abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 december 2016 @ 19:29:25 #51
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_167172691
Trijntje revisited...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_167172756
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

België werd een paar jaar geleden vierde met een liedje dat grotendeels zelf door de 18-jarige zanger was geschreven.
Er is nog altijd een verschil tussen creatieve mensen en niet-creatieve mensen. Ofwel: de jongen uit België en onze olijke drieling
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2016 @ 19:53:00 #53
368283 ato
pi_167173231
quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:24 schreef Fred_B het volgende:
Bij Edsilia kwam het ook allemaal goed toen een familielid het 'beste' nummer bleek te hebben geschreven. Oh wacht...
Haar echtgenoot had het 13 in een dozijn nummer geschreven..
Life can be a bitch, so like it..
pi_167174296
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Het punt is meer dat pa nou niet bepaald een hitmachine is geweest de afgelopen veel jaren. Hij schreef voornamelijk kiddy-pop. Als hij zo goed was in het schrijven van nummers hadden er wel een aantal goede nummers van zijn hand op hun recente album gestaan, toch? :)

Dus je hebt gelijk, het kán alsnog dat hij nu ineens wél met een briljant nummer komt ja. Maar de ervaringen uit het verleden geven daar niet veel hoop toe zeg maar.
Even veel kans als dat Barbie volgend jaar ineens heel goed kan zingen. :+

En over AVROTROS, de laatste paar jaar kozen ze dan in elk geval nog artiesten die zélf nummers schrijven.
Het gaat er niet om wie het nummer schrijft. Het gaat erom dat je een goed proces hebt, waarin het beste idee / nummer komt bovendrijven. Ik zet er bewust idee bij, want het gaat ook niet alleen om het nummer. Je hebt ook een bepaalde muzikale visie nodig én een uitgesproken idee over de visualisatie van het nummer.
pi_167174679
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Anouk schrijft ook zelf, toch? Zelfs Trijntje had een nummer van Anouk.

En misschien dat onbekende songwriters best iets voor ze willen proberen te maken, maar een gevestigde naam in het liedjes schrijven moet je echt betalen voor een opdracht.
De muziek van Birds is geschreven door twee Zweden: Tore Johansson en Martin Gjerstad. Het aandeel van Anouk beperkt zich tot de tekst.

quote:
9s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:24 schreef Fred_B het volgende:
Bij Edsilia kwam het ook allemaal goed toen een familielid het 'beste' nummer bleek te hebben geschreven. Oh wacht...
Ik laat nog een keer het woord proces vallen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 december 2016 @ 21:20:34 #56
163650 Greys
pi_167175798
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De muziek van Birds is geschreven door twee Zweden: Tore Johansson en Martin Gjerstad. Het aandeel van Anouk beperkt zich tot de tekst.

[..]

Ik laat nog een keer het woord proces vallen.
Dan maar hopen dat de dames Og3ne zich niet hopeloos blind staren op pa.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2016 @ 21:52:23 #57
368283 ato
pi_167176866
Ik las op hun website dat ze 2 dagen hebben geluisterd naar de liedjes met verschillende nationale en internationale schrijvers. Ze noemen het writerscamp.

Vandaag sluiten ze de dag af en gaan het liedje uitkiezen.

Dus wie weet? Ik heb het idee dat het meerdere schrijvers /producers worden..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2016 @ 21:57:54 #58
368283 ato
pi_167177094
Hopelijk doet Pannecoucke ook mee, daar horen wij niets van nu.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 december 2016 @ 22:21:25 #59
163650 Greys
pi_167178013
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:52 schreef ato het volgende:
Ik las op hun website dat ze 2 dagen hebben geluisterd naar de liedjes met verschillende nationale en internationale schrijvers. Ze noemen het writerscamp.

Vandaag sluiten ze de dag af en gaan het liedje uitkiezen.

Dus wie weet? Ik heb het idee dat het meerdere schrijvers /producers worden..
Vandaag al kiezen dus?

Wat raar dat er verder niks over in de media komt dan.

(En ik geloof geen zak van dat camp vol writers, sorry. Dan zullen de buurjongen en pa wel zijn).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167180691
Ik wil gewoon dat er ook alvast 2018 bekend wordt zodat we toch naar iets kunnen uitkijken. Dit wordt namelijk niks zo
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Vandaag al kiezen dus?

Wat raar dat er verder niks over in de media komt dan.

(En ik geloof geen zak van dat camp vol writers, sorry. Dan zullen de buurjongen en pa wel zijn).
Writerscamp is denk ik dat jaarlijkse camp wat in Nederland is. Aminata schreef mee
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 december 2016 @ 08:44:00 #61
163650 Greys
pi_167183326
Oh :D
Ik dacht dat het iets was dat speciaal voor hen was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167183382
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:48 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik wil gewoon dat er ook alvast 2018 bekend wordt zodat we toch naar iets kunnen uitkijken. Dit wordt namelijk niks zo


Yes please :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_167183389
Ik durf er ook geld op te zetten dat het op miraculeuze wijze tóch het liedje van papa wordt.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2016 @ 09:33:56 #64
368283 ato
pi_167183965
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Vandaag al kiezen dus?

Wat raar dat er verder niks over in de media komt dan.

(En ik geloof geen zak van dat camp vol writers, sorry. Dan zullen de buurjongen en pa wel zijn).
Kijk ook op songfestival weblog, daar staan ze met een aantal schrijvers.
Ook op hun website zie je hun met andere schrijvers op de foto.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2016 @ 09:38:02 #65
368283 ato
pi_167184044
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:48 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik wil gewoon dat er ook alvast 2018 bekend wordt zodat we toch naar iets kunnen uitkijken. Dit wordt namelijk niks zo

[..]

Writerscamp is denk ik dat jaarlijkse camp wat in Nederland is. Aminata schreef mee
.

Men had het over speciale eurovision writers camp voor hen.
Zij gaan buigen over de liedjes aankomende weken.


Maar goed ik wacht af, als het uiteindelijk toch vader wordt zegt dat ook genoeg.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 december 2016 @ 09:49:37 #66
163650 Greys
pi_167184268
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:33 schreef ato het volgende:

[..]

Kijk ook op songfestival weblog, daar staan ze met een aantal schrijvers.
Ook op hun website zie je hun met andere schrijvers op de foto.
Ik bedoel dat van Douwe echt elke poep en zucht in de kranten (of iig Telegraaf) kwam. Als hij een pak had gekocht etc. Maar van Og3ne zie je niks als je niet op hun eigen site kijkt.

Maar het scheelt ook dat ik hen niet op FB volg natuurlijk :')

Is #TeamOg3ne er al op FB eigenlijk, dat wat de AVROTROS zo leuk deed bij Douwe? Die hielden alles bij. Even kijken...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 december 2016 @ 09:52:26 #67
163650 Greys
pi_167184323
Ah dat is gewoon nog dezelfde FB pagina die nu hernoemd is :

https://www.facebook.com/teamog3ne/

Maar verdomd weinig posts over Og3ne nog. Raar dat ze daar dan ook niet uitgebreid berichten over dat writers camp...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2016 @ 14:19:45 #68
368283 ato
pi_167189500
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:52 schreef Greys het volgende:
Ah dat is gewoon nog dezelfde FB pagina die nu hernoemd is :

https://www.facebook.com/teamog3ne/

Maar verdomd weinig posts over Og3ne nog. Raar dat ze daar dan ook niet uitgebreid berichten over dat writers camp...
Is ook raar..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2016 @ 15:14:04 #69
368283 ato
pi_167190554
Wat ik ook raar vind is dat het liedje nog gekozen moet worden.
De commissie besloot de zussen te sturen, maar er was nog geen liedje bekend.

Tot nu toe waren toch de liedjes en plan toch bekend bij de commissie?
Ivm voorgaande jaren?

Maar wie weet komt er toch een aangename verassing uit.
Ik hoop ook dat ze een videoclip maken en Pannecoucke betrekken bij hun tv optreden act.
Life can be a bitch, so like it..
pi_167191479
Op dat gebied (voorbereiding) is het echt een achteruitgang. Ik had het idee dat ze van Trijn hadden geleerd.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2016 @ 16:04:45 #71
368283 ato
pi_167191619
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 15:56 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Op dat gebied (voorbereiding) is het echt een achteruitgang. Ik had het idee dat ze van Trijn hadden geleerd.
Als ze gaan zeggen 'wij doen ons eigen ding' en zij betrekken bv Pannecoucke er niet bij.
Ga ik van neutraal weer naar negatief..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 december 2016 @ 16:53:20 #72
163650 Greys
pi_167192573
Eerlijk is eerlijk, Douwe Bob ging begin januari met Hans P brainstormen en dat vonden wij heerlijk op tijd. Dus dat ze nu in december nog niet met Hans gesignaleerd zijn zegt op zich niks, die kan ook nog niks bedenken als zij het nummer nog niet eens hebben gekozen.

(maar idd, ik ben ook bang dat ze hans er niet bij betrekken)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167204255
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 16:25 schreef Greys het volgende:
Ja we hadden het van mijlen ver aan kunnen zien komen inderdaad.

Maar gelukkig kunnen ze wel objectief selecteren! Yeah, right! Het feit dat ze nu al zeggen dat paps ook iets schrijft zegt genoeg. Hij wordt het hoor. Als er überhaupt al anderen schrijven :')
Het is bijna net zo voorspelbaar als Gordon die Shine schreef maar waarvan de anderen echt niet wisten dat het door Gordon geschreven was _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_167205615
Ik hoor hier allemaal dat we (terecht!) bang zijn dat ze met een truttig piano/gitaar middle of the road deuntje komen dat iedereen na een minuut alweer vergeten is.Maar wat voor iets zien jullie hen dan wel doen? De vocale capaciteiten hebben ze in huis, dus ik zou heel graag horen / zien wat men op dit forum dan wel kansrijk acht. Oh ja...we hebben YouTube...ben benieuwd!
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2016 @ 08:33:33 #75
368283 ato
pi_167206568
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 01:22 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik hoor hier allemaal dat we (terecht!) bang zijn dat ze met een truttig piano/gitaar middle of the road deuntje komen dat iedereen na een minuut alweer vergeten is.Maar wat voor iets zien jullie hen dan wel doen? De vocale capaciteiten hebben ze in huis, dus ik zou heel graag horen / zien wat men op dit forum dan wel kansrijk acht. Oh ja...we hebben YouTube...ben benieuwd!
Iets zoals de reclamehit van First Aid kitten.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 december 2016 @ 09:09:57 #76
163650 Greys
pi_167206901
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 01:22 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik hoor hier allemaal dat we (terecht!) bang zijn dat ze met een truttig piano/gitaar middle of the road deuntje komen dat iedereen na een minuut alweer vergeten is.Maar wat voor iets zien jullie hen dan wel doen? De vocale capaciteiten hebben ze in huis, dus ik zou heel graag horen / zien wat men op dit forum dan wel kansrijk acht. Oh ja...we hebben YouTube...ben benieuwd!
Iets als Clown.
Maar dat is/was een wereldhit van een ander dus daarom ben ik bang dat hun vader zoiets niet even uit zijn mouw schudt..

Op hun recente album springt echt niks er echt uit. Dat baart me grote zorgen als het gaat om de schrijvers in hun cirkeltje en hun selectiecapaciteit van nummers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2016 @ 09:39:21 #77
368283 ato
pi_167207266
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Iets als Clown.
Maar dat is/was een wereldhit van een ander dus daarom ben ik bang dat hun vader zoiets niet even uit zijn mouw schudt..

Op hun recente album springt echt niks er echt uit. Dat baart me grote zorgen als het gaat om de schrijvers in hun cirkeltje en hun selectiecapaciteit van nummers.
Ik vind het liedje first love van hun cd of zoiets wel mooi, maar ze presenteren of uitvoeren het nummer zo saai en suf.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 december 2016 @ 09:54:55 #78
163650 Greys
pi_167207562
Even ter vergelijking: als Douwe Bob nog niet was gegaan naar het ESF en nu voor het eerst zou gaan, zou ik een aantal nummers kunnen noemen van zijn laatste album 'ik hoop dat ie zoiets doet'. Zo ook bij Waylon (Oké die laatste cd telt niet van hem omdat dat de covers op verzoek van Humberto waren natuurlijk, maar van Waylon zou ik zo twee of drie eigen nummers kunnen noemen waarvan ik zou hopen dat ie zoiets zou doen). Zo was het ook bij Anouk. En ook van artiesten die totaal mijn smaak niet zijn kan je van de meesten in elk geval nog nummers noemen die geen covers zijn die goed waren.

Maar bij og3ne kom ik niet verder dan 'Mjah, dat wat ze goed deden waren covers, doe van hun eigen nummers dan Magic maar, maar dat is omdat ik verder niks te kiezen heb want de rest is te nikszeggend en eigenlijk vind ik Magic niet eens goed en veel te suikerzoet en Disney'... :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167207635
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 01:22 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik hoor hier allemaal dat we (terecht!) bang zijn dat ze met een truttig piano/gitaar middle of the road deuntje komen dat iedereen na een minuut alweer vergeten is.Maar wat voor iets zien jullie hen dan wel doen? De vocale capaciteiten hebben ze in huis, dus ik zou heel graag horen / zien wat men op dit forum dan wel kansrijk acht. Oh ja...we hebben YouTube...ben benieuwd!
Iets door een goeie songwriter geschreven en niet door hun vader. Dat.

En ze willen graag een ballad. Dan komt het dus neer op hun koortjes en riedeltjes. Dat valt bij mij toch niet en nooit in de smaak. Dus eigenlijk is zoeken naar een leuk nummer useless. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2016 @ 11:16:01 #80
368283 ato
pi_167208876
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Iets door een goeie songwriter geschreven en niet door hun vader. Dat.

En ze willen graag een ballad. Dan komt het dus neer op hun koortjes en riedeltjes. Dat valt bij mij toch niet en nooit in de smaak. Dus eigenlijk is zoeken naar een leuk nummer useless. :+
Tenzij het met emotie wordt gezongen en uit het hart, dat is wat ik ook mis bij de meiden.
Zij zingen mooi, prachtig zelf maar zoals ik al eerder schreef het wordt nog saai neergezet.

Het is 13 in dozijn werk omdat het naar mijn mening, zoutloos neer wordt gezet.

Maar ik blijf hopen dat ik aangenaam verrast word, zij hebben nog wel de spirit om voor de overwinning te gaan en zien het songfestival als een positief evenement .
Ik hoor enthousiasme bij de meiden, net als bij Douwe Bob.

Dat hoorde ik niet bij Trijntje, die vond het zo leuk en het ging toch om alleen meedoen etc.
En 2 jaar geleden precies wisten wij het nummer al van haar.
Toen dacht ik al dit wordt niets. Maar ik had nog een beetje hoop dat de act het nog een beetje goed maakte.
Dus niet..
Life can be a bitch, so like it..
pi_167222117
Persoonlijk hoop ik op iets van electro r&b, niet mijn favoriete stijl, maar vocaal kunnen ze er wat mee en het zou toch cutting edge zijn ipv disney ballads.




pi_167232209
Dat zou met Aminata als schrijfster best een mogelijkheid zijn
pi_167271417
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:11 schreef Greys het volgende:
Ik stuiter niet van positief naar negatief, ik ben dit jaar stabieler dan ooit qua mening.

Positief: zusjes, leuke meisjes om te zien, zang, harmonie.

Negatief: die ijselijke maniertjes en Mariah-handgebaartjes en HET FEIT DAT ZE ZELF GEEN MUZIEK MAKEN EN SCHRIJVEN EN DAARIN VEEL TE AFWACHTEND WAREN/ZIJN TOT ER EEN NUMMER KOMT AANWAAIEN :P

Daar is al vanaf het begin niks aan veranderd aan die mening.
Waarbij de statistieken aantonen dat het schrijven van je eigen nummer op een ESF totaal geen garantie is op succes, integendeel. Verreweg de meeste liedjes die enorm scoorden waren niet door de artiest zelf geschreven. TCL en Abba vormen uitzonderingen op de regel.

Anouk en TCL presteerden bovengemiddeld tot zeer goed omdat ze iets brachten dat afweek van de gezapige ESF trend. Douwe Bob deed dat ook, maar veel minder prominent. Een braaf country lied, geen gevaren, niks hoogstaand. Onze Vlaamse Laura Tesoro schreef haar nummer ook niet zelf, maar eindigde wel een plek hoger in de finale.

Maniertjes, handgebaren? Heb je Joe Cocker wel eens zien zingen? Overigens heb jij dus De Beste Zangers maar nauwelijks gevolgd, want als je dat had gedaan had je kunnen weten dat een deel van de harmonische zang en echoing berust op die handgebaren. Ze geven elkaar zo tekens. Het heeft helemaal niks met Mariah Carey, Beyoncee of whatever ze heten te maken. Wederom verdwaal jij in je kortzichtigheid.

Laat die vrouwen maar de tijd nemen om een ESF finale waardig lied uit te zoeken. Haastige spoed is zelden goed. Als ik het in maart ongeveer weet is het mij ook goed. Dan heb je nog twee maanden om ze af te kraken, wat hier op Fok natuurlijk gaat gebeuren.

De dames van O'G3ne hebben de dikke pech om in Nederland te zijn geboren. Het land waar als je een aantal keren bij Umberto Tan of in DWDD een performance hebt neergezet je klaarblijkelijk topniveau bent. In landen als de VS zouden de zusjes na het winnen van The Voice op handen worden gedragen

[ Bericht 3% gewijzigd door WhiteBeard op 12-12-2016 01:47:57 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Vis een optie? maandag 12 december 2016 @ 00:56:18 #84
70532 loveli
N
pi_167272248
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 23:53 schreef WhiteBeard het volgende:
De dames van O'G3ne hebben de dikke pech om in Nederland te zijn geboren.
Of heeft Nederland de dikke pech dat de zusjes hier zijn geboren?
crap in = crap out
pi_167272441
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 00:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Of heeft Nederland de dikke pech dat de zusjes hier zijn geboren?
Inderdaad! In Nederland heerst een zesjes mentaliteit. Nederland kan niet omgaan met echt talent. Dat boren ze het liefst kilometers de grond in. Nederland heeft de pech niet om O'G3ne heen te kunnen zonder zich belachelijk te maken. In Nederland, maar ook in Vlaanderen geldt: kom met je hoofd boven het maaiveld en daar komt de zeis

[ Bericht 0% gewijzigd door WhiteBeard op 12-12-2016 01:54:44 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 december 2016 @ 10:35:38 #86
163650 Greys
pi_167274677
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 23:53 schreef WhiteBeard het volgende:

Ze geven elkaar zo tekens. Het heeft helemaal niks met Mariah Carey, Beyoncee of whatever ze heten te maken. Wederom verdwaal jij in je kortzichtigheid.
Beste kerel, leg je er nou eens bij neer dat er iets bestaat als een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur. Dat bestaat bij iedereen ter wereld. IK vind het geen porum, die gebaartjes, of ze dat nou van Mariah hebben of er tekens mee geven. Punt. Dat recht heb ik. Kan jij het kortzichtig noemen, ik vind het een zwaktebod van je om andermans afwijkende mening zo af te doen.

quote:
Dan heb je nog twee maanden om ze af te kraken, wat hier op Fok natuurlijk gaat gebeuren.
Alleen indien terecht. Als je hier al jaren mee zou lezen zou je weten dat menigeen al eens van mening is veranderd en dat dan ruiterlijk toegeeft. Maar goed, lekker 'ik tegen de rest' blijven hier, want dat bevalt je kennelijk. Heel volwassen :) Als ze met een goed lied komen zouden de mensen hier (en ik dus ook) dat gewoon toegeven. Ik vond bv Calm After The Storm in het begin heel erg tegenvallen. Had van hen veel meer verwacht. Maar toen hadden we alleen een uitvoering gezien bij Late Night. Na de echte repetities en met de cameravoering sloegen sommigen 180 graden om. Ik ook. Dus het zou je sieren als ook jij gewoon eens je stugheid zou laten vieren.

quote:
De dames van O'G3ne hebben de dikke pech om in Nederland te zijn geboren.
Dan verhuizen ze lekker.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? maandag 12 december 2016 @ 11:08:06 #87
70532 loveli
N
pi_167275159
Greys, als m'n 13e maand binnen is geef ik je een maandje een abo cadeau :P
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 december 2016 @ 12:16:05 #88
163650 Greys
pi_167276493
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 11:08 schreef loveli het volgende:
Greys, als m'n 13e maand binnen is geef ik je een maandje een abo cadeau :P
Hoezo? :P
Ik maak me niet druk hoor. Moet er inmiddels heel hard om lachen. (EN JIJ REAGEERDE OOK :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? maandag 12 december 2016 @ 16:46:44 #89
70532 loveli
N
pi_167282079
Goed punt ;)
crap in = crap out
pi_167282698
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 23:53 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Waarbij de statistieken aantonen dat het schrijven van je eigen nummer op een ESF totaal geen garantie is op succes, integendeel. Verreweg de meeste liedjes die enorm scoorden waren niet door de artiest zelf geschreven. TCL en Abba vormen uitzonderingen op de regel.

Anouk en TCL presteerden bovengemiddeld tot zeer goed omdat ze iets brachten dat afweek van de gezapige ESF trend. Douwe Bob deed dat ook, maar veel minder prominent. Een braaf country lied, geen gevaren, niks hoogstaand. Onze Vlaamse Laura Tesoro schreef haar nummer ook niet zelf, maar eindigde wel een plek hoger in de finale.

Maniertjes, handgebaren? Heb je Joe Cocker wel eens zien zingen? Overigens heb jij dus De Beste Zangers maar nauwelijks gevolgd, want als je dat had gedaan had je kunnen weten dat een deel van de harmonische zang en echoing berust op die handgebaren. Ze geven elkaar zo tekens. Het heeft helemaal niks met Mariah Carey, Beyoncee of whatever ze heten te maken. Wederom verdwaal jij in je kortzichtigheid.

Laat die vrouwen maar de tijd nemen om een ESF finale waardig lied uit te zoeken. Haastige spoed is zelden goed. Als ik het in maart ongeveer weet is het mij ook goed. Dan heb je nog twee maanden om ze af te kraken, wat hier op Fok natuurlijk gaat gebeuren.

De dames van O'G3ne hebben de dikke pech om in Nederland te zijn geboren. Het land waar als je een aantal keren bij Umberto Tan of in DWDD een performance hebt neergezet je klaarblijkelijk topniveau bent. In landen als de VS zouden de zusjes na het winnen van The Voice op handen worden gedragen
Ze schrijven de nummers op hun albums ook niet zelf. Waarom daarop niet betere nummers selecteren? :? Blijkbaar is dat hun smaak en dat is juist iets wat zorgen baart.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 december 2016 @ 18:15:00 #91
163650 Greys
pi_167283586
Ja. Dat. Ze mogen er van mij echt alle tijd voor nemen. Maar waarom is zo ongeveer iedereen dan van mening dat hun album vol middelmatige meuk staat? Daar hebben ze ook bergen tijd voor gehad. Dus of ze kennen geen goede schrijvers of ze kunnen slecht nummers selecteren (of, God verhoede, allebei).

Dat baart mensen zorgen. Logisch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167284345
Weet je wat zou helpen? Als de O'gene meisjes een baard op plakken :Y. Als statement :Y.
dag
pi_167284422
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 19:00 schreef Peter het volgende:
Weet je wat zou helpen? Als de O'gene meisjes een baard op plakken :Y. Als statement :Y.
Oh God, krijgen we dit weer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † maandag 12 december 2016 @ 19:30:03 #94
368283 ato
pi_167285039
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2016 18:15 schreef Greys het volgende:
Ja. Dat. Ze mogen er van mij echt alle tijd voor nemen. Maar waarom is zo ongeveer iedereen dan van mening dat hun album vol middelmatige meuk staat? Daar hebben ze ook bergen tijd voor gehad. Dus of ze kennen geen goede schrijvers of ze kunnen slecht nummers selecteren (of, God verhoede, allebei).

Dat baart mensen zorgen. Logisch.
Er staan een paar prima nummers op zoals ' love you first' maar dat wordt zo saai uitgevoerd.
Dat wordt meteen vergeten, er is -zucht- heel wat werk te doen..
Life can be a bitch, so like it..
  Vis een optie? maandag 12 december 2016 @ 20:12:29 #95
70532 loveli
N
pi_167286172
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 19:00 schreef Peter het volgende:
Weet je wat zou helpen? Als de O'gene meisjes een baard op plakken :Y. Als statement :Y.
Voor mij een reden om dit jaar weer te kijken.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 december 2016 @ 21:07:45 #96
163650 Greys
pi_167288224
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 19:30 schreef ato het volgende:

[..]

Er staan een paar prima nummers op zoals ' love you first' maar dat wordt zo saai uitgevoerd.
Dat wordt meteen vergeten, er is -zucht- heel wat werk te doen..
Ik vind dat persoonlijk een middelmatig nikszeggend nummer (dat óók nog eens saai wordt uitgevoerd).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2016 @ 00:15:17 #97
368283 ato
pi_167293347
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind dat persoonlijk een middelmatig nikszeggend nummer (dat óók nog eens saai wordt uitgevoerd).
Gek he, maar ik hoor het af en toe op Q music en iedere keer denk ik.
Goh wat een mooi nummer en ik zoek het op. Oh ja de meiden..
Maar dan kijk ik terug op you tube en zie een paar saaie optredens. Dan denk ik laat maar..

Tot ik het vergeet en weer hoor op de radio..😀
Life can be a bitch, so like it..
pi_167293640
Rustaaahg menschen :P

Goed nieuws (wat mij betreft). Alain Clark, waarvan ik vind dat hij goede nummers maakt, was ook deelnemer aan het songfestival camp dat voor O'g3ne is georganiseerd. Foto kan ik hier niet posten, zie daarom hier: https://www.instagram.com/p/BNrTPVqg9Xy/?taken-by=bmg_talpa

Diggy Dex was er ook bij: https://www.instagram.com/p/BNt2Qo5g0uJ/?taken-by=bmg_talpa Samen met ene Jan Tekstra ( Tekstra schreef onder andere de teksten voor de hits Je hoeft niet naar huis vannacht en Vrij zijn en "Het Water" (tekst & muziek) van Marco Borsato. Daarnaast schreef hij nummers voor vele anderen, waaronder Liesbeth List, Herman Brood en Mathilde Santing. )

Jaap Kwakman van de 3JS heeft samen met Aischa Traidia een lied geschreven. Bron https://www.instagram.com/p/BNsJjGUDn2K/?taken-by=n3onmusic en https://www.instagram.com/p/BNr1RznAFRP/?taken-by=aischamusic

[ Bericht 25% gewijzigd door grazz op 13-12-2016 00:49:18 ]
~The present is all there is~
pi_167300674
Ik hoop dan maar dat het Diggy Dex wordt
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:03:28 #100
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_167301460
Jan Tekstra! Ex-De Kast (ben Kastfan van oudsher) maar voornamelikl op zichzelf een fantastische liedjesschrijver. Ben positiever gestemd. Nu nog pappie wippen en alles komt goud mien jong :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')