abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 oktober 2016 @ 11:49:39 #51
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166298584
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:26 schreef Allures het volgende:

[..]

waarom?
Verwacht je vanaf date 1 exclusiviteit?
Dat snap ik ook niet echt. Ik kan slecht tegen meerdere personen tegelijk daten qua logistiek, maar wil wel graag een goed afgewogen keuze kunnen maken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 30 oktober 2016 @ 11:51:37 #52
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166298619
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:49 schreef Drug het volgende:
als die schoenenmetafoor hout zou snijden, was ik hugh hefner
Neem je ook meerdere paren mee in de jacuzzi ja? :D
  zondag 30 oktober 2016 @ 11:52:03 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166298628
OK. Gameplan.

Mijn Griek en ik.. Allemaal leuk, bijzonder en enorm veel chemie. Maar meer dan elkaar 1-2 keer per maand zien zal het niet worden en het wordt nog complexer als ik terug ga naar Nederland. Hij zal er van opkijken dat hij niet meer nummer 1 is maar het zal nooit echt einde verhaal worden met hem zolang 1 van ons nog nog vrij rondloopt.

En dat is mooi want ik kan lekker doen wat ik wil, en hij ook.
Resistance is futile.
  zondag 30 oktober 2016 @ 11:52:46 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166298639
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:45 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik weet dat je het als metafoor bedoelt, maar ik gooi tot nu toe altijd m'n oude schoenen weg als ik nieuwe heb gekocht en dat bevalt prima. :@
Ik ga meestal blootvoets tot ik een beter paar heb gevonden.
Resistance is futile.
  zondag 30 oktober 2016 @ 11:54:23 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166298680
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:43 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Ik verwacht dat iemand niet nog meer vrouwen heeft waarmee hij date naast mij. Is dat wel het geval, dan wil ik niet verder. Ik heb geen zin in iemand die, terwijl ik in de picture ben, nog interesse heeft in andere vrouwen. Dan zit er al iets niet goed, vind ik.
Ik denk persoonlijk dat je dit pas kunt verwachten als je elkaar leert kennen en niet vanaf de eerste afspraak die vaak oppervlakkig en kort zijn.

Als je echter meteen een klik hebt en snel verder date dan verdwijnt die interesse in anderen toch wel.
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:49 schreef Drug het volgende:
als die schoenenmetafoor hout zou snijden, was ik hugh hefner
U heeft een verzameling pantoffels?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 30 oktober 2016 @ 11:54:54 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166298690
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:43 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Ik verwacht dat iemand niet nog meer vrouwen heeft waarmee hij date naast mij. Is dat wel het geval, dan wil ik niet verder. Ik heb geen zin in iemand die, terwijl ik in de picture ben, nog interesse heeft in andere vrouwen. Dan zit er al iets niet goed, vind ik.
Daar ben ik het niet mee eens uiteraard. Ik weet wel direct of het iets kan worden en terwijl ik het uitzoek vind ik het geen probleem om ff alle anderen in de koelkast te zetten. Maar je geeft toch niet je single leventje direct op na een date of een beetje whatsappen?
Resistance is futile.
  zondag 30 oktober 2016 @ 11:57:23 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166298734
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:47 schreef Drug het volgende:

[..]

wat is dan het moment dat die exclusiviteit een rol gaat spelen? eerste ontmoeting? eerste intimiteit?

en hoe weet je dat jullie op dezelfde page zitten? bespreek je dat dan?
Eerste ontmoeting en eerste intimiteit gaan vaak hand in hand. Dus dat zou ik zelf nooit zo stellen. :+ .

Nu scheelt het wel dat ik vrijwel altijd goeie dates en romances heb.
Resistance is futile.
pi_166298747
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vanaf date 1? Geef je dat dan ook van te voren aan?
Ja. Bij een online ontmoeting vanaf date 1. Bij een eerste ontmoeting weet je wel ongeveer wat je van iemand vindt en wat je intenties zijn. En bij een ontmoeting terwijl je elkaar al kent wil ik niet dat iemand terwijl hij mij vraagt en date, alsnog meerdere meisjes date of vraagt.

Ik vraag of er nog wordt gedate met andere mensen. Mensen geven vaak eerlijk antwoord omdat het haast normaal wordt gevonden om met meerdere personen te daten. Maar ik ben van mening dat zodra je iemand echt leuk vindt, je geen behoefte hebt aan andere mensen. Heb je die behoefte wel, is dat prima, maar dan ga ik daar geen deel van uitmaken.
pi_166298755
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:58 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Ja. Bij een online ontmoeting vanaf date 1. Bij een eerste ontmoeting weet je wel ongeveer wat je van iemand vindt en wat je intenties zijn. En bij een ontmoeting terwijl je elkaar al kent wil ik niet dat iemand terwijl hij mij vraagt en date, alsnog meerdere meisjes date of vraagt.

Ik vraag of er nog wordt gedate met andere mensen. Mensen geven vaak eerlijk antwoord omdat het haast normaal wordt gevonden om met meerdere personen te daten. Maar ik ben van mening dat zodra je iemand echt leuk vindt, je geen behoefte hebt aan andere mensen. Heb je die behoefte wel, is dat prima, maar dan ga ik daar geen deel van uitmaken.
Na een eerste date is het lastig inschatten of je iemand echt leuk vindt naar mijn mening. Maar goed, ieder zijn voorkeuren. :)
  zondag 30 oktober 2016 @ 12:00:42 #60
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166298780
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Na een eerste date is het lastig inschatten of je iemand echt leuk vindt naar mijn mening. Maar goed, ieder zijn voorkeuren. :)
Ik weet altijd binnen 5 minuten of iemand leuk genoeg is.
Resistance is futile.
pi_166298791
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik weet altijd binnen 5 minuten of iemand leuk genoeg is.
Leuk genoeg om exclusiviteit voor af te spreken en serieus te gaan daten? Meh.
pi_166298794
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens uiteraard. Ik weet wel direct of het iets kan worden en terwijl ik het uitzoek vind ik het geen probleem om ff alle anderen in de koelkast te zetten. Maar je geeft toch niet je single leventje direct op na een date of een beetje whatsappen?
Na een beetje whatsappen? Van mij hoeft dat niet.

Niks moet natuurlijk, maar ik beëindig het als blijkt dat iemand met meerdere mensen aan het daten is, terwijl ik ook met diegene date.
pi_166298804
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:58 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Ja. Bij een online ontmoeting vanaf date 1. Bij een eerste ontmoeting weet je wel ongeveer wat je van iemand vindt en wat je intenties zijn. En bij een ontmoeting terwijl je elkaar al kent wil ik niet dat iemand terwijl hij mij vraagt en date, alsnog meerdere meisjes date of vraagt.

Ik vraag of er nog wordt gedate met andere mensen. Mensen geven vaak eerlijk antwoord omdat het haast normaal wordt gevonden om met meerdere personen te daten. Maar ik ben van mening dat zodra je iemand echt leuk vindt, je geen behoefte hebt aan andere mensen. Heb je die behoefte wel, is dat prima, maar dan ga ik daar geen deel van uitmaken.
Kans dat een groot deel toch nog liegt omdat ze jou eerst keihard willen doen O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166298815
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Na een eerste date is het lastig inschatten of je iemand echt leuk vindt naar mijn mening. Maar goed, ieder zijn voorkeuren. :)
Dat vind ik niet. Ik weet heel snel of iemand ja of nee is.
pi_166298818
quote:
13s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kans dat een groot deel toch nog liegt omdat ze jou eerst keihard willen doen O+
_O-.
pi_166298828
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:02 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Ik weet heel snel of iemand ja of nee is.
Blijkbaar niet, anders had je met je eerste date een lang en gelukkig leven gehad.
pi_166298860
Echt nare eigenschap, die passieve agressiviteit als je te lang niet reageert (op een berichtje van iemand die je niet eens kent :') ).

Heb het nu in korte tijd een paar keer meegemaakt. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Moet ik mezelf dan verklaren bij iemand die ik niet ken (ja, sorry, zat op mijn werk blablablabla), is boos of verongelijkt reageren de beste reactie? Ik ontmatch ze nu gewoon, lijkt me het meest logisch, maar snap eigenlijk niet zo goed waarom ze dat zelf niet doen als iets ze zo ontzettend irriteert.

Het is een wondere wereld, daar op Tinder.
pi_166298865
quote:
13s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kans dat een groot deel toch nog liegt omdat ze jou eerst keihard willen doen O+
Ja, zou kunnen. Maar dan hebben ze pech. En je moet wel weten dat heel veel mensen het normaal vinden om meerdere lijntjes uit te gooien. Dus die zeggen dat wel eerlijk. Alleen dan weten ze nog niet wat ik daarvan vind.
  zondag 30 oktober 2016 @ 12:06:02 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166298895
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:01 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Na een beetje whatsappen? Van mij hoeft dat niet.

Niks moet natuurlijk, maar ik beëindig het als blijkt dat iemand met meerdere mensen aan het daten is, terwijl ik ook met diegene date.
Weet je wat het is... Ik ervaar het als druk. Als ik iemand zie zitten, dan check ik tinder misschien nog wel eens maar ik ga niet actief met anderen praten. Dat doe ik uit mezelf wel. Een ander hoeft mij niet voor te schrijven dat ik moet stoppen met praten met anderen, omdat het aangeeft dat er een fundamenteel gebrek aan vertrouwen is. Dat iemand anders zijn intenties aangeeft en zelf zegt niet met anderen te praten, prima hoor. Maar geen druk uitoefenen op mij, het is een heel langzaam proces dat soms maanden kan duren voor ik zover ben dat ik me vast wil laten leggen.
Resistance is futile.
pi_166298899
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, anders had je met je eerste date een lang en gelukkig leven gehad.
Nouja, aangezien chloroform nog niet heel erg geaccepteerd is in de datingscene kan het ook zijn dat die andere persoon Voetstappen niet zo leuk vond natuurlijk.
pi_166298946
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:04 schreef blondetrien het volgende:
Echt nare eigenschap, die passieve agressiviteit als je te lang niet reageert (op een berichtje van iemand die je niet eens kent :') ).

Heb het nu in korte tijd een paar keer meegemaakt. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Moet ik mezelf dan verklaren bij iemand die ik niet ken (ja, sorry, zat op mijn werk blablablabla), is boos of verongelijkt reageren de beste reactie? Ik ontmatch ze nu gewoon, lijkt me het meest logisch, maar snap eigenlijk niet zo goed waarom ze dat zelf niet doen als iets ze zo ontzettend irriteert.

Het is een wondere wereld, daar op Tinder.
:D

Bij OKC krijg ik wel eens na een maand opeens een reactie. Dan weet ik geeneens meer dat ik degene aan geschreven had.

Meestal is het bericht ook iets van "Hoi, leuk berichtje maar ik keek al 2 jaar naar mijn profiel niet om. Ik ben inmiddels samen met iemand anders. Toch bedankt en ik ga mijn profiel maar verwijderen. "

:D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166298965
quote:
2s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Weet je wat het is... Ik ervaar het als druk. Als ik iemand zie zitten, dan check ik tinder misschien nog wel eens maar ik ga niet actief met anderen praten. Dat doe ik uit mezelf wel. Een ander hoeft mij niet voor te schrijven dat ik moet stoppen met praten met anderen, omdat het aangeeft dat er een fundamenteel gebrek aan vertrouwen is. Dat iemand anders zijn intenties aangeeft en zelf zegt niet met anderen te praten, prima hoor. Maar geen druk uitoefenen op mij, het is een heel langzaam proces dat soms maanden kan duren voor ik zover ben dat ik me vast wil laten leggen.
Begrijp ik heel goed hoor. Ik zou zelf iemand nooit beperken in wat hij of zij wil. Maar ik kies ervoor om niet met iemand samen te zijn die nog dates heeft met andere mensen. Ik zie dat niet als druk uitoefenen of zeggen dat iemand moet stoppen met daten voor mij, want ik hoef dan al niet meer verder met diegene, dus ga vooral door met waar je mee bezig bent. Snap je? :P
pi_166298968
Voor mij is de oplossing simpel. Ik heb contact met meerdere mensen, maar actief daten doe ik altijd maar met 1 persoon tegelijk. Dat valt ook samen met het feit dat ik graag snel afspreek, gewoon om te weten wie ik tegenover me heb zitten en of dat iets zou kunnen worden.

En inderdaad, 5 minuten is eigenlijk alles dat ik nodig heb. Samen een kop koffie drinken is voor mij genoeg om vast te stellen of er chemie is.

Maar veel hangt ook af van eerlijkheid en openheid. Ik heb liever dat een meisje me eerlijk vertelt dat er anderen zijn, dan dat ze erover liegt. Als ze leuk genoeg is accepteer ik dat zonder morren van haar. Als ik al mijn twijfels had, dan niet. :P
Ik doe mijn best.
pi_166298971
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:58 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Ja. Bij een online ontmoeting vanaf date 1. Bij een eerste ontmoeting weet je wel ongeveer wat je van iemand vindt en wat je intenties zijn. En bij een ontmoeting terwijl je elkaar al kent wil ik niet dat iemand terwijl hij mij vraagt en date, alsnog meerdere meisjes date of vraagt.

Ik vraag of er nog wordt gedate met andere mensen. Mensen geven vaak eerlijk antwoord omdat het haast normaal wordt gevonden om met meerdere personen te daten. Maar ik ben van mening dat zodra je iemand echt leuk vindt, je geen behoefte hebt aan andere mensen. Heb je die behoefte wel, is dat prima, maar dan ga ik daar geen deel van uitmaken.
maar na een eerste date weet je toch nog niet of je diegene leuk genoeg voor een relatie vindt? althans ik niet
pi_166298979
quote:
6s.gif Op zondag 30 oktober 2016 11:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eerste ontmoeting en eerste intimiteit gaan vaak hand in hand. Dus dat zou ik zelf nooit zo stellen. :+ .

Nu scheelt het wel dat ik vrijwel altijd goeie dates en romances heb.
o srs? hoe definieer jij intimiteit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')