abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:09:22 #26
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_166413292
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:07 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar toch weet je
Pffff, ik heb medeleide met die denkbeeldige vriendinnen van jullie.

Mja, dit is R&P; geen ONZ...
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_166413681
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:37 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Daar wil Mapima je voor 7,50 wel vanaf helpen hoor.
:D
pi_166414375
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:33 schreef Mr-Nice-Guy het volgende:

[..]

Nee, ONS. Eerst ging mijn broek uit. Dat deed zij en op het moment waarbij mijn penis te zien was..., schoot ze in de lach en lachte ze me uit en zei "dit is echt klein om van slag te raken hahaha. Daar kan ik en jij niks mee" en weg was ze...
Hahaha, zo'n vrouw meisje ben je liever kwijt dan rijk.

Alhoewel ik een man ben en jij mijn mening dus minder waardevol zal vinden dan als dit door een vrouw werd gezegd, maar toch zeg ik het: met de lengte van je penis is niets mis mee.

Met een bloedlul hebben ook niet. Godzijdank overigens, een bloedlul is enorm fijn in de praktijk. Natuurlijk, een vleeslul is in eerste instantie imposanter, maar voor een vrouw is het een leuk gevoel om te weten, zien en voelen dat ze je zo enorm kan opwinden wanneer ze je bloedlul in optima forma beleeft.

Met 15 centimeter zit je goed; zowel voor haar als voor jezelf. Vergeet die nare ervaring, want het is duidelijk te merken dat dat meisje geen verstand heeft van zaken. Een lul beoordeel je in erecte stand wanneer het een nederig babyarmpje is en dus niet wanneer hij futloos aan het chillen is.
pi_166414464
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het makkelijke antwoord: dat verschil per vrouw.

Het zit echter allemaal net even wat complexer: het gaat namelijk niet alleen om de lengte en de omtrek van je penis.

Ik zal maar met het goede nieuws beginnen: je hebt geen kleine penis en hij is groot genoeg voor seks (penetratie), dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken.

Je hebt vrouwen die een grote penis enorm belangrijk vinden, net zoals dat je mannen hebt die alleen gefocust zijn op vrouwen met grote tieten en/of kont.

Je hebt ook vrouwen die naar het totaalpakket kijken. Seks houdt meer in dan penetratie alleen, vooral in een relatie. Gevoelsmatig speelt er veel mee, het gaat om de aantrekkingskracht en de klik, dat je niet egoïstisch bent en elkaar verwent, dat je geniet omdat de ander geniet, dat het goed zit met de communicatie en dat je je op je gemak voelt bij elkander...

Ergo: je focust te veel op het fysieke.

En wat betreft de buiging: het is normaal dat hij niet loodrecht is en een kleine afwijking naar rechts/links/omhoog/omlaag heeft. Zolang hij niet krom (!) is en je er (pijnloos) seks mee kan hebben, zit 't goed.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 11:43 schreef zarGon het volgende:
En leer van je penis te houden, hij is je grootste vriend.

En stop alsjeblieft met het vergelijken, want die strijd win je nooit. Er is namelijk altijd wel iets wat beter en mooier kan. En het is ook nog eens onzinnig, omdat je totaal geen invloed hebt op de lengte/dikte van je penis. Je wint er niets mee door te vergelijken, je trapt je eigenwaarde alleen maar in. Je zelfvertrouwen neemt ook toe als je van jezelf (en je penis houdt) en dat betekent dus ook dat jij als geheel veel beter bent (in bed).

Vergeet ook niet dat je meer hebt dan je penis eh. Je hebt veel meer aan communiceren met het damesmeisje en aanvoelen wat zij fijn vindt, natuurlijk ook nog je je tong en je vingers.

En zo.
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:37:34 #30
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_166414807
Graag OT blijven en geen flauwe grappen.
pi_166414870
70% van de mannelijke fokkers is door dit topic onzeker omdat zij de 15 cm van TS niet halen. Dat is gemeen
pi_166414907
Gappie, ik heb een kameraad die heeft vrijwel niets hangen maar neukt hem helemaal de kolere. Dan moet je met 15cm ook wel iets aan kunnen richten.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166415487
Maak je geen zorgen, 15 cm is zat. Was gewoon een kutwijf.
pi_166415652
Gewoon gemiddeld.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166415688
anno 2016 je piemel nog steeds gebruiken :') Vrouwen willen gewoon een vuist man
Moeten zij weten
pi_166416502
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
anno 2016 je piemel nog steeds gebruiken :') Vrouwen willen gewoon een vuist man
True
pi_166417281
Verzonnen topics :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_166417598
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 november 2016 @ 18:41:14 #39
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_166417687
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 november 2016 18:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#rekt
  vrijdag 4 november 2016 @ 18:45:33 #40
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166417787
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 18:23 schreef renwan het volgende:
Verzonnen topics :')
Brunoava.jpg
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 4 november 2016 @ 18:49:54 #41
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166417900
Gewoon zeggen dat je niks voelt door haar uitgelubberde kut toch.

Als je onzeker bent, is een ONS misschien ook niet het meest handig voor een eerste keer seks.
Als je een vrouw al wat beter kent, zal ze er vast en zeker minder moeite mee hebben dat je niet Lexington Steele bent.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166418026
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2016 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
21bwhf.jpg
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_166419275
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:33 schreef Mr-Nice-Guy het volgende:

[..]

Nee, ONS. Eerst ging mijn broek uit. Dat deed zij en op het moment waarbij mijn penis te zien was..., schoot ze in de lach en lachte ze me uit en zei "dit is echt klein om van slag te raken hahaha. Daar kan ik en jij niks mee" en weg was ze...
Holy fok _O-

En dat terwijl de maten die je noemt min of meer het gemiddelde zijn (Ja, niet op FOK. Wèl in de echte wereld)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166419355
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hahaha, zo'n vrouw meisje ben je liever kwijt dan rijk.

Alhoewel ik een man ben en jij mijn mening dus minder waardevol zal vinden dan als dit door een vrouw werd gezegd, maar toch zeg ik het: met de lengte van je penis is niets mis mee.

Met een bloedlul hebben ook niet. Godzijdank overigens, een bloedlul is enorm fijn in de praktijk. Natuurlijk, een vleeslul is in eerste instantie imposanter, maar voor een vrouw is het een leuk gevoel om te weten, zien en voelen dat ze je zo enorm kan opwinden wanneer ze je bloedlul in optima forma beleeft.

Met 15 centimeter zit je goed; zowel voor haar als voor jezelf. Vergeet die nare ervaring, want het is duidelijk te merken dat dat meisje geen verstand heeft van zaken. Een lul beoordeel je in erecte stand wanneer het een nederig babyarmpje is en dus niet wanneer hij futloos aan het chillen is.
Godverdomme _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_166419400
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:17 schreef Mr-Nice-Guy het volgende:
De titel vat mn probleem prima samen.

Heb een pik van een schamele 15cm in lengte en 12 cm in dikte, niet spectaculair dik. Ik ben gewoon vreselijk bang dat veel vrouwen het te weinig vinden.

Ooit heeft een meisje mij afgewezen op basis aan mijn penis en hierdoor is mijn zelfvertrouwen wel aangetast. Dus heb tot op heden altijd heft gevoel dat mn pikkie echt een afknapper is.

Oh en ik ben nog maagd (wat ook niet helpt met mijn zelfvertrouwen)

Dus vrouwen die mannen met een klein geslachtsdeel zijn tegen gekomen, wat vinden jullie?
Waarom je hele leven bepalen door de mening van 1 schamele chick?

Je pik is gewoon normaal... pikken zijn er in verschillende vormen, maten enz. iedere vrouw vindt iets anders weer lekker...
pi_166419476
Heb nu een scharreltje en die moest ook lachen de eerste keer dat ze `m zag, sja.. Bloedlul heb ik, dus dan is 'ie echt behoorlijk klein slap, tel daar bij op dat ik best wel een afdak heb en voila het was _O- _O- _O- _O- van haar kant.

Maar bij haar verging het lachen snel want ... Precies, bloedlul :') Dat zag ze niet aankomen.
  vrijdag 4 november 2016 @ 20:10:05 #47
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_166420063
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 november 2016 19:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb nu een scharreltje en die moest ook lachen de eerste keer dat ze `m zag, sja.. Bloedlul heb ik, dus dan is 'ie echt behoorlijk klein slap, tel daar bij op dat ik best wel een afdak heb en voila het was _O- _O- _O- _O- van haar kant.

Maar bij haar verging het lachen snel want ... Precies, bloedlul :') Dat zag ze niet aankomen.
Leuk verzonnen braddie
leef de leven
  vrijdag 4 november 2016 @ 20:19:27 #48
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166420253
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 18:55 schreef renwan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
RED ONS HENNIEGOD
pi_166423088
Wat een tut zeg! :')
Gaat niet om de grootte of dikte, gaat erom wat je ermee doet.
Zal zelf zeker als een plank in bed liggen en verwachten dat de man alles doet.
:')
Nee.....dat soort vrouwen lekker uit je bed houden.
pi_166424379
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:09 schreef embedguy het volgende:

[..]

Pffff, ik heb medeleide met die denkbeeldige vriendinnen van jullie.
Waarom, het komt altijd als een verrassing. Alsof je een speeltje tegenkomt in een chocolade ei
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')