abonnement Unibet Coolblue
pi_166577024
Even over de muntjes affaire wat ik vanmorgen op het nieuws vernam, dat PSV de namen van de verdachten niet vrij wil geven aan Spaanse justitie. Ik vind dit niet zo heel slim. Je kunt er namelijk vergif op innemen dat Spanje dit niet snel zal vergeten. En het zou mij niks verbazen mocht PSV of ieder andere Nederlandse club die een prachtig duel tegen Real Madrid, Barcelona of een ander Spaans topclub mag spelen, de Spaanse justitie of politiek straks rustig zegt, dat Nederlanders niet welkom zijn bij de eerstvolgende Champions Leugue wedstrijden. Dus met andere woorden, met het beschermen van de daders, bestraft PSV misschien wel straks elke goedwillende supporter. Hoe denken jullie hier over, slim of niet slim...
pi_166577079
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 07:32 schreef MakkieR het volgende:
Even over de muntjes affaire wat ik vanmorgen op het nieuws vernam, dat PSV de namen van de verdachten niet vrij wil geven aan Spaanse justitie. Ik vind dit niet zo heel slim. Je kunt er namelijk vergif op innemen dat Spanje dit niet snel zal vergeten. En het zou mij niks verbazen mocht PSV of ieder andere Nederlandse club die een prachtig duel tegen Real Madrid, Barcelona of een ander Spaans topclub mag spelen, de Spaanse justitie of politiek straks rustig zegt, dat Nederlanders niet welkom zijn bij de eerstvolgende Champions Leugue wedstrijden. Dus met andere woorden, met het beschermen van de daders, bestraft PSV misschien wel straks elke goedwillende supporter. Hoe denken jullie hier over, slim of niet slim...
Waar heb je het over? Beschermen van de daders? PSV heeft de daders helemaal niet proberen te beschermen. Daders zijn bestraft, aantal met reprimande maar het grootste deel met stadionverboden. Zaten jongens bij die al tientallen jaren een seizoenskaart hadden. Denk wel dat dit pijn doet. Eigen schuld, dikke bult, was dom. Alleen justitie in Spanje gaat nu met twee maten meten. Toen het met de PSV supporters gebeurde ging het de hele wereld over en sprak men er schande van. Ik lees nu dat City fans een aantal maanden later hetzelfde deden maar dat Spaanse justitie niet ingreep.

Nederland wordt in Europa gewoon gezien als het altijd ja-knikkende lulletje. Goed dat Gerbrands en PSV zo reageren. Dat ze in Spanje eerst maar eens naar de organisatie kijken die achter deze zogenaamd bedelende vrouwtjes zitten. Is toch algemeen bekend dat ze worden uitgebuit door volgevreten zigeunermannen in net wat te dikke bakken. Daar hoor je ze niet over.
U MAD?
  vrijdag 11 november 2016 @ 07:47:02 #203
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_166577109
Ik kan me er niet druk om maken, want ik lees vooral een heleboel termen als "mocht" en "misschien".
Tevens zal dat uitsluiten van bezoekende supporters wel meevallen om zoiets simpels als het met muntjes belonen voor verrichte arbeid van wat straatboefjes.
pi_166577312
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 07:32 schreef MakkieR het volgende:
Even over de muntjes affaire wat ik vanmorgen op het nieuws vernam, dat PSV de namen van de verdachten niet vrij wil geven aan Spaanse justitie. Ik vind dit niet zo heel slim. Je kunt er namelijk vergif op innemen dat Spanje dit niet snel zal vergeten. En het zou mij niks verbazen mocht PSV of ieder andere Nederlandse club die een prachtig duel tegen Real Madrid, Barcelona of een ander Spaans topclub mag spelen, de Spaanse justitie of politiek straks rustig zegt, dat Nederlanders niet welkom zijn bij de eerstvolgende Champions Leugue wedstrijden. Dus met andere woorden, met het beschermen van de daders, bestraft PSV misschien wel straks elke goedwillende supporter. Hoe denken jullie hier over, slim of niet slim...
Muntjes gooien is dom en denigrerend, maar alles behalve illegaal. Laat de spaanse justitie lekker de tyfus genieten.
  vrijdag 11 november 2016 @ 08:40:38 #205
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166577451
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 08:20 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Muntjes gooien is dom en denigrerend, maar alles behalve illegaal. Laat de spaanse justitie lekker de tyfus genieten.
+1
pi_166577802
Het is niet strafbaar

[ Bericht 59% gewijzigd door Ajacied422 op 11-11-2016 10:46:15 ]
  Moderator vrijdag 11 november 2016 @ 09:51:42 #207
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166578296
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:19 schreef Bronson_ het volgende:
Het is niet strafbaar.
Dit is correct :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 11 november 2016 @ 10:29:02 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166578763
Dat bedelaarsvolk is dusdanig irritant in die steden dat bakstenen ook wel op zijn plaats was geweest.

Ik vond dan meer dat opdrukken een beetje te ver gaan dan wat muntjes :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166579214
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:19 schreef Bronson_ het volgende:
Het is niet strafbaar
Je kan het wel!
pi_166579995
quote:
Ajax werd in de play-offronde van de Champions League uitgeschakeld door FK Rostov en de Russische ploeg speelde vervolgens in de groepsfase met 2-2 gelijk tegen PSV. De Donchane lijken indruk te hebben gemaakt op Ajax en PSV. De Nederlandse clubs hebben namelijk interesse in doelman Soslan Dzhanaev, verdediger Denis Terentyev en aanvaller Sardar Azmoun. De website Championat meldt dat scout Anton Astafiev het drietal namens de Nederlandse topclubs scherp in de gaten houdt.
pi_166581146
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 10:29 schreef Caland het volgende:
Dat bedelaarsvolk is dusdanig irritant in die steden dat bakstenen ook wel op zijn plaats was geweest.

Ik vond dan meer dat opdrukken een beetje te ver gaan dan wat muntjes :')
Alsof de politie in Spanje/Italië/Oostblok er geen sport van hebben gemaakt om 3 maal daags die Roma's de stad uit te slaan. Maar dat is niet interessant verder natuurlijk.

Menig supporter die daar stond waren er ook niet aan doodgegaan om mee op te drukken inderdaad. Kunnen best wat kilootjes af
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 11 november 2016 @ 13:10:45 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166581328
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 12:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Alsof de politie in Spanje/Italië/Oostblok er geen sport van hebben gemaakt om 3 maal daags die Roma's de stad uit te slaan. Maar dat is niet interessant verder natuurlijk.

Menig supporter die daar stond waren er ook niet aan doodgegaan om mee op te drukken inderdaad. Kunnen best wat kilootjes af
Het zijn ook helemaal geen bedelaars maar gewoon georganiseerde bendes. Die kan je beter op een trein naar het oosten zetten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166581403
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 10:29 schreef Caland het volgende:
Dat bedelaarsvolk is dusdanig irritant in die steden dat bakstenen ook wel op zijn plaats was geweest.

Ik vond dan meer dat opdrukken een beetje te ver gaan dan wat muntjes :')
Als oprukken voor geld al niet meer mag kunnen we het leger ook wel afschaffen ;)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_166582865
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 11:51 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Tsja, vraag me af of spelers van Russische subtoppers naar een Ajax of PSV willen komen. Ik heb toch zo'n gevoel dat dit niet de vijver is waar we in zouden moeten vissen.
pi_166584587
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 07:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Beschermen van de daders? PSV heeft de daders helemaal niet proberen te beschermen. Daders zijn bestraft, aantal met reprimande maar het grootste deel met stadionverboden. Zaten jongens bij die al tientallen jaren een seizoenskaart hadden. Denk wel dat dit pijn doet. Eigen schuld, dikke bult, was dom. Alleen justitie in Spanje gaat nu met twee maten meten. Toen het met de PSV supporters gebeurde ging het de hele wereld over en sprak men er schande van. Ik lees nu dat City fans een aantal maanden later hetzelfde deden maar dat Spaanse justitie niet ingreep.

Nederland wordt in Europa gewoon gezien als het altijd ja-knikkende lulletje. Goed dat Gerbrands en PSV zo reageren. Dat ze in Spanje eerst maar eens naar de organisatie kijken die achter deze zogenaamd bedelende vrouwtjes zitten. Is toch algemeen bekend dat ze worden uitgebuit door volgevreten zigeunermannen in net wat te dikke bakken. Daar hoor je ze niet over.
Probeer jezelf maar te overtuigen, dat werkt prima, al is de vraag of Spanje overtuigd is. Ik zeg ook niet wie in deze schuldig is of niet, ik zeg alleen dat ik het niet slim vind wat PSV nu doet.
Zoals ik het zie is dat Spanje de macht heeft met de veel rijkere en aantrekkelijkere wereldclubs dat ze hebben. Hoe denk je dat Nederlandse Voetbal supporters zullen reageren als Spanje zegt, Sorry Nederland maar jullie zijn niet meer welkom in ons land. :W
pi_166584665
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 15:56 schreef MakkieR het volgende:

Hoe denk je dat Nederlandse Voetbal supporters zullen reageren als Spanje zegt, Sorry Nederland maar jullie zijn niet meer welkom in ons land. :W
Alsof dat iemand roest.
En wat denk je nou zelf; dat er geen enkele Nederlander meer in Spanje mag komen omdat een paar idioten munten hebben geworpen naar vrouwelijke criminelen? Hoe herken je een voetbalfan dan bij de douane?
U MAD?
pi_166584681
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Het zijn ook helemaal geen bedelaars maar gewoon georganiseerde bendes. Die kan je beter op een trein naar het oosten zetten.
Is racisme.
U MAD?
  vrijdag 11 november 2016 @ 16:24:37 #218
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166585165
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 november 2016 16:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Is racisme.
Nee, een oplossing.
pi_166587090
Maar wat voor strafbaar feit hebben ze nou gepleegd dat ze uitgeleverd moeten worden?

En waarom buigt Nederland zo makkelijk voor andere landen? Als ze die 'bedelaars' nou verkracht hadden dan snap ik wel dat je ze zsm moet uitleveren
  vrijdag 11 november 2016 @ 20:43:04 #220
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_166589876
Het is ongelofelijk wat een tokkie-club PSV is. Ze spelen voor eigen rechter en hebben maling aan Justitie. Hun supporters hebben op een schandelijke wijze hele arme mensen vernederd. De misselijkmakende beelden zagen we vanavond weer op TV. Het leek wel of de nazi's weer joodjes aan het pesten waren. Toon Gerbrands en zijn Brabants clubje zijn echt van de pot gerukt.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 11 november 2016 @ 20:45:12 #221
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_166589939
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:43 schreef Old_Pal het volgende:
Het is ongelofelijk wat een tokkie-club PSV is. Ze spelen voor eigen rechter en hebben maling aan Justitie. Hun supporters hebben op een schandelijke wijze hele arme mensen vernederd. De misselijkmakende beelden zagen we vanavond weer op TV. Het leek wel of de nazi's weer joodjes aan het pesten waren. Toon Gerbrands en zijn Brabants clubje zijn echt van de pot gerukt.
:O
  vrijdag 11 november 2016 @ 20:46:45 #222
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_166589996
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:19 schreef Bronson_ het volgende:
Het is niet strafbaar
Maar moreel gezien verwerpelijk. Mensen die zeggen dat dat gedrag niet erg is, zijn nog achterlijker dan de gebroeders van de Kerkhof.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 11 november 2016 @ 20:54:40 #223
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_166590263
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:46 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Maar moreel gezien verwerpelijk. Mensen die zeggen dat dat gedrag niet erg is, zijn nog achterlijker dan de gebroeders van de Kerkhof.
Zeggen dat het gedrag je aan nazi's doet denken vind ik eerlijk gezegd nog veel sneuer.
Die "zwervers" waren er blij mee en werden er beter van. Ga jezelf a.j.b. druk maken om dingen die er wel toe doen.
pi_166590484
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 november 2016 16:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Alsof dat iemand roest.
En wat denk je nou zelf; dat er geen enkele Nederlander meer in Spanje mag komen omdat een paar idioten munten hebben geworpen naar vrouwelijke criminelen? Hoe herken je een voetbalfan dan bij de douane?
Nou een supporter van Nederland pik je er zo uit hoor, je hoeft enkel iets te vragen in het Spaans. Dat kun je doen aan de douane, en anders bij het voetbalstadion of in de stad. Dit is trouwens niet vreemd, want in Nederland gebeurt het ook wel dat de supporters een club wordt geweigerd in een stad.
pi_166590490
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 20:43 schreef Old_Pal het volgende:
Het is ongelofelijk wat een tokkie-club PSV is. Ze spelen voor eigen rechter en hebben maling aan Justitie. Hun supporters hebben op een schandelijke wijze hele arme mensen vernederd. De misselijkmakende beelden zagen we vanavond weer op TV. Het leek wel of de nazi's weer joodjes aan het pesten waren. Toon Gerbrands en zijn Brabants clubje zijn echt van de pot gerukt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')