abonnement Unibet Coolblue
pi_166424248
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:56 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Het lijkt een eeuwigdurende discussie omdat er geen hard bewijs voor is maar de stemmen liggen (vrijwel?) altijd op de meest spannende of onverwachte volgorde. Ik zou niet weten waarom de productie dat niet even kan doen. De deelnemers moeten toch hun mond wel houden. Je hoort immers ook niemand over het steevast 's avonds naar de eilandraad en 's morgens weer terug naar eiland-verhaal.

Volgorde van stemmen:
Jalou: 2x Dave?
Jessie: 1x Gaby
Gaby: niet gestemd?
Anna: 1x Gaby?
Thomas: 1x Gaby
Dio: 1x Gaby?
Dave: 1x Gaby
Koos: 2x Dave
Suzanne: 2x Dave?

Totaal: 5x Gaby, 6x Dave

En dan liggen ze heel toevallig precies op de spannendst denkbare volgorde: GGGGGDDDDDD. :D
Nee ze liggen juist niet op die volgorde maar de montage zorgt voor die volgorde. Dennis zegt: "Vierde stem" *shot van kandidaten (misschien wel van voor de stemming of eerder), Dennis draait briefje om. Dat briefje kan wel de 8e zijn of eerste, maar wordt door de montage alsof het de 4e is. Let maar op, je ziet nooit in 1 shot Dennis zeggen, "dit is vierde stem" en dan draait hij dat briefje.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_166424290
Stel ik ben Dave, we zeggen allemaal dat we 1 stem op gaby zetten. Na de laatste stem, gaat productie even bekijken en Dave ziet ze van alles anders leggen, dan gaat er wel een lampje branden; "dat zou niet gebeuren als er alleen maar briefjes met Gaby zijn".

Het is montage, die laat de briefjes op die volgorde zien. De shots van de kandidaten tussendoor kunnen eerder of later geschoten zijn.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  vrijdag 4 november 2016 @ 23:04:38 #203
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166424762
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:22 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ach, het oog wil ook wat. Ik vind het wel een lekkertje om naar te kijken. Net als Jessie en Anna <3

Vond het alleen wel flauw dat Anna altijd inkijk heeft, en uitgerekend bij deze proef waarbij de cam een prachtige angle heeft, ze een hoog truitje aan heeft... :(

Vind het trouwens wel zuur voor Dave. Mijn mening voor hem, én JJ is nu best bijgedraaid. Vind hem best tof eigenlijk. Zie hun 10 x liever in de (halve) finale dan een zure kut als Jalou, Suzanne of die relnicht...
Ik ben ook helemaal om wb jay jay. Heb bijna medelijden nu met hem. :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_166425220
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:43 schreef Omega het volgende:
Stel ik ben Dave, we zeggen allemaal dat we 1 stem op gaby zetten. Na de laatste stem, gaat productie even bekijken en Dave ziet ze van alles anders leggen, dan gaat er wel een lampje branden; "dat zou niet gebeuren als er alleen maar briefjes met Gaby zijn".

Het is montage, die laat de briefjes op die volgorde zien. De shots van de kandidaten tussendoor kunnen eerder of later geschoten zijn.
Dat zou niet raar zijn als ze standaard de briefjes op een andere volgorde leggen. Maar we zijn het er dus over eens dat de volgorde die wij als kijker zien, niet de oorspronkelijke stemvolgorde is. Waarbij jij dan beweert dat ze de stemmen op een andere volgorde monteren in plaats van die ter plekke op een andere volgorde te leggen. Interessante visie wel :D ik zal er eens op letten.
pi_166426253
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:04 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik ben ook helemaal om wb jay jay. Heb bijna medelijden nu met hem. :D
Gek is dat...heb ik ook wel. Vreemd hoe dat zo kan veranderen dan.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 5 november 2016 @ 08:28:56 #206
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166427541
Ik ga vanavond de aflevering kijken ,maar heb al wat spoilers gezien in dit topic. :D :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_166428793
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 23:27 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat zou niet raar zijn als ze standaard de briefjes op een andere volgorde leggen. {b]Maar we zijn het er dus over eens dat de volgorde die wij als kijker zien, niet de oorspronkelijke stemvolgorde is.[/b] Waarbij jij dan beweert dat ze de stemmen op een andere volgorde monteren in plaats van die ter plekke op een andere volgorde te leggen. Interessante visie wel :D ik zal er eens op letten.
Helemaal mee eens.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_166429308
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga vanavond de aflevering kijken ,maar heb al wat spoilers gezien in dit topic. :D :P
Zat al te denken dat de gifjes mss beter onder spoilers kunnen? Maar beter livetopics vermijden als je nog terug ga kijken ook. :P
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:42:15 #209
403253 Meke
after all this time? always.
pi_166429309
Volgens mij is er overigens wel eens toegegeven dat ze de briefjes op een spannende volgorde leggen, hoor :D En wat betreft het wachten, denk dat er behoorlijk wat tijd wordt gewacht af en toe ;)

Also, ik snap niet waarom Gaby niet al haar stemmen op zichzelf ingezet heeft :?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:46:52 #210
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166429359
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:42 schreef Urb het volgende:

[..]

Zat al te denken dat de gifjes mss beter onder spoilers kunnen? Maar beter livetopics vermijden als je nog terug ga kijken ook. :P
Gewoon niet in dit topic komen is natuurlijk gewoon het beste. Dus volledig mijn eigen schuld natuurlijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:48:13 #211
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166429373
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:42 schreef Meke het volgende:
Volgens mij is er overigens wel eens toegegeven dat ze de briefjes op een spannende volgorde leggen, hoor :D En wat betreft het wachten, denk dat er behoorlijk wat tijd wordt gewacht af en toe ;)

Also, ik snap niet waarom Gaby niet al haar stemmen op zichzelf ingezet heeft :?
Mag je op jezelf stemmen?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:49:54 #212
403253 Meke
after all this time? always.
pi_166429399
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:48 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Mag je op jezelf stemmen?
Ja, dat weet ik niet. Maar is dat iets anders dan anderen actief oproepen op jou te stemmen? Bij Bertie vond ik het wat anders, maar bij Alex en Gaby vind ik wat zij hebben gedaan niet heel veel anders dan op jezelf stemmen.

Zoals al eerder aangehaald werd, een (flink ;) ) aantal seizoenen geleden gebeurde dat ook, maar werd dat toen niet geaccepteerd, wat ik eigenlijk wel heel logisch vind. Nu was het toevallig in dit geval de spannendste eilandraad sinds tijden, maar ik vraag me af hoeveel daarvan van tevoren al bekend was bij de makers :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_166429414
Echt op jezelf stemmen zal wel niet mogen lijkt me, afaik nog nooit gezien.
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:52:45 #214
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166429436
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:50 schreef Urb het volgende:
Echt op jezelf stemmen zal wel niet mogen lijkt me, afaik nog nooit gezien.
Maar hoe gaan ze dat weten? Je kan toch gewoon je eigen naam op zo'n briefje zetten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_166429448
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Maar hoe gaan ze dat weten? Je kan toch gewoon je eigen naam op zo'n briefje zetten.
Ze laten het wss altijd aan de camera zien.
En gifjes onder spoiler is kleine moeite hoor. :P
  zaterdag 5 november 2016 @ 11:57:27 #216
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166429480
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 11:54 schreef Urb het volgende:

[..]

Ze laten het wss altijd aan de camera zien.
En gifjes onder spoiler is kleine moeite hoor. :P
de gifjes heb ik niet gezien. daar ben ik enkel mobiel langsgegaan en dat kijkt toch niet zo praktisch.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_166429481
Verkeerde topic.
SOONY
pi_166429621
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:26 schreef Omega het volgende:

[..]

Al was de eerste stem voor Dave, dan zou er al een stemmingsomslag zijn, want dan is er duidelijkheid dat er een complot was. Al die shots daarvoor kun je makkelijk nemen voor dat de stemmen getoond worden. Nergens zie je de groep en het stembriefje tegelijk en ook Dennis zie je niet als hij een stem voor leest.
Juist het op volgorde leggen doen ze niet. De stemmen worden juist in een pot gedaan die pas geopend wordt voor de groep. Ik zou het heel gek vinden als tussen het laatste stembriefje in de pot en het voorlezen even wat productie mensen de stemmen op een volgorde gaan leggen. dan hadden ze ook al gelijk gezien dat die even bezig waren. Wat gek zou zijn als iedereen op Gaby had gestemd.
De shots van Gaby waren duidelijk een reactie op de stembriefjes. Dat zijn geen random shots die voor de stemming even gemaakt zijn. Of ze zouden aan gabi moeten vragen of ze een paar keer wil glimlachen in de camera, alsof dat niet verdacht is. Daarnaast is het allemaal extra werk. Dan moet je ook nog bij elk stembriefje een passende reactie monteren. Dat terwijl als je de stembriefjes op volgorde legt je gelijk de juiste reactie hebt.

Als je na elke stemming de stembus 5 minuten meeneemt om te controleren of alles klopt is het helemaal niet verdacht als je dat deze aflevering ook doet.
pi_166432557
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:26 schreef Omega het volgende:

[..]

Al was de eerste stem voor Dave, dan zou er al een stemmingsomslag zijn, want dan is er duidelijkheid dat er een complot was. Al die shots daarvoor kun je makkelijk nemen voor dat de stemmen getoond worden. Nergens zie je de groep en het stembriefje tegelijk en ook Dennis zie je niet als hij een stem voor leest.
Juist het op volgorde leggen doen ze niet. De stemmen worden juist in een pot gedaan die pas geopend wordt voor de groep. Ik zou het heel gek vinden als tussen het laatste stembriefje in de pot en het voorlezen even wat productie mensen de stemmen op een volgorde gaan leggen. dan hadden ze ook al gelijk gezien dat die even bezig waren. Wat gek zou zijn als iedereen op Gaby had gestemd.
Je moet je in enorme bochten wringen om jouw uitleg te verdedigen en zelfs dan is deze niet waarschijnlijker dan dat ze gewoon de briefjes op volgorde leggen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:10 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

De shots van Gaby waren duidelijk een reactie op de stembriefjes. Dat zijn geen random shots die voor de stemming even gemaakt zijn. Of ze zouden aan gabi moeten vragen of ze een paar keer wil glimlachen in de camera, alsof dat niet verdacht is. Daarnaast is het allemaal extra werk. Dan moet je ook nog bij elk stembriefje een passende reactie monteren. Dat terwijl als je de stembriefjes op volgorde legt je gelijk de juiste reactie hebt.

Als je na elke stemming de stembus 5 minuten meeneemt om te controleren of alles klopt is het helemaal niet verdacht als je dat deze aflevering ook doet.
Dit dus. Ga er maar vanuit dat er bij dat soort opnames ongelofelijk veel moet worden gewacht. De regie die wil controleren of alles wel op beeld staat, een presentator die even niet uit zijn woorden komt en daarom iets overnieuw moet doen etc. Dan kun je als productie prima standaard 15 minuten pakken om de pot te controleren en dan valt het helemaal niet op. Of, als je zo graag vast wil houden aan montage truukjes, dat ze het eilandraad-interviewtje doen nadat er al gestemd is, en in die tijd de stemmen worden geteld.
pi_166432695
20-12 qua stemmen.

Hoe gaat groep Jalou Jessie overhalen? Misschien als groep Jalou iemand mee mag nemen naar winnaarseiland...

Dan is het 15-17...
  Redactie Sport zaterdag 5 november 2016 @ 16:50:15 #221
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166433108
Wat een domme kut die Gaby.

Stap dan gewoon op.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 5 november 2016 @ 16:53:53 #222
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166433163
Overigens gaan Thomas en Jalou het allebei niet volhouden in de grote groep en derhalve krijgen we dus weer een hoop aids van het samensmeltingseiland in de finale. Jessie, Anna, Suzanne :')!!!

Dio is grappig maar geen robinson, Koos komt dan nog het meest in de richting buiten die 2.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166433291
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:17 schreef Nober het volgende:
20-12 qua stemmen.

Hoe gaat groep Jalou Jessie overhalen? Misschien als groep Jalou iemand mee mag nemen naar winnaarseiland...

Dan is het 15-17...
Nouja, ze kunnen het tactisch spelen door op het juiste moment immuniteit te krijgen, proberen de andere groep een kant op te sturen of hun stemmen tactisch inzetten. Het is ook niet zo alsof iedereen de komende eilandraad ineens al z'n stemmen inzet. De personen die menen gebeiteld te zitten zullen wellicht liever hun stemmen bewaren voor verderop in het spel.
pi_166433343
Vergeet de uminiteit niet die ze in het begin gepakt hebben.
  Redactie Sport zaterdag 5 november 2016 @ 17:08:14 #225
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166433350
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:02 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Nouja, ze kunnen het tactisch spelen door op het juiste moment immuniteit te krijgen, proberen de andere groep een kant op te sturen of hun stemmen tactisch inzetten. Het is ook niet zo alsof iedereen de komende eilandraad ineens al z'n stemmen inzet. De personen die menen gebeiteld te zitten zullen wellicht liever hun stemmen bewaren voor verderop in het spel.
Daarom is dit systeem ook zo kut. De sterkeren kunnen niet of nauwelijks tactisch spelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')