi_166450105
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 11:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek dus wil enigszins goed uitgerust daar komen. Ik date liever lokaal. Makkelijker afspreken doordeweeks als het wel klikt.
Ja, wat ik dus zeg: star en compulsief. *kuch autisme kuch
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zondag 6 november 2016 @ 11:57:57 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166450112
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 11:55 schreef Droopie het volgende:

[..]

Mooi dan horen we je wel weer als je een date hebt.

OT: date vanavond en dat is weer best lang geleden
(alles weer op een rijtje in mijn hoofd ook qua werk en woning)
Is dat de Feyenoord-dame ;)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166450113
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 11:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Wel als je al best veel dates hebt gehad die je uit eigen buidel moest financieren zonder een beetje succes.
Zolang jij je geld niet investeert in een goede sociale hulpverlener die je helpt met je autisme en hoe je overkomt op mensen gaat er nog heel veel van dat geld verloren. Wat verwacht je nu trouwens? Een vooraf 100% succesratio met daten? Doe niet zo belachelijk.
  zondag 6 november 2016 @ 11:58:44 #107
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_166450121
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 11:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, zo leuk O+.

Spelletjes doen is ook wel een leuk idee, kan ik date ook voorstellen voor na het eten. Thanks!
Np! idd eigenlijk heel simpel en laagdrempelig, maar het werkt altijd goed naar mijn ervaring. Ideaal om wat flirteriger te zijn en wat plaagstootjes uitdelen als je aan het winnen bent, of andersom natuurlijk te ontvangen als je ingemaakt wordt :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 6 november 2016 @ 11:59:36 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166450133
En nu is het genoeg }:|. Dit topic gaat over daten. En dan ook alleen daten. Dat gezever over financiën, afstand en zelfstandigheid hebben we nu wel gehad.

D. je komt maar terug als je een date hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 6 november 2016 @ 12:00:57 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166450156
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:58 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Np! idd eigenlijk heel simpel en laagdrempelig, maar het werkt altijd goed naar mijn ervaring. Ideaal om wat flirteriger te zijn en wat plaagstootjes uitdelen als je aan het winnen bent, of andersom natuurlijk te ontvangen als je ingemaakt wordt :+
Klinkt goed. Ben sowieso dol op spelletjes, dat ik dat zelf niet kon bedenken :P. Ook een goede gelegenheid elkaar beter te leren kennen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166450180
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 11:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is dat de Feyenoord-dame ;)?
Ja 😊
Hell To The Liars
pi_166450209
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 12:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klinkt goed. Ben sowieso dol op spelletjes, dat ik dat zelf niet kon bedenken :P. Ook een goede gelegenheid elkaar beter te leren kennen.
Nouja, alleen niet leuk als iemand niet tegen zijn/haar verlies kan. Dan kan je beter gaan film kijken...

Been there,done that enzo :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 6 november 2016 @ 12:08:31 #112
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_166450259
haha echt? op (een van) de eerste (paar) dates zelfs? dan laat je jezelf wel erg kennen :D

maar goed, weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt ;) heb het niet zo op met mensen die niet tegen hun verlies kunnen met spelletjes. Betekent vaak ook op andere vlakken dat het gaat botsen. (ongelijk toegeven zijn ze ook vaak slecht in). En vind het een teken dat je je zelf te serieus neemt. En al je iets vooral niet moet doen... :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_166450441
Ik ga dinsdagavond na werk eindelijk weer eens drankje doen. Het is een tijd geleden, even kijken of ik het nog een beetje kan. :')
pi_166450504
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 12:08 schreef LuNaTiC het volgende:
haha echt? op (een van) de eerste (paar) dates zelfs? dan laat je jezelf wel erg kennen :D

maar goed, weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt ;) heb het niet zo op met mensen die niet tegen hun verlies kunnen met spelletjes. Betekent vaak ook op andere vlakken dat het gaat botsen. (ongelijk toegeven zijn ze ook vaak slecht in). En vind het een teken dat je je zelf te serieus neemt. En al je iets vooral niet moet doen... :P
Haha,ja zij kon er niet zo goed tegen. Meteen uit haar hum enzo.

Was wel jammer, toen maar film opgezet :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 6 november 2016 @ 12:42:33 #115
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166450706
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom zou ik daten?
Date night?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 6 november 2016 @ 12:48:17 #116
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166450790
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga dinsdagavond na werk eindelijk weer eens drankje doen. Het is een tijd geleden, even kijken of ik het nog een beetje kan. :')
Hehe, dat werd tijd. Met die dame van tinder laatst?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166450869
quote:
12s.gif Op zondag 6 november 2016 12:48 schreef yats het volgende:

[..]

Hehe, dat werd tijd. Met die dame van tinder laatst?
Neh, een ander.
  zondag 6 november 2016 @ 13:15:13 #118
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166451264
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 11:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Tof dat t leuk was O+. Ik neem aan dat nogmaals willen afspreken wederzijds is :P?
Gok op wel :P

Ze is ook op een leuke manier lekker quirky.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 6 november 2016 @ 13:20:49 #119
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166451372
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2016 11:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik was heul zenuwachtig. Goed contact laatste paar weken, maar toch, je kent elkaar niet en herken je elkaar van de foto's?

Ter ontspanning thuis maar opgeruimd de uren ervoor, maar dat laatste kwartiertje was alsnog zenuwpezen.

Aangekomen, elkaar meteen herkend. Ze is net een tikkie langer dan ik ben volgens mij, maar ik heb niet zo'n groot complex op dat gebied. Leuke kop, leuke pretoogjes,
Wel een andere tent moeten zoeken ivm drukte. Gelukkig wel wat barretjes in de buurt.

Gezellige kennismaking in de bar, daarna samen naar huis gelopen (ze woont hier praktisch om de hoek), flikflooien onderweg, waarna ze zichzelf bij mij uitnodigde.

Al met al een geslaagde date en ik wil haar zeker vaker zien.
Cool :)
  zondag 6 november 2016 @ 14:27:08 #120
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166452631
Thnx. Net maar een berichtje de deur uit gedaan of ze donderdag wil komen eten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166453988
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 11:58 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Np! idd eigenlijk heel simpel en laagdrempelig, maar het werkt altijd goed naar mijn ervaring. Ideaal om wat flirteriger te zijn en wat plaagstootjes uitdelen als je aan het winnen bent, of andersom natuurlijk te ontvangen als je ingemaakt wordt :+
Wat voor spelletjes speel je dan?
  zondag 6 november 2016 @ 15:45:23 #122
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_166454317
Stratego doet het altijd wel goed. In ieder geval iets dat je met zijn tweeën kunt spelen.
  zondag 6 november 2016 @ 16:48:23 #123
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_166455817
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 15:31 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Wat voor spelletjes speel je dan?
Exploding kittens, dubbelen (kaartspel)... Hangt ook af van met wie. Keertje Triviant gedaan om te beslechten wie nu écht de meeste nutteloze feitenkennis heeft 8-) maar net wat je hebt en leuk vindt.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_166456013
Samen thee drinken heb ik ook goede ervaringen mee.

Welke smaakjes hebben jullie altijd in huis?
pi_166459057
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2016 16:56 schreef Weissman het volgende:
Samen thee drinken heb ik ook goede ervaringen mee.

Welke smaakjes hebben jullie altijd in huis?
Ik heb er echt iets van 10: gunpowder groene thee, citroen groene thee, Earl Grey, Ceylon, Assam, Darjeeling, Bai Long, Rooibos...

Ik mis alleen Turkse thee :'(
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166459149
Ben weer terug thuis van een dagje dierentuin. Het was super leuk, veel gepraat en gelachen. Mooie dierentuin trouwens hier! Daarna hebben we nog uitgebreid geluncht in een restaurant. Zij was er vanmorgen zelfs eerder dan mij, en ik was 10 minuten te vroeg aanwezig. Had een stukje chocolade mee voor haar verjaardag vorige week, werd gewaardeerd. Op een gegeven moment liet ze echt veel toe qua aanrakingen enzo en dacht ik wel de buit binnen te hebben.

Bij het afscheid ging het toch een beetje mis en liep ik een blauwtje. Toen ik thuis was nog even wat gepraat op Whatsapp. Wazig verhaal dat zij al sinds de eerste date een paar weken doorhad dat ik meer wilde dan vrienden zijn, vandaag was het wederom bevestigd maar nu weet zij weer niet wat ze er van moet denken. Ze had het niet verwacht schijnbaar. Aangegeven dat ze wel gelijk heeft dat dat mijn intenties zijn e.d. en dat ik mij gewoon heel goed voel bij haar en haar echt een leuk persoon vind.

Ten slotte als reactie ontvangen dat ze nog wel wil afspreken maar er nog even over moet nadenken en het moet laten bezinken.

Ben toch wel met een kutgevoel naar huis gegaan na een super leuke dag, zie er weinig brood meer in op deze manier. Klinkt allemaal niet overtuigend vanaf haar kant. :{ ;(
pi_166459334
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 18:53 schreef Mandéra het volgende:
Ben weer terug thuis van een dagje dierentuin. Het was super leuk, veel gepraat en gelachen. Mooie dierentuin trouwens hier! Daarna hebben we nog uitgebreid geluncht in een restaurant. Zij was er vanmorgen zelfs eerder dan mij, en ik was 10 minuten te vroeg aanwezig. Had een stukje chocolade mee voor haar verjaardag vorige week, werd gewaardeerd. Op een gegeven moment liet ze echt veel toe qua aanrakingen enzo en dacht ik wel de buit binnen te hebben.

Bij het afscheid ging het toch een beetje mis en liep ik een blauwtje. Toen ik thuis was nog even wat gepraat op Whatsapp. Wazig verhaal dat zij al sinds de eerste date een paar weken doorhad dat ik meer wilde dan vrienden zijn, vandaag was het wederom bevestigd maar nu weet zij weer niet wat ze er van moet denken. Ze had het niet verwacht schijnbaar. Aangegeven dat ze wel gelijk heeft dat dat mijn intenties zijn e.d. en dat ik mij gewoon heel goed voel bij haar en haar echt een leuk persoon vind.

Ten slotte als reactie ontvangen dat ze nog wel wil afspreken maar er nog even over moet nadenken en het moet laten bezinken.

Ben toch wel met een kutgevoel naar huis gegaan na een super leuke dag, zie er weinig brood meer in op deze manier. Klinkt allemaal niet overtuigend vanaf haar kant. :{ ;(
Waarom laat ze het dan toe inderdaad... Was ze Portugees of gewoon Nederlands?
  zondag 6 november 2016 @ 19:04:38 #128
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_166459385
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 18:53 schreef Mandéra het volgende:
Ben weer terug thuis van een dagje dierentuin. Het was super leuk, veel gepraat en gelachen. Mooie dierentuin trouwens hier! Daarna hebben we nog uitgebreid geluncht in een restaurant. Zij was er vanmorgen zelfs eerder dan mij, en ik was 10 minuten te vroeg aanwezig. Had een stukje chocolade mee voor haar verjaardag vorige week, werd gewaardeerd. Op een gegeven moment liet ze echt veel toe qua aanrakingen enzo en dacht ik wel de buit binnen te hebben.

Bij het afscheid ging het toch een beetje mis en liep ik een blauwtje. Toen ik thuis was nog even wat gepraat op Whatsapp. Wazig verhaal dat zij al sinds de eerste date een paar weken doorhad dat ik meer wilde dan vrienden zijn, vandaag was het wederom bevestigd maar nu weet zij weer niet wat ze er van moet denken. Ze had het niet verwacht schijnbaar. Aangegeven dat ze wel gelijk heeft dat dat mijn intenties zijn e.d. en dat ik mij gewoon heel goed voel bij haar en haar echt een leuk persoon vind.

Ten slotte als reactie ontvangen dat ze nog wel wil afspreken maar er nog even over moet nadenken en het moet laten bezinken.

Ben toch wel met een kutgevoel naar huis gegaan na een super leuke dag, zie er weinig brood meer in op deze manier. Klinkt allemaal niet overtuigend vanaf haar kant. :{ ;(
En heb je in die weken wel je intenties vol laten blijken? Klinkt wel vreemd dat ze nu zegt dat ze het wel doorhad (en later weer niet verwacht, dat klinkt een beetje tegenstrijdig in je verhaal?), maar zelf dan blijkbaar ook nooit heeft laten blijken dat er voor haar misschien niet meer dan vriendschap in zit...

Als ze al zo twijfelt dan heb ik er een beetje hard hoofd in, voor meer dan vriendschap. Wil je toch die 'fuck yes' hebben...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_166459419
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 18:53 schreef Mandéra het volgende:
Ben weer terug thuis van een dagje dierentuin. Het was super leuk, veel gepraat en gelachen. Mooie dierentuin trouwens hier! Daarna hebben we nog uitgebreid geluncht in een restaurant. Zij was er vanmorgen zelfs eerder dan mij, en ik was 10 minuten te vroeg aanwezig. Had een stukje chocolade mee voor haar verjaardag vorige week, werd gewaardeerd. Op een gegeven moment liet ze echt veel toe qua aanrakingen enzo en dacht ik wel de buit binnen te hebben.

Bij het afscheid ging het toch een beetje mis en liep ik een blauwtje. Toen ik thuis was nog even wat gepraat op Whatsapp. Wazig verhaal dat zij al sinds de eerste date een paar weken doorhad dat ik meer wilde dan vrienden zijn, vandaag was het wederom bevestigd maar nu weet zij weer niet wat ze er van moet denken. Ze had het niet verwacht schijnbaar. Aangegeven dat ze wel gelijk heeft dat dat mijn intenties zijn e.d. en dat ik mij gewoon heel goed voel bij haar en haar echt een leuk persoon vind.

Ten slotte als reactie ontvangen dat ze nog wel wil afspreken maar er nog even over moet nadenken en het moet laten bezinken.

Ben toch wel met een kutgevoel naar huis gegaan na een super leuke dag, zie er weinig brood meer in op deze manier. Klinkt allemaal niet overtuigend vanaf haar kant. :{ ;(
Erg herkenbaar, dit is typisch een gevoel / hart conflict, niet fijn!

Oppassen dat je niet op je tenen gaat lopen voor haar, risico ligt op de loer namelijk. Wel goed dat je uitgesproken hebt wat je intenties zijn ^O^
pi_166459784
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 19:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Waarom laat ze het dan toe inderdaad... Was ze Portugees of gewoon Nederlands?
Braziliaans

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:04 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

En heb je in die weken wel je intenties vol laten blijken? Klinkt wel vreemd dat ze nu zegt dat ze het wel doorhad (en later weer niet verwacht, dat klinkt een beetje tegenstrijdig in je verhaal?), maar zelf dan blijkbaar ook nooit heeft laten blijken dat er voor haar misschien niet meer dan vriendschap in zit...

Als ze al zo twijfelt dan heb ik er een beetje hard hoofd in, voor meer dan vriendschap. Wil je toch die 'fuck yes' hebben...
Ja, 3 weken geleden was eerste date. Heb toen voor haar gekookt. Daarna is ze na een week werken voor 10 dagen naar Brazilie vertrokken. Sinds afgelopen dinsdag was ze weer terug. Toen ze daar was paar keer kort geappt over hoe het daar was, gefeliciteerd voor haar verjaardag en deze week zodra ze terug was er direct bovenop om vandaag te regelen. Het ging echt wel oke op dat gebied en vandaag ook gewoon alles dikke prima. Het klopt ook dat ze zich ongelofelijk tegenspreekt. Eigenlijk zie ik onduidelijke, wazige verhalen als deze altijd wel als een afwijzing....

quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 19:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Erg herkenbaar, dit is typisch een gevoel / hart conflict, niet fijn!

Oppassen dat je niet op je tenen gaat lopen voor haar, risico ligt op de loer namelijk. Wel goed dat je uitgesproken hebt wat je intenties zijn ^O^
Tsja, ik ben graag duidelijk in mijn doen en laten. In het verleden te vaak te lang af lopen wachten en zo niks bereikt. Ik ga haar later deze week nog wel eens appen om af te spreken volgend weekend maar als daar niks uitkomt is het klaar en blijft het hierbij.

Ik snap het soms echt niet hoor, hele dag geen enkele intentie om dingen snel te doen of haastig, overal de tijd voor nemen, ruim een uur lunchen samen karafje wijn alles. Niks is te veel moeite en nu dit. Wordt er een beetje moe en vooral verdrietig van. ;(
pi_166460245
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:19 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Braziliaans

[..]

Ja, 3 weken geleden was eerste date. Heb toen voor haar gekookt. Daarna is ze na een week werken voor 10 dagen naar Brazilie vertrokken. Sinds afgelopen dinsdag was ze weer terug. Toen ze daar was paar keer kort geappt over hoe het daar was, gefeliciteerd voor haar verjaardag en deze week zodra ze terug was er direct bovenop om vandaag te regelen. Het ging echt wel oke op dat gebied en vandaag ook gewoon alles dikke prima. Het klopt ook dat ze zich ongelofelijk tegenspreekt. Eigenlijk zie ik onduidelijke, wazige verhalen als deze altijd wel als een afwijzing....

[..]

Tsja, ik ben graag duidelijk in mijn doen en laten. In het verleden te vaak te lang af lopen wachten en zo niks bereikt. Ik ga haar later deze week nog wel eens appen om af te spreken volgend weekend maar als daar niks uitkomt is het klaar en blijft het hierbij.

Ik snap het soms echt niet hoor, hele dag geen enkele intentie om dingen snel te doen of haastig, overal de tijd voor nemen, ruim een uur lunchen samen karafje wijn alles. Niks is te veel moeite en nu dit. Wordt er een beetje moe en vooral verdrietig van. ;(
Ik zou helemaal niet appen...

Vind ze jou (toch) echt leuk, appt ze zelf wel :)

En anders jammer dan, vindt ze jou toch niet leuk genoeg in tegenstelling tot hoe jij er over denkt
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator zondag 6 november 2016 @ 19:44:24 #132
447051 crew  Peejtur
pi_166460475
Ik zou idd ook niet appen. :)
pi_166460619
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 18:53 schreef Mandéra het volgende:
Ben weer terug thuis van een dagje dierentuin. Het was super leuk, veel gepraat en gelachen. Mooie dierentuin trouwens hier! Daarna hebben we nog uitgebreid geluncht in een restaurant. Zij was er vanmorgen zelfs eerder dan mij, en ik was 10 minuten te vroeg aanwezig. Had een stukje chocolade mee voor haar verjaardag vorige week, werd gewaardeerd. Op een gegeven moment liet ze echt veel toe qua aanrakingen enzo en dacht ik wel de buit binnen te hebben.

Bij het afscheid ging het toch een beetje mis en liep ik een blauwtje. Toen ik thuis was nog even wat gepraat op Whatsapp. Wazig verhaal dat zij al sinds de eerste date een paar weken doorhad dat ik meer wilde dan vrienden zijn, vandaag was het wederom bevestigd maar nu weet zij weer niet wat ze er van moet denken. Ze had het niet verwacht schijnbaar. Aangegeven dat ze wel gelijk heeft dat dat mijn intenties zijn e.d. en dat ik mij gewoon heel goed voel bij haar en haar echt een leuk persoon vind.

Ten slotte als reactie ontvangen dat ze nog wel wil afspreken maar er nog even over moet nadenken en het moet laten bezinken.

Ben toch wel met een kutgevoel naar huis gegaan na een super leuke dag, zie er weinig brood meer in op deze manier. Klinkt allemaal niet overtuigend vanaf haar kant. :{ ;(
https://markmanson.net/fuck-yes oftewel lekker laten gaan
pi_166463887
Oke, de date heeft mij afgewezen. En waarom? Omdat ik heb verteld dat ik op mijn 5e een hamster heb vemoord ( lang verhaal kort; hamster beet mij en ik deed het terug) we hadden het over rare dingen ed.

Nadat ik dit vertelde heeft ze gewoon voor ons eten betaald en haar nummer gegeven. Nu ik vraag aan der hoe ze er tegenop kijkt bij een tweede date, was dat dit een enorme afknapper was

Godver, ik was 5. :')

Niet toepasselijk, maar kinderachtig om mij daarop af te ketsen. Ik werk nu met dieren en heb zelf dieren, ik zou het dus niet doen, maar nee, ik ben de boeman ;')

Next.
pi_166464001
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oke, de date heeft mij afgewezen. En waarom? Omdat ik heb verteld dat ik op mijn 5e een hamster heb vemoord ( lang verhaal kort; hamster beet mij en ik deed het terug) we hadden het over rare dingen ed.

Nadat ik dit vertelde heeft ze gewoon voor ons eten betaald en haar nummer gegeven. Nu ik vraag aan der hoe ze er tegenop kijkt bij een tweede date, was dat dit een enorme afknapper was

Godver, ik was 5. :')

Niet toepasselijk, maar kinderachtig om mij daarop af te ketsen. Ik werk nu met dieren en heb zelf dieren, ik zou het dus niet doen, maar nee, ik ben de boeman ;')

Next.
Ik zou het ook een beetje freaky vinden als mijn date hiermee komt, maar goed.
pi_166464112
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oke, de date heeft mij afgewezen. En waarom? Omdat ik heb verteld dat ik op mijn 5e een hamster heb vemoord ( lang verhaal kort; hamster beet mij en ik deed het terug) we hadden het over rare dingen ed.

Nadat ik dit vertelde heeft ze gewoon voor ons eten betaald en haar nummer gegeven. Nu ik vraag aan der hoe ze er tegenop kijkt bij een tweede date, was dat dit een enorme afknapper was

Godver, ik was 5. :')

Niet toepasselijk, maar kinderachtig om mij daarop af te ketsen. Ik werk nu met dieren en heb zelf dieren, ik zou het dus niet doen, maar nee, ik ben de boeman ;')

Next.
Als de psycho radar eenmaal afgaat dan is dat instinctief al snel een dealbreaker.
pi_166464306
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik zou het ook een beetje freaky vinden als mijn date hiermee komt, maar goed.
Ze zei zelf dat ze voor de tram wilde springen.

Haar reactie hierop? ' als ik zeg dat ik in het water wil verdrinken bedoel ik dat ik water mooi vind'

:')_
Sorry maardat werkt ook averechts
pi_166464413
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 21:47 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ze zei zelf dat ze voor de tram wilde springen.

Haar reactie hierop? ' als ik zeg dat ik in het water wil verdrinken bedoel ik dat ik water mooi vind'

:')_
Sorry maardat werkt ook averechts
_O- Jullie waren wel ern mooi stel geweest ja.. _O-
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_166465240
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oke, de date heeft mij afgewezen. En waarom? Omdat ik heb verteld dat ik op mijn 5e een hamster heb vemoord ( lang verhaal kort; hamster beet mij en ik deed het terug) we hadden het over rare dingen ed.

Nadat ik dit vertelde heeft ze gewoon voor ons eten betaald en haar nummer gegeven. Nu ik vraag aan der hoe ze er tegenop kijkt bij een tweede date, was dat dit een enorme afknapper was

Godver, ik was 5. :')

Niet toepasselijk, maar kinderachtig om mij daarop af te ketsen. Ik werk nu met dieren en heb zelf dieren, ik zou het dus niet doen, maar nee, ik ben de boeman ;')

Next.
Typisch bullshit ja, maakt toch niet uit, het is net als met solliciteren, geef ze een reden en ze gebruiken het om je af te wijzen.

Aan de andere kant is het wellicht beter ook, anders spring je samen voor de tram straks :o :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2016 22:18:33 ]
pi_166465607
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

https://markmanson.net/fuck-yes oftewel lekker laten gaan
Leuk artikel wel, het klopt ook dat het van twee kanten moet komen.

Ik zal het hier maar bij laten dan...

Ik weet niet wat het dit keer is, normaal ga ik er toch wel wat beter mee om maar deze viel ff rauw op mn dak vandaag.
pi_166466392
Het was leuk met de Griek :) superveel gelachen met hem. Hij lijkt me ook een echte gentleman.We gaan elkaar nog een keer zien binnenkort, tenminste dat is mijn intentie wel.

En ergens deze week heb ik een date met iemand anders. Maar we hebben het beide druk. Dus we gaan om half 7 's ochtends (komt de zon dan op??) een wandeling maken. Ik hou echt van dit idee 😍
  zondag 6 november 2016 @ 23:01:13 #142
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_166466752
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:49 schreef RiceCooker het volgende:
Het was leuk met de Griek :) superveel gelachen met hem. Hij lijkt me ook een echte gentleman.We gaan elkaar nog een keer zien binnenkort, tenminste dat is mijn intentie wel.
Nice :)

quote:
En ergens deze week heb ik een date met iemand anders. Maar we hebben het beide druk. Dus we gaan om half 7 's ochtends (komt de zon dan op??) een wandeling maken. Ik hou echt van dit idee 😍
Leuk idee inderdaad! Morgen is zonsopgang om 07:49 volgens Google :) Dus je moet nog flink wandelen om dat mee te maken ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_166466903
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

https://markmanson.net/fuck-yes oftewel lekker laten gaan
had iemand deze link niet eerder naar mij kunnen sturen 😂😂

maar de date was gezellig, of er wat uitkomt zal de tijd leren.

het is geen moment stil geweest en 6 uur gezamelijk praten is geen verkeerd teken.

en na 3 jaar weer eens een gall en gall in geweest 😅

today was a good day
Hell To The Liars
pi_166468079
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oke, de date heeft mij afgewezen. En waarom? Omdat ik heb verteld dat ik op mijn 5e een hamster heb vemoord ( lang verhaal kort; hamster beet mij en ik deed het terug) we hadden het over rare dingen ed.

Nadat ik dit vertelde heeft ze gewoon voor ons eten betaald en haar nummer gegeven. Nu ik vraag aan der hoe ze er tegenop kijkt bij een tweede date, was dat dit een enorme afknapper was

Godver, ik was 5. :')

Niet toepasselijk, maar kinderachtig om mij daarop af te ketsen. Ik werk nu met dieren en heb zelf dieren, ik zou het dus niet doen, maar nee, ik ben de boeman ;')

Next.
Doet me denken aan een vrij recente date :D

Match via Tinder, gekletst; ik vertellen over het niet monogaam zijn, zij vertellen over dat ze eigenlijk alleen een vaste persoon zoekt voor haar fysieke behoeftes en dat ze mij daarvoor wel interessant vond, en dat ze geen relatie zocht. Duidelijk.
Kunnen we allebei wel wat mee.
Ik stel voor om wat te drinken/eten en mocht het klikken we dan verder kijken hoe en wat.
Wij op date.
Aan het einde allebei aangegeven een leuke date te hebben gehad, gelachen, geknuffeld, afscheid genomen.

3 dagen later stuur ik een appje, zegt ze dat ze het wel leuk vond maar zich ongemakkelijk voelde omdat ik haar hand had aangeraakt tijdens de date. En dat ze daarom twijfelde over een vervolg.
Heb haar bedankt voor de leuke date, gezegd dat wij niet bij elkaar gaan passen en ook geen match zullen zijn op seksueel vlak en heel veel succes in het leven gewenst.

Moraal van het verhaal; psycho's gonna psycho, regardless. Laten gaan, geen tijd en energie meer insteken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2016 02:54:12 ]
pi_166469733
Jeetje Weiss..

Laatst ook een tijdje gedate, lekker friemelen enzo, ging best aardig naar mijn idee. Op een gegeven moment wilde ze weer afspreken, leuk!

Nog meer friemelen en knuffelen, vertelde dat ze mij graag zag en ik een goede invloed op haar had.

Paar dagen later aan de telefoon, ja ik voel een (te hoge) spanning zegt zij en gaat niet werken, ehm, wat? Ja vervolgt ze, heb het idee dat je meer wil.. ja duh, als je zulke signalen geeft, dan ga ik er wel voor! :W

Eigenlijk zou ik gewoon een ervaringenboek moeten schrijven :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2016 05:04:49 ]
pi_166469832
Waarom sowieso op een eerst date vertellen dat je ooit een hamster hebt vermoord? :{

Waarom dat sowieso ooit tegen iemand vertellen.
pi_166469928
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 06:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom sowieso op een eerst date vertellen dat je ooit een hamster hebt vermoord? :{

Waarom dat sowieso ooit tegen iemand vertellen.
Waarom vertellen dat je voor de tram wilt springen ( en dan verklaren dat je het tegenovergestelde bedoeld)

Het was niet slim, en ik zal in het vervolg ook niet meer doen. Maar het voelt als een non reden zoals verteld. ( ze betaalde voor het eten en gaf haar nummer daarna...)

Als ze het zo vreselijk vond deed ze dat toch niet?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2016 07:28:06 ]
pi_166469938
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 07:27 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Waarom vertellen dat je voor de tram wilt springen ( en dan verklaren dat je het tegenovergestelde bedoeld)

Het was niet slim, en ik zal in het vervolg ook niet meer doen. Maar het voelt als een non reden zoals verteld. ( ze betaalde voor het eten en gaf haar nummer daarna...)

Als ze het zo vreselijk vond deed ze dat toch niet?
Dat kan, maar zoals Straw al zei; zodra de psycho radar afgaat is er geen weg meer terug.

Misschien was ze wel bang dat je haar hamsters kwam vermoorden als ze niet zou betalen. ;(
pi_166470017
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 21:47 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ze zei zelf dat ze voor de tram wilde springen.

Haar reactie hierop? ' als ik zeg dat ik in het water wil verdrinken bedoel ik dat ik water mooi vind'

:')_
Sorry maardat werkt ook averechts
nou dan is het toch niet erg dat ze niet meer wil?
Waarom nu zo doen?

Ze wil je niet. Jammer, volgende
Waarom meteen doen alsof jij haar nu ook stom vind terwijl dat duidelijk niet zo is

Ik zou dat verhaal overigens nooit meer vertellen want ik gok dat echt 99% van de mensen er op af knapt
pi_166470069
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 07:46 schreef Allures het volgende:

[..]

nou dan is het toch niet erg dat ze niet meer wil?
Waarom nu zo doen?

Ze wil je niet. Jammer, volgende
Waarom meteen doen alsof jij haar nu ook stom vind terwijl dat duidelijk niet zo is

Ik zou dat verhaal overigens nooit meer vertellen want ik gok dat echt 99% van de mensen er op af knapt
Ja, als ik op de eerste date had verteld dat ik een wajong heb ( met werk, laat dat duidelijk zijn) zou dat een afknapper kunnen zijn. Ze ond mij niet leuk genoeg, dat is prima, maar zeg dat dan gewoon in plaats van dit.

Ik heb het met diverse meiden nog over gehad die mij persoonlijk kennen, ze geven allen aan dat ze het bizar vinden maar niet iemand erop zouden afwijzen ( omdat het zo lang geleden is ook)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2016 07:57:56 ]
pi_166470108
Wie ben jij om voor haar te bepalen of het een afknapper is :?
pi_166470114
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 21:47 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ze zei zelf dat ze voor de tram wilde springen.

Haar reactie hierop? ' als ik zeg dat ik in het water wil verdrinken bedoel ik dat ik water mooi vind'

:')_
Sorry maardat werkt ook averechts
Wees blij dat het niets geworden is. Iemand die dat op een eerste date meld is niet stabiel en geen relatiemateriaal.
pi_166470117
ach, als je het alleen bij punt 2 hebt gehouden:

12 Signs Your Child May Be A Psychopath

1. Setting fires
2. Severe cruelty to animals such as killing and torturing them
3.Persistently hurts, bullies or violates the rights of others by stealing or vandalizing their property.
4, Continuously breaks major rules such as running away or breaking curfew despite knowing the consequences.
5. Shows no guilt when confronted for doing wrong (i.e., pushing another student down the stairs).
6. Shows a persistent callous disregard for other people’s feelings, not just siblings (i.e., pushing another student down and being unmoved by their crying or distress).
7. Persistently doesn’t care about how well they do in school, even when they know there are clear expectations and they are capable of doing better.
8. They appear cold and unmoved, only showing emotions to intimidate or manipulate others.
9. Blame others for their mistakes instead of taking responsibility.
10. Fearless, doing new and reckless/dangerous activities.
11. They are unmoved by threats of punishment.
12. They are highly motivated by reward and what they will get out of doing something, even if that act will hurt others (i.e., stealing, lying)

valt het wel mee toch :D
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_166470120
En je hoort hier al van meerdere mensen die er ook op afgeknapt waren
Het is ook niet te vergelijken met iemand die je al kent he
En de vraag is ook of die er helemaal eerlijk in zijn
  maandag 7 november 2016 @ 08:14:53 #155
456432 Kamina
Tenacious!
pi_166470163
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 07:27 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Waarom vertellen dat je voor de tram wilt springen ( en dan verklaren dat je het tegenovergestelde bedoeld)

Het was niet slim, en ik zal in het vervolg ook niet meer doen. Maar het voelt als een non reden zoals verteld. ( ze betaalde voor het eten en gaf haar nummer daarna...)

Als ze het zo vreselijk vond deed ze dat toch niet?
Had je die les al niet eerder geleerd?
1 + 1 = blauw
pi_166470237
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 08:14 schreef Kamina het volgende:

[..]

Had je die les al niet eerder geleerd?
Niet over de hamster, nee. Als ik het vertelde wiifde mensen hrt weg,noemde mij een debiel maar dat was het ook.
pi_166470427
Ligt er ook aan hoe je het vertelt, als je het heel stoer en lacherig zit te vertellen zou ik ook zoiets hebben van :{ :{
Tap tap tap
pi_166470456
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 07:55 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja, als ik op de eerste date had verteld dat ik een wajong heb ( met werk, laat dat duidelijk zijn) zou dat een afknapper kunnen zijn. Ze ond mij niet leuk genoeg, dat is prima, maar zeg dat dan gewoon in plaats van dit.

Ik heb het met diverse meiden nog over gehad die mij persoonlijk kennen, ze geven allen aan dat ze het bizar vinden maar niet iemand erop zouden afwijzen ( omdat het zo lang geleden is ook)
Dat is natuurlijk het verschil, die meiden kennen je al. Voor een relatief onbekende kan zoiets een flinke afknapper zijn
pi_166470463
Het klinkt hard, maar je hebt dus een Wajong uitkering en je hebt een hamster vermoord door het beest te bijten. De meesten zullen afknappen. Hoe hard dat ook klinkt...
pi_166470488
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 08:50 schreef Voetstappen het volgende:
Het klinkt hard, maar je hebt dus een Wajong uitkering en je hebt een hamster vermoord door het beest te bijten. De meesten zullen afknappen. Hoe hard dat ook klinkt...
Ik werk in een winkel, ik studeer, en binnen een half jaar woon ik op mijzelf ( dus geen woongroep). Oh, en ik ben dit jaar 3 keer alleen op vakantie geweest. Het is dus niet dat ik niks kan omdat ik 'meer begeleiding' nodig heb op het werk.

Niet zo zwart/wit kijken aub.

Maar goed, ontopic 😋 Next.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2016 08:57:02 ]
pi_166470508
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 08:54 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik werk in een winkel, ik studeer, en binnen een half jaar woon ik op mijzelf ( dus geen woongroep)

Niet zo zwart/wit kijken aub.
Misschien had je dat weer moeten benoemen en je ozzy neigingen nét wat minder?

:'D de fuck zeg...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166470509
Maar je hebt wel een extra rugzak
En een hamster dood gebeten

Met elk extra 'vinkje tegen je' word het gewoon wat lastiger
Of je moet ruim compenseren met vinkjes voor
pi_166470518
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 08:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Misschien had je dat weer moeten benoemen en je ozzy neigingen nét wat minder?

:'D de fuck zeg...
Ik heb niet verteld over die wajong trouwens, maar dat had ook een afknapper kunnen zijn.
pi_166470526
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 08:56 schreef Allures het volgende:
Maar je hebt wel een extra rugzak
En een hamster dood gebeten

Met elk extra 'vinkje tegen je' word het gewoon wat lastiger
Of je moet ruim compenseren met vinkjes voor
Geslagen, met een schoen. ( als iets of iemand je pijn doet zonder reden mag je het terugdoen). Toen deed ik dat. Maar nogmaals, het was niet gister gebeurd, niet vorige maand, maar welgeteld 18 jaar geleden(!).

Maar nu kap ik ermee om mijzelf te verantwoorden. Life goes on 😊

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2016 08:59:37 ]
pi_166470547
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 08:58 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Geslagen, met een schoen. ( als iets of iemand je pijn doet zonder reden mag je het terugdoen). Toen deed ik dat. Maar nogmaals, het was niet gister gebeurd, niet vorige maand, maar welgeteld 18 jaar geleden(!)
maar je denkt nog steeds niet helemaal 100 :?
'Als iemand je pijn doet zonder reden mag je het terug doen'
Het was een fucking hamster (en er was waarschijnlijk een reden)
pi_166470583
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 08:59 schreef Allures het volgende:

[..]

maar je denkt nog steeds niet helemaal 100 :?
'Als iemand je pijn doet zonder reden mag je het terug doen'
Het was een fucking hamster (en er was waarschijnlijk een reden)
Ik was 5!!! Dit was wat ik mij ervan herinner. Mijn ouders hebben dit aangeleerd omdat ik vaak ruzie had met mijn oudere zus. Ik dacht dat ik niks fout deed, ik wist niet wat ik deed :') ik haalde hem uit zijn slaap, dat moet je gewoon niet doen bij een hamster. Maar snapt een kind van 5 dit? Nee. Die actie heeft mij niet gemaakt tot wie ik nu ben.

Jezus zeg, het slaat nergens op dat het zó uit het verband wordt getrokken.

Nu ben ik het grootste mietje wat er bestaat. Ik kan geen dier mishandelen of uberhaupt een mishandeld dier zien. :')

Ik werk zelfs bij een dierenafdeling... en hier heb ik ook nooit dieren verwond en alles goed verzorgt. Ik heb zelf huisdieren, dat gaat ook allemaal prima en ik neem mijn verantwoordelijkheid hiervoor.

Ik vind het stom van mijzelf dat ik dit heb verteld, maar voor iets wat zolang geleden is gebeurd vind ik het de grootste bullshit.

Als je verder iets wilt weten pm je maar.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2016 09:07:11 ]
pi_166470639
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 08:59 schreef Allures het volgende:

[..]

maar je denkt nog steeds niet helemaal 100 :?
'Als iemand je pijn doet zonder reden mag je het terug doen'
Het was een fucking hamster (en er was waarschijnlijk een reden)
Ga iemand anders pesten :')

Vlaggenroof, het boeit geen zak dat je je hamster gedood hebt. Maar gewoon nooit meer vertellen. Het is geen leuk verhaal, dat je op een date wil horen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166470642
Bij mij zou er ook een alarmbelletje afgaan, heel raar om dat bij zo'n date te vertellen.
pi_166470652
Weer een reden om kleine kinderen geen huisdieren te geven :')
Tap tap tap
pi_166470662
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 09:09 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ga iemand anders pesten :')

Vlaggenroof, het boeit geen zak dat je je hamster gedood hebt. Maar gewoon nooit meer vertellen. Het is geen leuk verhaal, dat je op een date wil horen.
Precies dit ja :)
pi_166470708
Ik moest keihard lachen om dat hamsterverhaal... sorry, kan het niet laten. Maar goed, als je jong bent doe je soms gekke dingen.
pi_166470743
Godverdomme :') _O-

Prachtig dit.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 7 november 2016 @ 09:26:53 #173
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166470785
Als je ouder bent ook. Ik was twintig, ouders hadden net een hond. Wilde niet mee het park uit maar moest toch, opgepakt. Beest dacht leuk, spelen, hapt speels in mijn gezicht en blijft aan mijn lip hangen. Ik bedenk me geen moment en bijt hem stevig in de nek. Nooit geen gezeik meer mee gehad daarna.

Alleen kunnen honden daar beter tegen dan hamsters :')

Prachtverhaal :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Frontpage maandag 7 november 2016 @ 09:27:43 #174
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166470791
Paiq werkt prima voor mij. Vrijdag een date. Wel erg spannend na zo'n lange tijd niet gedatet te hebben.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166470806
Altijd leuk om mee te lezen hier.

OT: Nog geen dates in de planning staan.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Redactie Frontpage maandag 7 november 2016 @ 09:31:16 #176
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166470820
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 09:30 schreef Californium het volgende:
Altijd leuk om mee te lezen hier.

OT: Nog geen dates in de planning staan.
Daten? :P
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 09:33:04 #177
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166470841
Godver wat een prachtig topic is dit. Dat verhaal van die hamster :D :D 8)7 Ik heb zelf geen date verhalen (of ja heb ik wel, van vroeger :') ) omdat ik, nou ja, omdat ik voorzien ben, maar iedereen die hier aan het daten is, veel plezier mensen! :)
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 7 november 2016 @ 09:40:17 #178
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166470922
En ik ben van slag :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 09:42:25 #179
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166470953
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 09:40 schreef Skull-splitter het volgende:
En ik ben van slag :')
Waarom? Heeft ze gereageerd op je uitnodiging? Of heeft ze dat afgewezen?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 7 november 2016 @ 09:44:20 #180
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166470981
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 09:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom? Heeft ze gereageerd op je uitnodiging? Of heeft ze dat afgewezen?
Meer dat ik redelijk de kriebels heb.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 09:48:54 #181
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166471037
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 09:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Meer dat ik redelijk de kriebels heb.
Skull-splitter is verliehieeeefd!! ;) Hééft ze gereageerd op je uitnodiging? Ik las dat je eenberichtje de deur uit had gedaan maar ik kan niet vinden wat haar reactie was.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166471226
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2016 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
Godverdomme :') _O-

Prachtig dit.
pi_166471269
Sowieso, regels over wat je wel en niet mag vertellen op een date :') _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2016 10:08:09 ]
pi_166471496
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 04:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Eigenlijk zou ik gewoon een ervaringenboek moeten schrijven :D
Doe maar niet :)
pi_166471849
Dat hamsterverhaal _O-

Tip: vertel dit niet op een date, zeker niet op de eerste date.
Snap sowieso niet waarom je er bij komt het te zeggen, maargoed.
  maandag 7 november 2016 @ 10:59:08 #186
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166471951
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 10:53 schreef DoubleDip het volgende:
Dat hamsterverhaal _O-

Tip: vertel dit niet op een date, zeker niet op de eerste date.
Snap sowieso niet waarom je er bij komt het te zeggen, maargoed.
Dit idd. Hoe goed iemand in de tegenwoordige tijd wel niet is met dieren zou het voor mij ook een flinke afknapper zijn. Ook toen ik die leeftijd was wist ik prima dat je dat niet zou moeten doen bij dieren..maar oke :) Maar hey, er zijn wel meer mensen die flinke fouten maken bij het daten en je kan er alleen maar van leren ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 7 november 2016 @ 11:04:53 #187
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166472067
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 09:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Skull-splitter is verliehieeeefd!! ;) Hééft ze gereageerd op je uitnodiging? Ik las dat je eenberichtje de deur uit had gedaan maar ik kan niet vinden wat haar reactie was.
Niet afwijzend op gereageerd, ze had al wat te doen maar wellicht woensdag lunchen. Ze woont letterlijk drie hoeken om dus ergens tussendoor contact kan altijd nog.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 11:06:09 #188
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166472081
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2016 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet afwijzend op gereageerd, ze had al wat te doen maar wellicht woensdag lunchen. Ze woont letterlijk drie hoeken om dus ergens tussendoor contact kan altijd nog.
Hm. In het kader van het stukkie tekst wat ik straks las n.a.v. een link hier vind ik dat niet in de categorie 'fuck yes' vallen. Maar, ik hoop voor je dat het allemaal goed uitpakt man! ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 7 november 2016 @ 11:13:55 #189
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166472224
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hm. In het kader van het stukkie tekst wat ik straks las n.a.v. een link hier vind ik dat niet in de categorie 'fuck yes' vallen. Maar, ik hoop voor je dat het allemaal goed uitpakt man! ^O^
Reacties tijdens de date wel iig, oprecht en niet te overenthousiast.

Maar ik snap het, afspraken die al staan enzo. Maar wellicht gooi ik morgen een speels balletje op om een avondbezoekje na werk te doen.

Eerst vandaag maar kijken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 11:17:46 #190
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166472287
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 11:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Reacties tijdens de date wel iig, oprecht en niet te overenthousiast.

Maar ik snap het, afspraken die al staan enzo. Maar wellicht gooi ik morgen een speels balletje op om een avondbezoekje na werk te doen.

Eerst vandaag maar kijken.
Ja nou ja, het kán natuurlijk he. Maar, ja, naja, je snapt wel wat ik bedoel. Volgens mij zou ik dat niet doen. Je hébt al een balletje opgegooid, maar ze 'kon niet'. Nou prima, ze weet dat jij wil, als zij ook écht wil, dan komt ze wel terug bij je. Just my 2 cts.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 7 november 2016 @ 11:18:17 #191
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_166472301
Whehe. Wat is die Vlaggenroof toch een gast. :'). Wacko trekt andere wacko aan. :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  maandag 7 november 2016 @ 11:20:57 #192
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166472355
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 11:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja nou ja, het kán natuurlijk he. Maar, ja, naja, je snapt wel wat ik bedoel. Volgens mij zou ik dat niet doen. Je hébt al een balletje opgegooid, maar ze 'kon niet'. Nou prima, ze weet dat jij wil, als zij ook écht wil, dan komt ze wel terug bij je. Just my 2 cts.
Ik werk onregelmatig, zij had al een afspraak staan, vroeg hoe dat zat met diensten en kwam zelf met het lunchvoorstel. Ik vestig niet al mijn hoop erop iig, don't worry. Ik denk alleen dat het wel losloopt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 11:22:23 #193
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166472379
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik werk onregelmatig, zij had al een afspraak staan, vroeg hoe dat zat met diensten en kwam zelf met het lunchvoorstel. Ik vestig niet al mijn hoop erop iig, don't worry. Ik denk alleen dat het wel losloopt.
Ah lunch was haar idee? Oke, dat maakt het wel wat anders. Das wel tof ja. Mooi man :D
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 7 november 2016 @ 12:17:49 #194
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166473403
Hamster vermoord...nou nou, het is niet dat hij het vooraf helemaal uitgedacht had toch. Hij heeft een hamster kapot gebeten, meer niet.
  FOK!fotograaf maandag 7 november 2016 @ 12:19:39 #195
364681 over_hedge
pi_166473438
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 12:17 schreef BeamofLight het volgende:
Hamster vermoord...nou nou, het is niet dat hij het vooraf helemaal uitgedacht had toch. Hij heeft een hamster kapot gebeten, meer niet.
Vind het eigenlijk ook niet zo boeiend. ben ik nu een psycho ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_166473482
Gebeten ook echt ;(
pi_166473490
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 12:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk ook niet zo boeiend. ben ik nu een psycho ;(
Ik dacht eigenlijk ook alleen maar aan die ene keer dat mn hamster me beet en ik hem door de kamer gooide en de hamster in een speaker verdween.. Die had net zo dood kunnen zijn door die worp. _O-
pi_166473520
Ze vinden altijd wel een reden om het al dan niet (on)eerlijk af te kappen ;(
pi_166473608
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 12:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ze vinden altijd wel een reden om het al dan niet (on)eerlijk af te kappen ;(
Ze? :') Omdat een paar dates van je op niets uitliepen, die je zelf ook vaak genoeg hebt willen afkappen?

Er is niet zoiets als oneerlijk afkappen. Wie ben jij om dat voor een ander te bepalen?
pi_166473864
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kunt sowieso niet verwachten de echte reden te horen. Mensen sugar coaten dat meestal.
Ik zou het weleens willen zien, transformeer 10 vrouwen in mannen en laat ze eens daten met vrouwen, vervolgens worden ze net zo behandeld als wij mannen, dan is de wereld te klein schat ik zo in, alleen mag je dat niet hardop zeggen :r.

Tuurlijk wordt er gesugarcoat, of je wordt gewoon keihard genegeerd of geblokkeerd. Soms lukt het dan nog wel eens om "verhaal te halen", en wat hoor je dan: "ja, er waren wel een paar dingen". :'). Waarom praat je daar in godsnaam niet over en maak je het bespreekbaar. *zucht.

Dit moest ik gewoon even kwijt, lucht best op :@

Ondertussen gewoon lekker door met daten, alleen nog geen idee wanneer. :+
pi_166473884
Ik hoef het niet bespreekbaar te maken als ik niet met je verder wil. Ik heb misschien (ok zeer waarschijnlijk) helemaal geen zin meer om wat dan ook met je te bespreken als ik je niet zie zitten. I owe you shit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 7 november 2016 @ 12:40:53 #202
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166473909
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoef het niet bespreekbaar te maken als ik niet met je verder wil. Ik heb misschien (ok zeer waarschijnlijk) helemaal geen zin meer om wat dan ook met je te bespreken als ik je niet zie zitten. I owe you shit.
heftig
pi_166473944
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 12:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik zou het weleens willen zien, transformeer 10 vrouwen in mannen en laat ze eens daten met vrouwen, vervolgens worden ze net zo behandeld als wij mannen, dan is de wereld te klein schat ik zo in, alleen mag je dat niet hardop zeggen :r.

Tuurlijk wordt er gesugarcoat, of je wordt gewoon keihard genegeerd of geblokkeerd. Soms lukt het dan nog wel eens om "verhaal te halen", en wat hoor je dan: "ja, er waren wel een paar dingen". :'). Waarom praat je daar in godsnaam niet over en maak je het bespreekbaar. *zucht.

Dit moest ik gewoon even kwijt, lucht best op :@

Ondertussen gewoon lekker door met daten, alleen nog geen idee wanneer. :+
Andersom gebeurt precies hetzelfde. Ga nou niet zielig lopen doen.
pi_166473999
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 12:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ze vinden altijd wel een reden om het al dan niet (on)eerlijk af te kappen ;(
zoek dan iemand via je ouders.
Meer zekerheid en je ouders kunnen inschatten wat bij jou past.

of helemaal niet meer daten, en sterker in je schoenen te komen staan en dan pas weer daten.
je schrijft er zoveel over.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166474285
Hoe kunje iemand nou kwalijk nemen dat hij na 1 date geen zin meer heeft? :') dat kan toch? Daar hoeft toch niet helemaal n verklaring bij te komen ofzo :?
Ik zie t gewoon niet zitten is dan prima.
compact en kleverig.
pi_166474335
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Gebeten ook echt ;(
Of was het doodslaan met een schoen?

Ach, het was wel een waar en eerlijk antwoord op de vraag.

Ik weet niet hoe hij het gebracht heeft, als hij zei: "Ik wist vroeger niet wat dood was, toen ik 5 was beet mijn hamster mij en uit schrik gooide ik mijn schoen op hem. Hij bleek niet meer te leven en ik heb een week moeten huilen." Had misschien meer sympathie gewekt.

Hoe dan ook, als er om zulke dingen al afgeknapt wordt, was ze later toch wel afgeknapt op andere zaken (Wajong, andere zaken die Vlaggenroof grappig vindt).

Kortom, wees er blij om :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166474349
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe kunje iemand nou kwalijk nemen dat hij na 1 date geen zin meer heeft? :') dat kan toch? Daar hoeft toch niet helemaal n verklaring bij te komen ofzo :?
Ik zie t gewoon niet zitten is dan prima.
Ik denk dat het meer ging om wat er dan als reden wordt gegeven. De gekste dingen worden verzonnen _O-
pi_166474441
Was zo'n iemand afgeknapt omdat haar date een gele broek droeg en hij zenuwachtig was en daardoor niet uit de verf kwam.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166474482
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer ging om wat er dan als reden wordt gegeven. De gekste dingen worden verzonnen _O-
hoezo verzonnen?

Soms is t gewoon nee, als iemand dan gaat zitten zeuren om n reden... tja, die heb ik niet, het wordt gewoon niks.
'Ja, maar waarom dan?'
Ik knapte af op hoe je de bediening riep.
'Dat slaat nergens op!'
Nee, maar t is wel de waarheid...
Wat wil je dan horen? Je bent niet spontaan, hebt geen zelfvertrouwen, praat teveel over jezelf en bent gewoon niet aardig? Is dat dan wel n goede reden?

Na 1 date ben je iemand gewoon niets verschuldigd, ik heb er zelfs nooit zo over nagedacht 'waarom', het klikt gewoon niet, dat hoeft van mij niet helemaal ontleed te worden en ik heb ook geen zin iemand waar ik niks mee heb een 'zinnige' reden te geven, zonde van mn tijd.

Andersom precies hetzelfde trouwens.
Wil je nog een keer afspreken?
'Nee dat hoeft van mij niet'
OK, jammer.

Klaar. Dat heb ik ook gewoon meegemaakt.
compact en kleverig.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 7 november 2016 @ 13:08:36 #210
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166474501
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:05 schreef Vimbavimba het volgende:
Was zo'n iemand afgeknapt omdat haar date een gele broek droeg en hij zenuwachtig was en daardoor niet uit de verf kwam.
volstrekt normaal
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 7 november 2016 @ 13:08:44 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166474508
Dus, mijn date. Begon superleuk, heerlijk gegeten, lekkere wijn gedronken, bij mij thuis samen een filmpje gekeken en na de film besloten naar boven te gaan. Even snel de glazen weggezet, uitgegleden en daarbij m'n knie verdraaid.

Onze date eindigde in het ziekenhuis vanmorgen :').

Hij is wel steeds heel lief voor me geweest O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166474512
_O- _O- Vlaggenroof _O_ Hulde
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_166474633
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 13:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

volstrekt normaal
Ja? Ik snap wel dat iemand zenuwachtig kan zijn. En die gele broek tja, als het goed gecombineerd is.

Kijk ik vind brutaal zijn tegen andere mensen wel een afknapper.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166474660
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:08 schreef Samzz het volgende:
Dus, mijn date. Begon superleuk, heerlijk gegeten, lekkere wijn gedronken, bij mij thuis samen een filmpje gekeken en na de film besloten naar boven te gaan. Even snel de glazen weggezet, uitgegleden en daarbij m'n knie verdraaid.

Onze date eindigde in het ziekenhuis vanmorgen :').

Hij is wel steeds heel lief voor me geweest O+.
Uitgegleden over wat? Een slingerend gebruikt condoom? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166474758
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 13:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Uitgegleden over wat? Een slingerend gebruikt condoom? :P
Zover waren ze nog niet ;(
Tap tap tap
pi_166474771
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zover waren ze nog niet ;(
Jij was er ook?
  maandag 7 november 2016 @ 13:23:13 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166474842
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 13:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Uitgegleden over wat? Een slingerend gebruikt condoom? :P
In de keuken, mijn hond had een spoor water achtergelaten en ik gleed erin uit :'). Heel stom en lomp.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166474859
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 13:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jij was er ook?
Nee, begrijpend lezen.
Tap tap tap
pi_166474873
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 13:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

In de keuken, mijn hond had een spoor water achtergelaten en ik gleed erin uit :'). Heel stom en lomp.
Tsja,huisdieren :D

Beterschap!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166474879
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, begrijpend lezen.
Mss hebben ze elkaar op de bank de hele kamer door geneukt en is de hond de enige die wat van de film heeft gezien?
  maandag 7 november 2016 @ 13:25:43 #221
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166474887
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 13:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

In de keuken, mijn hond had een spoor water achtergelaten en ik gleed erin uit :'). Heel stom en lomp.
krijg je van te snel je benen wijd doen
pi_166474890
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 13:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mss hebben ze elkaar op de bank de hele kamer door geneukt en is de hond de enige die wat van de film heeft gezien?
En dan glijdt ze uit over een condoom in de keuken :{w
Tap tap tap
pi_166474898
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:25 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

krijg je van te snel je benen wijd doen
:{
Tap tap tap
  maandag 7 november 2016 @ 13:30:07 #224
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166474979
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 13:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tsja,huisdieren :D

Beterschap!
Dank je wel :D.

Leverde wel leuke gespreksstof op, haha. En een rolstoelrace door de gang van het ziekenhuis :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 7 november 2016 @ 13:30:47 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166474998
Maar goed, op het einde na wel een geslaagde date :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166475062
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:30 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, op het einde na wel een geslaagde date :Y.
Het schept wel weer een band natuurlijk.
Tap tap tap
pi_166475137
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het schept wel weer een band natuurlijk.
Dit is een blijvertje :Y
  maandag 7 november 2016 @ 13:39:23 #228
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166475164
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 13:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit is een blijvertje :Y
ja, relatie, vriend enzo. Volgende week weer huilie.
pi_166475184
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:08 schreef Samzz het volgende:
Dus, mijn date. Begon superleuk, heerlijk gegeten, lekkere wijn gedronken, bij mij thuis samen een filmpje gekeken en na de film besloten naar boven te gaan. Even snel de glazen weggezet, uitgegleden en daarbij m'n knie verdraaid.

Onze date eindigde in het ziekenhuis vanmorgen :').

Hij is wel steeds heel lief voor me geweest O+.
:D

Sterke/beterschap, Samzz!
Tails tell tales
  maandag 7 november 2016 @ 13:51:08 #230
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166475422
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja, relatie, vriend enzo. Volgende week weer huilie.
Niet helemaal nodig ;)

Beterschap Samzz! Nogal balen, zo'n einde op een leuke avond. Fijn dat hij er goed voor je was!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 7 november 2016 @ 13:56:13 #231
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166475527
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja, relatie, vriend enzo. Volgende week weer huilie.
Gast :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166476269
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 19:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

https://markmanson.net/fuck-yes oftewel lekker laten gaan
Toch is dat niet altijd waar soms is er wel het gevoel maar praktische bezwaren.
Maar de geste van het artikel is idd goed. Ik pas dat ook steeds vaker op van alles toe en trek niet meer aan dode paarden. Initiatief moet van beide kanten komen.

Moet ik wel zeggen dat ik niet echt date ervaring heb. Heb een paar maanden terug twee dates achterelkaar gehad toen het net uit was met mijn vriendin maar dat voelde niet goed, sterker nog ik voelde niets. Waren ze dood neergevallen dan had het mij niets gedaan. Toen maar besloten om wat tijd te nemen. :') .

Wil het volgend jaar wel weer opstarten maar eigenlijk geen idee waar te beginnen, vind daten zelf over het algemeen niets om mensen te leren kennen. Het voelt vaak erg geknutseld.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 7 november 2016 @ 14:37:38 #233
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166476319
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 12:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ze vinden altijd wel een reden om het al dan niet (on)eerlijk af te kappen ;(
Daar zal dan vast een goede reden voor zijn. Alsof jij soms niet mensen om soms onzinnige redenen afschrijft die voor jou dan weer als logisch aanvoelen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 7 november 2016 @ 14:41:12 #234
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166476383
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 14:37 schreef yats het volgende:

[..]

Daar zal dan vast een goede reden voor zijn. Alsof jij soms niet mensen om soms onzinnige redenen afschrijft die voor jou dan weer als logisch aanvoelen.
Hij kapt het zelf nooit af. Hij manipuleert het altijd zo dat hij wel loopt te klagen (tot nu toe over iedere ''date'' wel), maar dat de ander het moet afbreken. Dan kan hij makkelijker klagen namelijk :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_166476727
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 12:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik zou het weleens willen zien, transformeer 10 vrouwen in mannen en laat ze eens daten met vrouwen, vervolgens worden ze net zo behandeld als wij mannen, dan is de wereld te klein schat ik zo in, alleen mag je dat niet hardop zeggen :r.

Tuurlijk wordt er gesugarcoat, of je wordt gewoon keihard genegeerd of geblokkeerd. Soms lukt het dan nog wel eens om "verhaal te halen", en wat hoor je dan: "ja, er waren wel een paar dingen". :'). Waarom praat je daar in godsnaam niet over en maak je het bespreekbaar. *zucht.

Dit moest ik gewoon even kwijt, lucht best op :@

Ondertussen gewoon lekker door met daten, alleen nog geen idee wanneer. :+
Daar is een boek over geschreven door een feministische schrijver. Die werd door haar 18 maanden leven en daten als een man zo depressief dat ze moest worden opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Het heet Self Made Man door Norah Vincent.
  maandag 7 november 2016 @ 15:46:42 #236
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166477732
Na een relatie van meer dan 10 jaar en een rustperiode, heb ik weer de eerste stappen op de dating markt gedaan als iemand van achter in de 30. :D

In een paar weken 4 dates gehad (3x Tinder, 1x meid uit de kroeg). Klinkt stom, maar voor mijn gevoel ben ik nog wat roestig. Maar goed, op zich waren 3 van de 4 dates erg gezellig, maar zonder vervolg. Eentje was awkward as fuck...
  maandag 7 november 2016 @ 15:59:02 #237
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166478057
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:46 schreef escalatie het volgende:
Na een relatie van meer dan 10 jaar en een rustperiode, heb ik weer de eerste stappen op de dating markt gedaan als iemand van achter in de 30. :D

In een paar weken 4 dates gehad (3x Tinder, 1x meid uit de kroeg). Klinkt stom, maar voor mijn gevoel ben ik nog wat roestig. Maar goed, op zich waren 3 van de 4 dates erg gezellig, maar zonder vervolg. Eentje was awkward as fuck...
alleen die laatste willen we horen hier
  maandag 7 november 2016 @ 16:16:11 #238
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166478538
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 15:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

alleen die laatste willen we horen hier
A gentleman doesn't kiss and tell...

Nee, er is op zich niks heel raars gebeurd, maar er was totaal geen klik, geen flow, we praatten langs elkaar en ik werd er een beetje ongemakkelijk van. We bleven wel allebei heel beleefd.
pi_166478888
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:16 schreef escalatie het volgende:

[..]

A gentleman doesn't kiss and tell...

Nee, er is op zich niks heel raars gebeurd, maar er was totaal geen klik, geen flow, we praatten langs elkaar en ik werd er een beetje ongemakkelijk van. We bleven wel allebei heel beleefd.
Dus heb je achteraf maar gezegd dat je bent afgeknapt op haar schoenen/kleur nagellak?
  maandag 7 november 2016 @ 16:34:42 #240
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166478922
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2016 16:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dus heb je achteraf maar gezegd dat je bent afgeknapt op haar schoenen/kleur nagellak?
Haha nee, het ging meer van "volgens mij hebben wij totaal geen klik". Wat van de andere kant ook werd bevestigd (gelukkig).
  maandag 7 november 2016 @ 16:50:30 #241
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166479274
Beterschap, Samz! Wel een unieke date iig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166479732
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 14:57 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Daar is een boek over geschreven door een feministische schrijver. Die werd door haar 18 maanden leven en daten als een man zo depressief dat ze moest worden opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Het heet Self Made Man door Norah Vincent.
Klinkt logisch. Ik heb een vriendin die haar lesbische kant wilde ontdekken, maar ze faalde ontiegelijk hard, omdat vrouwen versieren zo lastig is. Jah, de mannen, die komen gewoon op je af :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166482225
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:34 schreef escalatie het volgende:

[..]

Haha nee, het ging meer van "volgens mij hebben wij totaal geen klik". Wat van de andere kant ook werd bevestigd (gelukkig).
Welke leeftijdscategorie date je vooral?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166483656
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 08:58 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Geslagen, met een schoen. ( als iets of iemand je pijn doet zonder reden mag je het terugdoen). Toen deed ik dat. Maar nogmaals, het was niet gister gebeurd, niet vorige maand, maar welgeteld 18 jaar geleden(!).

Maar nu kap ik ermee om mijzelf te verantwoorden. Life goes on 😊
Ik heb op mijn 5de ofzo een muis die me had gebeten aan een slang gevoerd 😅 (ok t was al een 'voer' muis, dus hij zou uiteindelijk sowieso aan een van de slangen zijn gevoerd.. maar dat verandert niet zoveel aan het feit dat ik hem als vergelding aan de slang heb gevoerd)
  maandag 7 november 2016 @ 19:59:46 #245
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166483754
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 08:58 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Geslagen, met een schoen. ( als iets of iemand je pijn doet zonder reden mag je het terugdoen). Toen deed ik dat. Maar nogmaals, het was niet gister gebeurd, niet vorige maand, maar welgeteld 18 jaar geleden(!).

Maar nu kap ik ermee om mijzelf te verantwoorden. Life goes on 😊
Tijd om ermee te kappen dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166484100
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 08:56 schreef Allures het volgende:
Maar je hebt wel een extra rugzak
En een hamster dood gebeten

Met elk extra 'vinkje tegen je' word het gewoon wat lastiger
Of je moet ruim compenseren met vinkjes voor
Hahahahah. Helemaal waar.

Pracht van een topic is dit.
  maandag 7 november 2016 @ 22:07:01 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166488665
Dus mijn date met de Nederlander was leuk! Ga ik zeker vaker mee afspreken als ik terug ben in Nederland. Leuke klik met hem.

En ondertussen blijf ik afspreken met mijn Griek. Ze weten van elkaar, allebei OK mee. De Griek is er nonchalant over, de Nederlander heeft ook zoiets van 'we zijn niet getrouwd, het was leuk maar na 1 date te vroeg om al het andere overboord te gooien'. Dus ik vermoed dat hij ook wat lijntjes uitgegooid heeft ;) , maar ik kan niet zeggen dat het me stoort.
Resistance is futile.
  maandag 7 november 2016 @ 22:09:41 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166488757
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 13:08 schreef Samzz het volgende:
Dus, mijn date. Begon superleuk, heerlijk gegeten, lekkere wijn gedronken, bij mij thuis samen een filmpje gekeken en na de film besloten naar boven te gaan. Even snel de glazen weggezet, uitgegleden en daarbij m'n knie verdraaid.

Onze date eindigde in het ziekenhuis vanmorgen :').

Hij is wel steeds heel lief voor me geweest O+.
:') :D O+ :*
Resistance is futile.
  dinsdag 8 november 2016 @ 00:32:14 #249
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_166492197
Ok. Een project. Ik ben doodsbang voor de liefde. Thuis blijven zitten en daar mijn verdriet uitzitten heeft niet geholpen. Ik raak er alleen maar vaster van overtuigd dat er geen andere mannen meer zijn dan mijn ex of in het algemeen mannen die het uitmaken of anderszins het gewoon niet zijn voor mij. Ik wil weer leuke contacten met mannen zodat ik mijn overtuigingen weg kan krijgen. Ik weet ook niet anders hoe dan door me er in te storten.

Doel: dit jaar 1 date. Tinder valt af. Ik vind het te vrijblijvend en de communicatie loopt er nooit lekker. Pepper proberen ofzo? In ieder geval een site waar ik iets over mezelf kan vertellen dat langer is dan 5 oneliners. Dat zou ik fijn vinden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_166492249
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef Andromache het volgende:
Ok. Een project. Ik ben doodsbang voor de liefde. Thuis blijven zitten en daar mijn verdriet uitzitten heeft niet geholpen. Ik raak er alleen maar vaster van overtuigd dat er geen andere mannen meer zijn dan mijn ex of in het algemeen mannen die het uitmaken of anderszins het gewoon niet zijn voor mij. Ik wil weer leuke contacten met mannen zodat ik mijn overtuigingen weg kan krijgen. Ik weet ook niet anders hoe dan door me er in te storten.

Doel: dit jaar 1 date. Tinder valt af. Ik vind het te vrijblijvend en de communicatie loopt er nooit lekker. Pepper proberen ofzo? In ieder geval een site waar ik iets over mezelf kan vertellen dat langer is dan 5 oneliners. Dat zou ik fijn vinden.
Veel succes.

Ik ga het overigens ook eens proberen na een periode van jarenlang bewust vrijgezel te zijn geweest. Wil mezelf overigens niet via een goedkoop date platform als Tinder aanbieden. Welk opties heb ik?

[ Bericht 1% gewijzigd door Stabiel op 08-11-2016 00:41:53 ]
  dinsdag 8 november 2016 @ 00:49:09 #251
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_166492358
Je hebt PM want mijn lijstje is vast niet voor iedereen fijn leesbaar.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_166492361
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Veel succes.

Ik ga het overigens ook eens proberen na een periode van jarenlang bewust vrijgezel te zijn geweest. Wil mezelf overigens niet via een goedkoop date platform als Tinder aanbieden. Welk opties heb ik?
Wat is er mis met Tinder? :')
  dinsdag 8 november 2016 @ 06:25:29 #253
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166493210
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat is er mis met Tinder? :')
Ik heb binnen een halve dag na het installeren al een erg leuk gesprek lopen, geen klachten hier :)
  dinsdag 8 november 2016 @ 07:43:00 #254
141482 Q.
JurassiQ
pi_166493517
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef Andromache het volgende:
Ok. Een project. Ik ben doodsbang voor de liefde. Thuis blijven zitten en daar mijn verdriet uitzitten heeft niet geholpen. Ik raak er alleen maar vaster van overtuigd dat er geen andere mannen meer zijn dan mijn ex of in het algemeen mannen die het uitmaken of anderszins het gewoon niet zijn voor mij. Ik wil weer leuke contacten met mannen zodat ik mijn overtuigingen weg kan krijgen. Ik weet ook niet anders hoe dan door me er in te storten.

Doel: dit jaar 1 date. Tinder valt af. Ik vind het te vrijblijvend en de communicatie loopt er nooit lekker. Pepper proberen ofzo? In ieder geval een site waar ik iets over mezelf kan vertellen dat langer is dan 5 oneliners. Dat zou ik fijn vinden.
Pepper is fijn.
For great justice!
pi_166493537
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef Andromache het volgende:
Ok. Een project. Ik ben doodsbang voor de liefde. Thuis blijven zitten en daar mijn verdriet uitzitten heeft niet geholpen. Ik raak er alleen maar vaster van overtuigd dat er geen andere mannen meer zijn dan mijn ex of in het algemeen mannen die het uitmaken of anderszins het gewoon niet zijn voor mij. Ik wil weer leuke contacten met mannen zodat ik mijn overtuigingen weg kan krijgen. Ik weet ook niet anders hoe dan door me er in te storten.

Doel: dit jaar 1 date. Tinder valt af. Ik vind het te vrijblijvend en de communicatie loopt er nooit lekker. Pepper proberen ofzo? In ieder geval een site waar ik iets over mezelf kan vertellen dat langer is dan 5 oneliners. Dat zou ik fijn vinden.
ik weet wel hoe anders: therapie
Je herhaalt alleen steeds dezelfde stappen en stort daarna compleet in
Jij hebt meer nodig dan een herhaling van zetten
En dat bedoel ik niet gemeen verder
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:08:17 #256
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_166494214
Dankje A maar dat is al gaande. En daar krijg ik ook aangeraden om het gewoon weer te durven, daten, dus vandaar juist de aanleiding.

En je bekende pedante toon heb ik eigenlijk geen zin in. Want jij herhaalt ook telkens dezelfde lp alsof je me van haver tot gort kent. Dat is niet zo.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_166494300
1 date dit jaar zou je ook kunnen veranderen in 3 dates tot 1 juli.

Anders leg je er misschien te veel druk op voor jezelf?
Hell To The Liars
pi_166494470
Waarom überhaupt een date als een doel stellen? Kun je het gewoon niet vrijblijvender houden door je eens aan te melden op een site als Pepper (werkt inderdaad wel fijn naar mijn ervaring) en daar gewoon een leuk profiel te vullen.

Kijk eens wat er op je af komt of beter nog, spreek juist zelf vooral mannen aan die je leuk en interessant lijkt. Zou me gewoon vermaken met die gesprekken zelf en als er een uitspringt komt die date er ook wel vanzelf. Voorkomt iig dat je straks geforceerd met iemand gaat daten vanwege een quotum (ook al is het er maar 1 :P) die je moet halen (al ligt het voor vrouwen wellicht iets anders omdat zij denk ik toch makkelijker een date kunnen scoren als ze willen).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:35:06 #259
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166494498
quote:
5s.gif Op maandag 7 november 2016 19:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Welke leeftijdscategorie date je vooral?
De dates waren nu tussen de 28 en 35 jaar, maar ze mogen in principe ook een paar jaar jonger of ouder zijn.
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:41:25 #260
456432 Kamina
Tenacious!
pi_166494599
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:08 schreef Andromache het volgende:
Dankje A maar dat is al gaande. En daar krijg ik ook aangeraden om het gewoon weer te durven, daten, dus vandaar juist de aanleiding.

En je bekende pedante toon heb ik eigenlijk geen zin in. Want jij herhaalt ook telkens dezelfde lp alsof je me van haver tot gort kent. Dat is niet zo.
Je dwingt jezelf nog steeds in een relatie en zwelgt in eenzaamheid, gezien je eerdere post.

Allures maakt een prima punt.
1 + 1 = blauw
pi_166494640
Dus wij weten het beter dan haar hulpverlener?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!fotograaf dinsdag 8 november 2016 @ 09:51:11 #262
364681 over_hedge
pi_166494725
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus wij weten het beter dan haar hulpverlener?
Ja tuurlijk. Wat een amateur :N
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_166494732
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus wij weten het beter dan haar hulpverlener?
Sowieso. Dat is toch altijd zo geweest op Fok!?
  dinsdag 8 november 2016 @ 09:53:07 #264
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166494751
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Veel succes.

Ik ga het overigens ook eens proberen na een periode van jarenlang bewust vrijgezel te zijn geweest. Wil mezelf overigens niet via een goedkoop date platform als Tinder aanbieden. Welk opties heb ik?
FOK!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166494770
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

FOK!
Smooth.
pi_166494850
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

FOK!
Neuh. Been there, done that. Geen t shirt gekregen enzo
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:39:14 #267
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166495462
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:08 schreef Andromache het volgende:
Dankje A maar dat is al gaande. En daar krijg ik ook aangeraden om het gewoon weer te durven, daten, dus vandaar juist de aanleiding.

En je bekende pedante toon heb ik eigenlijk geen zin in. Want jij herhaalt ook telkens dezelfde lp alsof je me van haver tot gort kent. Dat is niet zo.
Daten is ook op je bek gaan, afgewezen worden en wellicht zelfs voorgelogen worden.

Dat maakt je ook sterker, maar gezien je uitspraken over overtuigingen wegnemen kun je dat alleen zelf door jezelf en daarme indirect ook de ander een kans te geven.

Ik ben best allergisch voor verstopte problematiek die dan zoals een haaienvin af en toe boven water komt iig, terwijl als je met problemen zit en daar gewoon open in bent je best leuke dingen kunt ondernemen met iemand.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 8 november 2016 @ 10:59:56 #268
416020 K44S
The bearded man
pi_166495885
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:08 schreef Andromache het volgende:
Dankje A maar dat is al gaande. En daar krijg ik ook aangeraden om het gewoon weer te durven, daten, dus vandaar juist de aanleiding.

En je bekende pedante toon heb ik eigenlijk geen zin in. Want jij herhaalt ook telkens dezelfde lp alsof je me van haver tot gort kent. Dat is niet zo.
Dat klinkt meer dat je MOET daten van je therapeut.
Dat wordt dan wel erg geforceerd denk ik.

Hoeveel investeer je in jezelf?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_166495942
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:08 schreef Andromache het volgende:
Dankje A maar dat is al gaande. En daar krijg ik ook aangeraden om het gewoon weer te durven, daten, dus vandaar juist de aanleiding.

En je bekende pedante toon heb ik eigenlijk geen zin in. Want jij herhaalt ook telkens dezelfde lp alsof je me van haver tot gort kent. Dat is niet zo.
ik reageer op wat je zelf steeds post. En dat gaat ver, zeker in de sc. Daarmee dwing je ons ook een onderdeel te zijn van jouw drama. Dus ja ik heb daar een mening over, ook al ken ik je niet van haver tot gort
Dan moet je die uitspraken die wij gewoon niet kunnen negeren maar niet doen.

Maar ik ben niet je therapeut en als zij zegt doen moet je het natuurlijk vooral doen. Veel succes

[ Bericht 5% gewijzigd door Allures op 08-11-2016 11:12:08 ]
  dinsdag 8 november 2016 @ 11:06:10 #270
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166495982
jezus fuck wat een gekut steeds hier met die totaal niet relateerde posts. Zullen toch wel EEN PAAR mensen iets voor elkaar krijgen hier, met af en toe een leuk verhaaltje of missertje??
pi_166496066
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:06 schreef BeamofLight het volgende:
jezus fuck wat een gekut steeds hier met die totaal niet relateerde posts. Zullen toch wel EEN PAAR mensen iets voor elkaar krijgen hier, met af en toe een leuk verhaaltje of missertje??
En dat gejank van jou steeds dan? Hoe gaat het met jouw date leven? :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_166496247
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 november 2016 09:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Neuh. Been there, done that. Geen t shirt gekregen enzo
Je moet ook stabiele mensen daten.
pi_166496328
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:26 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Je moet ook stabiele mensen daten.
Mensen zijn niet stabiel :+
pi_166496393
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:26 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Je moet ook stabiele mensen daten.
Die zijn bezet.
  dinsdag 8 november 2016 @ 11:40:55 #275
141482 Q.
JurassiQ
pi_166496451
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die zijn bezet.
Of dood. :7
For great justice!
  dinsdag 8 november 2016 @ 11:43:01 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166496482
Ja hallo, kan het weer ontopic?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 8 november 2016 @ 11:59:45 #277
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166496792
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die zijn bezet.
Check
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166497214
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:59 schreef yats het volgende:

[..]

Check
Je raakt die bewijsdrang maar niet kwijt, he.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_166497252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je raakt die bewijsdrang maar niet kwijt, he.
:D
pi_166497516
Normaal post ik niet zo snel over mijn eigen dateleven en oordeel ik liever over dat van anderen, maar heb momenteel toch wat issues. :P

Heb al heel lang gevoelens voor iemand. Typisch zo'n iemand waar je eigenlijk altijd wel al een zwak voor heb gehad, maar eigenlijk nooit iets serieus mee ben begonnen. We hebben regelmatig dates gehad omdat dat leuk is, maar hebben met elkaar afgesproken geen vaste relatie te hebben omdat we daar allebei nog niet aan toe zijn. We zijn allebei aan het studeren en vinden dat je dan eigenlijk niet vast hoort te zitten aan iemand. Nu ben ik bijna klaar en merk aan mijzelf dat dat studentenleventje wel vrij aan zijn einde komt. Ik merk dat ik toch langzaam wat meer naar een leven neig met wat meer vastigheid en zekerheid. Zij zit echter nog midden in het studentenleven en daar zie ik de komende tijd ook nog geen verandering in komen.

Nu is er inmiddels een tweede meisje mijn leven ingewandeld waar ik het ook prima mee kan vinden. Zij studeert ook nog, maar is niet zo 'losbandig' als het eerste meisje. Ik vind haar oprecht leuk en denk dat wij het heel leuk kunnen hebben, maar ik kan nog niet echt zeggen dat mijn gevoel net zo diep is als bij het eerste meisje, maar dat komt misschien ook omdat ik haar nog niet zo lang ken. Bij haar neigt het toch wat meer naar een serieuze traditionele relatie.

Kortom; het is een beetje mijn gevoel tegen mijn verstand. Iemand tips? :')
pi_166497559
Omdat ik momenteel niet date maar het topic een goed leven gun...

Ooit aan de praat geraakt met leuke jongen. Beetje bekakt maar knap. Etentje, wandeling. Bleek penthouse te hebben gekocht. Ik als naief kind in de wolken en wilde wel ff boven kijken.
Stond een enkel meubel in jaren 70 stijl. Of ik tips wilde geven voor de inrichting. Leuk!!
Kopje thee erbij en zoenpartij eindigde tussen de lakens, slechte seks overigens, jammerdebammer....

Naar huis, nooit meer iets gehoord en twee weken later zag ik het betreffende appartement in de krant van de makelaar.

"Zoon van?"

Tot zover mijn avonturen als golddigger 😂
  dinsdag 8 november 2016 @ 12:44:14 #282
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_166497722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:35 schreef Bananenpap het volgende:
Normaal post ik niet zo snel over mijn eigen dateleven en oordeel ik liever over dat van anderen, maar heb momenteel toch wat issues. :P

Heb al heel lang gevoelens voor iemand. Typisch zo'n iemand waar je eigenlijk altijd wel al een zwak voor heb gehad, maar eigenlijk nooit iets serieus mee ben begonnen. We hebben regelmatig dates gehad omdat dat leuk is, maar hebben met elkaar afgesproken geen vaste relatie te hebben omdat we daar allebei nog niet aan toe zijn. We zijn allebei aan het studeren en vinden dat je dan eigenlijk niet vast hoort te zitten aan iemand. Nu ben ik bijna klaar en merk aan mijzelf dat dat studentenleventje wel vrij aan zijn einde komt. Ik merk dat ik toch langzaam wat meer naar een leven neig met wat meer vastigheid en zekerheid. Zij zit echter nog midden in het studentenleven en daar zie ik de komende tijd ook nog geen verandering in komen.

Nu is er inmiddels een tweede meisje mijn leven ingewandeld waar ik het ook prima mee kan vinden. Zij studeert ook nog, maar is niet zo 'losbandig' als het eerste meisje. Ik vind haar oprecht leuk en denk dat wij het heel leuk kunnen hebben, maar ik kan nog niet echt zeggen dat mijn gevoel net zo diep is als bij het eerste meisje, maar dat komt misschien ook omdat ik haar nog niet zo lang ken. Bij haar neigt het toch wat meer naar een serieuze traditionele relatie.

Kortom; het is een beetje mijn gevoel tegen mijn verstand. Iemand tips? :')
Je kan het tweede meisje toch gewoon leren kennen? Dan zie je vanzelf wel of het gevoel dieper gaat worden als je haar beter kent. Nu kan je het eigenlijk ook nog niet vergelijken
pi_166497817
Je geeft zelf het antwoord al; je kent haar nog niet zo goed als meisje 1.

Geef het wat tijd, doe leuke dingen met elkaar en zie hoe het ontwikkeld. ^O^
pi_166498339
En misschien ook wat meer (fysieke) afstand nemen van meisje 1? Anders blijf je haar het ideaal vinden en de ander er naast leggen. En dat is gewoon niet een haalbaar ideaal
  dinsdag 8 november 2016 @ 13:16:52 #285
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166498487
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:36 schreef meIIyou het volgende:
Omdat ik momenteel niet date maar het topic een goed leven gun...

Ooit aan de praat geraakt met leuke jongen. Beetje bekakt maar knap. Etentje, wandeling. Bleek penthouse te hebben gekocht. Ik als naief kind in de wolken en wilde wel ff boven kijken.
Stond een enkel meubel in jaren 70 stijl. Of ik tips wilde geven voor de inrichting. Leuk!!
Kopje thee erbij en zoenpartij eindigde tussen de lakens, slechte seks overigens, jammerdebammer....

Naar huis, nooit meer iets gehoord en twee weken later zag ik het betreffende appartement in de krant van de makelaar.

"Zoon van?"

Tot zover mijn avonturen als golddigger 😂
Haha, geniaal _O-
pi_166498676
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je raakt die bewijsdrang maar niet kwijt, he.
_O_ _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2016 13:24:19 ]
  dinsdag 8 november 2016 @ 13:36:14 #287
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166498967
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:35 schreef Bananenpap het volgende:
Normaal post ik niet zo snel over mijn eigen dateleven en oordeel ik liever over dat van anderen, maar heb momenteel toch wat issues. :P

Heb al heel lang gevoelens voor iemand. Typisch zo'n iemand waar je eigenlijk altijd wel al een zwak voor heb gehad, maar eigenlijk nooit iets serieus mee ben begonnen. We hebben regelmatig dates gehad omdat dat leuk is, maar hebben met elkaar afgesproken geen vaste relatie te hebben omdat we daar allebei nog niet aan toe zijn. We zijn allebei aan het studeren en vinden dat je dan eigenlijk niet vast hoort te zitten aan iemand. Nu ben ik bijna klaar en merk aan mijzelf dat dat studentenleventje wel vrij aan zijn einde komt. Ik merk dat ik toch langzaam wat meer naar een leven neig met wat meer vastigheid en zekerheid. Zij zit echter nog midden in het studentenleven en daar zie ik de komende tijd ook nog geen verandering in komen.

Nu is er inmiddels een tweede meisje mijn leven ingewandeld waar ik het ook prima mee kan vinden. Zij studeert ook nog, maar is niet zo 'losbandig' als het eerste meisje. Ik vind haar oprecht leuk en denk dat wij het heel leuk kunnen hebben, maar ik kan nog niet echt zeggen dat mijn gevoel net zo diep is als bij het eerste meisje, maar dat komt misschien ook omdat ik haar nog niet zo lang ken. Bij haar neigt het toch wat meer naar een serieuze traditionele relatie.

Kortom; het is een beetje mijn gevoel tegen mijn verstand. Iemand tips? :')
Je kent de een nou eenmaal langer dan de ander. Hoeft echter niet te betekenen dat meisje 2 minder goed bij je zou passen. Grote kans dat ze juist beter bij je past. Zou haar de kans geven eigenlijk. Neem wat meer afstand van het meisje die je al langer kent, zodat je ook in kan zien dat zij niet perfect is en dat het nieuwere meisje wellicht veel beter bij je past en daardoor al veel perfecter is. Dan komen die gevoelens vanzelf wel en dan zul je je snel afvragen waarom je ooit twijfelde :) geen garanties dat die gevoelens ook echt komen uiteraard, maar wel een eerlijke kans geven :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_166499180
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:36 schreef meIIyou het volgende:
Omdat ik momenteel niet date maar het topic een goed leven gun...

Ooit aan de praat geraakt met leuke jongen. Beetje bekakt maar knap. Etentje, wandeling. Bleek penthouse te hebben gekocht. Ik als naief kind in de wolken en wilde wel ff boven kijken.
Stond een enkel meubel in jaren 70 stijl. Of ik tips wilde geven voor de inrichting. Leuk!!
Kopje thee erbij en zoenpartij eindigde tussen de lakens, slechte seks overigens, jammerdebammer....

Naar huis, nooit meer iets gehoord en twee weken later zag ik het betreffende appartement in de krant van de makelaar.

"Zoon van?"

Tot zover mijn avonturen als golddigger 😂
Ik heb geen penthouse maar heb wel een heel mooi uitzicht. Daten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 08-11-2016 13:48:04 ]
  dinsdag 8 november 2016 @ 13:54:38 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166499311
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:35 schreef Bananenpap het volgende:
Normaal post ik niet zo snel over mijn eigen dateleven en oordeel ik liever over dat van anderen, maar heb momenteel toch wat issues. :P

Heb al heel lang gevoelens voor iemand. Typisch zo'n iemand waar je eigenlijk altijd wel al een zwak voor heb gehad, maar eigenlijk nooit iets serieus mee ben begonnen. We hebben regelmatig dates gehad omdat dat leuk is, maar hebben met elkaar afgesproken geen vaste relatie te hebben omdat we daar allebei nog niet aan toe zijn. We zijn allebei aan het studeren en vinden dat je dan eigenlijk niet vast hoort te zitten aan iemand. Nu ben ik bijna klaar en merk aan mijzelf dat dat studentenleventje wel vrij aan zijn einde komt. Ik merk dat ik toch langzaam wat meer naar een leven neig met wat meer vastigheid en zekerheid. Zij zit echter nog midden in het studentenleven en daar zie ik de komende tijd ook nog geen verandering in komen.

Nu is er inmiddels een tweede meisje mijn leven ingewandeld waar ik het ook prima mee kan vinden. Zij studeert ook nog, maar is niet zo 'losbandig' als het eerste meisje. Ik vind haar oprecht leuk en denk dat wij het heel leuk kunnen hebben, maar ik kan nog niet echt zeggen dat mijn gevoel net zo diep is als bij het eerste meisje, maar dat komt misschien ook omdat ik haar nog niet zo lang ken. Bij haar neigt het toch wat meer naar een serieuze traditionele relatie.

Kortom; het is een beetje mijn gevoel tegen mijn verstand. Iemand tips? :')
Ja, leer meisje twee beter kennen en neem wat afstand van meisje 1 om meisje 2 ook daadwerkelijk een kans te geven :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:06:07 #290
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_166499594
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:35 schreef Bananenpap het volgende:
We hebben regelmatig dates gehad omdat dat leuk is, maar hebben met elkaar afgesproken geen vaste relatie te hebben omdat we daar allebei nog niet aan toe zijn.
Hoe exclusief is het met het meisje 1? Lijkt mij vrij vaag op 'zo nu en dan' op date te gaan (of moet ik lezen: seks?). Ook ben ik benieuwd hoe lang dat al speelt en of er in de tussentijd niet iets veranderd is in haar bereidheid voor een vaste relatie.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:08:39 #291
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166499650
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:35 schreef Bananenpap het volgende:
We zijn allebei aan het studeren en vinden dat je dan eigenlijk niet vast hoort te zitten aan iemand. Nu ben ik bijna klaar en merk aan mijzelf dat dat studentenleventje wel vrij aan zijn einde komt. Ik merk dat ik toch langzaam wat meer naar een leven neig met wat meer vastigheid en zekerheid.verandering in komen.
Dit is ook wel een raar wereldbeeld hoor.

Het komt op mij over alsover er in jouw ogen 2 mogelijkheden zijn, de vrijgezelle student of de getrouwde burgervader met een volvo station, labrador en 2 kinderen in een rijtjeswoning in Almere.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166499737
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit is ook wel een raar wereldbeeld hoor.

Het komt op mij over alsover er in jouw ogen 2 mogelijkheden zijn, de vrijgezelle student of de getrouwde burgervader met een volvo station, labrador en 2 kinderen in een rijtjeswoning in Almere.
Als mensen eenmaal klaar zijn met studeren én een relatie hebben gaat het hard hoor.
pi_166499825
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Veel succes.

Ik ga het overigens ook eens proberen na een periode van jarenlang bewust vrijgezel te zijn geweest. Wil mezelf overigens niet via een goedkoop date platform als Tinder aanbieden. Welk opties heb ik?
Kroeg
Sportclub/-vereniging
Gedragen slipjes verkopen op Marktplaats (indien U vrouw bent)
Paiq
Speeddating avonden

Kies maar :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 november 2016 @ 14:17:05 #294
364681 over_hedge
pi_166499876
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als mensen eenmaal klaar zijn met studeren én een relatie hebben gaat het hard hoor.
Dat weet jij uit al je date ervaringen? :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:17:38 #295
141482 Q.
JurassiQ
pi_166499895
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als mensen eenmaal klaar zijn met studeren én een relatie hebben gaat het hard hoor.
Wat heb jij een heerlijk simplistisch wereldbeeld. O+
For great justice!
pi_166499921
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dat weet jij uit al je date ervaringen? :D
Ik zie het in mijn omgeving. Studenten die in het laatste jaar van hun studie ineens verliefd worden en binnen 2/3 jaar samenwonen, trouwen en een half jaar later is de vrouw zwanger. Voor je 30ste kinderen krijgen is nog steeds voor veel mensen het ideaalbeeld. Dan heb je ergens om voor te leven en ben je niet zo veel met elkaar bezig want de meeste relaties worden saai na een paar jaar hutjemutje.
  dinsdag 8 november 2016 @ 14:23:05 #297
141482 Q.
JurassiQ
pi_166500040
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:18 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]
Dan heb je ergens om voor te leven
Ja want dat kan je absoluut niet hebben als je geen relatie en kinderen hebt. :')!
For great justice!
pi_166500052
Bedankt! Ik denk dat ik het inderdaad maar gewoon even aanzie, misschien ben ik iets te voorbarig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:11 schreef Allures het volgende:
En misschien ook wat meer (fysieke) afstand nemen van meisje 1? Anders blijf je haar het ideaal vinden en de ander er naast leggen. En dat is gewoon niet een haalbaar ideaal
Confronterend, maar misschien wel een beetje waar. Ik heb nogal een zwak voor haar. :')
pi_166500057
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit is ook wel een raar wereldbeeld hoor.

Het komt op mij over alsover er in jouw ogen 2 mogelijkheden zijn, de vrijgezelle student of de getrouwde burgervader met een volvo station, labrador en 2 kinderen in een rijtjeswoning in Almere.
Dacht ik ook al. Maar iedereen heeft een ander wereldbeeld zullen we maar denken.
pi_166500166
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 12:35 schreef Bananenpap het volgende:
Normaal post ik niet zo snel over mijn eigen dateleven en oordeel ik liever over dat van anderen, maar heb momenteel toch wat issues. :P

Heb al heel lang gevoelens voor iemand. Typisch zo'n iemand waar je eigenlijk altijd wel al een zwak voor heb gehad, maar eigenlijk nooit iets serieus mee ben begonnen. We hebben regelmatig dates gehad omdat dat leuk is, maar hebben met elkaar afgesproken geen vaste relatie te hebben omdat we daar allebei nog niet aan toe zijn. We zijn allebei aan het studeren en vinden dat je dan eigenlijk niet vast hoort te zitten aan iemand. Nu ben ik bijna klaar en merk aan mijzelf dat dat studentenleventje wel vrij aan zijn einde komt. Ik merk dat ik toch langzaam wat meer naar een leven neig met wat meer vastigheid en zekerheid. Zij zit echter nog midden in het studentenleven en daar zie ik de komende tijd ook nog geen verandering in komen.

Nu is er inmiddels een tweede meisje mijn leven ingewandeld waar ik het ook prima mee kan vinden. Zij studeert ook nog, maar is niet zo 'losbandig' als het eerste meisje. Ik vind haar oprecht leuk en denk dat wij het heel leuk kunnen hebben, maar ik kan nog niet echt zeggen dat mijn gevoel net zo diep is als bij het eerste meisje, maar dat komt misschien ook omdat ik haar nog niet zo lang ken. Bij haar neigt het toch wat meer naar een serieuze traditionele relatie.

Kortom; het is een beetje mijn gevoel tegen mijn verstand. Iemand tips? :')
Neem afstand van meisje 1 zodat je meisje 2 een eerlijke kans kan geven.
Gevoelens moeten groeien en dan moet het natuurlijk ook nog eens wederzijds zijn, maar je kan toch sowieso veel beter met iemand samen zijn die precies hetzelfde wil in een relatie. Of je nou opzoek bent naar iets serieus of naar 'lang leve de lol'.
pi_166500281
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dit is ook wel een raar wereldbeeld hoor.

Het komt op mij over alsover er in jouw ogen 2 mogelijkheden zijn, de vrijgezelle student of de getrouwde burgervader met een volvo station, labrador en 2 kinderen in een rijtjeswoning in Almere.
Huh, nee beslist niet want dat getrouwde leven hoef ik ook niet bij persoon 2, want zij studeert immers ook nog. Ik merk alleen aan mijzelf dat ik wat meer toe ben aan iets serieuzer. Flierefluiten tijdens het uitgaan en met van alles en nog wat experimenteren heb ik een beetje gehad en ben er aan toe om een wat serieuzer leven op te bouwen. Ik zie meisje 1 heel graag, maar met haar kan ik dat (momenteel) niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')