abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_166329483
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 17:26 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Dan doe ik de stills wel.
Drie piemels is veel te veel :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 31 oktober 2016 @ 17:41:30 #27
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166329684
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2016 17:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Drie piemels is veel te veel :{w
Stills maak je met een camera, niet met een piemel
  maandag 31 oktober 2016 @ 18:11:39 #28
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166330112
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:02 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Op Tinder wel ja. Op sites als e-matching meer als 'nu we toch aan het daten zijn, hoe ziet jouw huis eruit'.

Over het algemeen viel het wel mee, maar misschien dat mannen wat opdringerder richting vrouwen zijn. Of dat ik als man totaal elke subtiele hint van een vrouw niet snap (zou zo maar kunnen).
Dat laatste is meer mijn ding, daar heb jij volgens mij nooit zo'n last van gehad. Of ik moet me heel erg vergissen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166330301
Mannen zijn wel directer ja, en/of doorzichtiger. En meer sex driven... 😜

Dames communiceren veel ingewikkelder en subtieler. Gaan piekeren over verwachtingen en wat-als enzo.

Beetje mee oefenen en wat deksels op je neus krijgen en je leert er wel mee omgaan 😄
  maandag 31 oktober 2016 @ 19:14:43 #30
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_166331279
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:24 schreef meIIyou het volgende:
Mannen zijn wel directer ja, en/of doorzichtiger. En meer sex driven... 😜

Dames communiceren veel ingewikkelder en subtieler. Gaan piekeren over verwachtingen en wat-als enzo.

Beetje mee oefenen en wat deksels op je neus krijgen en je leert er wel mee omgaan 😄
Yep, en op deze regel zijn ook talloze uitzonderingen, zowel in het kamp van de mannen als van de vrouwen...
pi_166335974
Uitzondering bevestigen de regel inderdaad!!
pi_166337266
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zeggen mensen dat er echt bij ja, dat ze seks willen dan? Niets mysterieus maar gewoon recht voor zijn raap?
Sommige doen het direct, sommige 'subtieler' op tinder. "Ik sta open voor alles. Kom maar bij mij liggen poes ;) ;) " En dan zeg ik niets meer. :@
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_166339894
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:24 schreef meIIyou het volgende:
Mannen zijn wel directer ja, en/of doorzichtiger. En meer sex driven... 😜

Dames communiceren veel ingewikkelder en subtieler. Gaan piekeren over verwachtingen en wat-als enzo.

Beetje mee oefenen en wat deksels op je neus krijgen en je leert er wel mee omgaan 😄
Hangt eraf.

Op Paiq had ik ca 5 jaar geleden het volgende tijdens het chatgesprek:

Ik: heb je eigenlijk huisdieren?
Zij: Nee, maar ik heb wel een lief poesje

Nou toen was het wel duidelijk voor mij :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166341376
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2016 01:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hangt eraf.

Op Paiq had ik ca 5 jaar geleden het volgende tijdens het chatgesprek:

Ik: heb je eigenlijk huisdieren?
Zij: Nee, maar ik heb wel een lief poesje

Nou toen was het wel duidelijk voor mij :')
Ja, die ene meid, van 5 jaar geleden. Precies, die bevestigt dat niet alleen mannen het doen :o _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 1 november 2016 @ 09:24:04 #35
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166341443
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja, die ene meid, van 5 jaar geleden. Precies, die bevestigt dat niet alleen mannen het doen :o _O-
Ja, stel je voor dat mensen hier uit eigen ervaring spreken ;(. Topic maar opdoeken?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 1 november 2016 @ 09:27:50 #36
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166341485
:')!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166341499
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat mensen hier uit eigen ervaring spreken ;(. Topic maar opdoeken?
Ik heb ooit 20 jaar geleden een doek gekocht bij een meid die ik wilde daten. Beter?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_166341567
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2016 09:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik heb ooit 20 jaar geleden een doek gekocht bij een meid die ik wilde daten. Beter?
:D
pi_166341757
En hoeveel chatgesprekken heeft Godshand al gevoerd in totaal? 😜
  dinsdag 1 november 2016 @ 10:42:01 #40
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_166342441
Over ervaringen gesproken: Ik deel er 1 met jullie (just for fun ;))

Jaaaaren geleden, inschrijving gedaan op Relatieplanet (want aandacht en de noemer "je weet nooit want blablabla"). Afin, ingeschreven, profieltje aangemaakt, foto eraan vastgeplakt en het hengeltje uitgegooid (want het is een soort vissen, zeg nu zelf :D)

Week of wat later, berichtje: Een dame, mijn leeftijd destijds, had gereageerd dat ik er wel leuk uitzag en of ik contact wilde zoeken. Heb haar profiel nagekeken en doorzocht: Nou, ik was onder de indruk: Ze zag er goed uit, verzorgd, donker lang haar, vormen (Sorry voor dat platte, maar hou van een vrouw waar iets aan zit zeg maar :9), werkte al fulltime, allemaal aardig.

Wat berichtjes heen en weer gestuurd en vrij snel daarna nummers uitgewisseld. Smsen, contacten, keertje bellen. "Nou!" dacht ik "Dat gaat best leuk zijn!".

Ze heeft me in de weken erna uitgenodigd om langs te komen bij haar thuis. Men, wat was ik ZENUWACHTIG! :s) Mooi overhemd uitgezocht, leuke bloemetje gehaald en ik die kant op, 's avonds (was koud en regenachtig...).

Het was een appartement, 1e etage weet ik nog. Ik bel aan en hoor die hakken over het laminaat de gang in komen... Pff, die zenuwen dan, wow O+
De deur gaat open en daar stond ze dan: Mooi opgemaakt, haar in de krul, leuk gekleed, hakken, rook lekker. Eerste indruk was top!

We liepen samen naar binnen, nam plaats op de bank en kreeg een kop thee. We raakten lekker aan de praat, maar er waren ook wat gekke momenten... Een moment waarop ze helemaal niet uit haar woorden kwam en mij aankeek, alsof ik iets zei. Heel glazige blik met zo van kortsluiting ofzo in het hoofd... Ik weet nog dat ik dacht: "Ah nee hè? Heb ik weer... Had je dat niet aan de telefoon kunnen horen ofzo?!" :')

Iedereen verdient een kans, dus ook zij vond ik :) Avond was best gezellig en na 1,5 uur vond ik het genoeg geweest (moest nog ri huis en het was ergens bij Rotterdam ofzo in de buurt).

Spullen gepakt en ik sta in die gang om weg te gaan, ineens zonder een aanleiding begint ze me te zoenen. Maar ook echt dat je denkt: "She's a freakmachine!!". Ze wist zo punt 1 2 3 4 te pakken te krijgen bij mij, waardoor IK ineens kortsluiting in m'n hoofd kreeg en niet eens normaal meer kon nadenken... Voordat ik het wist, lagen we in de slaapkamer _O-

Na hand en spandiensten, zat in weer in de auto, uit te puffen en na te denken: "What in the hell just happend to ME?!" :')
We hebben in de weken daarna nog veel contact gehad en gebeld, maar het werd duidelijk, dat dat het niet zou worden tussen ons. We hebben afscheid genomen and that was it :)

Jaren later, ik denk wel 5 jaar later, telefoon, onbekend nummer.
Ik neem op
> Ik: "Met %NAAM% "
< ZIJ: "Ja, hoi, met %dame van verhaal%"
Ik was er ff stil van... Waarom belt ZIJ ineens dan?!
< Zij: "Ja, hoe gaat het en blablaverhaaltje"
> Ik: "Ja, gaat goed en blablaverhaaltje."
> Ik: "Maar niet om het een of ander, waarom bel je na al die tijd?"
< Zij: "Nou, ik wilde weten hoe het met je was, wilde je vertellen dat ik een vriend heb, een lieve dochter van 2 met hem samen heb, we in het midden van het land zijn gaan wonen en ik heb MS. Mijn vriend en ik zouden het leuk vinden als je een keertje langs wilt komen..."
Ik denk bij mezelf: "Wat heb ik nou aan de broek hangen dan?!" Ff snel rekenen, misschien die kleine van mij is, maar nee, zover zijn we niet gegaan...
> Ik: "Joh, niet om het een of ander, maar als je nu gelukkig bent, dan moeten we dan vooral zo houden en het verleden met rust laten. Ik weet niet wat je ermee wilt, maar geniet lekker en laat mij erbuiten"
< Zij: "Okay, dank je wel. Doei!" *KLIK*

Heb geloof nog 3 mins met de tel in de hand naar het scherm zitten staren vol ongeloof... :{
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_166342627
Euhm die wilde een trio duh
  dinsdag 1 november 2016 @ 10:55:57 #42
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_166342666
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:11 schreef yats het volgende:

[..]

Dat laatste is meer mijn ding, daar heb jij volgens mij nooit zo'n last van gehad. Of ik moet me heel erg vergissen?
Ik ben een man, ik kan mij goed voorstellen dat vrouwen mij voldoende hints hebben laten vallen die ik niet gelijk door had. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 1 november 2016 @ 10:56:49 #43
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_166342675
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:24 schreef meIIyou het volgende:
Mannen zijn wel directer ja, en/of doorzichtiger. En meer sex driven... 😜

Dames communiceren veel ingewikkelder en subtieler. Gaan piekeren over verwachtingen en wat-als enzo.

Beetje mee oefenen en wat deksels op je neus krijgen en je leert er wel mee omgaan 😄
Ah ja... het overthinking. Alles helemaal kapot analyseren en wie is die sloerie met wie hij afsprak... een vriendin... jaja... :+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_166342867
Vrijdag- én zaterdagavond een date, allebei bij mij thuis (het kan dus wel). Denk dat het wel enigszins gaat tegenvallen omdat de nadruk ligt op intimiteit maar da's best wel ff geleden dus misschien wat onwennig voor mij :P We zullen zien.
  dinsdag 1 november 2016 @ 11:13:47 #45
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_166342950
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Vrijdag- én zaterdagavond een date, allebei bij mij thuis (het kan dus wel). Denk dat het wel enigszins gaat tegenvallen omdat de nadruk ligt op intimiteit maar da's best wel ff geleden dus misschien wat onwennig voor mij :P We zullen zien.
Weten ze het van elkaar?
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_166342991
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:13 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Weten ze het van elkaar?
Eh nee. Ze blijven allebei een nacht slapen is het idee. Dus ook wel apart, ene eruit, paar uur later ander erin haha niets voor mij. Maar date is misschien niet het goede woord, 'gezelligheidsdate'. Als ik het verkloot is ze zo weg zonder seks en anders worden we de volgende dag naast elkaar wakker. Maar juist als de nadruk er zo opligt kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen toch? Zeker als het een eerste ontmoeting is, dus niet iemand die je gedatet hebt en even belt voor een leuk avondje.
  dinsdag 1 november 2016 @ 11:19:46 #47
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_166343030
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:16 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Eh nee. Ze blijven allebei een nacht slapen is het idee. Dus ook wel apart, ene eruit, paar uur later ander erin haha niets voor mij. Maar date is misschien niet het goede woord, 'gezelligheidsdate'. Als ik het verkloot is ze zo weg zonder seks en anders worden we de volgende dag naast elkaar wakker. Maar juist als de nadruk er zo opligt kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen toch? Zeker als het een eerste ontmoeting is, dus niet iemand die je gedatet hebt en even belt voor een leuk avondje.
Is er, waar dan ook, ergens een kans, dat het met 1 van de 2 leuker is dan de intentie is en uit kan lopen op een relatie o.i.d.?

[edit]
Okay, waarom ik dit zo vraag: Stel: dame 1 is wel leuk, jullie hebben beide een verzetje, alles leuk en aardig. Dame 1 is koud het bed uit en dame 2 komt langs. DIE blijkt ineens veel leuker te zijn en dat heeft potentieel om iets te worden.
Tot hoeverre ga je eerlijk zijn dat de je avond ervoor Dame 1 hebt liggen duwen in datzelfde bed waar dame 2 nu in ligt?

[ Bericht 15% gewijzigd door Whizkid_RaiLmAn op 01-11-2016 11:21:20 (vraag verduidelijkd) ]
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  dinsdag 1 november 2016 @ 11:20:04 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166343038
Weten zij ook dat jij seks verwacht?
pi_166343040
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:16 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Eh nee. Ze blijven allebei een nacht slapen is het idee. Dus ook wel apart, ene eruit, paar uur later ander erin haha niets voor mij. Maar date is misschien niet het goede woord, 'gezelligheidsdate'. Als ik het verkloot is ze zo weg zonder seks en anders worden we de volgende dag naast elkaar wakker. Maar juist als de nadruk er zo opligt kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen toch? Zeker als het een eerste ontmoeting is, dus niet iemand die je gedatet hebt en even belt voor een leuk avondje.
Seksdate.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166343053
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 11:19 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Is er, waar dan ook, ergens een kans, dat het met 1 van de 2 leuker is dan de intentie is en uit kan lopen op een relatie o.i.d.?
Bij eentje misschien wel, al is die wel een flink stuk jonger, nog geen 18. De ander klikt het online wel mee (zoals ik eigenlijk altijd met iedereen wel goed kan lullen online) maar past denk ik niet bij mij ,iets te losbandig.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')