abonnement Unibet Coolblue
pi_166463803
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:39 schreef Zahreddine het volgende:
De PKK is gewoon een symptoom van de zieke Turkse staat.
Beetje hypocriet om wel achter Assad te staan, maar wel het beleid van Turkije afkeurt, Assad heeft meer doden op zijn geweten dan Erdogan dat heeft.
  zondag 6 november 2016 @ 21:58:53 #177
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166464672
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:27 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Beetje hypocriet om wel achter Assad te staan, maar wel het beleid van Turkije afkeurt, Assad heeft meer doden op zijn geweten dan Erdogan dat heeft.
Dwaal maar van onderwerp af :')
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_166465387
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:31 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoeld, het anti Turkije sentiment is helaas groot in Europa.
Enige waarom de PKK z'n gang kan gaan in West Europa is omdat ze alleen aanslagen plegen op Turken in Turkije en niet op Europese burgers. Anders was de PKK net zo snel verleden tijd als bijvoorbeeld shariaforbelgium.
inderdaad.

een turkse gezegde luidt "bana dokunmayan yilan bin yil yasasin". de slang die mij niet aanraakt mag 1000 jaar leven en dat is precies was europeanen toepassen mbt de pkk. ondanks dat turkse/ koerdische burgers hier afgeperst worden de pkk militanten allemaal in louche zaakjes zitten is de pkk geen prio.

dat geldt overigens niet alleen voor de pkk, maar ook links extremisten die in turkije gezocht worden voor moord mogen hier in europa vrij rondlopen, neem een fehriye erdal DHKPC lid bijvoorbeeld, die een industrieel in turkije heeft helpen vermoorden, want geld stinkt en het communisme is het antwoord je weetz. zieke europese hypocrisie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166465505
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:39 schreef Zahreddine het volgende:
De PKK is gewoon een symptoom van de zieke Turkse staat.
eens en erdogan heeft zijn politieke leven op het spel gewaagd om aan tafel te gaan met hen, wat helaas niet verder is gekomen dan een wapenstilstand, een wapenstilstand dat de PKK met het oog op wat er in syrie allemaal gaande was opportunistisch opgeblazen, want je krijgt uiteraard niet vaak een kans om een staat te stichten, nu of nooit hebben ze gedacht bij de PKK en nu zitten weer in een conflict dat nooit met wapens opgelost kan worden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166465540
de rebellie is een symptoom van het baathistische regime. dat weet jij donders goed.

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:58 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Dwaal maar van onderwerp af :')
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:27 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Beetje hypocriet om wel achter Assad te staan, maar wel het beleid van Turkije afkeurt, Assad heeft meer doden op zijn geweten dan Erdogan dat heeft.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 6 november 2016 @ 22:31:06 #181
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166465672
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2016 22:27 schreef Slayage het volgende:
de rebellie is een symptoom van Salafisme. dat weet jij donders goed.
fixed.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_166465758
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:31 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

fixed.
tuurlijk dude.

de eerste slogans op straat hadden niks met het salafisme of wat dan ook te maken, maar hadden te maken met een waardige leven. net als de slogans in egypte en tunesie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 6 november 2016 @ 22:34:08 #183
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166465779
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2016 22:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

tuurlijk dude.

de eerste slogans op straat hadden niks met het salafisme of wat dan ook te maken, maar hadden te maken met een waardige leven. net als de slogans in egypte en tunesie.
En hebben zij het nu beter?
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_166466052
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2016 22:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

tuurlijk dude.

de eerste slogans op straat hadden niks met het salafisme of wat dan ook te maken, maar hadden te maken met een waardige leven. net als de slogans in egypte en tunesie.
Dat is het mooie dat die geschiedenis (eerste zes maanden) niet te wissen valt. Opvallend feit ook dat men in die eerste demonstraties nog met Syrische vlaggen liep op FSA vlaggen bijv.

Was vorige week bij Syrische vrienden op bezoek uit Hama (provincie)....man man man. Wat hebben die meegemaakt. Hij werkte voor de overheid overigens en was niet perse pro-revolutie, tot de massaslachtingen begonnen op dagelijkse basis (eigen ogen gezien) door toen nog de overheid-thugs. Hij is pas gevlucht met het hele gezin toen de eerste barrelbommen werden gedropt op woonwijken rondom hem.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_166466056
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:12 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Is juist prachtig, laat Amerika die Koerden voor de honderdste keer in hun achterste naaien. Ze gaan voor Raqqah en dat gaat de SDF veel mankracht kosten, *als* zij uiteindelijk Raqqah weten te veroveren op ISIS, dan zijn ze in een zwakke staat met veel verlies (IS gaat hun hoofdstad niet zomaar opgeven). In de tussentijd heeft de SAA Aleppo en wie weet ook Idlib teruggenomen en dan kunnen ze gelijk Raqqah overnemen van de zwakke SDF. SAA is de grote winnaar insh-allah!
een (sunni) moslim die zegt insallah zal assad (de grootste slachter van (sunni) moslims sinds mensheugenis) de grote winnaar zijn :') :') :')

jij slaapt echt heh dude, als het regime dit overleeft, dan zullen ze dat doen als zijnde een vazalstaat van de russen en iraniers. w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166466092
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:34 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

En hebben zij het nu beter?
dwaal maar af :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 6 november 2016 @ 22:43:09 #187
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166466150
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2016 22:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

dwaal maar af :')
Was een antwoord op jouw antwoord over waardig leven. Ik denk niet dat je in Idlib beter af bent dan bijvoorbeeld Latakia of Damascus
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_166466454
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 22:43 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Was een antwoord op jouw antwoord over waardig leven. Ik denk niet dat je in Idlib beter af bent dan bijvoorbeeld Latakia of Damascus
dwaal maar af zoals ik zei.

komt je uiteraard goed uit om vergelijkingen te maken die kant nog wal raken, wie probeer je wijs te maken, dat assad een top leider is die de steun geniet van het syrische volk? je geweten misschien?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 6 november 2016 @ 22:52:53 #189
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166466500
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2016 22:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

dwaal maar af zoals ik zei.

komt je uiteraard goed uit om vergelijkingen te maken die kant nog wal raken, wie probeer je wijs te maken, dat assad een top leider is die de steun geniet van het syrische volk? je geweten misschien?
kant noch wal? leef jij dan liever in Jisr Ash Shoghour of idlib dan in Damascus?
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  zondag 6 november 2016 @ 22:55:19 #190
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_166466580
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:12 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Is juist prachtig, laat Amerika die Koerden voor de honderdste keer in hun achterste naaien. Ze gaan voor Raqqah en dat gaat de SDF veel mankracht kosten, *als* zij uiteindelijk Raqqah weten te veroveren op ISIS, dan zijn ze in een zwakke staat met veel verlies (IS gaat hun hoofdstad niet zomaar opgeven). In de tussentijd heeft de SAA Aleppo en wie weet ook Idlib teruggenomen en dan kunnen ze gelijk Raqqah overnemen van de zwakke SDF. SAA is de grote winnaar insh-allah!
Helaas zo zal het niet gaan, de SDF zullen nooit de stad Raqqa binnentrekken, ze zullen alleen het resterende kalifaat ten noorden van de Eurfraat vernietigen en that's it. De rest mag Liwa Thuwar al-Raqqa oplossen, de SDF zal geel levens opofferen voor zo'n verziekte stad. De Peshmerga gaat immers ook Mosul niet in.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Syria_Rebel_Obs twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:29:09 #SRO - So, repeating : Thuwar #Raqqa and allies to enter #Raqqa. They're prepared for this. For now, they're still at training center (2). reageer retweet
Syria_Rebel_Obs twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:29:56 #SRO - Wrath of the Euphrates operation isn't about #Raqqa contrary to statement can means, but for its countryside, reducing a pocket (3). reageer retweet
Syria_Rebel_Obs twitterde op zondag 06-11-2016 om 21:30:54 #SRO - Liwa Thuwar Raqqa will enter game only when needed : for #Raqqa. For now, training sessions and #US training still ongoing (END). reageer retweet
Say what?
  zondag 6 november 2016 @ 23:23:00 #191
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166467384
MIG29_ twitterde op zondag 06-11-2016 om 22:13:43 Breaking Aleppo Report by MSN that SAA & Allies capture Mutta Hill and other point inside 1070 .My source told me , waite for morning . reageer retweet
watanisy twitterde op zondag 06-11-2016 om 22:40:29 @watanisy (unconfirmed) Tell al-Rakhm now under SAA control reageer retweet
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  zondag 6 november 2016 @ 23:38:38 #192
461196 Stabiel
pi_166467755
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2016 22:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

een (sunni) moslim die zegt insallah zal assad (de grootste slachter van (sunni) moslims sinds mensheugenis) de grote winnaar zijn :') :') :')

jij slaapt echt heh dude, als het regime dit overleeft, dan zullen ze dat doen als zijnde een vazalstaat van de russen en iraniers. w/
Simplistische Turk.

Enig idee hoeveel soennieten aan kant van Assad strijden?
  maandag 7 november 2016 @ 08:57:12 #193
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166470513
Iemand een samenvatting van de afgelopen twee weken? Wb Aleppo, West en Oost Ghouta en Noord-Hama liefst :P.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 7 november 2016 @ 10:36:17 #194
220444 HSG
pi_166471603
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 7 november 2016 @ 17:06:51 #195
453035 justarandomdude
pi_166479597
lmao, Nigerian scammers worden gekker met de dag:

quote:
As-salamu alaykum.

I am Abu Bakr, a rebel leader here in Aleppo Syria, we wish to use these medium to solicit for your indulgent in private issue, my commanders came across two hidden trunk boxes and the content is money in President Bashar Hafez Al-Assad's allies house and we have moved the money out of the war zone with the help of UN medical aids here in Syria, we are looking for a trust worthy person who can receive this money in his/her bank account pending when the war here in my country Syria is over.

If you can be of a help kindly get back to us through this email, if you are not ready for the assistance please and please do not let this be known to the anyone as this may bring division among us.

Yours sincerely.

Abu Bakr.
  maandag 7 november 2016 @ 19:46:58 #196
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166483401
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  maandag 7 november 2016 @ 20:06:46 #197
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166483994
quote:
Ah, Souran dus heroverd de afgelopen weken. Zit de Tiger daar nog? Of weer naar Aleppo?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 7 november 2016 @ 20:08:04 #198
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166484042
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 20:06 schreef Szura het volgende:

[..]

Ah, Souran dus heroverd de afgelopen weken. Zit de Tiger daar nog? Of weer naar Aleppo?
Terug in Aleppo om stad te verdedigen tegen een nieuw JAF offensief dat behoorlijk faalt tot nu toe.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  maandag 7 november 2016 @ 20:09:57 #199
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166484101
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 20:08 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Terug in Aleppo om stad te verdedigen tegen een nieuw JAF offensief dat behoorlijk faalt tot nu toe.
Gelukkig ^O^.

Twee weken zonder Syrië-berichten is wel goed voor je gemoed :P.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 7 november 2016 @ 20:12:18 #200
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166484166
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 20:09 schreef Szura het volgende:

[..]

Gelukkig ^O^.

Twee weken zonder Syrië-berichten is wel goed voor je gemoed :P.
haha ja man, vroeg al af waar je was, dacht dat je misschien in Syrie beland was geraakt :')
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')