abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2016 @ 10:44:42 #251
43556 miss_dynastie
pi_166364560
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vond een lied of 10 beter, het was dan weer wel beter dan Oekraïne :7
Tien? :o
Ik wil het hier nog weleens dramatisch meezingen.... beetje net zo vals als de zanger tijdens de generale juryrepetitie :7
pi_166364629
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:13 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat ze Hans Pannecoucke mee gaan nemen trouwens. Zullen dat geld wel nodig hebben voor het aankopen van het lied.
Ik denk ook dat Hans niet meegaat, maar dan eerder omdat Hans misschien zelf ook niet meer wil :{

Er waren geruchten dat andere landen Hans ook wilden inhuren. En als zij beter betalen kan dat ook een reden zijn.
pi_166364665
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Whitebeard is denk ik stiekem de vader van Og3ne :+
_O- Zou me niets verbazen. Wie gaat zich anders zó opwinden over wat er allemaal wordt geschreven. Er wordt nergens de meiden of hun moeder/familie ernstige ziektes toegewenst, of geweld etc. Nee, sommigen hier vinden de meiden verwend overkomen, hebben er geen vertrouwen in dat de meiden een goed lied kunnen herkennen en/of kunnen niet tegen hun gebaartjes/ samenzang. Nou, dat is erg zeg! Schandalig! Misschien is het forum van de O`G3ne fansite dan een betere plek voor Whitebeard.
pi_166364707
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als de jury's het tof hadden gevonden had ie waarschijnlijk gewonnen, dat was toch wel iets teveel van het goede geweest
Het was niet helemaal zuiver gezongen, dus mag de jury dat gerust vinden. Toch is het mijn nummer 1.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2016 @ 11:02:44 #255
163650 Greys
pi_166364777
Ja dat was zonde dat de Pool het nummer tijdens de juryshow minder goed zong. Tijdens Eurovision in Concert kreeg ik kippenvel van hem. In a good way. Wauw.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2016 @ 11:03:56 #256
163650 Greys
pi_166364798
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze stemmen in die contreien toch net iets sneller op iemand uit de regio, zeker als ze iets meer likeable zijn als de uitstraling van Og3ne iets te Amerikaans/glad/fake is.

Mooi voorbeeld is 2005,Israel en Malta scoorden zoveel beter dan Glennis, terwijl zeker het Maltese liedje een draak was
Hmjah, daar heb je idd ook wel weer gelijk in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166364847
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:02 schreef Greys het volgende:
Ja dat was zonde dat de Pool het nummer tijdens de juryshow minder goed zong. Tijdens Eurovision in Concert kreeg ik kippenvel van hem. In a good way. Wauw.
Die rilling krijg ik nu nog, ook al was het niet perfect.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2016 @ 11:15:49 #258
163650 Greys
pi_166364970
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:06 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Die rilling krijg ik nu nog, ook al was het niet perfect.
Ik ook. Net weer even opgezet. Echt totaal onverwacht goed vond ik dit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166366598
Ik vond dit jaar Georgië heel apart. Daarom wil ik ook dat 3voor12 het ene keer mag proberen om de songfestivalact te regelen
pi_166366951
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:34 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik vond dit jaar Georgië heel apart. Daarom wil ik ook dat 3voor12 het ene keer mag proberen om de songfestivalact te regelen
Als zij iets uit de hoge hoed kunnen toveren ala België 2015: graag.
pi_166368291
Ik was diegene die zei dat ze 'wegvluchtte' na te hebben gezegd wel pro-O'G3ne te zijn.

Ik wil best geloven dat de pro's niet worden weggehoond hoor, maar feit is wel dat de anti's hier qua toon nogal de overhand hebben (omdat dat nu eenmaal de topposters hier op ESF zijn). Dus dat is wel de overheersende toon hier op FOK. Zeg niet dat dat erg is, want ja, ieder z'n mening, maar ik, die het best leuk vind dat O'G3ne gaat en daar in de aanloop best positief over zou willen posten, voel me dan natuurlijk niet heel erg uitgenodigd om dat te doen als vrijwel niemand daar ook zo over denkt.

Maar goed, einde disussie wmb, ik blijf sowieso wel meelezen, want vind dit wel altijd een leuke reeks :)
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † woensdag 2 november 2016 @ 13:56:53 #262
43556 miss_dynastie
pi_166368527
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:50 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Hans niet meegaat, maar dan eerder omdat Hans misschien zelf ook niet meer wil :{

Er waren geruchten dat andere landen Hans ook wilden inhuren. En als zij beter betalen kan dat ook een reden zijn.
Hans heeft aangegeven dat 'ie graag eerst wil winnen met Nederland. Misschien moeten we hem bij dezen het recht geven in een jaar dat het kansloos is, dan maar een ander land te helpen. Tot in 2018 dus, meneer Pannenkoek :W
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2016 @ 13:58:38 #263
163650 Greys
pi_166368575
quote:
12s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik was diegene die zei dat ze 'wegvluchtte' na te hebben gezegd wel pro-O'G3ne te zijn.

Ik wil best geloven dat de pro's niet worden weggehoond hoor, maar feit is wel dat de anti's hier qua toon nogal de overhand hebben (omdat dat nu eenmaal de topposters hier op ESF zijn). Dus dat is wel de overheersende toon hier op FOK. Zeg niet dat dat erg is, want ja, ieder z'n mening, maar ik, die het best leuk vind dat O'G3ne gaat en daar in de aanloop best positief over zou willen posten, voel me dan natuurlijk niet heel erg uitgenodigd om dat te doen als vrijwel niemand daar ook zo over denkt.

Maar goed, einde disussie wmb, ik blijf sowieso wel meelezen, want vind dit wel altijd een leuke reeks :)
Juist goed en terecht dat je dat aangeeft. Vooral omdat het op heel prettige toon is. Grazz is ook heel erg pro en die post hier ook gewoon lekker mee. Er is ook niemand lelijk of gemeen tegen je geweest hoop ik?

Ik weet hoe het voelt hoor en wat je bedoelt. Ik post regelmatig in het Sylvie-Raf-Sabia topic in SHO en daar ben ik zo ongeveer de enige die niet anti-Sylvie is. Maar ik blijf gewoon lekker stug doorposten en er hangt totaal geen akelige sfeer. Zelfs niet als ze me erom 'uitlachen' als ik iets positiefs over haar zeg want ik weet dat het alles behalve gemeen bedoeld is.

Gewoon lekker posten wat je wilt. Je zult op bepaalde punten waarschijnlijk nog wel bijval krijgen ook. :P Sowieso zal niemand vals tegen je doen maar dat weet je. Ieder zijn mening namelijk.

Ik zal wrs een van de weinigen zijn die het leuk vindt als Nick en Simon een keer zouden gaan. Schijt aan :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166368737
Inderdaad met een goeie stem alleen red je het niet. Zie bijvoorbeeld Tsjechië dit jaar. Hele goede stem maar een retesaai nummer en eindigde rond de 24e plaats in de finale. Heb overigens dan nog liever helemaal geen finale dan 24e :').

Oh en ik wil bij deze ook wel weer pleiten voor een groots opgezet nationaal songfestival. Nu moeten er toch genoeg serieuze artiesten, producers en songwriters in de rij staan. En dan graag met minieme inbreng voor het Nederlands publiek :'). Want met de keus voor O'g3ne gaan we wel weer een beetje terug naar de rampjaren waarin artiesten alleen op basis van stem werden geselecteerd. Maar goed, misschien oordeel ik te snel en gaan ze er gewoon met de hoofdprijs vandoor _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2016 @ 14:11:26 #265
163650 Greys
pi_166368934
Nou ik zeg heel eerlijk (en daarmee zet ik mezelf mss best een beetje te kakken) dat door me te herinneren aan dat mierzoete maar uitstekend gezongen nummer van Polen ik de kansen al wat hoger begin in te schatten.

Nog steeds niet eens met de wijze van kiezen van de kandidaten (we nemen jullie en dat nummer zien we wel, dat komt wel een keer) en ik vind ze nog steeds niet heel sympathiek overkomen (maar zij mij wrs ook niet) maar vooruit, ik heb enige hoop dat het goedkomt.

THERE I SAID IT.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166368947
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Juist goed en terecht dat je dat aangeeft. Vooral omdat het op heel prettige toon is. Grazz is ook heel erg pro en die post hier ook gewoon lekker mee. Er is ook niemand lelijk of gemeen tegen je geweest hoop ik?

Ik weet hoe het voelt hoor en wat je bedoelt. Ik post regelmatig in het Sylvie-Raf-Sabia topic in SHO en daar ben ik zo ongeveer de enige die niet anti-Sylvie is. Maar ik blijf gewoon lekker stug doorposten en er hangt totaal geen akelige sfeer. Zelfs niet als ze me erom 'uitlachen' als ik iets positiefs over haar zeg want ik weet dat het alles behalve gemeen bedoeld is.

Gewoon lekker posten wat je wilt. Je zult op bepaalde punten waarschijnlijk nog wel bijval krijgen ook. :P Sowieso zal niemand vals tegen je doen maar dat weet je. Ieder zijn mening namelijk.

Ik zal wrs een van de weinigen zijn die het leuk vindt als Nick en Simon een keer zouden gaan. Schijt aan :D
Ik zou het ook leuk vinden als N&S zouden gaan, ik dicht ze alleen niet veel kansen toe :P

Overigens moet ook nog maar blijken of O'G3ne gaat werken hoor, het is niet dat ik per se denk dat we de winst nu binnen hebben. Het is meer dat ik O'G3ne zo goed vind zingen en die samenzang zo leuk vind, dat ik die maniertjes (waarom men hier een hekel aan ze heeft) echt voor lief neem en me eigenlijk nooit zo hebben gestoord.

Vind je overigens O'G3ne net zo erg als Trijntje, nee toch? Dit zijn tenminste nog 3 jonge frisse meiden die het in die contreien misschien best goed kunnen doen. Trijntje was gewoon... tja. Gewoon niks.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2016 @ 14:23:19 #267
163650 Greys
pi_166369224
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik zou het ook leuk vinden als N&S zouden gaan, ik dicht ze alleen niet veel kansen toe :P

Overigens moet ook nog maar blijken of O'G3ne gaat werken hoor, het is niet dat ik per se denk dat we de winst nu binnen hebben. Het is meer dat ik O'G3ne zo goed vind zingen en die samenzang zo leuk vind, dat ik die maniertjes (waarom men hier een hekel aan ze heeft) echt voor lief neem en me eigenlijk nooit zo hebben gestoord.

Vind je overigens O'G3ne net zo erg als Trijntje, nee toch? Dit zijn tenminste nog 3 jonge frisse meiden die het in die contreien misschien best goed kunnen doen. Trijntje was gewoon... tja. Gewoon niks.
Ik vind de meiden ook écht goed zingen en het feit dat het zussen zijn vind ik leuk. Stoor me idd nog wel aan de gebaartjes maar misschien kunnen ze dat een heel klein pietsie minderen of misschien stoor ik me er al veel minder aan als ze een heel goed nummer hebben.

Bij Trijntje had ik in het begin geloof ik het idee dat het wel goed zou komen (ondanks dat het mijn smaak niet is) omdat ze goed live kan zingen en ervaring had en nummer van Anouk, maar dat werd al snel een aanfluiting door hoe ze alles aanpakte. Of eigenlijk NIET aanpakte :D
Bij og3ne is het denk ik andersom. Ik denk dat mijn hoop op een goede afloop gaat groeien. Ik erger me enorm aan de AVROTROS dat ze iemand kiezen zonder ook maar een nummer te hebben, maar daar kunnen de meiden niks aan doen. Wat me nog wel stoort (naast de gebaartjes) is dat ze niet al gezorgd hebben dat er een nummer is, als je dan zo graag wilde gaan dat je je agenda al vrij had gehouden :P Nu moeten ze zelf ook maar afwachten of er iets goeds komt en dat vind ik te veel risico.

Al met al (wat ben ik langdradig hè :D :@ ) denk ik, ondanks mijn niet grote enthousiasme over hen, dat ze Nederland zeker niet voor schut gaan zetten zoals Trijntje deed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 november 2016 @ 14:37:44 #268
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_166369561
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind de meiden ook écht goed zingen en het feit dat het zussen zijn vind ik leuk. Stoor me idd nog wel aan de gebaartjes maar misschien kunnen ze dat een heel klein pietsie minderen of misschien stoor ik me er al veel minder aan als ze een heel goed nummer hebben.

Bij Trijntje had ik in het begin geloof ik het idee dat het wel goed zou komen (ondanks dat het mijn smaak niet is) omdat ze goed live kan zingen en ervaring had en nummer van Anouk, maar dat werd al snel een aanfluiting door hoe ze alles aanpakte. Of eigenlijk NIET aanpakte :D
Bij og3ne is het denk ik andersom. Ik denk dat mijn hoop op een goede afloop gaat groeien. Ik erger me enorm aan de AVROTROS dat ze iemand kiezen zonder ook maar een nummer te hebben, maar daar kunnen de meiden niks aan doen. Wat me nog wel stoort (naast de gebaartjes) is dat ze niet al gezorgd hebben dat er een nummer is, als je dan zo graag wilde gaan dat je je agenda al vrij had gehouden :P Nu moeten ze zelf ook maar afwachten of er iets goeds komt en dat vind ik te veel risico.

Al met al (wat ben ik langdradig hè :D :@ ) denk ik, ondanks mijn niet grote enthousiasme over hen, dat ze Nederland zeker niet voor schut gaan zetten zoals Trijntje deed.
Ze doen (gelukkig) mee om te winnen en niet omdat het ze een leuke tijd willen hebben, zoals de Trijn. Daarom denk ik dat ze beter gaan scoren dan Trijntje.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2016 @ 14:39:41 #269
163650 Greys
pi_166369602
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:37 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ze doen (gelukkig) mee om te winnen en niet omdat het ze een leuke tijd willen hebben, zoals de Trijn. Daarom denk ik dat ze beter gaan scoren dan Trijntje.
Dat is waar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166369665
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind de meiden ook écht goed zingen en het feit dat het zussen zijn vind ik leuk. Stoor me idd nog wel aan de gebaartjes maar misschien kunnen ze dat een heel klein pietsie minderen of misschien stoor ik me er al veel minder aan als ze een heel goed nummer hebben.

Al met al (wat ben ik langdradig hè :D :@ ) denk ik, ondanks mijn niet grote enthousiasme over hen, dat ze Nederland zeker niet voor schut gaan zetten zoals Trijntje deed.
Nou dan denk ik dat we er wel uitkomen zo ;)
Koel en donker bewaren
pi_166371152
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:34 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik vond dit jaar Georgië heel apart. Daarom wil ik ook dat 3voor12 het ene keer mag proberen om de songfestivalact te regelen
Georgie was qua inzending denk ik wel het meest in mijn persoonlijke straatje qua reguliere muzieksmaak, maar toch kwam het uiteindelijk niet in mijn playlist.

Ik zou een alternatiever traject door VARA/BNN/3voor12 zeker toejuichen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2016 @ 17:51:21 #272
163650 Greys
pi_166373237
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:42 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou dan denk ik dat we er wel uitkomen zo ;)
Tuurlijk! Zelfs in het jaar van Sieneke hadden we het hier leuk en zaten we uiteindelijk bijna nog massaal te duimen en hopen :D

En dit is kwalitatief natuurlijk gewoon veel beter. Zeg zelfs ik. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166373673
Ik weet het, ik lees en schrijf al mee vanaf ongeveer Sieneke, en toen zat ik toch een soort van trots en blij te zijn voor de televisie :D :+
Koel en donker bewaren
pi_166373693
Trots, ja ;(
Koel en donker bewaren
pi_166373694
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 18:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet het, ik lees en schrijf al mee vanaf ongeveer Sieneke, en toen zat ik toch een soort van trots en blij te zijn voor de televisie :D :+
Sieneke had een grote gunfactor O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166374537
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Juist goed en terecht dat je dat aangeeft. Vooral omdat het op heel prettige toon is. Grazz is ook heel erg pro en die post hier ook gewoon lekker mee. Er is ook niemand lelijk of gemeen tegen je geweest hoop ik?

Ik weet hoe het voelt hoor en wat je bedoelt. Ik post regelmatig in het Sylvie-Raf-Sabia topic in SHO en daar ben ik zo ongeveer de enige die niet anti-Sylvie is. Maar ik blijf gewoon lekker stug doorposten en er hangt totaal geen akelige sfeer. Zelfs niet als ze me erom 'uitlachen' als ik iets positiefs over haar zeg want ik weet dat het alles behalve gemeen bedoeld is.

Gewoon lekker posten wat je wilt. Je zult op bepaalde punten waarschijnlijk nog wel bijval krijgen ook. :P Sowieso zal niemand vals tegen je doen maar dat weet je. Ieder zijn mening namelijk.

Ik zal wrs een van de weinigen zijn die het leuk vindt als Nick en Simon een keer zouden gaan. Schijt aan :D
Ik merk zelf ook wel dat er hier meer 'haterz' zijn, maar dat mag ook, net als dat er 'g3nies' zijn, zoals de fans worden genoemd. Nu wil ik mezelf geen echte fan noemen. Ik bezoek geen optredens van ze, support hen niet door muziek te downloaden (behalve het esf nummer straks) etc. Maar ik vind ze gewoon erg goed en val als een blok voor hun harmonieën. De zogenoemde gebaartjes storen me ook geen enkele moment. Ik vind dat het past bij hoe ze zich profileren. Maar dit is voor mij echt afhankelijk van de artiest.

Ik probeer ook niet alle bijdrages van de 'haterz' ( :* ) té serieus te nemen in dit stadium. Vaak moet ik er ook wel om lachen hoor als ik terug lees. Er zit toch ook wel enige humor in soms. Daarnaast ben ik ook niet het type dat elke post onder de loep neemt en daarover in discussie wil gaan, die behoefte heb ik meestal niet. Heel af en toe lees ik wel iets en wil ik daar wel op ingaan. Ik heb mijn zegje gedaan (en ja soms val ik ook in de herhaling :P ). De meeste mensen weten hoe ik over O'g3ne denk en daarmee is het voor mij klaar. Verder vermaak ik me hier prima. Ohjaaaaaa...en bovendien ga ik ervan uit dat het lied de 'haterz' straks alsnog aan de 'juiste' kant krijgt :7 w/

Oh en..Go Sylvie :D
Oh part 2: ik ga eind nov naar een groot feest waar O'g3ne heel toevallig ook aanwezig is :D

[ Bericht 0% gewijzigd door grazz op 03-11-2016 00:31:44 ]
~The present is all there is~
pi_166374572
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:34 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik vond dit jaar Georgië heel apart. Daarom wil ik ook dat 3voor12 het ene keer mag proberen om de songfestivalact te regelen
Vond het vooraf echt verschrikkelijk. Het tv optreden was gaaf, vooral de regie. Ben nu nog steeds geen fan van het lied, maar vind het niet meer zo erg als de eerste keer dat ik t hoorde. Ik zou zelf ook graag een x zo'n soort act/artiest willen sturen, maar dan wel met een beter lied.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 november 2016 @ 19:49:13 #278
163650 Greys
pi_166375537
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 19:07 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik merk zelf ook wel dat er hier meer 'haterz' zijn, maar dat mag ook, net als dat er 'og3nies' zijn, zoals de fans worden genoemd. Nu wil ik mezelf geen echte fan noemen. Ik bezoek geen optredens van ze, support hen niet door muziek te downloaden (behalve het esf nummer straks) etc. Maar ik vind ze gewoon erg goed en val als een blok voor hun harmonieën. De zogenoemde gebaartjes storen me ook geen enkele moment. Ik vind dat het past bij hoe ze zich profileren. Maar dit is voor mij echt afhankelijk van de artiest.

Ik probeer ook niet alle bijdrages van de 'haterz' ( :* ) té serieus te nemen in dit stadium. Vaak moet ik er ook wel om lachen hoor als ik terug lees. Er zit toch ook wel enige humor in soms. Daarnaast ben ik ook niet het type dat elke post onder de loep neemt en daarover in discussie wil gaan, die behoefte heb ik meestal niet. Heel af en toe lees ik wel iets en wil ik daar wel op ingaan. Ik heb mijn zegje gedaan (en ja soms val ik ook in de herhaling :P ). De meeste mensen weten hoe ik over O'g3ne denk en daarmee is het voor mij klaar. Verder vermaak ik me hier prima. Ohjaaaaaa...en bovendien ga ik ervan uit dat het lied de 'haterz' straks alsnog aan de 'juiste' kant krijgt :7 w/

Oh en..Go Sylvie :D
Oh part 2: ik ga eind nov naar een groot feest waar O'g3ne heel toevallig ook aanwezig is :D
Al jubel je op elke pagina zestien keer achter elkaar over Og3ne. :D
(Doe ik ook over Waylon, ghe).

En idd niet alle post te serieus nemen is heel verstandig. Zou iedereen moeten doen. Iets met soep en heet.

(Ik vond Sylvie heel vroeger ook 'stom'. Inmiddels heb ik best grote bewondering voor hoe ze dr eigen boontjes dopt en hard werkt en niet met modder gooit naar haar ex enzo. Dus nu ben ik pro-Syl. Een mens kan van inzicht veranderen. Wie weet word ik zélfs ooit een og3nie. :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166376934
Zie RTL 4 Og3ne bij Peter van der Vorst
pi_166376982
Ik snap niet waarom ze keer op keer het zielige verhaal blijven uitmelken. Waarom in godsnaam? En waarom willen die ouders dat?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166377458
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap niet waarom ze keer op keer het zielige verhaal blijven uitmelken. Waarom in godsnaam? En waarom willen die ouders dat?
niet iedereen heeft ze gevolgd tijdens tvoh etc
toestand van hun moeder heeft nou eenmaal invloed op een groot deel van hun leven en dat is natuurlijk ook waar dit programma over gaat
  ESF Reporter woensdag 2 november 2016 @ 21:01:54 #282
87554 Cee
Welluk?
pi_166377885
Ze gaan in Rotterdam wonen dus wat dat betreft hebben ze wel smaak.
Ze komen leuk over en ik blijf me verbazen dat het zussen zijn. :D
pi_166377917
En de muziek blijft jeuken :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166377961
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:01 schreef Cee het volgende:
Ze gaan in Rotterdam wonen dus wat dat betreft hebben ze wel smaak.
Ze komen leuk over en ik blijf me verbazen dat het zussen zijn. :D
idd, alle drie lijken ze op hun ouders maar niet op elkaar
pi_166378015
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:04 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

idd, alle drie lijken ze op hun ouders maar niet op elkaar
Die tweeling scheelt de helft in gewicht. En de ene heeft rood haar. Als je die dingen hetzelfde hebt zal er ook wat meer overeenkomsten te zien zijn.

Grappig dat die blonde niet bij ze gaat wonen .
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 2 november 2016 @ 21:55:27 #286
375570 crew  Cyan9
pi_166379528
Dat rode haar is geverfd dacht ik, ik vind het ergens ook nog wel weer grappig, die drie verschillende haar kleuren.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Vis een optie? woensdag 2 november 2016 @ 23:51:18 #287
70532 loveli
N
pi_166383104
Er zijn mensen die dachten dat dit hun natuurlijke haarkleur was? Oi...
crap in = crap out
pi_166383845
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 19:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Al jubel je op elke pagina zestien keer achter elkaar over Og3ne. :D
(Doe ik ook over Waylon, ghe).

En idd niet alle post te serieus nemen is heel verstandig. Zou iedereen moeten doen. Iets met soep en heet.

(Ik vond Sylvie heel vroeger ook 'stom'. Inmiddels heb ik best grote bewondering voor hoe ze dr eigen boontjes dopt en hard werkt en niet met modder gooit naar haar ex enzo. Dus nu ben ik pro-Syl. Een mens kan van inzicht veranderen. Wie weet word ik zélfs ooit een og3nie. :+ )
Ik zie je al vooraan zitten bij één van hun stadionconcerten als ze volgend jaar het esf hebben gewonnen. *O* En een jaar later met z'n allen naar het esf in Nederland. Het kan jongens, echt, het kan w/

Ik ga ff reclame maken voor zo'n vette t-shirt :P #teamog3ne
Paps staat er ook op :W

~The present is all there is~
pi_166383877
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:55 schreef Cyan9 het volgende:
Dat rode haar is geverfd dacht ik, ik vind het ergens ook nog wel weer grappig, die drie verschillende haar kleuren.
Ik vond dat dan weer niks. Zo'n cliche. We doen er ff een blondje in, een brunette en een roodharige. Leuk voor K3
~The present is all there is~
  Moderator donderdag 3 november 2016 @ 01:23:07 #290
375570 crew  Cyan9
pi_166384075
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2016 00:42 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik vond dat dan weer niks. Zo'n cliche. We doen er ff een blondje in, een brunette en een roodharige. Leuk voor K3
Juist omdat het zo fout is, vond ik het wel wat hebben.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_166385411
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 00:39 schreef grazz het volgende:

[ afbeelding ]
Elke keer als ik een foto van die 3 zie vraag ik me af wie ik nou het meest irritant vind, maar ik kom elke keer bij die linker uit _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_166385529
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Elke keer als ik een foto van die 3 zie vraag ik me af wie ik nou het meest irritant vind, maar ik kom elke keer bij die linker uit _O-
Die rode lijkt nog steeds op Mesut Özil :+ Duitse voetballer met dezelfde ogen.

Valt me in interviews en programma's op dat die blonde het meest in de gaten houdt hoe ze op beeld staat en steeds de monitor zoekt (ook bij De Beste Zangers).
Gister bij Peter ook.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_166386678
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:59 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die rode lijkt nog steeds op Mesut Özil :+ Duitse voetballer met dezelfde ogen.

Ja :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_166389563
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 21:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Grappig dat die blonde niet bij ze gaat wonen .
Die gaat samenwonen met haar vriend las ik laatst.

Vond ze wel sympathiek over komen met Peter. Wel fris en ook wel humor, wel een warm gezin ook.
pi_166395090
Ze moeten zich eens een beetje inhouden met de make-up, dat maakt ook ordinair. Vooral bij 'die rooie'.
Koel en donker bewaren
pi_166395183
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:19 schreef Guanabana het volgende:
Ze moeten zich eens een beetje inhouden met de make-up, dat maakt ook ordinair. Vooral bij 'die rooie'.
Dit inderdaad.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_166395446
quote:
6s.gif Op donderdag 3 november 2016 01:23 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Juist omdat het zo fout is, vond ik het wel wat hebben.
Dat mag hoor :P Ik vind dat rode haar ook niet echt mooi bij Amy. Zoals het nu is ^O^
~The present is all there is~
pi_166401645
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap niet waarom ze keer op keer het zielige verhaal blijven uitmelken. Waarom in godsnaam? En waarom willen die ouders dat?
niet iedereen volgt ze en het gaat natuurlijk over het leven van die meisjes.

Ik vind ze tof trouwens. Leuke meiden.
pi_166412246
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 08:57 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Je bent plaat en kop vergeten! :Y
Die woorden hadden inderdaad in de eerste regel gekund
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  vrijdag 4 november 2016 @ 15:02:04 #300
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_166414092
En
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')