abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170538244
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 09:23 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Ik ook zoiets, maar dan met het geluid van Kingsland op de achtergrond. Het was al beter dan vorig jaar, toen stonden de glazen in de kast tegen elkaar aan te rammelen door de dreun.
Heb alleen de lichtjes gezien ervan, niets van meegekregen voor de rest.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170554725
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 09:23 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Ik ook zoiets, maar dan met het geluid van Kingsland op de achtergrond. Het was al beter dan vorig jaar, toen stonden de glazen in de kast tegen elkaar aan te rammelen door de dreun.
Bleef een kutherrie. Daarnaast: een festival ter ere van de Nederlandse koning "Kingsday" noemen: :')
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  zondag 7 mei 2017 @ 12:02:25 #203
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_170741048
Weer een paar feestdagen verder, iemand nog iets gedaan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_170743160
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 12:02 schreef Ceased2Be het volgende:
Weer een paar feestdagen verder, iemand nog iets gedaan?
Geklust in mijn nieuwe huis ;)
We zijn bijna klaar. Komende week laatste stukjes schilderen, vloer erin.. en dan spullen verhuizen!
Mon 'en!
  zondag 7 mei 2017 @ 13:55:51 #205
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_170743313
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:51 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Geklust in mijn nieuwe huis ;)
We zijn bijna klaar. Komende week laatste stukjes schilderen, vloer erin.. en dan spullen verhuizen!
^O^

Hier ook verhuizingen aan het voorbereiden, maar dan van m'n zussen en m'n moeder.
Hoop gestress, maar a.s. vrijdag gaat de eerste van de 3 over dat zal al wel een stukkie schelen.
pi_170911440
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 13:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

^O^

Hier ook verhuizingen aan het voorbereiden, maar dan van m'n zussen en m'n moeder.
Hoop gestress, maar a.s. vrijdag gaat de eerste van de 3 over dat zal al wel een stukkie schelen.
Alles goed gegaan? ;)

Ik heb inmiddels de Turkse bakker ontdekt. We hadden tot vandaag nog geen werkend gasfornuis. Nu helemaal klaar voor de verhuizing, komende woensdag!
Mon 'en!
pi_170911517
Hallo :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 13 mei 2017 @ 20:41:48 #208
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_170911828
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 20:29 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Alles goed gegaan? ;)

Ik heb inmiddels de Turkse bakker ontdekt. We hadden tot vandaag nog geen werkend gasfornuis. Nu helemaal klaar voor de verhuizing, komende woensdag!
Redelijk :D

Verhuizer had te weinig materieel ingezet (ondanks tig foto's, mails en waarschuwingen van zus dat hij te weiig materieel inzette). Dus dat duurde allemaal effe, maar maandag gaat vrachtwagen 2 rijden om de rest over te brengen.
Duurde uren langer dan verwacht, vrachtwagen was verdwaald in Duitsland zonder navigatie en eigenlijk alles liep wel mis gisteren :')
Uiteindelijk om 01:00 's-nachts klaar en ze waren om 8u 's-ochtends al aan het inladen... hopelijk gaat de volgende zus wat makkelijker :)

jullie succes woensdag!
pi_170941645
Druk gehad met allemaal verjaardagen en weekendjes weg. Met hemelvaart maar eens in de Uilenburg gaan kijken. En met Pinksteren zal er ook wel een biertje ingaan.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')