abonnement Unibet Coolblue
pi_166389821
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166389824
Hier weer verder...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166389880
Is er nog iemand die het daadwerkelijk gelooft? _O- Of speelt iedereen het een beetje mee?

Van 0 dates IRL en talloze doodlopende gesprekken naar 2 dames in 1 weekend die zichzelf ÉN thuis uitnodigen ÉN aangeven gelijk seks te willen? :')
pi_166389915
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:17 schreef Weissman het volgende:
Is er nog iemand die het daadwerkelijk gelooft? _O- Of speelt iedereen het een beetje mee?

Van 0 dates IRL en talloze doodlopende gesprekken naar 2 dames in 1 weekend die zichzelf ÉN thuis uitnodigen ÉN aangeven gelijk seks te willen? :')
Dame 1 was al langer in de planning maar die had steeds er wat tussen, morgen is bevestigd, Date 2 binnen een week ontmoet en afspraak staan... En op zich niet heel gek als ik een studentenstad woon en je woont op jezelf. Best grote aantrekkingskracht blijkbaar. Dit werkt vooralsnog beter dan de kroeg induiken. Online fixen lukt mij wel.
pi_166390111
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dame 1 was al langer in de planning maar die had steeds er wat tussen, morgen is bevestigd, Date 2 binnen een week ontmoet en afspraak staan... En op zich niet heel gek als ik een studentenstad woon en je woont op jezelf. Best grote aantrekkingskracht blijkbaar. Dit werkt vooralsnog beter dan de kroeg induiken. Online fixen lukt mij wel.
Oh ik ben al tijden niet meer in dit topic geweest. Woon je eindelijk op je zelf ja _O_ Hoe bevalt het?
Denk btw niet dat op je zelf een grote aantrekkingskracht is. Maar meer dat niet op je zelf wonen afschrikt.

edit: Wat voor kleur broek doe je aan?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 3 november 2016 @ 13:28:24 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166390124
Geen offtopic gezeur aub O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166390153
Wow wow Wow wat lees ik allemaal. Deezer fixt gewoon meer dan een gemiddeld fokker
pi_166390188
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:28 schreef Samzz het volgende:
Geen offtopic gezeur aub O+.
Sorry, heb al een edit gedaan om het weer on topic te maken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_166390190
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:27 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Oh ik ben al tijden niet meer in dit topic geweest. Woon je eindelijk op je zelf ja _O_ Hoe bevalt het?
Denk btw niet dat op je zelf een grote aantrekkingskracht is. Maar meer dat niet op je zelf wonen afschrikt.
Het is redelijk rustig ja. in je eentje.. dus wel blij met 2 dagen bezoek. Beetje jammer dat het precies achter elkaar is, maar ja als ik het afzeg duurt het vaak weer even voor er een nieuwe datum komt dus dan maar een keer zo.Die van 16 is geen relatiemateriaal, hoe leg ik dat uit aan familie :') Ja ze zit op vwo... doet dit jaar examen...
  donderdag 3 november 2016 @ 13:32:05 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166390206
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Sorry, heb al een edit gedaan om het weer on topic te maken
Thanks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166390417
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Het is redelijk rustig ja. in je eentje.. dus wel blij met 2 dagen bezoek. Beetje jammer dat het precies achter elkaar is, maar ja als ik het afzeg duurt het vaak weer even voor er een nieuwe datum komt dus dan maar een keer zo.Die van 16 is geen relatiemateriaal, hoe leg ik dat uit aan familie :') Ja ze zit op vwo... doet dit jaar examen...
Tinder ken je ze toch van?
Tegenwoordig zit daar de "Delen" functie in, dus DM maar de link van de 23 jarige als het niets wordt :9
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166390487
quote:
3s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tinder ken je ze toch van?
Tegenwoordig zit daar de "Delen" functie in, dus DM maar de link van de 23 jarige als het niets wordt :9
_O-
Lambo of Rekt
pi_166390595
quote:
3s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tinder ken je ze toch van?
Tegenwoordig zit daar de "Delen" functie in, dus DM maar de link van de 23 jarige als het niets wordt :9
Nee die via Paiq :p
  donderdag 3 november 2016 @ 13:59:08 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166390827
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dame 1 was al langer in de planning maar die had steeds er wat tussen, morgen is bevestigd, Date 2 binnen een week ontmoet en afspraak staan... En op zich niet heel gek als ik een studentenstad woon en je woont op jezelf. Best grote aantrekkingskracht blijkbaar. Dit werkt vooralsnog beter dan de kroeg induiken. Online fixen lukt mij wel.
Zie nu eerst maar hoe het gaat voordat je te vroeg juicht.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166391063
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee die via Paiq :p
Ohja Paiq :)

Hebben helaas geen deel functie :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166391466
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:59 schreef yats het volgende:

[..]

Zie nu eerst maar hoe het gaat voordat je te vroeg juicht.
lol kijk yats dan een poging doen om Deezer's succes te downgraden :')
  donderdag 3 november 2016 @ 14:40:31 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166391695
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2016 14:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

lol kijk yats dan een poging doen om Deezer's succes te downgraden :')
Zegt heel wat dat we het een succes noemen dat D plannen heeft om seks te hebben met oa een 16/17 jarige ^O^ ik zie het eerder als wat anders, maar dat terzijde.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_166391841
Als midden 20er seks hebben met iemand van 16-17 :')
Fijn voor deezertje dat 'ie gaat daten en het leuk gaat hebben, maar had dat niet beter met iemand 2-3 jaar ouder kunnen zijn? 16, kom op man...
  donderdag 3 november 2016 @ 15:08:41 #19
416020 K44S
The bearded man
pi_166391998
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:07 schreef Shaar12 het volgende:
Gaat het hier nu nog over :{
Iedereen is overstuur omdat D eens gaat neukon.
Maar ik bemoei niet.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_166392012
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:08 schreef K44S het volgende:

[..]

Iedereen is overstuur omdat D eens gaat neukon.
Maar ik bemoei niet.
Zegt genoeg over ze. Laat ieder lekker doen wat hij/zij fijn vindt. Als ze het samen leuk hebben, dikke prima :)
pi_166392600
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 14:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zegt heel wat dat we het een succes noemen dat D plannen heeft om seks te hebben met oa een 16/17 jarige ^O^ ik zie het eerder als wat anders, maar dat terzijde.
Ik zit al een tijdje mee te lezen en val van de ene verbazing in de andere. Snap al die _O_ 's totaal niet. Ik vind D. nu alleen maar nóg triester dan ik hem al vond. C 'mon, een 16-jarige en nog één die een beetje zwakzinnig overkomt ook. 8)7 Maar goed, dat schijnt jaloezie te (moeten) zijn... prima.

Ik heb ook al een paar keer gelezen dat D. stappen zet. Sorry, maar ik zie dat niet echt (zo). Ja, hij heeft zijn studie afgemaakt en ja, hij is op zichzelf gaan wonen en ja, hij date en nog best vaak ook. Die eerste twee dingen lagen altijd al wel (enigszins) in de lijn der verwachting en qua woning heeft hij ook nog eens ontzettend veel geluk gehad. Daten (of pogingen daartoe) deed hij ook altijd al wel en ook op dat vlak lijkt het meer een kwestie van geluk (een paar 'gekke' meiden te treffen) dan wat anders.

D. is in mijn ogen nog precies dezelfde persoon, nog steeds even onsympathiek en ziet nog steeds niet in dat bepaalde zaken het gevolg van zijn autisme zijn en dat hij vooral dáár eens aan moet gaan werken.

Betwijfel ook of dit verhaal waar is. Niet dat het niet zou kunnen (D. heeft wel vaker 'matches' gehad en er zijn vast 'gekke' meiden genoeg), maar D. heeft al wel eens vaker gelogen, dus tja...

We zullen het wel 'horen.' :') (Dat gezegd hebbende: ik moet wel zeggen dat D. er (flink) op vooruit is gegaan qua FOK! als een dagboek gebruiken; ondanks de aandacht nu, is dat in mijn ogen toch wel een stuk minder geworden ^O^ ).
Tails tell tales
pi_166392660
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:48 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik zit al een tijdje mee te lezen en val van de ene verbazing in de andere. Snap al die _O_ 's totaal niet. Ik vind D. nu alleen maar nóg triester dan ik hem al vond. C 'mon, een 16-jarige en nog één die een beetje zwakzinnig overkomt ook. 8)7 Maar goed, dat schijnt jaloezie te (moeten) zijn... prima.

Ik heb ook al een paar keer gelezen dat D. stappen zet. Sorry, maar ik zie dat niet echt (zo). Ja, hij heeft zijn studie afgemaakt en ja, hij is op zichzelf gaan wonen en ja, hij date en nog best vaak ook. Die eerste twee dingen lagen altijd al wel (enigszins) in de lijn der verwachting en qua woning heeft hij ook nog eens ontzettend veel geluk gehad. Daten (of pogingen daartoe) deed hij ook altijd al wel en ook op dat vlak lijkt het meer een kwestie van geluk (een paar 'gekke' meiden te treffen) dan wat anders.

D. is in mijn ogen nog precies dezelfde persoon, nog steeds even onsympathiek en ziet nog steeds niet in dat bepaalde zaken het gevolg van zijn autisme zijn en dat hij vooral dáár eens aan moet gaan werken.

Betwijfel ook of dit verhaal waar is. Niet dat het niet zou kunnen (D. heeft wel vaker 'matches' gehad en er zijn vast 'gekke' meiden genoeg), maar D. heeft al wel eens vaker gelogen, dus tja...

We zullen het wel 'horen.' :') (Dat gezegd hebbende: ik moet wel zeggen dat D. er (flink) op vooruit is gegaan qua FOK! als een dagboek gebruiken; ondanks de aandacht nu, is dat in mijn ogen toch wel een stuk minder geworden ^O^ ).
goeie post. Helemaal mee eens
pi_166392676
Helemaal mee eens inderdaad.
pi_166393431
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:48 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik zit al een tijdje mee te lezen en val van de ene verbazing in de andere. Snap al die _O_ 's totaal niet. Ik vind D. nu alleen maar nóg triester dan ik hem al vond. C 'mon, een 16-jarige en nog één die een beetje zwakzinnig overkomt ook. 8)7 Maar goed, dat schijnt jaloezie te (moeten) zijn... prima.

Ik heb ook al een paar keer gelezen dat D. stappen zet. Sorry, maar ik zie dat niet echt (zo). Ja, hij heeft zijn studie afgemaakt en ja, hij is op zichzelf gaan wonen en ja, hij date en nog best vaak ook. Die eerste twee dingen lagen altijd al wel (enigszins) in de lijn der verwachting en qua woning heeft hij ook nog eens ontzettend veel geluk gehad. Daten (of pogingen daartoe) deed hij ook altijd al wel en ook op dat vlak lijkt het meer een kwestie van geluk (een paar 'gekke' meiden te treffen) dan wat anders.

D. is in mijn ogen nog precies dezelfde persoon, nog steeds even onsympathiek en ziet nog steeds niet in dat bepaalde zaken het gevolg van zijn autisme zijn en dat hij vooral dáár eens aan moet gaan werken.

Betwijfel ook of dit verhaal waar is. Niet dat het niet zou kunnen (D. heeft wel vaker 'matches' gehad en er zijn vast 'gekke' meiden genoeg), maar D. heeft al wel eens vaker gelogen, dus tja...

We zullen het wel 'horen.' :') (Dat gezegd hebbende: ik moet wel zeggen dat D. er (flink) op vooruit is gegaan qua FOK! als een dagboek gebruiken; ondanks de aandacht nu, is dat in mijn ogen toch wel een stuk minder geworden ^O^ ).
Autisme gaat alleen nooit over, bord voor je kop hebben is onderdeel daarvan. Kortom, met zijn posts zullen we moeten leren leven.

Dating: krijgen jullie nieuwe matches bij Tinder, er zijn ondertussen 2 updates geweest. Vroeg mij af of het een bug is of dat ik lelijk geworden ben :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166393826
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 16:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Autisme gaat alleen nooit over, bord voor je kop hebben is onderdeel daarvan. Kortom, met zijn posts zullen we moeten leren leven.

Dating: krijgen jullie nieuwe matches bij Tinder, er zijn ondertussen 2 updates geweest. Vroeg mij af of het een bug is of dat ik lelijk geworden ben :')

_O-
Ik heb nog wel matches sinds de update. Dus ligt niet perse aan de app
pi_166393829
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 15:48 schreef Forbry het volgende:

Ik heb ook al een paar keer gelezen dat D. stappen zet. Sorry, maar ik zie dat niet echt (zo). Ja, hij heeft zijn studie afgemaakt en ja, hij is op zichzelf gaan wonen en ja, hij date en nog best vaak ook. Die eerste twee dingen lagen altijd al wel (enigszins) in de lijn der verwachting en qua woning heeft hij ook nog eens ontzettend veel geluk gehad. Daten (of pogingen daartoe) deed hij ook altijd al wel en ook op dat vlak lijkt het meer een kwestie van geluk (een paar 'gekke' meiden te treffen) dan wat anders.
Jij vindt binnen een paar maanden afstuderen, op zichzelf wonen en seksdates regelen geen stappen maken? Beetje flauw om dat allemaal neer te zetten als 'geluk'. Toen ik begin dit jaar zijn topics las dacht ik dat hij al die dingen binnen vijf jaar nog niet eens voor elkaar zou krijgen.

Voor de rest snap ik je wel hoor, het achterliggende probleem 'de aansluiting' is nog steeds niet opgelost. Hij zal er ook wel achter komen dat een makkelijke wip hem niet opeens een ander persoon maakt. Ik vind oprecht dat Deezer grote stappen maakt en dat mag dan ook zeker gezegd worden.
  donderdag 3 november 2016 @ 17:04:35 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166393830
Maargoed, daten?
  donderdag 3 november 2016 @ 17:10:38 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166393923
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:04 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, daten?
Ik vanavond. Jij?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166393979
Ik heb al meerdere matches die zelf wel het gesprek beginnen maar vervolgens niet meer antwoorden. Dafuq :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 3 november 2016 @ 17:15:35 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166393997
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vanavond. Jij?
Ben je gek, ik niet :+
pi_166394035
Mijn döner kabap is er klaar voor.

She better be hungry...
pi_166394050
quote:
6s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:17 schreef Weissman het volgende:
Mijn döner kabap is er klaar voor.

She better be hungry...
Ik kom deraan.
Lambo of Rekt
  donderdag 3 november 2016 @ 17:19:13 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166394059
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ben je gek, ik niet :+
He, het had gekund ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 november 2016 @ 17:33:27 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166394306
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

He, het had gekund ;).
Nee joh.
Er is wel iemand van de kroeg die met me uit eten wil. Maar had eerste x afgezegd ivm werk en geen datum meer gehoord :+
  donderdag 3 november 2016 @ 17:34:44 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166394329
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee joh.
Er is wel iemand van de kroeg die met me uit eten wil. Maar had eerste x afgezegd ivm werk en geen datum meer gehoord :+
Misschien wacht ie tot jij een balletje opgooit?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 november 2016 @ 17:35:50 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166394340
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Misschien wacht ie tot jij een balletje opgooit?
Heb gezegd dat ie maar een datum moest doorgeven en hij zegt elke keer dat ie dat gaat doen :P
  donderdag 3 november 2016 @ 17:49:24 #37
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166394543
Wellicht zaterdagavond, spannend!

Beiden een druk weekend en eerder gaat hem ook niet worden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 3 november 2016 @ 18:50:39 #38
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166395645
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:04 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, daten?
Volgende week weer O+
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 3 november 2016 @ 19:22:25 #39
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166396438
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2016 13:17 schreef Weissman het volgende:
Is er nog iemand die het daadwerkelijk gelooft? _O- Of speelt iedereen het een beetje mee?

Van 0 dates IRL en talloze doodlopende gesprekken naar 2 dames in 1 weekend die zichzelf ÉN thuis uitnodigen ÉN aangeven gelijk seks te willen? :')
Nu moet ik zeggen dat ik laatst 2 dates had via Tinder op twee opeenvolgende dagen. Maar dat ging niet om seks. Het kan, maar over geloofwaardigheid kan ik verder weinig zeggen...
pi_166396622
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

_O-
Ik heb nog wel matches sinds de update. Dus ligt niet perse aan de app
Ok, nou bedankt :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166397162
quote:
13s.gif Op donderdag 3 november 2016 14:16 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kom dan zelf met dateverhalen :)
Ik hoef niet meer te daten. Volg dit topic nog wel.

Tot nu toe heb ik aardig gelijk btw met bovenstaande. AL post hij zelf niet maar gaan anderen er mee door :D
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 3 november 2016 @ 20:00:24 #42
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166397647
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:45 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Ik hoef niet meer te daten. Volg dit topic nog wel.

Tot nu toe heb ik aardig gelijk btw met bovenstaande. AL post hij zelf niet maar gaan anderen er mee door :D
deezertje afzeiken is waar dit topic om draait voor veel mensen.

En als deezertje zelf teveel over het zelfde blijft doorgaan grijpen de mods in en nu is het alleen een "genoeg hierover", gaat iedereen vrolijk door en laten de mods het weer gaan
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  donderdag 3 november 2016 @ 20:12:04 #43
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166398026
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 20:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

deezertje afzeiken is waar dit topic om draait voor veel mensen.

En als deezertje zelf teveel over het zelfde blijft doorgaan grijpen de mods in en nu is het alleen een "genoeg hierover", gaat iedereen vrolijk door en laten de mods het weer gaan
Nou, dat is niet de bedoeling. Maar ik heb ook een leven :).

Aantal reacties zijn weg, graag weer ontopic :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 november 2016 @ 20:21:34 #44
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166398347
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok, nou bedankt :')
Ik heb ook nog steeds matches, sorry :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166398504
Volgens mij heb je alleen wat aan deze dting-sites als je vrouw bent.
pi_166398642
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok, nou bedankt :')
Maar tinder is niks aan. Iedereen wil alleen maar sex dates.
  donderdag 3 november 2016 @ 20:32:48 #47
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166398752
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 20:25 schreef Tamabralski het volgende:
Volgens mij heb je alleen wat aan deze dting-sites als je vrouw bent.
Hoezo?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 november 2016 @ 20:44:44 #48
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_166399188
Veel van hier zitten op OKC, en nu heb ik uit nieuwsgierigheid de app geinstalleerd. Maar is deze er alleen in het Engels of kan ik gewoon de taalinstellingen niet vinden :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_166399436
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2016 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Maar tinder is niks aan. Iedereen wil alleen maar sex dates.
Tsja, dat komt denk ik door de naam die het in de VS heeft op gedaan.

Daar doen vrouwen dit inderdaad sneller omdat de publieke opinie over seks zo bekrompen is (iedereen doet het maar je mag er niet publiekelijk voor uitkomen).

Maar goed, die naam is overgewaaid en nu verwachten mannen dat elke match dus klaar ligt.

Die paar godenzonen die door deze app zich inderdaad sufneuken houden de mythe natuurlijk lekker in stand :')

Buiten die paar nymfomane Tinder gebruiksters verpest dit voor jullie :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166401066
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:04 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Jij vindt binnen een paar maanden afstuderen, op zichzelf wonen en seksdates regelen geen stappen maken? Beetje flauw om dat allemaal neer te zetten als 'geluk'. Toen ik begin dit jaar zijn topics las dacht ik dat hij al die dingen binnen vijf jaar nog niet eens voor elkaar zou krijgen.

Voor de rest snap ik je wel hoor, het achterliggende probleem 'de aansluiting' is nog steeds niet opgelost. Hij zal er ook wel achter komen dat een makkelijke wip hem niet opeens een ander persoon maakt. Ik vind oprecht dat Deezer grote stappen maakt en dat mag dan ook zeker gezegd worden.
Elke stap is er één. Nu durf ik meer en spannender te daten omdat ik kan doen en laten wat ik wil, dat zou niet gebeuren als ik nog thuis woonde. Dat ik geen werk heb of sociaal contact (digitaal contact tel ik niet mee) is jammer maar is nog 'in progress'. Op zich heb ik het prima voor elkaar op mijn 25ste. Meiden vinden het ook wel tof :)
pi_166402033
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 21:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Op zich heb ik het prima voor elkaar op mijn 25ste.
Zeker! Een sexdate met een 16 jarige, wat wil je nog meer in je leven
pi_166402222
Hoe ingeburgerd is online daten eigenlijk in jullie omgeving?
pi_166402281
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Hoe ingeburgerd is online daten eigenlijk in jullie omgeving?
Volledig. Een kennis waar ik het niet van verwacht gaf toe zelf ook op Tinder te zitten. Werkelijk iedereen zit erop dus.
  donderdag 3 november 2016 @ 22:17:26 #54
416020 K44S
The bearded man
pi_166402313
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:16 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Volledig. Een kennis waar ik het niet van verwacht gaf toe zelf ook op Tinder te zitten. Werkelijk iedereen zit erop dus.
Hoho. Ik zit er (nog) niet (meer) op
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_166402365
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Hoe ingeburgerd is online daten eigenlijk in jullie omgeving?
Definieer online daten?

Er zit een groot verschil tussen daten met fokkers, contacten op Facebook (dat ene meisje die een keer ook op een verjaardag was) en/ of tinder bv.

Maar online daten, volgens mij is dat de normaalste zaak van de wereld geworden.
Hell To The Liars
  donderdag 3 november 2016 @ 22:19:18 #56
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_166402367
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Hoe ingeburgerd is online daten eigenlijk in jullie omgeving?
Totaal niet eigenlijk :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_166402602
Ik zit niet op tinder... Dus ik snap niet waarom er nog vrouwen op zitten... Ijdele hoop vermoed ik. :7
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166402956
In heel mijn omgeving zijn er een paar die het gebruiken als neuk-app. :') Ik vind het zelf eigenlijk te oppervlakkig om een serieuze date te scoren.
pi_166403059
Neuken via Tinder? Hoe dan :?
  donderdag 3 november 2016 @ 22:49:00 #60
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_166403518
D goed bezig man! Bij elke date een jaartje ouder mikken, en jij komt er wel.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_166403648
Misschien ligt het aan waar je zit. Ik zit in Milaan, 80% van de mannen die ik leuk vind, willen alleen seks. Maar goed, ze zien er wel goed uit
  donderdag 3 november 2016 @ 22:57:57 #62
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166403913
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Hoe ingeburgerd is online daten eigenlijk in jullie omgeving?
Totaal niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 3 november 2016 @ 23:04:09 #63
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166404152
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien ligt het aan waar je zit. Ik zit in Milaan, 80% van de mannen die ik leuk vind, willen alleen seks. Maar goed, ze zien er wel goed uit
Italie.

"Één Frankrijk, twee Duitslanden, maar geen Italiën" zoals Brusselmans ooit dichtte.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166404181
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien ligt het aan waar je zit. Ik zit in Milaan, 80% van de mannen die ik leuk vind, willen alleen seks. Maar goed, ze zien er wel goed uit
Dus als je een keertje zin hebt, kan je er gewoon een uitkiezen ^O^
pi_166405271
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Hoe ingeburgerd is online daten eigenlijk in jullie omgeving?
Iedereen om me heen is verbaasd wanneer ik vertel dat ik mijn vriend in het wild heb ontmoet... volgens mij is online echt de norm geworden voor iedereen. Onder de 50 dan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 4 november 2016 @ 08:24:01 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_166407701
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Hoe ingeburgerd is online daten eigenlijk in jullie omgeving?
Het is normaal, mensen zijn eerder verbaast dat ik m'n vriendin via een dating site heb ontmoet. Niks voor jou zeggenze dan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 4 november 2016 @ 08:26:53 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166407718
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:14 schreef meIIyou het volgende:
Hoe ingeburgerd is online daten eigenlijk in jullie omgeving?
Vrij ingeburgerd. Dat heet, als je zegt iemand online ontmoet te hebben wordt er niet vreemd opgekeken :).

On another note, mijn date was superleuk O+. Lekkere biertjes gedronken, gezellig gekletst en lol gehad, bij mij thuis nog een drankje gedaan en uiteindelijk in bed beland. Zaterdag gaan we uiteten :).

Ik had overigens een zwarte hooggesloten jurk met witte polkadots aan :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 november 2016 @ 08:27:45 #68
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166407725
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Italie.

"Één Frankrijk, twee Duitslanden, maar geen Italiën" zoals Brusselmans ooit dichtte.
^O^
  vrijdag 4 november 2016 @ 08:28:14 #69
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166407730
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2016 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Misschien ligt het aan waar je zit. Ik zit in Milaan, 80% van de mannen die ik leuk vind, willen alleen seks. Maar goed, ze zien er wel goed uit
En die andere 20% wil uit eten en daarna seks?
pi_166407800
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 23:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dus als je een keertje zin hebt, kan je er gewoon een uitkiezen ^O^
Nah, ben niet zo :')
Wou dat ik zo was. Kan niet eens met een vreemde zoenen tijdens avondje uitgaan.
Dus als iemand tips heeft om wat losser te worden, tell me
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:28 schreef clixplicity het volgende:

[..]

En die andere 20% wil uit eten en daarna seks?
Haha 15% denk ik. Ligt aan de leeftijd
pi_166407810
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:37 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nah, ben niet zo :')
Wou dat ik zo was. Kan niet eens met een vreemde zoenen tijdens avondje uitgaan.
Dus als iemand tips heeft om wat losser te worden, tell me

alcohol
  vrijdag 4 november 2016 @ 08:38:50 #72
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166407811
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:37 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nah, ben niet zo :')
Wou dat ik zo was. Kan niet eens met een vreemde zoenen tijdens avondje uitgaan.
Dus als iemand tips heeft om wat losser te worden, tell me

Wil je het wel? Want je moet het natuurlijk niet doen omdat iedereen het doet en iedereen hier in dit topic wanhopig op zoek is naar dates en seks...
pi_166407833
Ik zoek liefde ;(
Tap tap tap
pi_166407870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:38 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Wil je het wel? Want je moet het natuurlijk niet doen omdat iedereen het doet en iedereen hier in dit topic wanhopig op zoek is naar dates en seks...
Ja eigenlijk ergens wel. Niet gelijk seks hoor, maar sommige zijn leuk genoeg om te zoenen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:38 schreef Drug het volgende:

[..]

alcohol
Helpt niet. Drink vaak genoeg dat ik zelfs black out krijg en weinig kan herinneren volgende dag. Ik duw zelfs mannen weg wanneer ze me proberen te zoenen
pi_166407872
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek liefde ;(
Bestaat niet
pi_166407892
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:44 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bestaat niet
Je hebt geen relatie meer?
  vrijdag 4 november 2016 @ 08:47:23 #77
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166407903
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vrij ingeburgerd. Dat heet, als je zegt iemand online ontmoet te hebben wordt er niet vreemd opgekeken :).

On another note, mijn date was superleuk O+. Lekkere biertjes gedronken, gezellig gekletst en lol gehad, bij mij thuis nog een drankje gedaan en uiteindelijk in bed beland. Zaterdag gaan we uiteten :).

Ik had overigens een zwarte hooggesloten jurk met witte polkadots aan :7.
Klinkt goed!
pi_166407905
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek liefde ;(
waarom sad?
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:44 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Helpt niet. Drink vaak genoeg dat ik zelfs black out krijg en weinig kan herinneren volgende dag. Ik duw zelfs mannen weg wanneer ze me proberen te zoenen
misschien zijn de mannen niet in staat je te verleiden zodat je smacht naar een zoen.
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:44 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bestaat niet
haha denk je?
pi_166407910
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:46 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Je hebt geen relatie meer?
Al lang niet meer. (Oke sinds april ofzo)
Single leven bevalt me wel B-)
Geen gezeik, doen wat ik wil doen en wanneer ik het wil _O_
  vrijdag 4 november 2016 @ 08:48:57 #80
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166407920
quote:
Helpt niet. Drink vaak genoeg dat ik zelfs black out krijg en weinig kan herinneren volgende dag. Ik duw zelfs mannen weg wanneer ze me proberen te zoenen
Ook mannen die je leuk en aantrekkelijk vindt en die je op zich wel zou willen zoenen?
pi_166407922
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

On another note, mijn date was superleuk O+. Lekkere biertjes gedronken, gezellig gekletst en lol gehad, bij mij thuis nog een drankje gedaan en uiteindelijk in bed beland. Zaterdag gaan we uiteten :).

Ik had overigens een zwarte hooggesloten jurk met witte polkadots aan :7.
nice
  vrijdag 4 november 2016 @ 08:50:08 #82
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_166407932
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:48 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Al lang niet meer. (Oke sinds april ofzo)
Hee ;) ;) ;)

quote:
Single leven bevalt me wel B-)
Geen gezeik, doen wat ik wil doen en wanneer ik het wil _O_
Oh wacht, laat maar dan -O- :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_166407941
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:47 schreef Drug het volgende:

[..]

waarom sad?

[..]

misschien zijn de mannen niet in staat je te verleiden zodat je smacht naar een zoen.

[..]

haha denk je?
Jawel, soms denk ik zelfs: je bent zo leuk.
Maar toch draai ik me altijd weg als ze me proberen te zoenen :')
Ik denk dat liefde wel bestaat voor sommige mensen, maar misschien niet voor mij :+
pi_166407944
Zo dan: ik zoek liefde *O*
Tap tap tap
pi_166407963
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:50 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jawel, soms denk ik zelfs: je bent zo leuk.
Maar toch draai ik me altijd weg als ze me proberen te zoenen :')
Ik denk dat liefde wel bestaat voor sommige mensen, maar misschien niet voor mij :+
o maar je bent jong toch? wacht maar tot je verliefd wordt :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Zo dan: ik zoek liefde *O*
jeah :D
pi_166407978
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:48 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Ook mannen die je leuk en aantrekkelijk vindt en die je op zich wel zou willen zoenen?
Jep. Ik zoen alleen iemand na een geslaagd date. En seks komt paar maanden later. Wil dat graag veranderen, want ik ben altijd in relaties geweest. Maar ik weet niet hoe :'(
First world problems
  vrijdag 4 november 2016 @ 08:55:15 #87
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_166407996
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:52 schreef Drug het volgende:

[..]

o maar je bent jong toch? wacht maar tot je verliefd wordt :P

[..]

jeah :D
20. Ben al verliefd geweest. Wie weet in de toekomst
pi_166408004
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

20. Ben al verliefd geweest. Wie weet in de toekomst
inderdaad :P

misschien zit je gewoon in een fase dat je er eigenlijk ff niet zo'n behoefte aan hebt
  vrijdag 4 november 2016 @ 08:59:39 #90
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166408045
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:54 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jep. Ik zoen alleen iemand na een geslaagd date. En seks komt paar maanden later. Wil dat graag veranderen, want ik ben altijd in relaties geweest. Maar ik weet niet hoe :'(
First world problems
First world problems inderdaad. Niks mis met hoe jij het doet. Ik ga er zelf heel anders mee om, maar eerlijk gezegd: seks met iemand waar je echt een band en klik mee hebt is veel intenser dan met een wildvreemde die je nog geen dag kent. Ook heel lekker en spannend, maar toch anders.

Hoe je dat verandert.... in hele kleine stapjes? En forceer jezelf niet om dingen te doen die tegen je gevoel ingaan. Het feit dat we in een seksgerichte wereld leven wil niet zeggen dat iedereen daar aan mee moet doen.
pi_166408077
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:54 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Jep. Ik zoen alleen iemand na een geslaagd date. En seks komt paar maanden later. Wil dat graag veranderen, want ik ben altijd in relaties geweest. Maar ik weet niet hoe :'(
First world problems
Hoezo moet je dat veranderen?
Tap tap tap
pi_166408144
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:59 schreef clixplicity het volgende:

[..]

First world problems inderdaad. Niks mis met hoe jij het doet. Ik ga er zelf heel anders mee om, maar eerlijk gezegd: seks met iemand waar je echt een band en klik mee hebt is veel intenser dan met een wildvreemde die je nog geen dag kent. Ook heel lekker en spannend, maar toch anders.

Hoe je dat verandert.... in hele kleine stapjes? En forceer jezelf niet om dingen te doen die tegen je gevoel ingaan. Het feit dat we in een seksgerichte wereld leven wil niet zeggen dat iedereen daar aan mee moet doen.
Ik forceer mezelf inderdaad niet. Oke, wat is mijn volgende baby stap dan? Tell me :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoezo moet je dat veranderen?
Moet niks :P
Maar mijn hart zegt soms ja, mijn hoofd zegt nee. Wil het gewoon proberen en achterkomen hoe het voelt en of het me bevalt. Heb een duwtje nodig denk ik.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 november 2016 @ 09:10:02 #93
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166408167
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:07 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik forceer mezelf inderdaad niet. Oke, wat is mijn volgende baby stap dan? Tell me :D

[..]

Moet niks :P
Maar mijn hart zegt soms ja, mijn hoofd zegt nee. Wil het gewoon proberen en achterkomen hoe het voelt en of het me bevalt. Heb een duwtje nodig denk ik.
Maar als het toch geforceerd zou moeten, dan is het toch niet leuk? Wellicht zit je nu in een fase dat zoiets niet goed aanvoelt, en veranderd dat later wel. Ik ben ook niet zo van meteen seks, leer liever iemand goed kennen, dan is de ervaring ook veel fijner en intenser.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166408187
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:10 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Maar als het toch geforceerd zou moeten, dan is het toch niet leuk? Wellicht zit je nu in een fase dat zoiets niet goed aanvoelt, en veranderd dat later wel. Ik ben ook niet zo van meteen seks, leer liever iemand goed kennen, dan is de ervaring ook veel fijner en intenser.
Het is niet geforceerd, ben gewoon beetje bang omdat ik het nooit gedaan heb denk ik. Want ik wil het wel (zoenen dan, niet seks).
Maar ik snap wat je bedoelt
  vrijdag 4 november 2016 @ 09:18:24 #95
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166408255
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:07 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik forceer mezelf inderdaad niet. Oke, wat is mijn volgende baby stap dan? Tell me :D

Lastig, omdat ik je niet ken... Flirt je wel met mannen? Probeer je hun aandacht te trekken? Doe je je best om er mooi en aantrekkelijk uit te zien? Maak je oogcontact? Heb je online contact met mannen? Praat je met ze over seks? Masturbeer je wel eens?
pi_166408262
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:11 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Het is niet geforceerd, ben gewoon beetje bang omdat ik het nooit gedaan heb denk ik. Want ik wil het wel (zoenen dan, niet seks).
Maar ik snap wat je bedoelt
ja snap wel dat het dan eng is. zou me er gewoon niet te druk om maken, alles komt vanzelf goed
pi_166408283
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:18 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Lastig, omdat ik je niet ken... Flirt je wel met mannen? Probeer je hun aandacht te trekken? Doe je je best om er mooi en aantrekkelijk uit te zien? Maak je oogcontact? Heb je online contact met mannen? Praat je met ze over seks? Masturbeer je wel eens?
Ja ja ja ja ja, allemaal ja.
Ik ben wat mannen noemen een cock tease, alleen wanneer ze de move maken om verder te gaan, ben ik weg ^O^
pi_166408351
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:21 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja ja ja ja ja, allemaal ja.
Ik ben wat mannen noemen een cock tease, alleen wanneer ze de move maken om verder te gaan, ben ik weg ^O^
Wat is een cock tease exact?
pi_166408358
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:21 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja ja ja ja ja, allemaal ja.
Ik ben wat mannen noemen een cock tease, alleen wanneer ze de move maken om verder te gaan, ben ik weg ^O^
spannend dit
pi_166408380
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:26 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Wat is een cock tease exact?
Wat ik zeg dus: flirten, dansen, drankjes aannemen tijdens uitgaan.
Maar wanneer ze denken dat ze me gescoord hebben, ben ik weg _O-
Of goeie gesprekken op tinder, maar meet die mensen niet eens
pi_166408567
Nogmaals bevestiging dat ze komt, slaapt en hapje mee eet. Benieuwd hoe het straks gaat... Ik ga maar eens voorbereiden.
  vrijdag 4 november 2016 @ 09:43:06 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166408577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nogmaals bevestiging dat ze komt, slaapt en hapje mee eet. Benieuwd hoe het straks gaat... Ik ga maar eens voorbereiden.
Weet je al welke jurk je aandoet?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166408578
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nogmaals bevestiging dat ze komt, slaapt en hapje mee eet. Benieuwd hoe het straks gaat... Ik ga maar eens voorbereiden.
Hoe laat gaat dit hele feest starten?
Lambo of Rekt
pi_166408588
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe laat gaat dit hele feest starten?
Rond etenstijd.
pi_166408602
Veel plezier vanavond D. ^O^
pi_166408605
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Weet je al welke jurk je aandoet?
Ja en bijpassende hakken. Wist je trouwens al voor je drankjes uitnodiging thuis dat je met hem in bed wou belanden?
pi_166408610
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:27 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat ik zeg dus: flirten, dansen, drankjes aannemen tijdens uitgaan.
Maar wanneer ze denken dat ze me gescoord hebben, ben ik weg _O-
Of goeie gesprekken op tinder, maar meet die mensen niet eens
Paar maanden later seks en dan ook nog bovenstaand?! Een profiteur :r.

Goede gesprekken en niet daten. Hoe oud ben je? *vroeg hij brutaal
pi_166408622
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nogmaals bevestiging dat ze komt, slaapt en hapje mee eet. Benieuwd hoe het straks gaat... Ik ga maar eens voorbereiden.
Heb je al bekeken dat ze echt een vrouwelijk persoon is? Facebook?
pi_166408642
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:45 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Heb je al bekeken dat ze echt een vrouwelijk persoon is? Facebook?
Ja. en ik heb een camera voor de deur dus alles wat niet lijkt op een vrouw komt er niet in.
pi_166408660
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:27 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat ik zeg dus: flirten, dansen, drankjes aannemen tijdens uitgaan.
Maar wanneer ze denken dat ze me gescoord hebben, ben ik weg _O-
Of goeie gesprekken op tinder, maar meet die mensen niet eens
Dat maakt toch niet uit?
pi_166408667
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ja. en ik heb een camera voor de deur dus alles wat niet lijkt op een vrouw komt er niet in.
Het is een serieuze vraag of je fb hebt gecheckt.
pi_166408692
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Paar maanden later seks en dan ook nog bovenstaand?! Een profiteur :r.

Goede gesprekken en niet daten. Hoe oud ben je? *vroeg hij brutaal
Leeftijd heb ik al eerder genoemd. Paar posts terug.
Ach joh, mensen van tinder willen seks, daarom meet ik ze niet. En heeft toch geen zin, in december ben ik weer terug in Nederland.
En ja, ik heb alleen seks als het wat serieuzer is, hoe ben ik een profiteur :?
Dafuq. Drankjes aannemen is toch normaal?

Doe ff chill voordat je me van alles uitmaakt
pi_166408715
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:50 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Leeftijd heb ik al eerder genoemd. Paar posts terug.
Ach joh, mensen van tinder willen seks, daarom meet ik ze niet. En heeft toch geen zin, in december ben ik weer terug in Nederland.
En ja, ik heb alleen seks als het wat serieuzer is, hoe ben ik een profiteur :?
Dafuq. Drankjes aannemen is toch normaal?

Doe ff chill voordat je me van alles uitmaakt
Drankjes aannemen doe je als je interesse hebt. En dat is niet wegrennen als het te heet onder de voeten wordt.
pi_166408745
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Drankjes aannemen doe je als je interesse hebt. En dat is niet wegrennen als het te heet onder de voeten wordt.
Oh want jij weet er alles van toch?
Ik ren niet letterlijk weg. Ik bedoelde eerder friendzone of wegdraaien als ze me proberen te zoenen
  vrijdag 4 november 2016 @ 09:58:26 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166408796
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ja en bijpassende hakken. Wist je trouwens al voor je drankjes uitnodiging thuis dat je met hem in bed wou belanden?
Ja :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 november 2016 @ 10:05:32 #116
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166408896
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:50 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Leeftijd heb ik al eerder genoemd. Paar posts terug.
Ach joh, mensen van tinder willen seks, daarom meet ik ze niet. En heeft toch geen zin, in december ben ik weer terug in Nederland.
En ja, ik heb alleen seks als het wat serieuzer is, hoe ben ik een profiteur :?
Dafuq. Drankjes aannemen is toch normaal?

Doe ff chill voordat je me van alles uitmaakt
Of je bent een goeie troll of je bent voorzichtiger dan nodig.

Bij een relatie/aantrekkingskracht komt seks kijken tenzij je beiden a-seksueel bent.

Niets mis met een afwachtende houding, maar je laat het overkomen alsof je vooral selectief profiteert van de aandacht maar dan ook de illusie in stand houdt dat iemand iets met je kan opbouwen terwijl je dat moedwillig niet wil.
Dat kunnen mensen vervelend vinden.
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Oh want jij weet er alles van toch?
Ik ren niet letterlijk weg. Ik bedoelde eerder friendzone of wegdraaien als ze me proberen te zoenen
Beide even schadelijk/fout.
Precies ook het selectieve profiteren waar men over valt.
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Weet je al welke jurk je aandoet?
Ik moest lachen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166408915
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja :).
Wat je bent gister ff vlamhard genomen? :D
Lambo of Rekt
pi_166408933
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:50 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Leeftijd heb ik al eerder genoemd. Paar posts terug.
Ach joh, mensen van tinder willen seks, daarom meet ik ze niet. En heeft toch geen zin, in december ben ik weer terug in Nederland.
En ja, ik heb alleen seks als het wat serieuzer is, hoe ben ik een profiteur :?
Dafuq. Drankjes aannemen is toch normaal?

Doe ff chill voordat je me van alles uitmaakt
Haha, ik vind je gewoon een profiteur, wel de voordelen, en dan wegwezen, bah.

Dat je pas na een aantal maanden seks hebt mag je helemaal zelf weten, ik zou daar niet op willen "wachten".

En dat mensen op Tinder alleen seks willen is een grote aanname, zo ervaar ik dat totaal niet. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2016 10:09:04 ]
pi_166408949
verkeerd

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2016 10:09:54 ]
  vrijdag 4 november 2016 @ 10:09:41 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166408951
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat je bent gister ff vlamhard genomen? :D
Dak ging eraf, Eggs :D.

Nee, even serieus. Ik denk dat dit iemand is waar ik een relatie mee wil, ondanks wat strubbelingen (die inmiddels uitgepraat zijn). Dus sja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166408958
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Of je bent een goeie troll of je bent voorzichtiger dan nodig.

Bij een relatie/aantrekkingskracht komt seks kijken tenzij je beiden a-seksueel bent.

Niets mis met een afwachtende houding, maar je laat het overkomen alsof je vooral selectief profiteert van de aandacht maar dan ook de illusie in stand houdt dat iemand iets met je kan opbouwen terwijl je dat moedwillig niet wil.
Dat kunnen mensen vervelend vinden.
Ik ben geen troll
En ik weet dat mannen dat vervelend vinden :')
Het is ook niet dat ik niet meer wil, echt niet, maar zoals het eerder gezegd is, lukt het me op een van andere manier niet. Misschien moet ik het gewoon een keer doen, kan me niks anders bedenken.

Maar over aandacht en illusie heb je gelijk wat betreft tinder. In real life niet.
pi_166408987
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Paar maanden later seks en dan ook nog bovenstaand?! Een profiteur :r.

Goede gesprekken en niet daten. Hoe oud ben je? *vroeg hij brutaal
ninja edit :D
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:50 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

in december ben ik weer terug in Nederland.
je zit in milaan toch? wat ben je aan het doen?
pi_166408997
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, ik vind je gewoon een profiteur, wel de voordelen, en dan wegwezen, bah.

Dat je pas na een aantal maanden seks hebt mag je helemaal zelf weten, ik zou daar niet op willen "wachten".

En dat mensen op Tinder alleen seks willen is een grote aanname, zo ervaar ik dat totaal niet. :)
Mag je vinden.
Dat jij daar niet op wil wachten is prima, don't care, iedereen is anders.
En zo mag je het ervaren, maar in Milaan willen de meeste mannen toch echt seks. Sommige vragen al na 1 minuut gesprek. Ik kan je screenshot zelfs dm'en als je me niet gelooft
  vrijdag 4 november 2016 @ 10:12:58 #124
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166409002
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:10 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik ben geen troll
En ik weet dat mannen dat vervelend vinden :')
Het is ook niet dat ik niet meer wil, echt niet, maar zoals het eerder gezegd is, lukt het me op een van andere manier niet. Misschien moet ik het gewoon een keer doen, kan me niks anders bedenken.

Maar over aandacht en illusie heb je gelijk wat betreft tinder. In real life niet.
Niet alleen mannen. Als ik een vrouw zo zou behandelen kan ik het snel uitzoeken denk ik.

Maar je bent pas 20, dus wellicht hoort het gewoon bij je orientatie. Ik zou iig niet zo snel drankjes aan blijven nemen en teasen als ik bij voorbaat weet dat ik verder niks wil opbouwen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166409014
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:10 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik ben geen troll
En ik weet dat mannen dat vervelend vinden :')
Het nog weten óók en stug doorgaan.. :X :N, ondanks dat je zegt dat je het niet anders "weet" hoe het te doen.. I call bullshit!
pi_166409023
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Of je bent een goeie troll of je bent voorzichtiger dan nodig.

Bij een relatie/aantrekkingskracht komt seks kijken tenzij je beiden a-seksueel bent.

Niets mis met een afwachtende houding, maar je laat het overkomen alsof je vooral selectief profiteert van de aandacht maar dan ook de illusie in stand houdt dat iemand iets met je kan opbouwen terwijl je dat moedwillig niet wil.
Dat kunnen mensen vervelend vinden.

[..]

Beide even schadelijk/fout.
Precies ook het selectieve profiteren waar men over valt.

[..]

Ik moest lachen.
selectief profiteren? wut? dus ze mag geen drankje aannemen, tenzij ze die gast dan ook wil zoenen? ik vind dit heel vreemd
pi_166409043
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 09:49 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Het is een serieuze vraag of je fb hebt gecheckt.
Ja, en daar maak je echt niet uit op dat ze 16/17 is. Dat geef ik haar echt niet. Daar komt ze juist over als een serieuze dame, geen rare foto's.
pi_166409048
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet alleen mannen. Als ik een vrouw zo zou behandelen kan ik het snel uitzoeken denk ik.

Maar je bent pas 20, dus wellicht hoort het gewoon bij je orientatie. Ik zou iig niet zo snel drankjes aan blijven nemen en teasen als ik bij voorbaat weet dat ik verder niks wil opbouwen.
Denk leeftijd inderdaad. Maar drankjes aannemen is normaal in mijn ogen, ik kan toch gewoon leuk met je dansen en flirten? Of betekent drankje tegenwoordig gelijk seks?
Ik snap niet dat jullie het profiteren noemen.
pi_166409059
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:16 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Denk leeftijd inderdaad. Maar drankjes aannemen is normaal in mijn ogen, ik kan toch gewoon leuk met je dansen en flirten? Of betekent drankje tegenwoordig gelijk seks?
Ik snap niet dat jullie het profiteren noemen.
Deel je zelf ook weleens drankjes uit of neem je ze alleen aan?
pi_166409089
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het nog weten óók en stug doorgaan.. :X :N, ondanks dat je zegt dat je het niet anders "weet" hoe het te doen.. I call bullshit!
Dan geloof je het toch lekker niet, reageer dan ook niet als je niks weet te posten :')
Sommige mensen hebben seks na een avond, ik niet. Italiaanse mannen zijn echt gentlemen, en geven drankjes, worden ook niet boos als ik niks meer wil, brengen me zelfs naar de bus.
Alleen mannen van andere landen worden beetje geïrriteerd, jammer dan, een drankje staat niet gelijk aan seks. Dat noem ik pas bullshit
pi_166409113
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:19 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dan geloof je het toch lekker niet, reageer dan ook niet als je niks weet te posten :')
Sommige mensen hebben seks na een avond, ik niet. Italiaanse mannen zijn echt gentlemen, en geven drankjes, worden ook niet boos als ik niks meer wil, brengen me zelfs naar de bus.
Alleen mannen van andere landen worden beetje geïrriteerd, jammer dan, een drankje staat niet gelijk aan seks. Dat noem ik pas bullshit
Maar je wil toch een keer seks hebben na een avond/date of las ik verkeerd?
  vrijdag 4 november 2016 @ 10:21:18 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166409124
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:16 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Denk leeftijd inderdaad. Maar drankjes aannemen is normaal in mijn ogen, ik kan toch gewoon leuk met je dansen en flirten? Of betekent drankje tegenwoordig gelijk seks?
Ik snap niet dat jullie het profiteren noemen.
Dit snap ik ook niet... Ik neem ook wel eens een drankje aan, als dat verwachtingen creëert ligt dat aan de persoon die het drankje aanbiedt, niet aan mij :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166409151
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:20 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Maar je wil toch een keer seks hebben na een avond/date of las ik verkeerd?
Dat is inderdaad wat ik zou willen in sommige gevallen, of in ieder geval geprobeerd hebben. Daarom vroeg ik tips, hoe kan ik kleine stapjes zetten, zonder mezelf zo erg te moeten forceren dat ik me ongemakkelijk ga voelen.
pi_166409165
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:19 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dan geloof je het toch lekker niet, reageer dan ook niet als je niks weet te posten :')
Sommige mensen hebben seks na een avond, ik niet. Italiaanse mannen zijn echt gentlemen, en geven drankjes, worden ook niet boos als ik niks meer wil, brengen me zelfs naar de bus.
Alleen mannen van andere landen worden beetje geïrriteerd, jammer dan, een drankje staat niet gelijk aan seks. Dat noem ik pas bullshit
Ik zeg nergens dat je meteen op een avond seks moet hebben. Het zijn 2 losse dingen, je leest behoorlijk selectief.

Ieder zijn of haar ding, wellicht leer je het nog wel als je ouder wordt.
pi_166409170
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het nog weten óók en stug doorgaan.. :X :N, ondanks dat je zegt dat je het niet anders "weet" hoe het te doen.. I call bullshit!
Alsof een drankje aannemen betekent dat je meteen met elkaar naar bed moet. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:16 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Deel je zelf ook weleens drankjes uit of neem je ze alleen aan?
Boeit dat? Ik snap werkelijk niet dat mensen denken dat een drankje aannemen verplichtingen schept/zou moeten scheppen.

@Samzz, tof! *O* Veel plezier alvast morgen. :)
pi_166409178
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dit snap ik ook niet... Ik neem ook wel eens een drankje aan, als dat verwachtingen creëert ligt dat aan de persoon die het drankje aanbiedt, niet aan mij :).
Precies. Ik flirt wel, maar doe en zeg nooit dingen waardoor de mannen verwachten dat ik met ze naar huis ga. Drankje is gewoon voor de gezelligheid, en in mijn ogen ook normaal tijdens avondje uit. Eigenlijk soort van compliment dat je er goed uitziet en dat diegene jou beter wil leren kennen
pi_166409189
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat je meteen op een avond seks moet hebben. Het zijn 2 losse dingen, je leest behoorlijk selectief.

Ieder zijn of haar ding, wellicht leer je het nog wel als je ouder wordt.
Wat bedoel je dan? Hoe ben ik dan een profiteur als ik drankjes aanneem? Leg het eens uit.
pi_166409236
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:25 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan? Hoe ben ik dan een profiteur als ik drankjes aanneem? Leg het eens uit.
Het gaat niet om de drankjes, het gaat om de manier waarop, je weet al dat je verder niets gaat doen.

Zelf ben ik meer van het geven en nemen en niet alleen maar nemen.

Dat je dat verder normaal vind, dat mag en is je eigen keuze.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2016 10:31:30 ]
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 10:31:53 #139
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166409283
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het gaat niet om de drankjes, het gaat om de manier waarop, je weet al dat je verder niets gaat doen.

Dat je dat verder normaal vind, dat mag en is je eigen keuze.
Oke, dus ze mag dat drankje dan alleen maar aan nemen als ze verder ´wel iets gaat doen´ ?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166409339
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke, dus ze mag dat drankje dan alleen maar aan nemen als ze verder ´wel iets gaat doen´ ?
Dat snap ik dus ook niet. What the fuck wil hij dat ik ga doen :'(
pi_166409341
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het gaat niet om de drankjes, het gaat om de manier waarop, je weet al dat je verder niets gaat doen.

Zelf ben ik meer van het geven en nemen en niet alleen maar nemen.

Dat je dat verder normaal vind, dat mag en is je eigen keuze.
Fijn dat het van je mag. Bedankt
pi_166409370
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:36 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Fijn dat het van je mag. Bedankt
Nou daar moeten we nog even over nadenken (8>
Lambo of Rekt
pi_166409393
Hahahahahaha :')

Mijn god :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166409403
Waar is de AVNZMG-reeks als je het nodig hebt?
pi_166409418
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:40 schreef Weissman het volgende:
Waar is de AVNZMG-reeks als je het nodig hebt?
Nog gedate?
Lambo of Rekt
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 10:42:45 #146
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166409437
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:36 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook niet. What the fuck wil hij dat ik ga doen :'(
Nou, ik snap hem wel degelijk, en ik ben het er gedeeltelijk ook mee eens. Het is afhankelijk wat hij bedoelt met 'iets doen'. Als dat betekent dat je hem direct zn knop tot aan je huig moet nemen alleen maar omdat ie je een glaasje wijn heeft gekocht...bullshit.

Maar er zit wel iets van profiteur in als jij continue drankjes aan neemt, maar nooit een drankje terug geeft. Een drankje is vaak een opening. Want zo iemand komt niet op je toe lopen omdat ie je niet ziet zitten natuurlijk. Als je dan dat drankje aan neemt, goed wetende dat je je daarna omdraait en 'toedeledokie!' roept, of, als het gesprek langer duurt en hij maar blijft kopen en jij zelf nooit een drankje voor jullie koopt, ja, dat is niet geheel netjes.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166409526
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, ik snap hem wel degelijk, en ik ben het er gedeeltelijk ook mee eens. Het is afhankelijk wat hij bedoelt met 'iets doen'. Als dat betekent dat je hem direct zn knop tot aan je huig moet nemen alleen maar omdat ie je een glaasje wijn heeft gekocht...bullshit.

Maar er zit wel iets van profiteur in als jij continue drankjes aan neemt, maar nooit een drankje terug geeft. Een drankje is vaak een opening. Want zo iemand komt niet op je toe lopen omdat ie je niet ziet zitten natuurlijk. Als je dan dat drankje aan neemt, goed wetende dat je je daarna omdraait en 'toedeledokie!' roept, of, als het gesprek langer duurt en hij maar blijft kopen en jij zelf nooit een drankje voor jullie koopt, ja, dat is niet geheel netjes.
Dat is nooit gezegd, en zo doe ik ook helemaal niet. Ik neem ook continue drankjes aan, eentje maar vaak. Maak een leuk praatje, dans een beetje. That's it.
pi_166409547
Ik krijg trouwens net door dat ze voor het invalwerk wat ik deze week deed, vannacht nog mensen zoeken... aantrekkelijke toeslagen. Maar ja heb ik eindelijk eens een date :') En ze willen het liefst voor de middag antwoord, dus kan niet als de date tegenvalt bellen dat ik toch kan... #dilemmas Kost de date mij geen geld, maar indirect wel :')
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 10:52:09 #149
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166409581
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:48 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat is nooit gezegd, en zo doe ik ook helemaal niet. Ik neem ook continue drankjes aan, eentje maar vaak. Maak een leuk praatje, dans een beetje. That's it.
Dat is niet het punt wat ik probeer te maken. Als jij met iemand aan 't praten bent, die je niet kent, en waarvan je al direct weet dat dat 'm niet gaat worden, terwijl je tegelijkertijd ook heel goed weet wáárom die persoon met je komt praten, dan zou je het kunnen aannemen van dat drankje kunnen uitleggen als profiteren want 'gratis drankje'.

Als jij andersom nooit een drankje aanbiedt, oftewel, je neemt wel maar je geeft niet, nou ja, heel erg netjes vind ik dat niet. Ik snap dat de dynamiek zo werkt, ik snap dat mannen 'jagen' en vrouwen, nou ja, niet, maar dat maakt het niet per se ok 'omdat dat nou eenmaal is hoe het werkt'.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 10:53:32 #150
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166409599
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik krijg trouwens net door dat ze voor het invalwerk wat ik deze week deed, vannacht nog mensen zoeken... aantrekkelijke toeslagen. Maar ja heb ik eindelijk eens een date :') En ze willen het liefst voor de middag antwoord, dus kan niet als de date tegenvalt bellen dat ik toch kan... #dilemmas Kost de date mij geen geld, maar indirect wel :')
...wa...wtf? Hoe..wat? Jij, je bent je nu druk aan 't maken over het feit dat de date je geld kost? Dat heb je in een verleden ook al gedaan...jij bent echt een enorme malloot. Ongelofelijk dat DAT is waar jij je druk over maakt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166409609
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

...wa...wtf? Hoe..wat? Jij, je bent je nu druk aan 't maken over het feit dat de date je geld kost? Dat heb je in een verleden ook al gedaan...jij bent echt een enorme malloot. Ongelofelijk dat DAT is waar jij je druk over maakt.
Nee, alleen dat als de date op een andere dag zou zijn ik gewoon 120 euro kan verdienen. Nu kost het mij indirect 120 euro die ik misloop omdat ik als ik geen plannen zou hebben, was gaan werken vannacht. Ze komt al rond etenstijd, maar ik moet voor de middag antwoorden.
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 10:55:33 #152
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166409615
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, alleen dat als de date op een andere dag zou zijn ik gewoon 120 euro kan verdienen. Nu kost het mij indirect 120 euro die ik misloop omdat ik als ik geen plannen zou hebben, was gaan werken vannacht. Ze komt al rond etenstijd, maar ik moet voor de middag antwoorden.
:')

Thank you for proving my point.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166409623
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is niet het punt wat ik probeer te maken. Als jij met iemand aan 't praten bent, die je niet kent, en waarvan je al direct weet dat dat 'm niet gaat worden, terwijl je tegelijkertijd ook heel goed weet wáárom die persoon met je komt praten, dan zou je het kunnen aannemen van dat drankje kunnen uitleggen als profiteren want 'gratis drankje'.

Als jij andersom nooit een drankje aanbiedt, oftewel, je neemt wel maar je geeft niet, nou ja, heel erg netjes vind ik dat niet. Ik snap dat de dynamiek zo werkt, ik snap dat mannen 'jagen' en vrouwen, nou ja, niet, maar dat maakt het niet per se ok 'omdat dat nou eenmaal is hoe het werkt'.
In veel culturen, is een drankje aannemen niet profiteren. Maar mannen zijn gewoon 'heren', niet perse 'jagers'. Het is maar ook hoe je jezelf ziet. Ik verwacht dat iemand met mij komt praten om me beter te leren kennen, niet gelijk voor seks. Samzz heeft het ook al eerder uitgelegd. Maar ieder zijn eigen mening en verwachtingen
  vrijdag 4 november 2016 @ 10:56:05 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166409626
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik krijg trouwens net door dat ze voor het invalwerk wat ik deze week deed, vannacht nog mensen zoeken... aantrekkelijke toeslagen. Maar ja heb ik eindelijk eens een date :') En ze willen het liefst voor de middag antwoord, dus kan niet als de date tegenvalt bellen dat ik toch kan... #dilemmas Kost de date mij geen geld, maar indirect wel :')
Het is heel simpel, wil je daten of wil je werken die avond.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166409634
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:')

Thank you for proving my point.
Ik vind het voornamelijk irritant dat zulke dingen ALTIJD zijn als ik eens wat heb. Ik heb daaaaaaagen niets en dan ineens valt alles samen, zo ook de dates vandaag en morgen.
pi_166409639
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik vind het voornamelijk irritant dat zulke dingen ALTIJD zijn als ik eens wat heb. Ik heb daaaaaaagen niets en dan ineens valt alles samen, zo ook de dates vandaag en morgen.
Grijp nou maar je kans met dat 16 jarige
pi_166409656
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is heel simpel, wil je daten of wil je werken die avond.
Het liefst both. Werk was relaxed. Ze komt rond etenstijd maar om haar voor 22u de deur uit te krijgen en dan zelf halfmoe te gaan werken is ook niet echt een optie.
  vrijdag 4 november 2016 @ 10:59:21 #158
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_166409666
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik vind het voornamelijk irritant dat zulke dingen ALTIJD zijn als ik eens wat heb. Ik heb daaaaaaagen niets en dan ineens valt alles samen, zo ook de dates vandaag en morgen.
Meid, het is wat.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  vrijdag 4 november 2016 @ 11:00:23 #159
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166409676
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Het liefst both. Werk was relaxed. Ze komt rond etenstijd maar om haar voor 22u de deur uit te krijgen en dan zelf halfmoe te gaan werken is ook niet echt een optie.
Wat dacht je van met haar overleggen? Misschien kun je je date naar een andere dag verplaatsen, of misschien wil ze alsnog komen en spreken jullie af dat ze voor een bepaalde tijd naar huis gaat omdat jij moet werken. Zoveel opties.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166409712
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat dacht je van met haar overleggen? Misschien kun je je date naar een andere dag verplaatsen, of misschien wil ze alsnog komen en spreken jullie af dat ze voor een bepaalde tijd naar huis gaat omdat jij moet werken. Zoveel opties.
Ik heb het voorgesteld ja. Morgen staat die andere date al en deze date duurde ook al weken om te plannen ,daarom wou ik ook een extra bevestiging dat het vandaag doorgaat.
pi_166409775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:54 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, alleen dat als de date op een andere dag zou zijn ik gewoon 120 euro kan verdienen. Nu kost het mij indirect 120 euro die ik misloop omdat ik als ik geen plannen zou hebben, was gaan werken vannacht. Ze komt al rond etenstijd, maar ik moet voor de middag antwoorden.
Jij bent echt niet goed :') :')
pi_166409798
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:07 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Jij bent echt niet goed :') :')
Nou ja als je werkloos bent en geen inkomen hebt gaat werk voor... maar als je zoals ik ook geen dates hebt, laat staan kans op seks en nu wel... :') Wat zou de ander doen? Sommige mensen zeggen wel schaamteloos heel laat dates af als ze er zelf beter van worden.
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 11:16:30 #163
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166409926
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou ja als je werkloos bent en geen inkomen hebt gaat werk voor... maar als je zoals ik ook geen dates hebt, laat staan kans op seks en nu wel... :') Wat zou de ander doen? Sommige mensen zeggen wel schaamteloos heel laat dates af als ze er zelf beter van worden.
Jij bent écht een idioot. Maar dan ook écht. Je hebt 100 miljoen kansloze topics geopend met je gezeik over vrouwen en dates en seks, en dan heb je een keer een date (zeg je) en dan laat je dat varen voor 120 euro.

Want wat zij nu denkt is 'hm, dus werken is belangrijker dan ik'. En daar heeft ze dan vol-ko-men gelijk in want dat is exact wat je denkt. Want zelfs al gaat die date niet verplaatst worden én gaat ie door dan zit jij continue te denken 'ik had nu ook 120 euro kunnen verdienen'.

En als er dan geen seks komt (en die komt er niet) dan baal je helemaal als een stekker.

Ongelofelijke mafkees.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166409951
Hoe vaak kan je haar wel niet thuis uitnodigen als je die 120 euro hebt verdiend?
pi_166409985
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:17 schreef Mojo.jojo het volgende:
Hoe vaak kan je haar wel niet thuis uitnodigen als je die 120 euro hebt verdiend?
:') Ze mag er nog geen geld voor vragen hé....

Maar goed, welcome to my life. Nooit wat te doen en dan alles tegelijk. Ik denk er sterk om om de date gewoon door te laten gaan en hoop dan maar dat het het waard was :)
pi_166410048
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

:') Ze mag er nog geen geld voor vragen hé....

Maar goed, welcome to my life. Nooit wat te doen en dan alles tegelijk. Ik denk er sterk om om de date gewoon door te laten gaan en hoop dan maar dat het het waard was :)
Ik bedoel dat je nadat dat geld hebt verdiend vaak/veel/meer boodschappen enzo kunt doen als je gasten krijgt :')

Aan betaalde sex denken met een minderjarige :{w echt ga werken :')

Zorg op zijn minst dat haar ouders weten dat ze bij jou blijft slapen 8-) En dat je eigen moeder weet dat je gasten hebt. :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Mojo.jojo op 04-11-2016 11:30:24 ]
pi_166410132
Gewoon tegen haar zeggen dat ze langs mag komen als ze 120 euro dokt / omdenken.
pi_166410473
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

:') Ze mag er nog geen geld voor vragen hé....

Maar goed, welcome to my life. Nooit wat te doen en dan alles tegelijk. Ik denk er sterk om om de date gewoon door te laten gaan en hoop dan maar dat het het waard was :)
Heb je wel condooms in huis? Of moet je date die ook zelf betalen? :') :')
pi_166410560
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:42 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Heb je wel condooms in huis? Of moet je date die ook zelf betalen? :') :')
Gewoon boterham zakje gebruiken, is goedkoper
  vrijdag 4 november 2016 @ 11:51:45 #170
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166410688
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Gewoon boterham zakje gebruiken, is goedkoper
Of zo'n ikea zakje met sluitstrip, die glijen dan minder makkelijk af. Je hebt ze ook van 6 liter voor de echte Fok!ker.
pi_166410936
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In veel culturen, is een drankje aannemen niet profiteren. Maar mannen zijn gewoon 'heren', niet perse 'jagers'. Het is maar ook hoe je jezelf ziet. Ik verwacht dat iemand met mij komt praten om me beter te leren kennen, niet gelijk voor seks. Samzz heeft het ook al eerder uitgelegd. Maar ieder zijn eigen mening en verwachtingen
Ik snap ook niet waarom hier een probleem van gemaakt wordt. Niemand verplicht deze mannen om een drankje te trakteren. Trouwens mannen die een drankje trakteren aan een vrouw en daarmee 'iets' terug verwachten, hoe kansloos :') Als je een drankje wil trakteren aan iemand, dan moet het juist om het gebaar gaan. Een drankje terug verwachten of een gesprek of een handeling dan is het geen traktatie maar in feite een ongewenste opgedragen lening.

quote:
Deezertje... Waarom altijd die focus op totale onbenullige randzaken...... :')
pi_166411042
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 08:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vrij ingeburgerd. Dat heet, als je zegt iemand online ontmoet te hebben wordt er niet vreemd opgekeken :).

On another note, mijn date was superleuk O+. Lekkere biertjes gedronken, gezellig gekletst en lol gehad, bij mij thuis nog een drankje gedaan en uiteindelijk in bed beland. Zaterdag gaan we uiteten :).
Verlopen zoals voorspeld.

Tsja, alcohol... O-)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:09:25 #173
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166411049
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:03 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom hier een probleem van gemaakt wordt. Niemand verplicht deze mannen om een drankje te trakteren. Trouwens mannen die een drankje trakteren aan een vrouw en daarmee 'iets' terug verwachten, hoe kansloos :') Als je een drankje wil trakteren aan iemand, dan moet het juist om het gebaar gaan. Een drankje terug verwachten of een gesprek of een handeling dan is het geen traktatie maar in feite een ongewenste opgedragen lening.

[..]

Deezertje... Waarom altijd die focus op totale onbenullige randzaken...... :')
Ja, ik vind het niet meer dan normaal als ik met iemand aan het praten ben en ik ga een drankje bestellen dat ik ook voor de ander een drankje haal. Ook buiten een date om, gewoon normaal sociaal gedrag. Iemand een hele avond op mijn kosten laten zuipen is dan weer het andere uiterste (tenzij het goede vriend is die even krap zit).
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:11:16 #174
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166411087
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Verlopen zoals voorspeld.

Tsja, alcohol... O-)
Zoals voorspeld?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166411114
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik krijg trouwens net door dat ze voor het invalwerk wat ik deze week deed, vannacht nog mensen zoeken... aantrekkelijke toeslagen. Maar ja heb ik eindelijk eens een date :') En ze willen het liefst voor de middag antwoord, dus kan niet als de date tegenvalt bellen dat ik toch kan... #dilemmas Kost de date mij geen geld, maar indirect wel :')
Zeg je toch lekker af. Je hebt morgen toch een date. Win-win :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166411223
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:09 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ja, ik vind het niet meer dan normaal als ik met iemand aan het praten ben en ik ga een drankje bestellen dat ik ook voor de ander een drankje haal. Ook buiten een date om, gewoon normaal sociaal gedrag. Iemand een hele avond op mijn kosten laten zuipen is dan weer het andere uiterste (tenzij het goede vriend is die even krap zit).
Dat is met vrienden, maar als ik ergens ben en een wildvreemde gozer biedt me een drankje aan, hoe lullig is het dan om meteen nee te zeggen? Of je neemt het aan, gaat wat kletsen, en je blijkt er toch niet zo'n behoefte aan te hebben. Maar hey, je hebt z'n drankje aangenomen dus dat wordt tongen.
Tap tap tap
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:18:21 #177
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166411241
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zoals voorspeld?
Zoals je vooraf postte zag het er wel uit dat je je sowieso wel zou gaan vermaken. Mooi dat dat gelukt is.

Dry spell hiero. Ik chat wel wat op datingsites maar ik heb de laatste tijd niemand gesproken die me en heel leuk lijkt en die ook wel met mij een drankje wil doen. Helaas, helaas..
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:19:36 #178
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166411258
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat is met vrienden, maar als ik ergens ben en een wildvreemde gozer biedt me een drankje aan, hoe lullig is het dan om meteen nee te zeggen? Of je neemt het aan, gaat wat kletsen, en je blijkt er toch niet zo'n behoefte aan te hebben. Maar hey, je hebt z'n drankje aangenomen dus dat wordt tongen.
Hmpf nee. Gelijk weglopen zou lullig zijn maar verder heb je geen verplichtingen aan iemand die je uit eigen beweging een drankje aanbiedt.
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:20:48 #179
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166411280
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 11:19 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

:') Ze mag er nog geen geld voor vragen hé....

Maar goed, welcome to my life. Nooit wat te doen en dan alles tegelijk. Ik denk er sterk om om de date gewoon door te laten gaan en hoop dan maar dat het het waard was :)
Arme jij. Boohoo :N Kwestie van prioriteiten stellen. Je bent maanden aan het zeiken dat je maar geen dates krijgt...heb je er eindelijk een (als dat al zo is uiteraard - en dan nog heb je het punt van haar leeftijd) ga je weer zeiken om randzaken. Ergste? Ik had al voorspelt dat je met zoiets op de haak zou komen vlak voor de date, of iets soortgelijks na je date. Ben normaal niet zo van de tough love, maar stel je niet aan en kies gewoon datgene wat je het liefste doet..maar ga dan niet achteraf (of vooraf) lopen zeuren over hoe zwaar je leven wel niet is :') Er zijn hier mensen met echte problemen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_166411288
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat is met vrienden, maar als ik ergens ben en een wildvreemde gozer biedt me een drankje aan, hoe lullig is het dan om meteen nee te zeggen? Of je neemt het aan, gaat wat kletsen, en je blijkt er toch niet zo'n behoefte aan te hebben. Maar hey, je hebt z'n drankje aangenomen dus dat wordt tongen.
Tongen?!!?
Dat wordt zuigen aan zijn piemel, denk je dat tongen genoeg is na een drankje? Wat een profiteur ben jij
pi_166411290
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zoals voorspeld?
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2016 10:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Daarna lekker aangeschoten in bed belanden. Komt goed ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166411394
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:21 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Tongen?!!?
Dat wordt zuigen aan zijn piemel, denk je dat tongen genoeg is na een drankje? Wat een profiteur ben jij
Ligt aan het drankje. Colaatje is even voelen, cocktail is een ander verhaal.
Tap tap tap
pi_166411408
Ze wil best korter afspreken... maar ik weet niet of ik dan nog fit genoeg ben om een dienst van 8 uur te draaien :') En dan ben ik bang dat het puur eten wordt en alsnog geen seks. En ik heb me al helemaal geschoren enzo en als ik ergens een hekel aan heb is het dat voor niks gedaan te hebben.
pi_166411549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ze wil best korter afspreken... maar ik weet niet of ik dan nog fit genoeg ben om een dienst van 8 uur te draaien :') En dan ben ik bang dat het puur eten wordt en alsnog geen seks. En ik heb me al helemaal geschoren enzo en als ik ergens een hekel aan heb is het dat voor niks gedaan te hebben.
Hoe fucking triest. Altijd zeiken zeiken zeiken. Daarom heb je ook geen vrienden. :r
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:33:31 #185
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166411550
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ze wil best korter afspreken... maar ik weet niet of ik dan nog fit genoeg ben om een dienst van 8 uur te draaien :') En dan ben ik bang dat het puur eten wordt en alsnog geen seks. En ik heb me al helemaal geschoren enzo en als ik ergens een hekel aan heb is het dat voor niks gedaan te hebben.
Je bent echt een ster in alle sympathie voor je doodmaken ofniet....
pi_166411568
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ze wil best korter afspreken... maar ik weet niet of ik dan nog fit genoeg ben om een dienst van 8 uur te draaien :') En dan ben ik bang dat het puur eten wordt en alsnog geen seks. En ik heb me al helemaal geschoren enzo en als ik ergens een hekel aan heb is het dat voor niks gedaan te hebben.
Wel een verslag posten he?
Maakt niet uit wat er gebeurd.

Nemen wij jouw ervaring mee in ons achterhoofd bij onze eigen dates...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166411587
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:33 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je bent echt een ster in alle sympathie voor je doodmaken ofniet....
Ik heb net werk afgezegd ;(
En mocht er al direct geen klik zijn, heeft me dit wat eurootjes gekost.. maar wel geprobeerd.
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:36:13 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166411596
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:21 schreef Godshand het volgende:

[..]


[..]

Ah. En wat wil je met dat 'aangeschoten in bed belanden' zeggen :P?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166411682
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah. En wat wil je met dat 'aangeschoten in bed belanden' zeggen :P?
Dat dat zou gaan gebeuren ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:42:51 #190
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166411698
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:18 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Zoals je vooraf postte zag het er wel uit dat je je sowieso wel zou gaan vermaken. Mooi dat dat gelukt is.

Dry spell hiero. Ik chat wel wat op datingsites maar ik heb de laatste tijd niemand gesproken die me en heel leuk lijkt en die ook wel met mij een drankje wil doen. Helaas, helaas..
Sowieso :). Maar gisteren was niet de eerste keer dat ik met hem in bed ben beland. Vandaar dat ik de opmerking even niet snapte :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:43:11 #191
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166411705
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat dat zou gaan gebeuren ;)
Maar dat was zonder alcohol ook gebeurd ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Redactie Frontpage vrijdag 4 november 2016 @ 12:46:38 #192
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166411762
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:21 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Tongen?!!?
Dat wordt zuigen aan zijn piemel, denk je dat tongen genoeg is na een drankje? Wat een profiteur ben jij
Dan moet ik jou toch eens snel een drankje aanbieden!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166411791
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb net werk afgezegd ;(
En mocht er al direct geen klik zijn, heeft me dit wat eurootjes gekost.. maar wel geprobeerd.
Door jou kan ik nooit meer uitgaan.

Of lekker gaan slapen. Want ja, vaak genoeg vragen ze mij voor een avond- of nachtdienst!
Nu blijk ik dus slapend 200¤ weg te gooien!

Doe niet zo debiel, er is meer dan geld. De ervaring die je nu gaat opdoen, is meer waard dan die 120¤ die je niet verdiend. Sterker nog, mocht je inderdaad seks krijgen, voel je je daarna fitter en beter zodat je bij de eerstvolgende dienst beter presteert en wellicht vaker gevraagd wordt :)

Een investering voor je fysieke,psychische en arbeidskundige gezondheid! Niet in geld uit te drukken!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166411834
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb net werk afgezegd ;(
En mocht er al direct geen klik zijn, heeft me dit wat eurootjes gekost.. maar wel geprobeerd.
Als je zo gaat denken -O-
Tap tap tap
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:51:24 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166411847
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als je zo gaat denken -O-
Dan kan je inderdaad maar beter niks meer doen :{. Wat een triestheid...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166411855
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Door jou kan ik nooit meer uitgaan.

Of lekker gaan slapen. Want ja, vaak genoeg vragen ze mij voor een avond- of nachtdienst!
Nu blijk ik dus slapend 200¤ weg te gooien!

Doe niet zo debiel, er is meer dan geld. De ervaring die je nu gaat opdoen, is meer waard dan die 120¤ die je niet verdiend. Sterker nog, mocht je inderdaad seks krijgen, voel je je daarna fitter en beter zodat je bij de eerstvolgende dienst beter presteert en wellicht vaker gevraagd wordt :)

Een investering voor je fysieke,psychische en arbeidskundige gezondheid! Niet in geld uit te drukken!
Weet ik, maar is makkelijker als je gewoon de luxe van een vast inkomen hebt. Voor mij is 120 euro toch 120 euro extra op 0 inkomen. Maar ik wil ook wel eens wat ervaring op doen bij de vrouwtjes, dus als ik het nu zou afslaan of zou verkorten, loop ik die kans mis en wie weet hoe lang het duurt voor ik weer zulke meiden tref...
pi_166411857
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:47 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ben je stiekem een vrouw? Wat een gejank zeg...
Doe niet so seksistisch, ben beledigd. We janken heus niet zoveel
  Redactie Frontpage vrijdag 4 november 2016 @ 12:53:21 #198
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166411876
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Doe niet so seksistisch, ben beledigd. We janken heus niet zoveel
Oke, de echte vrouwen hier janken juist totaal niet, alleen de dramaqueen die ik quitte doet dat...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:53:23 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166411877
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Weet ik, maar is makkelijker als je gewoon de luxe van een vast inkomen hebt. Voor mij is 120 euro toch 120 euro extra op 0 inkomen. Maar ik wil ook wel eens wat ervaring op doen bij de vrouwtjes, dus als ik het nu zou afslaan of zou verkorten, loop ik die kans mis en wie weet hoe lang het duurt voor ik weer zulke meiden tref...
Je hebt besloten te gaan daten. Mooi. Dan kun je nu wel ophouden over het economische aspect en je ontopic op je date richten ;)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:53:59 #200
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166411885
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik krijg trouwens net door dat ze voor het invalwerk wat ik deze week deed, vannacht nog mensen zoeken... aantrekkelijke toeslagen. Maar ja heb ik eindelijk eens een date :') En ze willen het liefst voor de middag antwoord, dus kan niet als de date tegenvalt bellen dat ik toch kan... #dilemmas Kost de date mij geen geld, maar indirect wel :')
Ik zou voor zekerheid kiezen en even lekker bijverdienen vannacht!
pi_166411895
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Weet ik, maar is makkelijker als je gewoon de luxe van een vast inkomen hebt. Voor mij is 120 euro toch 120 euro extra op 0 inkomen. Maar ik wil ook wel eens wat ervaring op doen bij de vrouwtjes, dus als ik het nu zou afslaan of zou verkorten, loop ik die kans mis en wie weet hoe lang het duurt voor ik weer zulke meiden tref...
De tandjes.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage vrijdag 4 november 2016 @ 12:54:49 #202
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166411901
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:53 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Ik zou voor zekerheid kiezen en even lekker bijverdienen vannacht!
Inderdaad, lijkt me vooral prettig voor degene met wie je op date zou gaan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166411906
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:54 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Inderdaad, lijkt me vooral prettig voor degene met wie je op date zou gaan.
Voor alle betrokkenen ja.
Tap tap tap
pi_166411923
Ik hem al staan bij dat meisje. 'Ja ik kon eigenlijk bijverdienen vanavond maar ik doe liever ervaring op met een grietje dus hier ben ik, hihi, al kon ik het geld goed gebruiken, dus als dat geen batsen wordt vanavond, dan kost het me een hoop geld.'
Tap tap tap
pi_166411926
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Voor alle betrokkenen ja.
En nu maar hopen dat ik morgen niet post: geen sex gehad, saaie bedoeling.
  vrijdag 4 november 2016 @ 12:57:00 #206
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166411942
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat ik morgen niet post: geen sex gehad, saaie bedoeling.
Ga nu eens voor de ervaring. Mijn god :'(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Redactie Frontpage vrijdag 4 november 2016 @ 12:57:15 #207
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166411947
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat ik morgen niet post: geen sex gehad, saaie bedoeling.
Het feit dat je een date alleen geslaagd vindt wanneer er seks plaatsvindt zegt in mijn ogen al genoeg...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166411948
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat ik morgen niet post: geen sex gehad, saaie bedoeling.
Zonder seks kan het ook een leuke avond worden toch?
pi_166411971
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ga nu eens voor de ervaring. Mijn god :'(.
Welke ervaring?! Ik heb heus wel vaker afgesproken bij een meid thuis, alleen dan eindigde het vaak zonder seks. En ja ik weet als ik 100% seks wil gewoon naar de 'dames' moet gaan maar dat doe ik niet, dat valt letterlijk en figuurlijk vies tegen.
pi_166411976
'Seks gehad, saaie bedoeling.'
Tap tap tap
  Redactie Frontpage vrijdag 4 november 2016 @ 12:59:03 #211
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166411981
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:58 schreef CherryLips het volgende:
'Seks gehad, saaie bedoeling.'
_O-
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166411985
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:57 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Zonder seks kan het ook een leuke avond worden toch?
Ik heb bijna elke date een leuke avond hoor, alleen wanneer er dan geen vervolgdate komt baal ik weer. Dus ik zou graag snel progressie willen zien.
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:00:02 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166411996
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Welke ervaring?! Ik heb heus wel vaker afgesproken bij een meid thuis, alleen dan eindigde het vaak zonder seks. En ja ik weet als ik 100% seks wil gewoon naar de 'dames' moet gaan maar dat doe ik niet, dat valt letterlijk en figuurlijk vies tegen.
De ervaring van ongecompliceerd daten zonder verwachtingen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:00:17 #214
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166411999
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Welke ervaring?! Ik heb heus wel vaker afgesproken bij een meid thuis, alleen dan eindigde het vaak zonder seks. En ja ik weet als ik 100% seks wil gewoon naar de 'dames' moet gaan maar dat doe ik niet, dat valt letterlijk en figuurlijk vies tegen.
...en kost al gauw 120 euro
pi_166412009
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

De ervaring van ongecompliceerd daten zonder verwachtingen.
Die heb ik dus vaker, maar 0 contact na de date zorgt dan weer voor een deuk in mijn zelfvertrouwen.
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:00:41 #216
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166412010
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat ik morgen niet post: geen sex gehad, saaie bedoeling.
Een avond is zo saai als de zwakste schakel in het geheel.

Ik ga er maar vanuit dat je niet begrijpt wat ik bedoel, dus eigenlijk is dit zonde van de 35 seconden die ik aan het typen besteed heb... Krijg ik een refund?
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 13:01:28 #217
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166412020
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:58 schreef CherryLips het volgende:
'Seks gehad, saaie bedoeling.'
Dat is wat ZIJ dan zegt ja :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik hem al staan bij dat meisje. 'Ja ik kon eigenlijk bijverdienen vanavond maar ik doe liever ervaring op met een grietje dus hier ben ik, hihi, al kon ik het geld goed gebruiken, dus als dat geen batsen wordt vanavond, dan kost het me een hoop geld.'
Ik heb hier net heel smakelijk om gelachen. Thx! :D ^O^
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:02:27 #218
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166412036
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Die heb ik dus vaker, maar 0 contact na de date zorgt dan weer voor een deuk in mijn zelfvertrouwen.
Ik geloof, nav je posts op FOK!, niet dat je date zonder verwachtingen.

Maar goed, je weet dat de kans bestaat dat je vanavond wel seks hebt. Chapeau. Nu stoppen met janken over je mogelijk misgelopen 120 euro als je geen seks hebt gehad. Het is ultiem triest.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 13:02:28 #219
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166412037
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Die heb ik dus vaker, maar 0 contact na de date zorgt dan weer voor een deuk in mijn zelfvertrouwen.
Dan heb je die dus helemaal niet |:( Als er een deuk in je zelfvertrouwen komt van iets qua daten dan ben je dus per definitie al niet 'ongecompliceerd en zonder verwachtingen' aan 't daten.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:02:52 #220
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166412040
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

De ervaring van ongecompliceerd daten zonder verwachtingen.
Hier zit echt wel wat in. Makkelijker gezegd dan gedaan bovendien én misschien wel hét geheim voor een geweldige avond.
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:03:46 #221
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166412051
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:02 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Hier zit echt wel wat in. Makkelijker gezegd dan gedaan bovendien én misschien wel hét geheim voor een geweldige avond.
Tuurlijk. Maar er is nog een verschil tussen realistische verwachtingen en gewoon utopisch denken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:07:04 #222
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166412110
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:02 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Hier zit echt wel wat in. Makkelijker gezegd dan gedaan bovendien én misschien wel hét geheim voor een geweldige avond.
Si. En als je al wat moet verwachten is het dat je iemand wat beter leert kennen. Een relatie is toch ook de connectie die je met iemand maakt en niet alleen maar de winst in seks en dingen die hij/zij voor je doet...

Maar D heeft het weer voor elkaar, het is weer een persoonlijk krastopic geworden..
pi_166412165
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:07 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Si. En als je al wat moet verwachten is het dat je iemand wat beter leert kennen. Een relatie is toch ook de connectie die je met iemand maakt en niet alleen maar de winst in seks en dingen die hij/zij voor je doet...

Maar D heeft het weer voor elkaar, het is weer een persoonlijk krastopic geworden..
Alleen krassen we nu met z'n allen in zijn arm.
Tap tap tap
  vrijdag 4 november 2016 @ 13:11:00 #224
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166412184
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:07 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Si. En als je al wat moet verwachten is het dat je iemand wat beter leert kennen. Een relatie is toch ook de connectie die je met iemand maakt en niet alleen maar de winst in seks en dingen die hij/zij voor je doet...

Maar D heeft het weer voor elkaar, het is weer een persoonlijk krastopic geworden..
Waar we allemaal aan meedoen :).

Laten we het weer over echt daadwerkelijk daten hebben.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166413063
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:41 schreef EggsTC het volgende:

Nog gedate?
Ja.

Na 2 kopjes thee, samen lachen en wat geknuffel ben ik in slaap gevallen.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2016 14:19:36 ]
pi_166413170
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 12:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Welke ervaring?! Ik heb heus wel vaker afgesproken bij een meid thuis, alleen dan eindigde het vaak zonder seks. En ja ik weet als ik 100% seks wil gewoon naar de 'dames' moet gaan maar dat doe ik niet, dat valt letterlijk en figuurlijk vies tegen.
Daarom heb ik een hekel aan mannen waarbij op de eerste date de focus enkel op seks ligt. Alsof het gesprek ervoor, de sfeer en de klik voor meer niet meer belangrijk is. Ik kan dat vooraf niet bepalen. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_166413488
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Daarom heb ik een hekel aan mannen waarbij op de eerste date de focus enkel op seks ligt. Alsof het gesprek ervoor, de sfeer en de klik voor meer niet meer belangrijk is. Ik kan dat vooraf niet bepalen. :)
Die ander ook niet :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166413519
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Daarom heb ik een hekel aan mannen waarbij op de eerste date de focus enkel op seks ligt. Alsof het gesprek ervoor, de sfeer en de klik voor meer niet meer belangrijk is. Ik kan dat vooraf niet bepalen. :)
Ik heb er ook een hekel aan. Er is meer dan seks. Stel je komt dan iemand tegen waarmee de rest goed mee zit maar dan kapt hij misschien nog af omdat er geen seks is geweest! En in de relatie komt de seks dan heus wel.

Maarja dat is ook persoonlijk

[ Bericht 2% gewijzigd door Vimbavimba op 04-11-2016 14:36:07 ]
FOK! is net een groot tijdschrift
  Redactie Frontpage vrijdag 4 november 2016 @ 14:38:05 #229
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166413687
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:03 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Daarom heb ik een hekel aan mannen waarbij op de eerste date de focus enkel op seks ligt. Alsof het gesprek ervoor, de sfeer en de klik voor meer niet meer belangrijk is. Ik kan dat vooraf niet bepalen. :)
Ik kan best goed zonder seks op de 1e-2e-3e-4e-5e etc date... waarom zou dat direct moeten? Ik bouw liever een goede band op met iemand voordat ik seks met haar heb.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166413728
Hoe kijken eigenlijk jullie tegen het sexgebeuren aan? Ik persoonlijk pas in relatie. Maja vind het persoonlijk moeilijk om mezelf gelijk bloot te geven. Dus na een band pas zegmaar.
FOK! is net een groot tijdschrift
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:42:59 #231
416020 K44S
The bearded man
pi_166413751
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:41 schreef Vimbavimba het volgende:
Hoe kijken eigenlijk jullie tegen het sexgebeuren aan? Ik persoonlijk pas in relatie. Maja vind het persoonlijk moeilijk om mezelf gelijk bloot te geven. Dus na een band pas zegmaar.
Zou mij niet zo veel uitmaken.
Met m'n ex had ik in de relatie binnen een maand seks.
Bij een voormalige date had ik bij nacht 2, seks.

Als de klik en de kans zich voordoet, waarom niet.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_166413755
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die ander ook niet :)
Sommige blijkbaar wel :P Beginnen ze hun gesprek heel goed (dus allereerste gesprek), interesse, uren praten en dan gaan ze over tot "Dus als je deze week vrije uren heb, ik woon 5 min. van je campus ;) " en sturen ze een foto van hun glijmiddel dat klaarstaat. :{

Ik denk dat er dan ook bepaalde verwachtingen zijn... En niet gewoon een drankje drinken :@
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_166413777
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:43 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Sommige blijkbaar wel :P Beginnen ze hun gesprek heel goed (dus allereerste gesprek), interesse, uren praten en dan gaan ze over tot "Dus als je deze week vrije uren heb, ik woon 5 min. van je campus ;) " en sturen ze een foto van hun glijmiddel dat klaarstaat. :{

Ik denk dat er dan ook bepaalde verwachtingen zijn... En niet gewoon een drankje drinken :@
haha onvoorstelbaar dit
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:50:29 #234
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_166413872
Ach. Ook zat vrouwen die gelijk seks willen.
Had net op Paiq iemand die op een van mijn vragen van mijn quiz "Wil je neuken?" antwoordde :') _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 november 2016 @ 14:51:17 #235
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166413883
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:41 schreef Vimbavimba het volgende:
Hoe kijken eigenlijk jullie tegen het sexgebeuren aan? Ik persoonlijk pas in relatie. Maja vind het persoonlijk moeilijk om mezelf gelijk bloot te geven. Dus na een band pas zegmaar.
Seks is voor mij belangrijk op het moment dat beiden in de relatie daar klaar voor zijn. Juist als je gevoelens voor de andere sterk zijn zou je begrip moeten hebben voor het feit dat die persoon er nog niet klaar voor is.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 4 november 2016 @ 14:58:20 #236
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166414013
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 13:58 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ja.

Na 2 kopjes thee, samen lachen en wat geknuffel ben ik in slaap gevallen.
Zit er meer in, denk je?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:01:31 #237
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166414085
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:41 schreef Vimbavimba het volgende:
Hoe kijken eigenlijk jullie tegen het sexgebeuren aan? Ik persoonlijk pas in relatie. Maja vind het persoonlijk moeilijk om mezelf gelijk bloot te geven. Dus na een band pas zegmaar.
Als het gebeurd, gebeurd het. Ik ga niet op een relatie wachten, maar stuur er ook niet direct op aan. Een date is voor mij in ieder geval niet mislukt als hij niet in seks eindigt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166414100
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:38 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik kan best goed zonder seks op de 1e-2e-3e-4e-5e etc date... waarom zou dat direct moeten? Ik bouw liever een goede band op met iemand voordat ik seks met haar heb.
Dit ^O^
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 15:03:56 #239
442397 UitStraling
pi_166414128
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:38 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik kan best goed zonder seks op de 1e-2e-3e-4e-5e etc date... waarom zou dat direct moeten? Ik bouw liever een goede band op met iemand voordat ik seks met haar heb.
Ik neuk liever voordat ik een goede band met iemand heb, lijkt me iets gezonder
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:08:34 #240
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166414205
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:50 schreef KaBuf het volgende:
Ach. Ook zat vrouwen die gelijk seks willen.
Had net op Paiq iemand die op een van mijn vragen van mijn quiz "Wil je neuken?" antwoordde :') _O-
weet t even niet meer kan zich dit niet voorstellen en gelooft je nu niet
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:11:47 #241
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_166414286
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:08 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

weet t even niet meer kan zich dit niet voorstellen en gelooft je nu niet
Spreek je nu in derde persoon over jezelf of...?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:17:15 #242
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166414413
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:41 schreef Vimbavimba het volgende:
Hoe kijken eigenlijk jullie tegen het sexgebeuren aan? Ik persoonlijk pas in relatie. Maja vind het persoonlijk moeilijk om mezelf gelijk bloot te geven. Dus na een band pas zegmaar.
Ik vind seks niet het allerbelangrijkste en vind een klik veel fijner..helemaal als je nog in het proces zet van elkaar te leren kennen. Seks komt vanzelf wel als het contact goed loopt. Ben gewoon zo'n ouderwets persoon die liever alleen seks heeft als het echt richting een relatie gaat. Niet iemand van de losse dates puur om te kunnen neuken. Seks is sowieso zoveel fijner met iemand met wie je echt een klik hebt. Nu heb ik het geluk gehad dat mijn eerste echt serieuze date al meteen raak was (nu 6 jaar samen), maar voor hem dacht ik er precies hetzelfde over. Zal je verbazen hoeveel mensen afhaken omdat ze op date 1 of 2 geen seks krijgen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_166414614
Dame 2 vraagt nu of ik morgen naar haar wil komen... anderhalf uur verderop...
pi_166414693
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind seks niet het allerbelangrijkste en vind een klik veel fijner..helemaal als je nog in het proces zet van elkaar te leren kennen. Seks komt vanzelf wel als het contact goed loopt. Ben gewoon zo'n ouderwets persoon die liever alleen seks heeft als het echt richting een relatie gaat. Niet iemand van de losse dates puur om te kunnen neuken. Seks is sowieso zoveel fijner met iemand met wie je echt een klik hebt. Nu heb ik het geluk gehad dat mijn eerste echt serieuze date al meteen raak was (nu 6 jaar samen), maar voor hem dacht ik er precies hetzelfde over. Zal je verbazen hoeveel mensen afhaken omdat ze op date 1 of 2 geen seks krijgen.
Meh :(. Heb dat helaas meegemaakt. Ik persoonlijk zou er niet om afhaken. En nee ik hoef niet gelijk een relatie maar we stonden aan het eind toen wel te zoenen. Blijkbaar ben je volgens hem dan niet oversekst genoeg als je het niet gelijk doet.
FOK! is net een groot tijdschrift
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 15:33:04 #245
442397 UitStraling
pi_166414717
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Dame 2 vraagt nu of ik morgen naar haar wil komen... anderhalf uur verderop...
Kun je wel mooi tegen elkaar uitspelen, groepsappje aanmaken en vragen welke aan de rooie klats is want het lijkt me ook best kut als je een pamper tegen komt als je net wil gaan vingeren ^O^
pi_166414810
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:41 schreef Vimbavimba het volgende:
Hoe kijken eigenlijk jullie tegen het sexgebeuren aan? Ik persoonlijk pas in relatie. Maja vind het persoonlijk moeilijk om mezelf gelijk bloot te geven. Dus na een band pas zegmaar.
Bij mij is het afhankelijk van de sterke connectie ik voel met die persoon. Soms weet je nog veel dingen niet maar is er een zekere chemie qua contact. Kan je blijven zeveren tegen elkaar, volledige jezelf zijn, zeker vertrouwen (bepaalde zaken dat je niet iedereen vertelt), begrijp je elkaars lichaamstaal al een beetje etc. Dan vind ik niet erg als het op 2e - 3e date zou gebeuren. Maar bij sommige duurt het gewoon langer om in dat stadium te geraken. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_166414831
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Kun je wel mooi tegen elkaar uitspelen, groepsappje aanmaken en vragen welke aan de rooie klats is want het lijkt me ook best kut als je een pamper tegen komt als je net wil gaan vingeren ^O^
:') Ik had me er meer op ingesteld dat ze hier kwam en ik heb niet zulke beste ervaringen met lange afstand daten... ook weer 20 euro armer en dat is misschien peaunuts en zou je ook kwijt zijn met drankjes, maar ik heb het idee dat het weer tegen gaat vallen :P daarom vond ik het wel best dat ze hier kwam.
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:42:22 #248
141482 Q.
JurassiQ
pi_166414906
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

:') Ik had me er meer op ingesteld dat ze hier kwam en ik heb niet zulke beste ervaringen met lange afstand daten... ook weer 20 euro armer en dat is misschien peaunuts en zou je ook kwijt zijn met drankjes, maar ik heb het idee dat het weer tegen gaat vallen :P daarom vond ik het wel best dat ze hier kwam.
TWINTIG EURO? Ik snap echt niet waarom jij nog date, dat kost echt stapels geld!
For great justice!
pi_166414937
Je wilt gewoon gratis seks dus?
Tap tap tap
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 15:44:18 #250
442397 UitStraling
pi_166414952
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

:') Ik had me er meer op ingesteld dat ze hier kwam en ik heb niet zulke beste ervaringen met lange afstand daten... ook weer 20 euro armer en dat is misschien peaunuts en zou je ook kwijt zijn met drankjes, maar ik heb het idee dat het weer tegen gaat vallen :P daarom vond ik het wel best dat ze hier kwam.
Zo is dat, voor twintig euro kun je ook een crackhoertje bij je thuis bestellen, kutwijven ook allemaal :N

:')
pi_166414994
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Je wilt gewoon gratis seks dus?
Als het tegenvalt ben je niet zoveel kwijt, tijd, geld en de schaamteloze aftocht naar huis.
Eerst maar eens zien hoe vandaag loopt.
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:51:08 #252
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166415086
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:31 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Meh :(. Heb dat helaas meegemaakt. Ik persoonlijk zou er niet om afhaken. En nee ik hoef niet gelijk een relatie maar we stonden aan het eind toen wel te zoenen. Blijkbaar ben je volgens hem dan niet oversekst genoeg als je het niet gelijk doet.
Was een persoon waarvan ik na date 1 een sms kreeg dat hij letterlijk op date 2 wel seks verwachte. Hij voelde een klik en wou niet onnodig wachten op iets wat hij anders ook sneller bij iemand anders zou kunnen krijgen. Was toen best wel verbaasd, want hij leek op de chat en op de date zelf vrij ''normaal''. En iemand anders vroeg aan het eind van date 2 een keer of ik met hem mee wou gaan naar zijn huis, omdat hij toch in de buurt woonde. Toen ik antwoordde dat ik daar liever nog even op wou wachten zei hij doodleuk dat hij me dan nooit meer hoefde te zien. Draaide me de rug om en nooit meer iets gehoord. M'n man was eigenlijk de eerste die er net zo in stond als ik.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator vrijdag 4 november 2016 @ 15:52:51 #253
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166415119
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:43 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Sommige blijkbaar wel :P Beginnen ze hun gesprek heel goed (dus allereerste gesprek), interesse, uren praten en dan gaan ze over tot "Dus als je deze week vrije uren heb, ik woon 5 min. van je campus ;) " en sturen ze een foto van hun glijmiddel dat klaarstaat. :{

Ik denk dat er dan ook bepaalde verwachtingen zijn... En niet gewoon een drankje drinken :@
Dan weet je toch al dat ze er niks van bakken? Als ze denken glijmiddel nodig te hebben denken ze dus dat ze het niet voor elkaar gaan krijgen je nat genoeg te krijgen ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166415153
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Was een persoon waarvan ik na date 1 een sms kreeg dat hij letterlijk op date 2 wel seks verwachte. Hij voelde een klik en wou niet onnodig wachten op iets wat hij anders ook sneller bij iemand anders zou kunnen krijgen. Was toen best wel verbaasd, want hij leek op de chat en op de date zelf vrij ''normaal''. En iemand anders vroeg aan het eind van date 2 een keer of ik met hem mee wou gaan naar zijn huis, omdat hij toch in de buurt woonde. Toen ik antwoordde dat ik daar liever nog even op wou wachten zei hij doodleuk dat hij me dan nooit meer hoefde te zien. Draaide me de rug om en nooit meer iets gehoord. M'n man was eigenlijk de eerste die er net zo in stond als ik.
:N Man man man

Hoop dit soort mannen nooit tegen te gaan komen
pi_166415173
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Was een persoon waarvan ik na date 1 een sms kreeg dat hij letterlijk op date 2 wel seks verwachte. Hij voelde een klik en wou niet onnodig wachten op iets wat hij anders ook sneller bij iemand anders zou kunnen krijgen. Was toen best wel verbaasd, want hij leek op de chat en op de date zelf vrij ''normaal''. En iemand anders vroeg aan het eind van date 2 een keer of ik met hem mee wou gaan naar zijn huis, omdat hij toch in de buurt woonde. Toen ik antwoordde dat ik daar liever nog even op wou wachten zei hij doodleuk dat hij me dan nooit meer hoefde te zien. Draaide me de rug om en nooit meer iets gehoord. M'n man was eigenlijk de eerste die er net zo in stond als ik.
Echt serieus. Wat een rare vent . Dus hij wilde op zich wel verder met jou? Maarja goed, misschien is hij zo nog bezig en jij bent al lang samen (met ook seks) :p. Dus hij heeft iets laten lopen, misschien wel de hoofdprijs.
FOK! is net een groot tijdschrift
  vrijdag 4 november 2016 @ 16:02:49 #256
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166415283
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:55 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Echt serieus. Wat een rare vent . Dus hij wilde op zich wel verder met jou? Maarja goed, misschien is hij zo nog bezig en jij bent al lang samen (met ook seks) :p. Dus hij heeft iets laten lopen, misschien wel de hoofdprijs.
Ze wilden allebei wel verder, zolang ik ze maar seks gaf. Bij beiden liep het contact daarvoor gewoon normaal. Waren allebei leuke jongens, maar ik miste de klik nog een beetje, dus wou het nog heel even afwachten. Als ze gewoon 1-2 dates langer hadden kunnen wachten...
Achteraf blij dat ik niet heb ingegeven, want ze zouden na de seks gewoon niks meer hebben laten horen en ik had een deel van mezelf weggegooid. Daarom des te blijer dat ik nu al jaren niet heb hoeven te daten...als zelfs vrij normale mannen je zo kunnen verrassen..no thanks :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_166415310
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan weet je toch al dat ze er niks van bakken? Als ze denken glijmiddel nodig te hebben denken ze dus dat ze het niet voor elkaar gaan krijgen je nat genoeg te krijgen ;)
Of ze zijn van plan hem direct in de dienstingang te prakken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Grootste filosoof 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 16:06:50 #258
442397 UitStraling
pi_166415346
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:02 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze wilden allebei wel verder, zolang ik ze maar seks gaf. Bij beiden liep het contact daarvoor gewoon normaal. Waren allebei leuke jongens, maar ik miste de klik nog een beetje, dus wou het nog heel even afwachten. Als ze gewoon 1-2 dates langer hadden kunnen wachten...
Achteraf blij dat ik niet heb ingegeven, want ze zouden na de seks gewoon niks meer hebben laten horen en ik had een deel van mezelf weggegooid. Daarom des te blijer dat ik nu al jaren niet heb hoeven te daten...als zelfs vrij normale mannen je zo kunnen verrassen..no thanks :P
Wat gooi je precies aan jezelf weg als je seks hebt gehad met iemand? :?
pi_166415353
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Wat gooi je precies aan jezelf weg als je seks hebt gehad met iemand? :?
Maagdelijkheid.
  vrijdag 4 november 2016 @ 16:11:43 #260
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166415429
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Wat gooi je precies aan jezelf weg als je seks hebt gehad met iemand? :?
Principes die ik had/heb.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 november 2016 @ 16:12:20 #261
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_166415439
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik neuk liever voordat ik een goede band met iemand heb, lijkt me iets gezonder
Good for you!!!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_166415482
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind seks niet het allerbelangrijkste en vind een klik veel fijner..helemaal als je nog in het proces zet van elkaar te leren kennen. Seks komt vanzelf wel als het contact goed loopt.
Maar dan komt een jongen/man toch in een friendzone? Terwijl de meid/vrouw al haar geinteresseerden afgaat en lekker doet kiezen. Waarna 90% het nakijken heeft. Ik kan mij voorstellen dat veel mannen het idee hebben dat zij aan het lijntje worden gehouden. En dus snel zeggen 'seks en anders dikke doei'.
pi_166415485
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:38 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

:') Ik had me er meer op ingesteld dat ze hier kwam en ik heb niet zulke beste ervaringen met lange afstand daten... ook weer 20 euro armer en dat is misschien peaunuts en zou je ook kwijt zijn met drankjes, maar ik heb het idee dat het weer tegen gaat vallen :P daarom vond ik het wel best dat ze hier kwam.
Je wil er geen geld aan uitgeven maar verlangt dat wel van haar? Echt he, stel dan desnoods voor om halverwege ergens een drankje te doen. Heb je er allebei kosten aan, maar dit geouwehoer......
A mind with a heart of it's own
pi_166415537
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:15 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Maar dan komt een jongen/man toch in een friendzone? Terwijl de meid/vrouw al haar geinteresseerden afgaat en lekker doet kiezen. Waarna 90% het nakijken heeft. Ik kan mij voorstellen dat veel mannen het idee hebben dat zij aan het lijntje worden gehouden. En dus snel zeggen 'seks en anders dikke doei'.
En als je zoent? Dan vind ik iemand aantrekkelijk en dat doe ik niet met vrienden.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166415539
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Je wil er geen geld aan uitgeven maar verlangt dat wel van haar? Echt he, stel dan desnoods voor om halverwege ergens een drankje te doen. Heb je er allebei kosten aan, maar dit geouwehoer......
Maar buiten kan je niet neuken. Hotel kost ook weer geld. Drankjes zijn ook duur
pi_166415549
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:16 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Je wil er geen geld aan uitgeven maar verlangt dat wel van haar? Echt he, stel dan desnoods voor om halverwege ergens een drankje te doen. Heb je er allebei kosten aan, maar dit geouwehoer......
Gezien het late tijdstip is een drankje halverwege niet echt een optie. Ik heb eigenlijk altijd slechte ervaringen gehad met dates rond de twee uur reistijd, ook mocht er ooit een relatie uitkomen zit je daarmee. Achteraf de tijd niet waard zeg maar. Ik heb het idee dat we best goed klikken qua praten, maar fysiek niet.
  vrijdag 4 november 2016 @ 16:26:51 #267
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_166415670
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Gezien het late tijdstip is een drankje halverwege niet echt een optie. Ik heb eigenlijk altijd slechte ervaringen gehad met dates rond de twee uur reistijd, ook mocht er ooit een relatie uitkomen zit je daarmee. Achteraf de tijd niet waard zeg maar. Ik heb het idee dat we best goed klikken qua praten, maar fysiek niet.
Eerst trots roepen dat je twee dates hebt in een weekend en nu...right on time..ben je alweer bezig om beide dates vooraf kapot te analyseren waardoor je uiteindelijk of afzegt, of het zo manipuleert dat zij afzeggen of je geen seks geven, waardoor jij denkt weer het recht te hebben om fijn te klagen hier.

Je zei zelf..het is enkel SEKS. Geen relatie. Dus waar maak je je druk om? Je wil zelf niet reizen, maar verlangt het wel van haar. Netjes hoor!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_166415834
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Eerst trots roepen dat je twee dates hebt in een weekend en nu...right on time..ben je alweer bezig om beide dates vooraf kapot te analyseren waardoor je uiteindelijk of afzegt, of het zo manipuleert dat zij afzeggen of je geen seks geven, waardoor jij denkt weer het recht te hebben om fijn te klagen hier.

Je zei zelf..het is enkel SEKS. Geen relatie. Dus waar maak je je druk om? Je wil zelf niet reizen, maar verlangt het wel van haar. Netjes hoor!
Hij bouwt zich zichzelf ook in. Voor als het mislukt.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166415856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Eerst trots roepen dat je twee dates hebt in een weekend en nu...right on time..ben je alweer bezig om beide dates vooraf kapot te analyseren waardoor je uiteindelijk of afzegt, of het zo manipuleert dat zij afzeggen of je geen seks geven, waardoor jij denkt weer het recht te hebben om fijn te klagen hier.

Je zei zelf..het is enkel SEKS. Geen relatie. Dus waar maak je je druk om? Je wil zelf niet reizen, maar verlangt het wel van haar. Netjes hoor!
waar dit
pi_166415875
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Eerst trots roepen dat je twee dates hebt in een weekend en nu...right on time..ben je alweer bezig om beide dates vooraf kapot te analyseren waardoor je uiteindelijk of afzegt, of het zo manipuleert dat zij afzeggen of je geen seks geven, waardoor jij denkt weer het recht te hebben om fijn te klagen hier.

Je zei zelf..het is enkel SEKS. Geen relatie. Dus waar maak je je druk om? Je wil zelf niet reizen, maar verlangt het wel van haar. Netjes hoor!
Daarom juist. Nu ik op mezelf woon heb ik het liefst dat ze hier komen, omdat het kan.
Dame 2 blijft echter bij d'r punt dus denk ik dat het niks gaat worden... voor mij is die belemmering toch te groot omdat het een internetontmoeting blijft. Als ik iemand al in real zou hebben ontmoet weet ik wie ik tref, nu is dat afwachten (voor haar ook).
pi_166415920
Ik zou ze allebei afzeggen en gaan werken, als dat nog kan. Dit gaat hem niet worden.
Tap tap tap
pi_166415947
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ze allebei afzeggen en gaan werken, als dat nog kan. Dit gaat hem niet worden.
Over nagedacht.. denk het niet. Heb zelf afgezegd immers voor werk. Moet wel bij je beslissing blijven. Als er überhaupt geen date was zou ik direct gaan werken, maar dit is zo'n probeerselkans die ik niet snel krijg denk ik.
pi_166415978
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:44 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Over nagedacht.. denk het niet. Heb zelf afgezegd immers voor werk. Moet wel bij je beslissing blijven. Als er überhaupt geen date was zou ik direct gaan werken, maar dit is zo'n probeerselkans die ik niet snel krijg denk ik.
Ga er dan voor :) Trek je mooiste kleren aan, lekker luchtje, probeer er iets bijzonders van te maken en geen simpele neuqsex. Het moet vooral leuk zijn, niet geforceerd 'omdat het moet
. Je moet niks.
Tap tap tap
  vrijdag 4 november 2016 @ 16:46:32 #274
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166415996
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:39 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daarom juist. Nu ik op mezelf woon heb ik het liefst dat ze hier komen, omdat het kan.
Dame 2 blijft echter bij d'r punt dus denk ik dat het niks gaat worden... voor mij is die belemmering toch te groot omdat het een internetontmoeting blijft. Als ik iemand al in real zou hebben ontmoet weet ik wie ik tref, nu is dat afwachten (voor haar ook).
Je wist toch zeker dat de dames in kwestie echt bestonden?
Oh.
pi_166416002
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ga er dan voor :) Trek je mooiste kleren aan, lekker luchtje, probeer er iets bijzonders van te maken en geen simpele neuqsex. Het moet vooral leuk zijn, niet geforceerd 'omdat het moet
. Je moet niks.
Ze komt hier en we gaan eerst samen koken en eten. En dan merk ik snel of 't wat is of ik liever toch was gaan werken :P nu merk ik dat ik niet zo heel fit ben of logisch kan nadenken dus de spijt om niet te gaan werken is al minder.
pi_166416019
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je wist toch zeker dat de dames in kwestie echt bestonden?
Ik heb alles nagetrokken jongen :P ze bestaan echt. Op zich nog nooit rare dates gehad die niet bleken te bestaan. Soms echter met een heel ander uiterlijk dan op de foto of helemaal niet zo spontaan als op de app..
  vrijdag 4 november 2016 @ 16:48:47 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166416042
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb alles nagetrokken jongen :P ze bestaan echt. Op zich nog nooit rare dates gehad die niet bleken te bestaan. Soms echter met een heel ander uiterlijk dan op de foto of helemaal niet zo spontaan als op de app..
Nee maar dat is een deel van de spanning van het internetdaten. Waarom ga je niet gewoon naar die tweede dame toe dan, kan jou die twintig euro schelen?
Oh.
pi_166416072
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee maar dat is een deel van de spanning van het internetdaten. Waarom ga je niet gewoon naar die tweede dame toe dan, kan jou die twintig euro schelen?
Omdat ik bang ben dat we elkaars type in het echt niet zijn. Ook al is het maar een neukdate, zij heeft de verwachtingen sowieso hooggespannen terwijl ik in feite nog maagd ben als je het aantal keren en de periodes telt.
pi_166416086
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb alles nagetrokken jongen :P ze bestaan echt. Op zich nog nooit rare dates gehad die niet bleken te bestaan. Soms echter met een heel ander uiterlijk dan op de foto of helemaal niet zo spontaan als op de app..
Waarom vind je spontaniteit zo belangrijk? Zie je dat vaak schrijven.
FOK! is net een groot tijdschrift
  vrijdag 4 november 2016 @ 16:51:13 #280
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166416091
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat ik bang ben dat we elkaars type in het echt niet zijn. Ook al is het maar een neukdate, zij heeft de verwachtingen sowieso hooggespannen terwijl ik in feite nog maagd ben als je het aantal keren en de periodes telt.
Als je daar gewoon eerlijk over bent en zij accepteert dat is er toch niks aan de hand?
Oh.
pi_166416098
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat ik bang ben dat we elkaars type in het echt niet zijn. Ook al is het maar een neukdate, zij heeft de verwachtingen sowieso hooggespannen terwijl ik in feite nog maagd ben als je het aantal keren en de periodes telt.
nou en, 20 euro is niks en dan ben je weer n ervaring rijker.
Als je geen 'risico's' neemt, komt je nergens.
compact en kleverig.
  vrijdag 4 november 2016 @ 16:51:46 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166416101
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:51 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Waarom vind je spontaniteit zo belangrijk? Zie je dat vaak schrijven.
Dat is opzich wel iets wat iemand aantrekkelijker maakt, heb ik zelf ook. Al ben ik zelf TOTAAL niet spontaan.
Oh.
pi_166416108
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als je daar gewoon eerlijk over bent en zij accepteert dat is er toch niks aan de hand?
Ik heb misschien uitgesproken dat ik wat ervarener ben.
pi_166416120
Oh, ze belt aan!!!

DOEII
pi_166416123
Als het een sure thing is dat neuken maakt die 20 euro toch ook niet uit. En dat zeg je zelf steeds dus ja
  vrijdag 4 november 2016 @ 16:55:15 #286
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166416161
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:52 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik heb misschien uitgesproken dat ik wat ervarener ben.
Waarom zou je dat doen?

Leg je jezelf alleen maar meer druk op
Oh.
pi_166416167
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:53 schreef Allures het volgende:
Als het een sure thing is dat neuken maakt die 20 euro toch ook niet uit. En dat zeg je zelf steeds dus ja
Maar zijn ouders zijn toch ook 'gierig'. Hij heeft het niet van een vreemde.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166416178
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Oh, ze belt aan!!!

DOEII
Veel plezier *O*
Tap tap tap
  vrijdag 4 november 2016 @ 16:57:49 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166416198
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Oh, ze belt aan!!!

DOEII
Ik kijk uit naar het verslag :)

veel plezier
Oh.
  vrijdag 4 november 2016 @ 16:59:49 #290
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166416224
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 10:16 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Denk leeftijd inderdaad. Maar drankjes aannemen is normaal in mijn ogen, ik kan toch gewoon leuk met je dansen en flirten? Of betekent drankje tegenwoordig gelijk seks?
Ik snap niet dat jullie het profiteren noemen.
Het gaat mij persoonlijk om het verschil in intentie. Als je flirt voor gratis drank dan heb ik daar moreel wel een probleem mee.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166416294
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:53 schreef Allures het volgende:
Als het een sure thing is dat neuken maakt die 20 euro toch ook niet uit. En dat zeg je zelf steeds dus ja
Mischien was dat zijn intentie. Maar na 50 dates waar je 40 per keer weggooit ga je toch anders denken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou en, 20 euro is niks en dan ben je weer n ervaring rijker.
Als je geen 'risico's' neemt, komt je nergens.
Maar je moet daarentegen ook niet telkens je neus stoten als een ezel.
pi_166416303
Wat is 20 euro nou?

Succes Deez.
pi_166416324
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 17:04 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Mischien was dat zijn intentie. Maar na 50 dates waar je 40 per keer weggooit ga je toch anders denken.

[..]

Maar je moet daarentegen ook niet telkens je neus stoten als een ezel.
je ontmoet iemand nieuws, je weet nooit vooraf hoe die persoon irl gaat zijn, dus die ezel gaat niet op.

En nee, je moet er gewoon wat minder in gaan voor t resultaat en meer voor de ervaring, dan heb je t nooit 'weggegooid'
compact en kleverig.
pi_166416329
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Maar buiten kan je niet neuken. Hotel kost ook weer geld. Drankjes zijn ook duur
Steegjes heb je het welleens in een steegje gedaan?
pi_166416352
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 17:06 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je ontmoet iemand nieuws, je weet nooit vooraf hoe die persoon irl gaat zijn, dus die ezel gaat niet op.
Wnneer ik een staatslot koop krijg ik ook een uniek nummer toegewezen. De uitkomst is meestal hetzelfde.
pi_166416363
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 16:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het gaat mij persoonlijk om het verschil in intentie. Als je flirt voor gratis drank dan heb ik daar moreel wel een probleem mee.
Maar ik heb nooit gezegd dat ik het doe.
Ik flirt omdat hij leuk is, niet omdat ik ¤5 minder wil uitgeven.

Ik ga vannacht opblijven en op deezer's verslag wachten B-)
pi_166416373
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 17:07 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Steegjes heb je het welleens in een ateegje gedaan?
:')
pi_166416396
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 17:08 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Als ik een staatslot koop krijg ik ook een uniek nummer toegewezen.
:') klopt, en die date is eerder daarmee te vergelijken. blijven proberen en je wint vast wel n keer íets.

Staatsloterij is ook geen ezel verhaal, maar leuk geprobeerd.
compact en kleverig.
pi_166416413
Ezel gaat niet op _O-
Tap tap tap
  vrijdag 4 november 2016 @ 17:12:40 #300
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166416416
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 15:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als het tegenvalt ben je niet zoveel kwijt, tijd, geld en de schaamteloze aftocht naar huis.
Eerst maar eens zien hoe vandaag loopt.
Boehoe...echt, als je leuk genoeg bent heb je 'schaamteloze aftocht' niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166416450
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 november 2016 17:09 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

:')
Wat betekent :') in die context?

[ ] Dude ik voel mij te goed voor steegjes.
[ ] Ik ontwijk de vraag door te wijzen op een spelvout
[ ] Ja altijd, is romantisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')