abonnement Unibet Coolblue
pi_166371048
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:35 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat meisje wordt hier dood gewenst. Dan kun je wel een leuk verhaal ophouden over sprookjes maar dan ben je zelf net zo verderfelijk. De hypocrisie is verder wel grappig hoor.
Ja want het is heel verderfelijk om een terrorist dood te wensen :') maar drink lekker een kop thee met haar :X
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_166371231
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:50 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Ja want het is heel verderfelijk om een terrorist dood te wensen :') maar drink lekker een kop thee met haar :X
De één z'n terrorist is de ander z'n vrijheidsstrijder. Maar blijf vooral aan je eigen kant van het hek.
wooblabalurg
pi_166371895
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:35 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat meisje wordt hier dood gewenst. Dan kun je wel een leuk verhaal ophouden over sprookjes maar dan ben je zelf net zo verderfelijk. De hypocrisie is verder wel grappig hoor.
Oh, dat doodwensen is wel een beetje treurig, ja :') Maar je weet wie het zeggen, dezelfde kliek als altijd. Maar er lijkt me verder niets mis met haar eens goed te onderzoeken en waar mogelijk voor gek te verklaren. Want iemand die andere mensen dood wil maken omdat ze niet geloven kan niet helemaal goed bij haar hoofd zijn.
pi_166372542
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:58 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De één z'n terrorist is de ander z'n vrijheidsstrijder. Maar blijf vooral aan je eigen kant van het hek.
Wat vindt jij dan dat er moet gebeuren? Gewoon vrij laten rondlopen en verontwaardigd reageren als er weer ergens iemand ontploft? Of misschien toch eerst maar eens kijken of ze geen dubbele agenda heeft?

Ik blijf het zeer frappant vinden dat een normaal meisje vrijwillig naar dat soort landen gaat, maar ik ben dan ook een blanke man, misschien dat het daar aan ligt. Dat mensen haar doodwensen vind ik ook te ver gaan, maar dat is gezien de gebeurtenissen de afgelopen jaren hier in Europa ook niet heel raar, Actie geeft reactie.
  woensdag 2 november 2016 @ 17:24:40 #55
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166372880
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:09 schreef Baconbus het volgende:
Mooi die reacties hier. Mensen laten zien dat er overal barbaren zitten.
Goh, wat is jouw mening eigenlijk?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_166376542
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:58 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De één z'n terrorist is de ander z'n vrijheidsstrijder. Maar blijf vooral aan je eigen kant van het hek.
Veel plezier bij de IS :W
People are always teaching us democracy but the people who teach us democracy don't want to learn it themselves.
pi_166376569
Als alle doorgedraaide Jihadisten naar het Pieter Baan moeten dan mogen ze wel beginnen met uitbreiden.
pi_166376914
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:23 schreef LievePoetin het volgende:

[..]

Veel plezier bij de IS :W
Ja hoor, als je een ander kant van het verhaal belicht hoor je meteen bij de IS. :')
  woensdag 2 november 2016 @ 20:39:53 #59
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_166377110
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:58 schreef Baconbus het volgende:

[..]

De één z'n terrorist is de ander z'n vrijheidsstrijder. Maar blijf vooral aan je eigen kant van het hek.
Wat vind jij dan eigenlijk van Laura Hansen? Een vrijheidsstrijder? Een heldin? Een terrorist?

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 02-11-2016 20:45:25 ]
pi_166377534
Wat is er eigenlijk bewezen van misdaden die ze daar zou hebben begaan?
Make my day!
  woensdag 2 november 2016 @ 20:52:07 #61
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_166377550
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:51 schreef agter het volgende:
Wat is er eigenlijk bewezen van misdaden die ze daar zou hebben begaan?
Niks. Ze is alleen verdacht. Maar haar verhaal rammelt blijkbaar aan alle kanten.
pi_166377830
quote:
11s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:39 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Wat vind jij dan eigenlijk van Laura Hansen? Een vrijheidsstrijder? Een heldin? Een terrorist?
Een vrijheidsstrijder kan ze domweg niet zijn, ze leefde al in vrijheid in Nederland, maar is vertrokken naar een land aan de andere kant van de wereld om zich aan te sluiten bij een terroristische organisatie. IS kun je nou niet bepaald bestempelen als vrijheidsstrijders. Als ze zich nou had aangesloten bij de FSA was het wellicht een ander verhaal geweest, alhoewel dat toch ook behoorlijk dubieuze figuren zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_166378976
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een vrijheidsstrijder kan ze domweg niet zijn, ze leefde al in vrijheid in Nederland, maar is vertrokken naar een land aan de andere kant van de wereld om zich aan te sluiten bij een terroristische organisatie. IS kun je nou niet bepaald bestempelen als vrijheidsstrijders. Als ze zich nou had aangesloten bij de FSA was het wellicht een ander verhaal geweest, alhoewel dat toch ook behoorlijk dubieuze figuren zijn.
Misschien verstaat zij wel onder 'vrijheid' dat ze iedereen mag onthoofden die slecht spreekt over de Islam. In dat geval zat ze in Nederland toch echt verkeerd.

Hmm, je aansluiten bij de FSA wordt toch ook niet heel erg gewaardeerd hier in Nederland.
Ik weet in ieder geval dat deze Syrische vluchteling die vorig jaar in Griekenland is geïnterviewd en aangaf naar Nederland te willen zijn verblijfsvergunning in ieder geval kan vergeten, omdat hij heeft deelgenomen aan een organisatie die bij het FSA zou horen.

pi_166383428
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja hoor, als je een ander kant van het verhaal belicht hoor je meteen bij de IS. :')
De andere kant van het verhaal van een organisatie waar een Godwinnetje nu eindelijk eens gewoon perfect op zijn plaats is :')

Belicht je ook de andere kant van het verhaal van Ted Bundy?
pi_166383741
Dat wijf is gek, direct terugsturen naar d'r man bij de IS. Daar hoort ze thuis.

Kind hier houden bij d'r biologische pa, die hoort hier thuis.

Slotje.

edit: Die Laura is echt een maf wijf, ik vind het zielig voor d'r ex en hun kind.
Kind heeft een trauma van hier tot ginder, man ziet zijn kind niet.
Ik hoop echt dat het kind nu veilig bij de vader is en laura uit de ouderlijke macht gezet is.
Kind meenemen naar IS...

[ Bericht 46% gewijzigd door ootjekatootje op 03-11-2016 00:33:21 ]
pi_166384073
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:09 schreef Baconbus het volgende:
Mooi die reacties hier. Mensen laten zien dat er overal barbaren zitten.
''Mooi die reacties hier. Mensen laten zien dat er overal barbaren zitten.''

Overal barbaren, hier op Fok.

Barbaren _O- _O- _O- _O- _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_166384186
kunnen we alsjeblieft onze eigen Guantanamo Bay krijgen voor dit soort malloten. Rottumerplaat lijkt mij de ideale locatie om er een soort Robbeneiland van te maken :P
pi_166384188
Zo heet miss montreaal toch ook??
5 Ferrari's op videoband!
  donderdag 3 november 2016 @ 05:02:18 #69
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_166384379
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:51 schreef agter het volgende:
Wat is er eigenlijk bewezen van misdaden die ze daar zou hebben begaan?
Laten we de lokale overheid even een rechtshulpverzoek sturen om bewijs te overhandigen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 3 november 2016 @ 05:36:32 #70
28033 Pek
je moet wat
pi_166384409
quote:
3s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:01 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Onthoofding op de dam?
Nekschot.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_166384611
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 00:06 schreef Grems het volgende:

[..]

De andere kant van het verhaal van een organisatie waar een Godwinnetje nu eindelijk eens gewoon perfect op zijn plaats is :')

Belicht je ook de andere kant van het verhaal van Ted Bundy?
Nu snap ik dat je om 12 uur niet meer helder van geest kunt zijn waardoor er zulke nonsens uit je toetsenbord kan komen, maar juist om te weten of ze vergelijkbaar is met een Ted Bundy, een geverifieerde seriemoordenaar, moet haar verhaal belicht en onderzocht worden, zeker gezien zij stelt dat ze onvrijwillig naar Syrië is vertrokken en zodra ze de kans kreeg haar man heeft verraden.
pi_166384890
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2016 07:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

...moet haar verhaal belicht en onderzocht worden, zeker gezien zij stelt dat ze onvrijwillig naar Syrië is vertrokken en zodra ze de kans kreeg haar man heeft verraden.
Punt blijft overeind staan dat haar verklaringen niet overeenkomen met de correspondentie die ze voerde met haar directe naasten toen zij in Syrië zat.

Alle teruggekeerde Syriëgangers vormen een potentieel gevaar. Nu IS terrein begint te verliezen waarschuwen alle veiligheidsdiensten (geen enkele uitgezonderd) voor dit soort teruggekeerden, die vanuit een ideologisch overtuiging een gevaar kunnen vormen voor onze samenleving. De recente aanslagen in 2015-2016 in Europa onderschrijven dat gevaar.
pi_166384916
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Punt blijft overeind staan dat haar verklaringen niet overeenkomen met de correspondentie die ze voerde met haar directe naasten toen zij in Syrië zat.

Alle teruggekeerde Syriëgangers vormen een potentieel gevaar. Nu IS terrein begint te verliezen waarschuwen alle veiligheidsdiensten (geen enkele uitgezonderd) voor dit soort teruggekeerden, die vanuit een ideologisch overtuiging een gevaar kunnen vormen voor onze samenleving. De recente aanslagen in 2015-2016 in Europa onderschrijven dat gevaar.
Er is dan ook geen oproep om alles wat ze zegt voor zoete koek te slikken en verder niet kritisch te zijn, maar bij voorbaat beschuldigen van alles terwijl het misschien anders ligt lijkt mij nou ook niet gerechtigheid, zeker niet als het gaat om de idiote reacties hiero van enkelen.
pi_166385002
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er is dan ook geen oproep om alles wat ze zegt voor zoete koek te slikken en verder niet kritisch te zijn, maar bij voorbaat beschuldigen van alles terwijl het misschien anders ligt lijkt mij nou ook niet gerechtigheid, zeker niet als het gaat om de idiote reacties hiero van enkelen.
Ik doe zelf niet aan doodsverwensingen richting deze Laura, maar ik ondersteun de opname in het Pieter Baan Centrum. Maar vraag blijft openstaan als ze niet wil meewerken.

Verder staat Europa voor een onbeheersbaar probleem als IS straks lokaal wordt verslagen en gedesillusioneerde verzetsstrijders in alle anonimiteit terugkeren naar Europa.
  donderdag 3 november 2016 @ 08:36:51 #75
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166385283
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2016 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat wijf is gek, direct terugsturen naar d'r man bij de IS. Daar hoort ze thuis.

Kind hier houden bij d'r biologische pa, die hoort hier thuis.

Slotje.

edit: Die Laura is echt een maf wijf, ik vind het zielig voor d'r ex en hun kind.
Kind heeft een trauma van hier tot ginder, man ziet zijn kind niet.
Ik hoop echt dat het kind nu veilig bij de vader is en laura uit de ouderlijke macht gezet is.
Kind meenemen naar IS...

Uiteindelijk is het aan de rechter om te besluiten wat er met haar gaat gebeuren. In dat licht doet jou of mijn mening er niet toe.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')