abonnement Unibet Coolblue
pi_167266173
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 december 2016 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]

Verder nog wat kerstspul in de gang, rendierhoofd aan de muur en guirlandee met lichtjes buiten. De lichtjes hebben een programma :D
Wat heb je mooie grotere en leuke dingen. En ook veel rood. Dat is voor mij toch het ultieme kerstgevoel O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_167272994
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef Yaku het volgende:
Nou, de boom bij m'n ouders staat ook weer. Wordt langzaam maar zeker een klassieker (nu al het 8e jaar dat wij 'em zo versieren). Weet dat ik tijdens de vakantie de deur waarschijnljk niet uitga omdat het gewoon beregezellig is binnen.

[ afbeelding ]
O+

Geef mij zo'n hal! (onze boom is iets kleiner, maar we gebruiken dezelfde kleuren qua versiering :) )

Hier staat de boom nog onversierd. Zaterdag gehaald, inmiddels wat uitgezakt (oeh..hij is wel een beetje breed... nouja...dan maar zijwaarts er langs op weg naar de keuken. En niet teveel eten met kerst :D ) en deze week er maar eens tegenaan met de versiering. :)
pi_167273197
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:42 schreef Yaku het volgende:
Nou, de boom bij m'n ouders staat ook weer. Wordt langzaam maar zeker een klassieker (nu al het 8e jaar dat wij 'em zo versieren). Weet dat ik tijdens de vakantie de deur waarschijnljk niet uitga omdat het gewoon beregezellig is binnen.


Hij gaat ook mooi op in de kleur van de zitkamer?

Maar...iets anders: Is de hysterische boom van Danny al online want dat is elk jaar voor mij het toonbeeld van overdadig maar ook mooi, vooral wat er allemaal bij gemaakt is.
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 13:35:30 #104
184769 crew  Deisyy
pi_167278203
Mijn kerstboom gisteren _O-

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 12 december 2016 @ 13:54:34 #105
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_167278659
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 12 december 2016 @ 16:49:29 #106
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_167282134
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 12:36 schreef Cat22 het volgende:


Knipperen, faden, discostand, alles kan _O-
Daar wordt ik altijd misselijk van knipperde lichtjes.
pi_167284840
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 13:35 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kerstboom gisteren _O-

[ afbeelding ]
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 12 december 2016 @ 19:45:46 #108
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_167285445
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 18:13 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Zo, het is af O+
Ik vind jou boom echt heel mooi 😍
pi_167288399
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 13:35 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kerstboom gisteren _O-

[ afbeelding ]
Whuutt wtf :') _O- :D
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 22:33:41 #110
184769 crew  Deisyy
pi_167290974
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 19:22 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 21:12 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Whuutt wtf :') _O- :D


Dit was hem donderdag, nog met een lekkere dennengeur, maar sinds zaterdag ging hij steeds meer stinken en gisteren was het niet meer te doen, dus eruit maar weer -O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_167291119
Stinken? Hoe dan?
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 22:38:38 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167291138
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 22:40:48 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167291203
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 19:41 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ja ik was eigenwijs.
En ik moest deze want mooi O+ _O-
Ja erg mooi :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 12 december 2016 @ 22:43:44 #114
184769 crew  Deisyy
pi_167291286
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Stinken? Hoe dan?
Geen idee, misschien heeft er een eland tegen aan staan plassen in het bos :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_167295679
triest maar diep respect voor deze man

12-12-2016

Jongetje sterft in armen van Kerstman



KNOXVILLE - Kerstman-imitator Eric Schmitt-Matzen heeft normaalgesproken een brede glimlach op zijn gezicht, als hij na een optreden weer huiswaarts keert. Maar een emotioneel bezoek aan een terminaal jongetje van vijf jaar, viel hem zo zwaar, dat hij op het punt stond zijn kostuum voorgoed in de kast te hangen. „Ik heb de hele terugweg gehuild.”

Toen een zuster hem een aantal weken geleden vroeg om snel naar het ziekenhuis te komen om een ziek jongetje te bezoeken, zei hij: „Laat me snel even mijn outfit aantrekken”.

Hij had bijna geen tijd om zich om te kleden, maar Eric doet met zijn lange, witte baard, guitige lach, rode wangetjes en zijn vriendelijke ogen al erg denken aan de Kerstman. Binnen een kwartier kwam Eric aan bij het ziekenhuis, om de laatste wens van een vijfjarig jongetje uit te laten komen. Hij wilde nog één keer de Kerstman zien.



’Anders stort ik in’
Aan USAtoday.com vertelt hij: „De zuster had snel een cadeautje gekocht en wilde dat ik die zou geven aan het zieke jongetje. Toen ik in de kamer kwam, zei ik tegen iedereen: ’Als je het niet aankan, ga dan liever weg. Als jullie gaan huilen, stort ik ook in en dan kan ik mijn werk niet doen.’” Iedereen liep naar de gang en keek door de ramen naar het trieste tafereel.

„Dat jochie zag er heel zwak uit, alsof hij elk moment in slaap kon vallen. Ik ging naast hem zitten en zei: ’Ze zeggen dat je Kerstmis gaat missen, dit jaar. Dat kan niet, hoor! Weet je waarom? Jij bent één van mijn elfjes!’ Hij keek op en vroeg me of dat echt waar was. Ik zei: ’Natuurlijk.’ En ik gaf hem zijn cadeau.”

Advertentie

Het jongetje wilde graag weten of Eric hem kon vertellen over de hemel en of hij daar wel terecht zou komen. Hij zei dat het ventje gewoon moest zeggen dat hij een elf van de Kerstman was en dat hij dan zeker zou worden toegelaten.

’Dikke knuffel’
„Hij gaf me een dikke knuffel en vroeg me of ik hem kon helpen. Ik nam hem in mijn armen en voor hij nog iets kon zeggen, stierf hij. Ik heb hem nog even vastgehouden, tot ook voor de ouders duidelijk was dat hij zijn laatste adem had uitgeblazen. Ik gaf de moeder haar zoon en ben vertrokken.”

Eric was zo verdrietig, dat hij eigenlijk nooit meer zijn Kerstman-outfit aan wilde doen. De hele terugweg huilde hij, zo erg dat het zijn zicht belemmerde. Pas na twee weken kon hij weer aan iets anders denken dan dat arme mannetje, dat in zijn armen was gestorven.

Maar hij raapte zichzelf bij elkaar en deed nog een show. „Toen ik al die lachende kinderen zag, voelde het weer goed. Ik realiseerde me dat deze rol bij mij hoort. Voor hen en voor mij.”

(Telegraaf)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_167295850
Mooie kerstboom.
Ja doei.
pi_167307003
pi_167317281
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 09:19 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
triest maar diep respect voor deze man

12-12-2016

Jongetje sterft in armen van Kerstman

[ afbeelding ]

KNOXVILLE - Kerstman-imitator Eric Schmitt-Matzen heeft normaalgesproken een brede glimlach op zijn gezicht, als hij na een optreden weer huiswaarts keert. Maar een emotioneel bezoek aan een terminaal jongetje van vijf jaar, viel hem zo zwaar, dat hij op het punt stond zijn kostuum voorgoed in de kast te hangen. „Ik heb de hele terugweg gehuild.”

Toen een zuster hem een aantal weken geleden vroeg om snel naar het ziekenhuis te komen om een ziek jongetje te bezoeken, zei hij: „Laat me snel even mijn outfit aantrekken”.

Hij had bijna geen tijd om zich om te kleden, maar Eric doet met zijn lange, witte baard, guitige lach, rode wangetjes en zijn vriendelijke ogen al erg denken aan de Kerstman. Binnen een kwartier kwam Eric aan bij het ziekenhuis, om de laatste wens van een vijfjarig jongetje uit te laten komen. Hij wilde nog één keer de Kerstman zien.

[ afbeelding ]

’Anders stort ik in’
Aan USAtoday.com vertelt hij: „De zuster had snel een cadeautje gekocht en wilde dat ik die zou geven aan het zieke jongetje. Toen ik in de kamer kwam, zei ik tegen iedereen: ’Als je het niet aankan, ga dan liever weg. Als jullie gaan huilen, stort ik ook in en dan kan ik mijn werk niet doen.’” Iedereen liep naar de gang en keek door de ramen naar het trieste tafereel.

„Dat jochie zag er heel zwak uit, alsof hij elk moment in slaap kon vallen. Ik ging naast hem zitten en zei: ’Ze zeggen dat je Kerstmis gaat missen, dit jaar. Dat kan niet, hoor! Weet je waarom? Jij bent één van mijn elfjes!’ Hij keek op en vroeg me of dat echt waar was. Ik zei: ’Natuurlijk.’ En ik gaf hem zijn cadeau.”

Advertentie

Het jongetje wilde graag weten of Eric hem kon vertellen over de hemel en of hij daar wel terecht zou komen. Hij zei dat het ventje gewoon moest zeggen dat hij een elf van de Kerstman was en dat hij dan zeker zou worden toegelaten.

’Dikke knuffel’
„Hij gaf me een dikke knuffel en vroeg me of ik hem kon helpen. Ik nam hem in mijn armen en voor hij nog iets kon zeggen, stierf hij. Ik heb hem nog even vastgehouden, tot ook voor de ouders duidelijk was dat hij zijn laatste adem had uitgeblazen. Ik gaf de moeder haar zoon en ben vertrokken.”

Eric was zo verdrietig, dat hij eigenlijk nooit meer zijn Kerstman-outfit aan wilde doen. De hele terugweg huilde hij, zo erg dat het zijn zicht belemmerde. Pas na twee weken kon hij weer aan iets anders denken dan dat arme mannetje, dat in zijn armen was gestorven.

Maar hij raapte zichzelf bij elkaar en deed nog een show. „Toen ik al die lachende kinderen zag, voelde het weer goed. Ik realiseerde me dat deze rol bij mij hoort. Voor hen en voor mij.”

(Telegraaf)
Respect!!!! ~:)
  woensdag 14 december 2016 @ 20:34:53 #119
405257 Fred0w
Life is Music
pi_167329598
Die buitenverlichting gaat tegenwoordig ook nergens meer over :{ ,
zijn daar nog bepaalde regels voor?
  woensdag 14 december 2016 @ 21:10:56 #120
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_167331003




  † In Memoriam † woensdag 14 december 2016 @ 22:52:13 #121
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_167334557


Daar is-ie-weer. Lekker over the top. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_167336040
quote:
wat mooi!
...
  donderdag 15 december 2016 @ 10:31:08 #123
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_167339397
Kerstboom hierzo. Hufterproof vastgemaakt zodat de katten de boom niet kunnen laten omvallen :)



Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_167340091
Ik ben geen sieradendraagster, de boom blijkbaar wel
Goud ook nog eens, tskjes :{w
:P



...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_167340122
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Kerstboom hierzo. Hufterproof vastgemaakt zodat de katten de boom niet kunnen laten omvallen :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')