abonnement Unibet Coolblue
pi_168896880
Nieuwe bureaulamp! :D

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_168896963
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:54 schreef bijdehand het volgende:
Nieuwe bureaulamp! :D

[ afbeelding ]
da's een dure, goeie vondst
  dinsdag 14 februari 2017 @ 17:11:29 #159
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_168897190
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 00:26 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen kringloop, maar ben bezig met het huis van mijn moeder leeg te halen.
De draadjes broodmand van Alessi en het bestek van Sola uit de jaren 70 is toch wel behoorlijk vintage/retro nu :@ O+
En ohzo van deze tijd nog als je de smaak hebt van een aantal van hier die meeposten :+
Mijn moeder heeft dat bestek en ik krijg het maar niet van dr :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_168897672
Mijn ouders hebben het huis van m'n oma leeggehaald, schitterende jaren 70-meubels O+ waarvan ze weten dat ik het geweldig vind. Ik heb al een paar keer aangegeven interesse te hebben zonder aasgierig over te komen, maar ze hebben alles al vergeven :(
Tap tap tap
  dinsdag 14 februari 2017 @ 19:25:54 #161
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_168899939
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:54 schreef bijdehand het volgende:
Nieuwe bureaulamp! :D

[ afbeelding ]
Das een De Bouvrie lamp toch?
Leuk ding :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_168904169
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

da's een dure, goeie vondst
Ja, daar kwam ik later ook achter. Is erg handig omdat je die twee lampen overal heen kan richten en je ze kan dempen. Dat is fijn als de ogen moe zijn :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Das een De Bouvrie lamp toch?
Leuk ding :)
Ja :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_168908267
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier een paar foto's van vintage jurken die ik de afgelopen tijd gescoord heb http://imgur.com/KVn6kht
http://imgur.com/ca6vc4i
http://imgur.com/7PmBqu9
http://imgur.com/I2YQgam
Wauw! Prachtige jurken! En wat heb je daar per stuk zo ongeveer voor betaald als ik vragen mag?
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_168908285
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:54 schreef bijdehand het volgende:
Nieuwe bureaulamp! :D

[ afbeelding ]
Gaaf!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_168911782
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:06 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

Wauw! Prachtige jurken! En wat heb je daar per stuk zo ongeveer voor betaald als ik vragen mag?
¤4 voor eentje, de rest was iets van ¤7 per stuk. Nog net acceptabel.
pi_168990271
Wauw! In Nederland lijken de kringlopen toch een heel stuk goedkoper te zijn dan hier in Oostenrijk!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_168997022
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:47 schreef margaretha_01 het volgende:
Wauw! In Nederland lijken de kringlopen toch een heel stuk goedkoper te zijn dan hier in Oostenrijk!
Ligt ook heel erg aan waar de kringloop staat. In de grote steden is alles vintage en retro, ook de kringloop shiz -O- In kleinere dorpen is alles kringloop, ook de retro en vintageshit *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_168997460
Ook in Utrecht vond ik dingen tegen lage prijzen, maar het was wel zoeken. Op een gegeven moment weet je ook wel een beetje bij welke winkel je voor bepaalde dingen moet zijn, de ene heeft goede prijzen voor schoenen, de andere voor kleding en de volgende voor servies of meubels. Hetzelfde geldt ook voor het aanbod zelf. Winkels van grote ketens zijn over het algemeen niet heel erg boeiend, maar als ik in de buurt ben loop ik toch wel even binnen. Geef mij maar de kleinere zaakjes van een kleiner goed doel of zelfs een particulier die het echt uit overtuiging doet zoals Ot en Sien in Oudewater en het Kraayenest in Utrecht. Lekker beetje schatgraven, leuk praatje, dat vind ik toch stukken prettiger dan zoals gisteren de kassadame bij Rataplan die een klant afblafte die om een touwtje vroeg.

Gisteren vond Symph een mooie okergele W-Germanyschaal, dat wordt onze nieuwe fruitschaal.
pi_169002195
Eindelijk weer eens een w germany vaas gevonden. Wit 50 cm. helaas geen koopje maar paste wel bij de reeds aanwezige exemplaren.

https://imgur.com/gallery/ntmgm
Dat is eens wat anders...
pi_169008772
Waarom zijn die vazen eigenlijk zo geliefd? :o
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  zondag 19 februari 2017 @ 23:29:15 #171
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_169016263
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:39 schreef margaretha_01 het volgende:
Waarom zijn die vazen eigenlijk zo geliefd? :o
Grotendeels door de diversiteit en ruime beschikbaarheid denk ik. Zelf spaar ik voornamelijk felgekleurde vazen van Scheurich uit de periode '50 tot '70 omdat die het best bij de rest van mijn woonkamer passen. Er is echter een scala aan mogelijkheden wat betreft kleur, patroon, structuur en vorm waardoor ze haast in elk interieur kunnen worden geplaatst. Op uitzonderingen na zijn de meeste vazen niet heel duur en brengen ze een vleugje nostalgie met zich mee. O+
pi_169018598
Ik zag er laatst een mooie, grote groene vloervaas van. 25 euro.
:')
Tap tap tap
pi_169026002
Bij de kringlopen hier in wenen heb ik nog nooit zulke vazen -of iets wat er op lijkt- gevonden!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_169026068
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag er laatst een mooie, grote groene vloervaas van. 25 euro.
:')
oh, dat heb ik voor mijn gele vloervaas van 45 cm ook betaald hoor. En die zie ik online voor minimaal ¤80 te koop staan. Heb toen wel ff moeten slikken hoor, mijn duurste kringloopaankoop ooit.
En als mijn beste vriendin dan een blauwe en groene vloervaas bij de weggeefwinkel vindt, dan moet ik nog een keer slikken, maar ik gun het haar wel. Iedere keer dat ik daar ben dreig ik wel dat ik die twee vazen ga ontvoeren.
pi_169026597
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

oh, dat heb ik voor mijn gele vloervaas van 45 cm ook betaald hoor. En die zie ik online voor minimaal ¤80 te koop staan. Heb toen wel ff moeten slikken hoor, mijn duurste kringloopaankoop ooit.
En als mijn beste vriendin dan een blauwe en groene vloervaas bij de weggeefwinkel vindt, dan moet ik nog een keer slikken, maar ik gun het haar wel. Iedere keer dat ik daar ben dreig ik wel dat ik die twee vazen ga ontvoeren.
Ik heb er ook even bij staan kwijlen hoor, had misschien nog kunnen afdingen, maar ik kan die vloervazen niet kwijt _O-
Tap tap tap
pi_169026734
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 16:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb er ook even bij staan kwijlen hoor, had misschien nog kunnen afdingen, maar ik kan die vloervazen niet kwijt _O-
ik heb er vorige week een gesloopt toen het snoer van de stofzuiger bleef steken, dus ik heb weer meer ruimte. We hebben hier aardig wat plekjes voor vloervazen, het huis leent zich er aardig voor. Verder passen W-Germanyvazen sowieso wel bij ons huis uit 1972.
Morgen hebben we een kringloopdagje in de regio gepland
pi_169027423
Vanwege de interesse hier bekijk ik alle vazen altijd wel even goed :D vind de meesten zelf niet echt erg mooi.

Wel zo'n Scheurich een keer van mijn moeder gekregen, die vind ik wel leuk:


Ik heb de afgelopen tijd meer weg gebracht naar de kringloop dan dat er mee terug kwam :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_169029739
Zie je ook steeds meer, Kringloop die online gaan verkopen.

http://www.vindingrijkbreda.nl
http://www.vinto.nl
pi_169031944
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Vanwege de interesse hier bekijk ik alle vazen altijd wel even goed :D vind de meesten zelf niet echt erg mooi.

Wel zo'n Scheurich een keer van mijn moeder gekregen, die vind ik wel leuk:
[ afbeelding ]

Ik heb de afgelopen tijd meer weg gebracht naar de kringloop dan dat er mee terug kwam :o
deze is echt vet gaaf _O_
Juin uit Eigen Tuin!
pi_169032041
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 19:17 schreef Mylene het volgende:
Zie je ook steeds meer, Kringloop die online gaan verkopen.

http://www.vindingrijkbreda.nl
http://www.vinto.nl
Wauw! Vindingrijk breda heeft echt vet mooie spullen ! :o
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_169036541
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:41 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]

Wauw! Vindingrijk breda heeft echt vet mooie spullen ! :o
voor de winkel zelf hoef je er niet heen te gaan. zooitje zonder pareltjes.
laatst keer schilderijtjes op hout gekocht O+
zit nu ook ergens op te azen maar dingen in binnenkort te koop staan er pas 2 weken later op, vind ik minpuntje want was keer vergeten en toen was het weg :')
pi_169037655
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:17 schreef isax het volgende:

[..]

voor de winkel zelf hoef je er niet heen te gaan. zooitje zonder pareltjes.
laatst keer schilderijtjes op hout gekocht O+
zit nu ook ergens op te azen maar dingen in binnenkort te koop staan er pas 2 weken later op, vind ik minpuntje want was keer vergeten en toen was het weg :')
Moet je even mailen, dan vertellen ze je precies wanneer het te koop staat, voor 10:00 's ochtends. Ik aasde namelijk op de vintage Monchhichi popjes uit 1974. Zo schattig, moest ik gewoon hebben. En het lukte me ook. Prijs 14,50. Op Etsy vragen ze er veel meer voor.





quote:
Het betreft hier meneer en mevrouw Monchhichi met kleding in goede staat.
Monchhichi is een speelgoedlijn van de Japanse speelgoedfabrikant Sekiguchi. De knuffelbeestjes werden voor het eerst geïntroduceerd in 1974.
Er werden twee televisieseries geproduceerd die gebaseerd waren op de figuurtjes.
De poppetjes worden geproduceerd door de Sekiguchi corporation uit Tokio, Japan. Koichi Sekiguchi kwam begin jaren '70 op het idee om een product op de markt te brengen dat een boodschap van Schoonheid en Liefde moest uitdragen. Na een aantal prototypes volgde in 1973 het eindproduct dat in 1974 op de markt werd geïntroduceerd. Het product bleek een groot succes en wereldwijd steeg de vraag naar de aapjes. Om aan de vraag te kunnen blijven voldoen werd in verscheidene landen het product in licentie geproduceerd door onder meer Mattel en Clipper.
Moet alleen nog even een mooie doos knutselen om ze in te doen. Ik zag bij de Action al cadeaudozen, alleen feestelijk. Die moet ik dan even opnieuw beplakken. En dan leg ik ze in zijdepapier.
pi_169037674
Monchichi O+ die van mij had volgens mij geen kleren aan :')
Tap tap tap
pi_169037817
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 00:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

Moet je even mailen, dan vertellen ze je precies wanneer het te koop staat, voor 10:00 's ochtends. Ik aasde namelijk op de vintage Monchhichi popjes uit 1974. Zo schattig, moest ik gewoon hebben. En het lukte me ook. Prijs 14,50. Op Etsy vragen ze er veel meer voor.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]

Moet alleen nog even een mooie doos knutselen om ze in te doen. Ik zag bij de Action al cadeaudozen, alleen feestelijk. Die moet ik dan even opnieuw beplakken. En dan leg ik ze in zijdepapier.
zo doe ik dat ook maar toen was ik het dus 2 weken later vergeten en toen kwam ik rond 11 uur en was het weg. naja pech gehad
wat een mooie monchhichi's :o

deze heb ik daar gekocht:

is handgemaakt en staat achter op 061269 Ton & Ellen.
vind ik wel iets hebben.
pi_169039050
Hier ligt ergens op zolder ook een stapeltje Monchichi's, maar wel met ander soort vacht. Wat een gave schilderijtjes zeg O+
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:25:03 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_169039355
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:20 schreef VixenFromHell het volgende:
Vanwege de interesse hier bekijk ik alle vazen altijd wel even goed :D vind de meesten zelf niet echt erg mooi.

Wel zo'n Scheurich een keer van mijn moeder gekregen, die vind ik wel leuk:
[ afbeelding ]

Ik heb de afgelopen tijd meer weg gebracht naar de kringloop dan dat er mee terug kwam :o
Die is gaaf!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_169040890



Hele serie van :D Lora heet het blijkbaar.

Maar dat was wel een hele toffe vondst van haar ja _O_

Deze zag ik ook nog op google, die vind ik ook wel mooi

Kosmos _O_ vooral die blauwe O+
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_169140645
Tof die Monchichi's!
Wel jammer vind ik dat,die kringloopwinkels die veel online proberen te verkopen en zo proberen grof geld te verdienen.

Ik was laatst in Schijndel(geloof ik) en gister in Den Bosch en daar zaten kringloopwinkels Vincentje en Vincensius en die hanteren vaste prijzen voor alles,dus ongeacht merk hebben ze gewoon 1 prijslijst. Ik vind dat echt geweldig!

Maar DE vondst van deze week(vandaag) vond ik bij het grof vuil:
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_169158935
Vincentje is in Schijndel ja! Hele leuke kringloop, vaste prijzen is handig inderdaad en ze hebben vaak goede 50% acties op bv kleding of spellen.

Vanuit Schijndel ben je ook zo bij Den Einder in Sint-Oedenrode, ook zeker de moeite waard! Schoon, goedkoop en ook goede acties.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_169161551
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 00:23 schreef isax het volgende:

[..]

zo doe ik dat ook maar toen was ik het dus 2 weken later vergeten en toen kwam ik rond 11 uur en was het weg. naja pech gehad
wat een mooie monchhichi's :o

deze heb ik daar gekocht:
[ afbeelding ]
is handgemaakt en staat achter op 061269 Ton & Ellen.
vind ik wel iets hebben.
Oh ja, hou ik ook van. Er staat nu ook een apart lampje te koop. De meeste mensen zullen hem wel spuuglelijk vinden, maar ik vind hem wel wat hebben. Alleen de kap vind ik niet mooi.

http://www.vindingrijkbreda.nl/webshop/elektrisch/tafellamp-75

Ik vraag me ook af of de mensen die daar hun spullen brengen, wel enig idee hebben van de waarde. Recentelijk deze Barbie set bijvoorbeeld, is tussen 100 en 125 euro waard afhankelijk van de staat. Bij de webshop werd hij voor 75 euro verkocht.



quote:
Barbie uit de Fashion Model Collection.
Het betreft hier Continental Holiday Barbie Giftset uit 2001.
De Barbie is ongebruikt en zit nog in de originele verpakking.
Een leuke aanwinst voor liefhebbers en verzamelaars.
Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat mensen dit bij een Kringloop brengen. En zo zijn er nog wel meer spullen met waarde.
pi_169166821
quote:
14s.gif Op zondag 26 februari 2017 19:51 schreef Mylene het volgende:

[..]

Oh ja, hou ik ook van. Er staat nu ook een apart lampje te koop. De meeste mensen zullen hem wel spuuglelijk vinden, maar ik vind hem wel wat hebben. Alleen de kap vind ik niet mooi.

http://www.vindingrijkbreda.nl/webshop/elektrisch/tafellamp-75

Ik vraag me ook af of de mensen die daar hun spullen brengen, wel enig idee hebben van de waarde. Recentelijk deze Barbie set bijvoorbeeld, is tussen 100 en 125 euro waard afhankelijk van de staat. Bij de webshop werd hij voor 75 euro verkocht.

[ afbeelding ]

[..]

Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat mensen dit bij een Kringloop brengen. En zo zijn er nog wel meer spullen met waarde.
ja dat vind ik ook wat vreemd. stond laatst ook een design lamp met een waarde van aantal honderden euros.
ben mega fel op zulke verkoop methodes van kringloopwinkels eigenlijk. Er zijn mensen die echt spullen goedkoop moeten vinden en hun dumpen nu alles wat mooi is voor de hoofdprijs online en alles in hun winkel is rotzooi. Doordat het zo'n hype is om tweedehands te kopen word hun oorspronkelijke doelgroep gewoon kei hard genaaid vind ik.

ook heeft marktplaats volk de site echt ontdekt want sommige dingen die een hogere waarde zijn binnen een minuut weg.
zo heb ik al paar keer langs gegrepen ;(
pi_169166940
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 22:05 schreef isax het volgende:

[..]

ja dat vind ik ook wat vreemd. stond laatst ook een design lamp met een waarde van aantal honderden euros.
ben mega fel op zulke verkoop methodes van kringloopwinkels eigenlijk. Er zijn mensen die echt spullen goedkoop moeten vinden en hun dumpen nu alles wat mooi is voor de hoofdprijs online en alles in hun winkel is rotzooi. Doordat het zo'n hype is om tweedehands te kopen word hun oorspronkelijke doelgroep gewoon kei hard genaaid vind ik.

ook heeft marktplaats volk de site echt ontdekt want sommige dingen die een hogere waarde zijn binnen een minuut weg.
zo heb ik al paar keer langs gegrepen ;(
dus je zit eigenlijk over mensen te klagen die hetzelfde als jou doen maar die net wat sneller en vindingrijker zijn?
pi_169175119

Voor de Brabantia-liefhebbers in regio Eindhoven (Het Goed bij De Hurk). Dit zijn toch schatjes? Ik heb al 3 rechauds ;(
  maandag 27 februari 2017 @ 19:51:30 #194
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_169184346
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 12:17 schreef Opoefiets het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Brabantia-liefhebbers in regio Eindhoven (Het Goed bij De Hurk). Dit zijn toch schatjes? Ik heb al 3 rechauds ;(
Wat kost dat nou daar? Die onderste hadden wij onderlaatst ook verkocht in de winkel
pi_169184412
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:51 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Wat kost dat nou daar? Die onderste hadden wij onderlaatst ook verkocht in de winkel
Onderlaatst, waar heb je dat woord gevonden? :o
pi_169184645
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 19:51 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Wat kost dat nou daar? Die onderste hadden wij onderlaatst ook verkocht in de winkel
Ik gok ¤4,50 maximaal. Vind ze vaak wel aan de dure kant bij die kringloop.
pi_169184685
Ik heb vorig weekeind een pokémon kaartjes verzamel boek gekocht.
Een van die kaarten schijnt 89 dollar waard te zijn :D
Ik kocht het voor 2,50 :D
Twiddel
  maandag 27 februari 2017 @ 20:11:10 #198
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_169184915
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 20:02 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Ik gok ¤4,50 maximaal. Vind ze vaak wel aan de dure kant bij die kringloop.
Ah ok. Wij hebben 'm. Verkocht voor 3 euro dacht ik.
pi_169185000
quote:
99s.gif Op maandag 27 februari 2017 20:03 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb vorig weekeind een pokémon kaartjes verzamel boek gekocht.
Een van die kaarten schijnt 89 dollar waard te zijn :D
Ik kocht het voor 2,50 :D
Nu nog iemand vinden die het ervoor geeft.
pi_169185082
@Pure Evil: Neem de prijs van Het Goed echt met een korrel zout, het is echt een van de duurste kringlopen hier in de omgeving. Kleding is echt enorm duur en de boeken worden ook significant duurder }:|
pi_169186930
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 20:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Nu nog iemand vinden die het ervoor geeft.
Wss ga ik die niet vinden. Maar het is leuk voor de heb.
Twiddel
  maandag 27 februari 2017 @ 22:27:14 #202
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_169189625
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 20:16 schreef Opoefiets het volgende:
@Pure Evil: Neem de prijs van Het Goed echt met een korrel zout, het is echt een van de duurste kringlopen hier in de omgeving. Kleding is echt enorm duur en de boeken worden ook significant duurder }:|
Ik ben er nog nooit geweest....Moet ik eigenlijk wel eens doen om te vergelijken met onze winkel

Wij hanteren vaste prijzen voor kleding, beddengoed, boeken, cd, dvd, glazen, borden, bekers, soepkommen.

En de rest van het klein spul is ook niet al te duur
pi_169282381


Mijn meest recente aanschaf! Heb ze allemaal maar mee genomen want mijn technische kennis van lenzen is niet zo super :P wel even gecheckt op krasjes en zo ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_169386729
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 13:40 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn meest recente aanschaf! Heb ze allemaal maar mee genomen want mijn technische kennis van lenzen is niet zo super :P wel even gecheckt op krasjes en zo ;)
en nu de vraag, wat heb je er voor betaald?
pi_169388518
12 euro :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_169809273
Ik was van de week ook even bij de kringloop schade:
Een appelboor van brabantia 0,50
Apple snoertje 0,50
Zwembadtrap
En een letterbak 2,50 geen idee of dat een goede prijs is

Nu nog schuren en verven.

Onze kringloop gaat verhuizen ben benieuwd wat dat met de prijzen gaat doen.
pi_169811694
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 10:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was van de week ook even bij de kringloop schade:
Een appelboor van brabantia 0,50
Apple snoertje 0,50
Zwembadtrap
En een letterbak 2,50 geen idee of dat een goede prijs is
[ link | afbeelding ]
Nu nog schuren en verven.

Onze kringloop gaat verhuizen ben benieuwd wat dat met de prijzen gaat doen.
Tof die letterbak. Mooie prijs toch?

Hier vrijdag naar Rataplan geweest. Voor mijn gevoel zijn ze duurder geworden :o
Vond het erg tegenvallen.

Uiteindelijk een ontbijtkoekblik en 2 kop en schoteltjes gekocht.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_169811760
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 21:08 schreef Opoefiets het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had jullie een foto beloofd :P
Ik wilde eigenlijk een ander blik, maar deze was veel leuker.

Die pannenseries van Brabantia vind ik geweldig, maar die kom ik hier nooit tegen. Sowieso weinig emaille pannen die nog in een redelijke staat zijn.

Sparen jullie nou al die series alleen voor de heb of gebruiken jullie ze nou ook gewoon (voor mij zijn het gebruiksvoorwerpen)? Ben daar wel benieuwd naar :D
van de linkerschaal heb ik de kopjes en schoteltjes gekocht. Had er al 2 dek/ovenschalen van.

Ik gebruik idd alles wat ik bij de kringloop haal.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_169928467
Onverwacht vandaag een rondje kringloop gedaan en de score was o.a. 3 W-Germanyvazen, 2 vintage jurken, een vintage wikkelrok die ik tot reguliere rok met rits wil verbouwen omdat hij wat maatjes te klein is, een armband en een stel boeken. Foto's volgen nog, ik denk morgen
pi_169930869
Oh ja, ook het nodige overpriced W-Germany laten staan her en der, ik ga geen ¤22,50 of 27,50 neertellen voor een vaasje van 20 cm. En ook geen ¤39 voor een hoge vaas.
Leuk dagje met mooie vondsten, maar ook veel verbazing over kapotte items en belachelijke prijzen. Een kookboek van Jamie Oliver voor ¤15, ja daaag

De kringloop in Warmenhuizen is trouwens onlangs gesloten vanwege brandgevaar en dat verbaast me niks, het was daar echt bizar volgepropt, ik vond het eng.

[ Bericht 12% gewijzigd door Doedezemaar op 01-04-2017 19:20:01 ]
pi_169933296
In den haag is de allergrootste Rataplan kringloopwinkel geopend *O*
3 verdiepingen!
  zaterdag 1 april 2017 @ 21:26:24 #212
47102 Elvi
miemkwien
pi_169933880
Ik heb vandaag een pc game gevonden waarvan ik niet wist dat ie ook voor de pc gemaakt was: the sims eilandverhalen *O*
pi_169944017
De helft van de buit van gisteren http://imgur.com/UytwsEb
http://imgur.com/cpXrHsi
de jurken en rok volgen nog wel een keer
pi_169948126
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
De helft van de buit van gisteren http://imgur.com/UytwsEb
http://imgur.com/cpXrHsi
de jurken en rok volgen nog wel een keer
Leukk, dat kikker boek O+
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_169948921
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 15:46 schreef 010P het volgende:

[..]

Leukk, dat kikker boek O+
ik hou van de boeken van Max Velthuijs, heb er al aardig wat staan.
pi_169969963
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
In den haag is de allergrootste Rataplan kringloopwinkel geopend *O*
3 verdiepingen!
Wat fijn!! *O*
  maandag 3 april 2017 @ 13:54:27 #217
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169970360
Vandaag een Creools kookboek gescoord :+
pi_169975188
Lelijkste wieg ever gekocht die met wat tlc echt O+ is. Ben niet zwanger overigens maar hij was maar vijf euro en er is plek in de schuur. :+

Zandstraal erop, mintgroen en zwart, tussen hormonale nesteldrangers gooien en kieken wat er gebeurt.





Ughh mobiele Imgur. Snaphetniet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2017 17:40:10 ]
pi_169976273

Tantrix gekocht voor 1,25 bij het Goed in Deventer *O*
Helemaal compleet *O*

En nog een mand voor 1,95 maar die staat nu in de verf :+
Twiddel
pi_170022780
Leuk! Daar ben ik vandaag ook geweest :)


Deze heb ik daar gescoord.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 9 april 2017 @ 14:37:23 #221
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_170105662


Afgelopen maanden nog wat dingen opgepikt. Kan na het vinden van wat jaren '70 borden en schalen eindelijk de laatste restanten van het Ikea serviespakket de container in flikkeren. Verder nog een tafelloper uit dezelfde periode weten te vinden onderin een kist vol gordijnen. Slangenhals lampje voor op het bureau en een Scheurich vaas in m'n favoriete vorm 523-18.
pi_170110790
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 14:37 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]

Afgelopen maanden nog wat dingen opgepikt. Kan na het vinden van wat jaren '70 borden en schalen eindelijk de laatste restanten van het Ikea serviespakket de container in flikkeren. Verder nog een tafelloper uit dezelfde periode weten te vinden onderin een kist vol gordijnen. Slangenhals lampje voor op het bureau en een Scheurich vaas in m'n favoriete vorm 523-18.
Dat IKEA spul moet je juist weer naar de kringloop brengen 😉
  zondag 16 april 2017 @ 14:12:39 #223
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_170257865
Ik zat net Bargain Hunt te kijken en moest meteen aan dit topic (en aan Sym) denken; er werd een werkelijk monsterlijk lelijke w. Germany vaas geveild. Hij bracht 22 pond op :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_170259278
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 14:12 schreef Muck het volgende:
Ik zat net Bargain Hunt te kijken en moest meteen aan dit topic (en aan Sym) denken; er werd een werkelijk monsterlijk lelijke w. Germany vaas geveild. Hij bracht 22 pond op :D
wij kijken heel vaak naar Bargain Hunt, Flog it en aanverwante programma's en we zien er nooit W-Germany, wat grappig dat het er nu wel was.
pi_170261574
Woaah, ik heb hier al lang geen aankopen meer gepsost, maar dat was ook mijn bedoeling! ;)

Maar vandaag zag ik zo'n mooie (zijden) rok, die kon ik gewoon niet laten hangen! :

Gekocht in een klein tweedehands zaakje! :))

...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_170411063
Mooie rok!
Wij kregen gisteren op onze bruiloft 2 W-Germanyvazen, zo leuk *O*
pi_170417605
Staat je goed die rok!
pi_170436946
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie rok!
Wij kregen gisteren op onze bruiloft 2 W-Germanyvazen, zo leuk *O*
Je bent getrouwd! Gefeliciteerd! :o :D
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_170436955
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 00:24 schreef Monkeymind het volgende:
Staat je goed die rok!
En bedankt! :)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_170437397
Ik heb van de week deze slee gescoord! Nieuw kosten deze krengen zo'n ¤200; ik heb deze, die er nog zo goed als nieuw uitziet, voor ¤30 op de kop getikt bij Caritas, onze kringloop!



En volgende week kan ik een tafel met twee stoelen ophalen bij iemand die gaat verhuizen - hij had de set zelf ook bij de kringloop vandaan - en nu gaan het naar mij! :)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_170439243
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 april 2017 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie rok!
Wij kregen gisteren op onze bruiloft 2 W-Germanyvazen, zo leuk *O*
Gefeliciteerd *O*
Tap tap tap
pi_170544811
Die slee is tof!

Ik heb net 2 dubbelwandige wijnglazen van Bitossi gescoord voor ¤0,50.
Op internet staan ze voor ¤12,50 per stuk :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 28 april 2017 @ 18:17:35 #233
455882 Lampionnenoptocht
In je onderbroek
pi_170547730
Een w-germany 533-52 blauw op de kop getikt, voor 15,- deze gaan voor 100 dollar weg op eBay.
pi_170561110
Heb een nieuwe tweedehands teetafel set! :D En twee platen!





...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_170561159
Leuk! Die stoelen O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_170566558
Dankje! :))
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_171112624
Nou ik ben wel klaar met Rataplan Diemen, super vage hoge prijzen en eigenlijk altijd wat D kwaliteit daar, nog nooit wat leuks kunnen scoren
pi_171113137
Leuke tafel met stoelen, past erg mooi in die kamer daar zeg. Oh en bedankt voor de felicitaties, in het Trouwentopic staan foto's voor de nieuwsgierigen.

Op onze huwelijksreis in Italië ontdekten we een kringloopwinkel op een paar km van ons hotel, maar dat was echt drie keer niks. Troep, kapotte schilderijen, boeken voor de hoofdprijs( nee, ik vind ¤8 voor een hardcover geen normale prijs) en kleding van H&M van 20 jaar geleden voor meer dan de originele prijs. Oh en een tweedehands jas van Desigual is me ook geen ¤80 waard.
Zaterdag weer een klein lokaal rondje gedaan en de score was: een vintage jurk van Baruch, een groene jurk van Desigual, zomerpumps van Ara en wat boeken. Een W-Germanyvaas met chip hebben we maar laten staan.
Eens kijken of we binnenkort weer eens wat rommelmarkten kunnen bezoeken
pi_171765424
Bedankt voor al de tips!
Kringloop Missiewerk - tweedehands spullen doneren - gratis ophaal dienst - schenken aan goed doel http://www.missiewerk-inzameling.info
pi_171782836
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:50 schreef piepkuiken21 het volgende:
Nou ik ben wel klaar met Rataplan Diemen, super vage hoge prijzen en eigenlijk altijd wat D kwaliteit daar, nog nooit wat leuks kunnen scoren
Dat had ik dus laatst in Delft.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_171905903
gekocht voor 1 euro, verkocht voor 320 euro

  zaterdag 24 juni 2017 @ 08:38:12 #242
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_171906975
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 02:59 schreef FlipjeHolland het volgende:
gekocht voor 1 euro, verkocht voor 320 euro

[ afbeelding ]
:o maar wat is t? Dat had ik er nooit uitgehaald
pi_171907002
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 02:59 schreef FlipjeHolland het volgende:
gekocht voor 1 euro, verkocht voor 320 euro

[ afbeelding ]
:D chill
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171907033
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 08:38 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

:o maar wat is t? Dat had ik er nooit uitgehaald
Ik gok een single/lp
  zaterdag 24 juni 2017 @ 10:07:52 #245
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_171907993
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 02:59 schreef FlipjeHolland het volgende:
gekocht voor 1 euro, verkocht voor 320 euro

[ afbeelding ]
Geweldig, wist je het toen je 'em kochte of kwam je er later achter dat ie veel meer waard was?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_171921338
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 08:38 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

:o maar wat is t? Dat had ik er nooit uitgehaald
een LP. dat had je vroeger ipv cd's en mp3's. het is zo'n grote ronde zwarte schijf met groeven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:07 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Geweldig, wist je het toen je 'em kochte of kwam je er later achter dat ie veel meer waard was?
ja, ik wist dat ie wel wat waard was, maar niet zoveel. alle platen van Junipher Greene zijn collector's items. dit was een eerste, gelimiteerde druk.

http://www.popsike.com/ph(...)ipher+greene&x=0&y=0

dus mocht je er ooit eentje tegenkomen voor een paar euro, gelijk doen!
  zaterdag 24 juni 2017 @ 20:57:29 #247
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_171921969
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 20:25 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

een LP. dat had je vroeger ipv cd's en mp3's. het is zo'n grote ronde zwarte schijf met groeven.

[..]

ja, ik wist dat ie wel wat waard was, maar niet zoveel. alle platen van Junipher Greene zijn collector's items. dit was een eerste, gelimiteerde druk.

http://www.popsike.com/ph(...)ipher+greene&x=0&y=0

dus mocht je er ooit eentje tegenkomen voor een paar euro, gelijk doen!
Nah, flauw, kun je helemaal niet zien op die foto :{
pi_171922325
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 12:20 schreef margaretha_01 het volgende:
Heb een nieuwe tweedehands teetafel set! :D En twee platen!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Doet veel.
paypal.me/taaladvies
pi_171928593
Gisteren weer een fijn zomerjurkje uit de jaren 70 gescoord, ik moet een klein stukje naad repareren, maar dat is niet veel werk
pi_172076968
Eigenlijk op zoek naar wat gereedschap (blokschaven, beitels en meer timmermansspul) maar dat vond ik niet. Wel gestruikeld over een boek van Rien Poortvliet. Tips voor het vinden van gereedschap? Dat moet toch best in omloop zijn in het tweedehandswereldje.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 21:41:44 #251
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_172077266
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 21:28 schreef Fixers het volgende:
Eigenlijk op zoek naar wat gereedschap (blokschaven, beitels en meer timmermansspul) maar dat vond ik niet. Wel gestruikeld over een boek van Rien Poortvliet. Tips voor het vinden van gereedschap? Dat moet toch best in omloop zijn in het tweedehandswereldje.
Mijn plaatselijke Het Goed heeft schappen vol gereedschap. Ook met kwaliteitsspul, al ligt er ook veel rommel tussen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_172078345
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 21:28 schreef Fixers het volgende:
Eigenlijk op zoek naar wat gereedschap (blokschaven, beitels en meer timmermansspul) maar dat vond ik niet. Wel gestruikeld over een boek van Rien Poortvliet. Tips voor het vinden van gereedschap? Dat moet toch best in omloop zijn in het tweedehandswereldje.
Ik denk dat het meeste bij gered gereedschap terecht komt. Misschien kun je daar eens contact mee opnemen. http://geredgereedschap.nl/in-uw-regio/inzamelpunten-2
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_172441224
Klein rondje gedaan vandaag, twee winkels en de score was: 3 gouden boekjes, een boekje van Dick Bruna, een W-Germany bloempot en een paar vintage slingbacks van Modissa by Rohde (Symph vindt ze voor bejaarden).
  zaterdag 15 juli 2017 @ 18:45:49 #254
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_172442210
Ooit dit gezien? Dichtgeplakte, halfvolle dozen of oude navulflessen glassex verkopen. Vond het zo armoedig..



And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_172442472
Oh dat is wel erg sneu, het meest sneue wat ik ooit op dat gebied zag was een half gevuld zakje koffiefilterzakjes dat nog meer moest kosten dan een nieuwe volle verpakking bij de Jumbo
pi_172442827
Na twee kringloopwinkels in Den Bosch: een plafondlamp (die nieuw ¤50 kost) met timer/bewegingssensor voor ¤3,50, een botervloot ¤1,50, een vergrootlamp ¤2,- en een patatsnijder ¤2,-

En we gingen eigenlijk voor een ladenkastje. :)
Mon 'en!
pi_172450353
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ooit dit gezien? Dichtgeplakte, halfvolle dozen of oude navulflessen glassex verkopen. Vond het zo armoedig..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is idd sneu!
Zou je toch zeggen dat de kringloop 't óf zelf gebruikkt, óf wegflikkert?
  zondag 16 juli 2017 @ 17:17:52 #258
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_172463300
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ooit dit gezien? Dichtgeplakte, halfvolle dozen of oude navulflessen glassex verkopen. Vond het zo armoedig..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tis ook armoedig. Anderzijds: als het scheelt, waarom niet? Plus dat het ook niet weggegooid hoeft te worden.. En daar ben ik dan weer tegen: goed spul weggooien.

Alleen die prijs ervoor :D :D :D Zet het dan neer voor een 0.10 euro ofzo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door Kamelenteen op 16-07-2017 17:34:13 ]
  zondag 16 juli 2017 @ 17:41:39 #259
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_172464083
En van de week een digitenne kastje gekocht, nieuw in doos van Online. Helaas, het bijbehorende smartcardje is slechts werkzaam voor een weekje. Mja, voor 5 euro de moeite wel waard.

Mijn vader kocht op een rommelmarkt 2 vrijwel idenktieke kastjes, ook in doos en voor Online. Beide met geactiveerd kaartje. Voor het luttele bedrag van 0.50 euro per stuk.

Ik ging er daarom vanuit dat Online al die smartcards activeert bij levering aan de klant en die kaartje nooit deactiveerde. Dat moet nog blijken..

Op dezelfde manier kijk ik ook al jaren gratis Digtenne en Ziggo in HDtv trouwens :)
  zondag 16 juli 2017 @ 17:54:06 #260
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172464592
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 18:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ooit dit gezien? Dichtgeplakte, halfvolle dozen of oude navulflessen glassex verkopen. Vond het zo armoedig..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wtf, das wel heel sneu :{
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 16 juli 2017 @ 19:03:34 #261
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_172466167
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 17:17 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Tis ook armoedig. Anderzijds: als het scheelt, waarom niet? Plus dat het ook niet weggegooid hoeft te worden.. En daar ben ik dan weer tegen: goed spul weggooien.

Alleen die prijs ervoor :D :D :D Zet het dan neer voor een 0.10 euro

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor je vraag uit je spoiler; Nee, commerciële onderneming met meerdere vestigingen. Wel ééntje met het grootste aanbod van rommel die echt niet nóg een ronde meekunnen. Maar blijkbaar kan het voor hun uit. Ik loop er wel eens naar binnen, maar nooit om lekker te snuffelen. Vieze winkel.
Overigens kost dat pak Broxomatic bij mijn AH 1,85. Die glasreiniger kost nieuw 99 cent.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_172662622
Haihai
Weet iemand welke kringloop van Apeldoorn het grootste is, en welke een grote boekenhoek heeft?
Ik wil nieuwe boeken, maar niet voor de hoofdprijs :)
Twiddel
  zaterdag 29 juli 2017 @ 16:14:41 #263
277627 Seven.
We are Borg.
pi_172761566
Net Scheurich vaasje voor 7,50 op de kop getikt in Zutphen.
Voor de liefhebbers, het welbekende Brabantia theelichthoudertje daar ook te vinden.
Resistance is futile.
pi_172762065
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:23 schreef bloempjuh het volgende:
Na twee kringloopwinkels in Den Bosch: een plafondlamp (die nieuw ¤50 kost) met timer/bewegingssensor voor ¤3,50, een botervloot ¤1,50, een vergrootlamp ¤2,- en een patatsnijder ¤2,-

En we gingen eigenlijk voor een ladenkastje. :)
Patatsnijder onder de rivieren?
pi_172762264
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 16:39 schreef MCH het volgende:

[..]

Patatsnijder onder de rivieren?
Frietsnijder, I guess. Hij is inmiddels in de vuilnisbak beland in verband met compleet botte mesjes. Ik snij mijn frietjes weer met de hand.
Mon 'en!
pi_173058351
Gisteren 14 kringloopwinkels bezocht. O+

20 Donald Ducks, Kolonisten van Catan (nieuw in folie voor ¤2 :? kon ik niet laten liggen), 2 boeken, 2 muziekboeken, 10 LP's, gulden-Monopoly, Zeeslag en Stratego gekocht. :D Oja, en een lege jerrycan en nog wat gereedschap.

Bij Ot en Sien in Oudewater werd ik meteen bekeerd. _O- Mevrouw zei dat het een evangelisatiegebouw is en of ik wist wie de Heer was. Daar heeft ook niet iedereen behoefte aan als je zo'n winkel bezoekt. :{
pi_173059055
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:00 schreef Waterdrinker het volgende:
Gisteren 14 kringloopwinkels bezocht. O+

20 Donald Ducks, Kolonisten van Catan (nieuw in folie voor ¤2 :? kon ik niet laten liggen), 2 boeken, 2 muziekboeken, 10 LP's, gulden-Monopoly, Zeeslag en Stratego gekocht. :D Oja, en een lege jerrycan en nog wat gereedschap.

Bij Ot en Sien in Oudewater werd ik meteen bekeerd. _O- Mevrouw zei dat het een evangelisatiegebouw is en of ik wist wie de Heer was. Daar heeft ook niet iedereen behoefte aan als je zo'n winkel bezoekt. :{
huh? Ik ben daar toch echt heel vaak geweest en heb haar nog nooit iets in die geest horen uiten. Gewoon een erg tof en sociaal betrokken mens. Zo jammer dat ik niet meer in buurt woon.

Wij waren afgelopen week in Duitsland en tien bezoekjes aan negen kringloopwinkels leverden meer dan 30 vazen en bloempotten en een paar schoenen op.
pi_173059933
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

huh? Ik ben daar toch echt heel vaak geweest en heb haar nog nooit iets in die geest horen uiten. Gewoon een erg tof en sociaal betrokken mens. Zo jammer dat ik niet meer in buurt woon.

Wij waren afgelopen week in Duitsland en tien bezoekjes aan negen kringloopwinkels leverden meer dan 30 vazen en bloempotten en een paar schoenen op.
Misschien zag ik er dan uit alsof ik het nodig had. :D
Wel een aardig mens verder ja, en wat een bende daar. Wel leuk om te snuffelen.
pi_173060388
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
30 vazen en bloempotten
Haha, voor mp of wat?
pi_173060459
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Haha, voor mp of wat?
nope, voor onze verzameling
Juin uit Eigen Tuin!
pi_173060490
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:11 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Misschien zag ik er dan uit alsof ik het nodig had. :D
Wel een aardig mens verder ja, en wat een bende daar. Wel leuk om te snuffelen.
de bende daar is onbeschrijflijk en die trap doodeng, maar die mevrouw is zoooo aardig
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:01:12 #272
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_173096792
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:32 schreef Symphonic het volgende:

[..]

nope, voor onze verzameling
Foto :P O-)
pi_173097617
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

huh? Ik ben daar toch echt heel vaak geweest en heb haar nog nooit iets in die geest horen uiten. Gewoon een erg tof en sociaal betrokken mens. Zo jammer dat ik niet meer in buurt woon.

Wij waren afgelopen week in Duitsland en tien bezoekjes aan negen kringloopwinkels leverden meer dan 30 vazen en bloempotten en een paar schoenen op.
:'(
Ik kom ook niet meer bij de kringloop dus ik moet sowieso niet zeuren.
Tap tap tap
pi_173109930
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:'(
Ik kom ook niet meer bij de kringloop dus ik moet sowieso niet zeuren.
ga je nog harder huilen als ik vertel wat de prijzen waren? De duurste vazen waren ¤5,90 voor een vloervaas en een bijzondere kleine vaas. Verder lagen de prijzen ergens tussen de ¤2,90 en ¤0,30. Eentje kregen we gratis mee, omdat de mevrouw vond dat ze zelfs geen ¤0,30 kon vragen voor een vaas waar een scherf af was. We hebben er meer dan honderd laten staan, wegens voornamelijk geen plaats, te generiek en een aantal vonden we echt te duur, ik ga geen ¤50 voor een vloervaas betalen.
Fairkauf in de omgeving Celle is nu onze favoriete keten van kringloopwinkels voor W.Germany en je kunt er ook geweldige serviezen scoren. Hun winkel in de binnenstad van Celle is dan weer zowat een antiekwinkel, met de genoemde belachelijk hoge prijzen voor de vloervazen, echt geen bezoekje waard en ik durfde er bijna niet te bewegen omdat er overal dure breekbare dingen stonden. Zo gek, zo'n verschil in winkels.
pi_173110859
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:01 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Foto :P O-)
als de boel weer op orde is hier komt dat goed :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_173187025
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:01 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Foto :P O-)




[ Bericht 6% gewijzigd door Symphonic op 16-08-2017 16:31:17 ]
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 16:34:25 #277
277627 Seven.
We are Borg.
pi_173187295
Oeh, ik heb er 1 die jullie nog niet hebben! Kopen? *)
Resistance is futile.
pi_173187323
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:34 schreef Seven. het volgende:
Oeh, ik heb er 1 die jullie nog niet hebben! Kopen? *)
dit is ook maar een deel van de collectie :D
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:39:23 #279
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173265056
Ik vind het echt gaaf dat er steeds neer kringloop is (hier gratis!) om al dat consumentisme en onnodig nieuwe producten maken tegen te gaan.

Helaas vandaag een slechte ervaring. Personeel staat meestal buiten. Ik kom aanfietsen, zeg dat ik wat voor ze heb en geef het aan.

Loopt die man weg en stopt hij het in zijn fietstassen. Iemand buiten begon keihard te lachen, volgens mij deze keer wel echt personeel.

Echt jammer hoe dezemensen het concept verpesten.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173265221
Sorry hoor, maar dat doe je toch ook gewoon zelf? :')
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 21:50:43 #281
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173265354
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:44 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Sorry hoor, maar dat doe je toch ook gewoon zelf? :')
ik heb het niet bedacht dat het personeel buiten staat om mensen op te vangen

Maar ja ze vonden het zo te zien wel grappig _O-
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173273065
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:39 schreef Jennifer030 het volgende:
Ik vind het echt gaaf dat er steeds neer kringloop is (hier gratis!) om al dat consumentisme en onnodig nieuwe producten maken tegen te gaan.

Helaas vandaag een slechte ervaring. Personeel staat meestal buiten. Ik kom aanfietsen, zeg dat ik wat voor ze heb en geef het aan.

Loopt die man weg en stopt hij het in zijn fietstassen. Iemand buiten begon keihard te lachen, volgens mij deze keer wel echt personeel.

Echt jammer hoe dezemensen het concept verpesten.
Hebben ze daar geen vaste afgifte plek? :?
Twiddel
pi_173273167
Weten jullie trouwens een kringloop in Deventer, Apeldoorn of Zutphen (of in die regio) waar de kleren een beetje goed (en goedkoop) zijn? :@

Ik moet al eeuwen een nieuwe zomerjas, en winterjas, maar geen geld en de huidige is nu 4 maten te groot :') :@
Twiddel
  zondag 20 augustus 2017 @ 16:13:08 #284
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173281055
quote:
99s.gif Op zondag 20 augustus 2017 09:06 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hebben ze daar geen vaste afgifte plek? :?
ja als de winkel open is medewerkers voor de deur die de gasten met spullen ontvangen... normaal pakken ze het dan aan en zetten ze het dan ergens in de winkel in het magazijn of zo.
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173281500
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:39 schreef Jennifer030 het volgende:

Helaas vandaag een slechte ervaring. Personeel staat meestal buiten. Ik kom aanfietsen, zeg dat ik wat voor ze heb en geef het aan.

Loopt die man weg en stopt hij het in zijn fietstassen. Iemand buiten begon keihard te lachen, volgens mij deze keer wel echt personeel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 21:44 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Sorry hoor, maar dat doe je toch ook gewoon zelf? :')
Sorry hoor, maar dat is toch ook best wel grappig? :')
  zondag 20 augustus 2017 @ 18:04:40 #286
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173284212
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 16:28 schreef Aalscholver het volgende:

[..]


[..]

Sorry hoor, maar dat is toch ook best wel grappig? :')
Haha gisteren vond ik het nog een beetje vervelend maar inmiddels moet ik elke keer lachen als ik het teruglees
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:14:57 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173286861
Bij ons dragen de medewerkers kleren met de naam van de kringloop erop.
Daarnaast is het inleverstation los van de winkel.
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:16:08 #288
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_173286896
Vind het nogal belachelijk en ik had dr dus echt wel wat van gezegd als dat direct een fietstas in zou verdwijnen?
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:20:05 #289
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173287009
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:16 schreef Kamelenteen het volgende:
Vind het nogal belachelijk en ik had dr dus echt wel wat van gezegd als dat direct een fietstas in zou verdwijnen?
Boeien. Jij levert het toch in omdat je er vanaf wil? Wat maakt het dan uit of iemand hem a la minuut meeneemt, of iemand er later voor gaat betalen.

Ik kwam laatst ook bij het inleverstation, waar net iemand voor mij een schattige tybeanieboo knuffel had ingeleverd. Toen heb ik ook netjes gevraagd of dat ik die mocht hebben.
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:23:02 #290
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_173287088
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:20 schreef amaranta het volgende:

[..]

Boeien. Jij levert het toch in omdat je er vanaf wil? Wat maakt het dan uit of iemand hem a la minuut meeneemt, of iemand er later voor gaat betalen.

Ik kwam laatst ook bij het inleverstation, waar net iemand voor mij een schattige tybeanieboo knuffel had ingeleverd. Toen heb ik ook netjes gevraagd of dat ik die mocht hebben.
Vind het nogal inhalig overkomen, zoals het werd omschreven. Had die medewerker het gevraagd of ie het zelf mocht hebben, had het gelijk anders geweest.
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:24:59 #291
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173287130
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:23 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Vind het nogal inhalig overkomen, zoals het werd omschreven. Had die medewerker het gevraagd of ie het zelf mocht hebben, had het gelijk anders geweest.
Volgens mij was het geen medewerker.
  zondag 20 augustus 2017 @ 20:25:46 #292
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_173287152
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Volgens mij was het geen medewerker.
Mag hopen van niet. Anders is het wel een enorme tokkie.
  zondag 20 augustus 2017 @ 21:37:02 #293
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173289247
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:14 schreef amaranta het volgende:
Bij ons dragen de medewerkers kleren met de naam van de kringloop erop.
Daarnaast is het inleverstation los van de winkel.
hier zijn het vrijwilligers in "thuiskleding" omdat het een weggeefwinlel is. Maar soms reageren ze wel echt ondankbaar als je spullen brengt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jennifer030 op 20-08-2017 21:43:42 ]
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
  zondag 20 augustus 2017 @ 21:37:54 #294
470646 Jennifer030
Umm Destiny uit Ut Recht
pi_173289274
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 20:25 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Mag hopen van niet. Anders is het wel een enorme tokkie.
haha idd maar ach ik ben van m'n "troep" af. Twee roze halters van Flying tiger van 2kg per stuk. Niet echt troep maar ik kreeg er alleen blessures van en ga niks meer doen met halters: _O-
INDIEN JE EEN VERWIJDERVERZOEK HEBT INGEDIEND WIL IK JE VERZOEKEN DIT TE DOEN MET EEN WERKEND MAILADRES. WE MOETEN VERIFIEREN DAT HET ACCOUNT DAADWERKELIJK DE JOUWE IS, MAIL AJB NAAR PRIVACY@FOK.NL - admin (dd 19-12-2018 @ 20:57)
pi_173367896
Deze week 4 nieuwe broeken gescoord voor 20 euro *O*
Eentje is zelfs nog gloednieuw met orgineel kaartje *O*
2 yogamatten voor 1.25 *O*
en een planten gids O+
Twiddel
pi_173591796
Score van deze zomervakantie:

Xbox 360 zonder acc voor 1,-
wireless IP cam met pan/tilt features voor 1,-
camera voor achter op een camper oid compleet met kleuren LCD scherm voor 2,-
digipos LCD met touchscreen voor 5,- (en alweer verkocht voor 25 8)7 )

en nog een berg klein grut twv 3 euro bij elkaar maar niet noemenswaadig :-)
pi_173594630
Ik scoorde zaterdag weer twee jurken, waarvan er eentje een vintage zwarte maxidress met angelsleeves uit de jaren zeventig was. Score!
pi_173622485
Vandaag kwamen wij wat beddengoed brengen bij de 2e hands winkel van het leger des heils (3e oosterparkstraat Amsterdam). Liepen we tegen een luxe Rummicub doos aan voor ¤2,50! Mooie houten editie
pi_173622734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:22 schreef piepkuiken21 het volgende:
Vandaag kwamen wij wat beddengoed brengen bij de 2e hands winkel van het leger des heils (3e oosterparkstraat Amsterdam). Liepen we tegen een luxe Rummicub doos aan voor ¤2,50! Mooie houten editie
Zijn ze blij met beddengoed? Ik heb net een nieuw formaat bed gekocht dus met dat ouwe spul doe ik toch niks meer.
pi_173623203
Mag ik even een linkje doorgeven voor in de op? Deze snuffelwinkel ligt in Gulpen in Limburg
http://www.canilos.org/index.php/nl/canilos-snuffel-winkel

Dit is een geweldige snuffelwinkel met spullen die echt in perfecte staat zijn voor prijzen waar menig kringloop een voorbeeld aan mag nemen. Ik heb hier al 2 zgan leren handtassen voor maar ¤4,- gekocht 2 weckpotten van 5 liter voor ¤2,- leuke armband, oorbellen en ketting voor ¤1,- per stuk en een mini bbq voor ¤2,-

En alle opbrengsten gaan ook nog eens naar een goed doel om arme hondjes te helpen.

Ik dus tegenwoordig niet meer kringlopen maar het goede doel sponseren O+
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_173696632
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:37 schreef MCH het volgende:

[..]

Zijn ze blij met beddengoed? Ik heb net een nieuw formaat bed gekocht dus met dat ouwe spul doe ik toch niks meer.
die in de oosterparkstraat wel (ken er toevallig iemand). de rest weet ik niet, volgens mij gaan de dekens ook af en toe gewoon zo naar de daklozen toe :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')