abonnement Unibet Coolblue
pi_170152720
Wat ben je van ver gekomen Aerenia, maar wat fijn dat je nu zo geniet van je meisje! :*
pi_170153050
Wat ben jij sterk, daar mag je zo trots op zijn. :* En ik zou je ouders zo een dikke knuffel willen geven. :D
pi_170155708
Dank jullie wel :*

Ferrari: het klopt dat het in de jaren '90 gewoon niet makkelijk was! Gelukkig is dat beter geworden en zijn er nu mogelijkheden voor kinderen met een beperking om gewoon basisonderwijs te volgen.

En nee..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Selv: ja ik geef mijn ouders ook regelmatig een grote knuffel ;) Zij hebben altijd vierkant achter mij gestaan en geloofd dat ik alles kon doen wat ik wilde! O+
pi_170156223
Aerenia, ik doen een +1 op alles wat al gezegd is. Wat een sterke vrouw ben jij O+
  dinsdag 11 april 2017 @ 22:39:07 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_170158211
Wat ik me trouwens afvraag, maar da's misschien gek hoor. Mag je een motorrijbewijs halen als je doof bent?
disclaimer
pi_170158505
Aerenia, ik ben er stil van. Wat een overlever ben jij zeg. En wat heb je het mooi opgeschreven.
pi_170158654
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, maar da's misschien gek hoor. Mag je een motorrijbewijs halen als je doof bent?
Ja hoor, waarom niet? Andere motorrijders horen weinig vanwege het gebrul van hun motor/de windruis en ik hoorde toch al niks :P Alleen het lessen ging wat anders dan "normaal".

Qua veiligheid heb ik het mij altijd afgevraagd waarom iedereen het prima vindt dat mensen met keiharde muziek/hun mobiel aan mogen rondrijden (ook op de motor). Dat geeft imo juist meer afleiding dan die "sound of silence" waar ik 24/7 naar mag luisteren en de aandacht die ik voor 100% bij het verkeer heb ;)

Oh ja, ik moet het stokje nog doorgeven. Heb meerdere keren gezien dat Gevalletje op de lijst stond: dus Gevalletje, wil jij het stokje nu overnemen? :)
pi_170159441
Jeetje, wat ontzettend heftig Aerenia! Wat knap dat je alles zelf voor elkaar hebt gebokst!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem het stokje wel over hoor, ga m'n onzekerheid aan de kant schuiven en er nu echt voor zitten ;) Blijft spannend, zeker na zo'n heftig verhaal! Vind je een erg sterke vrouw Aerenia!
pi_170161830
Aerenia, wat een heftig verhaal zeg! Ik snap eigenlijk maar niet dat iedereen zo weinig van je verwachtte, doof zegt toch niets over hoe inteligent je bent, maar desalnietemin echt geweldig hoe je iedereen op z'n plaats hebt gezet. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 17 april 2017 @ 08:13:09 #85
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_170278553
Aerenia wat een heftig verhaal ;( wat een nare ervaringen qua vriendschappen. Ik begrijp dat nooit waarom een beperking een issue moet zijn. En volgens mij draai jij meer dan goed mee ondanks beperking. Treurig ook dat de vader niks wil weten van zijn dochter. Hopelijk vind je de liefde nog die je wel waardeert om wie je bent.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')