abonnement Unibet Coolblue
pi_166395508
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien moet je het omdraaien.... de gemiddelde mens is misschien wel te dom (of moet ik zeggen: too much distracted) om de meest doorzichtige leugens te doorzien. Waarom er veel moeite in steken om alles tot in de puntjes te regelen. De massa ziet het toch niet.
En de familieleden van de bemanning, die gingen hiermee akkoord en/of de bemanningsleden gingen ermee akkoord om hun familie niet meer te zien?
I´m back.
  donderdag 3 november 2016 @ 18:44:05 #52
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166395519
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien moet je het omdraaien.... de gemiddelde mens is misschien wel te dom (of moet ik zeggen: too much distracted) om de meest doorzichtige leugens te doorzien. Waarom er veel moeite in steken om alles tot in de puntjes te regelen. De massa ziet het toch niet.
Ja en wat de users hier boven posten onderstreept die stelling. ;)
  donderdag 3 november 2016 @ 18:44:29 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166395528
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien moet je het omdraaien.... de gemiddelde mens is misschien wel te dom (of moet ik zeggen: too much distracted) om de meest doorzichtige leugens te doorzien. Waarom er veel moeite in steken om alles tot in de puntjes te regelen. De massa ziet het toch niet.
En dat noem je nou wishful thinking ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166395531
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Misschien moet je het omdraaien.... de gemiddelde mens is misschien wel te dom (of moet ik zeggen: too much distracted) om de meest doorzichtige leugens te doorzien. Waarom er veel moeite in steken om alles tot in de puntjes te regelen. De massa ziet het toch niet.
Gemiddelde mens blijft 't toch geloven.Helaas.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 3 november 2016 @ 18:45:08 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166395535
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Als dat is wat er gebeurd is, dan is dat gebeurd. Had je ooit verwacht dat iemand die actief corruptie bedrijft binnen de overheid een windows computer zou gebruiken?

Wie weet hoefde het wel niet zo geheim zijn en was een tweede dood wel lastiger te bewerkstelligen dan het gewoon zo te laten.

Maar dat bedoel ik: we weten het motief niet.

Er zou nu eens uitgezocht moeten worden of die mensen ook echt bestaan. Zo ja, dan de samenzwering aanwezig. Ongeacht het motief.
Nee dat is een zinnig antwoord op de vraag...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166395541
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er kan best een samenzwering achter zitten; paar hobby-isten die op deze manier samenzweringsgekken te kijk willen zetten.
Mja, die zitten er zeker tussen.

Het is alleen inmiddels zo'n grote groep aan het worden, dat dit ook geen logische verklaring meer is in veel gevallen.

Verder vraag ik me af of jij dan wel een goede verklaring hebt voor de bizarre toevalligheden, die jij blijkbaar ook bizar vindt, getuige je interesse en je posts? :)
  donderdag 3 november 2016 @ 18:45:22 #57
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166395543
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En de familieleden van de bemanning, die gingen hiermee akkoord en/of de bemanningsleden gingen ermee akkoord om hun familie niet meer te zien?
Wie zegt dat ze die niet meer zien?

De Amerikaanse media zijn een grote propaganda machine, net als hier trouwens, denk je dat iemand er nog naar kraait als je geen internet (of wellicht net) hebt en de media controleert?
  donderdag 3 november 2016 @ 18:45:55 #58
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166395556
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat is een zinnig antwoord op de vraag...
Hoezo? Jij stelt dat omdat iets doorzichtig is het niet voor kan komen. Dat is wel een beetje kortzichtig niet?
pi_166395571
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dat noem je nou wishful thinking ;)
Nou nee, jij hebt nogal een NASA fetisj... no pun intended.
Dat zorgt er voor dat jij alles op alles zal stellen om het NASA sprookje voor jezelf in leven te houden. Ondanks dat jij ook wel ziet dat er zaken niet kloppen.

Jij probeert echter altijd alles wat krom is, recht te lullen. Meestal zonder goede argumenten.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2016 18:54:34 ]
pi_166395589
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mja, die zitten er zeker tussen.

Het is alleen inmiddels zo'n grote groep aan het worden, dat dit ook geen logische verklaring meer is in veel gevallen.

Verder vraag ik me af of jij dan wel een goede verklaring hebt voor de bizarre toevalligheden, die jij blijkbaar ook bizar vindt, getuige je interesse en je posts? :)
My take:

Twee broers waarvan 1 een tweeling.
1 verre verwante.
En de rest is fake imho.

Kan door samenzweringsgekken zelf gefaket zijn.
Of door een aantal hobby-isten die op deze manier de samenzweringsgekken willen hoaxen. En hoaxen is nu eenmaal een leuke sport, weet ik toevallig.

Zou je echt even in moeten duiken als journalist, denk ik, in de VS, even langsgaan bij deze mensen dus.
I´m back.
pi_166395629
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

My take:

Twee broers waarvan 1 een tweeling.
1 verre verwante.
En de rest is fake imho.

Kan door samenzweringsgekken zelf gefaket zijn.
Of door een aantal hobby-isten die op deze manier de samenzweringsgekken willen hoaxen. En hoaxen is nu eenmaal een leuke sport, weet ik toevallig.

Zou je echt even in moeten duiken als journalist, denk ik, in de VS, even langsgaan bij deze mensen dus.
Fake? Waarom fake. Kun je dat aantonen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2016 18:50:21 ]
pi_166395649
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Fake? Waarom fake. Kun je dat aantonen?
Gewoon gedaan om het plaatje af te maken.
En dan te roepen: kijk eens wat onze overheid doet.
Wakker worden mensen.
I´m back.
pi_166395662
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Omdat de stelling die ervan uitgaat volkomen ridicuul is.
Down the rabbit hole, mijn vriend....

Niets is wat het lijkt ;)
pi_166395677
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Down the rabbit hole, mijn vriend....

Niets is wat het lijkt ;)
Ja, en we zitten in de matrix zeker? :P.
I´m back.
pi_166395695
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en we zitten in de matrix zeker? :P.
De kans is volgens diverse wetenschappers zeker aanwezig. Sterker nog.. 50-50 volgens sommigen.
  donderdag 3 november 2016 @ 18:55:44 #66
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166395750
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De kans is volgens diverse wetenschappers zeker aanwezig. Sterker nog.. 50-50 volgens sommigen.
Wat is nou eigenlijk daadwerkelijk het mechanisme dat cognitieve dissonantie aanzet. Angst?

Want het is hier op het forum zo af en toe niet meer te bedenken ook vooral nu met de VS verkiezingen en ook de binnenlandse politiek.
  donderdag 3 november 2016 @ 18:59:21 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166395832
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou nee, jij hebt nogal een NASA fetisj... no pun intended.
Dat zorgt er voor dat jij alles op alles zal stellen om het NASA sprookje voor jezelf in leven te houden. Ondanks dat jij ook wel ziet dat er zaken niet kloppen.

Jij probeert echter altijd alles wat krom is, recht te lullen. Meestal zonder goede argumenten.
Kom je ondertussen al verder dan een "heuj kijk nou, deze mensen lijken op elkaar!" ?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166395836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:55 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wat is nou eigenlijk daadwerkelijk het mechanisme dat cognitieve dissonantie aanzet. Angst?

Want het is hier op het forum zo af en toe niet meer te bedenken ook vooral nu met de VS verkiezingen en ook de binnenlandse politiek.
Angst? Nee... denk het niet. Ik denk eerder dat "het systeem" waarin we leven daar zelf zorg voor draagt. Je wordt zaken van jongs af aan met de paplepel ingegoten... heel je leven. Als dan de mogelijkheid zich voordoet dat het weleens anders zou zijn, dan krijg je....

Cannot compute! Ik heb immers altijd gezien, gehoord, gelezen dat het anders is.
pi_166395848
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kom je ondertussen al verder dan een "heuj kijk nou, deze mensen lijken op elkaar!" ?
Gaan we weer op die toer? Pfff... :{w

Namen zijn ook nog eens gelijk en prima banen... what are the odds?

Edit: en verder probeer ik wat leven in BNW te blazen. Verziek dat nou niet met je typische postgedrag.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2016 19:03:39 ]
  donderdag 3 november 2016 @ 19:02:47 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166395900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

My take:

Twee broers waarvan 1 een tweeling.
1 verre verwante.
En de rest is fake imho.

Kan door samenzweringsgekken zelf gefaket zijn.
Of door een aantal hobby-isten die op deze manier de samenzweringsgekken willen hoaxen. En hoaxen is nu eenmaal een leuke sport, weet ik toevallig.

Zou je echt even in moeten duiken als journalist, denk ik, in de VS, even langsgaan bij deze mensen dus.
Voor een aantal zijn de gelijkenissen sowieso marginaal. Verre van genoeg om te kunnen concluderen dat het dezelfde personen zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166395906
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 10:24 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja en toevallig hebben ze alle 7 dezelfde naam.

Denk dat je toch even de statistiek boeken opnieuw moet openen want dat klopt niet natuurlijk.

7 man, dubbelganger zou an sich toeval kunnen zijn. Maar dat ze alle 7 dezelfde naam hebben als de overledene is een (bijna voor de exact-ness) statistische onmogelijkheid.
Ten eerste hebben ze in de OP niet allemaal dezelfde naam als de overledene (bij een aantal verschilt de voornaam of één van de voornamen).
Ten tweede komen een aantal van de voornamen nogal veel voor: Ronald, Michael en Judith zijn niet echt speciale voornamen.
Ten derde komt het in families nogal eens voor dat mensen dezelfde naam hebben. Ik heb b.v. drie neven die Peter heten (en allemaal dezelfde achternaam, van mijn moeders kant, hebben). Zeker b.v. een Michael Smith, die naam komt zo vaak voor, dat het eerder uitzonderlijk zou zijn als je niemand zou vinden die er op lijkt.
in a crowd you lose humanity
  donderdag 3 november 2016 @ 19:03:41 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166395922
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gaan we weer op die toer? Pfff... :{w

Namen zijn ook nog eens gelijk en prima banen... what are the odds?
Jij bent uniek op deze wereld en lijkt niet op je familie?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166395929
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:55 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Wat is nou eigenlijk daadwerkelijk het mechanisme dat cognitieve dissonantie aanzet. Angst?

Want het is hier op het forum zo af en toe niet meer te bedenken ook vooral nu met de VS verkiezingen en ook de binnenlandse politiek.
Is geen cognitieve dissonantie, maar scepsis, en dan echte scepsis, geen pseudo-scepsis. Ik denk aan de andere kant dat mensen die dit allemaal graag voor waar aannemen te graag willen dat het waar is en er niet vanuit gaan dat zo'n bewijs gewoon gefaket is.
I´m back.
pi_166396028
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is geen cognitieve dissonantie, maar scepsis, en dan echte scepsis, geen pseudo-scepsis. Ik denk aan de andere kant dat mensen die dit allemaal graag voor waar aannemen te graag willen dat het waar is en er niet vanuit gaan dat zo'n bewijs gewoon gefaket is.
Er is een uitgebreide startpost gemaakt en op het cluesforum is nog veel meer te vinden over deze materie. Als je je scepsis gegrond wilt laten zijn, dan zou je misschien een poging kunnen doen om het zelf te onderzoeken en daar waar mogelijk punten te gaan debunken met door jou aangedragen vindingen. Nu is het slechts roepen dat je sceptisch bent... en meer eigenlijk niet ;)
pi_166396049
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij bent uniek op deze wereld en lijkt niet op je familie?
Niet echt nee. Ik lijk wel op een zanger en op een verre bekende van me, volgens velen. Totaal andere namen, dat wel.
pi_166396107
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je je scepsis gegrond wilt laten zijn, dan zou je misschien een poging kunnen doen om het zelf te onderzoeken
Dat lijkt me nou bij uitstek juist iets voor iemand die vermoed dat er stront aan de knikker is! Heb je al gemaild met de mensen uit die lijst?
Conscience do cost.
pi_166396156
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er is een uitgebreide startpost gemaakt en op het cluesforum is nog veel meer te vinden over deze materie. Als je je scepsis gegrond wilt laten zijn, dan zou je misschien een poging kunnen doen om het zelf te onderzoeken en daar waar mogelijk punten te gaan debunken met door jou aangedragen vindingen. Nu is het slechts roepen dat je sceptisch bent... en meer eigenlijk niet ;)
Nou 2 punten al: alle registraties op internetdatabases kunnen gewoon gefaket/gehoaxt zijn, met fotosoep kun je veel doen met die foto's en zo kom je wel op een mooi rijtje waarmee je die drie overige leden kunt inpassen in het plaatje. Nogmaals die twee broers is een ander verhaal, die lijken gewoon op hun overleden broers. En Resnik is een typisch joods mevrouwtje, waarvan zoveel dezelfde typetjes zijn en wrs verre verwante, of zelfs niet eens zover.
Voor 1 persoon hebben ze dat niet voor mekaar gekregen nog, kennelijk, misschien komt dat nog dan.
Als ik in de VS journalist zou zijn, zou ik langs die mensen gaan en dit bewijs voorleggen, met lopende camera.
I´m back.
  donderdag 3 november 2016 @ 19:14:06 #78
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166396186
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is geen cognitieve dissonantie, maar scepsis, en dan echte scepsis, geen pseudo-scepsis. Ik denk aan de andere kant dat mensen die dit allemaal graag voor waar aannemen te graag willen dat het waar is en er niet vanuit gaan dat zo'n bewijs gewoon gefaket is.
Zou het op zijn minst mogelijk achten maar het standpunt fake is wel erg definitief en ook gewoon niet mogelijk om te claimen.
pi_166396210
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:14 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Zou het op zijn minst mogelijk achten maar het standpunt fake is wel erg definitief en ook gewoon niet mogelijk om te stellen.
Jij vind iets dat veel voor de hand liggender is niet voor de hand liggender, waarom niet? Past niet in "jouw" opvatting? Cognitieve dissonantie op jouw beurt dan eigenlijk.
I´m back.
  donderdag 3 november 2016 @ 19:15:23 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166396226
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:14 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Zou het op zijn minst mogelijk achten maar het standpunt fake is wel erg definitief en ook gewoon niet mogelijk om te stellen.
"What can be asserted without evidence can be dismissed without evidence."
https://en.wikipedia.org/wiki/Hitchens%27s_razor

Eventueel without vervangen door little ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166396266
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou bij uitstek juist iets voor iemand die vermoed dat er stront aan de knikker is! Heb je al gemaild met de mensen uit die lijst?
"Hey, you look like the astronaut that died at the '86 Challenger crash. Is it you?"

Tuurlijk. :')
  donderdag 3 november 2016 @ 19:16:53 #82
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166396286
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou 2 punten al: alle registraties op internetdatabases kunnen gewoon gefaket/gehoaxt zijn, met fotosoep kun je veel doen met die foto's en zo kom je wel op een mooi rijtje waarmee je die drie overige leden kunt inpassen in het plaatje. Nogmaals die twee broers is een ander verhaal, die lijken gewoon op hun overleden broers. En Resnik is een typisch joods mevrouwtje, waarvan zoveel dezelfde typetjes zijn en wrs verre verwante, of zelfs niet eens zover.
Voor 1 persoon hebben ze dat niet voor mekaar gekregen nog, kennelijk, misschien komt dat nog dan.
Als ik in de VS journalist zou zijn, zou ik langs die mensen gaan en dit bewijs voorleggen, met lopende camera.
Ook iets wat de maker van de OP lijkt te vergeten is dat genealogie sites lang niet altijd compleet zijn. Als iemand daar niet in staat, betekend dat niet dat deze persoon dan dus nooit bestaan heeft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166396290
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou 2 punten al: alle registraties op internetdatabases kunnen gewoon gefaket/gehoaxt zijn, met fotosoep kun je veel doen met die foto's en zo kom je wel op een mooi rijtje waarmee je die drie overige leden kunt inpassen in het plaatje. Nogmaals die twee broers is een ander verhaal, die lijken gewoon op hun overleden broers. En Resnik is een typisch joods mevrouwtje, waarvan zoveel dezelfde typetjes zijn en wrs verre verwante, of zelfs niet eens zover.
Voor 1 persoon hebben ze dat niet voor mekaar gekregen nog, kennelijk, misschien komt dat nog dan.
Als ik in de VS journalist zou zijn, zou ik langs die mensen gaan en dit bewijs voorleggen, met lopende camera.
Nou, ok... dan heb jij jouw antwoord toch al :)
pi_166396344
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ook iets wat de maker van de OP lijkt te vergeten is dat genealogie sites lang niet altijd compleet zijn. Als iemand daar niet in staat, betekend dat niet dat deze persoon dan dus nooit bestaan heeft.
Ook hier geldt... prima toch? Waarom er over willen strijden?
  donderdag 3 november 2016 @ 19:18:53 #85
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166396345
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij vind iets dat veel voor de hand liggender is niet voor de hand liggender, waarom niet? Past niet in "jouw" opvatting? Cognitieve dissonantie op jouw beurt dan eigenlijk.
Nee hoor, ik stel dat er onderzocht moet worden of die mensen dan ook daadwerkelijk nog bestaan. Daarmee houd ik de mogelijkheid open om het te onderzoeken.

Vind het een interessante casus die het onderzoeken waard is. Bij een Fake, next doe je het af en dat was het dan.
  donderdag 3 november 2016 @ 19:19:11 #86
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166396354
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

"What can be asserted without evidence can be dismissed without evidence."
https://en.wikipedia.org/wiki/Hitchens%27s_razor

Eventueel without vervangen door little ;)
Er is bewijs in de vorm van wat plaatjes. Als je het wilt ontkrachten be my guest.
pi_166396371
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ook iets wat de maker van de OP lijkt te vergeten is dat genealogie sites lang niet altijd compleet zijn. Als iemand daar niet in staat, betekend dat niet dat deze persoon dan dus nooit bestaan heeft.
Klopt, volgens mij is veel info structureel onbetrouwbaar sws in alle databases. Ook op je werk in je onderhoudsprogramma bijvoorbeeld. Iedereen kan er van alles in plempen en ook al kan niet iedereen dat, dan wordt nog niet gecontroleerd wat erin geplempt wordt. En om linkedin moet ik helemaal lachen, idem een email-adres geven als bewijs.
I´m back.
pi_166396400
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:18 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nee hoor, ik stel dat er onderzocht moet worden of die mensen dan ook daadwerkelijk nog bestaan. Daarmee houd ik de mogelijkheid open om het te onderzoeken.

Vind het een interessante casus die het onderzoeken waard is. Bij een Fake, next doe je het af en dat was het dan.
Het is zeker aardig gebracht, maar een beetje doordenken bepaalt al dat de odds dat dit waar is de nul nadert.
I´m back.
pi_166396405
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

"Hey, you look like the astronaut that died at the '86 Challenger crash. Is it you?"

Tuurlijk. :')
Ongeacht of ze liegen of niet, hun reactie lijkt me een relevant puzzelstukje in het grotere geheel. En cruciaal als er iets bewezen dient te worden.
Conscience do cost.
pi_166396407
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt, volgens mij is veel info structureel onbetrouwbaar sws in alle databases. Ook op je werk in je onderhoudsprogramma bijvoorbeeld. Iedereen kan er van alles in plempen en ook al kan niet iedereen dat, dan wordt nog niet gecontroleerd wat erin geplempt wordt. En om linkedin moet ik helemaal lachen, idem een email-adres geven als bewijs.
Zelfde geldt voor alles wat je op TV ziet, bijvoorbeeld. ;)
pi_166396431
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor alles wat je op TV ziet, bijvoorbeeld. ;)
In principe ook, alhoewel het ongeluk met de Challenger niet gefaket was toch. Denk ik.
I´m back.
  donderdag 3 november 2016 @ 19:22:38 #92
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166396446
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is zeker aardig gebracht, maar een beetje doordenken bepaalt al dat de odds dat dit waar is de nul nadert.
Behalve als we te maken hebben met een samenzwering dus.

Oja en even voor iedereen:

Kom aub niet weer aanzetten met Ockham's scheermes. Als je wilt samenzweren vermijd je de eenvoudigste optie.
  donderdag 3 november 2016 @ 19:23:19 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166396468
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:19 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Er is bewijs in de vorm van wat plaatjes. Als je het wilt ontkrachten be my guest.
Ja dat sommige mensen (oa siblings) op elkaar lijken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166396491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Ongeacht of ze liegen of niet, hun reactie lijkt me een relevant puzzelstukje in het grotere geheel. En cruciaal als er iets bewezen dient te worden.
Ik ben hier niet om iets te bewijzen. Hun reactie is natuurlijk ook gewoon te voorspellen, indien ze onderdeel van een hoax zijn. "That is a ludicrous question or insinuation... hahahahha".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2016 19:24:21 ]
  donderdag 3 november 2016 @ 19:24:34 #95
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166396503
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat sommige mensen (oa siblings) op elkaar lijken.
[ afbeelding ]
Dat is geen bewijs natuurlijk. Als jij het fake zijn kunt bewijzen is het afgedaan natuurlijk, maar denk dat ook dat behoorlijk moeilijk wordt.
  donderdag 3 november 2016 @ 19:25:11 #96
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166396520
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:22 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Behalve als we te maken hebben met een samenzwering dus.

Oja en even voor iedereen:

Kom aub niet weer aanzetten met Ockham's scheermes. Als je wilt samenzweren vermijd je de eenvoudigste optie.
Hoezo 'weer'? :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166396524
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In principe ook, alhoewel het ongeluk met de Challenger niet gefaket was toch. Denk ik.
Dat weet je niet. Je denkt het. Net zoals ik denk dat het zaakje stinkt. ;)
  donderdag 3 november 2016 @ 19:25:41 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166396534
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:24 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat is geen bewijs natuurlijk.
...
Dat is precies mijn punt ja :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166396666
quote:
*Ockham's principle of economy: Frustra fit per plura quod potest fieri per pauciora [It is futile to do with more things that which can be done with fewer] — Summa Totius Logicae, i. 12

Of course we know there are no coincidences in anything connected with the nutwork’s hoaxes; there is always a reason. The tricky part is deducing the most plausible/practical explanation, with the least assumptions, from all available evidence.
  donderdag 3 november 2016 @ 19:31:28 #100
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166396697
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 19:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoezo 'weer'? :P
Gebeurt nu niet maar zo'n discussie eindigt altijd in een welles nietes spel waarbij iemand Ockham's scheermes toepast en van het gelijk van toepasbaarheid overtuigd is. Dan is het topic stuk dus ik denk ik zeg het alvast ;P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')