Ook op pc hier.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:41 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb op de PS4 nog steeds dat 'ie in het laadscherm blijft hangen als ik een game leave vanuit het end of game scherm. Erg vervelend.
Mijn redenatie over waarom dat wapen: Mondragon is sneller mee te schieten voor mijn gevoel (en misschien op papier ook wel), herstelt net iets sneller van de recoil van een schot. En omdat de scope wel iets anders is dan de optical. Optical varianten heb ik sowieso een hekel aan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom zou je de mondragon sniper boven de selbstlader marksman verkiezen? En waarom de mondragon sniper boven de optical?
Staat deze patch los van content of komt deze tegelijk en wanneer? Is mij niet echt duidelijk namelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:55 schreef BzP het volgende:
Dikke dikke patch, zie notes
http://pastebin.com/MRYABYZA
Nog niet heel veel gespeeld maar ben niet zwaar onder de indruk tot nu toe. De kant bij A en B is nog wel te doen als je geen zin hebt om veel meters af te leggen en wat beschutte plekjes wil hebben. De kant bij F en E is wat betreft de hoeveelheid cover stukken zwakker.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:50 schreef Vatta het volgende:
Wat zijn de meningen over de nieuwe map? Vind hem niet geweldig. Veel te open en te groot.
Dit ja, bij nader inzien liever de mondragon storm, maar met de sniper versie kun je lekker snel vuren. Die level 10 selbstlader heeft een te klein magazijn, anders had ik die wel valer gebruikt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn redenatie over waarom dat wapen: Mondragon is sneller mee te schieten voor mijn gevoel (en misschien op papier ook wel), herstelt net iets sneller van de recoil van een schot. En omdat de scope wel iets anders is dan de optical. Optical varianten heb ik sowieso een hekel aan.
Gebruik zelf het liefst de storm variant van de Mondragon, sniper variant alleen als er een sniper te lang ergens ligt en ik er door dood ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
dan zou je als je opnieuw begint over het algemeen betere stats kunnen halen nu. Wel kut.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Juist... m'n hele online soldier is plotseling gereset naar rank 0. Ook m'n K/D helemaal foetsie, maar al m'n weapons en war bonds heb ik wel nog.
Nee, binnen 30 tot 80 meter. Daarom boeit het ook niet dat er geen scope op zit.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:30 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht dat de Martini Henry one shot kill was binnen ~150m? Keilang scout zitten grinden om dus teleurgesteld te worden
Ik kwam er ook pas achter toen ik toch wel erg vaak even na moest knallen met een pistool....quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:54 schreef Catkiller het volgende:
Ze hebben wel de damage aangepast afhankelijk van welk lichaamsdeel je raakt in de patch pas dus zo goed als hij was is hij niet meer. Van wat ik begrijp deed hij dus eerst 100 damage onafhankelijk van welk lichaamsdeel je raakte in die gehele range die ik hierboven noem en nu dus alleen nog in het torso (en een headshot uiteraard).
Ik heb hem zelf niet meer gebruikt na de patch en wist dit niet tot een paar minuten geleden.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, alhoewel laatste keren kwam ik vaak in potjes terecht die net gestart waren....quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:48 schreef spierbal het volgende:
Is er nog bij operations een manier om aan het begin of redelijk aan het begin van een spel te beginnen.
Ik heb gewoon te vaak dat ik al in een bijna afgelopen pot zit met de laatste map ook al. Erg hinderlijk mede door de sowieso al lange laadtijden.
Vooral die bunkers zijn pijnlijk klote te cappen als Italiaan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Wat is die eerste van iron walls hectisch hey
Pfff
Ik vind die verstoppingen die je daar krijgt soms wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 20 december 2016 20:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vooral die bunkers zijn pijnlijk klote te cappen als Italiaan.
Een serieuze fail ja. Want de andere snipers hebben niet zo'n mechanisme.quote:Op zondag 18 december 2016 18:10 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas achter toen ik toch wel erg vaak even na moest knallen met een pistool....
Jammer, van de hunter Shotgun snap ik het enigszins wel maar de martini vereist toch wel meer skill...
Imo een serieuze fail van de ontwikkelaars.
Klopt. Maar het is haast niet te doen als ze er allemaal in zitten. En dan 2 deurs - infinite grenade spam en een sentry.quote:Op woensdag 21 december 2016 09:45 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik vind die verstoppingen die je daar krijgt soms wel leuk eigenlijk
Probeer er stiekem langs te sneaken en dan iedereen in z'n rug jassen
In dat geval proberen zo veel mogelijk kills te maken met Limpet Charges of Dynamiet. Ik vermaak me welquote:Op woensdag 21 december 2016 11:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is haast niet te doen als ze er allemaal in zitten. En dan 2 deurs - infinite grenade spam en een sentry.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 21 december 2016 11:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een serieuze fail ja. Want de andere snipers hebben niet zo'n mechanisme.
One shot kill uitzonderingen in sweet spot range.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |