abonnement Unibet Coolblue
pi_166706003
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 23:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hey,What's up??
vinkjes en B heeft een hangmat
pi_166707566
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 23:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

vinkjes en B heeft een hangmat
Oho :+
pi_166710057
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 17:19 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Krijg je geen last van je rug?
Hangmat is heerlijk ontspannen in de zomer maar lijkt mij als bed niet zo zacht als een matras eigenlijk.
Om nog even op terug te komen. Nee geen last van rug. Door diagonaal te gaan liggen trek je het doek recht door je gewicht. Als je gewoon recht gaat liggen ligt je rug veel lager en krijg je idd last van je rug.
Het is wel duidelijk kouder doordat je de isolatie van een matras mist. Lekker in de zomer maar in de winter wordt het wel in een slaapzak slapen. Een deken erin en daarop gaan liggen werkt niet echt goed als je regelmatig draait zoals ik. Het is wel heerlijk dat je nog helepoos blijft wiegen na omdraaien. O+
Ich hock in meinem Bonker
pi_166710072
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 23:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

vinkjes en B heeft een hangmat
Hoi L O+
Ich hock in meinem Bonker
pi_166710577
quote:
12s.gif Op donderdag 17 november 2016 11:03 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Hoi L O+
Hoi B en allemaal :W
Weer een goede nacht in de hangmat gehad B?
pi_166710695
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 11:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoi B en allemaal :W
Weer een goede nacht in de hangmat gehad B?
Ik lag er pas 5 uur in. Maar die paar uurtjes waren prima! Had ik echt veel eerder moeten aanschaffen.
Nog steeds blij dat je je kindje terug hebt? ;)
Ich hock in meinem Bonker
pi_166711040
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 11:46 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik lag er pas 5 uur in. Maar die paar uurtjes waren prima! Had ik echt veel eerder moeten aanschaffen.
Nog steeds blij dat je je kindje terug hebt? ;)
Het is wel wennen denk ik?
Ja hoor, fijn :)
pi_166711367
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is wel wennen denk ik?
Ja hoor, fijn :)
Wennen valt mee. Ik slaap nog op blok beton. :D

Mooi dat je er blij mee bent!
Ich hock in meinem Bonker
pi_166714372
Hoi
Gino ♥
pi_166714779
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:24 schreef Tjacka het volgende:
Hoi
Hoi. Ben jij een jood ofzo?
Ich hock in meinem Bonker
pi_166715113
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 11:02 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Om nog even op terug te komen. Nee geen last van rug. Door diagonaal te gaan liggen trek je het doek recht door je gewicht. Als je gewoon recht gaat liggen ligt je rug veel lager en krijg je idd last van je rug.
Het is wel duidelijk kouder doordat je de isolatie van een matras mist. Lekker in de zomer maar in de winter wordt het wel in een slaapzak slapen. Een deken erin en daarop gaan liggen werkt niet echt goed als je regelmatig draait zoals ik. Het is wel heerlijk dat je nog helepoos blijft wiegen na omdraaien. O+
Het schommelen/wiegen lijkt mij ook een erg lekker effect. :)

Misschien een optie om om de hangmat een extra dik laken vast te maken/naaien?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_166718110
Kunnen jullie even een alarm bij mij laten afgaan als we bij SC 300 zijn :)
pi_166718239
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 18:36 schreef Vance het volgende:
Kunnen jullie even een alarm bij mij laten afgaan als we bij SC 300 zijn :)
In dit tempo wordt het volgend jaar Vance, maar ik zal op de tam tam slaan als het zover is. Beloof ik :P
pi_166718749
Tempo opvoer met 1 post

dat het zo traag gaat komt denk ik ook door Facebook. Forums tellen niet meer tegenwoordig. . Het lijkt wel of iedereen met een smartpone, Ipad en wat dan ook alleen maar op Facebook aanwezig is.

FOK forum is een van de enige sites waarin ik tijdens de USA verkiezingen mensen met elkaar in discussie zag gaan en waarop snel op elkaar gereageerd werd.

Ik weet niet hoor maar ik kan niet verklaren of uitleggen waarom een forum als Fok steeds minder bezocht word en er minder wordt geschreven.

Tijdens BB1 en BB2 en was het echt heel erg druk .

Ik kan zo niet bedenken of verklaren waarom het zo afneemt.
pi_166718771
Bokt bv is nog steeds heel druk maar dat komt omdat daar een grote gezamelijke paardenliefde is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iceage op 17-11-2016 19:18:46 ]
pi_166719071
Wat ook denk ik meespeelt is dat er hier op Fok een enorme "afzeik" cultuur heerst. het lijkt wel mode hier op fok dat je alleen maar mee kan doen op het forum als je grof bent en anderen virtueel de grond in trapt.

Dit speelt volgens mij al een paar jaar lang.

Ik weet dat er veel categorieen zijn en veel topics maar als ik ga lezen zie ik niet veel positiefs hier op fok. (Helaas)

Ik heb het zelf ook meegemaakt dat ik vol enthousiasme een topic opende over iets waarmee ik zo blij was en Bamma... de eerste 17 postings daarop werd ik de grond in getrapt. Dat nodigt nou niet echt uit om nog eens iets te gaan delen.

Jammer wel... want een forum op zich heeft heel veel potentie. maar helaas . Ik denk dat Fok Forum niet zo heel lang meer gaat bestaan.

Mocht Fok (Danny) wel willen blijven bestaan zou ik zeggen ga eens bouwen aan je huidige user base. Hou die binnen en ga dan via de bestaande users nieuwe aanwas proberen binnen te krijgen.

Wat daar voor nodig is lijkt me ..... Plezier. Het moet leuk zijn om te posten. Als het dan in een user groep leuk is dan ook kan je met verdriet en tranen komen omdat er wat is opgebouwd.

Helaas nu niet meer op Fok.. Het is gewoon niet leuk meer en je weet absoluut niet meer wie je wel of niet kunt vertrouwen.

Erg Jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 17-11-2016 19:22:57 ]
pi_166719670
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 15:48 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Hoi. Ben jij een jood ofzo?
Hoezo
Gino ♥
pi_166720035
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 19:39 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hoezo
Zomaar
Ich hock in meinem Bonker
pi_166720377
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2016 19:53 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Zomaar
ok
Gino ♥
pi_166720387
wat is zo'n raar vinkje bij lav
Gino ♥
pi_166721434
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 19:15 schreef Vance het volgende:
Wat ook denk ik meespeelt is dat er hier op Fok een enorme "afzeik" cultuur heerst. het lijkt wel mode hier op fok dat je alleen maar mee kan doen op het forum als je grof bent en anderen virtueel de grond in trapt.

Dit speelt volgens mij al een paar jaar lang.

Ik weet dat er veel categorieen zijn en veel topics maar als ik ga lezen zie ik niet veel positiefs hier op fok. (Helaas)

Ik heb het zelf ook meegemaakt dat ik vol enthousiasme een topic opende over iets waarmee ik zo blij was en Bamma... de eerste 17 postings daarop werd ik de grond in getrapt. Dat nodigt nou niet echt uit om nog eens iets te gaan delen.

Jammer wel... want een forum op zich heeft heel veel potentie. maar helaas . Ik denk dat Fok Forum niet zo heel lang meer gaat bestaan.

Mocht Fok (Danny) wel willen blijven bestaan zou ik zeggen ga eens bouwen aan je huidige user base. Hou die binnen en ga dan via de bestaande users nieuwe aanwas proberen binnen te krijgen.

Wat daar voor nodig is lijkt me ..... Plezier. Het moet leuk zijn om te posten. Als het dan in een user groep leuk is dan ook kan je met verdriet en tranen komen omdat er wat is opgebouwd.

Helaas nu niet meer op Fok.. Het is gewoon niet leuk meer en je weet absoluut niet meer wie je wel of niet kunt vertrouwen.

Erg Jammer.
Ben het met je eens dat er plezier in het posten moet zijn. Dat je je veilig voelt om dingen met anderen te delen.
Dat kan hier wel heb ik het idee en op de meeste subforums wel. Er zijn er ook een paar waar ik me niet veilig voel en daar kom ik dan ook niet (meer).
Ik hoop dat FOK! nog lang bestaat want ik hou van FOK! en ik denk dat zelfs degenen die het hardste schelden van FOK! houden. Was sich liebt ...
pi_166721460
quote:
19s.gif Op donderdag 17 november 2016 20:10 schreef Tjacka het volgende:
wat is zo'n raar vinkje bij lav
Dat heeft de hele crew.
pi_166722680
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 20:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat heeft de hele crew.
waarom
Gino ♥
pi_166722861
quote:
19s.gif Op donderdag 17 november 2016 21:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]

waarom
daarom :P
Moeilijke vragen stel jij :D
pi_166724225
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 21:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

daarom :P
Moeilijke vragen stel jij :D
oh sorry

hoe gaat het
Gino ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')