abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_166364700
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
  woensdag 2 november 2016 @ 11:22:54 #2
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_166365072
Dat meisje wordt wel elke pagina jonger..... :+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_166365128
quote:
_O_
  woensdag 2 november 2016 @ 11:27:26 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166365154
Gaan we weer lekker door, ja O+?

Let's not :). Voordat er weer massa's TR's binnenkomen over een gekaapt topic.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166365266
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:22 schreef -Splash- het volgende:
Dat meisje wordt wel elke pagina jonger..... :+
Ik verbloemde het nog een beetje maar ze is bijna achttien, over een jaar..

Welke leeftijdsgrens hanteren jullie?
  woensdag 2 november 2016 @ 11:33:58 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166365324
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik verbloemde het nog een beetje maar ze is bijna achttien, over een jaar..

Welke leeftijdsgrens hanteren jullie?
Nee, ze is bijn 17. Maar who cares.

Ik wil niks dat jonger is dan ik ben. Dat voelt gewoon niet goed :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 november 2016 @ 11:34:27 #7
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_166365336
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik verbloemde het nog een beetje maar ze is bijna achttien, over een jaar..

Welke leeftijdsgrens hanteren jullie?
Ok. I call bullshit nu. Leuk verzonnen verhaal. Laten we idd op normale mensen reageren.
Ik ben 34, beetje 29 is mijn grens.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_166365370
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik verbloemde het nog een beetje maar ze is bijna achttien, over een jaar..

Welke leeftijdsgrens hanteren jullie?
Zie eerst maar dat het überhaupt doorgaat, voordat je allerlei dingen in je hoofd haalt :+.

Hier nog geen reactie gehad van date, zal er straks eens een bericht aan wagen (nee heb je, ja kun je krijgen).
pi_166365476
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik verbloemde het nog een beetje maar ze is bijna achttien, over een jaar..

Welke leeftijdsgrens hanteren jullie?
Ik zou toch minstens voor 18+ gaan. Ik vind dit creepgedrag. Je hebt niet eens goede bedoelingen met het meisje, ze denkt nog als een puber, en jij wil ermee gaan wippen. :N
  Moderator woensdag 2 november 2016 @ 11:52:20 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166365697
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:34 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ok. I call bullshit nu. Leuk verzonnen verhaal. Laten we idd op normale mensen reageren.
Ik ben 34, beetje 29 is mijn grens.
Lol. Ik ben 35, mijn vriendin/verloofde is 28 :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166365812
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik zou toch minstens voor 18+ gaan. Ik vind dit creepgedrag. Je hebt niet eens goede bedoelingen met het meisje, ze denkt nog als een puber, en jij wil ermee gaan wippen. :N
Zij stelde juist voor om te wippen :')
  woensdag 2 november 2016 @ 11:59:05 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166365851
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:41 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik zou toch minstens voor 18+ gaan. Ik vind dit creepgedrag. Je hebt niet eens goede bedoelingen met het meisje, ze denkt nog als een puber, en jij wil ermee gaan wippen. :N
:')
Jeetje. Een wat jonger meisje die graag een oudere jongen wilt. Dat zal echt nooit voorkomen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166365856
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:57 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Zij stelde juist voor om te wippen :')
ze is niet in een zelfde manier van denken als iemand van in de 20. Daarom zou die dat niet aan moeten nemen
  woensdag 2 november 2016 @ 12:00:27 #14
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166365875
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:59 schreef Allures het volgende:

[..]

ze is niet in een zelfde manier van denken als iemand van in de 20. Daarom zou die dat niet aan moeten nemen
_O- Ze is 17 hoor. Niet 13. Op die leeftijd kan je echt wel nadenken.

En misschien is het gewoon een sletje. Lekker boeiend allemaal. Als die twee er gelukkig van worden.....
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_166365886
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:33 schreef Samzz het volgende:

Ik wil niks dat jonger is dan ik ben. Dat voelt gewoon niet goed :').
Daar gaan m'n kansen -O-

Ik wil niks onder de 18 eigenlijk :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_166365968
Ik ben zelf 23 en heb het onlangs afgekapt met een date die net achttien is geworden. (Toen was ze nog zeventien) Voelde op een bepaalde manier toch niet helemaal juist, maar dat had uiteindelijk ook meer te maken met het feit dat we in verschillende levensfases zaten dan puur de leeftijd zelf.

Maar goed, dan heb ik het ook over relatiemateriaal en niet een snelle wip. Ik zou 'm als 25-jarige niet zo snel in een zestienjarige steken puur alleen om seks te hebben. Maar ik kan mij voorstellen dat het voor Deezer anders is. Hij heeft toch een beetje de boot gemist wat dat betreft in zijn tienerjaren en ik zie hem ook niet zo snel aanpappen met een 25-jarige vrouw.
  woensdag 2 november 2016 @ 12:06:19 #17
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_166366016
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lol. Ik ben 35, mijn vriendin/verloofde is 28 :P
Als ik een leuk meisje van 28 zie is het niet gelijk 'Oh laat maar'. Maar je merkt toch dat rond de 24 het nog een iets andere levensfase is. Daarom. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_166366021
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:04 schreef Bananenpap het volgende:
Ik ben zelf 23 en heb het onlangs afgekapt met een date die net achttien is geworden. (Toen was ze nog zeventien) Voelde op een bepaalde manier toch niet helemaal juist, maar dat had uiteindelijk ook meer te maken met het feit dat we in verschillende levensfases zaten dan puur de leeftijd zelf.

Maar goed, dan heb ik het ook over relatiemateriaal en niet een snelle wip. Ik zou 'm als 25-jarige niet zo snel in een zestienjarige steken puur alleen om seks te hebben. Maar ik kan mij voorstellen dat het voor Deezer anders is. Hij heeft toch een beetje de boot gemist wat dat betreft in zijn tienerjaren en ik zie hem ook niet zo snel aanpappen met een 25-jarige vrouw.
Nop, ik voel me niet echt op mijn gemak bij leeftijdsgenoten die reeds werken etc. Die willen of te snel een relatie, of heb ik het gevoel minderwaardig te zijn.
pi_166366045
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nop, ik voel me niet echt op mijn gemak bij leeftijdsgenoten die reeds werken etc. Die willen of te snel een relatie, of heb ik het gevoel minderwaardig te zijn.
Ah joh, gewoon doen. Een negatieve ervaring is ook een ervaring. Hoe oud is die andere seksdate eigenlijk?
  woensdag 2 november 2016 @ 12:09:27 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166366074
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:00 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Daar gaan m'n kansen -O-

Ik wil niks onder de 18 eigenlijk :P
Vervelend ;(.

Mijn bovengrens is 40. Benedengrens is 30 :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 2 november 2016 @ 12:09:44 #21
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166366084
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik verbloemde het nog een beetje maar ze is bijna achttien, over een jaar..

Welke leeftijdsgrens hanteren jullie?
Dat is niet bijna....

Als ik jou was geweest had ik het niet gedaan. Ze is gewoon te jong. Maar doe wat jij wil, ik heb niet de illusie dat je iets met een advies in deze doet.

Toen ik 25 was, was 20 toch wel het minimum en nu ik 30 ben zo rond de 23. En ja, dat is hetzelfde verschil als jou en die date, maar wel een in dezelfde levensfase.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166366086
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:08 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ah joh, gewoon doen. Een negatieve ervaring is ook een ervaring. Hoe oud is die andere seksdate eigenlijk?
23
pi_166366110
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:09 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is niet bijna....

Als ik jou was geweest had ik het niet gedaan. Ze is gewoon te jong. Maar doe wat jij wil, ik heb niet de illusie dat je iets met een advies in deze doet.

Toen ik 25 was, was 20 toch wel het minimum en nu ik 30 ben zo rond de 23. En ja, dat is hetzelfde verschil als jou en die date, maar wel een in dezelfde levensfase.
Waarom nu twee jaar extra verschil?
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 2 november 2016 @ 12:12:54 #24
206731 Mortaxx
Doomer
pi_166366141
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:09 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is niet bijna....

Als ik jou was geweest had ik het niet gedaan. Ze is gewoon te jong. Maar doe wat jij wil, ik heb niet de illusie dat je iets met een advies in deze doet.

Toen ik 25 was, was 20 toch wel het minimum en nu ik 30 ben zo rond de 23. En ja, dat is hetzelfde verschil als jou en die date, maar wel een in dezelfde levensfase.
allemaal voor de bühne dit. Als je de kans krijgt een jongere chick te doen doe je het
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_166366252
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

:')
Jeetje. Een wat jonger meisje die graag een oudere jongen wilt. Dat zal echt nooit voorkomen.
Ik val zelf ook op ouder. Maar als ik me bedenk hoe m'n hoofd nu werkt ten op zichte van toen ik 16/17 was. :N
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')