Onmogelijk kind ben je.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja joh, ik test mijn spullen ook altijd in productie
Nou dat lijkt me niet. De kerstvakantie is juist bij uitstek de tijd om dit soort dingen te doen, die op elk ander tijdstip NOG minder gelegen komen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee, welverdiende kerstvakantie.
Waarom in godsnaam bussen tussen Rotterdam en Dordrecht via Schiedam en Zwijndrecht, ja zo doe je er wel 60 min langer over ja, als je eerst met een sprinter tussen 2 stations moet gaan pendelenquote:Op dinsdag 1 november 2016 21:27 schreef b2py het volgende:
Den Haag / Rotterdam Centraal - Dordrecht - Breda 3 december tot en met 18 december 2016
Den Haag Centraal / Rotterdam Centraal - Dordrecht - Breda 19 december tot en met 6 januari 2017
Den Haag Centraal / Rotterdam Centraal - Dordrecht - Breda 7 januari tot en met 22 januari 2017
Correct, in die periode vind het proefbedrijf plaats tussen Den Haag en Breda volgens de dienstregeling.quote:Op dinsdag 1 november 2016 23:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Nonsens, die werkzaamheden zijn 2x16 dagen, tussen 19 december en 6 januari worden er geen werkzaamheden uitgevoerd. Algehele bouwstop spoorsector.
En dat kan niet zonder reizigers hinder te bezorgen?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:01 schreef MTL het volgende:
[..]
Correct, in die periode vind het proefbedrijf plaats tussen Den Haag en Breda volgens de dienstregeling.
inb4 "het paste niet in ons KPI-gedreven business model om dergelijke randverschijnselen me te nemen in de procedurele beoordeling van de competitieve merites van de... oh smaakt GHB zo...... *FAINTquote:Op woensdag 2 november 2016 00:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dat kan niet zonder reizigers hinder te bezorgen?
quote:Toch meer variatie in werk voor NS’ers
UTRECHT - Machinisten en conducteurs van de NS krijgen toch meer variatie in hun werk. Dat is een van de uitkomsten van overleg tussen de Nederlandse Spoorwegen en de vakbonden VVMC, FNV, CNV dinsdag.
De partijen spraken over de werkpakketten voor de dienstregeling van 2017. Spoorpersoneel was bang dat met de nieuwe dienstregeling, die op 11 december ingaat, ook het 'rondje om de kerk' terug zou komen. Met de term wordt bedoeld dat machinisten en conducteurs vaste routes moeten rijden.
Juist maandag nog hielden machinisten en conducteurs een werkonderbreking op Amsterdam Centraal Station. Een aantal treinen reed daardoor even niet.
Volgens de NS is er geen sprake van het invoeren van een variant op het 'rondje om de kerk', maar was er inderdaad niet voldoende variatie in die werkpakketten. Daarom worden op korte termijn al aanpassingen gedaan. Ook voor de langere termijn onderzoekt NS of het mogelijk is om opnieuw te plannen waardoor nieuwe werkpakketten per april volgend jaar in zouden kunnen gaan.
Op 5 november komen spoorwerkers en de NS bij elkaar om nog meer verbeteringen te kunnen bereiken. De bonden zullen na deze ‘knip- en plaksessie’ hun leden raadplegen, zo lieten ze dinsdag weten.
Joepie, terug naar de onontwarbare spaghettikluwen waarbij één verdwaalde paardebloem in Chèvremont (ja vrienden, ook Nederland heeft stations met Franse namen ) de rest van de dag gevolgen heeft tot in Schagen en Beilen aan toe En waarom?quote:Op woensdag 2 november 2016 00:10 schreef dennistd het volgende:
Weliswaar De Telegraaf, maar toch:
[..]
Dan hou je dat een zwaan op de rails in Roodeschool ervoor kan zorgen dan er in Zeeland stations overgeslagen moeten worden om de kering in Vlissingen te kunnen halenquote:Op woensdag 2 november 2016 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joepie, terug naar de onontwarbare spaghettikluwen waarbij één verdwaalde paardebloem in Chèvremont (ja vrienden, ook Nederland heeft stations met Franse namen ) de rest van de dag gevolgen heeft tot in Schagen en Beilen aan toe En waarom?
Ja, en omdat dat nog veel meer kost aan personeel en materieel, is de beste oplossing dus gewoon korte ritjes. Keeping shit simple.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:26 schreef dennistd het volgende:
Nou ligt Chevremont al even in Veolia-gebied, maar toch...
De enige manier om dat soort dingen op te lossen is veel meer mensen bij de bijsturing en machinisten+conducteurs op reserve bij knooppunten. En dan het liefst ook nog een beetje materieel erbij zodat je niet het probleem krijgt dat het personeel er is als vervanging maar dat het treinstel nog vast staat bij Waddinxveen Noord...
Omdat NS-machinisten blijkbaar niet in staat zijn om zonder ongelukken te rijden als hun ritten niet afwisselend genoeg zijn. Wat dat over de NS-machinisten zegt als hun collega's bij Veolia, Arriva, Connexxion en Syntus dit wel kunnen, mag eenieder voor zichzelf bepalen.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joepie, terug naar de onontwarbare spaghettikluwen waarbij één verdwaalde paardebloem in Chèvremont (ja vrienden, ook Nederland heeft stations met Franse namen ) de rest van de dag gevolgen heeft tot in Schagen en Beilen aan toe En waarom?
Tsja. Als men op mijn begrip zit te wachten voor dit soort "acties" dan hoop ik dat ze brood meegenomen hebben. En een slaapzak.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Omdat NS-machinisten blijkbaar niet in staat zijn om zonder ongelukken te rijden als hun ritten niet afwisselend genoeg zijn. Wat dat over de NS-machinisten zegt als hun collega's bij Veolia, Arriva, Connexxion en Syntus dit wel kunnen, mag eenieder voor zichzelf bepalen.
Machinisten van Arriva in Noord-Nederland en in de Achterhoek hebben wel degelijk wat meer afwisselende diensten dan de hele dag op één traject rond te rijden.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:32 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Omdat NS-machinisten blijkbaar niet in staat zijn om zonder ongelukken te rijden als hun ritten niet afwisselend genoeg zijn. Wat dat over de NS-machinisten zegt als hun collega's bij Veolia, Arriva, Connexxion en Syntus dit wel kunnen, mag eenieder voor zichzelf bepalen.
Nah, omdat het nog proefbedrijf is verschijnen de treinen niet in de reisplanners. Gevolg daarvan is dus dat er minder intercitytreinen rijden dan er volgens de dienstregeling zouden moeten rijden. Dus slechts 2 ICd treinen in plaats van de geplande 4 naar Breda en dus minder intercitytreinen tussen Den Haag en Rotterdam.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dat kan niet zonder reizigers hinder te bezorgen?
Leuk voor ze. Ik kan gewoon echt geen begrip hebben voor dit soort kul. Er zijn in de havens van Rotterdam, en Antwerpen, en Hamburg, machinisten die vele malen stompzinnigere trajecten rijden dan, hell, al zou je de hele dag de Hoekse lijn op en neer moeten rijden. Het is gewoon gejank en het slaat nergens op.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Machinisten van Arriva in Noord-Nederland en in de Achterhoek hebben wel degelijk wat meer afwisselende diensten dan de hele dag op één traject rond te rijden.
bovendien onjuist. Er komen knip en plak sessies om te kijken of er wat mogelijk is nou dan heb ik nieuws voor je die sessies stonden voor het overleg van gisteren en zelfs voor maandag al gepland. Er is dus op dit moment nog niks veranderd ten opzichte van afgelopen vrijdag.quote:Op woensdag 2 november 2016 00:10 schreef dennistd het volgende:
Weliswaar De Telegraaf, maar toch:
[..]
Is dat een soort vingerverven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |