abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_167300248
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 00:41 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb op de PS4 nog steeds dat 'ie in het laadscherm blijft hangen als ik een game leave vanuit het end of game scherm. Erg vervelend.
Ook op pc hier.
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:20:49 #252
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167305187
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 18:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Waarom zou je de mondragon sniper boven de selbstlader marksman verkiezen? En waarom de mondragon sniper boven de optical? :P
Mijn redenatie over waarom dat wapen: Mondragon is sneller mee te schieten voor mijn gevoel (en misschien op papier ook wel), herstelt net iets sneller van de recoil van een schot. En omdat de scope wel iets anders is dan de optical. Optical varianten heb ik sowieso een hekel aan.

Gebruik zelf het liefst de storm variant van de Mondragon, sniper variant alleen als er een sniper te lang ergens ligt en ik er door dood ga.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_167305497
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:55 schreef BzP het volgende:
Dikke dikke patch, zie notes

http://pastebin.com/MRYABYZA
Staat deze patch los van content of komt deze tegelijk en wanneer? Is mij niet echt duidelijk namelijk.
pi_167305907
Wat zijn de meningen over de nieuwe map? Vind hem niet geweldig. Veel te open en te groot.
  dinsdag 13 december 2016 @ 19:20:50 #255
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167306779
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:50 schreef Vatta het volgende:
Wat zijn de meningen over de nieuwe map? Vind hem niet geweldig. Veel te open en te groot.
Nog niet heel veel gespeeld maar ben niet zwaar onder de indruk tot nu toe. De kant bij A en B is nog wel te doen als je geen zin hebt om veel meters af te leggen en wat beschutte plekjes wil hebben. De kant bij F en E is wat betreft de hoeveelheid cover stukken zwakker.

Tot nu toe wel best lang mist gehad die bleef hangen, dan is het wel prima te doen. Anders is het gewoon een schiettent wanneer je de heuvel op moet richting C en/of D.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_167315619
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:20 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Mijn redenatie over waarom dat wapen: Mondragon is sneller mee te schieten voor mijn gevoel (en misschien op papier ook wel), herstelt net iets sneller van de recoil van een schot. En omdat de scope wel iets anders is dan de optical. Optical varianten heb ik sowieso een hekel aan.

Gebruik zelf het liefst de storm variant van de Mondragon, sniper variant alleen als er een sniper te lang ergens ligt en ik er door dood ga.
Dit ja, bij nader inzien liever de mondragon storm, maar met de sniper versie kun je lekker snel vuren. Die level 10 selbstlader heeft een te klein magazijn, anders had ik die wel valer gebruikt.
Feel the fuzz!
pi_167364872
Die buff die er zou zijn voor de LMG's in de laatste patch is niet veel van te merken hiero :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
pi_167385553
Ik kan nergens joinen op de PS4?

Ik heb de filters al uitgezet en vind alleen maar lege mappen en als er mensen zijn moet ik wachten of kom ik er niet in?
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 16 december 2016 @ 23:51:24 #259
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_167386967
Juist... m'n hele online soldier is plotseling gereset naar rank 0. Ook m'n K/D helemaal foetsie, maar al m'n weapons en war bonds heb ik wel nog.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_167388273
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 23:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Juist... m'n hele online soldier is plotseling gereset naar rank 0. Ook m'n K/D helemaal foetsie, maar al m'n weapons en war bonds heb ik wel nog.
dan zou je als je opnieuw begint over het algemeen betere stats kunnen halen nu. Wel kut.

Merk wel dat ik het spel sneller zat ben als ik hem opstart, voornamelijk als er niemand online is om een squad mee te vormen.

Gelukkig wel genoeg afwisseling. Waar ik voorheen elke conquest ronde minimaal 10000xp probeerde te halen zit ik nu meer te snipen om telkens mijn langste afstand kill pr te verbreken.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_167393186
Ik dacht dat de Martini Henry one shot kill was binnen ~150m? Keilang scout zitten grinden om dus teleurgesteld te worden -O-
Flesje bier
  zaterdag 17 december 2016 @ 15:32:55 #262
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167394154
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:30 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht dat de Martini Henry one shot kill was binnen ~150m? Keilang scout zitten grinden om dus teleurgesteld te worden -O-
Nee, binnen 30 tot 80 meter. Daarom boeit het ook niet dat er geen scope op zit.

Hier alle stats van de snipers: http://symthic.com/bf1-weapon-charts?recon=1&sort=Class&adsc=DESC, de M1903 is het wapen wat het verste weg een one hit kill is, namelijk van 100 tot 150 meter.

[ Bericht 9% gewijzigd door Catkiller op 17-12-2016 15:49:56 ]
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 17 december 2016 @ 15:54:20 #263
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_167394513
Ze hebben wel de damage aangepast afhankelijk van welk lichaamsdeel je raakt in de patch pas dus zo goed als hij was is hij niet meer. Van wat ik begrijp deed hij dus eerst 100 damage onafhankelijk van welk lichaamsdeel je raakte in die gehele range die ik hierboven noem en nu dus alleen nog in het torso (en een headshot uiteraard).

Ik heb hem zelf niet meer gebruikt na de patch en wist dit niet tot een paar minuten geleden.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_167422998
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:54 schreef Catkiller het volgende:
Ze hebben wel de damage aangepast afhankelijk van welk lichaamsdeel je raakt in de patch pas dus zo goed als hij was is hij niet meer. Van wat ik begrijp deed hij dus eerst 100 damage onafhankelijk van welk lichaamsdeel je raakte in die gehele range die ik hierboven noem en nu dus alleen nog in het torso (en een headshot uiteraard).

Ik heb hem zelf niet meer gebruikt na de patch en wist dit niet tot een paar minuten geleden.
Ik kwam er ook pas achter toen ik toch wel erg vaak even na moest knallen met een pistool....

Jammer, van de hunter Shotgun snap ik het enigszins wel maar de martini vereist toch wel meer skill...
Imo een serieuze fail van de ontwikkelaars.
Feel the fuzz!
pi_167470812
Is er nog bij operations een manier om aan het begin of redelijk aan het begin van een spel te beginnen.

Ik heb gewoon te vaak dat ik al in een bijna afgelopen pot zit met de laatste map ook al. Erg hinderlijk mede door de sowieso al lange laadtijden.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_167471868
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 12:48 schreef spierbal het volgende:
Is er nog bij operations een manier om aan het begin of redelijk aan het begin van een spel te beginnen.

Ik heb gewoon te vaak dat ik al in een bijna afgelopen pot zit met de laatste map ook al. Erg hinderlijk mede door de sowieso al lange laadtijden.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, alhoewel laatste keren kwam ik vaak in potjes terecht die net gestart waren....
pi_167478061
Wat is die eerste van iron walls hectisch hey

Pfff
  dinsdag 20 december 2016 @ 20:55:11 #268
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_167483842
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Wat is die eerste van iron walls hectisch hey

Pfff
Vooral die bunkers zijn pijnlijk klote te cappen als Italiaan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_167492890
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 20:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Vooral die bunkers zijn pijnlijk klote te cappen als Italiaan.
Ik vind die verstoppingen die je daar krijgt soms wel leuk eigenlijk :P

Probeer er stiekem langs te sneaken en dan iedereen in z'n rug jassen :D
Flesje bier
pi_167494102
Nog pc gamers hier? Ik speel het nu een tijdje en ben eindelijk om dat het toch wel een erg toffe battlefield is.

Maar, het zou nog leuker zijn wanneer je met mensen samen kunt spelen. Beetje maffe dingen proberen zoals paarden mee laten liften op een vliegtuig of verzin iets geks, maar ook vooral om wat meer strategisch te kunnen spelen d.m.v. communicatie. Helaas ben ik eigenlijk de enige in mijn vriendengroep die dit spel op de PC speelt, dus daar valt weinig te halen. Vandaar dat ik even een inventarisatie wil doen om te kijken of ik hier nog wat mensen kan vinden.

Ben je 18+, heb je een microfoon, neem je het gamen niet al te serieus en heb je zin in een FOK!ker in je friendslist, voeg me dan toe op Origin (Cpt_KA05) en laat het ook hier dan ff weten ;)
People assume too much.
  woensdag 21 december 2016 @ 11:28:32 #271
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_167494563
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:10 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

Ik kwam er ook pas achter toen ik toch wel erg vaak even na moest knallen met een pistool....

Jammer, van de hunter Shotgun snap ik het enigszins wel maar de martini vereist toch wel meer skill...
Imo een serieuze fail van de ontwikkelaars.
Een serieuze fail ja. Want de andere snipers hebben niet zo'n mechanisme.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 december 2016 @ 11:29:36 #272
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_167494576
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:45 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik vind die verstoppingen die je daar krijgt soms wel leuk eigenlijk :P

Probeer er stiekem langs te sneaken en dan iedereen in z'n rug jassen :D
Klopt. Maar het is haast niet te doen als ze er allemaal in zitten. En dan 2 deurs - infinite grenade spam en een sentry.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_167505139
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 11:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Klopt. Maar het is haast niet te doen als ze er allemaal in zitten. En dan 2 deurs - infinite grenade spam en een sentry.
In dat geval proberen zo veel mogelijk kills te maken met Limpet Charges of Dynamiet. Ik vermaak me wel :P
Flesje bier
pi_167523387
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 11:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Een serieuze fail ja. Want de andere snipers hebben niet zo'n mechanisme.
Wat bedoel je?
Feel the fuzz!
  donderdag 22 december 2016 @ 13:49:40 #275
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_167524919
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:33 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
One shot kill uitzonderingen in sweet spot range.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')