abonnement Unibet Coolblue
pi_169178409
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:22 schreef Leandra het volgende:
Dat gezeur over die naam iedere keer.... wat is dat toch dat we van mensen in andere landen verwachten dat ze doen wat wij in NL min of meer gewoon vinden (hoewel er hier ook zat zijn die de naam van hun partner houden na de scheiding, dat mag ook gewoon), terwijl dat in het land waar ze wonen helemaal niet zo gewoon is dat je je eigen naam weer gaat gebruiken.
Ik denk dat ik het voor mijn niet-bestaande kinderen ook fijn zou vinden als we dezelfde achternaam zouden hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2017 @ 15:36:58 #252
163650 Greys
pi_169178538
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:22 schreef Leandra het volgende:
Dat gezeur over die naam iedere keer.... wat is dat toch dat we van mensen in andere landen verwachten dat ze doen wat wij in NL min of meer gewoon vinden (hoewel er hier ook zat zijn die de naam van hun partner houden na de scheiding, dat mag ook gewoon), terwijl dat in het land waar ze wonen helemaal niet zo gewoon is dat je je eigen naam weer gaat gebruiken.
Ja prima, als ze zelf dan eens ophoudt met over de 'eigenaar' van die naam te zeiken in het openbaar. :)

Je hoort hem nooit negatief over haar. Andersom blijft ze piepen. Shirt met doorgestreept namen etc.

Dus als ze dan zelf eens daarmee ophoudt zeurt er vast ook niemand meer over dat ze zijn naam nog gebruikt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 februari 2017 @ 15:48:43 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169178714
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja prima, als ze zelf dan eens ophoudt met over de 'eigenaar' van die naam te zeiken in het openbaar. :)

Je hoort hem nooit negatief over haar. Andersom blijft ze piepen. Shirt met doorgestreept namen etc.

Dus als ze dan zelf eens daarmee ophoudt zeurt er vast ook niemand meer over dat ze zijn naam nog gebruikt.
Waar zeurt ze over Boulahrouz? En wel claimen dat ze "blijft piepen" en dan met een voorbeeld van een half jaar (of langer) geleden op de proppen komen dat ze waarschijnlijk niet eens zelf verzonnen heeft maar waarvan de kans groot is dat anderen geroepen hebben: "Is grappig joh!"
Als ze überhaupt al ruim van tevoren ingelicht was over dat shirt.

Ze zit niet echt in een positie waarin ze dingen die volgens producers en ander tuig "grappig" zijn kan weigeren.
Verdient ze een keer haar eigen geld is de manier waarop weer niet goed.

En qua "als zij niet zeurt over hem dan zeurt niemand meer over het gebruik van zijn naam" haal je je eigen post direct na de post over dit "interview" al onderuit.
Niets negatiefs over Boulahrouz gezegd, maar direct weer een reactie over het naamgebruik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Leandra op 27-02-2017 15:53:59 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 februari 2017 @ 15:50:48 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169178748
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het voor mijn niet-bestaande kinderen ook fijn zou vinden als we dezelfde achternaam zouden hebben.
In sommige landen is dat idd wel zo prettig.... ik gebruik de naam van mijn man bijna nooit, en dus stel ik me ook altijd voor met een andere naam dan onze zoon, maar ik gebruik m dan ook niet omdat al tig jaar aan m'n eigen naam gewend ben.
Als je vanaf je 18de iedere paar jaar een andere achternaam in gebruik hebt gehad dan is het vast minder lastig, en idd vooral handig dezelfde naam te hebben als je kinderen, in NL al... en dan zijn wij wat dat betreft zo vooruitstrevend als de pest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2017 @ 16:00:52 #255
163650 Greys
pi_169178920
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar zeurt ze over Boulahrouz?
"Nooit meer een voetballer!"

En verder: waar niet?
Vaak zat in de afgelopen jaren. Te vaak. Is mijn persoonlijke mening. Dat jij een andere mening hebt moet jij weten uiteraard.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_169178939
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar zeurt ze over Boulahrouz? En wel claimen dat ze "blijft piepen" en dan met een voorbeeld van een half jaar (of langer) geleden op de proppen komen dat ze waarschijnlijk niet eens zelf verzonnen heeft maar waarvan de kans groot is dat anderen geroepen hebben: "Is grappig joh!"
Als ze überhaupt al ruim van tevoren ingelicht was over dat shirt.

Ze zit niet echt in een positie waarin ze dingen die volgens producers en ander tuig "grappig" zijn kan weigeren.
Verdient ze een keer haar eigen geld is de manier waarop weer niet goed.

En qua "als zij niet zeurt over hem dan zeurt niemand meer over het gebruik van zijn naam" haal je je eigen post direct na de post over dit "interview" al onderuit.
Niets negatiefs over Boulahrouz gezegd, maar direct weer een reactie over het naamgebruik.
Ze heeft lang zat lopen zeiken over Boulah (en Raf), dat ze dat nu niet doet (mwah, hence the "geen voetballer hoor!" :') ) betekent toch niet dat dat gejank dan meteen niet bestaat.

Ze jankte zo lang en gebruikte die naam, ik vind het ook belachelijk (en idd niet als ze haar mond houdt en die naam wel wil gebruiken).

quote:
Ze zit niet echt in een positie waarin ze dingen die volgens producers en ander tuig "grappig" zijn kan weigeren.
Is dat niet een tikje overdreven? Hoe dik is die huur waar ze naar zocht of iets over zei?
Come on, het is geen hoer die afhankelijk van een pooier is.
Je zet je eigen kinderen te kakken met het strepen van die namen.

Maar dat ze nu eens stopt over voetballers en ex-en, dan bouwt ze credits bij mensen op :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2017 @ 16:06:59 #257
163650 Greys
pi_169179059
Boulah heeft zelf nooit ook maar IETS negatiefs over haar gezegd.
Sylvie ook niet over Raf sinds ze gescheiden zijn. Raf ook nooit over Sylvie. Maar op de een of andere manier blijft Sabia het maar nodig hebben, die 'steekjes' naar anderen. Opvallend.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 februari 2017 @ 16:21:21 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_169179364
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:22 schreef Leandra het volgende:
Dat gezeur over die naam iedere keer.... wat is dat toch dat we van mensen in andere landen verwachten dat ze doen wat wij in NL min of meer gewoon vinden (hoewel er hier ook zat zijn die de naam van hun partner houden na de scheiding, dat mag ook gewoon), terwijl dat in het land waar ze wonen helemaal niet zo gewoon is dat je je eigen naam weer gaat gebruiken.
Klopt. In Duitsland is het inderdaad normaal de naam van je ex aan te houden. Ze doet dus niets raars.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_169179578
Mwah, ik vind Sabia niet echt iemand die zeikt over de vader van haar kinderen. Ze is best charmant, eigenlijk. Borderliner, maar charmant.
-nee-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 februari 2017 @ 16:33:06 #260
163650 Greys
pi_169179639
Ik zou als ik jullie was wat meer water gaan drinken. Het geheugen is niet meer wat het geweest is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2017 @ 16:50:10 #261
43556 miss_dynastie
pi_169179993
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2017 16:06 schreef Greys het volgende:
Boulah heeft zelf nooit ook maar IETS negatiefs over haar gezegd.
Sylvie ook niet over Raf sinds ze gescheiden zijn. Raf ook nooit over Sylvie. Maar op de een of andere manier blijft Sabia het maar nodig hebben, die 'steekjes' naar anderen. Opvallend.
Nou, nooit....
http://www.nu.nl/achterkl(...)lid-boulahrouz-.html
http://www.wtf.nl/spotlig(...)z-vertelt-alles.html
pi_169809390
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 16:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klopt. In Duitsland is het inderdaad normaal de naam van je ex aan te houden. Ze doet dus niets raars.
Vind het echt belachelijk, van die vrouwen die maar blijven teren op de status van hun ex.
Erg sneu ben je dan.
pi_170182281
Syl is verloofd
pi_170182811
Sylvie Meis stapt in het huwelijksbootje. De Bredase deelt op Instagram een foto van een ring met de hashtag #isaidyes.



http://www.telegraaf.nl/p(...)_gaat_trouwen__.html
foto ring >> https://www.instagram.com/p/BSzGTw2h5A3/
´
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 april 2017 @ 23:26:50 #265
163650 Greys
pi_170182833
She said yes!
Ik dacht even 'wat overdreven snel' maar het leek korter dan anderhalf jaar. Ze lijkt iig echt happy met hem. Zou mooi zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2017 @ 00:04:14 #266
368283 ato
pi_170183670
Toch ook weer knap dat de relatie zo lang verborgen is gebleven.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170184070
Wat leuk! Niet verwacht dat ze nog een tweede keer zou willen trouwen. Alleen maar leuk dat ze het wel gaat doen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170184723
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 13 april 2017 @ 06:25:27 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_170184771
Leuk voor haar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_170185240
Nou fantastisch, ik hoop dat ze binnen een week in scheiding ligt.
Go hard or go home
pi_170185633
Brrr.... krijg daar toch altijd een beetje kriebels van. Het aanzoek kwam totaal onverwachts en Sylvie said yes. Weer zo'n afhankelijke vrouwtjesrelatie. Je overlegt dat toch dat je wil gaan trouwen. Maar ik zal wel niet meisjesachtig of naïef genoeg zijn.
  donderdag 13 april 2017 @ 09:05:33 #272
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_170185643
quote:
10s.gif Op donderdag 13 april 2017 08:20 schreef Noek het volgende:
Nou fantastisch, ik hoop dat ze binnen een week in scheiding ligt.
Haha lol :6
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 april 2017 @ 09:27:16 #273
163650 Greys
pi_170185903
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 09:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Brrr.... krijg daar toch altijd een beetje kriebels van. Het aanzoek kwam totaal onverwachts en Sylvie said yes. Weer zo'n afhankelijke vrouwtjesrelatie. Je overlegt dat toch dat je wil gaan trouwen. Maar ik zal wel niet meisjesachtig of naïef genoeg zijn.
Als je samen al eens hebt uitgesproken dat je met elkaar zou willen trouwen in de toekomst kan het aanzoek zelf nog steeds onverwacht komen. Het aanzoek, niet het feit dat hij met haar wil trouwen. Dat ze geen idee had dat het die avond en daar zou gebeuren.

En ik vind het altijd (Sylvie of wie ook) wel mooi, die echte aanzoeken ipv zakelijk overleg aan de keukentafel. Al zijn daar ook mooie dingen uitgekomen.
Zat zelfstandige vrouwen die zoiets toch mooi vinden hoor, beetje veroordelend om elke vrouw die een aanzoek krijgt als onafhankelijk neer te zetten.
Je kunt namelijk gewoon indien ongewenst nee zeggen hè? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 april 2017 @ 09:29:27 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_170185930
Voel de liefde!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_170186054
Volgens dat artikel uit het AD heeft Sylvie nog een kinderwens, is dat ooit uit de grote duim van Evert gezogen of echt ooit ergens letterlijk door haar gezegd waardoor AD dit meldt?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')