abonnement Unibet Coolblue
pi_166285503


ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.



Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 10 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

pi_166285547
Hoe de fuck werkt het ophalen van gereserveerde tickets uit de app op die machine? Ben sinds deze week lid en twee keer lukte het me niet? Ik heb die QR code van dat ticket gescand, maar die geeft een foutmelding? Als ik mijn pas scan zie ik mijn gereserveerde ticket niet? Vervolgens selecteer ik de film en kwam er als nog geen ticket uit?
pi_166314586
Weet iemand toevallig al wat de sneak wordt dinsdag?
pi_166314895
Afgelopen weekend naar Dr. Strange geweest. Was weer vermakelijk.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_166340091
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 18:14 schreef bierjoost het volgende:
Hoe de fuck werkt het ophalen van gereserveerde tickets uit de app op die machine? Ben sinds deze week lid en twee keer lukte het me niet? Ik heb die QR code van dat ticket gescand, maar die geeft een foutmelding? Als ik mijn pas scan zie ik mijn gereserveerde ticket niet? Vervolgens selecteer ik de film en kwam er als nog geen ticket uit?
Lijkt alsof de kaartautomaat geen kaartjes meer had. Of dat je gewoon te laat was.
Als een film om 18.30u begint, kun je je pas laten scannen tot 18.20u bij de ingang in principe (officieel dus). Je hebt dan dus je ticket gereserveerd via site/app en laat je pas/telefoon scannen en krijgt geen papieren bonnetje/kaartje meer.
Maar je kan tot 18.40u een kaartje ophalen via de automaat. Maarrrr als je net om 18.39/18.40u je kaartje laat uitprinten via die automaat, kan het zijn dat het kaartje gewoonweg niet meer gemaakt wordt. En dan moet je snel naar een ticketbalie. In principe heb je ook tot 18.45u de tijd om binnen te komen in de bioscoop met dat kaartje, daarna kunnen/mogen ze je weigeren omdat je anders de filmervaring van andere mensen verstoort.

Heb je hier iets aan toevallig?
pi_166342118
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 02:36 schreef roelvano het volgende:

[..]

Lijkt alsof de kaartautomaat geen kaartjes meer had. Of dat je gewoon te laat was.
Als een film om 18.30u begint, kun je je pas laten scannen tot 18.20u bij de ingang in principe (officieel dus). Je hebt dan dus je ticket gereserveerd via site/app en laat je pas/telefoon scannen en krijgt geen papieren bonnetje/kaartje meer.
Maar je kan tot 18.40u een kaartje ophalen via de automaat. Maarrrr als je net om 18.39/18.40u je kaartje laat uitprinten via die automaat, kan het zijn dat het kaartje gewoonweg niet meer gemaakt wordt. En dan moet je snel naar een ticketbalie. In principe heb je ook tot 18.45u de tijd om binnen te komen in de bioscoop met dat kaartje, daarna kunnen/mogen ze je weigeren omdat je anders de filmervaring van andere mensen verstoort.

Heb je hier iets aan toevallig?
Dank! Ik denk dat het idd zo gegaan is. Als ik tien minuten van te voren aanwezig ben, hoef ik dus niet mijn kaartje uit laten printen? Maar kan ik alleen mijn pasje op mijn telefoon laten scannen? De site van de Pathé is te onduidelijk hierin.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 1 november 2016 @ 12:23:39 #7
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_166344042
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 10:15 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Dank! Ik denk dat het idd zo gegaan is. Als ik tien minuten van te voren aanwezig ben, hoef ik dus niet mijn kaartje uit laten printen? Maar kan ik alleen mijn pasje op mijn telefoon laten scannen? De site van de Pathé is te onduidelijk hierin.
Je moet altijd eerst even een kaartje ophalen en aanwennen dat je als Unlimited lid er tien minuten voor aanvang moet zijn. Pasje scannen en klaar.
  dinsdag 8 november 2016 @ 00:01:16 #8
370352 I
Eye for an I
pi_166491704
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:39 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik vond dr Strange erg gaaf :D

Ga denk ik nog een keer. Zeer de moeite waard in 3D. En leuke aftercredits :)
Aftercredits van Marvelfilms zijn altijd awesome. _O_ Ik ben voor Dr. Strange naar Arnhem geweest dit keer, grootste IMAX zaal van Nederland, zeker een aanrader. _O_
pi_166491774
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 12:23 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Je moet altijd eerst even een kaartje ophalen en aanwennen dat je als Unlimited lid er tien minuten voor aanvang moet zijn. Pasje scannen en klaar.
Kaartje ophalen/uitprinten is niet nodig. Het scannen van je persoonlijke qr-code/pas in de app is voldoende. Vorige week toevallig gevraagd via Twitter en vervolgens getest.
  dinsdag 8 november 2016 @ 00:08:05 #10
370352 I
Eye for an I
pi_166491826
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef iBenny het volgende:

[..]

Kaartje ophalen/uitprinten is niet nodig. Het scannen van je persoonlijke qr-code/pas in de app is voldoende. Vorige week toevallig gevraagd via Twitter en vervolgens getest.
Ligt er net aan bij welke Pathé je bent. Pathé Arena Amsterdam heeft geen mannetjes met scanners, alleen kaartjesscheurders. Pathé Arnhem heeft beide.
  dinsdag 8 november 2016 @ 00:08:43 #11
370352 I
Eye for an I
pi_166491838
Pathé Tuschinski ook niet voor zover ik het me kan herinneren.
pi_166493177
Haksaw Ridge vond ik erg mooi :D
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_166494085
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:08 schreef I. het volgende:

[..]

Ligt er net aan bij welke Pathé je bent. Pathé Arena Amsterdam heeft geen mannetjes met scanners, alleen kaartjesscheurders. Pathé Arnhem heeft beide.
Oh. Dat is ook nog eens bioscoopafhankelijk... Dat wist ik dan weer niet.
  woensdag 9 november 2016 @ 22:42:57 #14
370352 I
Eye for an I
pi_166550271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 06:07 schreef Aphrodyte het volgende:
Hacksaw Ridge vond ik erg mooi :D
Geweldige film inderdaad! Erg indrukwekkend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 november 2016 @ 22:43:25 #15
370352 I
Eye for an I
pi_166550285
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2016 08:54 schreef iBenny het volgende:

[..]

Oh. Dat is ook nog eens bioscoopafhankelijk... Dat wist ik dan weer niet.
Ik ook niet, totdat ik een keer naar Arnhem ging voor de verandering.
pi_166564908
Ik vond Arrival een leuke nieuwe kijk op scifi :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_166564992
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 06:07 schreef Aphrodyte het volgende:
Haksaw Ridge vond ik erg mooi :D
Beste film die ik de afgelopen tijd heb gezien ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166565029
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 18:14 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik vond Arrival een leuke nieuwe kijk op scifi :)
Ik ga er overmorgen heen - héél veel zin in! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_166565054
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 18:20 schreef minilot het volgende:

Ik ga er overmorgen heen - héél veel zin in! :9
Ik zie dat hij hier ook draait. Ook komende weel maar eens heen dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166565894
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 18:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beste film die ik de afgelopen tijd heb gezien ^O^
Deze en de Strange vond ik allebei inderdaad toppers :Y
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_166676255
The accountant was wel ok; een soort autistische John Wick :)

Morgen Fantastic Beasts :D
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_166676274
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2016 18:55 schreef Aphrodyte het volgende:
The accountant was wel ok; een soort autistische John Wick :)

Morgen Fantastic Beasts :D
Ik ga vanavond. _O_

The Accountant was best prima ja.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2016 18:56:10 ]
pi_166679228
Met de feestmaanden op komst kriebelt het weer om een PUC te nemen... jammer alleen dat de reiskosten ook minstens 19 euro per maand zijn dus dan is het niet heel voordelig meer ;( De Cinemec zit dichterbij maar dat trekt me totaal niet.
  woensdag 16 november 2016 @ 22:48:13 #24
370352 I
Eye for an I
pi_166704467
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 18:14 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik vond Arrival een leuke nieuwe kijk op scifi :)
Zeker, erg goed over nagedacht.
  woensdag 16 november 2016 @ 22:49:26 #25
370352 I
Eye for an I
pi_166704485
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 21:05 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Met de feestmaanden op komst kriebelt het weer om een PUC te nemen... jammer alleen dat de reiskosten ook minstens 19 euro per maand zijn dus dan is het niet heel voordelig meer ;( De Cinemec zit dichterbij maar dat trekt me totaal niet.
Ik raad je aan om juist na de feestmaanden eentje aan te schaffen. Deze maanden valt het filmaanbod redelijk tegen. Begin volgend jaar komt t weer wat op gang.
pi_166822298
quote:
Je bent alweer 10 jaar abonnee van Pathé Unlimited! Dit waarderen we enorm en daarom hebben we als bedankje een verrassingspakket voor je klaarliggen.
Verrassing, altijd leuk. Iemand deze al eens opgehaald? (Overigens ben ik al meer dan 11 jaar abonnee, maar dat maakt verder niet heel erg uit.)
pi_166822610
Ik kreeg een mailtje om weer lid te worden, met als aanbod een gratis popcorn en frisdrank :')
  dinsdag 22 november 2016 @ 19:37:58 #28
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_166831152
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:22 schreef sensei_sensurround het volgende:

[..]

Verrassing, altijd leuk. Iemand deze al eens opgehaald? (Overigens ben ik al meer dan 11 jaar abonnee, maar dat maakt verder niet heel erg uit.)
Ja ben ook meer dan 10 jaar lid. Had vandaag ook het mailtje en meteen opgehaald. Was toch bij de bios.

ff in spoiler voor wie zich wel graag wilt laten verrassen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_166831444
Al ruim elf jaar trouw een PUC maar nooit iets van gehoord. :7
Snif.
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 22 november 2016 @ 19:53:41 #30
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_166831582
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 19:48 schreef minilot het volgende:
Al ruim elf jaar trouw een PUC maar nooit iets van gehoord. :7
Snif.
Check je spam? Of de mailadres/box waarmee je geregistreerd ben bij je puc gegevens (maitje heet (naam), we hebben een verrassing voor je. Volgens mij hebben meer mensen vandaag deze mail ontvangen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_166835758
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 19:53 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Check je spam? Of de mailadres/box waarmee je geregistreerd ben bij je puc gegevens (maitje heet (naam), we hebben een verrassing voor je. Volgens mij hebben meer mensen vandaag deze mail ontvangen.
Ja, al gedaan, maar nope. Naja, geeft niks. :)
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 27 november 2016 @ 13:38:04 #32
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_166929573
Hoi lieve mensen, ik heb na een jaar afwezigheid weer eens PUC genomen, deze heb ik online afgesloten. Maar wordt er geen fysieke pas meer gemaakt voor je? Kan ik nog langs de bioscoop lopen voor een fysieke pas? Ben liever niet afhankelijk van een app op mijn telefoon die uit kan vallen :')
pi_166933354
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2016 13:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hoi lieve mensen, ik heb na een jaar afwezigheid weer eens PUC genomen, deze heb ik online afgesloten. Maar wordt er geen fysieke pas meer gemaakt voor je? Kan ik nog langs de bioscoop lopen voor een fysieke pas? Ben liever niet afhankelijk van een app op mijn telefoon die uit kan vallen :')
Je ne sais pas!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_166933403
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 18:14 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik vond Arrival een leuke nieuwe kijk op scifi :)
Ja, ERG fijn idd!

Een keer geen pief paf poef ALLE MENSEN MOETEN DEAUD alien invasie.

Zeer verfrissend.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_166934282
Fantastic beasts was leuk :)

Meer ook niet echt, vond ik.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_166935825
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2016 13:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hoi lieve mensen, ik heb na een jaar afwezigheid weer eens PUC genomen, deze heb ik online afgesloten. Maar wordt er geen fysieke pas meer gemaakt voor je? Kan ik nog langs de bioscoop lopen voor een fysieke pas? Ben liever niet afhankelijk van een app op mijn telefoon die uit kan vallen :')
Ik vind het ook vervelend maar je krijgt helaas geen fysieke pas meer (ik heb het geprobeerd).
pi_166936027
Dat is wel heel irrritant dan, ik heb net weer een ING voucher gekocht
pi_166936681
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 17:18 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Ik vind het ook vervelend maar je krijgt helaas geen fysieke pas meer (ik heb het geprobeerd).
Ook niet als je bij de balie een formulier invult??
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_166937775
quote:
11s.gif Op zondag 27 november 2016 17:58 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ook niet als je bij de balie een formulier invult??
Met de ING vouchers krijg je alleen nog maar een digitale pas, of je 'm nou online inwisselt of aan de balie (ik ben in Amsterdam aan de balie geweest).
pi_166938713
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 18:35 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Met de ING vouchers krijg je alleen nog maar een digitale pas, of je 'm nou online inwisselt of aan de balie (ik ben in Amsterdam aan de balie geweest).
hm minders
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_166941335
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 18:35 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Met de ING vouchers krijg je alleen nog maar een digitale pas, of je 'm nou online inwisselt of aan de balie (ik ben in Amsterdam aan de balie geweest).
Ik heb in Den Haag aan de balie gewoon een fysieke pas gekregen met zo'n ING voucher.
  zondag 27 november 2016 @ 22:29:43 #42
370352 I
Eye for an I
pi_166945924
Zou wel heel slecht zijn, laatst stond ik nog voor zo'n automaat, had de app storing.. Was ik toch blij dat ik m'n pas wel bij me had.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 27 november 2016 @ 23:29:35 #43
319979 Fok-it
All is well
pi_166947479
Net Nocturnal Animals gezien. Heerlijk vage film met bazenacteurs _O_

Beetje jammer van het kutpubliek wat allemaal maar geërgerd zat te doen omdat ze de film niet in 1 keer begrepen :') Ga dan lekker naar Bridget Jones ofzo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_166951098
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 18:35 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Met de ING vouchers krijg je alleen nog maar een digitale pas, of je 'm nou online inwisselt of aan de balie (ik ben in Amsterdam aan de balie geweest).
Tsuchinski ?

Volgens Pathé kan je nog een fysieke pas aan laten maken

Mocht je naast je digitale pas ook een fysieke pas willen hebben, dan kun je deze de eerste keer kosteloos laten aanmaken in een van de Pathé theaters (met uitzondering van Pathé Tuschinski en de Cinemec bioscopen).
pi_166951372
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:59 schreef macca728 het volgende:

[..]

Tsuchinski ?

Volgens Pathé kan je nog een fysieke pas aan laten maken

Mocht je naast je digitale pas ook een fysieke pas willen hebben, dan kun je deze de eerste keer kosteloos laten aanmaken in een van de Pathé theaters (met uitzondering van Pathé Tuschinski en de Cinemec bioscopen).
Nee, de Munt. En door bovenstaande informatie ben ik dus langs geweest maar ik kreeg toch echt te horen dat het voor ING vouchers niet geldt :(
pi_167061441
In Den Haag Buitenhof gelukkig gewoon een pasje gekregen met ING voucher :)
pi_167063330
Misschien hanteren ze speciale regels in de Munt. Had daar ook voor het eerst sinds jaren weer tassencontrole. :(
pi_167095141
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:08 schreef I. het volgende:
Pathé Tuschinski ook niet voor zover ik het me kan herinneren.
Tuschinski wel, daar heb ik het zelf een keer uitgeprobeerd.

Lijkt me dat ze ze overal wel moeten hebben, anders zouden ze toch geen mailing uitsturen paar maanden geleden over dit hele ticket scannen voor Unlimited members? Mailing is gedateerd op 11 feb.

"De digitale pas biedt natuurlijk ook dezelfde voordelen die je al had met de plastic pas, maar heeft dus ook dezelfde regels. Voor toeslagen zal je nog eerst langs de ticketmachine of kassa moeten. Ook moet er een reservering gemaakt zijn om direct door te kunnen lopen naar de ticketcontrole. We raden je aan om de plastic pas te bewaren voor als er een keer iets is met je mobiele telefoon. Deze pas blijft namelijk gewoon geldig!"
pi_167095238
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 11:15 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Nee, de Munt. En door bovenstaande informatie ben ik dus langs geweest maar ik kreeg toch echt te horen dat het voor ING vouchers niet geldt :(
En wat als je geen smartphone hebt of een smartphone die de Pathé-app niet ondersteunt? Wat dan? En als je batterij leeg is van je telefoon of hij gewoon thuisligt (dat doe ik ook regelmatig, filmpje pakken zonder telefoon bij me)...Totaal niet logisch

Overigens heeft een vriendin van mij eind november nog gewoon een fysieke Pathé-pas aangemaakt bij Pathé ArenA
pi_167101947
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:39 schreef roelvano het volgende:

[..]

En wat als je geen smartphone hebt of een smartphone die de Pathé-app niet ondersteunt? Wat dan? En als je batterij leeg is van je telefoon of hij gewoon thuisligt (dat doe ik ook regelmatig, filmpje pakken zonder telefoon bij me)...Totaal niet logisch

Overigens heeft een vriendin van mij eind november nog gewoon een fysieke Pathé-pas aangemaakt bij Pathé ArenA
Ik heb het ook niet verzonnen. Maar goed, als je dit topic doorleest zijn er anderen die wel een fysieke pas hebben gekregen. Misschien ben ik een uitzondering.
pi_167134993
Ik was vanavond bij De Munt en daar had ik een kaartje uit de automaat, maar ze wilden ook nog eens m'n pas op m'n telefoon scannen. Is iets nieuws zeiden ze... Bijzonder :p Zie niet helemaal in wat daar de bedoeling/toegevoegde waarde van is.
  dinsdag 6 december 2016 @ 00:46:17 #52
370352 I
Eye for an I
pi_167135132
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:35 schreef roelvano het volgende:
Ik was vanavond bij De Munt en daar had ik een kaartje uit de automaat, maar ze wilden ook nog eens m'n pas op m'n telefoon scannen. Is iets nieuws zeiden ze... Bijzonder :p Zie niet helemaal in wat daar de bedoeling/toegevoegde waarde van is.
Is niet nieuw, dat heb ik altijd al gehad.. Moest altijd kaartje + pas laten zien, anders kom je binnen met kaartjes van anderen.. Is om te voorkomen dat je die pas gaat delen.
pi_167161101
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 00:46 schreef I. het volgende:

[..]

Is niet nieuw, dat heb ik altijd al gehad.. Moest altijd kaartje + pas laten zien, anders kom je binnen met kaartjes van anderen.. Is om te voorkomen dat je die pas gaat delen.
Snap ik, logisch. Maar je mist het meest essentiele uit m'n verhaal: ze wilden m'n pas in de app scannen. Naast m'n papieren ticket. Dat is nieuw voor mij en zie de meerwaarde niet.
pi_167278360
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 17:18 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Ik vind het ook vervelend maar je krijgt helaas geen fysieke pas meer (ik heb het geprobeerd).
Heb ook een fysieke pas gekregen (3 weken terug ongeveer), bij de balie bij de Pathe Arena toen ik erom vroeg. De week ervoor 2x problemen gehad met de app.
pi_167314838
Iemand naar de Sneak Preview van vandaag (Brimstone) geweest? Hier in de zaal was het heel onrustig, mensen die zaten te kokhalzen, huilen en boos ("zieke film!" schreeuwende) de zaal verlieten.

Het was overigens wel een goede (bioscoop)film. Al waren de reacties soms wel enigszins terecht.
pi_167314895
daar ben ik wel nieuwsgierig naar, had ik het geweten was ik waarschijnlijk wel gegaan.
  Designer woensdag 14 december 2016 @ 00:24:10 #57
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_167315117
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:59 schreef iBenny het volgende:
Iemand naar de Sneak Preview van vandaag (Brimstone) geweest? Hier in de zaal was het heel onrustig, mensen die zaten te kokhalzen, huilen en boos ("zieke film!" schreeuwende) de zaal verlieten.

Het was overigens wel een goede (bioscoop)film. Al waren de reacties soms wel enigszins terecht.
Dat was ongeveer dezelfde zaalreactie als toen het een paar weken geleden De Zevende Hemel was.
🐙
pi_167316880
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:59 schreef iBenny het volgende:
Iemand naar de Sneak Preview van vandaag (Brimstone) geweest? Hier in de zaal was het heel onrustig, mensen die zaten te kokhalzen, huilen en boos ("zieke film!" schreeuwende) de zaal verlieten.

Het was overigens wel een goede (bioscoop)film. Al waren de reacties soms wel enigszins terecht.
Wat was er allemaal zo heftig aan dan? Is toch gewoon een western filmpje met wat bloed/geweld?
pi_167316931
Vandaag Rogue One. Ben benieuwd :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_167317466
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2016 09:25 schreef Kroelo het volgende:

[..]

Wat was er allemaal zo heftig aan dan? Is toch gewoon een western filmpje met wat bloed/geweld?
Het was een goede film, maar vond de nadruk op pedofilie en sex soms wat ver gaan.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 14 december 2016 @ 23:20:55 #61
319979 Fok-it
All is well
pi_167335377
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:59 schreef iBenny het volgende:
("zieke film!" schreeuwende)
:')

Dit soort mensen moeten lekker thuis blijven en niet plezier van anderen bederven
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_167681672
Volle bak bij de middagvoorstelling van Passengers 2D. Hopelijk ziet Pathé dat als aanleiding om het 2D-aanbod te verhogen.
pi_167683899
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:59 schreef iBenny het volgende:
Iemand naar de Sneak Preview van vandaag (Brimstone) geweest? Hier in de zaal was het heel onrustig, mensen die zaten te kokhalzen, huilen en boos ("zieke film!" schreeuwende) de zaal verlieten.

Het was overigens wel een goede (bioscoop)film. Al waren de reacties soms wel enigszins terecht.
Godver, nu moet ik hem ook zien.
pi_168090534
Brimstone was indrukwekkend hoor. Film blijft zeker hangen.
pi_168091463
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:50 schreef Kansenjongere het volgende:
Volle bak bij de middagvoorstelling van Passengers 2D. Hopelijk ziet Pathé dat als aanleiding om het 2D-aanbod te verhogen.
hopen we dat niet al jaren?
pi_168119918
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 22:25 schreef Binge-watch het volgende:
Brimstone was indrukwekkend hoor. Film blijft zeker hangen.
Fantastisch inderdaad. Beste thriller die ik in tijden heb gezien.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_168268824
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 23:45 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Fantastisch inderdaad. Beste thriller die ik in tijden heb gezien.
Dan moet ik deze toch maar gaan bekijken, begreep dat de film scenes bevat waarbij mensen misselijk zijn geworden. Herkenbaar?
pi_168268992
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:10 schreef Joelie het volgende:

[..]

Dan moet ik deze toch maar gaan bekijken, begreep dat de film scenes bevat waarbij mensen misselijk zijn geworden. Herkenbaar?
Ik kan vrijwel overal tegen.

Maar het is inderdaad af en toe heel extreem. Saw achtig.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_168301492
Assasins creed beviel me goed. Lekker spannend en mooi gemaakt.

Helaas ligt er wel een overduidelijk tweede deel in het verschiet. Dat was met het einde overduidelijk ;)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_168321356
Zit te kijken of ik eventueel weer een PUC zou nemen, maar zie de komende maanden niet echt geweldige films op de planning staan... of mis ik wat?
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 21 januari 2017 @ 15:07:33 #71
319979 Fok-it
All is well
pi_168321404
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 15:04 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Of mis ik wat?
Meer dan genoeg ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_168322453
Morgen ga ik naar Split :)

Lijkt me interessant.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_168324201
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 16:09 schreef Aphrodyte het volgende:
Morgen ga ik naar Split :)

Lijkt me interessant.
Shyamalan is een beetje alles of niets. Zijn laatste film, The Visit, vond ik behoorlijk sterk. Ben ook erg benieuwd naar Split!
  Beste/leukste mod 2022 zondag 22 januari 2017 @ 16:32:22 #74
319979 Fok-it
All is well
pi_168345459
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 18:14 schreef Binge-watch het volgende:

[..]

Shyamalan is een beetje alles of niets. Zijn laatste film, The Visit, vond ik behoorlijk sterk. Ben ook erg benieuwd naar Split!
The Visit was erg slecht ja. Signs ook trouwens. Ik vind alleen Sixth Sense erg tof
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_168346531
Split was prima. De zaal was vol en de hele film stil.

Er werden geen overdreven effecten gebruikt. Het was spannend.

Maar er zal veel meer uitwerkingspotentieel in dan er uiteindelijk in is gestopt, dus wat mij betreft geen topper.

Wel vermakelijk :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  Redactie Frontpage maandag 23 januari 2017 @ 00:27:03 #76
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_168361198
Split was idd goed. Geen horror. Meer 10 coverfield lane. Epiloog was t beste
pi_168631320
Split vond ik heel dope. Kende het niet echt en liep enorm enthousiast de zaal uit.

Wie gaat er naar PAC-festival a.s. zondag? :) en zo ja, waar?
pi_168820752
John Wick voelde als een slechte kopie van deel 1. Jammer. Want ik vond deel 1 cult potentieel hebben en Keanu Reeves kan veel beter.

Ach ja, tenminste wat eye candy :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_168820875
Lion ^O^ aanrader
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_168823675
Ik blijf er bij dat de 50 Shades films beter zijn dan de boeken :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_168867925
Resident Evil was vermakelijk.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_168917708
The Great Wall vertelde eigenlijk geen verhaal. Was van begin tot eind eigenlijk not-stop actie haha.
pi_168917746
Iemand al Rings gezien? Is die de moeite waard? :)
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_168918384
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 14:06 schreef Joelie het volgende:
The Great Wall vertelde eigenlijk geen verhaal. Was van begin tot eind eigenlijk not-stop actie haha.
Klopt. Een soort aliens VS predators in filmvorm :')

Maar vermakelijk.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_169046655
Zo naar ''A cure for wellness''..

Trailer deed me aan Shutter Island denken, en die was heel goed.

Dit kan dus of goed, of echt bagger zijn. Ik ga het merken.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 21 februari 2017 @ 15:43:50 #86
319979 Fok-it
All is well
pi_169047078
Brimstone _O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_169047747
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 15:43 schreef Fok-it het volgende:
Brimstone _O_
Ja goed was die :Y
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_169062691
A cure for wellness was een onderhoudende thriller, al snap ik het nog steeds niet helemaal na het open einde.

Er lopen allerlei tijdlijnen door elkaar en het is aan de kijker om te concluderen wat er nou echt speelde.

Ik vind hem zeker de moeite waard om te kijken, het waren 2,5 interessante uren. Maar ik heb nog wel een groot vraagteken in mijn hoofd van, wat was nou de conclusie?

Daar moet je van houden.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_169064519
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:57 schreef Aphrodyte het volgende:
A cure for wellness was een onderhoudende thriller, al snap ik het nog steeds niet helemaal na het open einde.

Er lopen allerlei tijdlijnen door elkaar en het is aan de kijker om te concluderen wat er nou echt speelde.

Ik vind hem zeker de moeite waard om te kijken, het waren 2,5 interessante uren. Maar ik heb nog wel een groot vraagteken in mijn hoofd van, wat was nou de conclusie?

Daar moet je van houden.
Ik vond het geen goede film , helaas. Er klopte iets niet.
pi_169065771
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 11:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vond het geen goede film , helaas. Er klopte iets niet.
Nou ja, mijn conclusie was dus ook niet ''goed''. Eerder ''vreemd''. Er mist wat.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_169203420
Vraagje: ik heb momenteel een unlimited card via ING rentepunten. Die kan je max. 1 keer per jaar bestellen per ING-rekening. Weet iemand of het werkt als ik na het aflopen van mijn abonnement een nieuwe unlimited card bestel via de rekening van een familielid?
Niet dat ze dan bij Pathe op basis van mijn gegevens zien dat ik de afgelopen maanden al via rentepunten een unlimited card heb gehad en ze een nieuwe dan weigeren ook al heb ik hem niet via mijn eigen ING-rekening?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_169207072
Lijkt me gewoon kunnen, ik heb 2 rekeningen bij ING en heb ook 2 vouchers besteld.
pi_169233061
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef iBenny het volgende:

[..]

Kaartje ophalen/uitprinten is niet nodig. Het scannen van je persoonlijke qr-code/pas in de app is voldoende. Vorige week toevallig gevraagd via Twitter en vervolgens getest.
Dus dan hoef je niet eens te reserveren?
pi_169234295
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 23:45 schreef Class het volgende:

[..]

Dus dan hoef je niet eens te reserveren?
uiteraard wel..
pi_169234383
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 00:29 schreef mschol het volgende:

[..]

uiteraard wel..
Irri man ik wil niet 10mins daar zitten wachten
pi_169234410
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 00:37 schreef Class het volgende:

[..]

Irri man ik wil niet 10mins daar zitten wachten
Dan reserveer je niet en haal je ter plekke een kaartje.
pi_169335279
Sinds ik op een respectabele fietsafstand van de Cinemec woon maar weer een PUC genomen. De pauzes neem ik dan maar voor lief ;(. De Vue heeft die ook en slechtere zalen en kleiner aanbod, dus keuze snel gemaakt. Wat ik begrepen heb is dat je vanaf nu elke maand kosteloos kunt switchen van Gold/Normaal? Je moet alleen even kijken wat gunstig is qua datum, omdat de wijzigingen per de 1e van de nieuwe maand ingaan. Dus switchen op de laatste dagen van de maand is dan slim.
pi_169530859
Weet iemand al wat over een nieuwe Pathe Unlimited Night? Vorig jaar waren er al 2 geweest op deze datum. Nu al 5 maanden geleden dat de laatste geweest is..
pi_169531647
Voor mij deze week geen Pathé. Er draait echt helemaal niks naar mijn zin.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_169596266
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 10:44 schreef Joelie het volgende:
Weet iemand al wat over een nieuwe Pathe Unlimited Night? Vorig jaar waren er al 2 geweest op deze datum. Nu al 5 maanden geleden dat de laatste geweest is..
10 april: Free Fire
https://www.pathe.nl/event/Unlimited-Night
pi_169601720
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 11:27 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Voor mij deze week geen Pathé. Er draait echt helemaal niks naar mijn zin.
Zelfde hier al twee weken.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_169640780
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 23:28 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Zelfde hier al twee weken.
Hmm die Duitse feelgood film is best verrassend, Gold is een tikkeltje langdradig maar prima voor tussendoor. Hidden Figures moet ik nog zien. Komende weken B&TB, Fast and Furious, Power Rangers
pi_169648586
quote:
Haha ja was alsof Pathe hier meeleest, kreeg de mail hiervan ook de dag erna. Thx voor je reactie :-)
pi_169693808
Helaas ook deze week weer bagger.

Ik ga vandaag wel naar life, maar ik heb geen hoge verwachtingen.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_169694985
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 22:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Hmm die Duitse feelgood film is best verrassend, Gold is een tikkeltje langdradig maar prima voor tussendoor. Hidden Figures moet ik nog zien. Komende weken B&TB, Fast and Furious, Power Rangers
Hidden Figures is prima. Voor de rest ook weinig voor mij. ;(
pi_169694995
Hidden Figures idd niet overslaan :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169695011
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hidden Figures is prima. Voor de rest ook weinig voor mij. ;(
Die draait mijn pathé niet
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_169695049
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:32 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Die draait mijn pathé niet
Zonde. Als je in een andere stad komt is die ook wel de moeite.
pi_169695089
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:32 schreef Aphrodyte het volgende:

Die draait mijn pathé niet
Echt niet :o Wat jammer. Ik weet zeker dat je dat een mooie film zou vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169880083
Wat is de beste plek in de IMAX-zaal van Arena? Heb nu rij 10 plek 18. Normaal zit ik niet zover naar voren maar IMAX is toch al groot zat :P
pi_169881846
Vandaag beauty and the Beast *O*
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_169887494
Prachtige film O+

Feest voor ogen en oren :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_169887771
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:53 schreef Aphrodyte het volgende:
Prachtige film O+

Feest voor ogen en oren :)
Goed vooruitzicht! Ik ga morgen. :-)

Vorige week Power Rangers gezien. Extreem lange opbouw, maar op zich goed te doen.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_169888000
PUC opgezegd.

Woon sinds een maand of 2 in Zoetermeer, Pathé is niet bepaald meer om de hoek.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_169888015
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 11:36 schreef Aphrodyte het volgende:
Vandaag beauty and the Beast *O*
Die ga ik ook zien van het weekend! *O*
pi_169888205
Morgen naar Ghost in the shell. Ook heel benieuwd naar. Trailer was mooi :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_169932722
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 17:30 schreef Aphrodyte het volgende:
Morgen naar Ghost in the shell. Ook heel benieuwd naar. Trailer was mooi :)
Mooie film was het zeker. Alleen het verhaal boeide me echt niet. Ben voor het einde weggegaan.

Scarlett Johansson is wel :9
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_169934896
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 16:53 schreef Aphrodyte het volgende:
Prachtige film O+

Feest voor ogen en oren :)
ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld was..
het had niet de "magie" die ik ervan verwacht had..
komt, denk ik, deels door het "matig" vertalen van het levende meubilair en het tegenvallende beest :s)
neemt niet weg dat ik het wel een prima film vond
pi_170120214
De film was best wel goed, maar
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2017 20:41 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Mooie film was het zeker. Alleen het verhaal boeide me echt niet. Ben voor het einde weggegaan.

Scarlett Johansson is wel :9
De film was best wel goed, maar de actie zat beter in elkaar dan het verhaal...
pi_170130100
Zie net tot mijn verbazing dat er 1 mei alweer een Unlimited Night is. De film is dan King Arthur

https://www.pathe.nl/event/Unlimited-Night
pi_170132112
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 17:16 schreef Joelie het volgende:
Zie net tot mijn verbazing dat er 1 mei alweer een Unlimited Night is. De film is dan King Arthur

https://www.pathe.nl/event/Unlimited-Night
Nice :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_170140500
Free Fire .. gelukkig hadden we de cola en popcorn nog. Anderhalf uur van mijn leven kwijt.
pi_170187275
Is IMAX nou de moeite waard ten opzicht van normaal? Ik kom nooit in de bios en sta voor die keuze :')
pi_170187365
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:09 schreef jevl het volgende:
Is IMAX nou de moeite waard ten opzicht van normaal? Ik kom nooit in de bios en sta voor die keuze :')
ik vind persoonlijk van niet.. maar er zijn hele volksstammen lyrisch over..
pi_170624680
Iemand naar Arthur geweest? Prima film maar om nou 6 delen te gaan maken :X
pi_170624908
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 11:09 schreef jevl het volgende:
Is IMAX nou de moeite waard ten opzicht van normaal? Ik kom nooit in de bios en sta voor die keuze :')
Als je gaat zou ik voor IMAX gaan.
Ik vind het beter, maar het scheelt ook niet zoveel.
Hell To The Liars
  dinsdag 2 mei 2017 @ 12:06:00 #127
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_170629327
Afgelopen weekend Guardians of the Galaxy Volume 2 gezien. Helaas niet in IMAX (dat hebben ze niet in filiaal Breda, volgens mij), maar nog steeds zeker de moeite waard! Erg leuke film.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_170651929
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 00:45 schreef Class het volgende:
Iemand naar Arthur geweest? Prima film maar om nou 6 delen te gaan maken :X
Ben ook geweest, idd prima film en ben wel benieuwd of ze er ook echt 6 gaan maken. Zat een mooie hint in naar waar deel 2 over zal gaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170652263
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_170726901
Guardians o/t Galaxy 2 is ge-wel-dig _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_170730675
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 15:52 schreef wolfrolf het volgende:
Guardians o/t Galaxy 2 is ge-wel-dig _O_
:Y
pi_170855171
Get out was spannend!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_170855180
Vrijdag naar Arthur :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_171342244
quote:
4DX
4DX brengt de bioscoopervaring naar een vierdimensionaal niveau. Bezoekers kijken niet alleen naar een film, maar leven erin. Bewegende stoelen en effecten zoals wind, bubbels en geur zorgen, in perfecte harmonie met de actie op het scherm, voor een ongekende ervaring
ze worden een veredelde pretpark attractie :')
  Redactie Frontpage woensdag 31 mei 2017 @ 12:59:44 #135
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_171346106
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 01:17 schreef Droopie het volgende:

[..]

Als je gaat zou ik voor IMAX gaan.
Ik vind het beter, maar het scheelt ook niet zoveel.
ligt aan de film, sommige films hebben ook imax beelden
pi_171353000
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 09:21 schreef mschol het volgende:

[..]

ze worden een veredelde pretpark attractie :')
Zwaar overdreven die 4DX nonsens. Hiervoor ga ik niet naar de film.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_171354801
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 17:19 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Zwaar overdreven die 4DX nonsens. Hiervoor ga ik niet naar de film.
Ik vind het meer bij een attractiepark horen, niet bij een bioscoop. Voor mij hoeft het dus ook niet. Ik wil rustig in de film gezogen worden, niet al die onzin eromheen meebeleven.
pi_171493319
Ohw man....
Vrijdag kaartjes gekocht voor For Your Eyes Only, als eerbetoon zouden ze die laten zien, die gister draaide. Had er echt veel zin in, zaterdag en zondag nog met mensen erover gehad, krijg ik vanochtend een mail of ik een review wilde schrijven...FUK! Ik ben helemaal vergeten te gaan :'(
Gelukkig gaan de opbrengsten nog naar een goed doel, maar mijn god wat dom van me.. Je zou eigenlijk een push notificatie willen op die pathe app (of email ofzo)
Ik ben wel echt heel erg teleurgesteld nu (ook wel in mijzelf, het een beetje druk hebben op 2e pinksterdag en het gelijk helemaal vergeten..)
PSN: Metal_Akilla
pi_171496779
Arthur was vermakelijk :)

Niets te maken met de echte legende maar wel leuk.

Morgen naar de première van de Mummy.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_171500576
Wow, wat een service van pathe: Kreeg een mail dat zo'n push melding wel een goed idee zou zijn en dat ik m'n geld terug gestort kreeg. M'n eigen stomme fout om niet te gaan, maar toch m'n geld terug!

Minpunt: Wel 17 euro van unicef "afgepakt" _O- , mjah, misschien alsnog maar doneren dan ofzo..
PSN: Metal_Akilla
pi_171544042
The mummy was echt slecht :')
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_171545028
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:49 schreef Aphrodyte het volgende:
The mummy was echt slecht :')
Dat is mooi balen, ik moet er nog naartoe... :P
That dude there. I need his prosthetic leg.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 8 juni 2017 @ 13:22:48 #143
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_171547132
Het was erg meh. De film is niet helemaal verloren, maar het script was clunky en de film was niet moedig genoeg om iets extremer te gaan.

Uiteraard kwam de film halverwege volledig op pauze te staan om het 'Dark Universe' op te bouwen.
pi_171548987
Alles met Tom Kroes is goud
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_171550025
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:41 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Dat is mooi balen, ik moet er nog naartoe... :P
De effecten zijn leuk ;)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_171554627
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:40 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

De effecten zijn leuk ;)
Ben toch een beetje benieuwd. Op IMDB had de film volgens mij een best prima punt.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  zondag 11 juni 2017 @ 19:34:29 #147
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_171624186
hoe lang van tevoren beginnen eigenlijk de festiviteiten bij een unlimited night?

ik ga morgen voor t eerst, maar staat alleen bij 21u? begreep dat er van tevoren prijzen te winnen zijn etc

of is dat allemaal alleen in pathé arena?
  zondag 11 juni 2017 @ 21:09:33 #148
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_171627407
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 10:49 schreef Aphrodyte het volgende:
The mummy was echt slecht :')
Inmiddels gezien en ik vond hem eigenlijk best oké, tot het einde... dat verpestte het voor mij een beetje.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_171627762
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:09 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Inmiddels gezien en ik vond hem eigenlijk best oké, tot het einde... dat verpestte het voor mij een beetje.
Inderdaad, gewoon een vermakelijke film met genoeg actie. Niks mis mee.
pi_171627947
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 19:34 schreef JaneDoe het volgende:
hoe lang van tevoren beginnen eigenlijk de festiviteiten bij een unlimited night?

ik ga morgen voor t eerst, maar staat alleen bij 21u? begreep dat er van tevoren prijzen te winnen zijn etc

of is dat allemaal alleen in pathé arena?
Om 21:00 zal het beginnen met een korte prijsvraag, daarna de film, na afloop kunnen de winnaars hun prijs ophalen.
  zondag 11 juni 2017 @ 21:28:07 #151
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_171628061
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Om 21:00 zal het beginnen met een korte prijsvraag, daarna de film, na afloop kunnen de winnaars hun prijs ophalen.
ah, duidelijk, dank!
pi_171737218
Net it comes at night gezien. Wat een kut film is dat. Het verhaal is mij totaal niet duidelijk en de film stopt erg abrupt. Ik hoorde meerdere bezoekers ook zeggen "oké... was dit het?".
pi_172191534
En weer een Unlimited Night : https://www.pathe.nl/event/Unlimited-Night
Dit keer Atomic Blonde.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 juli 2017 @ 16:56:13 #154
319979 Fok-it
All is well
pi_172192936
Baby driver is awesomeee _O_ Beste film die ik in tijden in Pathé heb gezien.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_172198917
Ik vond It Comes at Night echt heel gaaf. _O_
  Redactie Frontpage donderdag 6 juli 2017 @ 10:13:03 #156
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_172209519
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 11:41 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Dat is mooi balen, ik moet er nog naartoe... :P
draait amper meer
en ben weggelopen na 30 min
pi_172210646
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

draait amper meer
en ben weggelopen na 30 min
Ben er twee of drie weken geleden naartoe geweest. Ik vond hem best prima te doen, goed weg te kijken. Niet echt sterk, maar ach. Af en toe een film waarbij je verstand op nul kunt zetten is ook wel eens fijn.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_172273686
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:11 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Ben er twee of drie weken geleden naartoe geweest. Ik vond hem best prima te doen, goed weg te kijken. Niet echt sterk, maar ach. Af en toe een film waarbij je verstand op nul kunt zetten is ook wel eens fijn.
Vond 'm wel vermakelijk.

Vond Despicable Me 3 ook erg leuk weer. Beter na die Minions in ieder geval.
En Baby Driver twee keer gezien, erg toffe film! Een van de beste dit jaar wel.

Ga maandag misschien naar 2:22, maar niet heel veel zin in (vriendin wil gaan, dus ik ga mee :p)
Het geluid van die trailer was compleet kut ook trouwens voor andere films.

Dinsdag voor het eerst Transformers in IMAX 3D gezien; imax was erg goed gemaakt, toffe verstand op 0-film, maar vond 'm wel lang duren. Maar het 3D en IMAX waren heel vet. Geen spijt van (was 'm vergeten dus heb de laatste voorstelling kunnen meepakken)
  maandag 10 juli 2017 @ 08:32:39 #159
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_172311051
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 17:31 schreef roelvano het volgende:

[..]
Vond Despicable Me 3 ook erg leuk weer. Beter na die Minions in ieder geval.
En Baby Driver twee keer gezien, erg toffe film! Een van de beste dit jaar wel.
Despicable Me 3 was inderdaad grappig, veel beter dan de Minions. Die films vond ik sowieso een beetje tegenvallen.

Afgelopen weekend ben ik naar Spider-Man: Homecoming geweest. Die vond ik uiteraard - als groot Spider-Man fan - fantastisch. :P
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_172488681
War for the planet of the apes O+ heerlijke film
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_172734155
Gezien het feit dat ik op 3 minuten afstand lopen van een Pathé woon, ga ik me eraan wagen, zo'n abo.

Maar: zit er een nadeel aan? Addertje onder t gras?
pi_172734348
Nee, je betaalt voor wat je krijgt. En andersom.
  Redactie Frontpage vrijdag 28 juli 2017 @ 12:04:11 #163
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_172734373
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:52 schreef Daargaatze het volgende:
Gezien het feit dat ik op 3 minuten afstand lopen van een Pathé woon, ga ik me eraan wagen, zo'n abo.

Maar: zit er een nadeel aan? Addertje onder t gras?
Je moet 10 minuten voor aanvang dus 25 min voor de film echt begint je kaartje hebben opgehaald.
pi_172734959
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:04 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Je moet 10 minuten voor aanvang dus 25 min voor de film echt begint je kaartje hebben opgehaald.
Dat vind ik wel een beetje minder. :+
pi_172735262
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:37 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een beetje minder. :+
Gewoon doen wat ik doe: 10 minuten voor tijd je kaartje ophalen (of eerder, kan tot 1.5 uur van te voren, als je toevallig er toch al langs komt). Daarna naar de supermarkt voor wat te drinken en een snack. Eer dat je terug bent is het tijd om naar binnen te gaan.

Of gewoon lekker 1 minuut voor tijd aan komen, je kaartje scannen en een plekje uitkiezen. Alleen kun je dan dus geen plek reserveren.
  Redactie Frontpage vrijdag 28 juli 2017 @ 13:03:56 #166
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_172735580
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:37 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een beetje minder. :+
En je kunt het niet eerder dan 1,5 uur voor de film begint doen
pi_172735789
Valerian..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 28 juli 2017 @ 13:16:52 #168
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_172735874
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:37 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een beetje minder. :+
Dat is alleen bij reservering. Als je niet reserveert is dat natuurlijk niet nodig.
pi_172750632
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:04 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Je moet 10 minuten voor aanvang dus 25 min voor de film echt begint je kaartje hebben opgehaald.
Dat verschilt enorm per bioscoop, bij Arena is mijn reservering nog nooit geannuleerd, hoe laat ik hem ook kwam ophalen.
pi_172791718
Beste mensen,
sinds 21 juli ben ik ook in het bezit van een Pathe Unlimited abonnement, via de applicatie.
Ik ben al naar 5 films geweest. Via de applicatie zie ik een optie om per jaar je tickethistorie in te zien.
Wanneer ik 2017 selecteer, geeft het aan dat er geen tickets zijn om weer te geven. Via de website krijg ik hetzelfde melding.
Is dit een bekend probleem of wordt het maar 1x per bepaalde tijd geüpdatet?
Alvast bedankt.
pi_172798218
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:57 schreef timp0e het volgende:
Beste mensen,
sinds 21 juli ben ik ook in het bezit van een Pathe Unlimited abonnement, via de applicatie.
Ik ben al naar 5 films geweest. Via de applicatie zie ik een optie om per jaar je tickethistorie in te zien.
Wanneer ik 2017 selecteer, geeft het aan dat er geen tickets zijn om weer te geven. Via de website krijg ik hetzelfde melding.
Is dit een bekend probleem of wordt het maar 1x per bepaalde tijd geüpdatet?
Alvast bedankt.
ik kan mij herinneren dat dit gewoon dagelijks (zoniet instant) werd bijgewerkt, maar dat is wel een flink aantal jaren terug.. dus wellicht nu minder vaak? zou het wel raar vinden..
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:12:14 #172
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_172823922
Gister weer eens naar de Unlimited Night gegaan: Atomic Blond. Vond het een erg leuke film en gaaf gefilmd! (Plot is niet erg origineel alleen).

Maar.. die quiz. Vorige keren werden prijzen verloot a.d.h.v. de stoelnummers maar nu hadden ze een mobiele website: pathequiz.nl. Deze werkte voor geen ene meter.. Vragen kreeg je op het grote scherm en moest je via die website beantwoorden. Maar het werkte totaal niet. Heb 1 vraag kunnen beantwoorden, de rest deed het niet. Bij vraag 4 maar gestopt. Meer mensen die dit hadden?
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:53:51 #173
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_172828148
Hee,

In Breda doen ze al enkele keren het via het scherm en de mobiel maar werkt inmiddels prima (eerste keer uiteraard ook niet, maar het gebeurt nu al een keer of 6 zo).

Gewonnen btw :)
pi_173246214
Net naar The Hitmans Bodyguard geweest.

Had geen verwachtingen, maar vond het wel een erg toffe film.

Voor mij 1 van de beste films van het jaar zelfs.

Je moet wel van actiekomedies houden, maar Ryan Reynolds en Samuel L. Jackson doen het erg goed.

De zaal was vaak erg aan het lachen :D
  vrijdag 29 september 2017 @ 16:55:58 #175
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_174075574
Is zo'n Halloween Horror Show nou leuk om heen te gaan?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_174085713
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 16:55 schreef richolio het volgende:
Is zo'n Halloween Horror Show nou leuk om heen te gaan?
Ik ben vorig jaar in Tuschinski geweest, wat een extra leuk sfeertje geeft aan het geheel. Maar de films vond ik bedroevend slecht. Dit jaar lijkt het niet heel veel beter en drie van de vier zijn al op het www te vinden. De nieuwe Saw gaat, volgens mij, ook nog eens regulier draaien.
Lijken de films je wat dan kan ik het je zeker aanraden, hoewel ik niet weet hoe de sfeer en beleving in andere zalen dan Tuschinski is. Voor de films zou ik het niet doen. Ik sla derhalve dan ook over.
  Admin dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:41:16 #177
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_174633724
Is iemand hier al in de nieuwe IMAX-zaal in Pathé Schouwburgplein geweest? Na een week of tien te zijn gesloten voor een complete renovatie is deze vorige week weer geopend, en wat mij betreft is het echt een verbetering. De zaal is veel mooier ingericht, met betere stoelen, meer beenruimte en een verbeterd beeld- en geluidssysteem. En mijn belangrijkste ergernis, namelijk dat de zaal zo was ingedeeld dat de personen op de rij voor je altijd de onderrand van het beeld blokkeerden, is ook opgelost.

171024_725_DSC_4118.jpg

Heb er vorige week de nieuwe Thor gezien, en hoewel dat een prima film is, was het in deze zaal ook oprecht een mooie beleving. Ik twijfel nu ernstig of ik deze zaal fijner vind dan die in Pathé Arena, maar daarvoor moet ik er misschien nog wat vaker heen.

Vandaag en morgen draait Geostorm er nog, daarna is het de beurt aan Thor: Ragnarok.

Hier een timelapse van de verbouwing:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_174670110
Staat op mijn lijstje om heen te gaan. Ben benieuwd of het idd een goede verbetering is. De IMAX zaal in Arnhem is ook een aanrader (mocht je daar in de buurt komen).
pi_174670152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 19:41 schreef Breuls het volgende:
Is iemand hier al in de nieuwe IMAX-zaal in Pathé Schouwburgplein geweest? Na een week of tien te zijn gesloten voor een complete renovatie is deze vorige week weer geopend, en wat mij betreft is het echt een verbetering. De zaal is veel mooier ingericht, met betere stoelen, meer beenruimte en een verbeterd beeld- en geluidssysteem. En mijn belangrijkste ergernis, namelijk dat de zaal zo was ingedeeld dat de personen op de rij voor je altijd de onderrand van het beeld blokkeerden, is ook opgelost.

[ afbeelding ]

Heb er vorige week de nieuwe Thor gezien, en hoewel dat een prima film is, was het in deze zaal ook oprecht een mooie beleving. Ik twijfel nu ernstig of ik deze zaal fijner vind dan die in Pathé Arena, maar daarvoor moet ik er misschien nog wat vaker heen.

Vandaag en morgen draait Geostorm er nog, daarna is het de beurt aan Thor: Ragnarok.

Hier een timelapse van de verbouwing:

Welke zaal is dat bij Schouwburg? Ga zaterdag naar Thor daar. :+
  Admin donderdag 26 oktober 2017 @ 15:35:37 #180
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_174672152
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 13:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke zaal is dat bij Schouwburg? Ga zaterdag naar Thor daar. :+
De IMAX-zaal is zaal 5.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_174781593
Per 1 december worden de prijzen verhoogd; Unlimited gaat naar ¤ 20 per maand en Unlimited Gold naar ¤ 28 per maand.

Heb zelf Unlimited, en hoewel het maar een eurootje is voelt ¤ 20 toch een stuk duurder dan ¤ 19. :P
Dag iedereen.
  Admin woensdag 1 november 2017 @ 14:16:03 #182
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_174803095
Die euro vind ik prima. Het was me al opgevallen dat het al jaren niet was gestegen.

Ik wilde wel gaan overwegen de switch naar Gold te maken. Dat scheelde 7 euro, nu 8, maar ik weet nog niet of ik er voldoende 3D/IMAX voor kijk om het eruit te halen. Die rekensom wordt nu een eurootje anders. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_174803710
Saw was onverwacht goed, knap dat ze na zoveel films met hetzelfde concept nog steeds een spannende film weten te maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  donderdag 2 november 2017 @ 14:42:11 #184
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_174824611
Is Geostorm wat volgens jullie?
pi_175559922
Fijne actie van Pathé om deze week opeens heel veel 2D-voorstellingen van Star Wars toe te voegen volgende week woensdag!
pi_175573283
wat een gigantische hoeveelheid NL versie van coco tov de OV versie; de OV versie draaiy ook nog eens op klote tijden
pi_175574253
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:15 schreef mschol het volgende:
wat een gigantische hoeveelheid NL versie van coco tov de OV versie; de OV versie draaiy ook nog eens op klote tijden
:Y vonden wij ook! We moesten echt even kijken wanneer de ov versie werd gedraaid. Alles Nederlands.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175596034
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y vonden wij ook! We moesten echt even kijken wanneer de ov versie werd gedraaid. Alles Nederlands.
nu maar in imax; Is zowaar geen 3D (maarja wel imax dus 2,50 toeslag :'))
pi_175596657
Bijzonder dat de imax variant wel in 2D is, binnenkort ook maar heen dan.
pi_175598742
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:04 schreef Kansenjongere het volgende:
Bijzonder dat de imax variant wel in 2D is, binnenkort ook maar heen dan.
in spuimarkt iig wel
pi_175660261
Als je met Pathé Unlimited een ticket met toeslag (imax en/of 3d) reserveert en je komt niet opdagen zonder je ticket te annuleren, heeft dat dan nog gevolgen?
pi_175661118
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:46 schreef Kansenjongere het volgende:
Als je met Pathé Unlimited een ticket met toeslag (imax en/of 3d) reserveert en je komt niet opdagen zonder je ticket te annuleren, heeft dat dan nog gevolgen?
je betaald de toeslag toch pas in het theater? dan vervalt 10 of 20 min voor de voorstelling je kaartje gewoon (iig, zo werkte het een paar jaar terug)
pi_175661151
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 23:21 schreef mschol het volgende:

[..]

je betaald de toeslag toch pas in het theater? dan vervalt 10 of 20 min voor de voorstelling je kaartje gewoon (iig, zo werkte het een paar jaar terug)
Dat nam ik ook aan, maar ik wil even zeker weten dat als ik het "niet helemaal netjes speel" ik niet opeens voor onaangename verrassingen kom te staan.
pi_175661177
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:46 schreef Kansenjongere het volgende:
Als je met Pathé Unlimited een ticket met toeslag (imax en/of 3d) reserveert en je komt niet opdagen zonder je ticket te annuleren, heeft dat dan nog gevolgen?
Nope, geen gevolgen :)
Let me see you stripped down to the bone
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 12 december 2017 @ 00:09:57 #195
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_175662131
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 23:22 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat nam ik ook aan, maar ik wil even zeker weten dat als ik het "niet helemaal netjes speel" ik niet opeens voor onaangename verrassingen kom te staan.
Tickets annuleren kan tegenwoordig gewoon via de app, dus doe dat gewoon. Doordat we nu makkelijker kunnen annuleren is de voorwaarde van 10 min vooraf aanwezig mogelijk, voorheen was dat 30 min en dat zien we niet graag.
pi_175683326
Ik denk er stiekem aan om naar Ferdinand te gaan :+
pi_175777450
Wow! Voor de nieuwe Dolby Cinema-zaal in Pathé de Kuip betaal je bij een 3D-film maar liefst vijf euro extra per kaartje, zag ik net bij het reserveren! :o Poeh! Eigen 3D-bril meenemen voor nog een beetje korting kan niet: je krijgt namelijk ook nog een speciaal soort bril. Wel erg benieuwd. :9

Wegens hoogzwanger mag ik helaas nog even niet in de nieuwe 4DX-zaal van De Kuip, maar ik vind dit toch ook wel erg leuk, denk ik. :)
Vanavond Jumanji, later in de week voor de tweede keer naar The Last Jedi, maar dan dus ter vergelijking in de Dolby Cinema-zaal. *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175818465
The Disaster Artist is opeens een PAC-film die alleen in Amsterdam draait?
pi_175996851
quote:
15s.gif Op maandag 18 december 2017 19:52 schreef -Mo- het volgende:
The Disaster Artist is opeens een PAC-film die alleen in Amsterdam draait?
Hij draait in meer steden...
pi_176203028
The Greatest Showman is erg leuk, heel fijne film!

En blijkbaar heeft Tuschinski tegenwoordig in de grote zaal dolby 7.1?
Zag er een beetje op om naar TGS in Tus tegaan vanwege dat geluid enzo, maar was erg goed!
  Redactie Frontpage zondag 31 december 2017 @ 21:12:49 #201
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_176203829
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 18:45 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Hij draait in meer steden...
De eerste week alleen in Amsterdam, ben er expres heengegaan, nu in Den Haag pas rond 22 00 uur
pi_176203995
Ik zoek dus die oude tickethistorie, kan de link niet meer vinden en ook de OP staat ie geloof ik niet in zover ik kon vinden.

Heeft iemand nog een link daarvoor toevallig?
pi_176214728
gelukkig nieuw filmjaar iedereen!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176473184
nvm :P

[ Bericht 87% gewijzigd door Slayage op 13-01-2018 12:46:04 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176543247
Geen insidious 4 bij Pathé?
pi_178509737
vraagje, er was ooit eens een site waarbij je heel makkelijk meerdere films achter elkaar kon plannen over verschillende biosocopen, iemand een idee wat die site was?
  zaterdag 14 april 2018 @ 15:00:13 #207
12621 tcr
*nix 4ever
pi_178509754
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 14:59 schreef mschol het volgende:
vraagje, er was ooit eens een site waarbij je heel makkelijk meerdere films achter elkaar kon plannen over verschillende biosocopen, iemand een idee wat die site was?
http://patheplanner.nl/
pi_178510135
quote:
ah, thnx ^O^
  zondag 15 april 2018 @ 10:52:06 #209
381477 Izzit
This Izzit
pi_178527127
Handig, die planner :)

Gaan er nog mensen naar de Unlimited Night aanstaande maandag?
pi_178590386
Net terug van Rampage

Verhaallijn is wel mager, zoals je verwacht bij zo'n "monster" film.

Special effects waren meer dan prima in orde.

Heb me twee uur goed vermaakt.
  woensdag 18 april 2018 @ 00:03:56 #211
370352 I
Eye for an I
pi_178590418
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 00:01 schreef Max23 het volgende:
Net terug van Rampage

Verhaallijn is wel mager, zoals je verwacht bij zo'n "monster" film.

Special effects waren meer dan prima in orde.

Heb me twee uur goed vermaakt.
Mijn verwachting was dat die film redelijk over de top zou zijn, overdreven onrealistische scenario's en slapstick, is dat ook zo, of valt het mee?
pi_178593586
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 00:03 schreef I. het volgende:

[..]

Mijn verwachting was dat die film redelijk over de top zou zijn, overdreven onrealistische scenario's en slapstick, is dat ook zo, of valt het mee?
Nou ja, ik denk dat je met een film over dieren die groter worden al snel in onrealistische scenario's komt.
Slapstick vond ik meevallen,alleen in het begin en op het eind, maar daar moest ik erg om lachen.

Het is gewoon plat popcorn vermaak, maar alles ziet er prima uit, behalve 1 van de 3 dieren.
pi_179010481
Hebben jullie een voorkeur tussen IMAX en Dolby Cinema?
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 8 mei 2018 @ 13:25:34 #214
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_179011800
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:10 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Hebben jullie een voorkeur tussen IMAX en Dolby Cinema?
Ik heb Infinity War nu in Dolby bekeken. Schitterend! Komende maandag doe ik de IMAX-versie dus kan ik goed vergelijken. Tot nu toe kan Dolby me meer bekoren dan IMAX in het verleden.

Hierna is de koek op. Abonnement opgezegd omdat er een kleintje bij ons thuis is geboren. Films kijken verplaatsen we dus iets vaker naar huis, maar de bioscoop blijven we gewoon bezoeken hoor!
pi_179015148
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:25 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Ik heb Infinity War nu in Dolby bekeken. Schitterend! Komende maandag doe ik de IMAX-versie dus kan ik goed vergelijken. Tot nu toe kan Dolby me meer bekoren dan IMAX in het verleden.

Hierna is de koek op. Abonnement opgezegd omdat er een kleintje bij ons thuis is geboren. Films kijken verplaatsen we dus iets vaker naar huis, maar de bioscoop blijven we gewoon bezoeken hoor!
Allereerst gefeliciteerd met de kleine!

Ik heb Infinity War in de IMAX-zaal van Arnhem bekeken; niet verkeerd!

Van wat ik begrijp is alles met IMAX-camera's gefilmd. Op basis daarvan had ik grote verwachtingen, maar uiteindelijk was ik vooral onder de indruk van de visuele effecten.

Ik hoop 'm binnenkort in Dolby Cinema te bekijken, zeker als iemand de ervaring met het woord 'schitterend' kan beschrijven!

Overigens heeft thuis films bekijken heeft zeker zijn voordelen!
  donderdag 28 juni 2018 @ 11:25:03 #216
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_180099019
Als ik in mijn profiel wil bekijken hoeveel films ik gezien heb, stond het voorheen altijd tussen haakjes achter het jaartal. Dit lijkt te zijn verdwenen? Moet ik nu de hoeveelheid films die ik gezien heb per maand/ jaar telkens handmatig gaan tellen?
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_180135615
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 11:25 schreef 24Fan het volgende:
Als ik in mijn profiel wil bekijken hoeveel films ik gezien heb, stond het voorheen altijd tussen haakjes achter het jaartal. Dit lijkt te zijn verdwenen? Moet ik nu de hoeveelheid films die ik gezien heb per maand/ jaar telkens handmatig gaan tellen?
met pen en papier een dagboekje bijhouden
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 30 juni 2018 @ 14:25:15 #218
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_180139619
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 09:45 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

met pen en papier een dagboekje bijhouden
Heb al een Excel-bestand in m'n dropbox met telfunctie. :P
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
  Public Relations / Redactie Film zondag 1 juli 2018 @ 13:17:33 #219
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_180160866
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 14:25 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Heb al een Excel-bestand in m'n dropbox met telfunctie. :P
whatitwatch.net. YW!
  maandag 2 juli 2018 @ 13:38:31 #220
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_180184953
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 13:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

whatitwatch.net. YW!
Thanks!!

Heb afgelopen week alleen al 10 films gekeken bij Pathé. Dus heb nog wat in te voeren. :D
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_180929800
Ik heb vanavond mission impossible in de nieuwe Dolby cinema zaal in Scheveningen voortijdig verlaten, omdat ik helemaal gek werd van het beeld, dat op momenten gepixeld leek. Daarnaast had ik vreselijk last gan een witte gloed dat rondom objecten in de film bleef hangen. Als een soort witte schaduw. En omdat ik een bril heb zag ik daarbovenop ook nog eens de weerkaatst ing van mijn bril op sterkte.

Gelukkig had ik de film eerder in IMAX gezien. Vooralsnog is dit mijn laatste bezoek geweest aan een Dolby cinema zaal.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_181192743
Vanmiddag Mission Impossible in IMAX gezien. Wat een topfilm zeg, beter dan de vorige delen zelf :o
  woensdag 15 augustus 2018 @ 22:03:50 #223
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_181215603
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:39 schreef Max23 het volgende:
Vanmiddag Mission Impossible in IMAX gezien. Wat een topfilm zeg, beter dan de vorige delen zelf :o
Prachtige film. Vooral in IMAX. Met al die helikopterscenes etc.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
  woensdag 15 augustus 2018 @ 22:38:17 #224
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_181216670
Gaan hier mensen vaker in Rotterdam naar Pathé? Valt jullie ook op dat de beelden de laatste tijd niet (overal) heel scherp zijn? Of is dat altijd al zo geweest en valt het ons nu pas op?
pi_181912843
Ik merk dat ik de Dolby-zaal vermijd laatste maanden omdat ik het geluid best dof vind in de Dolby in Pathé de Munt. Voornamelijk de stemmen, verder is het geluid erg prettig. Doffe geluid was eerste maanden na opening niet zover ik kan herinneren.

Iemand die dit herkent bij de Munt?
Hoe is het in die andere twee zalen?
  donderdag 27 september 2018 @ 22:41:37 #226
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_182174619
Nog meer mensen die naar het PAC-festival gaan?
Voor mij de eerste keer.
Hebben ze verder nog een verrassing of iets dergelijks? ( bakje popcorn, drankje )

Met de Gold-abbo kost het maar een paar euro. :D
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_182250484
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 22:41 schreef 24Fan het volgende:
Nog meer mensen die naar het PAC-festival gaan?
Voor mij de eerste keer.
Hebben ze verder nog een verrassing of iets dergelijks? ( bakje popcorn, drankje )

Met de Gold-abbo kost het maar een paar euro. :D
Ja, maar vond het een behoorlijk tegenvallende editie. :(
pi_182251103
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:12 schreef roelvano het volgende:

[..]

Ja, maar vond het een behoorlijk tegenvallende editie. :(
ja als in bakje popcorn en drankje erbij? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 1 oktober 2018 @ 12:55:25 #229
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_182251339
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja als in bakje popcorn en drankje erbij? :P
Het was m'n eerste keer, dus heb geen referentiekader. Vond het als dag zijnde nog best leuk om mee te maken. Op een gegeven moment raakte ik in een soort van film-flow, waardoor ik vooral de laatste films best intens ervaren heb.

Kwa films vond ik vooral Cold War en The Kindergarten Teacher leuke films. Loro vond ik wel grappig om te zien en Life Itself probeerde wat mij betreft teveel op je emoties in te spelen, waardoor ie tè over the top was. Sisters Brothers was een vermakelijke Western, wel aardig om te zien. The First Man had er wat mij betreft bijvoorbeeld ook wel in mogen zitten.

Verder kregen we een grote chocoladekoek en koffie erbij + 's avonds een hele grote stapel bitterballen + stukjes kaas erbij.

Heb me wel vermaakt!
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_182255369
als koppel is dit dus 52 euro in de maand? of zit ik nu verkeerd
Gino ♥
pi_182265857
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja als in bakje popcorn en drankje erbij? :P
Haha nee, dat niet.

Maar ik lees dus bij iemand anders net van wel.

Tuschinski had niks in ieder geval.
pi_182265863
quote:
19s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:17 schreef Tjacka het volgende:
als koppel is dit dus 52 euro in de maand? of zit ik nu verkeerd
56 euro. Tis 28e p.p.

Maar je kan ook voor de 20e pp gaan. De normale unlimited dus. Scheelt je 16e pm
pi_182268085
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:55 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Het was m'n eerste keer, dus heb geen referentiekader. Vond het als dag zijnde nog best leuk om mee te maken. Op een gegeven moment raakte ik in een soort van film-flow, waardoor ik vooral de laatste films best intens ervaren heb.

Kwa films vond ik vooral Cold War en The Kindergarten Teacher leuke films. Loro vond ik wel grappig om te zien en Life Itself probeerde wat mij betreft teveel op je emoties in te spelen, waardoor ie tè over the top was. Sisters Brothers was een vermakelijke Western, wel aardig om te zien. The First Man had er wat mij betreft bijvoorbeeld ook wel in mogen zitten.

Verder kregen we een grote chocoladekoek en koffie erbij + 's avonds een hele grote stapel bitterballen + stukjes kaas erbij.

Heb me wel vermaakt!
leuke organisatie ^O^

tegenwoordig doe ik niet meer van dit soort marathons. er blijft namelijk weinig hangen omdat je geen tijd hebt om de film t verwerken. alleen de laatste film blijft hangen. de rest is dan een waas

[ Bericht 0% gewijzigd door Slayage op 02-10-2018 08:51:06 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182268097
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 02:15 schreef roelvano het volgende:

Tuschinski had niks in ieder geval.
wel jammer dat niet alle pathes hun klanten verwennen met wat snaperingen ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_182268166
quote:
19s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:17 schreef Tjacka het volgende:
als koppel is dit dus 52 euro in de maand? of zit ik nu verkeerd
als je liever alleen "gewoon" 2D films bekijkt kan je beter de gold links laten liggen net als ik. ik pak soms een imax/3d (waar ik dan een toeslag voor moet betalen), maar gemiddeld genomen zit ik nooit op gemiddeld 2 keer per maand, dus voor mij is de gold dan niet voordelig. daarnaast heb ik meestal een flesje water bij me en zou ik dus nauwelijks gebruik maken van die 25% korting voor de popcorn wanneer ik de gold zou hebben.

nav je kijk gedrag en popcorn consumptie moet je de keuze maken tussen PUC en PUC gold
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 3 oktober 2018 @ 12:25:51 #236
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_182291453
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

leuke organisatie ^O^

tegenwoordig doe ik niet meer van dit soort marathons. er blijft namelijk weinig hangen omdat je geen tijd hebt om de film t verwerken. alleen de laatste film blijft hangen. de rest is dan een waas
Ik begrijp je punt en ben het grotendeels wel mee eens. Aan de andere kant merkte ik dat ik gedurende de dag telkens meer gefocust leek te raken. Ik hoefde die dag aan niks anders te denken dan aan films kijken ( opzich best wel een zen-gedachte, haha ). Daardoor had ik juist het gevoel dat de films meer in m'n gevoel kwamen en ik meer de film in werd gezogen.

Aan de andere kant ben ik het dus ook met jouw punt eens. Gelukkig dat ze het maar 2 x per jaar doen. Normaal gezien zie ik maximaal 2 films op een dag en vind ik dat vanuit mezelf wel genoeg.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:52:52 #237
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182312969
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 12:12 schreef roelvano het volgende:

[..]

Ja, maar vond het een behoorlijk tegenvallende editie. :(
Ik vond m ook een stuk minder dan de vorige keer.

Loro vond ik interessant en mooi geschoten. Zou er zelf niet heengegaan zijn, maar vond 'm leuk.
Cold War vond ik wel oke, maar ik vond haar uiterst onsympathiek (de vrouwelijke lead) waardoor ik steeds dacht "Dump dat wijf!"
Life itself, mee eens dat die iets te veel op de emotie afging, zeker in chapter 4 en 5. Chapters 1-3 vond ik dan weer erg mooie en verrassend en grappig (Samual L voice over :D )
Sisters Brothers. Western is niet mijn genre, maar desalniettemin prima film.
Kindergarten Teacher .... de tering wat een irritant wijf was dat zeg! Wel knap van Maggie om haar zo neer te zetten, maar ik vond t lastig kijken. Plaatsvervangende schaamte :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 11:56:51 #238
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182313046
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 02:15 schreef roelvano het volgende:

[..]

Haha nee, dat niet.

Maar ik lees dus bij iemand anders net van wel.

Tuschinski had niks in ieder geval.
Pathe Eindhoven ook niet.
Alleeen een film quiz met een prijs.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:24:18 #239
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_182313470
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 11:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Pathe Eindhoven ook niet.
Alleeen een film quiz met een prijs.
Vreemd dat het hier dan wel zo was. Er lag nog een grote bult bitterballen en kaas toen de laatste film begon. Was de eerste keer dat PAC-festival hier georganiseerd werd, dus misschien dat ze wat extra's voor de klant wilden doen.

En dan 's middags zo'n oversized chocolate-chip-cookie + koffie of thee naar keuze.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_182315146
In buitenhof hadden ze hoorntjes met straciatella ijs tussen film 2 en 3 😎
pi_182320106
Ik was vanmorgen naar A star is born (Bradley Cooper en Lady GaGa) aangenaam verrast, wat een fijne film zeg!
  zondag 28 oktober 2018 @ 03:11:55 #242
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182786236
Gratis popcorn en frisdrank bij onderstaande Pathe's!
Pathé Amersfoort,
Pathé Arnhem,
Pathé Breda,
Pathé Eindhoven,
Pathé Nijmegen
Pathé Zwolle.

Een willekeurig emailadres invullen is mogelijk: de unieke door de kassa te scannen QR-code verschijnt direct in beeld. Dus elke keer gratis popcorn en frisdrank als je tenminste in een van bovenstaande bioscopen gaat tm 25 november.

https://pathe.emsecure.ne(...)+ayfQyArXblLzYQlT99i
pi_182812326
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2018 03:11 schreef Kamelenteen het volgende:
Gratis popcorn en frisdrank bij onderstaande Pathe's!
Pathé Amersfoort,
Pathé Arnhem,
Pathé Breda,
Pathé Eindhoven,
Pathé Nijmegen
Pathé Zwolle.

Een willekeurig emailadres invullen is mogelijk: de unieke door de kassa te scannen QR-code verschijnt direct in beeld. Dus elke keer gratis popcorn en frisdrank als je tenminste in een van bovenstaande bioscopen gaat tm 25 november.

https://pathe.emsecure.ne(...)+ayfQyArXblLzYQlT99i
zijn dat de slecht presterende pathes? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 29 oktober 2018 @ 12:39:19 #244
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_182813299
Kan ik hier nog wat zieltjes winnen voor F&S / [Tournament] FOK! Film Top 100 2018 - 17e Editie? Elke vorm van een lijst mag, van top 10 tot top 100, met nieuwe en oude films. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :)
pi_183826996
Hoi,

Ben Unlimited Gold member geworden. Hoe krijg ik een 3d bril. Wordt die op gestuurd of moet ik die ophalen? bij de automaat of kassa?
pi_183852774
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2018 13:18 schreef pthglvr het volgende:
Hoi,

Ben Unlimited Gold member geworden. Hoe krijg ik een 3d bril. Wordt die op gestuurd of moet ik die ophalen? bij de automaat of kassa?
die krijg je gewoon in het theater
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186488183
nu al 3 keer geweest met Pathe Unlimited naar Avengers Endgame. Nog meer mensen die meerdere keren naar Endgame gaan met PU?
pi_186497342
quote:
2s.gif Op zondag 28 april 2019 23:10 schreef Evertjan het volgende:
nu al 3 keer geweest met Pathe Unlimited naar Avengers Endgame. Nog meer mensen die meerdere keren naar Endgame gaan met PU?
ik kijk zelden een film meerdere malen, maar net als met infinity war heb ik endgame gepland 1 keer in mn uppie imax, 1 keer met mijn neefjes 2d en as zaterdag imax met mijn broer.

specialfx festijnen kan je blijven kijken vind ik. afgelopen weekend voor de zoveelste keer infinity waar bekeken met mijn neefjes.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_187439709
ING rentepunten: 3 maanden voor ¤33,50 + 1600 punten.
https://www.ing.nl/punten/productdetail/6881011
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_187464423
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 18:40 schreef Aether het volgende:
ING rentepunten: 3 maanden voor ¤33,50 + 1600 punten.
https://www.ing.nl/punten/productdetail/6881011
Dealtje hoor!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_187466381
Ben echt zeer tevreden met mijn abonnement! Kijk echt veel films tegenwoordig.
pi_188188978
Vinden jullie 4dx de toeslag of de upgrade voor Gold waard?
pi_188189406
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 15:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vinden jullie 4dx de toeslag of de upgrade voor Gold waard?
hangt er vanaf hoe vaak je 3d/imax/dolby/4dx bezoekt en popcorn enz. koopt.

voor mij is het niet aantrekkelijk iig als ik kijk naar mijn gedrag in het verleden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191493542
Jaren geleden Pathé Unlimited gehad maar opgezegd omdat ik me meer kon vinden in de films die aangeboden werden in Cineville. Na Cineville werd ik enorm scherm moe (dus ook gaming, Netflix, TV) waardoor ik andere dingen weer ben gaan doen.

Mijn vriendin zei laatst dat we vaker leuke dingen moesten gaan doen. Ook zei ze dat ze vaak heeft overwogen om ook een bios abo te nemen toen ik er nog eentje had. Van de keren dat ik naar de bios ben gegaan de laatste tijd (met reguliere tickets om de maand) enorm genoten. Dus heb voorgesteld om samen een bios abo te nemen. Vandaag besloten om het te gaan doen!

Dus vandaag rap na het afsluiten naar Pathé Schouwburgplein gegaan om 1917 te checken. En jaaaa hoor. Wist gelijk weer waarom ik Pathé óók had opgezegd. Wat een kut publiek blijft er toch komen. Zaal vol met pubers die zich te pletter verveelde omdat ze een Michael Bay film verwachtte. Ooo pathé, je zal volgens mij ook nooit veranderen. :')
pi_191493698
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:43 schreef ComShepard het volgende:
Jaren geleden Pathé Unlimited gehad maar opgezegd omdat ik me meer kon vinden in de films die aangeboden werden in Cineville. Na Cineville werd ik enorm scherm moe (dus ook gaming, Netflix, TV) waardoor ik andere dingen weer ben gaan doen.

Mijn vriendin zei laatst dat we vaker leuke dingen moesten gaan doen. Ook zei ze dat ze vaak heeft overwogen om ook een bios abo te nemen toen ik er nog eentje had. Van de keren dat ik naar de bios ben gegaan de laatste tijd (met reguliere tickets om de maand) enorm genoten. Dus heb voorgesteld om samen een bios abo te nemen. Vandaag besloten om het te gaan doen!

Dus vandaag rap na het afsluiten naar Pathé Schouwburgplein gegaan om 1917 te checken. En jaaaa hoor. Wist gelijk weer waarom ik Pathé óók had opgezegd. Wat een kut publiek blijft er toch komen. Zaal vol met pubers die zich te pletter verveelde omdat ze een Michael Bay film verwachtte. Ooo pathé, je zal volgens mij ook nooit veranderen. :')
dat ligt zo enorm aan de bioscoop die je bezoekt..
in spuimarkt heb je bovenstaande ook, in buitenhof dus niet, scheveningen is een tandje erger dan spui.. :X
pi_191494051
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:43 schreef ComShepard het volgende:

Na Cineville werd ik enorm scherm moe (dus ook gaming, Netflix, TV) waardoor ik andere dingen weer ben gaan doen.

Je bent door de cineville pas scherm moe geworden?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191494183
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:49 schreef mschol het volgende:

[..]

dat ligt zo enorm aan de bioscoop die je bezoekt..
in spuimarkt heb je bovenstaande ook, in buitenhof dus niet, scheveningen is een tandje erger dan spui.. :X
Soms heb je inderdaad pech door kut publiek helaas. Maar dat soort situaties blijven in persoonlijke mijn ervaring gelukkig toch als incidenten. Is alweer een tijdje terug dat ik tegen iemand ben uitgevallen :p
Ik kom vooral bij spuimakrt maar ik vermoed dat de films die getoond worden en de iets duurdere prijs ervoor zorgt dat er andere publiek komt bij Buitenhof.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191495332
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2020 21:03 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je bent door de cineville pas scherm moe geworden?
Hele dagen achter schermen zitten was iets waar ik me op een gegeven moment aan ging storen ja. Ging toen maar de krant en boeken lezen in plaats ervan. :P
pi_191497200
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 21:58 schreef ComShepard het volgende:

[..]

Hele dagen achter schermen zitten was iets waar ik me op een gegeven moment aan ging storen ja. Ging toen maar de krant en boeken lezen in plaats ervan. :P
Heb momenteel ook beide passen. Bevalt me wel. Woon zelf in den haag. Dus heb het filmhuis om de hoek. Maar ik kom ook graag in Kino Rotterdam waar ze vaak toffe specials hebben. Zo heb ik recentelijk voor het eerst apocalyps now op een biggy screen gezien.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_191506251
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 21:58 schreef ComShepard het volgende:

[..]

Hele dagen achter schermen zitten was iets waar ik me op een gegeven moment aan ging storen ja. Ging toen maar de krant en boeken lezen in plaats ervan. :P
Ik heb wel dat op een gegeven moment films niet meer echt verrassen, lijken allemaal op elkaar en na de eerste 5 minuten heb je al door hoe de film gaat verlopen...
pi_193106340
1 juno gaat Pathé weer open en je kan nu al tickets kopen.

Je kan zo te zien geen stoelen kiezen.

Ik ga het maar even laten schieten.

Tenet zou ik wel graag in IMAX willen zien, maar wil niet een gare plek helemaal vooraan hebben ;( maargoed die komt pas in juli uit, geloof ik...
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_193106631
Ik sla ook nog even over, denk eraan om m'n abonnement stop te zetten voorlopig. Niet zozeer vanwege de toegewezen plaatsen, maar meer omdat ik geen zin heb om in de bioscoop besmet te raken.
Tap tap tap
pi_193107010
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:03 schreef wolfrolf het volgende:
1 juno gaat Pathé weer open en je kan nu al tickets kopen.

Je kan zo te zien geen stoelen kiezen.

Ik ga het maar even laten schieten.

Tenet zou ik wel graag in IMAX willen zien, maar wil niet een gare plek helemaal vooraan hebben ;( maargoed die komt pas in juli uit, geloof ik...
Leuke klassiekers wel, Grease, forest gump, interstellar IMAX.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193107041
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik sla ook nog even over, denk eraan om m'n abonnement stop te zetten voorlopig. Niet zozeer vanwege de toegewezen plaatsen, maar meer omdat ik geen zin heb om in de bioscoop besmet te raken.
. En de aangewezen plekken en beettingsgevaar doen mij twijfelen. Ik zag overigens wel dat sommige voorstellingen van 1 juni alweer uitverkocht zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193107248
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

Leuke klassiekers wel, Grease, forest gump, interstellar IMAX.
Interstellar is wel gaaf ja

maar ik wil het risico op besmetting zo klein mogelijk houden, zou toch wel graag bij de bevalling van m'n 1e kind eind juli mogen zijn :P dan maar geen bios. Misschien zelfs geen Tenet :(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_193113058
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:03 schreef wolfrolf het volgende:

, zou toch wel graag bij de bevalling van m'n 1e kind eind juli mogen zijn :P
Haha. Dat staat buiten kijf natuurlijk :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193122446
Gek genoeg heb ik niet al gereserveerd voor de week van 1 juni. Wel heel veel zin om weer naar de bios te kunnen maar ik kijk het nog even aan. Rond die periode komen er ook weer meer films als ik het goed heb begrepen.

Leuk dat er wat oudere films in de bios komen nu. :)
  Public Relations / Redactie Film donderdag 14 mei 2020 @ 14:24:04 #268
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_193123095
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 13:55 schreef ComShepard het volgende:
Gek genoeg heb ik niet al gereserveerd voor de week van 1 juni. Wel heel veel zin om weer naar de bios te kunnen maar ik kijk het nog even aan. Rond die periode komen er ook weer meer films als ik het goed heb begrepen.

Leuk dat er wat oudere films in de bios komen nu. :)
17 juli Tenet, 24 juli Mulan. Laten we hopen dat we die kunnen zien over die twee maanden!
pi_193124107
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 14:24 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

17 juli Tenet, 24 juli Mulan. Laten we hopen dat we die kunnen zien over die twee maanden!
Gaan die gewoon door dan? Zo veel films zijn uitgesteld door alle toestanden. Ik bedoel slechts max 30 stoelen per zaal zet weinig zoden aan de dijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Public Relations / Redactie Film donderdag 14 mei 2020 @ 15:44:26 #270
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_193124685
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 15:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

Gaan die gewoon door dan? Zo veel films zijn uitgesteld door alle toestanden. Ik bedoel slechts max 30 stoelen per zaal zet weinig zoden aan de dijk.
Tegen die tijd 100 maar de distribiteurs kijken niet naar Nederland. Het zal aan de theaters in de Vs en Azie liggen of er voldoende omzet kan worden gedraaid. Vooralsnog zijn dit de datums die staan.
pi_193126138
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 15:44 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Tegen die tijd 100 maar de distribiteurs kijken niet naar Nederland. Het zal aan de theaters in de Vs en Azie liggen of er voldoende omzet kan worden gedraaid. Vooralsnog zijn dit de datums die staan.
Alles onder voorbehoud dat het de goede kant op gaat natuurlijk. Ik heb zo mijn bedenkingen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 17:15:17 #272
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_193126260
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 15:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

Gaan die gewoon door dan? Zo veel films zijn uitgesteld door alle toestanden. Ik bedoel slechts max 30 stoelen per zaal zet weinig zoden aan de dijk.
Mulan was al opgeschoven van maart en Tenet wilde graag per se in juli blijven staan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 14 mei 2020 @ 17:18:19 #273
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_193126324
Vind het ook wel tof dat ze weer open gaan, abonnement ook gewoon draaiende gehouden. Betwijfel wel of ik 1 juni ook weer echt zal gaan. Aanbod bestaat vooral uit films die we inmiddels al thuis hebben staan, of die we al gezien hebben. Onward hadden we graag willen zien nog, maar die draait blijkbaar niet meer. Gelukkig komt die eind deze maand sowieso op 4k binnen. Zullen wel weer gaan als er ook echt nieuwe films uitkomen inderdaad. Ook niet echt fan van het niet kunnen kiezen van zitplek; risico dat je vooraan word geplaatst en dat vind m'n nek niet zo fijn :P Snap wel waarom ze het zo doen overigens.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_193126378
Ik vind de wat oudere films juist wel leuk. Ben sowieso dol op klassiekers in de bios. Afgelopen jaren Pulp Fiction, Halloween, Silence of the Lambs, Nightmare on Elm Street, The Shining, Exorcist. Heerlijk.
Tap tap tap
  Public Relations / Redactie Film donderdag 14 mei 2020 @ 17:52:58 #275
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_193126952
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2020 17:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Alles onder voorbehoud dat het de goede kant op gaat natuurlijk. Ik heb zo mijn bedenkingen.
Niet nodig. De kans is er maar er zijn ook voldoende tekens aan de muur om aan te nemen dat het mogelijk gaat zijn.
pi_193127272
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de wat oudere films juist wel leuk. Ben sowieso dol op klassiekers in de bios. Afgelopen jaren Pulp Fiction, Halloween, Silence of the Lambs, Nightmare on Elm Street, The Shining, Exorcist. Heerlijk.
Iife of Brian, the big Lebowski, the Matrix, 2001. Die classics zijn wel tof om te zien. Vooral als je ze nooit eerder op het grote scherm hebt gezien.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 18 mei 2020 @ 10:08:49 #277
62419 CherryLips
chocoholic
pi_193189417
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik sla ook nog even over, denk eraan om m'n abonnement stop te zetten voorlopig. Niet zozeer vanwege de toegewezen plaatsen, maar meer omdat ik geen zin heb om in de bioscoop besmet te raken.
En ik heb het abonnement stopgezet ;( Vond het wel pijnlijk, heb er enorm van genoten de afgelopen jaren. Hopelijk tot snel.
Tap tap tap
pi_193670629
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En ik heb het abonnement stopgezet ;( Vond het wel pijnlijk, heb er enorm van genoten de afgelopen jaren. Hopelijk tot snel.
Ik heb het ook overwogen om het stop te zetten, maar toch van afgezien. Heb recentelijk proxima en een wakko sci fi film gezien met Nicholas Cage gezien Het is wel een vreemde gewaarwording hoe het er momenteel aan toe gaat. De afwezigheid van vele bezoekers. Handen ontsmetten bij de ingang. Naar je stoel begeleid worden. Uit elkaar zitten van andere bezoekers. Maar ik vermaak me ondanks alles toch wel.

Morgen staat voor mij de back to the future trilogie op het programma. Heb ze vaak genoeg gezien op video maar nooit op het grote scherm. Ben met name een grote fan van deel 1 en 2. En vrijdag ga ik naar inception in IMAX (toevallig nooit eerder gezien) en volgende week Interstellar in IMAX , die had ik ook gemist in de bios toentertijd en heb het niet zo lang terug voor het eerst gezien in 4dx.

Ik heb ook een cineville pas en zal voor het eerst de hele "before" trilogie van linklater zien op het grote scherm. De corona shite heeft uiteraard overwegend nadelen maar dat ik veel classics te zien krijg is toch een voordeel. Overigens kon ik voor de classics ook eerder bij sommige filmhuizen, maar dan moest ik wel naar Rotterdam of Amsterdam. Woon zelf in den haag. Op loopafstand van twee Pathés en het filmhuis.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193867105
Ik ben nog nooit zo vaak naar de bios geweest als afgelopen maand :D
pi_193874107
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 00:30 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik ben nog nooit zo vaak naar de bios geweest als afgelopen maand :D
Heb je recentelijk je puc?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193876081
Ik zit ook te denken om mijn abonnement stop te zetten. Maar wanneer mag je dan weer een nieuw abonnement nemen? Vroeger zaten daar volgens mij best strenge regels aan maar kan nu niets meer vinden.
pi_193878620
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juli 2020 14:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

Heb je recentelijk je puc?
Nee, al een jaar of 12.
Gemiddeld ga ik 1,5 keer per maand, afgelopen maand 11 keer geweest.
pi_193887776
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 19:41 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Nee, al een jaar of 12.
Gemiddeld ga ik 1,5 keer per maand, afgelopen maand 11 keer geweest.
Hoe dat dan ? Er draait bijna niks :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193889246
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2020 12:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hoe dat dan ? Er draait bijna niks :p
Paar films die ik voor de lockdown had gemist, veel klassiekers die ik (nog) wel eens op groot scherm wilde zien. Ik ga deze week ook weer naar de Dark Knight trilogie.
pi_193889557
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:03 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Paar films die ik voor de lockdown had gemist, veel klassiekers die ik (nog) wel eens op groot scherm wilde zien. Ik ga deze week ook weer naar de Dark Knight trilogie.
Nice. Ja die klassiekers zijn wel leuk. Laatst heb ik voor het eerst interstellar in IMAX gezien en vanavond ga ik interstellar zien op 70mm Kino Rotterdam.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193889677
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit ook te denken om mijn abonnement stop te zetten. Maar wanneer mag je dan weer een nieuw abonnement nemen? Vroeger zaten daar volgens mij best strenge regels aan maar kan nu niets meer vinden.
Gewoon ff bellen ;) 088 – 51 52 000

Overwoog zelf ook om mijn abbo stop te zetten maar vind de classics leuk om (weer) te zien en blijft het een leuk uitje met vrienden, die ook een puc hebben.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Games donderdag 2 juli 2020 @ 15:03:10 #287
181272 crew  Noppie2000
pi_193890011
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2020 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik zit ook te denken om mijn abonnement stop te zetten. Maar wanneer mag je dan weer een nieuw abonnement nemen? Vroeger zaten daar volgens mij best strenge regels aan maar kan nu niets meer vinden.
Vrij zeker dat daar geen regels meer aan vastzittent; mag gewoon weer abonneren na afloop. Maar zoals Slayage zegt, vraag het ff na :+
pi_193990408
Voor degenen die zijn gegaan: wat is de beste plek tegenwoordig? Ik zag dat je nu online weer je eigen stoel kunt kiezen, maar er kunnen wel mensen schuin voor en schuin achter je zitten :{
Tap tap tap
pi_193991251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Voor degenen die zijn gegaan: wat is de beste plek tegenwoordig? Ik zag dat je nu online weer je eigen stoel kunt kiezen, maar er kunnen wel mensen schuin voor en schuin achter je zitten :{
wat is daar :{ aan? altijd beter dan voor of achter je? :D
pi_193991715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 15:46 schreef mschol het volgende:

[..]

wat is daar :{ aan? altijd beter dan voor of achter je? :D
Ja dat wel, maar als er schuin achter je iemand niest heb je volgens mij nog steeds de klodders in je nek :D
Tap tap tap
pi_193996536
Pathé gaat reorganiseren. Geen bioscopen dicht maar simpelweg minder personeel en ik verwacht investeringen stil met nieuwe 4dx en Dolby zalen. Tickets zijn al omhoog gegaan met 0,50- 1 euro. Ben benieuwd naar unlimited want hoop films liggen nog stil of zijn vertraagd om een grote verhoging te rechtvaardigen.
pi_193998662
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:48 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Pathé gaat reorganiseren. Geen bioscopen dicht maar simpelweg minder personeel en ik verwacht investeringen stil met nieuwe 4dx en Dolby zalen. Tickets zijn al omhoog gegaan met 0,50- 1 euro. Ben benieuwd naar unlimited want hoop films liggen nog stil of zijn vertraagd om een grote verhoging te rechtvaardigen.
Ja joh het is een mega strop voor de bioscopen filmhuizen die 1,5 meter regel. Als je in de app een plekje kiest, gaan er 6 andere plekken op grijs die niet meer verkocht kunnen worden.

Ik was laatst ook naar het Filmhuis een relatief grote zaal in het Haagse filmhuis en daar zaten we met iets van 10 man in een "uitverkocht" zaal terwijl onder normale omstandigheden er iets van 60 man on de zaal passen. Dit is echt niet lang vol te houden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_193998722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Voor degenen die zijn gegaan: wat is de beste plek tegenwoordig? Ik zag dat je nu online weer je eigen stoel kunt kiezen, maar er kunnen wel mensen schuin voor en schuin achter je zitten :{
Het reservingssysteem is helaas nog steeds ingesteld op een zo optimaal mogelijke vulling. Dus als je met 5 man in een enorme zaal zit probeert het systeem je nog steeds zo dicht mogelijk op elkaar te krijgen.
pi_194034984
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 22:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het reservingssysteem is helaas nog steeds ingesteld op een zo optimaal mogelijke vulling. Dus als je met 5 man in een enorme zaal zit probeert het systeem je nog steeds zo dicht mogelijk op elkaar te krijgen.
Ja dat heb ik dus ook geprobeerd. Ze laten de beschikbare plekken nog zoveel mogelijk aansluiten. Snap ik op zich ook, want het gaat hartstikke slecht met de toko.
Maar het zit me nog niet helemaal lekker.
Tap tap tap
pi_194036406
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 12:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook geprobeerd. Ze laten de beschikbare plekken nog zoveel mogelijk aansluiten. Snap ik op zich ook, want het gaat hartstikke slecht met de toko.
Maar het zit me nog niet helemaal lekker.
Degene die als eerste een middenplek reserveert in de zaal heeft geluk, de rest daarna is onmogelijk om als alleengaande nog een plek in het midden te krijgen onderhand. Het aanbod is deze weken behoorlijk zwak en voor een vrijdagavond was het gisteravond uitgestorven in de bioscoop en het was echt geen mooi weer buiten.
pi_194037273
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 14:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Degene die als eerste een middenplek reserveert in de zaal heeft geluk, de rest daarna is onmogelijk om als alleengaande nog een plek in het midden te krijgen onderhand. Het aanbod is deze weken behoorlijk zwak en voor een vrijdagavond was het gisteravond uitgestorven in de bioscoop en het was echt geen mooi weer buiten.
Ik zou wel naar een paar HP-films willen en naar jaws :@
Tap tap tap
pi_194066294
Zo blij dat bij Euroscoop de pathe pas gebruikt kan worden. Heb hier een Euroscoop op nog geen 300 meter van mijn huis vandaan.
pi_194066491
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 15:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zou wel naar een paar HP-films willen en naar jaws :@
HP?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_194067287
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:26 schreef linebear het volgende:
Zo blij dat bij Euroscoop de pathe pas gebruikt kan worden. Heb hier een Euroscoop op nog geen 300 meter van mijn huis vandaan.
Telefonisch reserveren :') dat moet handiger kunnen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_194067395
quote:
10s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

HP?
Harry Potter ;)
Tap tap tap
pi_194067914
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 12:31 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Telefonisch reserveren :') dat moet handiger kunnen
Toen ik las van dat telefonisch reserveren, dacht ik, "welk jaar leven we in?"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')