abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_166659875
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 22:05 schreef Ludwig. het volgende:

[..]

Dankjewel. :) Meestal laat ik de aardetinten en kleuren die ik al heb staan voor anderen
Meeste vazen heb ik gevonden tijdens kringlooprondes waarbij ik zo'n 15 winkels per keer bezoek en er vrij snel doorheen loop.

[..]

[ afbeelding ]

Ja, ik had nog een hoekje van 2m bij 1,5m over. :o
Lol, een hoekje noem je dat. Maar grappig, hier zou het niet passen en ook niet bij mij waarschijnlijk, maar ik vind het wel heel origineel en ik zou er best wat uurtjes naar kunne kijken.
Is het niet lastig schoon te maken?
  maandag 14 november 2016 @ 22:45:34 #27
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_166660682
Oh Ludwig, mooie collectie en leuke vijver O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_166661297
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 22:14 schreef MCH het volgende:

[..]

en is het wat geworden?
Nee, het is er niet van gekomen ;) Op vrijdag waren er een paar dicht en zaterdag was ik niet zo lekker.
NARF
pi_166772295
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 16:37 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn Scheurich collectie na jaren kringlopen. O+
Waaaauw, van wat op deze foto's te zien is, moet jij echt een geweeeeldige woning hebben!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  zondag 20 november 2016 @ 12:53:21 #30
422935 Myrr
Hail Myrria
pi_166774686
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 22:05 schreef Ludwig. het volgende:

[..]

Dankjewel. :) Meestal laat ik de aardetinten en kleuren die ik al heb staan voor anderen
Meeste vazen heb ik gevonden tijdens kringlooprondes waarbij ik zo'n 15 winkels per keer bezoek en er vrij snel doorheen loop.

[..]

[ afbeelding ]

Ja, ik had nog een hoekje van 2m bij 1,5m over. :o
_O_

Heb je foto's van de rest van je woning? O-)
pi_166776161
Gisteren naar Amersfoort, Utrecht en Zeist geweest, geen vazen gevonden natuurlijk, alleen twee boeken gekocht (van Sophie Kinsella en Jodi Picoult, beide ongelezen), een oorbellenrekje voor m'n verzameling, een foto van Robbie Williams met handtekening _O- en een bepaald tegeltje waar de vader van een vriendin alles van spaart. Geen idee of ie hem al heeft, vriendin wist het ook niet (ik had haar een foto gestuurd) maar voor twintig cent gewoon meegenomen.
NARF
pi_166780241
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren naar Amersfoort, Utrecht en Zeist geweest, geen vazen gevonden natuurlijk, alleen twee boeken gekocht (van Sophie Kinsella en Jodi Picoult, beide ongelezen), een oorbellenrekje voor m'n verzameling, een foto van Robbie Williams met handtekening _O- en een bepaald tegeltje waar de vader van een vriendin alles van spaart. Geen idee of ie hem al heeft, vriendin wist het ook niet (ik had haar een foto gestuurd) maar voor twintig cent gewoon meegenomen.
ooit ga jij ook vazen vinden hoor
  zondag 20 november 2016 @ 17:52:35 #33
42322 MCH
Ou est le swimming pool?
pi_166782605
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Lol,hoeveel was die foto dan?
Choose designer lingerie in the vain hope of kicking some life back into a dead relationship
pi_166784537
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 17:52 schreef MCH het volgende:

[..]

Lol,hoeveel was die foto dan?
2,50 :D
NARF
pi_166784546
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ooit ga jij ook vazen vinden hoor
Ik blijf volhouden ;(
NARF
pi_166892571
zo sinterklaascadeau's gescoord voor iedereen. Gigantische bak met Dominio steentjes voor 7.50, hello kitty game 5 euro en een sprookjesboek voor 2 euro
pi_166892707
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:22 schreef piepkuiken21 het volgende:
zo sinterklaascadeau's gescoord voor iedereen. Gigantische bak met Dominio steentjes voor 7.50, hello kitty game 5 euro en een sprookjesboek voor 2 euro
klinkt goed. Er valt erg goed te scoren bij de kringloop op cadeautjesgebied. Ik hou altijd mijn ogen open voor mooie puzzels die nog in het plastic zitten, maak ik mijn schoonmoeder weer blij mee. Gisteren bij Rataplan weer wat kleine dingetjes gescoord: een shirt (nieuw) en blouse, paar dingetjes voor schoonmoeder, twee boekjes van Dick Bruna en eentje van Richard Scarry. Volgende week weer een bezoekje aan de kringloopboulevard in Alkmaar, zo handig dat er daar vier in een straat zitten, al is Rataplan daar echt waaaaardeloos, in tegenstelling tot die bij ons.
pi_166892853
Was bij Rataplan, wat een achterlijke prijzen voor opbergdozen, 4,75 zelf bij action bijna goedkoper!
pi_166922820
Vandaag 2 bloemenpotten gekocht met een soort 3 d leeuwenkop erop. Daarnaast een dobbelbak zodat als we hier yahtzee spelen niet alle dobbelstenen overal naar toe gaan. Hebben jullie het weleens meegemaakt dat andere mensen uit je mandje dingen halen als je even niet oplet?
pi_166923366
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 23:26 schreef davo1979 het volgende:
Vandaag 2 bloemenpotten gekocht met een soort 3 d leeuwenkop erop. Daarnaast een dobbelbak zodat als we hier yahtzee spelen niet alle dobbelstenen overal naar toe gaan. Hebben jullie het weleens meegemaakt dat andere mensen uit je mandje dingen halen als je even niet oplet?
Wtf???
NARF
  zondag 27 november 2016 @ 07:54:19 #41
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_166925753
quote:
_O- _O-
  zondag 27 november 2016 @ 08:41:31 #42
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_166925954
Die in Breda is echt schandalig duur. Moet het eerste 'koopje' of zelfs redelijke prijs nog tegenkomen daar.

Een Ikea-meubel heet daar ineens een Zweedse designtafel en kost dan het dubbele :')
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_166927367
quote:
met name kleding uit je handen trekken. Al hou ik mijn mandje altijd erg goed in de gaten, heb het bij anderen wel zien gebeuren. En gisteren was er een meneer die me al vaker opgevallen was bij de kringloop die redelijk goedkope kleding en schoenen heeft. Hij pakt een paar grote manden, veegt zo in een keer de hele voorraad damesschoenen (minus de laarzen) uit de rekken, trekt vervolgens alle kleding die hem interessant lijkt uit de rekken en mikt die ook in zijn 5 wasmanden. En zijn kind van 2 zet hij ernaast met een mobiele telefoon met filmpjes op fiks volume. Zo'n onbeschoft figuur. Het was me de vorige keer ook al opgevallen dat de rekken met schoenen leeg waren, toen had ik alleen de link met die meneer nog niet gelegd. Het is daar vrij krap, ik heb nogal eens aanvaringen met bellende allochtonen die zich ook nog even tussen mij en het kledingrek duwen en idd de kleding uit mijn handen trekken. Gisteren hadden er twee mensen ruzie om een kunstkerstboom, echt wtf? En verder wordt er daar gejat bij het leven, het is er nogal onoverzichtelijk, het personeel let goed op, maar kan het niet helemaal voorkomen, wat een rotvolk loopt daar rond. Ook altijd bij de kassa nog zeuren dat ze nog minder willen betalen.
Die kringloop is maar 3 uur per week open, ik denk dat dat niet helpt, al dat volk komt tegelijk.
pi_166946605
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:39 schreef piepkuiken21 het volgende:
Was bij Rataplan, wat een achterlijke prijzen voor opbergdozen, 4,75 zelf bij action bijna goedkoper!
welke rataplan was dat :@

Want wij checken de meeste prijzen met de action, alleen we kunnen niet alles checken ;)
-Miauw-
pi_166948917
quote:
Niet in de kringloop. Wel bij de AH tegen kerst, was het laatste bakje champignons dat er stond en dat ik had gepakt opeens spoorloos.
pi_166949466
De buit is een Filmstatief en twee w germany vazen, geslaagd in Naarden en Bilthoven.
pi_166957170
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:11 schreef Lampionnenoptocht het volgende:
De buit is een Filmstatief en twee w germany vazen, geslaagd in Naarden en Bilthoven.
Ik zie die vaasjes nooit hier!
pi_166958678
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:37 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Ik zie die vaasjes nooit hier!
Ik ook niet en ben vorige week nog in Bilthoven geweest. Ik kijk met m'n neus.
NARF
pi_166959096
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ook niet en ben vorige week nog in Bilthoven geweest. Ik kijk met m'n neus.
in Bilthoven vond ik ze ook niet, wel in het winkeltje in De Bilt, zeker 4 in 3 bezoekjes.
pi_166959211
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 18:16 schreef Doedezemaar het volgende:
De Bilt
Ook een Emmaus toch? Ik begin ze allemaal door elkaar te halen ;(
NARF
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')