abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 november 2016 @ 12:46:18 #251
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166474026
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 12:43 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Een tip die ik kreeg:
Zet twee flessen neer met water (of een twee liter fles), als je wat drinkt giet je de hoeveelheid die je drinkt uit de fles, aan het eind van de dag moeten de flessen leeg zijn. (als je je niet te druk maakt om het verspillen van water natuurlijk).

PS de theorie is leuk maar ook mij lukt het niet altijd de juiste hoeveelheid te drinken.
Ik kijk thuis wel wat het beste past.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166474576
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 12:43 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Een tip die ik kreeg:
Zet twee flessen neer met water (of een twee liter fles), als je wat drinkt giet je de hoeveelheid die je drinkt uit de fles, aan het eind van de dag moeten de flessen leeg zijn. (als je je niet te druk maakt om het verspillen van water natuurlijk).

PS de theorie is leuk maar ook mij lukt het niet altijd de juiste hoeveelheid te drinken.
Ik heb nu een app waarbij je in kan stellen hoeveel je per dag moet drinken en wat er in het glas kan waar je uit drinkt. Als je dus gedronken hebt druk je op "drinken" en hij haalt dat wat je als standaardmaat hebt aangegeven eraf.
Heb je een ander, kleiner of groter, glas: geen probleem. Je kunt de fles op het homescreen aanpassen naar meer of minder inhoud, voor je op "drinken" drukt. ^O^

Ik maak er vandaag voor het eerst echt gebruik van en vind 'm echt reuzehandig.
pi_166474622
Ook kun je waarschuwingen instellen, dat hij aangeeft als je moet drinken. Dat kan per half uur, drie kwartier, een uur of langer/korter.
  maandag 7 november 2016 @ 15:15:26 #254
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166477143
Verdorie

[ Bericht 95% gewijzigd door Pinnenmutske op 07-11-2016 15:27:59 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 7 november 2016 @ 15:22:11 #255
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166477276
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 15:15 schreef sararaats het volgende:
Yay. Ik heb weer een voorraad boeken *O*

Mijn nek/hoofd is iig beter.

Misschien stop ik toch niet met vrijwilligerswerk maar dan moet er veel veranderen.
Dit is voor de slowchat en niet voor hier ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 7 november 2016 @ 15:27:13 #256
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166477376
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dit is voor de slowchat en niet voor hier ;)
Verdorie :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_166478293
Moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn morgen. :P Dat wordt om 5 uur opstaan.

Behalve dat vroege opstaan is het wel gunstig natuurlijk, qua nuchter zijn en qua zenuwen (weinig tijd om me druk te maken). :)

De operatie zelf is om 8 uur en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang hij gaat duren. Zal proberen jullie in de avond op de hoogte te (laten) stellen.
pi_166478386
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn morgen. :P Dat wordt om 5 uur opstaan.

Behalve dat vroege opstaan is het wel gunstig natuurlijk, qua nuchter zijn en qua zenuwen (weinig tijd om me druk te maken). :)

De operatie zelf is om 8 uur en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang hij gaat duren. Zal proberen jullie in de avond op de hoogte te (laten) stellen.
Veel sterkte morgen :* En vanavond ook met het wel/niet slapen.
pi_166478543
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn morgen. :P Dat wordt om 5 uur opstaan.

Behalve dat vroege opstaan is het wel gunstig natuurlijk, qua nuchter zijn en qua zenuwen (weinig tijd om me druk te maken). :)

De operatie zelf is om 8 uur en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang hij gaat duren. Zal proberen jullie in de avond op de hoogte te (laten) stellen.
Sterkte morgen! Ik zal voor je duimen :*
pi_166478646
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn morgen. :P Dat wordt om 5 uur opstaan.

Behalve dat vroege opstaan is het wel gunstig natuurlijk, qua nuchter zijn en qua zenuwen (weinig tijd om me druk te maken). :)

De operatie zelf is om 8 uur en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang hij gaat duren. Zal proberen jullie in de avond op de hoogte te (laten) stellen.
Alvast heel veel succes en sterkte
pi_166478680
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn morgen. :P Dat wordt om 5 uur opstaan.

Behalve dat vroege opstaan is het wel gunstig natuurlijk, qua nuchter zijn en qua zenuwen (weinig tijd om me druk te maken). :)

De operatie zelf is om 8 uur en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang hij gaat duren. Zal proberen jullie in de avond op de hoogte te (laten) stellen.
Succes, sterkte en een goed herstel, dát wens ik je. ;)
pi_166478753
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn morgen. :P Dat wordt om 5 uur opstaan.

Behalve dat vroege opstaan is het wel gunstig natuurlijk, qua nuchter zijn en qua zenuwen (weinig tijd om me druk te maken). :)

De operatie zelf is om 8 uur en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang hij gaat duren. Zal proberen jullie in de avond op de hoogte te (laten) stellen.
Veel succes en sterkte morgen! Ik hoop dat je vannacht kunt slapen.
pi_166478755
En ik heb zelf weer even een flink baalmoment, mijn dochter was jarig vorige week en het plan was om vanavond naar mijn ouders te rijden en dan morgen samen naar haar te gaan.
Maar je raadt het al: Mijn lijf is daar overduidelijk op tegen.
Net als vorig jaar lijk ik haar verjaardag te gaan missen en daar wordt deze papa niet bepaald blij en gelukkig van. :(
pi_166478864
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn morgen. :P Dat wordt om 5 uur opstaan.

Behalve dat vroege opstaan is het wel gunstig natuurlijk, qua nuchter zijn en qua zenuwen (weinig tijd om me druk te maken). :)

De operatie zelf is om 8 uur en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang hij gaat duren. Zal proberen jullie in de avond op de hoogte te (laten) stellen.
Succes met de operatie en een goed herstel gewenst.
pi_166478879
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn morgen. :P Dat wordt om 5 uur opstaan.

Behalve dat vroege opstaan is het wel gunstig natuurlijk, qua nuchter zijn en qua zenuwen (weinig tijd om me druk te maken). :)

De operatie zelf is om 8 uur en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang hij gaat duren. Zal proberen jullie in de avond op de hoogte te (laten) stellen.
Heel veel succes morgen :*
Ik hoop echt voor je dat ze die ene "flap" kunnen doen waardoor je maar 1 nachtje hoeft te blijven ^O^
pi_166478904
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:26 schreef vannelle het volgende:
En ik heb zelf weer even een flink baalmoment, mijn dochter was jarig vorige week en het plan was om vanavond naar mijn ouders te rijden en dan morgen samen naar haar te gaan.
Maar je raadt het al: Mijn lijf is daar overduidelijk op tegen.
Net als vorig jaar lijk ik haar verjaardag te gaan missen en daar wordt deze papa niet bepaald blij en gelukkig van. :(
Wat ontzettend kut zeg. Stom lijf. :( (Sorry. :@) Ik hoop dat het tóch lukt om te gaan, op welke manier dan ook.
pi_166479011
Ik kom vandaag zeker wel aan de 3 liter. Vandaag iig geen hoofdpijn, ook niet de lichte variant. Ook de 7-punts-curve gaat tot nu toe goed. Qua prikken dan, niet qua bloedsuiker. :{ Net 18 gemeten, schrok ervan. (En heb nog wel gezond gegeten -O-, waldkornboterhammen met prutje van ui en tomaat.)
pi_166479212
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Heel veel succes morgen :*
Ik hoop echt voor je dat ze die ene "flap" kunnen doen waardoor je maar 1 nachtje hoeft te blijven ^O^
Bedankt voor al jullie sterktewensen!

Ja, dat hoop ik ook heel erg. Dat zou het herstel een stuk makkelijker maken en dan weet ik zeker dat iemand me op kan halen uit het ziekenhuis, omdat mijn moeder er dan is. Anders moet ik dat maar afwachten. Kan niks plannen, dus ook niet vragen of iemand vrij kan nemen van werk ofzo.

Ik heb natuurlijk nog even zitten googlen op de Rhomboid flap, wat plan A is en dan vind ik dat die geschikt is voor wonden tot 10 centimeter. }:| Dat zei de plastisch chirurg aan de telefoon ook: 'Ooh de wond mag heel groot zijn daarvoor, wel 10 centimeter.' Maar toen zei ik dus dat het zeker wel 15 centimeter is (ik weet tot waar de sinussen ongeveer lopen en tot waar ze hebben moeten verdoven bij de vorige operaties). Antwoord van de plastisch chirurg was dat het dan alsnog kan, maar ik vraag het me af... Of hij probeert dan een te grote wond te herstellen met een methode die geschikt is voor kleinere wonden. Of ze hebben niet alles weggehaald. Dat is iets waar ik dus weinig vertrouwen in heb en ik heb die angsten ook allemaal aangegeven, dus het enige wat ik nu kan doen is het over me heen laten komen.
  maandag 7 november 2016 @ 17:00:11 #269
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166479456
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:08 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn morgen. :P Dat wordt om 5 uur opstaan.

Behalve dat vroege opstaan is het wel gunstig natuurlijk, qua nuchter zijn en qua zenuwen (weinig tijd om me druk te maken). :)

De operatie zelf is om 8 uur en ik heb eigenlijk geen idee hoe lang hij gaat duren. Zal proberen jullie in de avond op de hoogte te (laten) stellen.
Sterkte morgen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166479619
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:26 schreef vannelle het volgende:
En ik heb zelf weer even een flink baalmoment, mijn dochter was jarig vorige week en het plan was om vanavond naar mijn ouders te rijden en dan morgen samen naar haar te gaan.
Maar je raadt het al: Mijn lijf is daar overduidelijk op tegen.
Net als vorig jaar lijk ik haar verjaardag te gaan missen en daar wordt deze papa niet bepaald blij en gelukkig van. :(
Wat ontzettend frustrerend!
Werkt je lichaam nu extra tegen of is de rit sowieso een aanslag op je lichaam?
Is er nog kans dat je morgen kunt gaan? :*
pi_166479649
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 16:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Wat ontzettend kut zeg. Stom lijf. :( (Sorry. :@) Ik hoop dat het tóch lukt om te gaan, op welke manier dan ook.
Je hoeft geen sorry te zeggen want je hebt gelijk. Mijn lijf ís gewoon stom, doet niet wat ik wil en beperkt me in dingen die belangrijk voor me zijn.
Misschien dat het morgen beter gaat en dat ik er rechtstreeks heen rijdt, dus zonder eerst langs mijn ouders te gaan.
Maar dat weet ik morgen pas, lijfjelief laat zich niet voorspellen.

Deze keer zat het er wel aan te komen trouwens, ben té actief geweest.
Vrijdag een bank opgehaald, gister 2 schuttingdelen en ook nog erotisch aan het sporten geweest.
Dat is een optelsommetje en de uitkomst is nu binnen.
pi_166479657
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 16:47 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Bedankt voor al jullie sterktewensen!

Ja, dat hoop ik ook heel erg. Dat zou het herstel een stuk makkelijker maken en dan weet ik zeker dat iemand me op kan halen uit het ziekenhuis, omdat mijn moeder er dan is. Anders moet ik dat maar afwachten. Kan niks plannen, dus ook niet vragen of iemand vrij kan nemen van werk ofzo.

Ik heb natuurlijk nog even zitten googlen op de Rhomboid flap, wat plan A is en dan vind ik dat die geschikt is voor wonden tot 10 centimeter. }:| Dat zei de plastisch chirurg aan de telefoon ook: 'Ooh de wond mag heel groot zijn daarvoor, wel 10 centimeter.' Maar toen zei ik dus dat het zeker wel 15 centimeter is (ik weet tot waar de sinussen ongeveer lopen en tot waar ze hebben moeten verdoven bij de vorige operaties). Antwoord van de plastisch chirurg was dat het dan alsnog kan, maar ik vraag het me af... Of hij probeert dan een te grote wond te herstellen met een methode die geschikt is voor kleinere wonden. Of ze hebben niet alles weggehaald. Dat is iets waar ik dus weinig vertrouwen in heb en ik heb die angsten ook allemaal aangegeven, dus het enige wat ik nu kan doen is het over me heen laten komen.
Je hebt er geen invloed op, dus het enige wat je kunt doen is loslaten, ook al is dat verdomd lastig.
pi_166479742
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 17:08 schreef Adriane het volgende:

[..]

Wat ontzettend frustrerend!
Werkt je lichaam nu extra tegen of is de rit sowieso een aanslag op je lichaam?
Is er nog kans dat je morgen kunt gaan? :*
Lichaam werkt extra tegen omdat ik afgelopen dagen eea heb ondernomen.
Maar dat waren dingen die gewoon moesten gebeuren en ik de pijn achteraf maar gewoon moet accepteren.
De rit zal ook geen feestje zijn want van zo'n lange rit krijg ik ook last. Maar dat geeft op zich niks want het gaat tenslotte om mijn dochter waar ik uiteraard alles voor over heb.
Maar ik weet ook dat als ik er aan begin met een protesterend lijf ik de trip ws. niet (veilig) af kan maken en daar is niemand bij gebaat natuurlijk.

Vanavond vroeg naar bed en als het morgen een beetje meevalt stap ik uiteraard alsnog in de auto om die 250 km enkele reis te rijden.
pi_166480518
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 17:14 schreef vannelle het volgende:

[..]

Lichaam werkt extra tegen omdat ik afgelopen dagen eea heb ondernomen.
Maar dat waren dingen die gewoon moesten gebeuren en ik de pijn achteraf maar gewoon moet accepteren.
De rit zal ook geen feestje zijn want van zo'n lange rit krijg ik ook last. Maar dat geeft op zich niks want het gaat tenslotte om mijn dochter waar ik uiteraard alles voor over heb.
Maar ik weet ook dat als ik er aan begin met een protesterend lijf ik de trip ws. niet (veilig) af kan maken en daar is niemand bij gebaat natuurlijk.

Vanavond vroeg naar bed en als het morgen een beetje meevalt stap ik uiteraard alsnog in de auto om die 250 km enkele reis te rijden.
Ik duim voor je dat je morgen gewoon een leuke dag met je dochter mag hebben.
  maandag 7 november 2016 @ 18:12:41 #275
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_166480779
Sterkte morgen aspergermeisje! Het is bijna achter de rug.. Idd weinig tijd meer om je zorgen te maken :*

Vannelle ook sterkte. Ik hoop echt dat je lijf morgen toch eventjes mee wil werken..

Ik heb voor het eerst sinds ik werk op het ministerie (19 sept) een dag zonder ernstige benauwdheid gehad. Hèhè. Komt wel allemaal net op tijd want ik heb van het weekend een reisje met mede financial trainees naar Brno (Tsjechie) en wil daar zo fit mogelijk voor zijn.. Al sla ik de sauna sowieso over daar!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')