abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 30 oktober 2016 @ 05:40:51 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_166295857
Mijn eerste twee jaar op FaceBook.

Ik kom er net achter dat ik al twee jaar lang alles met iedereen deel.
Dat was echter niet de bedoeling. Als voetballer had ik al de verkeerde instelling. Maar was wel snel en scoorde veel. Ton Nijhuis zei laatst tegen me dat ik niet meer op mezelf lijk. Begreep er geen reet van. Ik had een erg slechte schunnige post paar dagen geleden tegen een kennis van me, Jos van den Berg. Wim m'n broer zei gisteren terecht tegen me dat ik uit moet kijken hoe ik discussieer, en met wie. Zijn dochtertje leest immers ook mee. Groot vraagteken boven m'n hoofd. Ik wil de mensen die er aanstoot aan namen m'n welgemeende excuses aanbieden, voor de halve prijs. Zegeltjes zijn gratis, wel zelf plakken..Vermoed dat er genoeg mensen zijn die me hebben geblokt om die reden.

Het lichtje ging branden boven Lampjes hoofd, toen ik merkte dat Richard van den Wetering, die ik beschouw als een internetmaatje, me had ontvriend. Ik vroeg zijn vriendschap terug, dat werd positief ontvangen
Ben toch eens gaan checken. Het NIVO Sparta-rood sprong op m'n kaken. Ik begreep toen pas waarom de meeste kassameisjes me bij de voornaam aanspreken, als ik in de Boschstraat fiets duizende Bommelaren me zwaaiend groeten, waarom ik met de Bolle een kleine woordenwisseling had, en hij me vroeg of ik nog wel eens ergens kom of alleen maar veel aan het posten ben, Henk Theelen waarschuwde me dat ik op mezelf moet letten.

Ik ben inmiddels gestopt met terugblikken. Dan is het zo'n beetje een Lief Dagboek voor beginners en gevorderden. Als amateurvoetballer gaf ik de bal wel eens te laat af, daarom begrijp ik nu dat ik hem regelmatig terug gekaatst kreeg. Velen zullen me inmiddels geblokt hebben.Ik zelf zou zo'n neurotische, megalomane, spammende neuroot er na een paar dagen af hebben geschopt. Ik begrijp nu waarom ik van sommigen niks meer zie of hoor. Wim zei het gisteren nog tegen me, nadat ik een dag zonder geluid had gezeten op m'n PC en hij op één of ander icoontje klikt en er plots een lampje ging branden: 'Soms, ja soms Herm, zou ik je iets willen aandoen.

Dat is ook al zo iets. Plots noemde hele volkstammen me Herm, Hermke, Hem of Hempie. Terwijl dat vroeger aan vrienden en bekenden was voorbehouden. Ik kom niet veel buiten, loop naar de Hema of fiets ff snel naar de Albert Hein. Ben wel sociaal. maar wel als het mij uitkomt. Beetje een sociale eenling. Daarom doe ik de boodschappen het liefs om 8 uur of vlak tegen sluitingstijd. Nu ik toch nog even snel terugdenk, het zal hebben geleken alsof ik heel de dag op straat loop te slenteren, zoekend naar anekdotes. Jan Scheffer riep laatst naar me: Staat ie weer te kleppen, krijde gin pijn an oe kaken ?'

Nogmaals excuses, ik ga even Apeldoorn bellen. Mits ik de telefoon niet fout heb aangesloten.

Groetjes van Herm, Bommelsch stadsdichter.

----------------------

Edit na een tijdje;

Mijn eerste twee jaar op FaceBook.

Ik kom er net achter dat ik al twee jaar lang alles met iedereen deel.
Dat was echter niet de bedoeling. Als voetballer had ik al de verkeerde instelling. Maar was wel snel en scoorde veel. Ton Nijhuis zei laatst tegen me dat ik niet meer op mezelf lijk. Begreep er geen reet van. Ik had een erg slechte schunnige post paar dagen geleden tegen een kennis van me, Jos van den Berg. Wim m'n broer zei gisteren terecht tegen me dat ik uit moet kijken hoe ik discussieer, en met wie. Zijn dochtertje leest immers ook mee. Groot vraagteken boven m'n hoofd. Ik wil de mensen die er aanstoot aan namen m'n welgemeende excuses aanbieden, voor de halve prijs. Zegeltjes zijn gratis, wel zelf plakken..Vermoed dat er genoeg mensen zijn die me hebben geblokt om die reden.

Het lichtje ging branden boven Lampjes hoofd, toen ik merkte dat Richard van den Wetering, die ik beschouw als een internetmaatje, me had ontvriend. Ik vroeg zijn vriendschap terug, dat werd positief ontvangen
Ben toch eens gaan checken. Het NIVO Sparta-rood sprong op m'n kaken. Ik begreep toen pas waarom de meeste kassameisjes me bij de voornaam aanspreken, als ik in de Boschstraat fiets duizende Bommelaren me zwaaiend groeten, waarom ik met de Bolle een kleine woordenwisseling had, en hij me vroeg of ik nog wel eens ergens kom of alleen maar veel aan het posten ben, Henk Theelen waarschuwde me dat ik op mezelf moet letten.

Ik ben inmiddels gestopt met terugblikken. Dan is het zo'n beetje een Lief Dagboek voor beginners en gevorderden. Als amateurvoetballer gaf ik de bal wel eens te laat af, daarom begrijp ik nu dat ik hem regelmatig terug gekaatst kreeg. Velen zullen me inmiddels geblokt hebben.Ik zelf zou zo'n neurotische, megalomane, spammende neuroot er na een paar dagen af hebben geschopt. Ik begrijp nu waarom ik van sommigen niks meer zie of hoor. Wim zei het gisteren nog tegen me, nadat ik een dag zonder geluid had gezeten op m'n PC en hij op één of ander icoontje klikt en er plots een lampje ging branden: 'Soms, ja soms Herm, zou ik je iets willen aandoen.

Dat is ook al zo iets. Plots noemde hele volkstammen me Herm, Hermke, Hem of Hempie. Terwijl dat vroeger aan vrienden en bekenden was voorbehouden. Ik kom niet veel buiten, loop naar de Hema of fiets ff snel naar de Albert Hein. Ben wel sociaal. maar wel als het mij uitkomt. Beetje een sociale eenling. Daarom doe ik de boodschappen het liefs om 8 uur of vlak tegen sluitingstijd. Nu ik toch nog even snel terugdenk, het zal hebben geleken alsof ik heel de dag op straat loop te slenteren, zoekend naar anekdotes. Jan Scheffer riep laatst naar me: Staat ie weer te kleppen, krijde gin pijn an oe kaken ?'

Nogmaals excuses, ik ga even Apeldoorn bellen. Mits ik de telefoon niet fout heb aangesloten.

Groetjes van Herm, Bommelsch stadsdichter.

:P

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2016 15:15:48 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166295976
Daar komen ze weer hoor.
pi_166296042
De klok hoeft maar een uur terug, geen 20 jaar :p
pi_166296667
Vinden die mensen het wel leuk dat je hun volledige naam gebruikt?
  Trouwste user 2022 zondag 30 oktober 2016 @ 09:38:46 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_166296825
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 09:24 schreef bamibij het volgende:
Vinden die mensen het wel leuk dat je hun volledige naam gebruikt?
Tuurlijk niet

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 30 oktober 2016 @ 09:50:21 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166296941
Had je OP nog net op tijd gelezen. Die opgedane wijsheid, ga je die ook op FOK! inzetten?
Iets meer zelfmoderatie, iets minder gestrekt been?

Binnen nu en een maand: Tong 2.0: new, improved and 24/7 likable!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Trouwste user 2022 zondag 30 oktober 2016 @ 09:54:07 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_166296981
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2016 09:50 schreef Copycat het volgende:
Had je OP nog net op tijd gelezen. Die opgedane wijsheid, ga je die ook op FOK! inzetten?
Iets meer zelfmoderatie, iets minder gestrekt been?

Binnen nu en een maand: Tong 2.0: new, improved and 24/7 likable!
:D

Het was meer voor Bommel trouwens. En je hebt gelijk. Tot vanmiddag. En oh, stom van de namen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 30 oktober 2016 @ 11:17:47 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_166298103
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2016 09:50 schreef Copycat het volgende:
Had je OP nog net op tijd gelezen. Die opgedane wijsheid, ga je die ook op FOK! inzetten?
Iets meer zelfmoderatie, iets minder gestrekt been?

Binnen nu en een maand: Tong 2.0: new, improved and 24/7 likable!
Heb een nieuwe geschreven. Ben columnist op de Zaltbommelse site. Heb hem eerst daar geplaatst. Nu zijn de letters bold. Geen idee hoe ik dat moet veranderen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 30 oktober 2016 @ 12:28:49 #9
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166299370
Ouderwets tong schrijfsel. Niet te volgen met puntloze anekdotes met mensen die niemand kent.

Dit stuk komt uit mijn autocorrect, waarschijnlijk beter te lezen dan dat prul hierboven

De meeste mensen die het beste van het is gratis en veilig en betrouwbaar en verantwoordelijk voor de hoge kwaliteit leren en ontwikkelen in buitenland tripjes lpg installatie is het niet zo heel erg op prijs gesteld worden aan het eind van het leven is een goede oplossing is voor mij ook een grote vent en het privacybeleid van de pers en media en de T wel een keer te doen en laten bezorgen in het buitenland.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Trouwste user 2022 zondag 30 oktober 2016 @ 13:54:13 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_166301089
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:28 schreef Catch22- het volgende:
Ouderwets tong schrijfsel. Niet te volgen met puntloze anekdotes met mensen die niemand kent.

Dit stuk komt uit mijn autocorrect, waarschijnlijk beter te lezen dan dat prul hierboven

De meeste mensen die het beste van het is gratis en veilig en betrouwbaar en verantwoordelijk voor de hoge kwaliteit leren en ontwikkelen in buitenland tripjes lpg installatie is het niet zo heel erg op prijs gesteld worden aan het eind van het leven is een goede oplossing is voor mij ook een grote vent en het privacybeleid van de pers en media en de T wel een keer te doen en laten bezorgen in het buitenland.
:?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166303262
OP en de edit terug geplaatst.
pi_166311404
Wie is die Richard?

Waarom maak jij 15 topics per dag?

Waarom ben je zo oud?

Waarom is Anthonie24 te dom om te schijten?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_166328234
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 20:48 schreef BoneThugss het volgende:
Wie is die Richard?

Waarom maak jij 15 topics per dag?

Waarom ben je zo oud?

Waarom is Anthonie24 te dom om te schijten?
Waarom stel je deze vragen hier?
pi_166328804
quote:
4s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:18 schreef Leonos het volgende:

[..]

Waarom stel je deze vragen hier?
Goede vraag!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_166328838
Oude lul hoeft niet per definitie te betekenen dat jij een computernerd bent 8-)
  Trouwste user 2022 maandag 31 oktober 2016 @ 17:50:13 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_166329802
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2016 09:50 schreef Copycat het volgende:
Had je OP nog net op tijd gelezen. Die opgedane wijsheid, ga je die ook op FOK! inzetten?
Iets meer zelfmoderatie, iets minder gestrekt been?

Binnen nu en een maand: Tong 2.0: new, improved and 24/7 likable!
Leones heeft hem gevonden _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 31 oktober 2016 @ 17:51:25 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_166329820
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 12:28 schreef Catch22- het volgende:
Ouderwets tong schrijfsel. Niet te volgen met puntloze anekdotes met mensen die niemand kent.

Dit stuk komt uit mijn autocorrect, waarschijnlijk beter te lezen dan dat prul hierboven

De meeste mensen die het beste van het is gratis en veilig en betrouwbaar en verantwoordelijk voor de hoge kwaliteit leren en ontwikkelen in buitenland tripjes lpg installatie is het niet zo heel erg op prijs gesteld worden aan het eind van het leven is een goede oplossing is voor mij ook een grote vent en het privacybeleid van de pers en media en de T wel een keer te doen en laten bezorgen in het buitenland.
Wat er nu staat was de oorspronkelijke. Dat was m'n slechtste ooit. Juist niet typisch Tong. Die er nu staat is wel typisch Tong. Met alles er op en er an van wat jij eist.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 31 oktober 2016 @ 17:51:45 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_166329826
quote:
4s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:16 schreef Leonos het volgende:
OP en de edit terug geplaatst.
HELD _O_ _O_ _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 31 oktober 2016 @ 17:53:07 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_166329850
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 20:48 schreef BoneThugss het volgende:
Wie is die Richard?

Waarom maak jij 15 topics per dag?

Waarom ben je zo oud?

Waarom is Anthonie24 te dom om te schijten?
Waarom verkloot jij alleen maar toics. Ben je trots op je negatieve geneuzel. Flikkerstraal toch ens en rot eind op man. Je bent nniet stoer. Je bent helemaal niks.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 31 oktober 2016 @ 17:53:39 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_166329856
quote:
17s.gif Op maandag 31 oktober 2016 16:51 schreef Juup© het volgende:
Oude lul hoeft niet per definitie te betekenen dat jij een computernerd bent 8-)
Ik kan niks. Wat er staat ben ik helemaal ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166329921
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 17:53 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik kan niks. Wat er staat ben ik helemaal ;)

:P
Ik heb het eerlijk gezegd niet geheel gelezen :@ Ging mij om de leeftijd (omdat wij niet zoveel schelen) ;)
pi_166329970
Al afgekickt zie ik.
  Trouwste user 2022 maandag 31 oktober 2016 @ 18:02:13 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_166329976
quote:
17s.gif Op maandag 31 oktober 2016 17:58 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik heb het eerlijk gezegd niet geheel gelezen :@ Ging mij om de leeftijd (omdat wij niet zoveel schelen) ;)
Ok. Maar ik schrijf het niet de kat zijn kut he ? ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166329986
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ok. Maar ik schrijf het niet de kat zijn kut he ? ;)

:P
:D :P
  Trouwste user 2022 maandag 31 oktober 2016 @ 18:02:59 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_166329991
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:01 schreef Stimorol- het volgende:
Al afgekickt zie ik.
Net m'n eerste valiumpie op. Over drie weken opname.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')